www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 15:46:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 435 436 437 438 439 [440] 441 442 443 444 445 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14813701 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #63051 Dátum: 2012 Július 23, 13:26:39 »

Ilyet az ikrek csináltak anno, abban vágott 1600 -os HD volt (nem biztos, de lehet, hogy a dugón is kell reszelni, szóval nem egy hamm cipó ügy...)
Hu, igen, lehet a csapszegis ms helyen van a dugoban,  akkor ott meg perselyezni is kell. Majd valaki megmondja a tutit, aki latott mar ilyet.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #63050 Dátum: 2012 Július 23, 12:56:34 »

Hengert alakítani nem probléma, ezt a blokkot nem akarom széthúzni és így ez teljesíthető.  Cheesy
Ilyet az ikrek csináltak anno, abban vágott 1600 -os HD volt (nem biztos, de lehet, hogy a dugón is kell reszelni, szóval nem egy hamm cipó ügy...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63049 Dátum: 2012 Július 23, 11:11:27 »

Gyújtáson mennek. Olajnyomás gombáról lehúzod és a motorblokkra érinted. Hátsó ablakon benézel. Ha világít a pici piros fény akkor ez jó. Most mennem kell, csak este leszek.
Köszi. Bocs, azt elfelejtettem írni, hogy lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 11:13:31 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #63048 Dátum: 2012 Július 23, 11:03:55 »

Akkor meg a hengerekből kell leesztergálni, mindenképp kell gépmunka....mert lesz vagy 3:1 kompressziód a 64-es főtengellyel  Cheesy
Hengert alakítani nem probléma, ezt a blokkot nem akarom széthúzni és így ez teljesíthető.  Cheesy
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63047 Dátum: 2012 Július 23, 10:59:17 »

és ha nem kapják, akkor hol csesztem el? mod: illetve, ha bekötöm őket és nem mennek, akkor mi lehet a gond? kell az órának delejt is adni?
Gyújtáson mennek. Olajnyomás gombáról lehúzod és a motorblokkra érinted. Hátsó ablakon benézel. Ha világít a pici piros fény akkor ez jó. Most mennem kell, csak este leszek.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63046 Dátum: 2012 Július 23, 10:52:25 »

Azok el vannak szigetelve. A motorról kapják a testet.
és ha nem kapják, akkor hol csesztem el? mod: illetve, ha bekötöm őket és nem mennek, akkor mi lehet a gond? kell az órának delejt is adni?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 10:55:32 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #63045 Dátum: 2012 Július 23, 10:51:35 »

Amit írsz az érthetetlen és pont fordítva van, mint ahogy gondolom.
Ha úgy van ahogy a Jopi írja akkor ha lerövídítem az 1,6-os hengeremet az pontosan beledugható a "D"-s blokkomba, nem kell felfúrni a fogadó lukat.
Fúráshoz szét kellene szedni a  blokkot, de ezt nem szedném szét, mert nagyon jóra sikerült összerakni 20-25e km-el ezelőtt.
Így lenne egy 64-es löketű 85,5-es furatú motorom, ami nekem tökéletesen megfelelne.

Akkor meg a hengerekből kell leesztergálni, mindenképp kell gépmunka....mert lesz vagy 3:1 kompressziód a 64-es főtengellyel  Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63044 Dátum: 2012 Július 23, 10:35:07 »

Segítséget szeretnék kérni! A km-óra lámpácskái honnan kéne, hogy kapják az áramot? Próbáltam mindegyiket csatit, de mintha egyben sem lenne delej. A biztitáblában lenne kihúzódva/elkötve valahol?
Ez mondjuk legnagyobb gond a töltésjelzőnél és az olajnyomás-jelzőnél, de mondjuk a benzinszint jeelző sem ártana...
Azok el vannak szigetelve. A motorról kapják a testet.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #63043 Dátum: 2012 Július 23, 10:31:13 »

Amit írsz az érthetetlen és pont fordítva van, mint ahogy gondolom.
Ha úgy van ahogy a Jopi írja akkor ha lerövídítem az 1,6-os hengeremet az pontosan beledugható a "D"-s blokkomba, nem kell felfúrni a fogadó lukat.
Fúráshoz szét kellene szedni a  blokkot, de ezt nem szedném szét, mert nagyon jóra sikerült összerakni 20-25e km-el ezelőtt.
Így lenne egy 64-es löketű 85,5-es furatú motorom, ami nekem tökéletesen megfelelne.
Ez így van. Lehetett kapni egyébként 83 -as HD készletet, az meg pl. a régi blokkokhoz volt készítve, a kicsi hengerekhez. Mondjuk ezt is meg lehet oldani...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63042 Dátum: 2012 Július 23, 09:57:32 »

Segítséget szeretnék kérni! A km-óra lámpácskái honnan kéne, hogy kapják az áramot? Próbáltam mindegyiket csatit, de mintha egyben sem lenne delej. A biztitáblában lenne kihúzódva/elkötve valahol?
Ez mondjuk legnagyobb gond a töltésjelzőnél és az olajnyomás-jelzőnél, de mondjuk a benzinszint jeelző sem ártana...
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 10:01:09 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63041 Dátum: 2012 Július 23, 09:49:40 »

hülye elektromos hibám van. némi vészvillogás után fogta magát az index és begyorsult, kb dupla sebességgel tolja, de az összes izzó izzik. relét megpiszkáltam, bár én a kapcsolóra tippelek, nem minden irányban működik a vészvillogó, de azért hátha tudok valami okosat (ebben biztos vagyok  Evil)
A mostani villogóautómatákban két bimetál van. Külön jobb és baloldal. Túlmelegedett ez azért van. Növelni kell a gyors oldalon az égő teljesítményét, de az autómata függőleges helyzetét is ellenőrrizni kell.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #63040 Dátum: 2012 Július 23, 08:52:10 »

hülye elektromos hibám van. némi vészvillogás után fogta magát az index és begyorsult, kb dupla sebességgel tolja, de az összes izzó izzik. relét megpiszkáltam, bár én a kapcsolóra tippelek, nem minden irányban működik a vészvillogó, de azért hátha tudok valami okosat (ebben biztos vagyok  Evil)
egy ideje nálam az index jobbra majdnem dupla olyan gyorsan villog mint balra. még nem jöttem rá mitől, talán valami nem megfelelő testelés
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63039 Dátum: 2012 Július 23, 08:24:13 »

hülye elektromos hibám van. némi vészvillogás után fogta magát az index és begyorsult, kb dupla sebességgel tolja, de az összes izzó izzik. relét megpiszkáltam, bár én a kapcsolóra tippelek, nem minden irányban működik a vészvillogó, de azért hátha tudok valami okosat (ebben biztos vagyok  Evil)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #63038 Dátum: 2012 Július 23, 06:51:17 »

ez pont igy igaz! tapasztaltam hogy nem tudtuk rarakni azt a szettet amit szerettem volna.
Amit írsz az érthetetlen és pont fordítva van, mint ahogy gondolom.
Ha úgy van ahogy a Jopi írja akkor ha lerövídítem az 1,6-os hengeremet az pontosan beledugható a "D"-s blokkomba, nem kell felfúrni a fogadó lukat.
Fúráshoz szét kellene szedni a  blokkot, de ezt nem szedném szét, mert nagyon jóra sikerült összerakni 20-25e km-el ezelőtt.
Így lenne egy 64-es löketű 85,5-es furatú motorom, ami nekem tökéletesen megfelelne.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 23, 06:53:44 írta 1303LS »
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63037 Dátum: 2012 Július 23, 06:49:20 »

Ha ez így van akkor nem nyúlok a 20e-t futott porszáraz blokkomhoz.

ez pont igy igaz! tapasztaltam hogy nem tudtuk rarakni azt a szettet amit szerettem volna.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #63036 Dátum: 2012 Július 23, 06:44:01 »

Ha ez így van akkor nem nyúlok a 20e-t futott porszáraz blokkomhoz.

Közben megtaláltam.
Váciak mindent tudnak.
" a D
0 525 050 motorszámtól az 1200-
as motorblokkokat (113 101 025
E) is 90 mm-es (eddig 87 mm (111
101 025 C)) hengerbefogadó
furatokkal látták el, mint az
1,3-1,6 literes motorok esetén."
1303LS
« Hozzászólás #63035 Dátum: 2012 Július 23, 06:39:17 »

Közben megtaláltam.
Váciak mindent tudnak.
" a D
0 525 050 motorszámtól az 1200-
as motorblokkokat (113 101 025
E) is 90 mm-es (eddig 87 mm (111
101 025 C)) hengerbefogadó
furatokkal látták el, mint az
1,3-1,6 literes motorok esetén."
1303LS
« Hozzászólás #63034 Dátum: 2012 Július 23, 06:22:55 »

1972.08-tól jött a D1-es motor,ez már nagy olajfuratos,ezt tették a mexikóiakba is.A hegerátmérő nem változott,csak kúposabb dugattyúkat kapott,a kopresszió növelése érdekében.
Nem értitek.
Az a luk érdekel amibe a hengert dugom.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #63033 Dátum: 2012 Július 23, 00:07:59 »

Az olajjárat igen, azt tudom, de a hengerek luka mekkora, mert ha nem kell gépmunkázni akkor beledugok 85,5-es hengeret és úgy lesz.
1972.08-tól jött a D1-es motor,ez már nagy olajfuratos,ezt tették a mexikóiakba is.A hegerátmérő nem változott,csak kúposabb dugattyúkat kapott,a kopresszió növelése érdekében.
1303LS
« Hozzászólás #63032 Dátum: 2012 Július 22, 22:22:30 »

mechikoi 1200 szvsz as41es blok.Nagyfuratos.
Az olajjárat igen, azt tudom, de a hengerek luka mekkora, mert ha nem kell gépmunkázni akkor beledugok 85,5-es hengeret és úgy lesz.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #63031 Dátum: 2012 Július 22, 22:20:45 »

Na de melyik a későbbi. Illetve nem is az érdekel engem, hanem hogy a mexikói "D"1200 nagyfuratos-e. Mert akkor még az is lehet, hogy azt csinálom meg a hengereket megmunkálva.
mechikoi 1200 szvsz as41es blok.Nagyfuratos.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #63030 Dátum: 2012 Július 22, 22:19:20 »

2fajta van
a későbbinek a furata akkora mint az 1,3-asnak.
Na de melyik a későbbi. Illetve nem is az érdekel engem, hanem hogy a mexikói "D"1200 nagyfuratos-e. Mert akkor még az is lehet, hogy azt csinálom meg a hengereket megmunkálva.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63029 Dátum: 2012 Július 22, 22:05:51 »

Tud valaki arról valamit, hogy a késői D1200-as motorok hengerfurata a blokkban már nem a kisebb, hanem a nagyobb, már akkora mint a 1,3-1,6 motoroké?
Eszembe sem jutott megnézni mikor szét volt borítva az enyém.  Roll Eyes
2fajta van
a későbbinek a furata akkora mint az 1,3-asnak.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #63028 Dátum: 2012 Július 22, 21:23:15 »

Tud valaki arról valamit, hogy a késői D1200-as motorok hengerfurata a blokkban már nem a kisebb, hanem a nagyobb, már akkora mint a 1,3-1,6 motoroké?
Eszembe sem jutott megnézni mikor szét volt borítva az enyém.  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 22, 21:25:39 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #63027 Dátum: 2012 Július 22, 17:50:54 »

Szerintem meg nem. :-PP
Van egy bőrgatyám, megkapod és holnaptól azt kell hordanod.  Evil
Tördamagyart.  Grin
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63026 Dátum: 2012 Július 22, 17:34:20 »

en nem beszelni albanmadzsar keverek, en nem erteni teknik

csepeli proletaroke VOLT a jövö ott meg az intelligecia megvan, ök beszelni balkanul

szopjalle

callok hamarosen viszem vegre a motort a feterodhoz,april. lejart, csak all a garazsban ,   (eddig csak a z adot meg a biztositast fizettem ) vizsgazni, jo lenne hasznalni is Smiley)

2-3 het talan csao

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63025 Dátum: 2012 Július 22, 17:11:39 »

Szerintem meg nem. :-PP
szotyi, sör.... 



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63024 Dátum: 2012 Július 22, 17:05:35 »

az ELŐgyújtás, amikor túl korán durran be a keverék
Szerintem meg nem. :-PP


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63023 Dátum: 2012 Július 22, 17:00:26 »

Pontosan...

az ELŐgyújtás, amikor túl korán durran be a keverék, ezért a felfelé haladó dugattyú pont a  pofájába kapja ás csörög.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63022 Dátum: 2012 Július 22, 16:57:09 »

a csörges utogyujtasnal keletkezik ! nem elögyujtasnal ! kerem ezt jol megjegyezni
ugyanis Fizikailag  a masik lehetetlen .
beszélsz te magyarul?

az ELŐgyújtás, amikor túl korán durran be a keverék, ezért a felfelé haladó dugattyú pont a  pofájába kapja ás csörög.


a gyújtás témát jól kiveséztük, most kiderült, hogy minden szar, amivel valaha is ember próbálkozott.
na, szopjatok le! :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63021 Dátum: 2012 Július 22, 16:48:09 »

1/ Előfeltételezem ez nem okozhat problémát.  Grin
na löatod , ha ertelmesen körbeirod miröl van szo, megerti mindenki
amen
masokkal meg ne törödj
modositas :

a csörges utogyujtasnal keletkezik ! nem elögyujtasnal ! kerem ezt jol megjegyezni
ugyanis Fizikailag  a masik lehetetlen .
csok
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 22, 16:50:15 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #63020 Dátum: 2012 Július 22, 16:21:22 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #63019 Dátum: 2012 Július 22, 16:12:45 »

Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #63018 Dátum: 2012 Július 22, 14:51:59 »

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget a váltórúd perselyével kapcsolatban,
különösen tati olvtársnak, aki egyből írta hogy mi a hiba.
Kicseréltem a perselyt, az itteni riogató felkonfárálás után nem is volt akkora
szopás. Viszont nem ment gyorsan, mert volt segítségem is Wink

Más: keresek jobb állapotú takarólemezt az alváz szerelőnyílására mint az enyém.



[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63017 Dátum: 2012 Július 22, 14:39:24 »

Mééé, mitől tapad oda az olajcsepp a pálca végére? Cool

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #63016 Dátum: 2012 Július 22, 14:37:43 »

Iszol te rendesen? Roll Eyes
Mééé, mitől tapad oda az olajcsepp a pálca végére? Cool
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63015 Dátum: 2012 Július 22, 14:13:22 »

fogom a végén a kohéziós erő által odatapadt olajmolekulákat
Iszol te rendesen? Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #63014 Dátum: 2012 Július 22, 14:04:56 »

kollega !
most kene egy hangyanyit distingvalni !

1/ Becsörög a motor ha utogyujtassal megy, vagy alacsony oktanszamu a Benzined  . . .
2/ mi az , hogy a megallas utan ujjaddal megfogod a tarcsat, es ujjaddal megfogod az olajat ?

szedsz valami gyogyszert ?  Evil Kiss
1/ Előgyújtással, mert a robbanás túl korán odabasz a dugattyú tetejének, mielőtt az átfordulna a holtponton.
2/ Beteg autóval haladva hazafelé hirtelen félreállok, szememmel érzékelem, hogy a műszer 115C'-ot mutat, gyorsan hátraszaladok és kihúzom a nívópálcát és a másik kezem hüvelyk és mutatóujja közé fogom a végén a kohéziós erő által odatapadt olajmolekulákat azzal a szándékkal, hogy megvizsgáljam nem-e valamikor előbb jól el lett-e főzve hígra fosra.
Annyi csak a lényeg, hogy józan paraszti eszemmel nem hiszem, hogy a műszer jól mér, mert 115C'-os olaj mellett ezek a tapogatások más érzetet adtak volna. Pl. a bogaramban egy komolyabb menet után a nívópálcát alig tudom megfogni, nemhogy a végén a forró olajba 2mp-el előbb még belelógott részét. A tárcsát pedig azért tapogattam, mert meg akartam győződni róla, hogy nem lóg-e a főtengely, nem ette-e meg a motor a csapágyat és azért tapasztalható a kisebb olajnyomás. Végül bebizonyosodott, hogy előtte nagyon sokat mentek 2-3hengerezve és valóban felhígult az olaj benzinnel és ezért gyengébb a nyomás. Egyébként ott az út szélén feltöltve friss olajjal max fölé kicsivel már javult  anyomás is.
Gyógyszerből néha szoktam allergia ellen Rhinocort Aquat szedni. Illetve nem is szedni, mert ez orrba permetezős fajta, úgyhogy feltételezem ez nem okozhat problémát.  Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #63013 Dátum: 2012 Július 22, 13:55:28 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63012 Dátum: 2012 Július 22, 13:27:37 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 435 436 437 438 439 [440] 441 442 443 444 445 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.