www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 15:48:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 434 435 436 437 438 [439] 440 441 442 443 444 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14813727 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63091 Dátum: 2012 Július 28, 17:32:40 »

Simán olajcsere.

Kb. 1,5 éve nem volt beindítva a 03-as motorja. Az olajcserét úgy kell elvégezni, mintha használatban lenne, vagy érdemes átmosni a motort? Gagyi olajjal járatni keveset, aztán beletenni a végleges olajat?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63090 Dátum: 2012 Július 28, 17:29:27 »

Amelyik blokkon rajt vannak a felöntések (a furatok helyei), azokba bele tudod fúrni. Igen, van amelyik átér olajtérbe, de ahhoz elég mélyre kéne fúrnod (én nemrég fúrtam rá egy blokkra és úgy emlékszem 20mm mélyre nyugodtan fúrhattam.)
Viszont ne simán az alumíniumba rakd a meneteket, hanem acélperselyt használj! A gyár, és én is így csinálom...

Olyan kérdésem lenne, hogy: adott egy bogárblokk, amire felszeretném rakni a busz motortartó bakját. Ugyebár ehhez bele kéne helyezni azt a 3 furatot. Ezt megtehetem gond nélkül? Azok a furatok átérnek az olajteknőbe?
Vagy a bak nélkül biztonságos berakni a buszba?
Előre is köszönöm szépen.

Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #63089 Dátum: 2012 Július 28, 16:32:10 »

Olyan kérdésem lenne, hogy: adott egy bogárblokk, amire felszeretném rakni a busz motortartó bakját. Ugyebár ehhez bele kéne helyezni azt a 3 furatot. Ezt megtehetem gond nélkül? Azok a furatok átérnek az olajteknőbe?
Vagy a bak nélkül biztonságos berakni a buszba?
Előre is köszönöm szépen.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #63088 Dátum: 2012 Július 27, 12:46:51 »


Kb. 1,5 éve nem volt beindítva a 03-as motorja. Az olajcserét úgy kell elvégezni, mintha használatban lenne, vagy érdemes átmosni a motort? Gagyi olajjal járatni keveset, aztán beletenni a végleges olajat?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #63087 Dátum: 2012 Július 26, 11:01:56 »

Ja, igen, kérdezni elfelejtettem.  Roll Eyes

Mit lehet a rugókkal csinálni, ha egy kicsit ki van ülve?
Ha már így szét szedted nem sok meló levenni a rugókat, ha nem vagy eredetiség mániás, érdemes az egészet alátámasztani, valami keményebb filc vagy posztó szerű anyaggal, így nem potyog ki alul a kókusz ha azt rakod vissza, és jobb lesz a terhelés eloszlása az ülésen, ha tudsz vágni szivacsból hasábokat azt becsavarni a rugók közepébe, érdemes kb. picit rövidebb rövidebb szivacsot vágni mint a rugó magassága, ha keményebb rülést szeretnél tegyél mindbe, ha kicsit puhábbat akkor csak pl. minden 2-3.-ba, a szivacsozás elött érdemes valami olajos cuccal befújni, így kevésbé hajlamosak a rugók eltörni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #63086 Dátum: 2012 Július 26, 10:50:55 »

Tegnap az üléssínekkel foglalkoztam. Az utángyártott padlólemezeken katasztrofálisan álltak a sínek. Az egyiken beljebb kellett 1
Ja, igen, kérdezni elfelejtettem.  Roll Eyes

Mit lehet a rugókkal csinálni, ha egy kicsit ki van ülve?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63085 Dátum: 2012 Július 26, 08:15:00 »

ki tudna kisegiteni  az alvaz felujitasahoz valo muszaki rajzal. amelyken rajta vannak a meretek. ??????


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #63084 Dátum: 2012 Július 26, 07:41:26 »

ki tudna kisegiteni  az alvaz felujitasahoz valo muszaki rajzal. amelyken rajta vannak a meretek. ??????

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #63083 Dátum: 2012 Július 25, 23:27:18 »

Máskor
nézd mit találtam Smiley
http://www.vwjunkyard.blogspot.hu/2010/11/oval-ruhaakasztok-oval-coat-hooks.html


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63082 Dátum: 2012 Július 25, 22:24:54 »

rakott már be valaki isofix karmokat bogárba vagy buszba??????megéri??
tekintve, hogy aates gurtnival tette be a kisszaros ülést, mindenképpen megfontolandó ötlet. :-P
én inkább beteszem egy e89-es ülésbe előlre, bár ennek a fánkzabálók nem örülnek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #63081 Dátum: 2012 Július 25, 21:26:03 »

Nagyon jó kompresszora van hozzá.  Roll Eyes Wink
Előtte azért kell egy keveset vágni, hegeszteni a bogáron. Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63080 Dátum: 2012 Július 25, 21:17:37 »

rakott már be valaki isofix karmokat bogárba vagy buszba??????megéri??

Azok az üléshez vannak rögzítve, feltétele egy jó erősen rögzített, merev szerkezetű ülés.

Szerinted a bogárban/buszban ilyen van?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #63079 Dátum: 2012 Július 25, 19:48:40 »

Tegnap az üléssínekkel foglalkoztam. Az utángyártott padlólemezeken katasztrofálisan álltak a sínek. Az egyiken beljebb kellett 1 centivel tenni, a másikon az elejét be, a hátulját ki kellett, annyira nem volt párhuzamos.


A tavaly vásárolt ülések L sínesek. Akkor feltettem egy kérdést, hogy az L sínest hogy lehet rávarázsolni a T sínre, de senki nem válaszolt. Most rájöttem, hogy sehogy, mert az L mellett vannak kis ütközők. Nézegettem, hogy a sínt, vagy az egész lábat érdemes-e áthegeszteni, de arra is rájöttem, hogy nem kell, mert egyforma a váz, csak a huzatot kell áttennem, meg a támlát.


Persze a támlát nem egyszerű, mert azt is elbarmolták a kilencvenes években.


Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #63078 Dátum: 2012 Július 25, 15:55:35 »

rakott már be valaki isofix karmokat bogárba vagy buszba??????megéri??

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #63077 Dátum: 2012 Július 25, 09:53:27 »

Tézsé lesz az elkövető.
Nagyon jó kompresszora van hozzá.  Roll Eyes Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #63076 Dátum: 2012 Július 24, 20:37:01 »

házilag fogod letüsszenteni?
Tézsé lesz az elkövető.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63075 Dátum: 2012 Július 24, 18:12:09 »

Úgy néz ki megtaláltam a megfelelő selyemfényű színt a bogárhoz.
házilag fogod letüsszenteni?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #63074 Dátum: 2012 Július 24, 17:26:46 »

Mintha kicsit sötétebb lenne a Luigi-szürkénél, ezért eltekintek a plágium gyanújától...!  Grin
Igen, sötétebb egy picivel. Sajnos színkódot senkitől nem tudtam szerezni, úgyhogy szemre ment a dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63073 Dátum: 2012 Július 24, 17:15:09 »

Úgy néz ki megtaláltam a megfelelő selyemfényű színt a bogárhoz.
Mintha kicsit sötétebb lenne a Luigi-szürkénél, ezért eltekintek a plágium gyanújától...!  Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #63072 Dátum: 2012 Július 24, 17:14:03 »


Azért erre is lenne körültekintő, kimerítő válasz! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63071 Dátum: 2012 Július 24, 16:35:34 »


úgy úgy, én egy hét alatt 3szor hívtam fel Callokot egy-egy  rövid kérdéssel ,20percnél rövidebb válasz nem volt  Roll Eyes de tényleg olyan dolgokat.........

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #63070 Dátum: 2012 Július 24, 15:38:08 »

Úgy néz ki megtaláltam a megfelelő selyemfényű színt a bogárhoz.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
1303LS
« Hozzászólás #63069 Dátum: 2012 Július 23, 22:01:13 »

úgy úgy, én egy hét alatt 3szor hívtam fel Callokot egy-egy  rövid kérdéssel ,20percnél rövidebb válasz nem volt  Roll Eyes de tényleg olyan dolgokat.........
Lekszikonfejűek a gyömrőimágussal együtt.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63068 Dátum: 2012 Július 23, 21:57:54 »

Sok apróság amire nem is gondol az ember.
úgy úgy, én egy hét alatt 3szor hívtam fel Callokot egy-egy  rövid kérdéssel ,20percnél rövidebb válasz nem volt  Roll Eyes de tényleg olyan dolgokat.........

1303LS
« Hozzászólás #63067 Dátum: 2012 Július 23, 21:52:24 »


Köszönöm, sokat segítettél. Sok apróság amire nem is gondol az ember.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63066 Dátum: 2012 Július 23, 20:29:46 »

Nem muszáj... Én tavaly úgy cseréltem ki a gyári rudakat cro-mo H-rudakra, hogy eszem ágában sem volt széthúzni azt a blokkot ami az 1 év alatt tökéletesen összeállt... Nem vagyok én Varázsló, hogy minden hétvégén széthúzzam a motoromat  Tongue Evil

...de hajtórúd cseréhez már szét kell húzni a blokkot, nem ? Cheesy

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63065 Dátum: 2012 Július 23, 20:24:41 »

A 2 főtengely lökete 69 illetve 64. A löketkülönbség 5 mm, tehát ha a csapszeg pozíciója a dugattyú tetejétől mérve ugyanott van az 1,6 illetve 1,2 motornál is, akkor a löketkülönbség felét, azaz 2,5 mm-t kell leszedni a hengertalpból, hogy ugyanakkora dugattyúkiállást kapjunk az 1,6 HD-vel is mint az 1,2-vel. Én úgy gondolom, hogy ez azért nem akkora különbség, hogy valamihez hozzáérjen, de a biztonság kedvéért ugyanennyit le lehet venni a henger blokkba nyúló részéből.
Egyébként én figyelembe venném a sűrítési viszonyt és abból indulnék ki: Megmérném a használni kívánt hengerfej égésterének űrtartalmát, aztán kiszámolnám, hogy a kívánt sűrítési viszony eléréséhez mekkora dugattyúkiállás kell. Utána feltennék egy 1,6 hengert meg dugót és kimérném, hogy mennyi a dugattyúkiállás a megmunkálatlan hengerrel. A számolt és mért érték különbségét pedig leesztergáltatnám. Arra azért érdemes figyelni, hogy a 1,5-2 mm-nél nagyobb dugattyúkiállás már annyira nem egészséges, de a 0,5-1mm alatti sem...

Én az oxyboxernél matekoztam eleget, míg a 76 mm löketű főtengelyre ráültettem a 82-es lökethez való HD garnitúrát egy olyan blokkal párosítva, ami oldalanként 15mm-rel szélesebb a bogárénál...

Tőcsavar talán stimmel ha szimplaszívós fejeket raksz, bár a tőcsavarhosszok érdekes módon jobban eltérnek 1,6 ill. 1,2 esetében mint a lökethossz:

1,6 felső: 204mm
1,2 felső: 178mm
1,6 alsó: 240mm
1,2 alsó: 230 mm

De ki kell kísérletezni, szerintem össze lehet kukázni a megfelelő tőcsavarokat.

Köszönöm. Erre gondoltam pontosan. Ha leszedetek a felfekvőfelületből akkor a henger maga nem lóg be nagyon valaminek? Csakhogy ne kelljen kétszer nekifogni. Szimplaszívós HF lesz rajta 1,6-os, annak is más vajon a tőcsavarja?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63064 Dátum: 2012 Július 23, 20:08:51 »

A szimplaszívós és duplaszívós hengerfejeknél mások a tőcsavar hosszok... Más pl. az 1,6 szimplaszívós és 1,6 duplaszívós tőcsavargarnitúra, mert a hengerfejek másmilyenre vannak öntve. A szimplaszívósnál 4 rövid van felül és 4 hosszú alul. A duplaszívósnál is 4 hosszú van alul, viszont felül középen 2 rövid, felül a széleken 2 közepes hosszúságú. Arra gondoltam, ha ő a szimplaszívós 1,2 fejek helyett duplaszívós 1,6 fejeket tesz fel, akkor nagy valószínűséggel nem fognak stimmelni a csavarhosszok...

Ez mit is takar tképpen?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63063 Dátum: 2012 Július 23, 18:42:20 »

Máskor az égőket húzd csak ki, és a vezetékeket hagyd rajta. Töltés, olajnyomás, elszigetelt ahogy írják, mert a testet a motorról kapja. Gyújtáson világít mind a kettő. Beindítva elalszik. Az óramegvilágító, meg a lámpa bekapcsolásánál világít. Ez két darab, és tekerni kell a pótmétert. Index alul, de ez a legkönnyebb. Refi fent, és reflektor bekapcsolásánál világít csak.
Köszönöm, ez mind szép és jó, de ha nem tudom, hogy melyikre tegyem az izzókat, az nagyban megnehezíti a dolgot. De kaptam már képet és lehet, hogy azzal elboldogulok.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63062 Dátum: 2012 Július 23, 18:36:24 »

...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
Máskor az égőket húzd csak ki, és a vezetékeket hagyd rajta. Töltés, olajnyomás, elszigetelt ahogy írják, mert a testet a motorról kapja. Gyújtáson világít mind a kettő. Beindítva elalszik. Az óramegvilágító, meg a lámpa bekapcsolásánál világít. Ez két darab, és tekerni kell a pótmétert. Index alul, de ez a legkönnyebb. Refi fent, és reflektor bekapcsolásánál világít csak.
1303LS
« Hozzászólás #63061 Dátum: 2012 Július 23, 17:38:20 »

...de hajtórúd cseréhez már szét kell húzni a blokkot, nem ? Cheesy
Nem feltétlen.  Roll Eyes
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #63060 Dátum: 2012 Július 23, 17:37:52 »

Köszönöm. Erre gondoltam pontosan. Ha leszedetek a felfekvőfelületből akkor a henger maga nem lóg be nagyon valaminek? Csakhogy ne kelljen kétszer nekifogni. Szimplaszívós HF lesz rajta 1,6-os, annak is más vajon a tőcsavarja?

...de hajtórúd cseréhez már szét kell húzni a blokkot, nem ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63059 Dátum: 2012 Július 23, 17:36:15 »

Mér nem kérdezed az öreget egyből.

Köszi, ez sokat segít!  Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #63058 Dátum: 2012 Július 23, 17:33:04 »

...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...

A töltés és olajnyomás jelző izzóknak mindkét csatlakozója szigetelt.

 - A közösítettekre adsz gyújtás +12V-t.
 - A töltésjelző másik lábára a szabályzó 61. pontjára menő vezetéket kötöd.
 - Az olajnyomás lámpáéra a gombához menőt.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
« Hozzászólás #63057 Dátum: 2012 Július 23, 17:31:08 »

...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...
Mér nem kérdezed az öreget egyből.


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63056 Dátum: 2012 Július 23, 17:12:47 »

...Lehúzigáltam az összes drótot a km-óráról és most próbálom visszakötni. Ha tehát pl. csak az olajnyomásjelzőt vagy a töltés visszajelzőt szeretném, hogy működjön, akkor mi mást kell még bekössek?
Bocs, ha túl alapokat kérdezek, de most ez a nyűgöm. Tudom, le kellett volna fotózni, hogy hogy volt bekötve, de azt gondoltam, hogy a bekötési rajzok jól használhatóak. Hát, annyira nem...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #63055 Dátum: 2012 Július 23, 16:21:36 »

Ez mit is takar tképpen?
Gondolom vastagabb, húsosabb a fej és nem lóg ki eléggé a csavar. Fordtíva nem lenne gond, mert alátét oszt csókolom.
1303LS
« Hozzászólás #63054 Dátum: 2012 Július 23, 16:20:12 »

Ha 1,2-es főtengely, 1,6-os HD kombinációt akarsz, akkor:

- A hengerek magasságát kell hozzáigazítani a 64-es lökethez. (Ha egy esztergályos csinál egy tárcsát, hogy kúppal központosan meg tudja támasztani, a 4 henger blokkra felfekvő felületéből leszedi a pluszt kb. 1 óra alatt)
- Ki kell cserélni a 4 hajtórudat mert az 1,6 dugóban nagyobb a csapszeg.
- Esetleg tőcsavargarnitúrát kell cserélni de ez nem biztos (mert a szimplaszívós 1,2 és a duplaszívós 1,6 fejeknél más "magasságban" fognak az anyák.) Az 1,6-1,2 lökethosszkülönbsége itt szerintem problémát nem okoz, mert nem annyira durva a különbség.

Természetesen ellenőrizni kell ezt-azt, de nem egy veszélyes dolog...

Illetve ha bepattintod az 1,6 főtengelyét, akkor semmi extra dolgod nincs a D-s motorral, nekem is egy fiatal 1,2 blokkban volt az 1,6 tuningmotorom...

Köszönöm. Erre gondoltam pontosan. Ha leszedetek a felfekvőfelületből akkor a henger maga nem lóg be nagyon valaminek? Csakhogy ne kelljen kétszer nekifogni. Szimplaszívós HF lesz rajta 1,6-os, annak is más vajon a tőcsavarja?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #63053 Dátum: 2012 Július 23, 16:19:51 »


- Esetleg tőcsavargarnitúrát kell cserélni de ez nem biztos (mert a szimplaszívós 1,2 és a duplaszívós 1,6 fejeknél más "magasságban" fognak az anyák.)

Ez mit is takar tképpen?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63052 Dátum: 2012 Július 23, 16:08:58 »

Ha 1,2-es főtengely, 1,6-os HD kombinációt akarsz, akkor:

- A hengerek magasságát kell hozzáigazítani a 64-es lökethez. (Ha egy esztergályos csinál egy tárcsát, hogy kúppal központosan meg tudja támasztani, a 4 henger blokkra felfekvő felületéből leszedi a pluszt kb. 1 óra alatt)
- Ki kell cserélni a 4 hajtórudat mert az 1,6 dugóban nagyobb a csapszeg.
- Esetleg tőcsavargarnitúrát kell cserélni de ez nem biztos (mert a szimplaszívós 1,2 és a duplaszívós 1,6 fejeknél más "magasságban" fognak az anyák.) Az 1,6-1,2 lökethosszkülönbsége itt szerintem problémát nem okoz, mert nem annyira durva a különbség.

Természetesen ellenőrizni kell ezt-azt, de nem egy veszélyes dolog...

Illetve ha bepattintod az 1,6 főtengelyét, akkor semmi extra dolgod nincs a D-s motorral, nekem is egy fiatal 1,2 blokkban volt az 1,6 tuningmotorom...

Hu, igen, lehet a csapszegis ms helyen van a dugoban,  akkor ott meg perselyezni is kell. Majd valaki megmondja a tutit, aki latott mar ilyet.

Oldalak: 1 ... 434 435 436 437 438 [439] 440 441 442 443 444 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.