www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 10, 03:02:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921212 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 416 417 418 419 420 [421] 422 423 424 425 426 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13052155 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #63791 Dátum: 2012 Szeptember 22, 14:50:14 »

Hátsó lengéscsillapító csere:




Kayaba és IFA


Made In USA és IFA...  Roll Eyes

Apropó bal oldalt görbe a stabilizátor vége. Ma nem volt kedvem egyengetni.  Lips Sealed

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63790 Dátum: 2012 Szeptember 22, 06:40:45 »

Szép estét mindenkinek Cool

Csak egy hirtelen kérdés Cheesy ha tegyük fel mindent végig nézek és azok után sem megy az az egyetlen 1 henger.. az előfordulhat hogy az egyik szelepfészek beéghetett vagy valami ilyesmi? azt olvastam hogy elszökik a keverék ha nem gyó és nem történik égés abban a hengerben. csak mert annál a hengernél ami nem akar menni annál az egyik szelepnél abszolút nem volt hézag... :O és nem zárhat rendesen és ez miatt berittyósodik Smiley

minden lehet.
kéne egy kompressziót mérned.
ha szelepállítás után is szar, akkor le kell dobni a hengerfejet, aztán megnézni, hogy miújság.

a "berittyósodik" tetszik :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63789 Dátum: 2012 Szeptember 21, 20:16:44 »

Szép estét mindenkinek Cool

Csak egy hirtelen kérdés Cheesy ha tegyük fel mindent végig nézek és azok után sem megy az az egyetlen 1 henger.. az előfordulhat hogy az egyik szelepfészek beéghetett vagy valami ilyesmi? azt olvastam hogy elszökik a keverék ha nem gyó és nem történik égés abban a hengerben. csak mert annál a hengernél ami nem akar menni annál az egyik szelepnél abszolút nem volt hézag... :O és nem zárhat rendesen és ez miatt berittyósodik Smiley
Ha nem volt hézag és nyitva volt a szelep, akár el is éghetett a szeleptányér. Ilyenkor nem válltozik semmi a jó szelephézag adásával. 200 kilóméter megtétele után, ha csak szelepállítási probléma volt, akkor jónak kell lennie.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #63788 Dátum: 2012 Szeptember 21, 19:59:30 »

Szép estét mindenkinek Cool

Csak egy hirtelen kérdés Cheesy ha tegyük fel mindent végig nézek és azok után sem megy az az egyetlen 1 henger.. az előfordulhat hogy az egyik szelepfészek beéghetett vagy valami ilyesmi? azt olvastam hogy elszökik a keverék ha nem gyó és nem történik égés abban a hengerben. csak mert annál a hengernél ami nem akar menni annál az egyik szelepnél abszolút nem volt hézag... :O és nem zárhat rendesen és ez miatt berittyósodik Smiley
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #63787 Dátum: 2012 Szeptember 20, 21:37:01 »

10X900

7 fok
Köszönöm!  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63786 Dátum: 2012 Szeptember 20, 21:03:14 »

1.6-os szimplaszívós motorra mekkora ékszíj kell?
Valamint, mekkora a gyári előgyújtás értéke?
köszi előre is

10X900

7 fok

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #63785 Dátum: 2012 Szeptember 20, 20:10:53 »

1.6-os szimplaszívós motorra mekkora ékszíj kell?
Valamint, mekkora a gyári előgyújtás értéke?
köszi előre is
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #63784 Dátum: 2012 Szeptember 19, 12:08:24 »

Pár perce hívott a Porsche M5, hogy oktober 13-án a hungaroringen bemutatják a hetes gofot, és minden vw tulajdonost szeretettel várnak. Egy golf 1-est sorsolnak ki. Golf bemutató.hu oldalon kell regisztrálni. Nincs is is ilyen, csak felbaszták az agyamat. Legalább is nem találtam meg. Megint egy sorozatban gyártott szemét. Azért megnézem, ha nem esik az eső, és ingyen van a belépő.
Mik vannak Smiley


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #63783 Dátum: 2012 Szeptember 19, 10:45:37 »

Honnan tudod hogy a gyújtás gyengébb? Az hogyha egyesével lehúzod a pipákat és 1-1henger gyengébben jár mint a másik kettő nem jelenti azt hogy gyengébb a gyújtás.

Hát valahogy így próbáltam... Az elosztóról húztam le a kábeleket egyesével és annyira tartottam el, hogy még áthúzzon. Ugyan olyan távolságból, (illetve távolságtól függetlenül is) sokkal gyengébb volt a szikra két hengernél.

attól függ honnan nézzük ha egy gyári kipufogófurulya belseje szétrohad és kifujja a motor ,olyankor szép sportos hangja lesz de elkezd megtorpanni, szegényedni a keverék és ráfogják hogy elszaródott a karbi vagy a gyújtás pedig csak kihuzatolja a kaját  szóval már ez sem gyári .....

Ebben is lehet valami... Nem gyári kipufogó van rajta, hanem egy (szemre is) elég idétlen megoldás. Ez mondjuk már csak egy-két napig van így, mert vettem rá másikat. De érezhetően kerül benzin a kipufogóba rendesen, bár aki építette a motort, azt mondta, hogy a szelepek egybenyitása miatt van, ami szintén lehet igaz. A lényeg, hogy meg-meg torpan és eddig nem derült ki, hogy miért van ez.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63782 Dátum: 2012 Szeptember 19, 10:26:32 »



Ha elfogy megkeresem Tatit, hogy csináljon nekem egy elektronikusat. 
Kiss

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #63781 Dátum: 2012 Szeptember 19, 10:11:25 »

Nekem 2 db CPI halt meg ugyanígy. Amikor meleg, akkor nincs vagy kicsi a szikra.
Még van 2 darabom tartalékban.  Wink

Ha elfogy megkeresem Tatit, hogy csináljon nekem egy elektronikusat.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63780 Dátum: 2012 Szeptember 19, 10:06:39 »

attól függ honnan nézzük ha egy gyári kipufogófurulya belseje szétrohad és kifujja a motor ,olyankor szép sportos hangja lesz de elkezd megtorpanni, szegényedni a keverék és ráfogják hogy elszaródott a karbi vagy a gyújtás pedig csak kihuzatolja a kaját  szóval már ez sem gyári .....

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63779 Dátum: 2012 Szeptember 19, 09:58:50 »

Nem gyári, egy épített 1600-os (az eredeti 1300-as lett átépítve). Ehhez nincs valami spéci dolog? Kábelek már ki vannak cserélve, de két hengernél gyengébb a gyújtás.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63778 Dátum: 2012 Szeptember 19, 09:43:55 »

Nem gyári, egy épített 1600-os (az eredeti 1300-as lett átépítve). Ehhez nincs valami spéci dolog? Kábelek már ki vannak cserélve, de két hengernél gyengébb a gyújtás.
Honnan tudod hogy a gyújtás gyengébb? Az hogyha egyesével lehúzod a pipákat és 1-1henger gyengébben jár mint a másik kettő nem jelenti azt hogy gyengébb a gyújtás. Ugyan jelentheti azt is de csak alapjáraton tűnik ki a különbség pl. lóg az elosztótengely vagy 5század milliméterrel jobban kopott az elosztó azon bütyke ezeken lehet kísérletezni pl. azoknak a hengereknek kisebbre venni a gyertya elektróda távolságot 0.1mm-rel de semmi értelme . 1500as fordulaton ezek már elmúlnak. inkább azért van mert  alapjárati rendszert nem lehet minden hengerhez egyenként belőni mint a dupla wébereknél és hát akárhogy is nézzük ezeket az öreg szarokat biztos van némi kompressziókülönbség ,kipufogó huzatkülönbség ,meg egy pár apróság ami miatt lehet ilyen  de fordulaton ezek már nem jáccanak illetve 5-6000felett megint számít .
Az elektronikus gyújtás miatt a nagy szikraenergia könnyű indítást ,határozottabb egyenletesebb alapjáratot biztosan hoz de teljesítménynövekedést nem illetve igen ha az előgyújtás szabályzását hozzá igazítjuk a motor illetve saját igényeinkhez ...... deszépenleírtam  a varázsló megmajd megint mindenbe beleköt Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2012 Szeptember 19, 10:02:02 írta tati »

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #63777 Dátum: 2012 Szeptember 19, 09:23:39 »

Gyári Bosch trafó, gyári Bosch osztófej. Ennél nincs jobb gyári motorra.

Nem gyári, egy épített 1600-os (az eredeti 1300-as lett átépítve). Ehhez nincs valami spéci dolog? Kábelek már ki vannak cserélve, de két hengernél gyengébb a gyújtás.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #63776 Dátum: 2012 Szeptember 19, 09:19:54 »

Nekem meg van egy orosz csodám, valami gyújtás erősítő. A 12 V-ból csinál vagy 125-öt, és azt küldi a trafóra. Vadi új még sosem próbáltam...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63775 Dátum: 2012 Szeptember 19, 09:11:27 »

Gyári Bosch trafó, gyári Bosch osztófej. Ennél nincs jobb gyári motorra.
de ebből mexakító nélküli Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #63774 Dátum: 2012 Szeptember 19, 09:10:42 »

Nekem 2 db CPI halt meg ugyanígy. Amikor meleg, akkor nincs vagy kicsi a szikra.
sajna én is így jártam Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63773 Dátum: 2012 Szeptember 19, 09:06:36 »

És mivel lehet kiváltani, ami jó? Nekem is kihagyogat, meg elég gyenge...

Gyári Bosch trafó, gyári Bosch osztófej. Ennél nincs jobb gyári motorra.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #63772 Dátum: 2012 Szeptember 19, 09:02:36 »

Nekem 2 db CPI halt meg ugyanígy. Amikor meleg, akkor nincs vagy kicsi a szikra.

És mivel lehet kiváltani, ami jó? Nekem is kihagyogat, meg elég gyenge...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63771 Dátum: 2012 Szeptember 19, 08:57:44 »


Tatabányáról hazafelé viszont elkezdett rángatni.

Gyújtáskábelekre és gyújtótrafóra (CPI-1280 van az enyémben) gyanakodtam.
Találtam 1 db rossz gyertyapipát azt kicseréltem. Vasárnap felmentünk a Bátrak Versenyére Balassagyarmatra. Bogár gyönyörűen indult, jobban vette a lapot. Szendehely magasságában elkezdett a gyújtás kihagyogatni.
Visszafelé ugyanezt tapasztaltuk 20 perc után rángatni kezdet. Itthon kicseréltem a trafót (egy másik CPI-1280-ra). Ma este teszteltem tökéletes lett. Smiley






Nekem 2 db CPI halt meg ugyanígy. Amikor meleg, akkor nincs vagy kicsi a szikra.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #63770 Dátum: 2012 Szeptember 18, 22:41:04 »

Nemrégiben Megyónál járt a bogár. Amit megbeszéltünk nagyon jól megcsinálta, maximálisan elégedett vagyok a munkájával. Azóta autó repül, keveset fogyaszt...

Tatabányáról hazafelé viszont elkezdett rángatni.

Gyújtáskábelekre és gyújtótrafóra (CPI-1280 van az enyémben) gyanakodtam.
Találtam 1 db rossz gyertyapipát azt kicseréltem. Vasárnap felmentünk a Bátrak Versenyére Balassagyarmatra. Bogár gyönyörűen indult, jobban vette a lapot. Szendehely magasságában elkezdett a gyújtás kihagyogatni.
Visszafelé ugyanezt tapasztaltuk 20 perc után rángatni kezdet. Itthon kicseréltem a trafót (egy másik CPI-1280-ra). Ma este teszteltem tökéletes lett. Smiley

Héten még ki kéne cserélnem a hátsó lengéscsillapítókat. Ha időm engedi bekerülnek a Kayabák.



Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63769 Dátum: 2012 Szeptember 18, 19:06:32 »

Pár perce hívott a Porsche M5, hogy oktober 13-án a hungaroringen bemutatják a hetes gofot, és minden vw tulajdonost szeretettel várnak. Egy golf 1-est sorsolnak ki. Golf bemutató.hu oldalon kell regisztrálni. Nincs is is ilyen, csak felbaszták az agyamat. Legalább is nem találtam meg. Megint egy sorozatban gyártott szemét. Azért megnézem, ha nem esik az eső, és ingyen van a belépő.
golftalalkozo.hu-t próbáld inkább...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63768 Dátum: 2012 Szeptember 18, 19:02:26 »

Pár perce hívott a Porsche M5, hogy oktober 13-án a hungaroringen bemutatják a hetes gofot, és minden vw tulajdonost szeretettel várnak. Egy golf 1-est sorsolnak ki. Golf bemutató.hu oldalon kell regisztrálni. Nincs is is ilyen, csak felbaszták az agyamat. Legalább is nem találtam meg. Megint egy sorozatban gyártott szemét. Azért megnézem, ha nem esik az eső, és ingyen van a belépő.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #63767 Dátum: 2012 Szeptember 17, 23:30:07 »

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #63766 Dátum: 2012 Szeptember 17, 22:19:08 »

Az igaz, hogy mind szar még a VW golf is. Magától leesnek az alkatrészék! Van is erre egy dobozom rendszeresítve. Az a jó, hogy ezek nélkül is ugyan úgy működik minden. Ennyi erővel ki is hagyhatták vona ezeket az alkatrészeket. Írni is fogok a gyárnak ezzel kapcsolatban. A következő autóm nem VW lesz ez már biztos.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #63765 Dátum: 2012 Szeptember 17, 20:55:29 »

Az igaz, hogy mind szar még a VW golf is. Írni is fogok a gyárnak ezzel kapcsolatban. A következő autóm nem VW lesz ez már biztos.
Jezusom ... Jezusom ...

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #63764 Dátum: 2012 Szeptember 17, 20:54:24 »

Bevágja a csövet a bowden és megszorul. Ha többszálas az meg elszakad, mert a vékonyka szálakat elvágja. Ilyen szar konstrukció. A cső végébe valami bronz perselyt kéne bedugni ami megszorul. A kispolski is ilyen az is szar. Talán a zsírzás segít valamit, de ezt nem szokta senki kenni.
Én a cső végét kihajlítottam trombita formára, és nem lett baja a bowdennek.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #63763 Dátum: 2012 Szeptember 17, 20:11:22 »

Az igaz, hogy mind szar még a VW golf is. Magától leesnek az alkatrészék! Van is erre egy dobozom rendszeresítve. Az a jó, hogy ezek nélkül is ugyan úgy működik minden. Ennyi erővel ki is hagyhatták vona ezeket az alkatrészeket. Írni is fogok a gyárnak ezzel kapcsolatban. A következő autóm nem VW lesz ez már biztos.


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63762 Dátum: 2012 Szeptember 17, 18:32:17 »

Erről valami közelebbi? Akár csak egy név?
1983-ban mesélte nekem a Szabó Sanyi aki a csoportvezetőm volt, és Vecsésen lakott. Bemész Vecsésre és az első utca jobbra. utcanevet nem tudok. Öregeket kérdezz meg.
1303LS
« Hozzászólás #63761 Dátum: 2012 Szeptember 17, 18:27:30 »

A következő autóm nem VW lesz ez már biztos.
Teljesen mindegy melyiket veszed meg. Letakarod az emblémát és azt választod amelyik tetszik és úgy megy ahogy Te szeretnéd.
Kifizeted és leszarod.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #63760 Dátum: 2012 Szeptember 17, 18:27:01 »




Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #63759 Dátum: 2012 Szeptember 17, 18:26:06 »

A kerékkulcsok Vecsésen készültek.
Erről valami közelebbi? Akár csak egy név?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63758 Dátum: 2012 Szeptember 17, 18:18:55 »

Józsi! Hasonlítsd már össze egy ma gyártott autóval/alkatrésszel. Melyik bír ki 5-10 évnél többet?
Az igaz, hogy mind szar még a VW golf is. Magától leesnek az alkatrészék! Van is erre egy dobozom rendszeresítve. Az a jó, hogy ezek nélkül is ugyan úgy működik minden. Ennyi erővel ki is hagyhatták vona ezeket az alkatrészeket. Írni is fogok a gyárnak ezzel kapcsolatban. A következő autóm nem VW lesz ez már biztos.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63757 Dátum: 2012 Szeptember 17, 17:54:29 »

De rossz! A főtengelyem is 50 év alatt eltörött, pedig volt még egy lépcső rajta. Van olyan schwimmwagen alkatrészem amit 1941-ben gyártottak, és hibátlan a mai napig! Gumiból van ráadásul az alkatrész. Amúgy a főtengelyeket a Csepel művekben gyártották. Dunaújvárosban hengerelték a VW bogarakhoz a lemezeket eleinte. A kerékkulcsok Vecsésen készültek. A kürtök az EVIG-ben. Ja és Barényi Béla alkotása a kocsi. Ennek ellenére tönkremennek az alkatrészek.
Józsi! Hasonlítsd már össze egy ma gyártott autóval/alkatrésszel. Melyik bír ki 5-10 évnél többet?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63756 Dátum: 2012 Szeptember 17, 17:53:00 »

úgy értem, ha 50 év alatt, az nem olyan rossz...  Grin
De rossz! A főtengelyem is 50 év alatt eltörött, pedig volt még egy lépcső rajta. Van olyan schwimmwagen alkatrészem amit 1941-ben gyártottak, és hibátlan a mai napig! Gumiból van ráadásul az alkatrész. Amúgy a főtengelyeket a Csepel művekben gyártották. Dunaújvárosban hengerelték a VW bogarakhoz a lemezeket eleinte. A kerékkulcsok Vecsésen készültek. A kürtök az EVIG-ben. Ja és Barényi Béla alkotása a kocsi. Ennek ellenére tönkremennek az alkatrészek.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63755 Dátum: 2012 Szeptember 17, 17:33:13 »

Bevágja a csövet a bowden és megszorul. Ha többszálas az meg elszakad, mert a vékonyka szálakat elvágja. Ilyen szar konstrukció. A cső végébe valami bronz perselyt kéne bedugni ami megszorul. A kispolski is ilyen az is szar. Talán a zsírzás segít valamit, de ezt nem szokta senki kenni.
úgy értem, ha 50 év alatt, az nem olyan rossz...  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63754 Dátum: 2012 Szeptember 17, 17:31:52 »

cseszd meg, 50 év alatt......  Roll Eyes
Bevágja a csövet a bowden és megszorul. Ha többszálas az meg elszakad, mert a vékonyka szálakat elvágja. Ilyen szar konstrukció. A cső végébe valami bronz perselyt kéne bedugni ami megszorul. A kispolski is ilyen az is szar. Talán a zsírzás segít valamit, de ezt nem szokta senki kenni.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #63753 Dátum: 2012 Szeptember 17, 17:13:36 »

A cső amin kijön annak az alját bevágja elfűrészeli 50 év alatt. Ez is egy hibaforrás.
cseszd meg, 50 év alatt......  Roll Eyes

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63752 Dátum: 2012 Szeptember 17, 16:57:14 »

Azért tört el, mert nem állt rendesen a pedálban. Minden gázadásnál hajlított rajta egyet, ahelyett, hogy a kanyarrésze fordult volna a lukában.
Ha jól van összerakva akkor évtizedekig jó egy bowden.
A cső amin kijön annak az alját bevágja elfűrészeli 50 év alatt. Ez is egy hibaforrás.
Oldalak: 1 ... 416 417 418 419 420 [421] 422 423 424 425 426 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.216 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.