www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 22:22:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14817835 alkalommal)
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #64011 Dátum: 2012 Október 14, 21:14:10 »

Szevwasztok!

Segítsetek légyszíves!
Azt szeretném megtudni, hogy 1.6-os AS-es motorhoz milyen méretű dugattyúgyűrűk valók? (henger átmérője x gyűrű magasság)

Köszi

Bendzsi
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #64010 Dátum: 2012 Október 14, 20:35:41 »

Klics Ferenc bogárszerelőt ismeri valaki?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64009 Dátum: 2012 Október 14, 20:23:48 »

Van ilyenem szeretem. Komoly munkákhoz kevés, de apróbb dolgokhoz elég.  Wink
mi a nem komoly munka? Motor javitashoz? Pancsi , jawa.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64008 Dátum: 2012 Október 14, 19:37:30 »

Két kép és 30 év.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64007 Dátum: 2012 Október 14, 19:29:30 »

a 400 forintos bogarakra is rá lehet locsolni egy valag pénzt.
inkább csinálja meg.
Ja ja ebből tanul az ember. Majd, ha másodszor lakatolja jobban sikerül. Azért 30 év után én is átestem ezen. Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64006 Dátum: 2012 Október 14, 19:22:47 »

Nagy munka amit akarsz. Jó amit elképzeltél. 400 000 forintért már elég jó bogarat lehet venni, ezt is gondold végig. Ha ragaszkodsz a kocsidhoz, akkor lehet önteni bele a pénzt. 200 000 forintból, ha magad csinálod ki lehet hozni.
a 400 forintos bogarakra is rá lehet locsolni egy valag pénzt.
inkább csinálja meg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64005 Dátum: 2012 Október 14, 18:38:19 »

~5500 pénz a nyomatékkulcs az Aldiban
<beszúrt kép törölve>

28-120Nm, a leírása szerint +- 4% pontossággal
Van ilyenem szeretem. Komoly munkákhoz kevés, de apróbb dolgokhoz elég.  Wink
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64004 Dátum: 2012 Október 14, 18:18:03 »

Sziasztok! Bogaramon szeretném az alvázat és a küszöböket javítani. Merevítésnek az ajtókat levéve az A és B oszlopnál a küszöb felett kb. 15-20 cm-el egy zártszelvényt gondoltam behegeszteni. A két behegesztett zártszelvényt összekötném az A és a B oszlop környékén is egy-egy zártszelvénnyel. Ez szerintetek elég merevvé teszi a kasznit? A taposóim, az alagút alja és a küszöbök szinte teljesen elrohadtak. Valószínű én is összehegesztem, mint ahogy elődeim is tették. Nem restaurálni akarom ezt a bogarat csak mindennapos autónak tervezem.
Nagy munka amit akarsz. Jó amit elképzeltél. 400 000 forintért már elég jó bogarat lehet venni, ezt is gondold végig. Ha ragaszkodsz a kocsidhoz, akkor lehet önteni bele a pénzt. 200 000 forintból, ha magad csinálod ki lehet hozni.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64003 Dátum: 2012 Október 13, 18:24:34 »

Merevítés jó így.

Viszont ha nem akarsz küszöböt cserélni, kasztnit leemelni, csak összehegeszteni, akkor minek merevítés???
Egyébként én akkor is leemelném és kijavítanám rendesen, ha nem restaurálni akarod. Egy délelőtt alatt le lehet emelni a kasztnit, még ha össze is van hegesztve a padlólemezzel, viszont utána sokkal könnyebben és tartósabbra tudod javítani.



Sziasztok! Bogaramon szeretném az alvázat és a küszöböket javítani. Merevítésnek az ajtókat levéve az A és B oszlopnál a küszöb felett kb. 15-20 cm-el egy zártszelvényt gondoltam behegeszteni. A két behegesztett zártszelvényt összekötném az A és a B oszlop környékén is egy-egy zártszelvénnyel. Ez szerintetek elég merevvé teszi a kasznit? A taposóim, az alagút alja és a küszöbök szinte teljesen elrohadtak. Valószínű én is összehegesztem, mint ahogy elődeim is tették. Nem restaurálni akarom ezt a bogarat csak mindennapos autónak tervezem.

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #64002 Dátum: 2012 Október 13, 18:21:45 »

~5500 pénz a nyomatékkulcs az Aldiban


28-120Nm, a leírása szerint +- 4% pontossággal

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #64001 Dátum: 2012 Október 13, 18:18:31 »

Sziasztok! Bogaramon szeretném az alvázat és a küszöböket javítani. Merevítésnek az ajtókat levéve az A és B oszlopnál a küszöb felett kb. 15-20 cm-el egy zártszelvényt gondoltam behegeszteni. A két behegesztett zártszelvényt összekötném az A és a B oszlop környékén is egy-egy zártszelvénnyel. Ez szerintetek elég merevvé teszi a kasznit? A taposóim, az alagút alja és a küszöbök szinte teljesen elrohadtak. Valószínű én is összehegesztem, mint ahogy elődeim is tették. Nem restaurálni akarom ezt a bogarat csak mindennapos autónak tervezem.

Ati
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #64000 Dátum: 2012 Október 13, 14:46:45 »

Vmax, no az egy legenda. ŐSERŐ a javából.  Grin Grin




Smiley
az helyböl ennyi
söt van benne egy un. Booster, ami 4-5000 fordulatnakl kinyit, es kapsz egy seggberugast -kinyulnak a kezeid, nem kapsz levegöt, akkora a gyorsulas  .
( Bogar motorral müködik, ja genau Smiley) )Wikipedian ovass utana eszmeletlen gep !
VMAX 1200 17 evig keszült valtoztatas nelkül . . . .

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63999 Dátum: 2012 Október 13, 13:13:59 »

OFF!!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63998 Dátum: 2012 Október 13, 13:02:19 »

a vmax mitől lett ennyi lóerős?
elékötötted a bogaradat?
Smiley
az helyböl ennyi
söt van benne egy un. Booster, ami 4-5000 fordulatnakl kinyit, es kapsz egy seggberugast -kinyulnak a kezeid, nem kapsz levegöt, akkora a gyorsulas  .
( Bogar motorral müködik, ja genau Smiley) )Wikipedian ovass utana eszmeletlen gep !
VMAX 1200 17 evig keszült valtoztatas nelkül . . . .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63997 Dátum: 2012 Október 13, 12:57:26 »

hja
van egy V-Max-om, isteni kenyelmes , 145 lovas, semmi derekfajas  400 km-en .
Meg van egy Honda Hornet-em CB-600 F Most vettem, 102 Lovas, inkabb a sport motorok köze sorolom, de az imadott a csepel, nagyapammal jartunk horgaszni mar nem letezö vizekbe Domolykozni, Keszegezni, ö pedig nagy halakra ment  .
= emlek maradt

a vmax mitől lett ennyi lóerős?
elékötötted a bogaradat?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63996 Dátum: 2012 Október 13, 12:53:45 »

ilyenem is volt sokaig, de kigyogyultam belöle a haverom vette at a biznist amit inditottam 1990-ben es most ezt csinalta -oriasit alkotott www.buffalo.at

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63995 Dátum: 2012 Október 13, 12:49:37 »

nem is lehet bedőlni vele a kanyarba :-)
hja
van egy V-Max-om, isteni kenyelmes , 145 lovas, semmi derekfajas  400 km-en .
Meg van egy Honda Hornet-em CB-600 F Most vettem, 102 Lovas, inkabb a sport motorok köze sorolom, de az imadott a csepel, nagyapammal jartunk horgaszni mar nem letezö vizekbe Domolykozni, Keszegezni, ö pedig nagy halakra ment  .
= emlek maradt

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63994 Dátum: 2012 Október 13, 09:18:49 »

4 kerék nem dől el.  Grin
nem is lehet bedőlni vele a kanyarba :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #63993 Dátum: 2012 Október 12, 23:13:54 »

Hasonló ez is.
Ilyen dőlt rám gyerekkoromban. Nem is szerettem meg a motorokat.
4 kerék nem dől el.  Grin
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #63992 Dátum: 2012 Október 12, 19:30:47 »

CSak ez ezüst tankos Csepel 125, a másik meg Danuvia 125, avagy D csepel.
No, azért ugyanaz, csak a hozzáértőknek mégis más.
Mindkettő imádatosan jó  Grin Grin


Hasonló ez is.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63991 Dátum: 2012 Október 12, 18:20:52 »

nekem van egy regi 1955-58?? (meg nincs KM ora beepitve ) Csepel motorom, ami Benzintankja teljesen mas illatot araszt !
Nostalgikus emlekeket ebreszt ha beleszippantok:)
Hasonló ez is.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63990 Dátum: 2012 Október 12, 14:18:36 »

Bogar Benzintank kijelzöje a tankban es fennt a KM oraban tönkrement.
Elöször kiepitettem a Tankobol a "Geber" -t (jeladot,) amit mar forrasztgattak, es ujat vettem  . . .
Az uj Kijelzövel sem müködött .
Aztan  nezegettem az Ebayon egy uj orat, de a veletlen folytan  nem csak azonos evjaratut, hanem raadasul azonos honapban gyartottat is talaltam a kacatjaim között Smiley
Erröl levettem az Un. Konstant-ert, ( ami allandositja a Benzin  mutato allasat, nem libeg ide-oda ) nevezem allandositonak .
Ezzel sem müködött. (Uj 20 Euro, de semmi garancia, hogy jo lesz !  )
Ezutan lecsereltem a müszert de ezzel sem müködött .
Erre nezegettem egy uj VDO Benzin Orat, 80 € körül aruljak. Sokalltam .
Ebayon felfedeztem egy Hajo alkatreszeket arulo ceget es onnan vettem 17 Juroert egy vadi uj orat feher szinben.
Ma delelött bekötöttem, es Konstanter nelkül, +; - ; Jeladot ; radugtam, es fantasztikusan jol lathatoan csodalatosan müködik.
Ora ala, Kormany föle (Provisorikusan ) beraktam, jol lathato.
Super, Spitze !
Fotoztam, de uj telefonomhoz meg nincs Kabel, atjatszani ide a kepet  .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63989 Dátum: 2012 Október 12, 14:01:07 »

Most függetlenül attól, hogy ez mivel volt lefestve, ez a benzin már nem az a benzin, mint 10-20 évvel ezelőtt.
Ezek a benzinek valahogy sokkal agresszívebbek, valószínűleg a magasabb ethanol tartalom miatt, haverom 40 éves Komar tankjáról lemarta a festéket, pedig valószínűleg előtte is folyt már rá benzin....
nekem van egy regi 1955-58?? (meg nincs KM ora beepitve ) Csepel motorom, ami Benzintankja teljesen mas illatot araszt !
Nostalgikus emlekeket ebreszt ha beleszippantok:)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #63988 Dátum: 2012 Október 12, 11:12:15 »

Most függetlenül attól, hogy ez mivel volt lefestve, ez a benzin már nem az a benzin, mint 10-20 évvel ezelőtt.
Ezek a benzinek valahogy sokkal agresszívebbek, valószínűleg a magasabb ethanol tartalom miatt, haverom 40 éves Komar tankjáról lemarta a festéket, pedig valószínűleg előtte is folyt már rá benzin....
Nem az etanol, hanem az egyéb adalékok. Néha nitrohigító szagára emlékeztet. E85-el még semmilyen festéket nem sikerült leoldanom, de a 95 benzin mostanában viszi a a nitrohigítós festékeket.  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63987 Dátum: 2012 Október 12, 09:28:38 »

Teli tankoltam, a melegben meg kitágult a benzin. Most elintézte a tankon a festést. Volt már hasonló azt ki is javítottam, de ez most nagyon durva.

Most függetlenül attól, hogy ez mivel volt lefestve, ez a benzin már nem az a benzin, mint 10-20 évvel ezelőtt.
Ezek a benzinek valahogy sokkal agresszívebbek, valószínűleg a magasabb ethanol tartalom miatt, haverom 40 éves Komar tankjáról lemarta a festéket, pedig valószínűleg előtte is folyt már rá benzin....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #63986 Dátum: 2012 Október 12, 07:14:33 »

Benzinálló festék van rajta?
Szerinted?  Wink
1303LS
« Hozzászólás #63985 Dátum: 2012 Október 12, 07:14:20 »

Nem érdemes költeni, hogy csilli-villi legyen. Működjön, üzemeljen, hozzon-vigyen.

Vagy festéket kell használni.  Evil
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #63984 Dátum: 2012 Október 11, 23:31:21 »

Benzinálló festék van rajta?
verry vell kb ennyi a megoldás.....vagy  szinter

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #63983 Dátum: 2012 Október 11, 23:16:33 »

Teli tankoltam, a melegben meg kitágult a benzin. Most elintézte a tankon a festést. Volt már hasonló azt ki is javítottam, de ez most nagyon durva.
Benzinálló festék van rajta?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #63982 Dátum: 2012 Október 11, 23:07:07 »

Nem érdemes költeni, hogy csilli-villi legyen. Működjön, üzemeljen, hozzon-vigyen.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #63981 Dátum: 2012 Október 11, 22:13:17 »

Teli tankoltam, a melegben meg kitágult a benzin. Most elintézte a tankon a festést. Volt már hasonló azt ki is javítottam, de ez most nagyon durva.
Nem érdemes költeni, hogy csilli-villi legyen. Működjön, üzemeljen, hozzon-vigyen.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63980 Dátum: 2012 Október 11, 22:09:21 »

Teli tankoltam, a melegben meg kitágult a benzin. Most elintézte a tankon a festést. Volt már hasonló azt ki is javítottam, de ez most nagyon durva.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #63979 Dátum: 2012 Október 11, 20:37:49 »

Munkahengerek nem a szervóshoz valók akkor. Ugye?
azt nem cseréltünk

1303LS
« Hozzászólás #63978 Dátum: 2012 Október 11, 20:24:08 »

egybe van, nem nyomja alapból
Munkahengerek nem a szervóshoz valók akkor. Ugye?
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #63977 Dátum: 2012 Október 11, 20:20:02 »

Semmi köze a fékolajhoz? A főfékhenger is a szervósé vagy hekkelve lett? A pedálnál nem tudsz nagyobb holtjátékot adni neki. Illetve nem nyomja alapból kicsit a dugattyút a rudazat?
Én már az első nap megmondtam, hogy szar.
egybe van, nem nyomja alapból

1303LS
« Hozzászólás #63976 Dátum: 2012 Október 11, 20:12:44 »

Shell van benne, nem Tescos  Huh
Semmi köze a fékolajhoz? A főfékhenger is a szervósé vagy hekkelve lett? A pedálnál nem tudsz nagyobb holtjátékot adni neki. Illetve nem nyomja alapból kicsit a dugattyút a rudazat?
Én már az első nap megmondtam, hogy szar.
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #63975 Dátum: 2012 Október 11, 20:04:01 »

Jobb fékolaj kell bele ami keni a gumialkatrészeket.( Csak ötlet.)
Shell van benne, nem Tescos  Huh

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63974 Dátum: 2012 Október 11, 19:49:45 »

Mióta beszereltük a szervoféket a buszba, néha lent marad a pedál, és csak lassan jön fel, persze ilyenkor befog a fék is. Csak járó motornál csinálja, akkor se mindig. Valakinek van erre tippje?

Köszi
Jobb fékolaj kell bele ami keni a gumialkatrészeket.( Csak ötlet.)
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #63973 Dátum: 2012 Október 11, 19:34:34 »

Mióta beszereltük a szervoféket a buszba, néha lent marad a pedál, és csak lassan jön fel, persze ilyenkor befog a fék is. Csak járó motornál csinálja, akkor se mindig. Valakinek van erre tippje?

Köszi

1303LS
« Hozzászólás #63972 Dátum: 2012 Október 11, 07:45:22 »

???megnyomom süritett levegövel az egesz folyadekredszert, ahogy a z uj gepeket a gyarban . . .milyen fujogatasrol irogatsz ??
Erről.  Grin
Én a beépített gyári nyomásfokozót használom.  Cheesy Ott van a pedál környékén, nem nehéz megtalálni.
Átlátszó gumicsövet a légtelenítőre teszem a másik végét a kifúrt kupakba és egy felfelé induló hurokkal vezetem.
A kinyomott olajból ha vissza is szív egy picit abban már nem lesz buborék, mert az felszáll a csőben.
Friss olajnál a kipumpált olaj akár fel is használható újra, ha nagyon spórol az ember, de a bogár teljes cseréjéhez elég 1 flakon olaj bőven, el sem fogy.
Precízek csinálhatják kétlépcsőben is, főleg ha valami szét volt szedve előzőleg.
Először jobban kinyitva a légtelenítő és hirtelen benyomva a pedál. Ilyenkor szerintem a félbáros nyomásnál intenzívebben kihajtja az esetleg kurfliban megrekedt buborékot a lendület.
Másodszor kicsit nyitva csak szivárogtatva a dugattyú tetejében megpihenő buborék is kimegy.
De ez már túlprecízkedés, általában az első fázis kivisz mindent és csókolom.
Oldalak: 1 ... 411 412 413 414 415 [416] 417 418 419 420 421 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.