www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 16:15:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 410 411 412 413 414 [415] 416 417 418 419 420 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13032652 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64025 Dátum: 2012 Október 15, 11:00:03 »

Az ezredforduló után tíz évvel a segédemmel úgy döntöttünk, hogy nem kell az osztott ablak.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64024 Dátum: 2012 Október 15, 10:57:49 »

Sorban kerültek fel a kocsira a kacatok. Vizsga még nem volt, és 3 évig azért minden találkozóra elmentem. Egyszer a rendőrség hitelesítette a " legrégebben lejárt forgalmi engedélyt", mert volt ilyen leg verseny is Agárdon.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64023 Dátum: 2012 Október 15, 10:54:06 »

Szép lett a végeredmény és 20 évig osztott volt az ablak hátul.  Még OT minősítést is kapott! Létezett ovál műszerfallal osztott ablakos kocsi. Ez volt az alapötlet.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64022 Dátum: 2012 Október 15, 10:47:55 »

Ezután behegesztettem.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64021 Dátum: 2012 Október 15, 10:45:35 »

Kézzel kalapáltam hozzá az ablakkeretet. Ötös üvegből volt a hátsó ablak, ami nem egyezett meg az eredetivel. Akkor még nem tudtam, hogy az ovál az más, és egy átalakított oválról vettem a mintát, ami egy újságpapír volt körömmel megnyomkodva. Ezt rajzoltam a lemezre.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64020 Dátum: 2012 Október 15, 10:42:13 »

Már piros színben, de osztott ablak nélkül.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64019 Dátum: 2012 Október 15, 10:38:13 »

Narancs jól mondta. 1983-ban lefestettem pirosra az akkor fehér kocsit, elötte 2X kék volt. Talán 1964-ben kapott nagy ablakot. 1983-ban a tetejére szereltem egy antennát, és azon német zászló lobogott. Kapot IFA kapcsolótáblát, és trabant kihúzós ablakmosót. Még lámpa mosója is volt ami soha nem volt bekötve. Volt kalaptartója a kocsinak, rádiót is szereltem bele. 2 csatorna jött is.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64018 Dátum: 2012 Október 15, 10:27:39 »

Kérdés: Hogyan és mit csináljak ha beszeretném húzni a bowdent a hőcserélőkhöz? Egyáltalán lehetséges-e? Most jelenleg nekem semmi sincs behúzva, még a karok is hiányoznak a kézifékkar mellől.  Undecided
Elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #64017 Dátum: 2012 Október 15, 09:52:29 »


Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #64016 Dátum: 2012 Október 15, 09:48:28 »

nem oválból lett perec, aztán vissza?
Gyárilag ovál,aztán az akkori divathóbort (vagy praktikusság) miatt nagyablakosították,ezt szokták hívni "fiatalításnak" vagy "ezerhármasításnak" is,aztán a Józsi később perecablakosította,és a mostani felújításakor pedig visszaadta neki az eredeti oválablakot.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #64015 Dátum: 2012 Október 15, 09:47:12 »

Oválból lett nagyablak, utána perec, most megint ovál - ha jól tudom.

nem oválból lett perec, aztán vissza?
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18491


1969

« Hozzászólás #64014 Dátum: 2012 Október 15, 09:36:17 »

nem oválból lett perec, aztán vissza?
de lehet hogy előtte nagyablakosítva volt már
Elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5801


redgear.hu

« Hozzászólás #64013 Dátum: 2012 Október 15, 09:30:54 »

Két kép és 30 év.
nem oválból lett perec, aztán vissza?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64012 Dátum: 2012 Október 14, 21:38:03 »

Szevwasztok!

Segítsetek légyszíves!
Azt szeretném megtudni, hogy 1.6-os AS-es motorhoz milyen méretű dugattyúgyűrűk valók? (henger átmérője x gyűrű magasság)

Köszi

Bendzsi

Minden 1.6-os egyforma és csak egyféle volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #64011 Dátum: 2012 Október 14, 21:14:10 »

Szevwasztok!

Segítsetek légyszíves!
Azt szeretném megtudni, hogy 1.6-os AS-es motorhoz milyen méretű dugattyúgyűrűk valók? (henger átmérője x gyűrű magasság)

Köszi

Bendzsi
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #64010 Dátum: 2012 Október 14, 20:35:41 »

Klics Ferenc bogárszerelőt ismeri valaki?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64009 Dátum: 2012 Október 14, 20:23:48 »

Van ilyenem szeretem. Komoly munkákhoz kevés, de apróbb dolgokhoz elég.  Wink
mi a nem komoly munka? Motor javitashoz? Pancsi , jawa.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64008 Dátum: 2012 Október 14, 19:37:30 »

Két kép és 30 év.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64007 Dátum: 2012 Október 14, 19:29:30 »

a 400 forintos bogarakra is rá lehet locsolni egy valag pénzt.
inkább csinálja meg.
Ja ja ebből tanul az ember. Majd, ha másodszor lakatolja jobban sikerül. Azért 30 év után én is átestem ezen. Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64006 Dátum: 2012 Október 14, 19:22:47 »

Nagy munka amit akarsz. Jó amit elképzeltél. 400 000 forintért már elég jó bogarat lehet venni, ezt is gondold végig. Ha ragaszkodsz a kocsidhoz, akkor lehet önteni bele a pénzt. 200 000 forintból, ha magad csinálod ki lehet hozni.
a 400 forintos bogarakra is rá lehet locsolni egy valag pénzt.
inkább csinálja meg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64005 Dátum: 2012 Október 14, 18:38:19 »

~5500 pénz a nyomatékkulcs az Aldiban
<beszúrt kép törölve>

28-120Nm, a leírása szerint +- 4% pontossággal
Van ilyenem szeretem. Komoly munkákhoz kevés, de apróbb dolgokhoz elég.  Wink
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64004 Dátum: 2012 Október 14, 18:18:03 »

Sziasztok! Bogaramon szeretném az alvázat és a küszöböket javítani. Merevítésnek az ajtókat levéve az A és B oszlopnál a küszöb felett kb. 15-20 cm-el egy zártszelvényt gondoltam behegeszteni. A két behegesztett zártszelvényt összekötném az A és a B oszlop környékén is egy-egy zártszelvénnyel. Ez szerintetek elég merevvé teszi a kasznit? A taposóim, az alagút alja és a küszöbök szinte teljesen elrohadtak. Valószínű én is összehegesztem, mint ahogy elődeim is tették. Nem restaurálni akarom ezt a bogarat csak mindennapos autónak tervezem.
Nagy munka amit akarsz. Jó amit elképzeltél. 400 000 forintért már elég jó bogarat lehet venni, ezt is gondold végig. Ha ragaszkodsz a kocsidhoz, akkor lehet önteni bele a pénzt. 200 000 forintból, ha magad csinálod ki lehet hozni.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64003 Dátum: 2012 Október 13, 18:24:34 »

Merevítés jó így.

Viszont ha nem akarsz küszöböt cserélni, kasztnit leemelni, csak összehegeszteni, akkor minek merevítés???
Egyébként én akkor is leemelném és kijavítanám rendesen, ha nem restaurálni akarod. Egy délelőtt alatt le lehet emelni a kasztnit, még ha össze is van hegesztve a padlólemezzel, viszont utána sokkal könnyebben és tartósabbra tudod javítani.



Sziasztok! Bogaramon szeretném az alvázat és a küszöböket javítani. Merevítésnek az ajtókat levéve az A és B oszlopnál a küszöb felett kb. 15-20 cm-el egy zártszelvényt gondoltam behegeszteni. A két behegesztett zártszelvényt összekötném az A és a B oszlop környékén is egy-egy zártszelvénnyel. Ez szerintetek elég merevvé teszi a kasznit? A taposóim, az alagút alja és a küszöbök szinte teljesen elrohadtak. Valószínű én is összehegesztem, mint ahogy elődeim is tették. Nem restaurálni akarom ezt a bogarat csak mindennapos autónak tervezem.

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #64002 Dátum: 2012 Október 13, 18:21:45 »

~5500 pénz a nyomatékkulcs az Aldiban


28-120Nm, a leírása szerint +- 4% pontossággal

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető vw1300
Hozzászólások: 250


« Hozzászólás #64001 Dátum: 2012 Október 13, 18:18:31 »

Sziasztok! Bogaramon szeretném az alvázat és a küszöböket javítani. Merevítésnek az ajtókat levéve az A és B oszlopnál a küszöb felett kb. 15-20 cm-el egy zártszelvényt gondoltam behegeszteni. A két behegesztett zártszelvényt összekötném az A és a B oszlop környékén is egy-egy zártszelvénnyel. Ez szerintetek elég merevvé teszi a kasznit? A taposóim, az alagút alja és a küszöbök szinte teljesen elrohadtak. Valószínű én is összehegesztem, mint ahogy elődeim is tették. Nem restaurálni akarom ezt a bogarat csak mindennapos autónak tervezem.

Ati
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #64000 Dátum: 2012 Október 13, 14:46:45 »

Vmax, no az egy legenda. ŐSERŐ a javából.  Grin Grin




Smiley
az helyböl ennyi
söt van benne egy un. Booster, ami 4-5000 fordulatnakl kinyit, es kapsz egy seggberugast -kinyulnak a kezeid, nem kapsz levegöt, akkora a gyorsulas  .
( Bogar motorral müködik, ja genau Smiley) )Wikipedian ovass utana eszmeletlen gep !
VMAX 1200 17 evig keszült valtoztatas nelkül . . . .

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #63999 Dátum: 2012 Október 13, 13:13:59 »

OFF!!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63998 Dátum: 2012 Október 13, 13:02:19 »

a vmax mitől lett ennyi lóerős?
elékötötted a bogaradat?
Smiley
az helyböl ennyi
söt van benne egy un. Booster, ami 4-5000 fordulatnakl kinyit, es kapsz egy seggberugast -kinyulnak a kezeid, nem kapsz levegöt, akkora a gyorsulas  .
( Bogar motorral müködik, ja genau Smiley) )Wikipedian ovass utana eszmeletlen gep !
VMAX 1200 17 evig keszült valtoztatas nelkül . . . .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63997 Dátum: 2012 Október 13, 12:57:26 »

hja
van egy V-Max-om, isteni kenyelmes , 145 lovas, semmi derekfajas  400 km-en .
Meg van egy Honda Hornet-em CB-600 F Most vettem, 102 Lovas, inkabb a sport motorok köze sorolom, de az imadott a csepel, nagyapammal jartunk horgaszni mar nem letezö vizekbe Domolykozni, Keszegezni, ö pedig nagy halakra ment  .
= emlek maradt

a vmax mitől lett ennyi lóerős?
elékötötted a bogaradat?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63996 Dátum: 2012 Október 13, 12:53:45 »

ilyenem is volt sokaig, de kigyogyultam belöle a haverom vette at a biznist amit inditottam 1990-ben es most ezt csinalta -oriasit alkotott www.buffalo.at

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63995 Dátum: 2012 Október 13, 12:49:37 »

nem is lehet bedőlni vele a kanyarba :-)
hja
van egy V-Max-om, isteni kenyelmes , 145 lovas, semmi derekfajas  400 km-en .
Meg van egy Honda Hornet-em CB-600 F Most vettem, 102 Lovas, inkabb a sport motorok köze sorolom, de az imadott a csepel, nagyapammal jartunk horgaszni mar nem letezö vizekbe Domolykozni, Keszegezni, ö pedig nagy halakra ment  .
= emlek maradt

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #63994 Dátum: 2012 Október 13, 09:18:49 »

4 kerék nem dől el.  Grin
nem is lehet bedőlni vele a kanyarba :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #63993 Dátum: 2012 Október 12, 23:13:54 »

Hasonló ez is.
Ilyen dőlt rám gyerekkoromban. Nem is szerettem meg a motorokat.
4 kerék nem dől el.  Grin

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #63992 Dátum: 2012 Október 12, 19:30:47 »

CSak ez ezüst tankos Csepel 125, a másik meg Danuvia 125, avagy D csepel.
No, azért ugyanaz, csak a hozzáértőknek mégis más.
Mindkettő imádatosan jó  Grin Grin


Hasonló ez is.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #63991 Dátum: 2012 Október 12, 18:20:52 »

nekem van egy regi 1955-58?? (meg nincs KM ora beepitve ) Csepel motorom, ami Benzintankja teljesen mas illatot araszt !
Nostalgikus emlekeket ebreszt ha beleszippantok:)
Hasonló ez is.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63990 Dátum: 2012 Október 12, 14:18:36 »

Bogar Benzintank kijelzöje a tankban es fennt a KM oraban tönkrement.
Elöször kiepitettem a Tankobol a "Geber" -t (jeladot,) amit mar forrasztgattak, es ujat vettem  . . .
Az uj Kijelzövel sem müködött .
Aztan  nezegettem az Ebayon egy uj orat, de a veletlen folytan  nem csak azonos evjaratut, hanem raadasul azonos honapban gyartottat is talaltam a kacatjaim között Smiley
Erröl levettem az Un. Konstant-ert, ( ami allandositja a Benzin  mutato allasat, nem libeg ide-oda ) nevezem allandositonak .
Ezzel sem müködött. (Uj 20 Euro, de semmi garancia, hogy jo lesz !  )
Ezutan lecsereltem a müszert de ezzel sem müködött .
Erre nezegettem egy uj VDO Benzin Orat, 80 € körül aruljak. Sokalltam .
Ebayon felfedeztem egy Hajo alkatreszeket arulo ceget es onnan vettem 17 Juroert egy vadi uj orat feher szinben.
Ma delelött bekötöttem, es Konstanter nelkül, +; - ; Jeladot ; radugtam, es fantasztikusan jol lathatoan csodalatosan müködik.
Ora ala, Kormany föle (Provisorikusan ) beraktam, jol lathato.
Super, Spitze !
Fotoztam, de uj telefonomhoz meg nincs Kabel, atjatszani ide a kepet  .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #63989 Dátum: 2012 Október 12, 14:01:07 »

Most függetlenül attól, hogy ez mivel volt lefestve, ez a benzin már nem az a benzin, mint 10-20 évvel ezelőtt.
Ezek a benzinek valahogy sokkal agresszívebbek, valószínűleg a magasabb ethanol tartalom miatt, haverom 40 éves Komar tankjáról lemarta a festéket, pedig valószínűleg előtte is folyt már rá benzin....
nekem van egy regi 1955-58?? (meg nincs KM ora beepitve ) Csepel motorom, ami Benzintankja teljesen mas illatot araszt !
Nostalgikus emlekeket ebreszt ha beleszippantok:)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #63988 Dátum: 2012 Október 12, 11:12:15 »

Most függetlenül attól, hogy ez mivel volt lefestve, ez a benzin már nem az a benzin, mint 10-20 évvel ezelőtt.
Ezek a benzinek valahogy sokkal agresszívebbek, valószínűleg a magasabb ethanol tartalom miatt, haverom 40 éves Komar tankjáról lemarta a festéket, pedig valószínűleg előtte is folyt már rá benzin....
Nem az etanol, hanem az egyéb adalékok. Néha nitrohigító szagára emlékeztet. E85-el még semmilyen festéket nem sikerült leoldanom, de a 95 benzin mostanában viszi a a nitrohigítós festékeket.  Roll Eyes
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #63987 Dátum: 2012 Október 12, 09:28:38 »

Teli tankoltam, a melegben meg kitágult a benzin. Most elintézte a tankon a festést. Volt már hasonló azt ki is javítottam, de ez most nagyon durva.

Most függetlenül attól, hogy ez mivel volt lefestve, ez a benzin már nem az a benzin, mint 10-20 évvel ezelőtt.
Ezek a benzinek valahogy sokkal agresszívebbek, valószínűleg a magasabb ethanol tartalom miatt, haverom 40 éves Komar tankjáról lemarta a festéket, pedig valószínűleg előtte is folyt már rá benzin....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #63986 Dátum: 2012 Október 12, 07:14:33 »

Benzinálló festék van rajta?
Szerinted?  Wink
Oldalak: 1 ... 410 411 412 413 414 [415] 416 417 418 419 420 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.182 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.