www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 10, 04:00:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921212 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 408 409 410 411 412 [413] 414 415 416 417 418 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13052736 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64111 Dátum: 2012 Október 18, 17:48:09 »

vagy merjek vele így 15 km-t menni a szerelőig?

Ha hajtókar csapágy kopog (nem valószínű) akkor a kopogós henger gyertyakábelét lehúzva a hang mérséklődik vagy megszűnik.

Ha akkor is ugyanúgy kopog, akkor valószínű valamelyik szelephézag lett nagyobb...de ennek a két hang nagyon különböző, szerelő azonnal megmondja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64110 Dátum: 2012 Október 18, 17:45:46 »

motor ki, 2 hengerfej le, hengerek le, és akkor meg tudod mozgatni a hajtókarokat hogy van-e kotyogása.
Ha van akkor mértékétől függően lehet cselekedni. Ha nem járattad, így és nem verte el a főtengelyen a csapágy fészket, akkor leveszed azt a hajtókart teszel neki egy +os csapágyat és go.
Ha elverte akkor szét kell húzni a blokkot és lehet köszörülni.


Miért szólsz hozzá, ha nem értesz hozzá?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64109 Dátum: 2012 Október 18, 16:29:02 »

a motor beszerelt állapotában sajnos csak a hengerfejcsavarok felét tudod megnézni-leellenőrizni. a felső csavarokhoz le kell venni a lemezborítást, amit bent lévő motornál eléggé furfangos megcsináni. ha lazának találod a szelepfedél alatti csavarokat, akkor sztem ki kell szerelni a motort
az már rutinból megy.  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #64108 Dátum: 2012 Október 18, 15:43:10 »

az olaj már bekészítve, de előbb megnézem azt a fejet, hátha nem kell nagyon bontani, mert akkor az olaj is feleslegesen van lecserélve

a motor beszerelt állapotában sajnos csak a hengerfejcsavarok felét tudod megnézni-leellenőrizni. a felső csavarokhoz le kell venni a lemezborítást, amit bent lévő motornál eléggé furfangos megcsináni. ha lazának találod a szelepfedél alatti csavarokat, akkor sztem ki kell szerelni a motort
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64107 Dátum: 2012 Október 18, 15:13:10 »

Esetleg cseréld le egy teszkógazdaságosra, hátha kap rendes kenést a motor.

az olaj már bekészítve, de előbb megnézem azt a fejet, hátha nem kell nagyon bontani, mert akkor az olaj is feleslegesen van lecserélve

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #64106 Dátum: 2012 Október 18, 15:11:21 »

Esetleg cseréld le egy teszkógazdaságosra, hátha kap rendes kenést a motor.

ami még felmerült, a nem megfelelő olaj, de nekem ez nem áll össze. Mondjuk tényleg hülyeséget csináltam, mert adtam a 20W50 mellé még egy kis motortömítő adalékot, ami olyan sűrű volt, mint a méz.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64105 Dátum: 2012 Október 18, 14:49:45 »

amikor ulrich eredeti motorját szétkaptuk sztónnal (valamikor 1848 tájékán), remek leesett hengerfejanyákat találtunk a szelepfedélben.
bakker. remélem, csak ez lesz.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64104 Dátum: 2012 Október 18, 14:48:42 »

simán
amikor ulrich eredeti motorját szétkaptuk sztónnal (valamikor 1848 tájékán), remek leesett hengerfejanyákat találtunk a szelepfedélben.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64103 Dátum: 2012 Október 18, 14:46:34 »

akkor az is lehet, hogy bár indul, még mindig nincs a helyén a fej?
simán

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64102 Dátum: 2012 Október 18, 14:36:49 »

amugy sanszos h nem huztátok le jol a hengerfejet amikor lebillentetétek......
akkor az is lehet, hogy bár indul, még mindig nincs a helyén a fej?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64101 Dátum: 2012 Október 18, 14:34:45 »

már meg is kérdeztem a "szerelőmet" Smiley

amugy sanszos h nem huztátok le jol a hengerfejet amikor lebillentetétek......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #64100 Dátum: 2012 Október 18, 14:27:36 »

Előtte nem csattogott, sőt, amikor elhoztam az ismert és megbízható szerelőtől, még nem volt ilyen. egyszer csak elkezdett csattogni.
Nézz rá a szelepállítókra, lehet, hogy csak meglazult valamelyik mert nem húzta meg, vagy megszakadt a menet csak nem vette észre. Motornál hangokat úgy rangsorolnám, hogy csattog--kopog--dübörögve kopog.
Első jellemzően a vezérléskörnyéke, nincsenek nagy erők, nem nyomja, üti robbanás, a második kettőt pedig az egymásnak koppanó alakatrészek tömege választja el. Remélem érthető, elképzelhető.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 18, 14:30:20 írta 1303LS »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64099 Dátum: 2012 Október 18, 14:26:01 »

ami még felmerült, a nem megfelelő olaj, de nekem ez nem áll össze. Mondjuk tényleg hülyeséget csináltam, mert adtam a 20W50 mellé még egy kis motortömítő adalékot, ami olyan sűrű volt, mint a méz.
attól csak egy idő után csattogna, amikor szétbaszta a csapágyat.
az adalékokat meg felejtsd el a picsába.
inkább áldozz hajnalban fekete kakast, azt legalább meg lehet utána zabálni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64098 Dátum: 2012 Október 18, 14:19:27 »

Talan kerdezd meg a szerelodet! :-)))

Egyebkent addig, amig hozzaerto nem latta/hallotta, minek talalgatsz ? Lehet, hogy az ekszijtarcsad van lelazulva, vagy a turbinad hozzaer valamihez, vagy zarlatos a jobb elso iranyjelzod...
már meg is kérdeztem a "szerelőmet" Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64097 Dátum: 2012 Október 18, 14:13:58 »

Talan kerdezd meg a szerelodet! :-)))

Egyebkent addig, amig hozzaerto nem latta/hallotta, minek talalgatsz ? Lehet, hogy az ekszijtarcsad van lelazulva, vagy a turbinad hozzaer valamihez, vagy zarlatos a jobb elso iranyjelzod...
jóvanna!  Grin
tényleg, zárlatos lenne?  Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64096 Dátum: 2012 Október 18, 14:12:37 »

Anyagilag húzós lehet egy hajtókarcsapágy csere, ha kivett motorral, levett hengerfejekkel, hengerekkel viszem el? Van erre valakinek ötlete?
Talan kerdezd meg a szerelodet! :-)))

Egyebkent addig, amig hozzaerto nem latta/hallotta, minek talalgatsz ? Lehet, hogy az ekszijtarcsad van lelazulva, vagy a turbinad hozzaer valamihez, vagy zarlatos a jobb elso iranyjelzod...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64095 Dátum: 2012 Október 18, 14:10:21 »

ugyanez jutott az eszembe
Anyagilag húzós lehet egy hajtókarcsapágy csere, ha kivett motorral, levett hengerfejekkel, hengerekkel viszem el? Van erre valakinek ötlete?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64094 Dátum: 2012 Október 18, 13:53:41 »

En megnezetnem/meghallgattatnam vmi hozzaertovel Roll Eyes
ugyanez jutott az eszembe

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64093 Dátum: 2012 Október 18, 13:53:21 »

vagy merjek vele így 15 km-t menni a szerelőig?
En nem ertek hozza, de miert nem viszed oda a szerelot ? :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64092 Dátum: 2012 Október 18, 13:52:56 »

akkor felveszem az álarcot és motor ki ismét...  Undecided
En megnezetnem/meghallgattatnam vmi hozzaertovel Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64091 Dátum: 2012 Október 18, 13:52:27 »

CSAPÁGY.
vagy merjek vele így 15 km-t menni a szerelőig?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64090 Dátum: 2012 Október 18, 13:52:02 »

CSAPÁGY.
akkor felveszem az álarcot és motor ki ismét...  Undecided

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64089 Dátum: 2012 Október 18, 13:50:14 »

ami még felmerült, a nem megfelelő olaj, de nekem ez nem áll össze. Mondjuk tényleg hülyeséget csináltam, mert adtam a 20W50 mellé még egy kis motortömítő adalékot, ami olyan sűrű volt, mint a méz.
CSAPÁGY.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64088 Dátum: 2012 Október 18, 13:49:07 »

Előtte nem csattogott, sőt, amikor elhoztam az ismert és megbízható szerelőtől, még nem volt ilyen. egyszer csak elkezdett csattogni.
ami még felmerült, a nem megfelelő olaj, de nekem ez nem áll össze. Mondjuk tényleg hülyeséget csináltam, mert adtam a 20W50 mellé még egy kis motortömítő adalékot, ami olyan sűrű volt, mint a méz.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64087 Dátum: 2012 Október 18, 13:47:15 »

Ez így kevés. Előtte is csattogott? Gyújtás állításnál nem lett túl nagy előgyújtás adva?

1: Ellenőrizd a szelephézagot.
2: Állítsd be a gyújtást.
3: Megmaradt a hang lehet tovább vizsgálódni...
Előtte nem csattogott, sőt, amikor elhoztam az ismert és megbízható szerelőtől, még nem volt ilyen. egyszer csak elkezdett csattogni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64086 Dátum: 2012 Október 18, 13:45:56 »

csak megérné ellenőrizni
frissen volt összerakva, a tömítések újak és NEM FÚJ KI.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64085 Dátum: 2012 Október 18, 13:21:22 »

Ez így kevés. Előtte is csattogott? Gyújtás állításnál nem lett túl nagy előgyújtás adva?

1: Ellenőrizd a szelephézagot.
2: Állítsd be a gyújtást.
3: Megmaradt a hang lehet tovább vizsgálódni...

2/a: a kipufogót befogván megnézni, hogy szelel-e valahol a rendszer



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #64084 Dátum: 2012 Október 18, 13:16:33 »

ha csattog a motor, ütemesen, a fordulatszám függvényében, az milyen hibákra utalhat? Tudom, ez így nagyon tág, de mégis merre keresgéljek, mire gondoljak? most volt gyújtás és szelephézag állítva, pöccre indul a motor.
Ez így kevés. Előtte is csattogott? Gyújtás állításnál nem lett túl nagy előgyújtás adva?

1: Ellenőrizd a szelephézagot.
2: Állítsd be a gyújtást.
3: Megmaradt a hang lehet tovább vizsgálódni...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64083 Dátum: 2012 Október 18, 13:11:09 »

nem lyukas, most lett cserélve a j-cső is, a kipufogó újszerű, nem fúj ki.
egy szerelő szerint kifúj, ő ezt mondta a hangról.
kérdés, hogy a fordulatszám ütemében csattog vagy csak minden második fordulaton.
előbbi esetben kipuffogó vagy hajtókar csapágy
utóbbi esetben valami vezérlés körül szar, pölö szelephézag



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #64082 Dátum: 2012 Október 18, 12:34:49 »

nem lyukas, most lett cserélve a j-cső is, a kipufogó újszerű, nem fúj ki.
egy szerelő szerint kifúj, ő ezt mondta a hangról.
csak megérné ellenőrizni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64081 Dátum: 2012 Október 18, 11:58:47 »

A kipufogó, ha lyukas, az is ad egy hangot. Sokszor megvezeti a hozzáértőket is. A tömitéseknél nézd meg, hogy van e korom. A kiáramló gáz csattogó hangot ad.
nem lyukas, most lett cserélve a j-cső is, a kipufogó újszerű, nem fúj ki.
egy szerelő szerint kifúj, ő ezt mondta a hangról.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64080 Dátum: 2012 Október 18, 11:32:06 »

nem járattam.
A kipufogó, ha lyukas, az is ad egy hangot. Sokszor megvezeti a hozzáértőket is. A tömitéseknél nézd meg, hogy van e korom. A kiáramló gáz csattogó hangot ad.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64079 Dátum: 2012 Október 18, 11:26:23 »

motor ki, 2 hengerfej le, hengerek le, és akkor meg tudod mozgatni a hajtókarokat hogy van-e kotyogása.
Ha van akkor mértékétől függően lehet cselekedni. Ha nem járattad, így és nem verte el a főtengelyen a csapágy fészket, akkor leveszed azt a hajtókart teszel neki egy +os csapágyat és go.
Ha elverte akkor szét kell húzni a blokkot és lehet köszörülni.

nem járattam.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64078 Dátum: 2012 Október 18, 11:20:58 »

Ha esetleg ez lenne, ehhez kell blokkot bontani?
motor ki, 2 hengerfej le, hengerek le, és akkor meg tudod mozgatni a hajtókarokat hogy van-e kotyogása.
Ha van akkor mértékétől függően lehet cselekedni. Ha nem járattad, így és nem verte el a főtengelyen a csapágy fészket, akkor leveszed azt a hajtókart teszel neki egy +os csapágyat és go.
Ha elverte akkor szét kell húzni a blokkot és lehet köszörülni.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64077 Dátum: 2012 Október 18, 11:14:47 »

Nem lettek jól beállítva a szelepek. Nagy a szelephézag valahol.
Ennek leellenőrzésével fogom kezdeni a vizsgálódást.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64076 Dátum: 2012 Október 18, 11:13:45 »

hajtókar csapágy.
és has nem járatod így akkor van esélyed hogy nem veri szét a főtengelyt.
Ha esetleg ez lenne, ehhez kell blokkot bontani?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64075 Dátum: 2012 Október 18, 11:02:08 »

ha csattog a motor, ütemesen, a fordulatszám függvényében, az milyen hibákra utalhat? Tudom, ez így nagyon tág, de mégis merre keresgéljek, mire gondoljak? most volt gyújtás és szelephézag állítva, pöccre indul a motor.
Nem lettek jól beállítva a szelepek. Nagy a szelephézag valahol.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64074 Dátum: 2012 Október 18, 10:56:45 »

ha csattog a motor, ütemesen, a fordulatszám függvényében, az milyen hibákra utalhat? Tudom, ez így nagyon tág, de mégis merre keresgéljek, mire gondoljak? most volt gyújtás és szelephézag állítva, pöccre indul a motor.
hajtókar csapágy.
és has nem járatod így akkor van esélyed hogy nem veri szét a főtengelyt.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64073 Dátum: 2012 Október 18, 10:06:28 »

ha csattog a motor, ütemesen, a fordulatszám függvényében, az milyen hibákra utalhat? Tudom, ez így nagyon tág, de mégis merre keresgéljek, mire gondoljak? most volt gyújtás és szelephézag állítva, pöccre indul a motor.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64072 Dátum: 2012 Október 18, 09:13:46 »

Köszi szépen. Biztos segítségemre lesz  Wink
Oldalak: 1 ... 408 409 410 411 412 [413] 414 415 416 417 418 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.198 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.