www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 11:10:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 398 399 400 401 402 [403] 404 405 406 407 408 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14842220 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #64531 Dátum: 2012 November 14, 17:35:48 »

azt mondta, hogy a szűrőben van benzin (neked benCin).
szóval az után van valahol a basszájba.
mondjuk ezt nem nehéz ellenőrizni, szűrő után cső levesz, karbiról cső levesz, belefúj, folyadékot önt bele, etc, ha átmegy, akkor karbiban van dugulás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64530 Dátum: 2012 November 14, 17:18:13 »

Igen ki kellene fujnod süritett levegövel a Benzincsöveket, es a Tankot is kivenni es kimosni !
azt mondta, hogy a szűrőben van benzin (neked benCin).
szóval az után van valahol a basszájba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64529 Dátum: 2012 November 14, 15:56:18 »

Szasztok,
Hibajelenség:
Megy a gép, minden rendben, majd menet közben leáll és nem indul újra csak benzines ronggyal. Az úszóház üres, a benzinszűrő viszont tele van. A karburátort szétszedtem, fúvókákat pucoltam, de nem változott semmi. Az autó sokat állt, a tank nem lett kitisztítva.
Mi a faszom baja van, ilyennel még nem találkoztam.
Igen ki kellene fujnod süritett levegövel a Benzincsöveket, es a Tankot is kivenni es kimosni !

A zöld Bogaram torzióit megint szétszedtem és állítottam.
nagyon ügyes vagy  Grin
gondolom ezt vartad  Grin
jöhetsz hozzam is ,/ $-ban fizetek / nekem mar semmi hangulatom basztatni Cool
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 14, 15:57:55 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64528 Dátum: 2012 November 14, 14:33:23 »

megint szétszedtem és állítottam.


2 óra 30 perc alatt megvolt mindennel együtt.
Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64527 Dátum: 2012 November 14, 14:27:12 »

Ugye jól rémlik, hogy a generátor és dinamó talpak nem egyforma ívűek?
egyforma ívűek csak a generátoré "keskenyebb"mert ahol a tekercs van ott vastagabb a generátor... tehát generátor bakra lehet dinamót tenni ,fordítva csak némi flexelés után Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64526 Dátum: 2012 November 14, 14:26:46 »

Szasztok,
Hibajelenség:
Megy a gép, minden rendben, majd menet közben leáll és nem indul újra csak benzines ronggyal. Az úszóház üres, a benzinszűrő viszont tele van. A karburátort szétszedtem, fúvókákat pucoltam, de nem változott semmi. Az autó sokat állt, a tank nem lett kitisztítva.
Mi a faszom baja van, ilyennel még nem találkoztam.

Benzinszűrő tele van a befelé oldalon...és a kifelén?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64525 Dátum: 2012 November 14, 14:25:34 »

A zöld Bogaram torzióit megint szétszedtem és állítottam.

Nagyon okos appokat lehet letölteni androidos telefonra, van például szintező (leveler) és van szögmérő (angle finder) is, amelyeknek meg lehet adni az alap szöget (pl. a küszöb vonala) és ahhoz képest méri a torzióslap szögét.

Én is kicsit szkeptikus voltam vele, úgyhogy még a garázs asztalon teszteltem, de nagyon pontosan és következetesen mér, az egyetlen baja, hogy lassan áll be a pontos értékre, legalább 20 mp-ig ott kell tartani.

Úgyhogy beállítottam mindkét oldalt pontosan 20 fokra, ez azt jelenti, hogy a fedél alsó/hátsó csavar furata felett megy el 4-6 mm-rel a lengőkar pengéje, ha pontosan be van dugva a belső gumipogácsa.

Összeszereltem és a két hátsó sárvédőperem 67 cm-re van a földtől, nekem az eleje is és a küszöb hajszál pontosan vízszintes.

Most úgy érzem tökéletes.
Nem fényképeztem, mert nem igazán látszik, 2 cm-rel ment lejjebb.

Visszacsavatam 4 belső ricnit és rácsavartam 4 külső ricnit mindkét oldalon, így adta ki a csavarnál a kb. 4-6 mm eltérést.

2 óra 30 perc alatt megvolt mindennel együtt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64524 Dátum: 2012 November 14, 14:24:53 »

Szasztok,
Hibajelenség:
Megy a gép, minden rendben, majd menet közben leáll és nem indul újra csak benzines ronggyal. Az úszóház üres, a benzinszűrő viszont tele van. A karburátort szétszedtem, fúvókákat pucoltam, de nem változott semmi. Az autó sokat állt, a tank nem lett kitisztítva.
Mi a faszom baja van, ilyennel még nem találkoztam.
tűszelep?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #64523 Dátum: 2012 November 14, 14:24:42 »

Szasztok,
Hibajelenség:
Megy a gép, minden rendben, majd menet közben leáll és nem indul újra csak benzines ronggyal. Az úszóház üres, a benzinszűrő viszont tele van. A karburátort szétszedtem, fúvókákat pucoltam, de nem változott semmi. Az autó sokat állt, a tank nem lett kitisztítva.
Mi a faszom baja van, ilyennel még nem találkoztam.
nálam volt hogy pókok költöztek a benzinpumpa és a karbi közé a csőbe és eldugították
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #64522 Dátum: 2012 November 14, 14:20:27 »

Szasztok,
Hibajelenség:
Megy a gép, minden rendben, majd menet közben leáll és nem indul újra csak benzines ronggyal. Az úszóház üres, a benzinszűrő viszont tele van. A karburátort szétszedtem, fúvókákat pucoltam, de nem változott semmi. Az autó sokat állt, a tank nem lett kitisztítva.
Mi a faszom baja van, ilyennel még nem találkoztam.

Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64521 Dátum: 2012 November 14, 12:39:33 »

Ugye jól rémlik, hogy a generátor és dinamó talpak nem egyforma ívűek?
jól.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64520 Dátum: 2012 November 14, 12:36:16 »

Ugye jól rémlik, hogy a generátor és dinamó talpak nem egyforma ívűek?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64519 Dátum: 2012 November 13, 19:03:19 »

ezt mibe rakod? a Tatinsonba Roll Eyes?

nem ez a motor egy typ3 kombiba megy . A pussy hunter -be  kibaszott jó 1915van  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64518 Dátum: 2012 November 13, 18:58:05 »

Én nem szeretem a PHN-t. Van hozzá alkatrész, de drága és ritka, valamint rosszabbul megy tőle az autó és többet fogyaszt. Viszont nem kell szinkront állítani.
A typ3 a PDSIT karbikkal tökéletes, csak be kell jól állítani.

Én nem szaroznék vele, PDSIT-t neki és kész.

Egyébként be lejhet állítani, végülis ez a gyári karbija, nem lehet teljesen rossz.
ez szimpla szívós.... pdsit helyett meg azt mondanád dcnf ,dcnf helyett meg dlra ... tudom én... ha ennek a helyére tennék valamit az csak ez koncepció lehetne valami dhla-val Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 13, 19:11:15 írta tati »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #64517 Dátum: 2012 November 13, 13:33:44 »

mérnem van sehol typ3? se hoffmann se csp Undecided
itt találsz hozzá legalább rajzot. az 1500-asok mind ilyen karbival vannak azt hiszem. ezt mibe rakod? a Tatinsonba Roll Eyes?
http://www.the1500club.com/technical/parts_book/main_group_1/main_group_1-07.pdf
http://www.the1500club.com/  (Technical/Spare parts list/engine)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64516 Dátum: 2012 November 13, 13:03:05 »

monnyuk lesz itt még pár perc molyolás  ez a PHN valahogy nem hasonlít karburátorra  Stunt érdemes ezzel gecizni? vagy el kell csennem 1303ls garázsából a kadron szettet  Roll Eyes

Én nem szeretem a PHN-t. Van hozzá alkatrész, de drága és ritka, valamint rosszabbul megy tőle az autó és többet fogyaszt. Viszont nem kell szinkront állítani.
A typ3 a PDSIT karbikkal tökéletes, csak be kell jól állítani.

Én nem szaroznék vele, PDSIT-t neki és kész.

Egyébként be lejhet állítani, végülis ez a gyári karbija, nem lehet teljesen rossz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #64515 Dátum: 2012 November 13, 10:55:58 »

mérnem van sehol typ3? se hoffmann se csp Undecided
Mi kell?
1303LS
« Hozzászólás #64514 Dátum: 2012 November 13, 10:55:32 »

a 17-es miből van rézkarikát vegyek?
Igen, sima hollanderes megoldás.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64513 Dátum: 2012 November 13, 10:51:17 »

mérnem van sehol typ3? se hoffmann se csp Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64512 Dátum: 2012 November 13, 10:30:04 »

a 17-es miből van rézkarikát vegyek?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64511 Dátum: 2012 November 12, 22:43:29 »

ahogy szokás mondani innen szép felállni Roll Eyes
jó móka ezt a sok szart rábiggyeszteni,a végén már tényleg nem látszik hogy bogármotort rejt a sok kolonc Cool

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64510 Dátum: 2012 November 12, 22:41:40 »

ami a kép alatt van akkor az a viagrás kép  Wink mer hogy ez már bizony fel van állva  Roll Eyes
monnyuk lesz itt még pár perc molyolás  ez a PHN valahogy nem hasonlít karburátorra  Stunt érdemes ezzel gecizni? vagy el kell csennem 1303ls garázsából a kadron szettet  Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 12, 22:52:17 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64509 Dátum: 2012 November 12, 22:39:50 »

ez felállni csak viagrával fog... 
ami a kép alatt van akkor az a viagrás kép  Wink mer hogy ez már bizony fel van állva  Roll Eyes

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64508 Dátum: 2012 November 12, 22:29:57 »

ahogy szokás mondani innen szép felállni Roll Eyes
ez felállni csak viagrával fog... 

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64507 Dátum: 2012 November 12, 22:16:27 »

ahogy szokás mondani innen szép felállni Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64506 Dátum: 2012 November 12, 22:12:09 »

na szépen halad az U96 das boot
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64505 Dátum: 2012 November 12, 10:05:00 »

és hogyan kell pozicionálni,majd rögzíteni(pláne utángyártott küszöb esetén) a csonkra a müa. csövet?
Majd megmutatom, hogy oldottam meg.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64504 Dátum: 2012 November 12, 08:39:01 »

Számít az 1 tized, a Benyák műhely pedig egy szerszámot használ, nem darabonként fúrja.
gyári 40-50lóerős motornál mit számít hogy az egyik oldalt 1.6mm vagy 1.7 a dugattyú kiállás?

1303LS
« Hozzászólás #64503 Dátum: 2012 November 12, 07:16:58 »

Ez egy kókler.

A blokkot a nagy csavarokkal kell a csapágylétránál összehúzni, ráadásul 35 Nm-re, ami a megadott összeszerelésnél. A külső csavarokból legfeljebb az ékszíjtárcsa alattiakat kell betenni.

Egyébként meg a blokk felfogatása is necces, hogy van így rendesen központosítva? Mit használt etalon síknak?
Én nem láttam, hogy ne lenne rajta a nagy anya, azt csak a blokkpörgetésnél látjuk, hogy nincs. A végén pedig mkivágták a filmből szerintem és már csak az utolsó 2 kicsit mutatja. Kizártnak tartom, hogy úgy fúrná.  Grin Én érdekesnek tartom és szerintem kellő odafigyeléssel (amit egy 5 perces videóból neház leszűrni) még jó is lehet.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64502 Dátum: 2012 November 11, 23:38:05 »

Számít az 1 tized, a Benyák műhely pedig egy szerszámot használ, nem darabonként fúrja.
hiszek neked .

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64501 Dátum: 2012 November 11, 23:09:05 »

ha félre fúrják akkor is kb 1tizeddel tudják csak az meg nem számít, viszont egytengelyű lesz biztos mert egy tengelyen egyszerre fúrják ,ráadásul alapméretes lesz , a mijeinket meg  egyesével fúrják .. hiába csak egyszer fogatják le a blokkot de szerszámot cserélnek közbe  Undecided

Számít az 1 tized, a Benyák műhely pedig egy szerszámot használ, nem darabonként fúrja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64500 Dátum: 2012 November 11, 22:08:40 »


Belepörgettem, de igen.
ha félre fúrják akkor is kb 1tizeddel tudják csak az meg nem számít, viszont egytengelyű lesz biztos mert egy tengelyen egyszerre fúrják ,ráadásul alapméretes lesz , a mijeinket meg  egyesével fúrják .. hiába csak egyszer fogatják le a blokkot de szerszámot cserélnek közbe  Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64499 Dátum: 2012 November 11, 21:53:08 »

végig nézted?


Belepörgettem, de igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64498 Dátum: 2012 November 11, 20:50:01 »

Ez egy kókler.

A blokkot a nagy csavarokkal kell a csapágylétránál összehúzni, ráadásul 35 Nm-re, ami a megadott összeszerelésnél. A külső csavarokból legfeljebb az ékszíjtárcsa alattiakat kell betenni.

Egyébként meg a blokk felfogatása is necces, hogy van így rendesen központosítva? Mit használt etalon síknak?
végig nézted?

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64497 Dátum: 2012 November 11, 20:14:57 »

A küszöbből jön a cső és megy rá ahova kell. Fent meg csináltam egy dugót, hogy ne szökjön meg a csomagtartóba a meleg.
és hogyan kell pozicionálni,majd rögzíteni(pláne utángyártott küszöb esetén) a csonkra a müa. csövet?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64496 Dátum: 2012 November 11, 20:05:17 »

A küszöbből jön a cső és megy rá ahova kell. Fent meg csináltam egy dugót, hogy ne szökjön meg a csomagtartóba a meleg.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64495 Dátum: 2012 November 11, 19:56:35 »

Igaz télen nem használom a kocsit, de tegnap bekapcsoltam a fűtést, és járattam egy kicsit. Jó melegek a küszöbök, és a lábra is jól nyomja a meleget. A szélvédőre viszont alig megy meleg levegő. Szűz hóba nem kizárt, hogy kipróbálom  Ferdinándot.
lehet nincs jól összedugva a csatlakozás az A oszlop tövében?
barbárok talán ablakot szoktak vágni belülről(ha nincs), a sikeres összeillesztéshez...
nekem is hasonló a problémám, esetleg az enyémen gyakorolhatsz-hatunk(ha a seprűnyélre húzom és bedugom a csövet nem műxik) Evil
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64494 Dátum: 2012 November 11, 13:04:47 »

Mexikóban az ilyen rendelhető gyári extra volt.
Ezt nem tudtam.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64493 Dátum: 2012 November 11, 12:46:03 »


Ez egy kókler.

A blokkot a nagy csavarokkal kell a csapágylétránál összehúzni, ráadásul 35 Nm-re, ami a megadott összeszerelésnél. A külső csavarokból legfeljebb az ékszíjtárcsa alattiakat kell betenni.

Egyébként meg a blokk felfogatása is necces, hogy van így rendesen központosítva? Mit használt etalon síknak?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #64492 Dátum: 2012 November 11, 12:11:06 »


Mexikóban az ilyen rendelhető gyári extra volt.
Oldalak: 1 ... 398 399 400 401 402 [403] 404 405 406 407 408 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.