www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 11:10:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14842205 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #64571 Dátum: 2012 November 18, 11:02:31 »

Üdv!
Elakadtam.
Élere keltek egy régóta alvó bogarat, kapott új olajat, új gyertyákat, felújított elosztót jól beállítva, szelephézag beállítva, karbi kipucc beállít nem műszerrel de 2.5 fordulat a keverék állítón és kb 800-as alapjárat.
pöcre, könnyen indul hidegen-melegen, felújított motor, F blokkba 1.5 hengerek és új 040-es hengerfejek( a gyújtáselostó meghajtó tengelyét elrakták 1-2 foggal)
Miért durrog a bogár?Ha gázt adok olyan hangja van mintha utógyújtása lenne és 1-2-t a kipuffba durran. Először lyukas volt a kipuff, azért is durrogott ,kapott újszerű kipuff+ jó hőcserélő párost, jobb lett de még durrog, már akkora előgyújtást raktam, hogy nehezebben indul de még mindig durrog, kicsit be melegszik és elhagyja, vagy inkább karbi gond, ha már egyszer felpörgött utána nem csinálja
Holnap felpróbálok egy másik karbit, jobb ötletem nincs

Mennyire érzékeny a bogár motorja a vezérlésre ha egy fogat elrakták még működhet?
A sok tippnek és eredménytelenségnek az lett a vége, hogy szét szedtem a motort.
Hiba, hogy b@rom mód meghúzott hf csavarokat a hőtágulás kihúzta a blokkból, a szétszedésnél a 16 csavarból 3-hoz kellett szerszám, a többi kézzel letekerhető volt, először örültem, hogy csak nincs meg húzva de.....
Tőcsavarok menete meglett javítva, a csavarok beragasztva, és volt egy gan 1.3-as hengerem, dupla szívós hengerfejem, 30 pict-2-es karbival, azzal lett összerakva, most jó,...... meglepően jól megy egy jó 1.3-as motor, még nem mentem ilyennel.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64570 Dátum: 2012 November 17, 22:14:00 »

levegő szűrő nélkül próbáltad esetleg ?

Gecc, ezt még nem. De holnap kipróbálom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64569 Dátum: 2012 November 17, 21:40:04 »

Azért, mert fócvágeny.  Cheesy
Minden gyári?
PHN milyen?
minden gyári de 1,6 lett ,a phn nem szimpatikus (többet nem tudok róla mondani ,nem emléxem mi van ráírva ) majd holnap röfögtetem... még biztos kell majd szelepet állítani mert jócskán átmartam a fészkeket,  új szelepeket raktam bele mert mindig fosok hogy a kipu.szelep leszakad, ja és kapott egyel nagyobb olajszivattyút mert a leg keskenyebb volt benne olyan mint a D meg F -es motorokba szokott  Undecided dióhéjban ennyi

1303LS
« Hozzászólás #64568 Dátum: 2012 November 17, 21:32:29 »

Undecided... remélem engem nem fog szopatni ez a typ 3 ....
Ma az esélytelenek nyugalmával egy lemerült akkumulátorral megpróbáltam beindítani ,feltöltöttem olajjal , a karbit benzinnel nyögve nyelős 3. fordulatra elaludt az olajnyomáslámpa megpöcköltem a gázkart és bereccsent a drága Cool járattam 10 percet nem zörög nem füstöl csendes  Wink holnap majd nyitott garázsajtónál járatom még ....
Azért, mert fócvágeny.  Cheesy
Minden gyári?
PHN milyen?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64567 Dátum: 2012 November 17, 21:21:42 »

Nekem szóról szóra ezt csinálta a TYP3. Ugyanúgy a két ICTkarbival, mint a gyári PHN-el.
Ezért is dobtam le róla az empiket, hiába vadonat újak. Gyári karbijával valamivel jobban be tudtam állítani, de nem lett jó így sem. Gyönyörű alapjárat, vergődős közép és durván jól húzós nagygáz.
Én arra tippeltem az én esetemben, hogy esetleg van benne durva vezérműtengely és azért nem tuom beállítani. Ennek még nem jártam a végére.
Undecided... remélem engem nem fog szopatni ez a typ 3 ....
Ma az esélytelenek nyugalmával egy lemerült akkumulátorral megpróbáltam beindítani ,feltöltöttem olajjal , a karbit benzinnel nyögve nyelős 3. fordulatra elaludt az olajnyomáslámpa megpöcköltem a gázkart és bereccsent a drága Cool járattam 10 percet nem zörög nem füstöl csendes  Wink holnap majd nyitott garázsajtónál járatom még ....

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64566 Dátum: 2012 November 17, 21:14:30 »

Tati, baszod, nagyjából két napja ezzel szórakozom, szerinted nem volt benne vagy 3 keverőcső? Most tettem bele egy harmadik osztófejet, ezzel is ugyanúgy szabályozza az előgyújtást (strobival nézve) és pontosan úgy torpan és nem megy negyedgázon.
Vagy egy másik karbim, azt is rátettem, azzal is szar, szerintem az 1.3-as motor nem tud 34-es karbival (a gyári 34 PICT-3-mal) jó lenni.

Nem tudok másra gondolni, fals szívás, meg ragadó röpsúlyok, meg bedugult átmeneti furatok, ne röhögtess, ezzel kezdtem.

A CO csavarral annyit játszottam, hogy lassan elkopik a menet a karbiházban, egészen a szemet csípően nagy CO-tól a fojtott motorig mindenhogy próbáltam, szinte semmit nem számít.

Gyönyörű alapjárat, fél gáz felett jól megy, negyedgázon szinte nem megy az autó.
jó jó de más tippet én sem tudok adni ,ráadásul miért negyed gázon gecizik miért nem viszonylag kisfordulatnál padlógázon ,? azt megérteném hogy ott nem bírja megszívni  Undecided levegő szűrő nélkül próbáltad esetleg ?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64565 Dátum: 2012 November 16, 19:21:40 »

Ez egy tökéletes állapotú, 135e km-t gyári futott AB-s motor.

100e-nél leszakadnak a szelepek nem tudtad? :-))
szerintem az lesz a baj.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64564 Dátum: 2012 November 16, 16:47:13 »

A Vörös Laci a napi használatos/amatőr szlalom autójában is 1.3 van ilyen karbival. Elég jól megy az autó. Sokan nem hiszik el, hogy 1.3 van benne, de Ő miért hazudna.

Esetleg hívd fel hátha tud mondani valamit.

Még ügyeskedek valamit (bár már kifogytam az ötletekből), mielőtt hülyét csinálok magamból.

Most azt gondoltam, hogy még egyszer áttisztítom a másik ugyanilyen karbit és azzal is megyek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64563 Dátum: 2012 November 16, 16:34:37 »

A Vörös Laci a napi használatos/amatőr szlalom autójában is 1.3 van ilyen karbival. Elég jól megy az autó. Sokan nem hiszik el, hogy 1.3 van benne, de Ő miért hazudna.

Esetleg hívd fel hátha tud mondani valamit.
... másik karbim, azt is rátettem, azzal is szar, szerintem az 1.3-as motor nem tud 34-es karbival (a gyári 34 PICT-3-mal) jó lenni.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #64562 Dátum: 2012 November 16, 16:16:05 »

Ez egy tökéletes állapotú, 135e km-t gyári futott AB-s motor.
nem tudom mi a tervetek a javítással, nekem van eladó jól működő, nem lógós tengelyű Solex 30/31 PICT karbi, ha erre mennétek tovább.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64561 Dátum: 2012 November 16, 15:55:29 »

Nekem szóról szóra ezt csinálta a TYP3. Ugyanúgy a két ICTkarbival, mint a gyári PHN-el.
Ezért is dobtam le róla az empiket, hiába vadonat újak. Gyári karbijával valamivel jobban be tudtam állítani, de nem lett jó így sem. Gyönyörű alapjárat, vergődős közép és durván jól húzós nagygáz.
Én arra tippeltem az én esetemben, hogy esetleg van benne durva vezérműtengely és azért nem tuom beállítani. Ennek még nem jártam a végére.

Ez egy tökéletes állapotú, 135e km-t gyári futott AB-s motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #64560 Dátum: 2012 November 16, 15:26:30 »


Gyönyörű alapjárat, fél gáz felett jól megy, negyedgázon szinte nem megy az autó.
Nekem szóról szóra ezt csinálta a TYP3. Ugyanúgy a két ICTkarbival, mint a gyári PHN-el.
Ezért is dobtam le róla az empiket, hiába vadonat újak. Gyári karbijával valamivel jobban be tudtam állítani, de nem lett jó így sem. Gyönyörű alapjárat, vergődős közép és durván jól húzós nagygáz.
Én arra tippeltem az én esetemben, hogy esetleg van benne durva vezérműtengely és azért nem tuom beállítani. Ennek még nem jártam a végére.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64559 Dátum: 2012 November 16, 15:17:23 »

benyálazod az ujjad és 1500as fordulaton már érezni lehet az előgyújtás vákumját a karbin... nem lehet adni egy kis kaját az átmeneti rendszernek vagy beledugni egy másik elgázosító csövet vagy keverőcsövet vagy minek nevezik... nehogymár egy ilyen kifogjon rajtad

Tati, baszod, nagyjából két napja ezzel szórakozom, szerinted nem volt benne vagy 3 keverőcső? Most tettem bele egy harmadik osztófejet, ezzel is ugyanúgy szabályozza az előgyújtást (strobival nézve) és pontosan úgy torpan és nem megy negyedgázon.
Vagy egy másik karbim, azt is rátettem, azzal is szar, szerintem az 1.3-as motor nem tud 34-es karbival (a gyári 34 PICT-3-mal) jó lenni.

Nem tudok másra gondolni, fals szívás, meg ragadó röpsúlyok, meg bedugult átmeneti furatok, ne röhögtess, ezzel kezdtem.

A CO csavarral annyit játszottam, hogy lassan elkopik a menet a karbiházban, egészen a szemet csípően nagy CO-tól a fojtott motorig mindenhogy próbáltam, szinte semmit nem számít.

Gyönyörű alapjárat, fél gáz felett jól megy, negyedgázon szinte nem megy az autó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64558 Dátum: 2012 November 16, 10:10:04 »

Nem tudok mit csinálni, szar és kész. Mindjárt berakok egy harmadik osztófejet is, hátha az előgyújtás vagy annak vezérlése (a  karbiban) baszakszik, bár terheletlenül nem látom a strobin.
benyálazod az ujjad és 1500as fordulaton már érezni lehet az előgyújtás vákumját a karbin... nem lehet adni egy kis kaját az átmeneti rendszernek vagy beledugni egy másik elgázosító csövet vagy keverőcsövet vagy minek nevezik... nehogymár egy ilyen kifogjon rajtad

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64557 Dátum: 2012 November 16, 09:58:32 »

Na mi van a karbival ,csináltad?

Nem tudok mit csinálni, szar és kész. Mindjárt berakok egy harmadik osztófejet is, hátha az előgyújtás vagy annak vezérlése (a  karbiban) baszakszik, bár terheletlenül nem látom a strobin.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64556 Dátum: 2012 November 16, 09:25:14 »


Ezek az új típusú Bosch rendszerű rajzok. A sima számok a másik vagy többi lapon is megtalálhatók, így lehet beazonosítani, hogy hol folytatódik a vezeték a másik lapon. Ezek soha nem formáznak autót vagy motort, ezeket csak végig követni lehet. Ezzel a módszerrel sokkal több és bonyolultabb vezetékrendszert meg lehet jeleníteni.
A jelek pedig (legalábbis jórésze) szabványos.
és egy -egy kört sokkal könnyebb lekövetni

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64555 Dátum: 2012 November 16, 09:22:32 »


Ezek az új típusú Bosch rendszerű rajzok. A sima számok a másik vagy többi lapon is megtalálhatók, így lehet beazonosítani, hogy hol folytatódik a vezeték a másik lapon. Ezek soha nem formáznak autót vagy motort, ezeket csak végig követni lehet. Ezzel a módszerrel sokkal több és bonyolultabb vezetékrendszert meg lehet jeleníteni.
A jelek pedig (legalábbis jórésze) szabványos.
Na mi van a karbival ,csináltad?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64554 Dátum: 2012 November 16, 09:13:10 »

valaki segítsen és magyarázza el nekem közérthetően, hogy hogy kell az ilyen kapcsolási rajzokat értelmezni !? ezeket mindig csak úgy látom mintha egy szabásmintát néznék vagy csillagtérképet.. Roll Eyes
a régieket értem, mert kvázi az autó alaprajzára van rárajzolva, de ezt nem tudom értelmezni, mert még senki sem mondta el hogyan kéne
Mi az a marha sok szám ott alul, 1től 84-ig, ráadásul csomónál nincs is semmi..

meg alatta a biztosítéktábla részei ott vannak, de hogy az a fenti furcsa ábrával milyen kapcsolatban van, az nekem tiszta köd.
http://www.vintagebus.com/wiring/bus-73-75.jpg

ez meg valahogy máshogy van, itt a biztosítéktábla is fent van, alul a sárga csík alatt meg fogyasztók rajzai..
http://www.vintagebus.com/wiring/bus-76.jpg




Ezek az új típusú Bosch rendszerű rajzok. A sima számok a másik vagy többi lapon is megtalálhatók, így lehet beazonosítani, hogy hol folytatódik a vezeték a másik lapon. Ezek soha nem formáznak autót vagy motort, ezeket csak végig követni lehet. Ezzel a módszerrel sokkal több és bonyolultabb vezetékrendszert meg lehet jeleníteni.
A jelek pedig (legalábbis jórésze) szabványos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #64553 Dátum: 2012 November 15, 23:17:34 »

Kiváló Smiley Megbeszéljük, ha megyek a kacsákért.

6 fejes sztereo jó lesz?

Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #64552 Dátum: 2012 November 15, 22:51:30 »

Esetleg lenne kölcsön valakinek egy SVHS magnója? Nem tudom átjátszani a kazettáimat, mert a kamerából nem jön ki a hang Sad
6 fejes sztereo jó lesz?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #64551 Dátum: 2012 November 15, 22:49:05 »

Esetleg lenne kölcsön valakinek egy SVHS magnója? Nem tudom átjátszani a kazettáimat, mert a kamerából nem jön ki a hang Sad
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #64550 Dátum: 2012 November 15, 22:47:31 »

Ezek elvi rajzok, ne úgy nézd mint a valóságos topológiát. Mint mikor egy épületgépész kiterít a lapra egy központi fűtés sematikus rajzot Smiley

valaki segítsen és magyarázza el nekem közérthetően, hogy hogy kell az ilyen kapcsolási rajzokat értelmezni !?
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 15, 22:49:31 írta gsattila »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #64549 Dátum: 2012 November 15, 22:17:09 »

valaki segítsen és magyarázza el nekem közérthetően, hogy hogy kell az ilyen kapcsolási rajzokat értelmezni !? ezeket mindig csak úgy látom mintha egy szabásmintát néznék vagy csillagtérképet.. Roll Eyes
a régieket értem, mert kvázi az autó alaprajzára van rárajzolva, de ezt nem tudom értelmezni, mert még senki sem mondta el hogyan kéne
Mi az a marha sok szám ott alul, 1től 84-ig, ráadásul csomónál nincs is semmi..

meg alatta a biztosítéktábla részei ott vannak, de hogy az a fenti furcsa ábrával milyen kapcsolatban van, az nekem tiszta köd.
http://www.vintagebus.com/wiring/bus-73-75.jpg

ez meg valahogy máshogy van, itt a biztosítéktábla is fent van, alul a sárga csík alatt meg fogyasztók rajzai..
http://www.vintagebus.com/wiring/bus-76.jpg

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64548 Dátum: 2012 November 14, 22:27:52 »

Van egy kis négyzet alakú nyílás a fedél oldalán,rajt felejtettem a gyújtást , a világítást b@szkuráltam elöl-hátul közben megnéztem az olajszintet és akkor vettem észre...

Igen, fel tud ennyire melegedni.

Azt nem tudom, hogy pirosan izzik-e, de nagyon meg tud égetni egy kis érintésre is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64547 Dátum: 2012 November 14, 22:26:04 »

olyan nincs hogy minden jó mégse jó Roll Eyes ...egyébbként ilyen is volt vagy ilyen lett? negyed gáz az még átmeneti rendszer ? -annak a fúvókája ? vagy a keverőcső nem belevaló van olyan aminek az aljától gázosít ....
másrészt 34es karbival a 7,5 lityi az gyanusan kevés  esetleg még úszószint?
és még valami jutott eszembe a gyújtáselosztó röpsúlyai nincsenek leragadva mert ha kicsi az előgyújtása akkor sem szeret felforogni az alsónegyedről....nyilván folyamatos menetnél a gyorsító fúvókát kizárhatjuk mert az nem kell ha viszont nem zárna el akkor kis gázon is jobban menne esetleg bezabálna de nem gyengülne be ennyire meg mitől is folyna be ez nem weber....ez egy nagyonjó ujj gyakorlat irigyellek hogy csak ilyen "kis" hibát kell kiküszöbölnöd ,amikor egy ilyen hibát sikerül kijavítanom tiszta eufórikus érzés fog el Wink
basszameg mégeccer átolvasva  tehát nem egyhármas motoron egyhatos hengerek,hanem egyhármas motor 34es karbival  tehát itt gyári beállítás nem is lehet  ,hanem ahhoz a kis lófasz szíváshoz kell hozzá játszani a karbit   Undecided itt akkor mégis csak arra gondolnék hogy az átmeneti rendszer már kevés a főfúvókát meg még nem bírja megindítani ilyet láttam már csak az még meg volt spékelve azzal hogy a furulyáknak ki volt égve a belük  azt két jó furulyával lehetett orvosolni.... Cool ja és akkor itt nem kevés a fogyasztás hanem kb ideális

Ez mindig ilyen volt. Sokan használnak 34-es karbit 1.3-ason, nem hinném, hogy ez a baj.

Egyébként a gyújtás teljesen jó, de rápróbáltam másik osztófejet is.

Én is jobban szeretem a nem külön alapjárati rendszeres PICT-1-es karbit, ez a PICT-3 egy kényszeredett szar, ehhez képest egy IDF ütésálló és egyszerű.

De a szívócsövet kicserélni nagyon gáz, utálnám bent lévő motornál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64546 Dátum: 2012 November 14, 22:22:00 »

Nem sziv falsot?

A fals szívás akkor jelentkezik leginkább amikor nagy a szívócső vákuum, tehát zárt fojtószelepnél.
Akkor szar lenne az alapjárat meg lenne más tünet is, nem csak egy gázpedálállásnál, amikor az átmeneti tartomány működik a karbiban. Én erre, dugulásra gyanakszom, ezért tisztogattam a karbit, de ennél soha nem lesz tisztább.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #64545 Dátum: 2012 November 14, 22:21:19 »

ezt mikor látod? levetted a fedelet?
ott egy feltekert fém rugó van, ami normális ha gyújtáson felforrósodik, mert így "kapcsolja ki" a szivatót indítás után x perccel
Ha ezt járó motornál látod is a fedél mellett, vagy valahol az nem normális.
Van egy kis négyzet alakú nyílás a fedél oldalán,rajt felejtettem a gyújtást , a világítást b@szkuráltam elöl-hátul közben megnéztem az olajszintet és akkor vettem észre...

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #64544 Dátum: 2012 November 14, 22:17:00 »

Az normális, hogy a szivató fedél alatt pirosan izzik valami
gondolom nem ...
ezt mikor látod? levetted a fedelet?
ott egy feltekert fém rugó van, ami normális ha gyújtáson felforrósodik, mert így "kapcsolja ki" a szivatót indítás után x perccel
Ha ezt járó motornál látod is a fedél mellett, vagy valahol az nem normális.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #64543 Dátum: 2012 November 14, 22:10:37 »

Az normális, hogy a szivató fedél alatt pirosan izzik valami
gondolom nem ...

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64542 Dátum: 2012 November 14, 21:43:00 »

olyan nincs hogy minden jó mégse jó Roll Eyes

egyetértek a vízvezetékszerelő kartárssal.
a gyújtás képes karbigyanús hibákat produkálni.

többször beszoptam már.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64541 Dátum: 2012 November 14, 21:27:59 »

Nem sziv falsot?
ha falsot szívna akkor melegen lassan  elmúlna az alapjárat....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64540 Dátum: 2012 November 14, 21:17:10 »

A tünet az, hogy negyed gázon akkorát torpan az autó, hogy ha ott tartom a gázpedált folyamatosan, akkor szinte visszalassul nullára, és megáll, lefullad.

Háromszor tisztítottam karburátort (34 PICT-3), 8 bar-ral fújtam át, + vegyszeres áztatás. Gyorsító pumpa tökéletes, a dózis állításával semmi nem változik. Minden járat szelel, az átmeneti rendszer is.

Alapjárat tökéletes, végsebesség, gyorsulás jó, 7.5 litert fogyaszt 100-ra 90-100-as utazótempónál.

1.3-as a motor, de 1.6-osra való a karbi, de nem hinném, hogy ez a baj.


olyan nincs hogy minden jó mégse jó Roll Eyes ...egyébbként ilyen is volt vagy ilyen lett? negyed gáz az még átmeneti rendszer ? -annak a fúvókája ? vagy a keverőcső nem belevaló van olyan aminek az aljától gázosít ....
másrészt 34es karbival a 7,5 lityi az gyanusan kevés  esetleg még úszószint?
és még valami jutott eszembe a gyújtáselosztó röpsúlyai nincsenek leragadva mert ha kicsi az előgyújtása akkor sem szeret felforogni az alsónegyedről....nyilván folyamatos menetnél a gyorsító fúvókát kizárhatjuk mert az nem kell ha viszont nem zárna el akkor kis gázon is jobban menne esetleg bezabálna de nem gyengülne be ennyire meg mitől is folyna be ez nem weber....ez egy nagyonjó ujj gyakorlat irigyellek hogy csak ilyen "kis" hibát kell kiküszöbölnöd ,amikor egy ilyen hibát sikerül kijavítanom tiszta eufórikus érzés fog el Wink
basszameg mégeccer átolvasva  tehát nem egyhármas motoron egyhatos hengerek,hanem egyhármas motor 34es karbival  tehát itt gyári beállítás nem is lehet  ,hanem ahhoz a kis lófasz szíváshoz kell hozzá játszani a karbit   Undecided itt akkor mégis csak arra gondolnék hogy az átmeneti rendszer már kevés a főfúvókát meg még nem bírja megindítani ilyet láttam már csak az még meg volt spékelve azzal hogy a furulyáknak ki volt égve a belük  azt két jó furulyával lehetett orvosolni.... Cool ja és akkor itt nem kevés a fogyasztás hanem kb ideális
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 14, 21:29:57 írta tati »

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64539 Dátum: 2012 November 14, 20:19:30 »

A tünet az, hogy negyed gázon akkorát torpan az autó, hogy ha ott tartom a gázpedált folyamatosan, akkor szinte visszalassul nullára, és megáll, lefullad.

Háromszor tisztítottam karburátort (34 PICT-3), 8 bar-ral fújtam át, + vegyszeres áztatás. Gyorsító pumpa tökéletes, a dózis állításával semmi nem változik. Minden járat szelel, az átmeneti rendszer is.

Alapjárat tökéletes, végsebesség, gyorsulás jó, 7.5 litert fogyaszt 100-ra 90-100-as utazótempónál.

1.3-as a motor, de 1.6-osra való a karbi, de nem hinném, hogy ez a baj.


Nem sziv falsot?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64538 Dátum: 2012 November 14, 20:15:42 »

A tünet az, hogy negyed gázon akkorát torpan az autó, hogy ha ott tartom a gázpedált folyamatosan, akkor szinte visszalassul nullára, és megáll, lefullad.

Háromszor tisztítottam karburátort (34 PICT-3), 8 bar-ral fújtam át, + vegyszeres áztatás. Gyorsító pumpa tökéletes, a dózis állításával semmi nem változik. Minden járat szelel, az átmeneti rendszer is.

Alapjárat tökéletes, végsebesség, gyorsulás jó, 7.5 litert fogyaszt 100-ra 90-100-as utazótempónál.

1.3-as a motor, de 1.6-osra való a karbi, de nem hinném, hogy ez a baj.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64537 Dátum: 2012 November 14, 19:39:40 »

azt mondta, hogy a szűrőben van benzin (neked benCin).
szóval az után van valahol a basszájba.
igen, de ha sokat all egy gep, (mint ulrich elvtars) akkor az egesz vezetekrendszer rozsdasodik
elölröl hatra vegig .

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
1303LS
« Hozzászólás #64536 Dátum: 2012 November 14, 19:39:32 »

Spéci falkon, használat előtt nyomja az egyik bele magát a másikba, felrázod és gyorsan elhasználod.  Grin
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #64535 Dátum: 2012 November 14, 19:30:04 »

spéci sprayflakonba?

Az milyen?
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #64534 Dátum: 2012 November 14, 19:20:23 »

2K? Az megköt a dobozban.
spéci sprayflakonba?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64533 Dátum: 2012 November 14, 19:14:08 »

Töltenek nálunk valamelyik festékboltban 2K-s festéket olyan spéci sprayflakonba?
2K? Az megköt a dobozban.
1303LS
« Hozzászólás #64532 Dátum: 2012 November 14, 18:52:53 »

Töltenek nálunk valamelyik festékboltban 2K-s festéket olyan spéci sprayflakonba?
Oldalak: 1 ... 397 398 399 400 401 [402] 403 404 405 406 407 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.