www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 07, 17:41:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921202 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 395 396 397 398 399 [400] 401 402 403 404 405 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13020492 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #64624 Dátum: 2012 November 27, 09:20:50 »

én is akarok ! befagy a seggem a bogárba nincs a turbina házamon csőcsonk a fűtéshez Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64623 Dátum: 2012 November 27, 09:09:19 »

én is akarok ! befagy a seggem a bogárba nincs a turbina házamon csőcsonk a fűtéshez Undecided

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64622 Dátum: 2012 November 27, 08:45:45 »

B1L kályha benn a bogárban. Csodás dolog.  Grin
képet, beszámolót mindent. Grin
tavasszal nekem is be kell szerelnem

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64621 Dátum: 2012 November 27, 08:43:57 »

B1L kályha benn a bogárban. Csodás dolog.  Grin
Fényképet! 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64620 Dátum: 2012 November 26, 21:53:22 »

B1L kályha benn a bogárban. Csodás dolog.  Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64619 Dátum: 2012 November 26, 20:52:46 »

Faterom is erre tippelt, de én tudományosan megmagyaráztam neki, hogy ez f@szság  Roll Eyes

ott is a vastag szívócső kavart be...valahogy. 

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64618 Dátum: 2012 November 26, 19:15:28 »

Most már tényleg tanácstalan vagyok.

Az van, hogy elindulok az autóval egyesben, hirtelen lenyomom a gázt 1/4 állásig és az autó megy egy darabig állandó (lépésben) sebességgel majd szépen megfullad, leáll, nagyot rángatva.
Negyed gázon nem megy egyáltalán, kettesben sem.

(...)



Megoldódnak a rejtélyek is lassacskán.

Nem volt időm tovább szarozni, elmentem egy haverhez és bedugtuk az AFR műszert a kipufogóba (nem volt ilyen egyszerű, de ez a végeredmény) és megállapítottuk, hogy amikor nem megy az autó akkor a légviszony 18 fölé megy, tahát elszegényedik. Középtartományban szintén 16-17 fölé megy és elszegényedik.

Szóval az 1.3-as motoron a vastagabb, 1.6-os szívócsőben a légsebesség annyira lecsökken, hogy az 55-ös alapjárati fúvóka helyett 75-ös kell, ekkor megszűnt a negyedgázas torpanás, valamint a féklevegő/keverőcső kettőssel is variálni kell, hogy középtartományban ne szegényedjen el. Ez még hátra van, de már majdnem tökéletes.

Ezek a PICT-2-3 karbik nagyon érzékenyek erre, nem olyanok, mint a weber/dellorto, ahol sokféle légsebességgel és széles tartományban jól működik.

Érdekes, hogy a 31-es karbival sem ment jól, ott is a vastag szívócső kavart be...valahogy. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64617 Dátum: 2012 November 24, 22:09:05 »

nem, mert hüje vagyok hozzá. :-PP
tudjuk Smiley

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64616 Dátum: 2012 November 23, 17:35:59 »

nyald meg a tolyásom ! ez az szmb topik nem a Grétsy László topik ! a témához meg persze nem tudsz hozzászólni 

nem, mert hüje vagyok hozzá. :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64615 Dátum: 2012 November 23, 17:03:02 »

lyalllyyy! :-))

nyald meg a tolyásom ! ez az szmb topik nem a Grétsy László topik ! a témához meg persze nem tudsz hozzászólni 

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64614 Dátum: 2012 November 23, 16:08:37 »

akkor fojtatom az összerakást Kiss
lyalllyyy! :-))




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64613 Dátum: 2012 November 23, 15:14:38 »

Elrepedni nem fog.

akkor fojlytatom az összerakást Kiss
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 23, 17:03:40 írta tati »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64612 Dátum: 2012 November 23, 14:45:43 »

Elrepedni nem fog.

ez milyen fej ? egy bordával kevesebb van rajta (gyárilag ,látszik az öntésen is ) nem fog elrepedni  a henger teteje mert nem viszi el a fej a meleget róla?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64611 Dátum: 2012 November 23, 12:25:56 »

ez milyen fej ? egy bordával kevesebb van rajta (gyárilag ,látszik az öntésen is ) nem fog elrepedni  a henger teteje mert nem viszi el a fej a meleget róla?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64610 Dátum: 2012 November 22, 15:53:09 »

Ha finoman gyorsítok akkor nem fullad, de érezhetően gyengébb ott. Kicsit visszaengedem a gázt, vagy túlnyomom rajta akkor megindul jobban.
hmmm
ez erdekes, ugyanis az uj 1303 S -emmel hajszal pontosan ugyanez a baj.
alacsony fordulatnal torpanik gaz adasnal, de ha elöbb parszor bepumpalok , bespriccelem a benyat, kilö mint az allat.
Annyira meguntam a temat, hogy tegnap este  meghirdettem, es holnap jönnek erte Becsböl.
Viszont ma süritett levegövel kipucoltam a karbit, es lass csodat , valahol a 10 eves allasaban vizkoves ? koszos? volt a z alapjarati fuvoka rezse, es most ugrik semmi torpanas !
tehat a megoldas az alapjarati csatornakban keresendö es levegövel kell atnyomatni !
Probald ki !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #64609 Dátum: 2012 November 22, 09:34:43 »

Most már tényleg tanácstalan vagyok.

Az van, hogy elindulok az autóval egyesben, hirtelen lenyomom a gázt 1/4 állásig és az autó megy egy darabig állandó (lépésben) sebességgel majd szépen megfullad, leáll, nagyot rángatva.
Negyed gázon nem megy egyáltalán, kettesben sem.

Ezt csinálja 3 felpróbált karburátorral ( 2 db 34 PICT3 és a gyári karbija), 3 felpróbált osztófejjel (mind a három rávaló SVDA BOSCH, az egyik szinte új), levegőszűrővel és levegőszűrő nélkül is. Gyertyák újak, hézag 0.6 mm. Gyetyakábelek újak, osztófej fedél új, rotor új, megszakító új, zárásszög 48 fok, kondenzátor új.
Trafó nem új, de abból is már tettem fel másikat, hátha.

A motor 1.3-as AB kódú, 134e km-t futott, nem kopott újszerű. Szívócső tömítés (hengerfejnél) új, a gumi tömítések is az átvezetésnél.

Tökéletesen indul, nagyon szép az alapjárat, a gyári végsebességét megfutja, fogyasztása 7-8 liter között. Csodálatos csendes, igazi szép gyári hangja van.
Minden jónak tűnik, de negyedgázon nem megy, nagyon torpan.

Idegesít a dolog, mert minden tök gyári, egyszerű, jó állapotú de mégsem jó, most már fogalmam sincs mihez nyúljak.

Minden ötletet szívesen veszek. Huh Huh Huh Huh Huh Huh
a tank alatti gumi benzincsövet nézted ? mert ha meg van törve nem enged át elég benzint bizonyos fordulatnál

06208005898
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64608 Dátum: 2012 November 20, 13:46:20 »

van valahol olyan írás ahol a normális csavar meghúzási nyomatékok vannak? mert minél több helyen nézem annál nagyobb marhaságokat olvasok és a datában is hülyeségek vannak, a lilakönyvben elöl hajtókarnak 49nm hátrébb hajtórúdnak 34nm ír , a blokk nagy csavarokhoz 100at ír a data  a könyv34et (stunt 40et mondott) Haynest keressek?

Hajtórúd (gyári, galléros csavaros) 38 Nm és be kell pontozni.
Blokk nagy csavarok 34 Nm , de én menetrögzítem és 40 Nm-rel húzom. A középső kettő szeret lelazulni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64607 Dátum: 2012 November 20, 11:15:16 »

van valahol olyan írás ahol a normális csavar meghúzási nyomatékok vannak? mert minél több helyen nézem annál nagyobb marhaságokat olvasok és a datában is hülyeségek vannak, a lilakönyvben elöl hajtókarnak 49nm hátrébb hajtórúdnak 34nm ír , a blokk nagy csavarokhoz 100at ír a data  a könyv34et (stunt 40et mondott) Haynest keressek?

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64606 Dátum: 2012 November 20, 07:42:02 »

Akkor túlnyomná terhelés nélkül is, meg alapjáraton is, meg félgázon is.

Tűszelepet kizárhatjuk, a 2 másik karbin is rossz volt?
Nos, ez nem biztos.
Ugyan nem szakértő kérdezte, hogy nem torpan-e a bogaram, merthogy nagyobb nyomású AC van rajta a gyárinál?
Hülyére játszottam magam a beállításokkal, a fojtószelep állásától kezdve a gyújtáson keresztül a különböző fúvókázásig, mégsem lett igazán jó, csak megközelítően. A végső megoldás előtt lett szétkapva a motor, most majd az újjal való próbálkozás jön. Ja, a kérdező a *Gabi volt.

Bácsi Győző
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64605 Dátum: 2012 November 20, 07:30:41 »

Régen nekem az átfúvókázás megoldotta a torpanást.
A  Vörös elővette egy könyvet, hümmögött, hogy ebbe nem ilyenek kell lennie, kicserélte és utána jó lett.
   
Ha finoman gyorsítok akkor nem fullad, de érezhetően gyengébb ott. Kicsit visszaengedem a gázt, vagy túlnyomom rajta akkor megindul jobban.


Most azt fogom, hogy vagy kicserélem a gyertyákat, vagy összébb ütöm a hézagot, mert olyan, mintha amikor sokat (többet) kap, pl. a gyorsító miatt akkor fullad bele.


De ez csak amolyan tippelgetés, próbálgatás. Fogalmam sincs.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64604 Dátum: 2012 November 19, 22:56:37 »

Fogalmam sincs.
Hasonló problémával küzdök. Megyó se tudta eltüntetni, de finomodott a dolog. Elvileg nekem is minden jó.  Roll Eyes
Várom a megoldást...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64603 Dátum: 2012 November 19, 22:24:36 »

hidegen melegen is?

Igen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64602 Dátum: 2012 November 19, 22:08:41 »

Ha finoman gyorsítok akkor nem fullad, de érezhetően gyengébb ott. Kicsit visszaengedem a gázt, vagy túlnyomom rajta akkor megindul jobban.


Most azt fogom, hogy vagy kicserélem a gyertyákat, vagy összébb ütöm a hézagot, mert olyan, mintha amikor sokat (többet) kap, pl. a gyorsító miatt akkor fullad bele.


De ez csak amolyan tippelgetés, próbálgatás. Fogalmam sincs.
hidegen melegen is?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64601 Dátum: 2012 November 19, 22:05:57 »

Gázpedál, gázbowden környéke rendben van?

Ha finoman gyorsítasz akkor is fullad 1/4-nél?

Ha finoman gyorsítok akkor nem fullad, de érezhetően gyengébb ott. Kicsit visszaengedem a gázt, vagy túlnyomom rajta akkor megindul jobban.


Most azt fogom, hogy vagy kicserélem a gyertyákat, vagy összébb ütöm a hézagot, mert olyan, mintha amikor sokat (többet) kap, pl. a gyorsító miatt akkor fullad bele.


De ez csak amolyan tippelgetés, próbálgatás. Fogalmam sincs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64600 Dátum: 2012 November 19, 22:03:34 »

Hidegen és melegen is? Vákuumos elosztóval volt esetleg próba?

Ez a gyári 1302-esem. Minden gyári, az elosztó is. Vákuumos.

A 1303-as a Dellortókkal tökéletes, indul, megy nem torpan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #64599 Dátum: 2012 November 19, 21:27:58 »

Minden ötletet szívesen veszek.
Gázpedál, gázbowden környéke rendben van?

Ha finoman gyorsítasz akkor is fullad 1/4-nél?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #64598 Dátum: 2012 November 19, 21:13:00 »

Add el. Óccsón megveszem Smiley

Most már tényleg tanácstalan vagyok.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64597 Dátum: 2012 November 19, 21:06:44 »

Hidegen és melegen is?
Undecided fogynak az ötletek

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #64596 Dátum: 2012 November 19, 21:01:39 »


Minden ötletet szívesen veszek. Huh Huh Huh Huh Huh Huh

Hidegen és melegen is? Vákuumos elosztóval volt esetleg próba?

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #64595 Dátum: 2012 November 19, 20:53:20 »

Dehogy ilyenek, ez egy hiba, amire még nem jöttem rá.
Lehet, nem értek hozzá... Undecided

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64594 Dátum: 2012 November 19, 20:32:06 »

Akkor túlnyomná terhelés nélkül is, meg alapjáraton is, meg félgázon is.

Tűszelepet kizárhatjuk, a 2 másik karbin is rossz volt?
akkar. Uj tuszelep proba keppen.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64593 Dátum: 2012 November 19, 20:24:44 »

ac milyen rajta? Nekem volt ugyan ilyen hiba, tulnyomta az ac a karburatort es 1/4 allasba nem tudta elegetni torpant. Uj gyari ac lett a megoldas es uj tuszelep.

Akkor túlnyomná terhelés nélkül is, meg alapjáraton is, meg félgázon is.

Tűszelepet kizárhatjuk, a 2 másik karbin is rossz volt?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64592 Dátum: 2012 November 19, 20:23:41 »

Álló helyzetben is csinálja negyed gázon vagy csak terhelésen?

Csak terhelésen, álló helyzetben tökéletes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64591 Dátum: 2012 November 19, 20:23:00 »

Érdemben sajnos nem tudok hozzászólni, csak annyit, hogy nekem ugyanezt csinálta a '71-es AB motoros, tök gyári 1300-masom... Szabó Miki nem tudott vele mit kezdeni, állítólag ezek ilyenek...... A mostani 1302S is torpan, igaz, azon (még) nem Solex karbi van és még nem kísérleteztünk a finombeállítással...

Dehogy ilyenek, ez egy hiba, amire még nem jöttem rá.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64590 Dátum: 2012 November 19, 20:02:44 »

Most már tényleg tanácstalan vagyok.

Az van, hogy elindulok az autóval egyesben, hirtelen lenyomom a gázt 1/4 állásig és az autó megy egy darabig állandó (lépésben) sebességgel majd szépen megfullad, leáll, nagyot rángatva.
Negyed gázon nem megy egyáltalán, kettesben sem.

Ezt csinálja 3 felpróbált karburátorral ( 2 db 34 PICT3 és a gyári karbija), 3 felpróbált osztófejjel (mind a három rávaló SVDA BOSCH, az egyik szinte új), levegőszűrővel és levegőszűrő nélkül is. Gyertyák újak, hézag 0.6 mm. Gyetyakábelek újak, osztófej fedél új, rotor új, megszakító új, zárásszög 48 fok, kondenzátor új.
Trafó nem új, de abból is már tettem fel másikat, hátha.

A motor 1.3-as AB kódú, 134e km-t futott, nem kopott újszerű. Szívócső tömítés (hengerfejnél) új, a gumi tömítések is az átvezetésnél.

Tökéletesen indul, nagyon szép az alapjárat, a gyári végsebességét megfutja, fogyasztása 7-8 liter között. Csodálatos csendes, igazi szép gyári hangja van.
Minden jónak tűnik, de negyedgázon nem megy, nagyon torpan.

Idegesít a dolog, mert minden tök gyári, egyszerű, jó állapotú de mégsem jó, most már fogalmam sincs mihez nyúljak.

Minden ötletet szívesen veszek. Huh Huh Huh Huh Huh Huh
ac milyen rajta? Nekem volt ugyan ilyen hiba, tulnyomta az ac a karburatort es 1/4 allasba nem tudta elegetni torpant. Uj gyari ac lett a megoldas es uj tuszelep.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27142


« Hozzászólás #64589 Dátum: 2012 November 19, 20:02:13 »

Jó, sőt állítgattam is vagy 4 helyre végállástól végállásig...egyébként ez volt az első, amit ellenőriztem.

A karbi, amit rátettem először a Merki által felújított, új tömítéskészlettel. De azóta még két másik is volt rajta, a tünet azonos.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64588 Dátum: 2012 November 19, 19:59:08 »

Jó, sőt állítgattam is vagy 4 helyre végállástól végállásig...egyébként ez volt az első, amit ellenőriztem.

A karbi, amit rátettem először a Merki által felújított, új tömítéskészlettel. De azóta még két másik is volt rajta, a tünet azonos.
Álló helyzetben is csinálja negyed gázon vagy csak terhelésen?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #64587 Dátum: 2012 November 19, 19:58:42 »

Most már tényleg tanácstalan vagyok.

Az van, hogy elindulok az autóval egyesben, hirtelen lenyomom a gázt 1/4 állásig és az autó megy egy darabig állandó (lépésben) sebességgel majd szépen megfullad, leáll, nagyot rángatva.
Negyed gázon nem megy egyáltalán, kettesben sem.

Ezt csinálja 3 felpróbált karburátorral ( 2 db 34 PICT3 és a gyári karbija), 3 felpróbált osztófejjel (mind a három rávaló SVDA BOSCH, az egyik szinte új), levegőszűrővel és levegőszűrő nélkül is. Gyertyák újak, hézag 0.6 mm. Gyetyakábelek újak, osztófej fedél új, rotor új, megszakító új, zárásszög 48 fok, kondenzátor új.
Trafó nem új, de abból is már tettem fel másikat, hátha.

A motor 1.3-as AB kódú, 134e km-t futott, nem kopott újszerű. Szívócső tömítés (hengerfejnél) új, a gumi tömítések is az átvezetésnél.

Tökéletesen indul, nagyon szép az alapjárat, a gyári végsebességét megfutja, fogyasztása 7-8 liter között. Csodálatos csendes, igazi szép gyári hangja van.
Minden jónak tűnik, de negyedgázon nem megy, nagyon torpan.

Idegesít a dolog, mert minden tök gyári, egyszerű, jó állapotú de mégsem jó, most már fogalmam sincs mihez nyúljak.

Minden ötletet szívesen veszek. Huh Huh Huh Huh Huh Huh
Érdemben sajnos nem tudok hozzászólni, csak annyit, hogy nekem ugyanezt csinálta a '71-es AB motoros, tök gyári 1300-masom... Szabó Miki nem tudott vele mit kezdeni, állítólag ezek ilyenek...... A mostani 1302S is torpan, igaz, azon (még) nem Solex karbi van és még nem kísérleteztünk a finombeállítással...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64586 Dátum: 2012 November 19, 19:56:50 »

A gyorsító membrán nincs átszakadva / jól van beállítva?

Jó, sőt állítgattam is vagy 4 helyre végállástól végállásig...egyébként ez volt az első, amit ellenőriztem.

A karbi, amit rátettem először a Merki által felújított, új tömítéskészlettel. De azóta még két másik is volt rajta, a tünet azonos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #64585 Dátum: 2012 November 19, 19:53:37 »

A gyorsító membrán nincs átszakadva / jól van beállítva?
Valamelyik karbin a három közül tuti jó.
Falsot kérdeztem de hátha.Probáld meg fékspray-el

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 395 396 397 398 399 [400] 401 402 403 404 405 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.507 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.