www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 16:48:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 383 384 385 386 387 [388] 389 390 391 392 393 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14865562 alkalommal)
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65131 Dátum: 2013 Január 07, 18:55:40 »

Ezt én is így gondolom!
És mondjak valamit?A Naranccsal én is így csináltam!Pár év tünetmentesítés,spórolás,fészekrakás-lakásvásárlás,családalapítás,gyerek,és utána megmaradt a bogarasság jött a hétszámjaegyű összeg!
előfordulhat hogy nálam is így lesz jólenne.. egyenlőre még ott nem tartok de örülök hogy megmaradt a bogarasság Smiley
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #65130 Dátum: 2013 Január 07, 18:50:06 »

Leírom én is a tanácsomat, bár sokan fognak nagyot nyelni és (ha csak magukban is) elküldeni a picsába.
Mivel nem tudom, hogy anyagilag/bogarázásilag/életkorilag/lakóhelyeddel hogyan állsz (nem derül ki a "profilodból") ezért csak a nicknevedből tudok kiindulni, hogy talán 22 éves lehetsz.
Skkor a lényeg. Nézesd meg valami hozzáértővel. Lehetőleg bogárhoz értővel. Ha egy mód van rá akkor válaszd azt az opciót, hogy foltozzák meg üssék helyre és használd az autót még boldogan pár évig, aztán kiderül, hogy gyerekcsaládházépítésarapapgály lesz a csapásirány vagy megmarad a bogarasság és szánsz rá egy 7számjegyű összeget.
Ha bármi módon elkerülhető a kasztnilevétel most akkor azt válaszd, de ezt csak egy bogárhoz értő lakatos fogja megmondani, bevállalni.
Ha leveszed a kasztnit abból nem lesz "apránként költök rá", abból egy nagy munka lesz és félő, hogy sose rakod többet össze.
Ezt én is így gondolom!
És mondjak valamit?A Naranccsal én is így csináltam!Pár év tünetmentesítés,spórolás,fészekrakás-lakásvásárlás,családalapítás,gyerek,és utána megmaradt a bogarasság jött a hétszámjaegyű összeg!
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65129 Dátum: 2013 Január 07, 18:47:49 »

Leírom én is a tanácsomat, bár sokan fognak nagyot nyelni és (ha csak magukban is) elküldeni a picsába.
Mivel nem tudom, hogy anyagilag/bogarázásilag/életkorilag/lakóhelyeddel hogyan állsz (nem derül ki a "profilodból") ezért csak a nicknevedből tudok kiindulni, hogy talán 22 éves lehetsz.
Skkor a lényeg. Nézesd meg valami hozzáértővel. Lehetőleg bogárhoz értővel. Ha egy mód van rá akkor válaszd azt az opciót, hogy foltozzák meg üssék helyre és használd az autót még boldogan pár évig, aztán kiderül, hogy gyerekcsaládházépítésarapapgály lesz a csapásirány vagy megmarad a bogarasság és szánsz rá egy 7számjegyű összeget.
Ha bármi módon elkerülhető a kasztnilevétel most akkor azt válaszd, de ezt csak egy bogárhoz értő lakatos fogja megmondani, bevállalni.
Ha leveszed a kasztnit abból nem lesz "apránként költök rá", abból egy nagy munka lesz és félő, hogy sose rakod többet össze.
ne aggódj  25 vagyok. Cheesy amúgy nem fogom feladni de nem is fogok 7 számjegyű összeget rákölteni... az "apránként költök rá" képletesen értem nyilván nem úgy hogy egy hónapban veszek rá egy sárvédőd aztán egy fellépőt.... Cheesy persze használni akarom nem fogom feladni ettől neked nem kell aggódnod Smiley köszi a véleményed így is úgy is lelesz szedve.. az előző tulaj elég kókány munkát végzett rajt.. hozzáértő karosszériás fog hozzá látni mesélése szerint 2 év alatt rakott össze egy bogarat mert a tulajnak úgy volt rá pénze de teljesen zsír új lett a gépentyű.. szal rá fogom bízni.. reménykedem hogy sikerül
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65128 Dátum: 2013 Január 07, 18:43:37 »

A nagy olajfuratos 1972.08-tól jött,ennek a motorszáma D1-el kezdődik.Ez a kompressziónövelt,un kúposdugós!

Púpos.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #65127 Dátum: 2013 Január 07, 18:40:45 »

És azt honnét tudom meg, hogy az enyémben a nagyolajfuratos vagy a kisolajfuratos 1.2-es van? Roll Eyes
A nagy olajfuratos 1972.08-tól jött,ennek a motorszáma D1-el kezdődik.Ez a kompressziónövelt,un kúposdugós!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65126 Dátum: 2013 Január 07, 18:35:48 »

A nagy olajfuratos 1972.08-tól jött,ennek a motorszáma D1-el kezdődik.Ez a kompressziónövelt,un kúposdugós!
Pd ezerkecske

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65125 Dátum: 2013 Január 07, 18:21:26 »

Leírom én is a tanácsomat, bár sokan fognak nagyot nyelni és (ha csak magukban is) elküldeni a picsába.
Mivel nem tudom, hogy anyagilag/bogarázásilag/életkorilag/lakóhelyeddel hogyan állsz (nem derül ki a "profilodból") ezért csak a nicknevedből tudok kiindulni, hogy talán 22 éves lehetsz.
Skkor a lényeg. Nézesd meg valami hozzáértővel. Lehetőleg bogárhoz értővel. Ha egy mód van rá akkor válaszd azt az opciót, hogy foltozzák meg üssék helyre és használd az autót még boldogan pár évig, aztán kiderül, hogy gyerekcsaládházépítésarapapgály lesz a csapásirány vagy megmarad a bogarasság és szánsz rá egy 7számjegyű összeget.
Ha bármi módon elkerülhető a kasztnilevétel most akkor azt válaszd, de ezt csak egy bogárhoz értő lakatos fogja megmondani, bevállalni.
Ha leveszed a kasztnit abból nem lesz "apránként költök rá", abból egy nagy munka lesz és félő, hogy sose rakod többet össze.
Ezt ki kellene rakni valahová a főoldalra. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #65124 Dátum: 2013 Január 07, 17:57:37 »

hát igen legalább tudni fogom... Smiley nem hinném hogy jobban járok ha veszek egy frankón felújított autót.. inkább nekiállok és apránként mikor pénzem van szépen pofozgatom helyre és remélhetőleg meg fogja hálálni.. nagyon szeretném..
Leírom én is a tanácsomat, bár sokan fognak nagyot nyelni és (ha csak magukban is) elküldeni a picsába.
Mivel nem tudom, hogy anyagilag/bogarázásilag/életkorilag/lakóhelyeddel hogyan állsz (nem derül ki a "profilodból") ezért csak a nicknevedből tudok kiindulni, hogy talán 22 éves lehetsz.
Skkor a lényeg. Nézesd meg valami hozzáértővel. Lehetőleg bogárhoz értővel. Ha egy mód van rá akkor válaszd azt az opciót, hogy foltozzák meg üssék helyre és használd az autót még boldogan pár évig, aztán kiderül, hogy gyerekcsaládházépítésarapapgály lesz a csapásirány vagy megmarad a bogarasság és szánsz rá egy 7számjegyű összeget.
Ha bármi módon elkerülhető a kasztnilevétel most akkor azt válaszd, de ezt csak egy bogárhoz értő lakatos fogja megmondani, bevállalni.
Ha leveszed a kasztnit abból nem lesz "apránként költök rá", abból egy nagy munka lesz és félő, hogy sose rakod többet össze.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65123 Dátum: 2013 Január 07, 17:48:45 »

hát igen legalább tudni fogom... Smiley nem hinném hogy jobban járok ha veszek egy frankón felújított autót.. inkább nekiállok és apránként mikor pénzem van szépen pofozgatom helyre és remélhetőleg meg fogja hálálni.. nagyon szeretném..
Hajrá! Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65122 Dátum: 2013 Január 07, 17:46:24 »

Hát, nem fogsz jobban járni, de tényleg tudni fogod, mi van a segged alatt.. Shocked
hát igen legalább tudni fogom... Smiley nem hinném hogy jobban járok ha veszek egy frankón felújított autót.. inkább nekiállok és apránként mikor pénzem van szépen pofozgatom helyre és remélhetőleg meg fogja hálálni.. nagyon szeretném..
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65121 Dátum: 2013 Január 07, 17:43:08 »

khm... legyen szétbontva és kiderül..
persze világos csak azért jegyeztem meg mert látszik rajt hogy már nem az eredeti hanem utángyártott darab van benne és nm igen rozsdás de ahogy írtad kiderül  Undecided
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65120 Dátum: 2013 Január 07, 17:38:04 »

köszinektek az infót megnyugodtam asszem Smiley amúgy akkor úgy nem elkerülhető az hogy leszedjem a kasznit az alvázról.. meg lehet hogy jobban járok ha leszedem
Hát, nem fogsz jobban járni, de tényleg tudni fogod, mi van a segged alatt.. Shocked

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65119 Dátum: 2013 Január 07, 17:37:51 »

őőőő azt a mindenit  Shocked az faca  Shocked amúgy nálam a padlólemezek egész jó állapotban vannak gondolom az gond nélkül mehet vissza nem?
khm... legyen szétbontva és kiderül..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65118 Dátum: 2013 Január 07, 17:37:15 »

Biztos. Nézd meg az enyémet:
www.hapsi96.blogspot.hu
<beszúrt kép törölve>

Ez kívülről nem látszott.
őőőő azt a mindenit  Shocked az faca  Shocked amúgy nálam a padlólemezek egész jó állapotban vannak gondolom az gond nélkül mehet vissza nem?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65117 Dátum: 2013 Január 07, 17:35:19 »

konkrétan milyen meglepetésre gondolsz? :S tényleg a benzincsővel milészen akkor??
a napóleon alatt azért szét lehet rohadva az amúgy jól kinéző is...
Szerintem a benzincső nem nagy ügy...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65116 Dátum: 2013 Január 07, 17:33:20 »

szerintem egyezik a 70-es és a 71-es alvázfej. De azért légy óvatos, mert a napóleon alatt lehet meglepetés...
konkrétan milyen meglepetésre gondolsz? :S tényleg a benzincsővel milészen akkor??
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65115 Dátum: 2013 Január 07, 17:32:58 »

köszinektek az infót megnyugodtam asszem Smiley amúgy akkor úgy nem elkerülhető az hogy leszedjem a kasznit az alvázról.. meg lehet hogy jobban járok ha leszedem
Biztos. Nézd meg az enyémet:
www.hapsi96.blogspot.hu


Ez kívülről nem látszott.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 07, 17:34:51 írta Zoli »

Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65114 Dátum: 2013 Január 07, 17:31:31 »

köszinektek az infót megnyugodtam asszem Smiley amúgy akkor úgy nem elkerülhető az hogy leszedjem a kasznit az alvázról.. meg lehet hogy jobban járok ha leszedem
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65113 Dátum: 2013 Január 07, 17:26:46 »

hu jaj most megnyugodtam ROHANTAMIDEJÓGYORSAN mert nagyon megijedtem.. lesz vele munka rendesen de legalább tudom mi lesz a seggem alatt 
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65112 Dátum: 2013 Január 07, 17:23:14 »

alvátfej azaz azaz hu uristen mert egyszer néztem én ezeket ha esetleg gáz van de most nézegettem és hogyan lehet cserélni áthegesztik azt csonkolom? mert van egy donor bogaram azon oké jó csak az nem 70es hanem 71es
szerintem egyezik a 70-es és a 71-es alvázfej. De azért légy óvatos, mert a napóleon alatt lehet meglepetés...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65111 Dátum: 2013 Január 07, 17:23:09 »

mert van egy donor bogaram azon oké jó csak az nem 70es hanem 71es
Ha azon jo, akkor athegesztik, csonkolom.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65110 Dátum: 2013 Január 07, 17:22:20 »

alvátfej azaz azaz hu uristen mert egyszer néztem én ezeket ha esetleg gáz van de most nézegettem és hogyan lehet cserélni áthegesztik azt csonkolom? mert van egy donor bogaram azon oké jó csak az nem 70es hanem 71es
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65109 Dátum: 2013 Január 07, 17:20:38 »

alvázfej. lehet cserélni
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/0870/alvaz-fejkomplett-12-1300-08-65-

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65108 Dátum: 2013 Január 07, 17:18:25 »

az a lemez ami szemben van velünk
Gondolom az alvazfejre gondolsz, javithato.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65107 Dátum: 2013 Január 07, 17:18:06 »

hu emberek lefostam a bokám mikor észrevettem Sad még mindig sápadt vagyok.... előröl alaposabban átvizsgáltam a bogit de ugy néz ki rohad a a mi rendes neve ami tarta az első futóművet .. az alváz része elméletileg meg gyakorlatilag is .. erőteljesebben megütögettem és beszakadt Sad szóval ha leszerelnénk az elejét a kocsinak akkor az a lemez ami szemben van velünk ,az gatya .lehet vele valamit kezdeni meg lehet mnteni?vagy kuka az alváz?  Cry Cry Cry Cry Huh Embarrassed Undecided
alvázfej. lehet cserélni

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65106 Dátum: 2013 Január 07, 17:16:42 »

hu emberek lefostam a bokám mikor észrevettem Sad még mindig sápadt vagyok.... előröl alaposabban átvizsgáltam a bogit de ugy néz ki rohad a a mi rendes neve ami tarta az első futóművet .. az alváz része elméletileg meg gyakorlatilag is .. erőteljesebben megütögettem és beszakadt Sad szóval ha leszerelnénk az elejét a kocsinak akkor az a lemez ami szemben van velünk ,az gatya .lehet vele valamit kezdeni meg lehet mnteni?vagy kuka az alváz?  Cry Cry Cry Cry Huh Embarrassed Undecided
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65105 Dátum: 2013 Január 07, 17:15:12 »

Szeretném visszaalakítani a nyomógombosra gányolt önindítómat gyújtáskapcsolómat gyárira. A bogár 1970. márciusi.
Még nem néztem, így előfordulhat, hogy buta a kérdés. Mire kell figyeljek, hol találom, illetve hogyan álljak neki a gyújtáskapcsoló-betét cserének?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65104 Dátum: 2013 Január 07, 16:21:36 »

Én szoktam mondani.  Wink
Nem, nem csak Te! Wink

Bácsi Győző
Elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #65103 Dátum: 2013 Január 07, 13:56:12 »

És azt honnét tudom meg, hogy az enyémben a nagyolajfuratos vagy a kisolajfuratos 1.2-es van? Roll Eyes

Ha jól tudom a mexikói nagy olajfuratos, AS41. Az én '81-esem biztosan.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65102 Dátum: 2013 Január 07, 13:17:18 »

Szeretném visszaalakítani a nyomógombosra gányolt önindítómat gyárira. A bogár 1970. márciusi.
Még nem néztem, így előfordulhat, hogy buta a kérdés. Mire kell figyeljek, hol találom, illetve hogyan álljak neki a gyújtáskapcsoló-betét cserének?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #65101 Dátum: 2013 Január 07, 11:57:54 »



Igen, 34-est.
gyári méretű fúvókákkal? vagy változott valami (esetleg oktánszám)ami miatt érdemes méreteken váloztatni?
cél: mindennapi autó "kis" fogyasztással, de ne vesszen el -sok- erő emiatt Roll Eyes
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #65100 Dátum: 2013 Január 07, 10:58:33 »

És azt honnét tudom meg, hogy az enyémben a nagyolajfuratos vagy a kisolajfuratos 1.2-es van? Roll Eyes
itt pl látszik oldalra beütve, hogy ez egy AS21-es blokk. ez az anyagminőségre utal, ez is érdekes lehet.


itt pedig látszik két elég nagy egyenes vágású csavar alulról. egyik a bordák előtt, másik a bordák mögött (menetirány szerint), a képen az alsó bordák tetejénél. mindkettő az olaj áralmását írányító egy-egy szelep (vagy hogy hívják)
ha neked is mindkettő ott van és nem csak egy, akkor azt hiszem az már mindenképp nagy olajfuratos


de ha hülyeséget írtam, majd kijavítanak a többiek
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65099 Dátum: 2013 Január 07, 10:45:21 »

Az AB-s motor az ugyan csak 1300ccm, viszont duplaszívós hengerfejjel szerelt. A H-s 1500 motor ugyan 200ccm-rel nagyobb, de szimplaszívós hengerfejjel szerelt. Viszont pl. egy AS 1600ccm-es motor már 1,6-os és még duplaszívós a hengerfej is. Az 50LE.
Ha erősebb motort akarsz építeni a későbbiekben, akkor érdemes nagy olajfuratos blokkra építeni. Nagy olajfuratos blokkja nem csak 1300-as, hanem 1600-as, de még 1200-as motoroknak is volt. Az én első 1,6 tuning motorom pl. egy nagy olajfuratos 1,2 blokkra épült (Mert az volt itthon a legjobb állapotú). Az kapott egy 1,3 motorból főtengely és hajtórúd garnitúrát (ezek egyeznek az 1,6 motoréval) és kapott egy garnitúra 1,6 henger-dugó szettet és 1,6 duplaszívós fejeket.


És azt honnét tudom meg, hogy az enyémben a nagyolajfuratos vagy a kisolajfuratos 1.2-es van? Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #65098 Dátum: 2013 Január 07, 07:08:01 »

Ezt az érvelést mintha már olvastam volna valahol...  Cheesy
Én szoktam mondani.  Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65097 Dátum: 2013 Január 07, 05:06:32 »

Én konkrétan ezért utálom a felszabályzott dobot, mert már lesz a sugár és így az ív is.

Egyébként az én 1302-esemen gyári fékek vannak (elöl dob) és nagyon jól fog a jól beállított dob, csak nem bírja a terhelést. A blokkoláshoz nem kell jobban nyomni, mint a tárcsafékest. Viszont itt a betét teljes felülete érintkezik a dobbal, nem csak 4 cm-es rész.
Ezt az érvelést mintha már olvastam volna valahol...  Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #65096 Dátum: 2013 Január 06, 21:37:54 »

A felül csavarral rögzülő? Ricnis kúpon van. Kocogtasd.
felül van egy nagy zárt anya (talán 17kulcsnyillás) na az ugyan annyit fordul jobbra mint balra.
Csak akkor a csomagtértetőt törli Grin
Pofán leszakad, hogy már minden részét szétszedtem meg összeraktam, de ez a kurva ablaktörlő megszívat.
És nem emlékszem hogy volt lent, mert fényezés után tettem vissza a motorjával együtt.
ja és írtam privet olvastad?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #65095 Dátum: 2013 Január 06, 20:54:39 »

Én konkrétan ezért utálom a felszabályzott dobot, mert már lesz a sugár és így az ív is. Ilyenkor az új betét nem fekszik fel, jön a krétázgatás, reszelgetés, különben kis felületen ér hozzá, nyomni kell a féket, mint a hülye és megüvegesedik/túlmelegszik ott, ahol érintkezett.

Egyébként az én 1302-esemen gyári fékek vannak (elöl dob) és nagyon jól fog a jól beállított dob, csak nem bírja a terhelést. A blokkoláshoz nem kell jobban nyomni, mint a tárcsafékest. Viszont itt a betét teljes felülete érintkezik a dobbal, nem csak 4 cm-es rész.

Így elég jó lett. Nekem nem olyan jó mint a 02-s, de bírta a Transzfogarast is  Cheesy
(motorkerékpárnál egyszerű, ott a felragasztott pofát az alaplapra drótozva fel szoktam szabályoztatni, de itt ...)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65094 Dátum: 2013 Január 06, 20:49:22 »

Gyöngyösön vagy egy idős szaki aki régóta ezzel foglalkozik. Néhány napos határidővel szakszerűen megcsinálja. (igaz nem is könnyű a garázsnál érni, mert már csak keveset van ott) Kéri hozzá a dobot is, és olyan méretűre ragasztja, hogy szépen belefeküdjön.
Az általa felújított alkatrész (1.kép) sokkal szebben passzolt mint az új (2.kép).


Én konkrétan ezért utálom a felszabályzott dobot, mert már lesz a sugár és így az ív is. Ilyenkor az új betét nem fekszik fel, jön a krétázgatás, reszelgetés, különben kis felületen ér hozzá, nyomni kell a féket, mint a hülye és megüvegesedik/túlmelegszik ott, ahol érintkezett.

Egyébként az én 1302-esemen gyári fékek vannak (elöl dob) és nagyon jól fog a jól beállított dob, csak nem bírja a terhelést. A blokkoláshoz nem kell jobban nyomni, mint a tárcsafékest. Viszont itt a betét teljes felülete érintkezik a dobbal, nem csak 4 cm-es rész.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65093 Dátum: 2013 Január 06, 20:45:50 »

hogy a picsába jön le a ablaktörlő kar.
egyszer 6éve már leszedtem, de most az istenért nem megy Undecided

A felül csavarral rögzülő? Ricnis kúpon van. Kocogtasd.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #65092 Dátum: 2013 Január 06, 20:19:11 »

Leadom a régit és kapom a felújítottat. Na itt az a pont amikor nem a kocsiét kapod vissza.

Gyöngyösön vagy egy idős szaki aki régóta ezzel foglalkozik. Néhány napos határidővel szakszerűen megcsinálja. (igaz nem is könnyű a garázsnál érni, mert már csak keveset van ott) Kéri hozzá a dobot is, és olyan méretűre ragasztja, hogy szépen belefeküdjön.
Az általa felújított alkatrész (1.kép) sokkal szebben passzolt mint az új (2.kép).


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 383 384 385 386 387 [388] 389 390 391 392 393 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.203 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.