www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 20:00:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 [385] 386 387 388 389 390 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13086750 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65232 Dátum: 2013 Január 12, 21:39:36 »

Erre az alvázfej cserére a Volkswagen szakszervízekben anno a hatvanas és hetvenes években,volt valami szakszerszám,valami állvány vagy micsoda,aminek pont az volt a lényege,hogy az autó a beavatkozás után szépen álljon,ne félsódérosan,ferdén.

Licitáltam magamnak az ebayon felkészülve az esetleges napoleon cserére egy  - kb. 30 oldalas -  szervízleírást.
Sajnos nem eredeti, csak másolat.
Még nem néztem át alaposan, de elég komolynak tűnik.
Német nyelvű.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #65231 Dátum: 2013 Január 12, 21:08:25 »

Ez a pillanatnyi terv. pici ültetés, kicsit keskenyebb gumi. Smiley
Jó kerékkel, és jó futóművel,nem is lóg ki alóla


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bazsibug71
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #65230 Dátum: 2013 Január 12, 21:02:19 »


Vagy csak kicsit.

A 02-es nagyon érzékeny, mert az első nyomtáv elég széles. Ami kerék jól elfér a torzióson, a 02-esen éri a sárvédő szélét.

Ez a pillanatnyi terv. pici ültetés, kicsit keskenyebb gumi. Smiley

Vw 1302Ls 1971
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65229 Dátum: 2013 Január 12, 19:30:37 »

mi lenne, ha nem ültetnéd le? :-)


Vagy csak kicsit.

A 02-es nagyon érzékeny, mert az első nyomtáv elég széles. Ami kerék jól elfér a torzióson, a 02-esen éri a sárvédő szélét.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65228 Dátum: 2013 Január 12, 19:24:10 »

A dinamó ventillátora.
Cseréljem emiatt?

Igen, én már szoptam meg ezzel. A baj az, hogy a kiverődés miatt hiába húzod meg erősen, tud majd mozogni és lelazítja a csavart. Ha pedig erős menetrögzítővel bekened, akkor a csavar marad, de ide-oda mozogva meglazul alatta a turbina kerék és kiszakad a középrésze.

Ne kérdezd meg honnan tudom!   Shocked Shocked Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #65227 Dátum: 2013 Január 12, 19:13:54 »

A dinamó ventillátora.
Cseréljem emiatt?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65226 Dátum: 2013 Január 12, 18:50:37 »

Erre az alvázfej cserére a Volkswagen szakszervízekben anno a hatvanas és hetvenes években,volt valami szakszerszám,valami állvány vagy micsoda,aminek pont az volt a lényege,hogy az autó a beavatkozás után szépen álljon,ne félsódérosan,ferdén.
szvsz persze, úgy mint a gyárban, sablonra helyezték az elemeket. Van is valahol ilyen fain korabeli video, ahol a bogár gyárat mutatják be.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65225 Dátum: 2013 Január 12, 18:43:58 »

akkor nehéz pontosan felhegeszteni (ne legyen ferde, csavarodott, stb) és még a merevség is kérdéses lehet.

Erre az alvázfej cserére a Volkswagen szakszervízekben anno a hatvanas és hetvenes években,volt valami szakszerszám,valami állvány vagy micsoda,aminek pont az volt a lényege,hogy az autó a beavatkozás után szépen álljon,ne félsódérosan,ferdén.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65224 Dátum: 2013 Január 12, 17:53:37 »

Ha az alvázszám és a kézifék között vágod, akkor el kell vágnod egy csomó csövet, mert azok is oda vannak rögzítve elöl is. Roll Eyes
Ha az alvázfejed nem, csak a napoleon és az alsó lemez rohad, azt ki lehet cserélni.

<beszúrt kép törölve>
Tegyél csövet a napoleonba. A munkahenger felfogatásánál nem roppan meg meghúzásnál. Pici heft, és nem esik le.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65223 Dátum: 2013 Január 12, 14:42:26 »

meg annyit jó tudni az utángyártottról hogy extraként Wink a súlya kb 60-70%-a a réginek... tudomisén hogy oldották meg........ Grin de hát  "mire nem képes a mai tudomány"
azaz, ha jó a régi érdemes megmenteni(nekem  nyissz ugrott az egész, és kapott komplett újat --mamár lehet máshogy csinálnám--)
Az enyém pedig 180% a gittől és össze is van gyűrve.  Undecided   Ja és nincs alja.

« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 12, 14:48:25 írta Zoli »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65222 Dátum: 2013 Január 12, 13:47:36 »

Jaja, értem. Én arra gondoltam, ha rendesen, ügyesen lefejti a régit. akkor elvileg azt is úgy kell felszerelni, hogy ráhúzza az alagútra. Nem pedig úgy, hogy az alvázfej hegesztésénél leflexeli az alagutat is.

Ő ezt mondja:
<beszúrt kép törölve>

Nem is értem, ezt hogy gondolták. Akkor inkább ne lenne rajta az alsó trapéz és rá lehetne tenni normálisan a régi alagútra. Már ha van...

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65221 Dátum: 2013 Január 12, 13:45:38 »

szal ha a szurkos tuttifruttit leszedem akkor elméletben látnom kell a gyári hegesztést és letudom fejteni erre mondtad hogy időigényes és tökölős. az a baj hogy amég nem látom nemigen tudom elképzelni hogy hogyan van ez a lefejtős ponthegesztős varratos bigyó. de gondolom erre gondolsz hogy ez a leflexelős nem szép munka csak itt annyi a különbség hogy új elemet raknak rá amit rátud csúsztatni mert gondolom pont annyival nagyobb.
http://boxernaplo.blogspot.hu/2010_03_01_archive.html
Igen, ez így nagyobb, de vigyázz, mert hosszabb is. Az egy segédlemez rajta, nem az alagút része.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65220 Dátum: 2013 Január 12, 13:43:17 »

A bontott is ugyanígy rácsúsztatós!! Ugyanígy rakták rá a gyárban is. Ha ügyesen lefejted, akkor pont ugyanígy fogod rátolni. De kemény munka épségben lefejteni.

Ő ezt mondja:


Nem is értem, ezt hogy gondolták. Akkor inkább ne lenne rajta az alsó trapéz és rá lehetne tenni normálisan a régi alagútra. Már ha van...

Nem elérhető Bazsibug71
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #65219 Dátum: 2013 Január 12, 13:28:14 »

Hogy tényleg szép legyen az ültetés és semmi ne érjen bele semmibe, az tényleg nem egyszerű. A 60-as bogaramban elől a 3. futómű van:
1. gyári szélességű , állítható magasságú gömbfejes, széles dobfékekkel
2. 5 centivel keskenyített, állítható magasságú, keskeny dobfékkel
3. 10 centivel keskenyített állítható magasságú csapszeges, ültető csonkokkal és széles tárcsafékekkel
Emellett a 3. felniméretem van fenn:
1. gyári 4 széles eléggé befele szélesedő felnik
2. 4,5 széles erősen kifele szélesedő BRM-ek
3. 5 széles kifele szélesedő BRM-ek
Gumiból is a 3. verzión fut elől az autó:
1. 155
2. 135
3. 155/70

És mindez azért, hogy esztétikus és biztonságos legyen.

Értem! Köszönöm a tanácsokat!

Vw 1302Ls 1971
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65218 Dátum: 2013 Január 12, 13:27:34 »

A bontott is ugyanígy rácsúsztatós!! Ugyanígy rakták rá a gyárban is. Ha ügyesen lefejted, akkor pont ugyanígy fogod rátolni. De kemény munka épségben lefejteni.

szal ha a szurkos tuttifruttit leszedem akkor elméletben látnom kell a gyári hegesztést és letudom fejteni erre mondtad hogy időigényes és tökölős. az a baj hogy amég nem látom nemigen tudom elképzelni hogy hogyan van ez a lefejtős ponthegesztős varratos bigyó. de gondolom erre gondolsz hogy ez a leflexelős nem szép munka csak itt annyi a különbség hogy új elemet raknak rá amit rátud csúsztatni mert gondolom pont annyival nagyobb.
http://boxernaplo.blogspot.hu/2010_03_01_archive.html

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65217 Dátum: 2013 Január 12, 13:24:51 »

Hogy tényleg szép legyen az ültetés és semmi ne érjen bele semmibe, az tényleg nem egyszerű. A 60-as bogaramban elől a 3. futómű van:
1. gyári szélességű , állítható magasságú gömbfejes, széles dobfékekkel
2. 5 centivel keskenyített, állítható magasságú, keskeny dobfékkel
3. 10 centivel keskenyített állítható magasságú csapszeges, ültető csonkokkal és széles tárcsafékekkel
Emellett a 3. felniméretem van fenn:
1. gyári 4 széles eléggé befele szélesedő felnik
2. 4,5 széles erősen kifele szélesedő BRM-ek
3. 5 széles kifele szélesedő BRM-ek
Gumiból is a 3. verzión fut elől az autó:
1. 155
2. 135
3. 155/70

És mindez azért, hogy esztétikus és biztonságos legyen.

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65216 Dátum: 2013 Január 12, 13:21:53 »

meg annyit jó tudni az utángyártottról hogy extraként Wink a súlya kb 60-70%-a a réginek... tudomisén hogy oldották meg........ Grin de hát  "mire nem képes a mai tudomány"
azaz, ha jó a régi érdemes megmenteni(nekem  nyissz ugrott az egész, és kapott komplett újat --mamár lehet máshogy csinálnám--)
persze, az összes brazil elem, vékonyabb lemezből készül.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65215 Dátum: 2013 Január 12, 13:21:12 »

NEM elvágni!! Lefejteni! Az alagút az alvázfej alatt végig meg az alvázfej elejéig. Ha lefejti, akkor megmarad érintetlenül, gyengítés nélkül a gyári alagutad, amire rátolod a másikról lefejtett alvázfejet, ami megütközik az alagutad végén, így pontos és tartós lesz. Ha csak levágja mindkettőről (az rohadt egyszerű és kényelmes a lakatosnak) akkor nehéz pontosan felhegeszteni (ne legyen ferde, csavarodott, stb) és még a merevség is kérdéses lehet.


szal ha a szurkos tuttifruttit leszedem akkor elméletben látnom kell a gyári hegesztést és letudom fejteni erre mondtad hogy időigényes és tökölős. az a baj hogy amég nem látom nemigen tudom elképzelni hogy hogyan van ez a lefejtős ponthegesztős varratos bigyó. de gondolom erre gondolsz hogy ez a leflexelős nem szép munka csak itt annyi a különbség hogy új elemet raknak rá amit rátud csúsztatni mert gondolom pont annyival nagyobb.
http://boxernaplo.blogspot.hu/2010_03_01_archive.html
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #65214 Dátum: 2013 Január 12, 13:18:37 »

Az a kormánymű szerelőnyílása. Azért van gyárilag kettő, mert univerzálisra csinálták a jobb- és balkormányos autókhoz. Az, hogy az utángyártott elemen szögletes, az ki tudja miért van, ugyanúgy mint ahogy az utángyártott alvázfej elején sem ovális a lyuk, hanem kerek.

meg annyit jó tudni az utángyártottról hogy extraként Wink a súlya kb 60-70%-a a réginek... tudomisén hogy oldották meg........ Grin de hát  "mire nem képes a mai tudomány"
azaz, ha jó a régi érdemes megmenteni(nekem  nyissz ugrott az egész, és kapott komplett újat --mamár lehet máshogy csinálnám--)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65213 Dátum: 2013 Január 12, 13:17:37 »

Azért vettem ilyet, hogy jó és szép legyen az autó  Wink

Nem cserélnéd esetleg el velem a befele szélesedő et-jű felniket? Persze érték egyeztetéssel! Smiley

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65212 Dátum: 2013 Január 12, 13:16:55 »

Azt gondoltam, ha azt írtad, hogy túl széles... Sokat nem tudsz tenni, az alábbi lehetőségeid vannak:

1. Nem ültetsz.
2. Ültetsz és elviseled, hogy beleér a kerék a sárvédőbe.
3. Veszel nagyon peres gumit és elfogadod, hogy ugyanakkora, vagy jóval nagyobb rés lesz a kerék és az ív között mint amikor még nem volt ültetve az autód, de cserébe aránytalanul kicsi lesz a kereked a sárvédőhöz képest. Ez nem túl szép, de bemeséled magadnak, hogy jól néz ki.
4. Veszel az ültetéssel összhangban lévő szélességű és ET-jü felnit és gumit.
5. Kombinálsz néhányat az előző pontok közül (Nagyon keveset ültetsz, picit peresebb gumit raksz, picit keskenyebb gumit raksz, stb)

Sajnos akárhogy is nézzük, egy szép és komfortos ültetéshez összhangban kell lennie az ültetés mértékének, a nyomtávnak és a gumiméretnek. A kompromisszumos megoldások mindig sántítanak picit

Igen. De sajnos nekem mind a 4 egyforma et-jű!

Nem elérhető Bazsibug71
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #65211 Dátum: 2013 Január 12, 13:07:04 »

Ha csak gumit cserélsz, akkor lehet, hogy csúnya lesz az összkép. Az ültetés akkor esztétikus és azért esztétikus, mert sárvédő ívét kitölti a kerék. Ha túl széles elől a felnid és ezért érne bele és ezért annyira peres gumit raksz, hogy még berugózáskor se érjen bele, akkor akkora hely lesz a sárvédő és a gumi között, hogy pont az ültetés adta szép kiállás nem érvényesül. De nem csak a keskenyebb felni lehet megoldás: Nekem is van 4 sprintstar felnim és mind a 4 5,5 széles, viszont más az ET-je 2-2 felninek. A két első az befele szélesedik, a 2 hátsó pedig kifele. Gyáriak, nem átalakítottak.


Nem cserélnéd esetleg el velem a befele szélesedő et-jű felniket? Persze érték egyeztetéssel! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 12, 13:11:58 írta Bazsibug71 »

Vw 1302Ls 1971
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65210 Dátum: 2013 Január 12, 13:05:22 »

Az a kormánymű szerelőnyílása. Azért van gyárilag kettő, mert univerzálisra csinálták a jobb- és balkormányos autókhoz. Az, hogy az utángyártott elemen szögletes, az ki tudja miért van, ugyanúgy mint ahogy az utángyártott alvázfej elején sem ovális a lyuk, hanem kerek.

A csomagtartóban az a két félkör-szerű lyuk mire szolgál az ablakmosó tartály mellett?
Csak mert az utángyártott elemen 1 szögletes van.

Nem elérhető Bazsibug71
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #65209 Dátum: 2013 Január 12, 13:04:28 »

Ha csak gumit cserélsz, akkor lehet, hogy csúnya lesz az összkép. Az ültetés akkor esztétikus és azért esztétikus, mert sárvédő ívét kitölti a kerék. Ha túl széles elől a felnid és ezért érne bele és ezért annyira peres gumit raksz, hogy még berugózáskor se érjen bele, akkor akkora hely lesz a sárvédő és a gumi között, hogy pont az ültetés adta szép kiállás nem érvényesül. De nem csak a keskenyebb felni lehet megoldás: Nekem is van 4 sprintstar felnim és mind a 4 5,5 széles, viszont más az ET-je 2-2 felninek. A két első az befele szélesedik, a 2 hátsó pedig kifele. Gyáriak, nem átalakítottak.


Igen. De sajnos nekem mind a 4 egyforma et-jű!

Vw 1302Ls 1971
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65208 Dátum: 2013 Január 12, 13:02:06 »

NEM elvágni!! Lefejteni! Az alagút az alvázfej alatt végig meg az alvázfej elejéig. Ha lefejti, akkor megmarad érintetlenül, gyengítés nélkül a gyári alagutad, amire rátolod a másikról lefejtett alvázfejet, ami megütközik az alagutad végén, így pontos és tartós lesz. Ha csak levágja mindkettőről (az rohadt egyszerű és kényelmes a lakatosnak) akkor nehéz pontosan felhegeszteni (ne legyen ferde, csavarodott, stb) és még a merevség is kérdéses lehet.

jaa ott van egy varrás a napoleon kalapnál?? én azt észre sem vettem azt hittem hogy az egy elem egy az egybe úgy van az alvázzal . szóval akkor ha az ember ért a szakmájához akkor ott az alvázfejnél a varrásnál fogja elvágni ... hiszek neked bízom benne valóban jó lesz Smiley

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65207 Dátum: 2013 Január 12, 13:00:50 »

most lehet hogy rosszul emlékszem de mintha a benzincső előtt és után is lenne ilyen fekete massza vagy rosszul vélekszek?
Igen, de az a napoleon kalap hegesztése. Az én képemen még nincs felhegesztve, csak odapróbálva.



Itt látszik, hogy hogy szedtem le a régi napoleont. Körbevágtam és aztán lecsiszoltam simára, de nem kemény koronggal, hanem ilyennel:

« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 12, 13:04:14 írta Zoli »

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65206 Dátum: 2013 Január 12, 12:48:44 »

Ezt most találtam, nem is tudtam, hogy van.
<beszúrt kép törölve>
most lehet hogy rosszul emlékszem de mintha a benzincső előtt és után is lenne ilyen fekete massza vagy rosszul vélekszek?
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65205 Dátum: 2013 Január 12, 12:47:25 »

Ott a benzincső előtt van olyan fekete massza, azt kell lekaparni, mondjuk hőlégfújóval és látszani fog a hegesztés. Ja és az alagút végig megy a fejben is, azért sem érdemes vágni.
Azért csinálom én magam, mert így tudom, hogy mi történt. Persze a kasznis nem fogja szeretni, hogy ott lihegsz a fülébe és ellenörzöd.  Cool
Ez előző autóm (R4) azért ment a levesbe, mert a kasznis úgy kezdte, hogy középen kettévágta (!) az alvázat és egy másik elejét odahegesztette.  Shocked Majd keresek képet.  Cool

pedig el kell viselnie hogy ott lihegek Embarrassed Cheesy XD hát most mit csináljak érdekel a dolog na  Cool bár bízom benne mert jól dolgozik azt mondták. rendben majd muti a pikcsört kiváncsi vagyok Tongue
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65204 Dátum: 2013 Január 12, 12:45:43 »

Ezt most találtam, nem is tudtam, hogy van.

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65203 Dátum: 2013 Január 12, 12:43:27 »

Ott a benzincső előtt van olyan fekete massza, azt kell lekaparni, mondjuk hőlégfújóval és látszani fog a hegesztés.
jaa az alatt van azt láttam jéé Cheesy na frankó ma is tanultam valamit Cheesy hát köszi szépen az infókat.gondolkoztam is hogy minek van ott bekenve..  de akkor már értem korrózió meg egyebek..
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65202 Dátum: 2013 Január 12, 12:30:07 »

jaa ott van egy varrás a napoleon kalapnál?? én azt észre sem vettem azt hittem hogy az egy elem egy az egybe úgy van az alvázzal . szóval akkor ha az ember ért a szakmájához akkor ott az alvázfejnél a varrásnál fogja elvágni ... hiszek neked bízom benne valóban jó lesz Smiley
Ott a benzincső előtt van olyan fekete massza, azt kell lekaparni, mondjuk hőlégfújóval és látszani fog a hegesztés. Ja és az alagút végig megy a fejben is, azért sem érdemes vágni.
Azért csinálom én magam, mert így tudom, hogy mi történt. Persze a kasznis nem fogja szeretni, hogy ott lihegsz a fülébe és ellenörzöd.  Cool
Ez előző autóm (R4) azért ment a levesbe, mert a kasznis úgy kezdte, hogy középen kettévágta (!) az alvázat és egy másik elejét odahegesztette.  Shocked Majd keresek képet.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 12, 12:41:19 írta Zoli »

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65201 Dátum: 2013 Január 12, 12:24:27 »

Igen, arra gondoltam, hogy pl. én nem vennék egy félbevágott alvázú autót... Ha jól akarod, akkor úgy csináld ahogy írtam, illetve ahogy Zoli is csinálta: Fejtsd le a másikról és ugyanott hegeszd mint a gyárban. Úgy pontos lesz, erős lesz. Ez a levágom és felhegesztem történet soha sem lesz olyan mintha ráhúznád a fejet és a gyári helyeken hegesztenéd.


jaa ott van egy varrás a napoleon kalapnál?? én azt észre sem vettem azt hittem hogy az egy elem egy az egybe úgy van az alvázzal . szóval akkor ha az ember ért a szakmájához akkor ott az alvázfejnél a varrásnál fogja elvágni ... hiszek neked bízom benne valóban jó lesz Smiley
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65200 Dátum: 2013 Január 12, 12:19:12 »

Ha csak gumit cserélsz, akkor lehet, hogy csúnya lesz az összkép. Az ültetés akkor esztétikus és azért esztétikus, mert sárvédő ívét kitölti a kerék. Ha túl széles elől a felnid és ezért érne bele és ezért annyira peres gumit raksz, hogy még berugózáskor se érjen bele, akkor akkora hely lesz a sárvédő és a gumi között, hogy pont az ültetés adta szép kiállás nem érvényesül. De nem csak a keskenyebb felni lehet megoldás: Nekem is van 4 sprintstar felnim és mind a 4 5,5 széles, viszont más az ET-je 2-2 felninek. A két első az befele szélesedik, a 2 hátsó pedig kifele. Gyáriak, nem átalakítottak.

Sziasztok!
Én még új vagyok a közösségetekben, tavaly ért véget az első Bogaram rendbe hozatala. Tehát, még van mit tanulnom, hogy mihez, hogy nyúlok hozzá. Smiley Egy 02-esem van, most raktam rendbe 4db 5.5-es Sprintstart. Viszont sajnos előre széles az 5.5-es felni. Kérdésem a következő, hogy milyen gumi méret az amivel, ha ültetek rajta, talán nem fog a sárvédőbe érni? Vagy minden áron 4.5-es felni kéne előre? Válaszotokat előre is köszönöm!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65199 Dátum: 2013 Január 12, 12:13:47 »

Igen, arra gondoltam, hogy pl. én nem vennék egy félbevágott alvázú autót... Ha jól akarod, akkor úgy csináld ahogy írtam, illetve ahogy Zoli is csinálta: Fejtsd le a másikról és ugyanott hegeszd mint a gyárban. Úgy pontos lesz, erős lesz. Ez a levágom és felhegesztem történet soha sem lesz olyan mintha ráhúznád a fejet és a gyári helyeken hegesztenéd.

a padlólemezeknek nincsen semmi baja na jó annyi hogy az aksi alatti részen van egy apró lyuk és ennyi. azokat nem kell cserélnem csak az egyik felén az emelőbakot mert az az előttem lévő tulaj csúnyán összegyűrte valahogy. hát de akkor nincs mit tenni ott a napoleon kalapnál le kell csapni az alvázfejet,máshogy nem tudják megcsinálni. bocs ha valamit félreértettem gondolom a durva beavatkozásnál arra gondolsz hogy nem az alvázfejnél hanem a kézifék és az alvázszám közötti vágásra gondolsz.. magyarul azt inkább felejtsem el . mondom nem vagyok karosszériás ezrétis kérdeztelek meg titeket itt hogy szerintetek mit fog tenni az ember. szóval én ezen izgulok hogy ugye ott az alvázfejnél ha elvágják és odaillesztik a másikat akkor ugye a mérete ugyan akkora és nem olyan mint az új elemnél hogy rácsúsztatják.. attól még ugyan olyan jól fog tartani?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65198 Dátum: 2013 Január 12, 12:09:25 »

Így kell ezt megcsinálni. Ez így szép és igényes munka.

Ha az alvázszám és a kézifék között vágod, akkor el kell vágnod egy csomó csövet, mert azok is oda vannak rögzítve elöl is. Roll Eyes
Ha az alvázfejed nem, csak a napoleon és az alsó lemez rohad, azt ki lehet cserélni.

<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65197 Dátum: 2013 Január 12, 11:48:12 »

Ha az alvázszám és a kézifék között vágod, akkor el kell vágnod egy csomó csövet, mert azok is oda vannak rögzítve elöl is. Roll Eyes
Ha az alvázfejed nem, csak a napoleon és az alsó lemez rohad, azt ki lehet cserélni.

<beszúrt kép törölve>

De sajna az alvázfejem rohad meg a lemez is :S napoleont szerintem így is úgy is ki kell cserélni mert ha már ott le van vágva akkor úgy illene nem? de tényleg tojok kicsit tőle biztos stabil lesz jól összelehet hegeszteni a két elemet ahol el van nyisszentve.. tényleg tartani fog rendesen? nem ám a kocsi eleje életre kel Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65196 Dátum: 2013 Január 12, 11:28:31 »

Sziasztok!
Én még új vagyok a közösségetekben, tavaly ért véget az első Bogaram rendbe hozatala. Tehát, még van mit tanulnom, hogy mihez, hogy nyúlok hozzá. Smiley Egy 02-esem van, most raktam rendbe 4db 5.5-es Sprintstart. Viszont sajnos előre széles az 5.5-es felni. Kérdésem a következő, hogy milyen gumi méret az amivel, ha ültetek rajta, talán nem fog a sárvédőbe érni? Vagy minden áron 4.5-es felni kéne előre? Válaszotokat előre is köszönöm!
mi lenne, ha nem ültetnéd le? :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bazsibug71
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #65195 Dátum: 2013 Január 12, 11:22:56 »

Sziasztok!
Én még új vagyok a közösségetekben, tavaly ért véget az első Bogaram rendbe hozatala. Tehát, még van mit tanulnom, hogy mihez, hogy nyúlok hozzá. Smiley Egy 02-esem van, most raktam rendbe 4db 5.5-es Sprintstart. Viszont sajnos előre széles az 5.5-es felni. Kérdésem a következő, hogy milyen gumi méret az amivel, ha ültetek rajta, talán nem fog a sárvédőbe érni? Vagy minden áron 4.5-es felni kéne előre? Válaszotokat előre is köszönöm!

Vw 1302Ls 1971
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65194 Dátum: 2013 Január 12, 11:15:51 »

A csomagtartóban az a két félkör-szerű lyuk mire szolgál az ablakmosó tartály mellett?
Csak mert az utángyártott elemen 1 szögletes van.
kormánymű állításhoz szerelő nyílás. Az hogy miért szögletes azt nekérdezd:D biztos kopott volt a présszerszám, aztán lereszelték szögletesre Grin

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65193 Dátum: 2013 Január 12, 11:06:58 »

A csomagtartóban az a két félkör-szerű lyuk mire szolgál az ablakmosó tartály mellett?
Csak mert az utángyártott elemen 1 szögletes van.

Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 [385] 386 387 388 389 390 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.