www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 00:06:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 372 373 374 375 376 [377] 378 379 380 381 382 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12932791 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #65537 Dátum: 2013 Január 23, 21:29:47 »

Leszedtem a fedelet. NEM ÖRÜLTEM!:-(

Van valami peremes lemez "gyűrű"  ami elnyíródott. Ahogy nyitsz egy konzervdobozt, úgy fel van nyírva belőle egy szelet. Természetesen ez, pozicionálja a 2-es és 4 es fokozatot. Na meg a hátramenetet is.

És akkor remélem, csak ez a hiba oka.

Ha van ilyen lemez valakinek, vennék. Akár komplett összekötést is.
Nem tudom erre gondolsz-e.
2380 Ft a Misinél.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65536 Dátum: 2013 Január 23, 21:16:43 »

A hátsó ülés alatti fedelet vedd le és ott lesz a rúd csatlakozója. Azt nézd meg először. Van egy csavar ami hajlamos kilazulni.

Leszedtem a fedelet. NEM ÖRÜLTEM!:-(

Van valami peremes lemez "gyűrű"  ami elnyíródott. Ahogy nyitsz egy konzervdobozt, úgy fel van nyírva belőle egy szelet. Természetesen ez, pozicionálja a 2-es és 4 es fokozatot. Na meg a hátramenetet is.

És akkor remélem, csak ez a hiba oka.

Ha van ilyen lemez valakinek, vennék. Akár komplett összekötést is.
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65535 Dátum: 2013 Január 23, 20:25:44 »

Nem egy gyakran meghibásodó alkatrészek. Mire gondolsz, hogy a termosztát a hűtőlevegőt terelő csappantyúkhoz, vagy a légszűrő csappantyúhoz?


a levegőszűrőröl találtam képet hogy hogy kéne kinéznie a rugós bowdenes izé azt be is linkeltem képen.. a termosztát a hűtőlevegőt terelő csappantyúkhoz hogyan kapcsolódik mert arról már nem találtam képet hogy kéne kinéznie pl bowdenház hogyan van erősítve hogy ne mozogjon ha a csappantyú elmozdul és húzza vagy tolja a bowdent
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65534 Dátum: 2013 Január 23, 20:01:41 »

De van  Tongue

a qrvaéletbe Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65533 Dátum: 2013 Január 23, 19:12:52 »

De van  Tongue

a tiedben sincs termosztát még a helye sem   Tongue

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65532 Dátum: 2013 Január 23, 19:12:35 »

Nem egy gyakran meghibásodó alkatrészek. Mire gondolsz, hogy a termosztát a hűtőlevegőt terelő csappantyúkhoz, vagy a légszűrő csappantyúhoz?

amúgy hamar használódnak a termosztátok? nem tudod esetleg ott lent hogy néz kis a csatlakozása a csappantyúhoz?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65531 Dátum: 2013 Január 23, 16:27:46 »

Ez így igaz. Már elfogynak itthon termosztátjaim, mert az összes motorból kiherélték. És nem győzöm pótolni. Aki széria motorral jön hozzám, ahhoz már így került az autó. A tuning motorosok meg elkezdik magyarázni, hogy a jobb hűtés miatt kell. A faszt, termosztát kell az összes motorba!

a tiedben sincs termosztát még a helye sem   Tongue

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65530 Dátum: 2013 Január 23, 16:07:28 »

Ez így igaz. Már elfogynak itthon termosztátjaim, mert az összes motorból kiherélték. És nem győzöm pótolni. Aki széria motorral jön hozzám, ahhoz már így került az autó. A tuning motorosok meg elkezdik magyarázni, hogy a jobb hűtés miatt kell. A faszt, termosztát kell az összes motorba!


amúgy hamar használódnak a termosztátok? nem tudod esetleg ott lent hogy néz kis a csatlakozása a csappantyúhoz?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65529 Dátum: 2013 Január 23, 16:00:13 »

Ez így igaz. Már elfogynak itthon termosztátjaim, mert az összes motorból kiherélték. És nem győzöm pótolni. Aki széria motorral jön hozzám, ahhoz már így került az autó. A tuning motorosok meg elkezdik magyarázni, hogy a jobb hűtés miatt kell. A faszt, termosztát kell az összes motorba!

Ne törődj vele, hogy ki mit mond, hogy ki kell iktatni, meg meg fog sülni a motor, meg hasonlók. Idiótaság. Termosztát kell, be kell kötni, meg kell csinálni.
Persze járhatsz nélküle is, csak olcsóbb taxival, nem beszélve, hogy szarrákopik a motor fele idő alatt, mert állandóan hidegen használod.
Hülye tervezők kicsit okosabbak voltak, mint a netes fórumhuszárok.
Nyári fogyasztósom hosszú távon 6,5 körül. Téli 7 fölött picivel. Városban nem nézzük, mert ott sokkal több télen nyáron.
A kösdkiatermosztátotmertnekellaz vitézek pedig megmagyarázzák maguknak, hogy öreg autó kötelezően 10 felett eszik és hazudik akinek nem.  Cheesy

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65528 Dátum: 2013 Január 23, 15:52:15 »

na találtam egyet ahogyan elméletileg ki kéne néznie nem?bár az alul nem látni az nincs lefényképezve hogy hogyan van rögzítve ahhoz a kallantyúhoz.... amúgy lehet ilyet kapni? vagy legalább olyat aminek a vége egyenes? mert rugót a végére már könnyedén lehet csinálni.

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65527 Dátum: 2013 Január 23, 13:47:00 »

na itten van a szűröj.. meg a kis csappantyú karja ott lent...

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65526 Dátum: 2013 Január 23, 11:50:46 »

Bal oladalt az mi? megy rá 2 vezeték is.
Az automata valtohoz tartozo vakuumszelep vezerlese. Jobb oldalon meg az ATF olajat lehet betolteni, lathatod a sapkajat.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65525 Dátum: 2013 Január 23, 11:45:20 »

ja de mondjuk lehet hogy nem ehez a motorhoz való a légszűrő  Undecided ezek után már kitudja
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #65524 Dátum: 2013 Január 23, 11:41:33 »


<beszúrt kép törölve>
Bal oladalt az mi? megy rá 2 vezeték is.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65523 Dátum: 2013 Január 23, 11:40:57 »

a termosztáton csak a rúd van ami a csappantyút kéne hogy mozgassa a kutyaházba
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65522 Dátum: 2013 Január 23, 11:39:41 »

Mikori a kocsid ? Csak mer' igy hirtelen 3 fele evjaratfuggo gyari megoldasrol tudok (pedig en nem ertek hozza). Volt amikor a csappantyut a legszuron levo viaszos, kulon(!) termosztat nyitotta-csukta, volt amikor a karbirol volt vakuum vezetve a legszuro tetejeben levo hideg-melegre nyito-zaro szelepre es onnan tovabb egy csovecske ment a legszuro csappantyujahoz es az allitgatta, valamint tudok az olyanrol, mint az enyem, itt a motor aljan levo termosztatrol jon fel egy bowden, a legszuron van egy fulecske, oda van rogzitve a bowdenveg es az huzigalja a csappantyu karjat...

Az enyem ilyen, also termosztatos-bowdenes (1975):
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

A karbis-vakuumos megoldas rajza (1972-tol):

<beszúrt kép törölve>

Es a kulon termosztatos legszuro (1971-72):

<beszúrt kép törölve>

1970 Bogi 1300as F-es motorkóddal. és a légszűrőm nem ilyen az egyel kisebb nem tojás alakú.. de jobbra néz a szívó része van ilyen légszűrő csak a másik bogáron alkatrésznek az újabb is ennél.. de nekem ez köll ami ezen van mert ehez való Cheesy
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65521 Dátum: 2013 Január 23, 11:31:22 »

mutajj már egy képet majd ha van rá mód nagyon kíváncsi vagyok rá! tudjam én is mit kell megszereznem hozzá. Smiley
Mikori a kocsid ? Csak mer' igy hirtelen 3 fele evjaratfuggo gyari megoldasrol tudok (pedig en nem ertek hozza). Volt amikor a csappantyut a legszuron levo viaszos, kulon(!) termosztat nyitotta-csukta, volt amikor a karbirol volt vakuum vezetve a legszuro tetejeben levo hideg-melegre nyito-zaro szelepre es onnan tovabb egy csovecske ment a legszuro csappantyujahoz es az allitgatta, valamint tudok az olyanrol, mint az enyem, itt a motor aljan levo termosztatrol jon fel egy bowden, a legszuron van egy fulecske, oda van rogzitve a bowdenveg es az huzigalja a csappantyu karjat...

Az enyem ilyen, also termosztatos-bowdenes (1975):



A karbis-vakuumos megoldas rajza (1972-tol):



Es a kulon termosztatos legszuro (1971-72):



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65520 Dátum: 2013 Január 23, 11:06:14 »

nem a termosztátja van kikötve hanem a levegőszűrő van függetlenítve a termosztáttól szerintem Undecided
ennek kéne egy komplett fényképe
bár szerintem senkinek nincs ilyen ami működne  még Protinak se aki ilyet eszik reggelire Roll Eyes
igen igen ott az a csonk ami a hengerek alol szívja.. szinte egy bogáron sem láttam ilyet Sad de az enyémen se nem van...
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65519 Dátum: 2013 Január 23, 11:04:59 »

Nekem - szerencsere - pont be van kotve es mukodik is, multkor megfigyeltem. :-P Egy bowden jon fel alulrol es egy kis csappantyut fordit at a legszuron, igy szabalyozza, hogy lentrol szivjon meleget, vagy fentrol hideget. :-)

mutajj már egy képet majd ha van rá mód nagyon kíváncsi vagyok rá! tudjam én is mit kell megszereznem hozzá. Smiley
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65518 Dátum: 2013 Január 23, 11:03:26 »

Ha ki van kötve a termosztát, akkor az fasza.
Ne törődj vele, hogy ki mit mond, hogy ki kell iktatni, meg meg fog sülni a motor, meg hasonlók. Idiótaság. Termosztát kell, be kell kötni, meg kell csinálni.
Persze járhatsz nélküle is, csak olcsóbb taxival, nem beszélve, hogy szarrákopik a motor fele idő alatt, mert állandóan hidegen használod.
Hülye tervezők kicsit okosabbak voltak, mint a netes fórumhuszárok.
Nyári fogyasztósom hosszú távon 6,5 körül. Téli 7 fölött picivel. Városban nem nézzük, mert ott sokkal több télen nyáron.
A kösdkiatermosztátotmertnekellaz vitézek pedig megmagyarázzák maguknak, hogy öreg autó kötelezően 10 felett eszik és hazudik akinek nem.  Cheesy

hozzám már így került átnéztem és sok a berhált cucc jobban mondva ahogyan írtad is szerintem az történhetett.. kivan akasztva a csappantyúknál is meg a légszűrő és a csappantyú közt sincs semmi..a termosztát lehet hogy nem is működik majd leszedem megnézem.. mindenképpen akarom hogy minden működjön mert ahogy írtátok is fogyasztásban sem mindegy meg hát ne használódjon már el idő elött szegény.. kitudja mióta mennek így vele.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65517 Dátum: 2013 Január 23, 10:41:20 »

Nekem - szerencsere - pont be van kotve es mukodik is, multkor megfigyeltem. :-P Egy bowden jon fel alulrol es egy kis csappantyut fordit at a legszuron, igy szabalyozza, hogy lentrol szivjon meleget, vagy fentrol hideget. :-)
akkor tegyed be a képet  ! baszki én azt se tudtam hogy van bogarad Grin

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65516 Dátum: 2013 Január 23, 10:12:58 »

még Protinak se aki ilyet eszik reggelire Roll Eyes
Nekem - szerencsere - pont be van kotve es mukodik is, multkor megfigyeltem. :-P Egy bowden jon fel alulrol es egy kis csappantyut fordit at a legszuron, igy szabalyozza, hogy lentrol szivjon meleget, vagy fentrol hideget. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65515 Dátum: 2013 Január 23, 08:54:16 »

Egyszer valaki tett be a sajátjáról képet, pont az én kérésemre, hogy milyet kell túrnom keresnem. Na az övé gyári volt és működő.

egyszer valaki= urban legend Wink

1303LS
« Hozzászólás #65514 Dátum: 2013 Január 23, 08:50:09 »

nem a termosztátja van kikötve hanem a levegőszűrő van függetlenítve a termosztáttól szerintem Undecided
ennek kéne egy komplett fényképe
bár szerintem senkinek nincs ilyen ami működne  még Protinak se aki ilyet eszik reggelire Roll Eyes
Egyszer valaki tett be a sajátjáról képet, pont az én kérésemre, hogy milyet kell túrnom keresnem. Na az övé gyári volt és működő.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65513 Dátum: 2013 Január 23, 08:40:44 »

Ha ki van kötve a termosztát, akkor az fasza.
Ne törődj vele, hogy ki mit mond, hogy ki kell iktatni, meg meg fog sülni a motor, meg hasonlók. Idiótaság. Termosztát kell, be kell kötni, meg kell csinálni.
Persze járhatsz nélküle is, csak olcsóbb taxival, nem beszélve, hogy szarrákopik a motor fele idő alatt, mert állandóan hidegen használod.
Hülye tervezők kicsit okosabbak voltak, mint a netes fórumhuszárok.
Nyári fogyasztósom hosszú távon 6,5 körül. Téli 7 fölött picivel. Városban nem nézzük, mert ott sokkal több télen nyáron.
A kösdkiatermosztátotmertnekellaz vitézek pedig megmagyarázzák maguknak, hogy öreg autó kötelezően 10 felett eszik és hazudik akinek nem.  Cheesy
nem a termosztátja van kikötve hanem a levegőszűrő van függetlenítve a termosztáttól szerintem Undecided
ennek kéne egy komplett fényképe
bár szerintem senkinek nincs ilyen ami működne  még Protinak se aki ilyet eszik reggelire Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

1303LS
« Hozzászólás #65512 Dátum: 2013 Január 23, 08:20:06 »

Értem! jó volt a sejtésem hogy köll az... Cheesy van igen a termosztát(nak) kéne mozgatnia ugyanis le van kötve a termosztát csappatyúiról. és van egy lapos lemez ami kiáll néztem is hogy annak mennie kéne valahova de nekem elöl van de a légszűrőnek a karja is elöl van szóval ott közte kéne lennie valaminek .. ott is rúdnak kéne lennie?
Ha ki van kötve a termosztát, akkor az fasza.
Ne törődj vele, hogy ki mit mond, hogy ki kell iktatni, meg meg fog sülni a motor, meg hasonlók. Idiótaság. Termosztát kell, be kell kötni, meg kell csinálni.
Persze járhatsz nélküle is, csak olcsóbb taxival, nem beszélve, hogy szarrákopik a motor fele idő alatt, mert állandóan hidegen használod.
Hülye tervezők kicsit okosabbak voltak, mint a netes fórumhuszárok.
Nyári fogyasztósom hosszú távon 6,5 körül. Téli 7 fölött picivel. Városban nem nézzük, mert ott sokkal több télen nyáron.
A kösdkiatermosztátotmertnekellaz vitézek pedig megmagyarázzák maguknak, hogy öreg autó kötelezően 10 felett eszik és hazudik akinek nem.  Cheesy
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65511 Dátum: 2013 Január 23, 07:43:59 »

Hat biztos lattam mar ilyet (meg ettem is!), de nem tudom mire gondolsz, egy foto (nekem) sokat segitene :-)
(meg aztan ezek az autok 40 ev alatt hihetetlen modon szanaszet voltak mar heftelve, ki tudja milyen plusz lemezek vannak a motorteredben :-))
nem nem gyári ez biztos mindennek szépen megvan a helye termosztát működteti leszedtem és láttam hogy ki lett akasztva minden megvan ott. jelenleg állandoan nyitva van a csappantyú gondolom szorult vagy a termosztát volt szar és kiakasztották. 1970 1300as . van könyvem is javitási kézikönyv abban szerkezet is le van rajzolva és nekem is olyan. de majd akkor teszek fel majd egy képet mire golndoltam. igazábol ezt nem értem hogy közte milyen megoldásnak kéne lennie a légszűrő és a kar közt , gyárilag milyen
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65510 Dátum: 2013 Január 23, 07:35:04 »

van egy lapos lemez ami kiáll [nyissz] ott is rúdnak kéne lennie?
Hat biztos lattam mar ilyet (meg ettem is!), de nem tudom mire gondolsz, egy foto (nekem) sokat segitene :-)
(meg aztan ezek az autok 40 ev alatt hihetetlen modon szanaszet voltak mar heftelve, ki tudja milyen plusz lemezek vannak a motorteredben :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65509 Dátum: 2013 Január 23, 07:32:19 »

Baj, mert ilyen időbne hajlamos lederesedni a szívócsöved belülről. Télen rendszeresen téma ez, aztán tavaszra mindenki elfelejti.
Ha megoldod döbbenetes indulási változásokat fogsz tapasztalni.
Az a kis bovdenes basz sznte az összesről hiányzik. Évek alatt akadt akadt minimum egy olyan buta szerelő aki baszott visszatenni. Drótozd fel a kis kart a légszűrőn, hogy meleget szívjon és kész.
Van ahol a kutyaház mögül szívja a meleget egy vékony csövön, az újabbakon már a nívópálca környékéről egy vastagon.
Termosztátra is érdemes ránézni, hogy működik-e.
Ja a légszúrócsappantyú vezérlése a kutyaházon van hátul. a rudazatról áll ki egy lapos karocska. Ha nincs ilyened akkor ott is cseréltek már valamit, mert pl a papíros légszűrőkön ez máshogy van megoldva.

Értem! jó volt a sejtésem hogy köll az... Cheesy van igen a termosztát(nak) kéne mozgatnia ugyanis le van kötve a termosztát csappatyúiról. és van egy lapos lemez ami kiáll néztem is hogy annak mennie kéne valahova de nekem elöl van de a légszűrőnek a karja is elöl van szóval ott közte kéne lennie valaminek .. ott is rúdnak kéne lennie?
1303LS
« Hozzászólás #65508 Dátum: 2013 Január 23, 06:55:46 »

Próbáltam kis gázfröccsel. Bármelyik végeredményt hozhatja. A váltókar puhán megy mindig, nem kell rángatni. Holnap reggel úgyis megyek vele dolgozni, majd még tesztelem. Ma hazafelé csak a 2 helyett 4 be váltást produkálta. Visszaváltásnál jobban figyelek hol lehet a 2-es fokozat.

Csak szeretném, ha jó lenne, mert igy biztos nem egészséges.
A hátsó ülés alatti fedelet vedd le és ott lesz a rúd csatlakozója. Azt nézd meg először. Van egy csavar ami hajlamos kilazulni.
1303LS
« Hozzászólás #65507 Dátum: 2013 Január 23, 06:54:39 »

Sziasztok!

Nem tudom baj e hogy nekem nincs olyan csonk ami a meleg levegő eljuttatásáért felelős a légszűrőbe és a termosztát sincs összekapcsolva a légszűrő csappantyúval. ilyet találtam :
"Későbbi modellek esetében (pl. 1970-es 1300-as F-es motor) a termosztát szabályozta ezt a csappantyút is egy rugós csillapítású bowden-összeköttetés révén. Amikor a motor hideg volt, akkor a termosztát elzárta ezt a csappantyút és ahogy a ventilátor a hengerekről a termosztáton egyre melegebb levegő áramoltatott át, szépen fokozatosan nyitotta a ventilátorház csappantyúival együtt. Az előmelegített levegőt a hengerek alól szívja be ilyenkor a levegőszűrő "

de az  baj hogy még ilyet még képen sem láttam nem hogy élőben.. hogy ilyennél hogyan néz ki ott fent a levegőszűrőnél az a bowdenes rugós termosztátszabályzós fütymürütty.. csonk meg nem is volt alul
Baj, mert ilyen időbne hajlamos lederesedni a szívócsöved belülről. Télen rendszeresen téma ez, aztán tavaszra mindenki elfelejti.
Ha megoldod döbbenetes indulási változásokat fogsz tapasztalni.
Az a kis bovdenes basz sznte az összesről hiányzik. Évek alatt akadt akadt minimum egy olyan buta szerelő aki baszott visszatenni. Drótozd fel a kis kart a légszűrőn, hogy meleget szívjon és kész.
Van ahol a kutyaház mögül szívja a meleget egy vékony csövön, az újabbakon már a nívópálca környékéről egy vastagon.
Termosztátra is érdemes ránézni, hogy működik-e.
Ja a légszúrócsappantyú vezérlése a kutyaházon van hátul. a rudazatról áll ki egy lapos karocska. Ha nincs ilyened akkor ott is cseréltek már valamit, mert pl a papíros légszűrőkön ez máshogy van megoldva.
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65506 Dátum: 2013 Január 22, 23:42:54 »

Próbáltad úgy is,hogy benyomott kuplungnál adsz pár gázfröccsöt,és úgy egy határozott mozdulattal a kívánt fokozatba rántani?

Próbáltam kis gázfröccsel. Bármelyik végeredményt hozhatja. A váltókar puhán megy mindig, nem kell rángatni. Holnap reggel úgyis megyek vele dolgozni, majd még tesztelem. Ma hazafelé csak a 2 helyett 4 be váltást produkálta. Visszaváltásnál jobban figyelek hol lehet a 2-es fokozat.

Csak szeretném, ha jó lenne, mert igy biztos nem egészséges.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65505 Dátum: 2013 Január 22, 23:37:52 »

Sziasztok!

Kérdés:
Váltókar gond
-3-asból vissza 2 be motorfékhez nem rakja be, hanem darálja a fogaskerekeket(kerreg), mintha hátramenetbe kapcsolna(persze nem megy be és nem is erőltetem).
-Másik eset 3-asból vissza 2 be és a 4. fokozatot találja meg.
-Van olyan, hogy hibátlanul bemegy a 2 be.
-3-asból 2-be jól megy, erős, de a váltókart kivehetem üresbe, miközben 2-esben marad és ha jöhet a 3-as akkor az üresből továbbteszem mintha mi sem történt volna.
A kuplung új. max 2000 km lehet benne.
tipp:a váltókarnál van valami pozícionáló ami elkopott?

Nektek tipp?

Köszi

Próbáltad úgy is,hogy benyomott kuplungnál adsz pár gázfröccsöt,és úgy egy határozott mozdulattal a kívánt fokozatba rántani?
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65504 Dátum: 2013 Január 22, 23:28:49 »

Sziasztok!

Kérdés:
Váltókar gond
-3-asból vissza 2 be motorfékhez nem rakja be, hanem darálja a fogaskerekeket(kerreg), mintha hátramenetbe kapcsolna(persze nem megy be és nem is erőltetem).
-Másik eset 3-asból vissza 2 be és a 4. fokozatot találja meg.
-Van olyan, hogy hibátlanul bemegy a 2 be.
-3-asból 2-be jól megy, erős, de a váltókart kivehetem üresbe, miközben 2-esben marad és ha jöhet a 3-as akkor az üresből továbbteszem mintha mi sem történt volna.
A kuplung új. max 2000 km lehet benne.
tipp:a váltókarnál van valami pozícionáló ami elkopott?

Nektek tipp?

Köszi
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65503 Dátum: 2013 Január 22, 22:20:18 »

Sziasztok!

Nem tudom baj e hogy nekem nincs olyan csonk ami a meleg levegő eljuttatásáért felelős a légszűrőbe és a termosztát sincs összekapcsolva a légszűrő csappantyúval. ilyet találtam :
"Későbbi modellek esetében (pl. 1970-es 1300-as F-es motor) a termosztát szabályozta ezt a csappantyút is egy rugós csillapítású bowden-összeköttetés révén. Amikor a motor hideg volt, akkor a termosztát elzárta ezt a csappantyút és ahogy a ventilátor a hengerekről a termosztáton egyre melegebb levegő áramoltatott át, szépen fokozatosan nyitotta a ventilátorház csappantyúival együtt. Az előmelegített levegőt a hengerek alól szívja be ilyenkor a levegőszűrő "

de az  baj hogy még ilyet még képen sem láttam nem hogy élőben.. hogy ilyennél hogyan néz ki ott fent a levegőszűrőnél az a bowdenes rugós termosztátszabályzós fütymürütty.. csonk meg nem is volt alul
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #65502 Dátum: 2013 Január 22, 08:20:42 »

nem eladó de tiszaörsön a reggeli kakaómat fizetheted  Wink
Majd Gyomán.  Grin
Most néztem, Misinél 2300Ft.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 22, 08:58:21 írta sparkafer »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65501 Dátum: 2013 Január 22, 08:09:39 »

Pedig elakartam küldeni.  Roll Eyes  Most már biztosan elment.
nem eladó de tiszaörsön a reggeli kakaómat fizetheted  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #65500 Dátum: 2013 Január 22, 07:57:13 »

küldtél a faszt Roll Eyes
Pedig elakartam küldeni.  Roll Eyes  Most már biztosan elment.

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #65499 Dátum: 2013 Január 22, 01:30:55 »

1. Magasabb az olajszint  Wink (Ha nem magasabb észrevehetően, akkor az nem sok, az kipárolog hamar, de érdemes figyelni, hogy nem durvul-e a helyzet)
2. Benzin szagú az olaj (Ha nem durván benzinszagú, csak olyan mintha benzin szagú lenne, akkor ugyanaz az eljárás mint az előző pontnál.)
3. Könnyen elcsöppen a nívópálcáról, Magyarul híg az olaj


Az elsőből gondoltam én is mivel nívó fölött van, és tudom ősszel meddig töltöttem...
Csak hátha valaki újat mond.
Azért köszöntem! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 22, 01:32:32 írta tazoli49 »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65498 Dátum: 2013 Január 22, 00:00:33 »

Küldtem mailt
küldtél a faszt Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 372 373 374 375 376 [377] 378 379 380 381 382 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.211 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.