www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 12:42:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 371 372 373 374 375 [376] 377 378 379 380 381 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12940675 alkalommal)
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65577 Dátum: 2013 Január 25, 14:43:19 »

ez lejjebb van, egész a pótkerékzseb alján. de kívülről a fényezésen is ott kéne lennie a rendszámod mögött. sajnos nálam is telibe van fényezve
Ma megnéztem, hogy mi is a helyzet. Én voltam a hülye, tényleg ott van a nyílás, szerencsére ezzel nem lesz gond.  Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65576 Dátum: 2013 Január 25, 13:38:27 »

Váltó oldalán meg az alján található leeresztőcsavart szopó kivenni??? és mekkora imbusz kell hozzá???  Wink Ne vetkőzzek szopni fogok??? Cheesy
még annyi, hogy először a betöltő csavart szedd ki.
eléggé beszopod, ha a leeresztőt kicsavarod, aztán kiderül, hogy a betöltő be van rohadva.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65575 Dátum: 2013 Január 25, 10:48:29 »

Ha nincs akkora imbuszod, egy hatlapfejű csavar és a rácsavart kontraanya segítségével tudsz ügyködni.
Én is így kezdtem anno, de törtek a csavarok. aztán vettem egy fasza (madeinusa) imbuszt, meg egy méteres csövet...

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65574 Dátum: 2013 Január 25, 10:39:35 »

Váltó oldalán meg az alján található leeresztőcsavart szopó kivenni??? és mekkora imbusz kell hozzá???  Wink Ne vetkőzzek szopni fogok??? Cheesy
Ha nincs akkora imbuszod, egy hatlapfejű csavar és a rácsavart kontraanya segítségével tudsz ügyködni.

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65573 Dátum: 2013 Január 25, 10:16:21 »

Váltó oldalán meg az alján található leeresztőcsavart szopó kivenni??? és mekkora imbusz kell hozzá???  Wink Ne vetkőzzek szopni fogok??? Cheesy
nem 17

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #65572 Dátum: 2013 Január 25, 08:04:46 »

Váltó oldalán meg az alján található leeresztőcsavart szopó kivenni??? és mekkora imbusz kell hozzá???  Wink Ne vetkőzzek szopni fogok??? Cheesy

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65571 Dátum: 2013 Január 25, 07:11:08 »

Én tényleg úgy emlékszem, hogy csak két oldalt van ilyen nyílás. Holnap meg is nézem, és most nagyon remélem, hogy csak hülye vagyok  Grin

ez lejjebb van, egész a pótkerékzseb alján. de kívülről a fényezésen is ott kéne lennie a rendszámod mögött. sajnos nálam is telibe van fényezve
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65570 Dátum: 2013 Január 24, 22:57:46 »

pontosan, reméljük az előbbi, vagy csak nem vetted észre, szerintem anélkül nem fog sajnos menni.
Ott kell lennie, csak le van gittelve, vagy a rosszabb, belemezelve.
Én tényleg úgy emlékszem, hogy csak két oldalt van ilyen nyílás. Holnap meg is nézem, és most nagyon remélem, hogy csak hülye vagyok  Grin
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65569 Dátum: 2013 Január 24, 22:48:59 »

Ott kell lennie, csak le van gittelve, vagy a rosszabb, belemezelve.
pontosan, reméljük az előbbi, vagy csak nem vetted észre, szerintem anélkül nem fog sajnos menni.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65568 Dátum: 2013 Január 24, 22:47:56 »

Letudnád írni, hogy mégis mit hogyan kell csinálni? Nekem elől nincs középen olyan szerelő nyílás  Undecided
Hát nekem van (pre bogár) mivel lentebb van az orra, van kihagyva lyuk a homlokfalon, hátul ülés alatt váltórúd összekötő kiköt, váltókar leszerel. Én egy kötelet kötöttem a pipa végére, és kihúztam az alagútból addig míg a váltókar mögötti alátámasztó karról lejön. Régi műanyag persely ki, új be, bezsíroz vastagon, váltórúd vissza.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #65567 Dátum: 2013 Január 24, 22:46:11 »

Letudnád írni, hogy mégis mit hogyan kell csinálni? Nekem elől nincs középen olyan szerelő nyílás  Undecided
Ott kell lennie, csak le van gittelve, vagy a rosszabb, belemezelve.

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65566 Dátum: 2013 Január 24, 22:37:09 »

én anélkül nem tudtam kicserélni
Letudnád írni, hogy mégis mit hogyan kell csinálni? Nekem elől nincs középen olyan szerelő nyílás  Undecided
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65565 Dátum: 2013 Január 24, 22:27:52 »

Szerintem okozhatja. Cseréltem már, de nem emlékszem, hogy a váltórudazatot ki kellett-e húzni előre.

én anélkül nem tudtam kicserélni

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #65564 Dátum: 2013 Január 24, 22:26:12 »

Ennek a hiánya, esetleges rossz állapota okozhatja az általam említett hibát? És ezt hogy tudom kicserélni?
Szerintem okozhatja. Cseréltem már, de nem emlékszem, hogy a váltórudazatot ki kellett-e húzni előre.

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65563 Dátum: 2013 Január 24, 22:01:14 »

A váltórudazat perselyre gondolt.
Ennek a hiánya, esetleges rossz állapota okozhatja az általam említett hibát? És ezt hogy tudom kicserélni?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #65562 Dátum: 2013 Január 24, 21:59:38 »

A gumibakok jók és szerintem a váltó is. Valaki említett nekem valami perselyt is, hogy az is rossz lehet.  Undecided Ezért is kérdeztem rá, hogy mégis mik lehetnek a hibák.
A váltórudazat perselyre gondolt.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65561 Dátum: 2013 Január 24, 21:55:50 »

A váltótartó gumibakok szakadása is generál ilyen hibát. Ezeket célszerű megnézni elöbb, mert a váltó csere és szét össze az 2 hetes munka. Még egy fék generálba is bele lehet futni.
A gumibakok jók és szerintem a váltó is. Valaki említett nekem valami perselyt is, hogy az is rossz lehet.  Undecided Ezért is kérdeztem rá, hogy mégis mik lehetnek a hibák.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65560 Dátum: 2013 Január 24, 21:48:02 »

Ennyi lenne a megoldás? Mert nekem nagyon úgy tűnik, hogy valami ki- vagy elkopott, mert nagyon lóg a váltórúd.  Undecided
A váltótartó gumibakok szakadása is generál ilyen hibát. Ezeket célszerű megnézni elöbb, mert a váltó csere és szét össze az 2 hetes munka. Még egy fék generálba is bele lehet futni.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65559 Dátum: 2013 Január 24, 21:41:58 »

Meglazítod a két csavart a váltókarnál, és tedd be kettesbe, majd ott húzd meg a két csavart, de nagyon. Meglátod jó lesz.
Ennyi lenne a megoldás? Mert nekem nagyon úgy tűnik, hogy valami ki- vagy elkopott, mert nagyon lóg a váltórúd.  Undecided
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65558 Dátum: 2013 Január 24, 20:00:40 »

Köszönöm mindenkinek a választ  Wink És abban tud valaki segíteni, hogy a váltórúd alatti kulisszákat vagy mit, hogy tudom kicserélni. Sajnos nekem is van egy olyan baj, hogy az 1 és 2. fokozatnak nincsen meg a megfelelő helyei. Ha véletlenül egy picit  is mellé szeretné rakni az ember, akkor reccs  Undecided (ez inkább a 2. jelentkezik) Én már az ülés alattival megvagyok ott nincs semmi baj.
Meglazítod a két csavart a váltókarnál, és tedd be kettesbe, majd ott húzd meg a két csavart, de nagyon. Meglátod jó lesz.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65557 Dátum: 2013 Január 24, 10:55:51 »

Köszönöm mindenkinek a választ  Wink És abban tud valaki segíteni, hogy a váltórúd alatti kulisszákat vagy mit, hogy tudom kicserélni. Sajnos nekem is van egy olyan baj, hogy az 1 és 2. fokozatnak nincsen meg a megfelelő helyei. Ha véletlenül egy picit  is mellé szeretné rakni az ember, akkor reccs  Undecided (ez inkább a 2. jelentkezik) Én már az ülés alattival megvagyok ott nincs semmi baj.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 24, 11:00:19 írta Csosza007 »
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #65556 Dátum: 2013 Január 24, 07:49:05 »

És akkor még gyakorlati tapasztalat, hogy ilyenkor télen a termosztát teljesen ki sem nyit.
Nekem valamelyik lamella vagy tengelye rezeg/zörög alapjáraton, de csak egy bizonyos pozicióban. Sem hidegen, sem tök melegen nem, akkor kussol.
Nyáron nagy melegben már az utca végén elkezdi a zörgést, majd 2-3 perc menés után már nem zörög. Tehát megvan a két végpont és e-kettő között valahol (inkább a felső traktusban) van a zörgés.
Téli használatnál hidegen indulva nem zörög, majd később sem. Nagyobb menés után előjön, de fél perc tötyörgés a városban, 40-50-el menés 4.ben és vissza is zár a termosztát valamennyit, mert a zörgéshatár alá húzza lamellákat.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem úgy kell elképzelni, mint a szívatót, hogy hidegen működik, majd megmelegedve soha többet, míg meg nem állunk. A termosztát folyamatosan nyit zár. Hogy is csinálhatná másként, hiszen ha 20-25 fokos tavaszi időben már teljesen nyitva lenne menet közben, akkor annyira alul lenne méretezve, hogy 40 fokos melegben az izzó aszfalt fölött biztos megfőne a motor.

Én is most cseréltem termosztátot és összehasonlíthatatlanul jobb, kevesebb a téli fogyasztás és a fűtés is hamarabb nyomja a meleget.
1303LS
« Hozzászólás #65555 Dátum: 2013 Január 24, 06:58:59 »

Abból kell kiindulni, hogy a mérnökök, akik tervezték az autót, azok nem voltak hülyék. Nem csak szórakozásból terveztek különböző kütyüket az autóba, hanem mindennek szerepe volt:
Termosztát: Nem azért van, hogy rossz legyen a motor hűtése, hanem, hogy a motor a neki legideálisabb üzemi hőmérsékleten üzemeljen. Amíg hideg a motor, addig elvesz a hűtésből, hogy mihamarabb bemelegedjen, amikor bemelegedtek, akkor ad még rá hűtést. És a motor amellett, hogy üzemi hőmérsékleten ketyeg a legjobban, azt sem szabad elfeledni, hogy az olaj is megfelelő hőmérsékleten ken rendesen. Hidegen jobban kopik a motor, mintha melegen rúgnád neki.
A meleglevegő rávezetés a légszűrőre, az előmelegítő cső mind azért van, hogy a motornak mindig megfelelőek legyenek az üzemi körülményei. Ahogy Vili írta, hogy pl. ne legyen deresedés. És azt is jól írta, ha minden gyári, akkor fogyaszt a legjobban a kocsi.

És akkor még gyakorlati tapasztalat, hogy ilyenkor télen a termosztát teljesen ki sem nyit.
Nekem valamelyik lamella vagy tengelye rezeg/zörög alapjáraton, de csak egy bizonyos pozicióban. Sem hidegen, sem tök melegen nem, akkor kussol.
Nyáron nagy melegben már az utca végén elkezdi a zörgést, majd 2-3 perc menés után már nem zörög. Tehát megvan a két végpont és e-kettő között valahol (inkább a felső traktusban) van a zörgés.
Téli használatnál hidegen indulva nem zörög, majd később sem. Nagyobb menés után előjön, de fél perc tötyörgés a városban, 40-50-el menés 4.ben és vissza is zár a termosztát valamennyit, mert a zörgéshatár alá húzza lamellákat.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem úgy kell elképzelni, mint a szívatót, hogy hidegen működik, majd megmelegedve soha többet, míg meg nem állunk. A termosztát folyamatosan nyit zár. Hogy is csinálhatná másként, hiszen ha 20-25 fokos tavaszi időben már teljesen nyitva lenne menet közben, akkor annyira alul lenne méretezve, hogy 40 fokos melegben az izzó aszfalt fölött biztos megfőne a motor.
1303LS
« Hozzászólás #65554 Dátum: 2013 Január 24, 06:50:28 »

Shocked
Nagyapám szénásszekerén komolyabb cucc tartotta a petróleumlámpát.  Roll Eyes Cool
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65553 Dátum: 2013 Január 23, 22:22:28 »

Veszek én ha van valakinek! Megnézem Hudáknál vagy a Bakáts téren.
27 évvel ezelőtt elszakadt nekem ez a gumi alkatrész. Átfúrtam és 3 ötös csavarral összekötöttem. Jó volt, de a váltó fogaskerekeinek a zaja átment egész a váltókarig. piszkosul rezgett a kar. Nagyon zajos volt a kocsi belül, végül szereztem, és kicseréltem.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65552 Dátum: 2013 Január 23, 22:21:09 »

Abból kell kiindulni, hogy a mérnökök, akik tervezték az autót, azok nem voltak hülyék. Nem csak szórakozásból terveztek különböző kütyüket az autóba, hanem mindennek szerepe volt:
Termosztát: Nem azért van, hogy rossz legyen a motor hűtése, hanem, hogy a motor a neki legideálisabb üzemi hőmérsékleten üzemeljen. Amíg hideg a motor, addig elvesz a hűtésből, hogy mihamarabb bemelegedjen, amikor bemelegedtek, akkor ad még rá hűtést. És a motor amellett, hogy üzemi hőmérsékleten ketyeg a legjobban, azt sem szabad elfeledni, hogy az olaj is megfelelő hőmérsékleten ken rendesen. Hidegen jobban kopik a motor, mintha melegen rúgnád neki.
A meleglevegő rávezetés a légszűrőre, az előmelegítő cső mind azért van, hogy a motornak mindig megfelelőek legyenek az üzemi körülményei. Ahogy Vili írta, hogy pl. ne legyen deresedés. És azt is jól írta, ha minden gyári, akkor fogyaszt a legjobban a kocsi.

Különben említette itt valaki, hogy ezek a gyári megoldások az idő múlásával eltűntek a kocsikból. Sok autóból hiányzik. Már csak az a kérdésem, hogy ennek a hiánynak mik a hátrányai? Mivel lesz jobb, ha ilyen is van az autóban?

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #65551 Dátum: 2013 Január 23, 22:19:29 »

Különben említette itt valaki, hogy ezek a gyári megoldások az idő múlásával eltűntek a kocsikból. Sok autóból hiányzik. Már csak az a kérdésem, hogy ennek a hiánynak mik a hátrányai? Mivel lesz jobb, ha ilyen is van az autóban?
optimális üzemi hőfok minél előbbi elérése-szabályozása  teljesítmény-élettartamnövekedés
mint a vizesekben a termosztát Wink
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65550 Dátum: 2013 Január 23, 22:09:14 »

igen pontosan ahogy mondod.. sajna képet még nem találtam róla és arra lennék a legkíváncsibb Undecided
Különben említette itt valaki, hogy ezek a gyári megoldások az idő múlásával eltűntek a kocsikból. Sok autóból hiányzik. Már csak az a kérdésem, hogy ennek a hiánynak mik a hátrányai? Mivel lesz jobb, ha ilyen is van az autóban?
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65549 Dátum: 2013 Január 23, 22:06:21 »

Újat kell venni!! Akkor az kibír még 20-30-40 évet és nem kell a bontottat 2 év múlva ismét cserélni.


Veszek én ha van valakinek! Megnézem Hudáknál vagy a Bakáts téren.
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65548 Dátum: 2013 Január 23, 22:00:08 »

A kérdést már értem. Te nem arra vagy kíváncsi, hogy a termosztát hogyan csatlakozik a hengerek hűtőlevegőjét terelő lemezhez, hanem hogy a lemezek tengelyéhez kapcsolódó kis kar hogyan kapcsolódik a levegőszűrő csappantyújához vezető bovdenhez.
Na azt nem tudom  Undecided


igen pontosan ahogy mondod.. sajna képet még nem találtam róla és arra lennék a legkíváncsibb Undecided
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65547 Dátum: 2013 Január 23, 21:57:32 »

Újat kell venni!! Akkor az kibír még 20-30-40 évet és nem kell a bontottat 2 év múlva ismét cserélni.

Telitalálat!

Igen, ilyen. Van valakinek eladó?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65546 Dátum: 2013 Január 23, 21:56:27 »

A kérdést már értem. Te nem arra vagy kíváncsi, hogy a termosztát hogyan csatlakozik a hengerek hűtőlevegőjét terelő lemezhez, hanem hogy a lemezek tengelyéhez kapcsolódó kis kar hogyan kapcsolódik a levegőszűrő csappantyújához vezető bovdenhez.
Na azt nem tudom  Undecided

a levegőszűrőröl találtam képet hogy hogy kéne kinéznie a rugós bowdenes izé azt be is linkeltem képen.. a termosztát a hűtőlevegőt terelő csappantyúkhoz hogyan kapcsolódik mert arról már nem találtam képet hogy kéne kinéznie pl bowdenház hogyan van erősítve hogy ne mozogjon ha a csappantyú elmozdul és húzza vagy tolja a bowdent

Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65545 Dátum: 2013 Január 23, 21:55:54 »


Telitalálat!

Igen, ilyen. Van valakinek eladó?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65544 Dátum: 2013 Január 23, 21:52:54 »

Az övé ilyen: http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=17950454592&rub1=Transmission&rub2=Shift%20Rod&artnr=11332a&pn=0&sort=0&all=

Az övében még nem ilyen van. simán egy tárcsa amiben gumiágy van. Ahogy sejtem, ez szakadt szét neki. Így amikor húzná kettesbe, vagy négyesbe, akkor ez előtt a tengelykapcsoló előtt elmozdul előre a rúd, viszont mögötte már nem. Csere, aztán kész.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65543 Dátum: 2013 Január 23, 21:50:35 »

Az övében még nem ilyen van. simán egy tárcsa amiben gumiágy van. Ahogy sejtem, ez szakadt szét neki. Így amikor húzná kettesbe, vagy négyesbe, akkor ez előtt a tengelykapcsoló előtt elmozdul előre a rúd, viszont mögötte már nem. Csere, aztán kész.

Nem tudom erre gondolsz-e.
2380 Ft a Misinél.

Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65542 Dátum: 2013 Január 23, 21:41:56 »

És azt hogy lehet kicserélni? Pontosan mi is kell oda? Sajnos nekem is ez lesz a baj.  Undecided
1973-as 1300-ról beszélünk.

Nekem egy 64-esem van.
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65541 Dátum: 2013 Január 23, 21:40:10 »

he???
a fokozatsíkokat a váltórúd alatti kulissza pozicionálja.

Én nem értek hozzá. Ha kettesbe, négyesbe teszem, akkor ebből a kerek lemezből(ami nálam el van szakadva) kijön az az "egység" amit, szerintem, magával kellene húznia. De ezt csak én gondolom, lehet, hogy nem így van. De ez sem normális így, ezért gondoltam ezzel kezdek.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65540 Dátum: 2013 Január 23, 21:37:06 »

he???
a fokozatsíkokat a váltórúd alatti kulissza pozicionálja.
És azt hogy lehet kicserélni? Pontosan mi is kell oda? Sajnos nekem is ez lesz a baj.  Undecided
1973-as 1300-ról beszélünk.
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65539 Dátum: 2013 Január 23, 21:36:17 »

Nem tudom erre gondolsz-e.
2380 Ft a Misinél.

Határeset. Hasonló, de nem ez. Mintha csak a kerek gyűrű lenne.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65538 Dátum: 2013 Január 23, 21:34:11 »

Leszedtem a fedelet. NEM ÖRÜLTEM!:-(

Van valami peremes lemez "gyűrű"  ami elnyíródott. Ahogy nyitsz egy konzervdobozt, úgy fel van nyírva belőle egy szelet. Természetesen ez, pozicionálja a 2-es és 4 es fokozatot. Na meg a hátramenetet is.

És akkor remélem, csak ez a hiba oka.

Ha van ilyen lemez valakinek, vennék. Akár komplett összekötést is.

he???
a fokozatsíkokat a váltórúd alatti kulissza pozicionálja.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 371 372 373 374 375 [376] 377 378 379 380 381 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.814 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.