www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 18:45:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921192 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 371 372 373 374 375 [376] 377 378 379 380 381 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12993218 alkalommal)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65583 Dátum: 2013 Január 25, 18:15:08 »

Gondolom a fém 1000x jobb, viszont van üvegszálas szettben szélesített, ami szerintem nem néz ki rosszul.
Nekem volt szelesitett uvegszalas sarvedos bogaram, eladtam a *csába! Persze nem ezert, de jol hangzott :-))
A szelesites szerintem - szepen szolva - otromba, de ha neked tetszik, hasznald batran! Annyiban jobb az uvegszalas, hogy konnyebb es soha nem rohad le a kocsirol, annyibol rosszabb, hogy nem a sarki lakatos javitgatja ha odavered valahova, hanem valaki mas. Gyari kinezetut szivesen raknek a kocsimra, ha megnyernem a lottot... Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #65582 Dátum: 2013 Január 25, 18:08:58 »

GFK - ha jól tudom, akkor ez üvegszálas - 
igen, üvegszálas műanyag (GlasFaserverstärkter Kunststoff)

én nem használtam ilyet, szerintem nagyon rossz nem lehet
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65581 Dátum: 2013 Január 25, 17:40:38 »

Használ itt valaki GFK - ha jól tudom, akkor ez üvegszálas -  sárvédőt?
Vannak-e vele tapasztalatok? Roll Eyes
Akkor is szívesen fogadom a véleményt, ha felejtős a használata.
Gondolom a fém 1000x jobb, viszont van üvegszálas szettben szélesített, ami szerintem nem néz ki rosszul.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65580 Dátum: 2013 Január 25, 17:03:25 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy mennyire problémás egy olyan bogár, aminek összehegesztették az alvázát a kasznijával? Ki lett lakatolva, és úgy gondolták, hogy így tartósabb lesz, az összetételnél.  Roll Eyes
használati értékét tekintve ugyanolyan jó, mint bármelyik.
a gond akkor kezdődik, ha lakatolni kell mondjuk a küszöböt vagy valamit ott lent.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #65579 Dátum: 2013 Január 25, 16:40:43 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy mennyire problémás egy olyan bogár, aminek összehegesztették az alvázát a kasznijával? Ki lett lakatolva, és úgy gondolták, hogy így tartósabb lesz, az összetételnél.  Roll Eyes
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65578 Dátum: 2013 Január 25, 14:45:19 »

le kell szedni a fényváltó relé burkolatát és fújni kell beléje egy kis wd40-et 10ből 8x bejött Roll Eyes
Ezt is megnéztem ma. Megcsináltam amit javasoltál és láss csodát remekül teszi a dolgát  Wink  Grin Köszi szépen  Cheesy
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65577 Dátum: 2013 Január 25, 14:43:19 »

ez lejjebb van, egész a pótkerékzseb alján. de kívülről a fényezésen is ott kéne lennie a rendszámod mögött. sajnos nálam is telibe van fényezve
Ma megnéztem, hogy mi is a helyzet. Én voltam a hülye, tényleg ott van a nyílás, szerencsére ezzel nem lesz gond.  Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65576 Dátum: 2013 Január 25, 13:38:27 »

Váltó oldalán meg az alján található leeresztőcsavart szopó kivenni??? és mekkora imbusz kell hozzá???  Wink Ne vetkőzzek szopni fogok??? Cheesy
még annyi, hogy először a betöltő csavart szedd ki.
eléggé beszopod, ha a leeresztőt kicsavarod, aztán kiderül, hogy a betöltő be van rohadva.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65575 Dátum: 2013 Január 25, 10:48:29 »

Ha nincs akkora imbuszod, egy hatlapfejű csavar és a rácsavart kontraanya segítségével tudsz ügyködni.
Én is így kezdtem anno, de törtek a csavarok. aztán vettem egy fasza (madeinusa) imbuszt, meg egy méteres csövet...

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65574 Dátum: 2013 Január 25, 10:39:35 »

Váltó oldalán meg az alján található leeresztőcsavart szopó kivenni??? és mekkora imbusz kell hozzá???  Wink Ne vetkőzzek szopni fogok??? Cheesy
Ha nincs akkora imbuszod, egy hatlapfejű csavar és a rácsavart kontraanya segítségével tudsz ügyködni.

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65573 Dátum: 2013 Január 25, 10:16:21 »

Váltó oldalán meg az alján található leeresztőcsavart szopó kivenni??? és mekkora imbusz kell hozzá???  Wink Ne vetkőzzek szopni fogok??? Cheesy
nem 17

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #65572 Dátum: 2013 Január 25, 08:04:46 »

Váltó oldalán meg az alján található leeresztőcsavart szopó kivenni??? és mekkora imbusz kell hozzá???  Wink Ne vetkőzzek szopni fogok??? Cheesy

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #65571 Dátum: 2013 Január 25, 07:11:08 »

Én tényleg úgy emlékszem, hogy csak két oldalt van ilyen nyílás. Holnap meg is nézem, és most nagyon remélem, hogy csak hülye vagyok  Grin

ez lejjebb van, egész a pótkerékzseb alján. de kívülről a fényezésen is ott kéne lennie a rendszámod mögött. sajnos nálam is telibe van fényezve
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65570 Dátum: 2013 Január 24, 22:57:46 »

pontosan, reméljük az előbbi, vagy csak nem vetted észre, szerintem anélkül nem fog sajnos menni.
Ott kell lennie, csak le van gittelve, vagy a rosszabb, belemezelve.
Én tényleg úgy emlékszem, hogy csak két oldalt van ilyen nyílás. Holnap meg is nézem, és most nagyon remélem, hogy csak hülye vagyok  Grin
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65569 Dátum: 2013 Január 24, 22:48:59 »

Ott kell lennie, csak le van gittelve, vagy a rosszabb, belemezelve.
pontosan, reméljük az előbbi, vagy csak nem vetted észre, szerintem anélkül nem fog sajnos menni.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65568 Dátum: 2013 Január 24, 22:47:56 »

Letudnád írni, hogy mégis mit hogyan kell csinálni? Nekem elől nincs középen olyan szerelő nyílás  Undecided
Hát nekem van (pre bogár) mivel lentebb van az orra, van kihagyva lyuk a homlokfalon, hátul ülés alatt váltórúd összekötő kiköt, váltókar leszerel. Én egy kötelet kötöttem a pipa végére, és kihúztam az alagútból addig míg a váltókar mögötti alátámasztó karról lejön. Régi műanyag persely ki, új be, bezsíroz vastagon, váltórúd vissza.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #65567 Dátum: 2013 Január 24, 22:46:11 »

Letudnád írni, hogy mégis mit hogyan kell csinálni? Nekem elől nincs középen olyan szerelő nyílás  Undecided
Ott kell lennie, csak le van gittelve, vagy a rosszabb, belemezelve.

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65566 Dátum: 2013 Január 24, 22:37:09 »

én anélkül nem tudtam kicserélni
Letudnád írni, hogy mégis mit hogyan kell csinálni? Nekem elől nincs középen olyan szerelő nyílás  Undecided
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65565 Dátum: 2013 Január 24, 22:27:52 »

Szerintem okozhatja. Cseréltem már, de nem emlékszem, hogy a váltórudazatot ki kellett-e húzni előre.

én anélkül nem tudtam kicserélni

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #65564 Dátum: 2013 Január 24, 22:26:12 »

Ennek a hiánya, esetleges rossz állapota okozhatja az általam említett hibát? És ezt hogy tudom kicserélni?
Szerintem okozhatja. Cseréltem már, de nem emlékszem, hogy a váltórudazatot ki kellett-e húzni előre.

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65563 Dátum: 2013 Január 24, 22:01:14 »

A váltórudazat perselyre gondolt.
Ennek a hiánya, esetleges rossz állapota okozhatja az általam említett hibát? És ezt hogy tudom kicserélni?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #65562 Dátum: 2013 Január 24, 21:59:38 »

A gumibakok jók és szerintem a váltó is. Valaki említett nekem valami perselyt is, hogy az is rossz lehet.  Undecided Ezért is kérdeztem rá, hogy mégis mik lehetnek a hibák.
A váltórudazat perselyre gondolt.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65561 Dátum: 2013 Január 24, 21:55:50 »

A váltótartó gumibakok szakadása is generál ilyen hibát. Ezeket célszerű megnézni elöbb, mert a váltó csere és szét össze az 2 hetes munka. Még egy fék generálba is bele lehet futni.
A gumibakok jók és szerintem a váltó is. Valaki említett nekem valami perselyt is, hogy az is rossz lehet.  Undecided Ezért is kérdeztem rá, hogy mégis mik lehetnek a hibák.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65560 Dátum: 2013 Január 24, 21:48:02 »

Ennyi lenne a megoldás? Mert nekem nagyon úgy tűnik, hogy valami ki- vagy elkopott, mert nagyon lóg a váltórúd.  Undecided
A váltótartó gumibakok szakadása is generál ilyen hibát. Ezeket célszerű megnézni elöbb, mert a váltó csere és szét össze az 2 hetes munka. Még egy fék generálba is bele lehet futni.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65559 Dátum: 2013 Január 24, 21:41:58 »

Meglazítod a két csavart a váltókarnál, és tedd be kettesbe, majd ott húzd meg a két csavart, de nagyon. Meglátod jó lesz.
Ennyi lenne a megoldás? Mert nekem nagyon úgy tűnik, hogy valami ki- vagy elkopott, mert nagyon lóg a váltórúd.  Undecided
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65558 Dátum: 2013 Január 24, 20:00:40 »

Köszönöm mindenkinek a választ  Wink És abban tud valaki segíteni, hogy a váltórúd alatti kulisszákat vagy mit, hogy tudom kicserélni. Sajnos nekem is van egy olyan baj, hogy az 1 és 2. fokozatnak nincsen meg a megfelelő helyei. Ha véletlenül egy picit  is mellé szeretné rakni az ember, akkor reccs  Undecided (ez inkább a 2. jelentkezik) Én már az ülés alattival megvagyok ott nincs semmi baj.
Meglazítod a két csavart a váltókarnál, és tedd be kettesbe, majd ott húzd meg a két csavart, de nagyon. Meglátod jó lesz.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65557 Dátum: 2013 Január 24, 10:55:51 »

Köszönöm mindenkinek a választ  Wink És abban tud valaki segíteni, hogy a váltórúd alatti kulisszákat vagy mit, hogy tudom kicserélni. Sajnos nekem is van egy olyan baj, hogy az 1 és 2. fokozatnak nincsen meg a megfelelő helyei. Ha véletlenül egy picit  is mellé szeretné rakni az ember, akkor reccs  Undecided (ez inkább a 2. jelentkezik) Én már az ülés alattival megvagyok ott nincs semmi baj.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 24, 11:00:19 írta Csosza007 »
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #65556 Dátum: 2013 Január 24, 07:49:05 »

És akkor még gyakorlati tapasztalat, hogy ilyenkor télen a termosztát teljesen ki sem nyit.
Nekem valamelyik lamella vagy tengelye rezeg/zörög alapjáraton, de csak egy bizonyos pozicióban. Sem hidegen, sem tök melegen nem, akkor kussol.
Nyáron nagy melegben már az utca végén elkezdi a zörgést, majd 2-3 perc menés után már nem zörög. Tehát megvan a két végpont és e-kettő között valahol (inkább a felső traktusban) van a zörgés.
Téli használatnál hidegen indulva nem zörög, majd később sem. Nagyobb menés után előjön, de fél perc tötyörgés a városban, 40-50-el menés 4.ben és vissza is zár a termosztát valamennyit, mert a zörgéshatár alá húzza lamellákat.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem úgy kell elképzelni, mint a szívatót, hogy hidegen működik, majd megmelegedve soha többet, míg meg nem állunk. A termosztát folyamatosan nyit zár. Hogy is csinálhatná másként, hiszen ha 20-25 fokos tavaszi időben már teljesen nyitva lenne menet közben, akkor annyira alul lenne méretezve, hogy 40 fokos melegben az izzó aszfalt fölött biztos megfőne a motor.

Én is most cseréltem termosztátot és összehasonlíthatatlanul jobb, kevesebb a téli fogyasztás és a fűtés is hamarabb nyomja a meleget.
1303LS
« Hozzászólás #65555 Dátum: 2013 Január 24, 06:58:59 »

Abból kell kiindulni, hogy a mérnökök, akik tervezték az autót, azok nem voltak hülyék. Nem csak szórakozásból terveztek különböző kütyüket az autóba, hanem mindennek szerepe volt:
Termosztát: Nem azért van, hogy rossz legyen a motor hűtése, hanem, hogy a motor a neki legideálisabb üzemi hőmérsékleten üzemeljen. Amíg hideg a motor, addig elvesz a hűtésből, hogy mihamarabb bemelegedjen, amikor bemelegedtek, akkor ad még rá hűtést. És a motor amellett, hogy üzemi hőmérsékleten ketyeg a legjobban, azt sem szabad elfeledni, hogy az olaj is megfelelő hőmérsékleten ken rendesen. Hidegen jobban kopik a motor, mintha melegen rúgnád neki.
A meleglevegő rávezetés a légszűrőre, az előmelegítő cső mind azért van, hogy a motornak mindig megfelelőek legyenek az üzemi körülményei. Ahogy Vili írta, hogy pl. ne legyen deresedés. És azt is jól írta, ha minden gyári, akkor fogyaszt a legjobban a kocsi.

És akkor még gyakorlati tapasztalat, hogy ilyenkor télen a termosztát teljesen ki sem nyit.
Nekem valamelyik lamella vagy tengelye rezeg/zörög alapjáraton, de csak egy bizonyos pozicióban. Sem hidegen, sem tök melegen nem, akkor kussol.
Nyáron nagy melegben már az utca végén elkezdi a zörgést, majd 2-3 perc menés után már nem zörög. Tehát megvan a két végpont és e-kettő között valahol (inkább a felső traktusban) van a zörgés.
Téli használatnál hidegen indulva nem zörög, majd később sem. Nagyobb menés után előjön, de fél perc tötyörgés a városban, 40-50-el menés 4.ben és vissza is zár a termosztát valamennyit, mert a zörgéshatár alá húzza lamellákat.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem úgy kell elképzelni, mint a szívatót, hogy hidegen működik, majd megmelegedve soha többet, míg meg nem állunk. A termosztát folyamatosan nyit zár. Hogy is csinálhatná másként, hiszen ha 20-25 fokos tavaszi időben már teljesen nyitva lenne menet közben, akkor annyira alul lenne méretezve, hogy 40 fokos melegben az izzó aszfalt fölött biztos megfőne a motor.
1303LS
« Hozzászólás #65554 Dátum: 2013 Január 24, 06:50:28 »

Shocked
Nagyapám szénásszekerén komolyabb cucc tartotta a petróleumlámpát.  Roll Eyes Cool
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65553 Dátum: 2013 Január 23, 22:22:28 »

Veszek én ha van valakinek! Megnézem Hudáknál vagy a Bakáts téren.
27 évvel ezelőtt elszakadt nekem ez a gumi alkatrész. Átfúrtam és 3 ötös csavarral összekötöttem. Jó volt, de a váltó fogaskerekeinek a zaja átment egész a váltókarig. piszkosul rezgett a kar. Nagyon zajos volt a kocsi belül, végül szereztem, és kicseréltem.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65552 Dátum: 2013 Január 23, 22:21:09 »

Abból kell kiindulni, hogy a mérnökök, akik tervezték az autót, azok nem voltak hülyék. Nem csak szórakozásból terveztek különböző kütyüket az autóba, hanem mindennek szerepe volt:
Termosztát: Nem azért van, hogy rossz legyen a motor hűtése, hanem, hogy a motor a neki legideálisabb üzemi hőmérsékleten üzemeljen. Amíg hideg a motor, addig elvesz a hűtésből, hogy mihamarabb bemelegedjen, amikor bemelegedtek, akkor ad még rá hűtést. És a motor amellett, hogy üzemi hőmérsékleten ketyeg a legjobban, azt sem szabad elfeledni, hogy az olaj is megfelelő hőmérsékleten ken rendesen. Hidegen jobban kopik a motor, mintha melegen rúgnád neki.
A meleglevegő rávezetés a légszűrőre, az előmelegítő cső mind azért van, hogy a motornak mindig megfelelőek legyenek az üzemi körülményei. Ahogy Vili írta, hogy pl. ne legyen deresedés. És azt is jól írta, ha minden gyári, akkor fogyaszt a legjobban a kocsi.

Különben említette itt valaki, hogy ezek a gyári megoldások az idő múlásával eltűntek a kocsikból. Sok autóból hiányzik. Már csak az a kérdésem, hogy ennek a hiánynak mik a hátrányai? Mivel lesz jobb, ha ilyen is van az autóban?

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #65551 Dátum: 2013 Január 23, 22:19:29 »

Különben említette itt valaki, hogy ezek a gyári megoldások az idő múlásával eltűntek a kocsikból. Sok autóból hiányzik. Már csak az a kérdésem, hogy ennek a hiánynak mik a hátrányai? Mivel lesz jobb, ha ilyen is van az autóban?
optimális üzemi hőfok minél előbbi elérése-szabályozása  teljesítmény-élettartamnövekedés
mint a vizesekben a termosztát Wink
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65550 Dátum: 2013 Január 23, 22:09:14 »

igen pontosan ahogy mondod.. sajna képet még nem találtam róla és arra lennék a legkíváncsibb Undecided
Különben említette itt valaki, hogy ezek a gyári megoldások az idő múlásával eltűntek a kocsikból. Sok autóból hiányzik. Már csak az a kérdésem, hogy ennek a hiánynak mik a hátrányai? Mivel lesz jobb, ha ilyen is van az autóban?
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65549 Dátum: 2013 Január 23, 22:06:21 »

Újat kell venni!! Akkor az kibír még 20-30-40 évet és nem kell a bontottat 2 év múlva ismét cserélni.


Veszek én ha van valakinek! Megnézem Hudáknál vagy a Bakáts téren.
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65548 Dátum: 2013 Január 23, 22:00:08 »

A kérdést már értem. Te nem arra vagy kíváncsi, hogy a termosztát hogyan csatlakozik a hengerek hűtőlevegőjét terelő lemezhez, hanem hogy a lemezek tengelyéhez kapcsolódó kis kar hogyan kapcsolódik a levegőszűrő csappantyújához vezető bovdenhez.
Na azt nem tudom  Undecided


igen pontosan ahogy mondod.. sajna képet még nem találtam róla és arra lennék a legkíváncsibb Undecided
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65547 Dátum: 2013 Január 23, 21:57:32 »

Újat kell venni!! Akkor az kibír még 20-30-40 évet és nem kell a bontottat 2 év múlva ismét cserélni.

Telitalálat!

Igen, ilyen. Van valakinek eladó?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65546 Dátum: 2013 Január 23, 21:56:27 »

A kérdést már értem. Te nem arra vagy kíváncsi, hogy a termosztát hogyan csatlakozik a hengerek hűtőlevegőjét terelő lemezhez, hanem hogy a lemezek tengelyéhez kapcsolódó kis kar hogyan kapcsolódik a levegőszűrő csappantyújához vezető bovdenhez.
Na azt nem tudom  Undecided

a levegőszűrőröl találtam képet hogy hogy kéne kinéznie a rugós bowdenes izé azt be is linkeltem képen.. a termosztát a hűtőlevegőt terelő csappantyúkhoz hogyan kapcsolódik mert arról már nem találtam képet hogy kéne kinéznie pl bowdenház hogyan van erősítve hogy ne mozogjon ha a csappantyú elmozdul és húzza vagy tolja a bowdent

Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65545 Dátum: 2013 Január 23, 21:55:54 »


Telitalálat!

Igen, ilyen. Van valakinek eladó?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65544 Dátum: 2013 Január 23, 21:52:54 »

Az övé ilyen: http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=17950454592&rub1=Transmission&rub2=Shift%20Rod&artnr=11332a&pn=0&sort=0&all=

Az övében még nem ilyen van. simán egy tárcsa amiben gumiágy van. Ahogy sejtem, ez szakadt szét neki. Így amikor húzná kettesbe, vagy négyesbe, akkor ez előtt a tengelykapcsoló előtt elmozdul előre a rúd, viszont mögötte már nem. Csere, aztán kész.


Oldalak: 1 ... 371 372 373 374 375 [376] 377 378 379 380 381 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.211 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.