www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 16:24:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1821 1822 1823 1824 1825 [1826] 1827 1828 1829 1830 1831 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13192700 alkalommal)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7595 Dátum: 2006 Szeptember 30, 20:54:44 »

a mi kis családi SZMB projektünk (aki még nem ismeri):
http://vwbug.hu/1966f.html

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #7594 Dátum: 2006 Szeptember 30, 20:49:02 »

hogy néz ki egy ilyen gömbfej kinyomó?
.
1303LS
« Hozzászólás #7593 Dátum: 2006 Szeptember 30, 20:47:10 »

hogy néz ki egy ilyen gömbfej kinyomó?
Egyik fajta mint egy fogó, csak nem ollózik hanem az egyik oldal szérnyomásakor a másik összenyomódik.
Az egyik oldalán egy bika csavarral történik a szétnyomás míg a másikon az egyik "pofa villás (ezt dugod a résbe a másik meg nyomja  agömfej szárát.
Na ez nem lett valami tudományos. Undecided
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7592 Dátum: 2006 Szeptember 30, 20:46:57 »

Olyasmi (amit én ismerek), mint egy szögmérő.

hogy néz ki egy ilyen gömbfej kinyomó?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7591 Dátum: 2006 Szeptember 30, 20:42:41 »

hogy néz ki egy ilyen gömbfej kinyomó?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7590 Dátum: 2006 Szeptember 30, 20:38:17 »

Baz, az még messzebb van... :-)))
Megvárjuk Sünit vagy bugmastert, hátha tudnak akciósan valamit. Elgondolásom szerint kb annyiba kerül egy ilyen cucc, mint a benzin vecsésig odavissza. .-))))

Profil, Te, Teeee.

Én vagyok olyan hogy kitöltöm.
Halljátok többiek?
1303LS
« Hozzászólás #7589 Dátum: 2006 Szeptember 30, 20:35:01 »

Te merre vagyol?

Profil, Te, Teeee.

Én vagyok olyan hogy kitöltöm.
Halljátok többiek?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7588 Dátum: 2006 Szeptember 30, 20:34:08 »

Te merre vagyol?

Akkó nekem is van, jó bika.
1303LS
« Hozzászólás #7587 Dátum: 2006 Szeptember 30, 20:32:21 »

De Te a föld másik oldalán leledzel... :-))))

Akkó nekem is van, jó bika.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7586 Dátum: 2006 Szeptember 30, 20:31:12 »

De Te a föld másik oldalán leledzel... :-))))

én most (miután 20 percen keresztül vertem két kalapáccsal a gömbfejet...) éppen megtaláltam az enyémet, úgyhogy van.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7585 Dátum: 2006 Szeptember 30, 20:29:25 »

Akad valakinél egy gömbfej kinyomó kölcsönbe? Vagy kb mennyibe fáj egy ilyen? Süni?

én most (miután 20 percen keresztül vertem két kalapáccsal a gömbfejet...) éppen megtaláltam az enyémet, úgyhogy van.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7584 Dátum: 2006 Szeptember 30, 20:20:16 »

Akad valakinél egy gömbfej kinyomó kölcsönbe? Vagy kb mennyibe fáj egy ilyen? Süni?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7583 Dátum: 2006 Szeptember 30, 19:45:27 »

Mai szmb:
Nagyjából letisztítottam a Pézsétől vásárolt hibátlan T2 futóművet, levettem a féknyergeket, stb. Még kap egy nagynyomású mosást, zsírzást, majd teszem be a helyére. Az Öreglány alól is majdnem sikerült kivenni a futóművet, mindössze egyetlen csavart nem tudok megindítani. Sok csl, nagy erőkar, kalapáccsal megüt bejátszottak. Következő forduló a melegítés lesz, de várnék még okos ötleteket. A másik 7 csavarból ítélve még sosem voltak kitekerve, és szépen be lehet rozsdásodva.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #7582 Dátum: 2006 Szeptember 30, 19:28:16 »

Nincs valakinek véletlenül kézi autópumpája?
Wan,jo orosz Lada pumpábol +darabom. Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #7581 Dátum: 2006 Szeptember 30, 19:00:28 »

Nincs valakinek véletlenül kézi autópumpája?

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7580 Dátum: 2006 Szeptember 30, 15:14:54 »

Szeda is megjegyezte, de én is hallottam, hogy mintha szelephangja lenne az autómnak, leginkább mintha egy szelep szólna.
Leellenőriztem az összeset és nem találtam egyet sem nagynak, sőt nagyon pontosan értéken vannak (én 0.13-0.14-re szoktam venni őket) aztán beindítottam és tényleg, most is szól az egyik egy kicsit.

Amikor raktam össze a motort az új szeleptőkékbe a régi, de megtisztított nyomórudakat a lehető legfinomabb üvegporral bekoptattam, a himbákba is, azok nagyon jól illeszkednek, szelepállító csavarok is újak, himbák a himba tengelyen tökéletesen illesztettek, fogalmam sincs mi adja ezt a hangot.

Nem zavaró, nem nagyon kopogós, de ennyinek sem kellene lenni. Kicsit idegesít. Eggyel több ok, hogy télen szétszedjem. Majd erre fogom, hogy ááá, nem tuning, egyszerűen rossz volt...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #7579 Dátum: 2006 Szeptember 30, 14:58:10 »

Grin Grin Grin Grin Én írtam a típusok adatait ! Grin Grin
Ment privát 
1303LS
« Hozzászólás #7578 Dátum: 2006 Szeptember 30, 14:19:26 »

Grin Grin Grin Grin Én írtam a típusok adatait ! Grin Grin
Na azt pont nem néztem.  Grin
Süni
« Hozzászólás #7577 Dátum: 2006 Szeptember 30, 14:15:58 »

Nagyon színvonalas kis kluboldal, elég érthetően fogalmazott technikai alaptételekkel.
SZerintem érdemes kicsit böngészni mindenkinek, még ha ford is.

http://www.ford-klub.hu/cikkek/technika/technika.php
Grin Grin Grin Grin Én írtam a típusok adatait ! Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #7576 Dátum: 2006 Szeptember 30, 12:33:33 »

Itt tudsz matatni.
Vigyázat a vesszőt nem jól érzékeli, össze vissza számol vele.
Csak a pont a jó.
http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/getriebeberechnung4.php



Ja itt meg a jó kis táblázat.

http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/getriebeberechnung3.php
1303LS
« Hozzászólás #7575 Dátum: 2006 Szeptember 30, 12:28:18 »

Valaki meg tudja nekem mondani hogy 155 R15 gummak elol hatul 3000-es fordulat 4.dikban AB legrovidebb valtoval Mennyi km/h Huh
Itt tudsz matatni.
Vigyázat a vesszőt nem jól érzékeli, össze vissza számol vele.
Csak a pont a jó.
http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/getriebeberechnung4.php

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #7574 Dátum: 2006 Szeptember 30, 11:59:05 »

t2b váltót be lehet rakni t2a-ba, de fordítva nem

t2a-nal a motor tartja a váltót a b-nél a váltó tartja a motort
ez azt jelenti, hogy a t2b váltóján van két fül a kuplungnál amivel az alvázhoz van rögzítve, a t2a váltójáról ez a két fül hiányzik
köszi az infot.
üdvw

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #7573 Dátum: 2006 Szeptember 30, 11:57:25 »

Valaki meg tudja nekem mondani hogy 155 R15 gummak elol hatul 3000-es fordulat 4.dikban AB legrovidebb valtoval Mennyi km/h Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7572 Dátum: 2006 Szeptember 30, 11:55:27 »

köszönöm,
akkor már ezt is megtanultam..... Cheesy
üdvw

t2b váltót be lehet rakni t2a-ba, de fordítva nem

t2a-nal a motor tartja a váltót a b-nél a váltó tartja a motort
ez azt jelenti, hogy a t2b váltóján van két fül a kuplungnál amivel az alvázhoz van rögzítve, a t2a váltójáról ez a két fül hiányzik

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #7571 Dátum: 2006 Szeptember 30, 11:44:38 »

nem ugyanolyan
köszönöm,
akkor már ezt is megtanultam..... Cheesy
üdvw

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7570 Dátum: 2006 Szeptember 30, 11:39:06 »

Info kérés!

T2 A váltó nem ugyanolyan mint a T2 B,úgye???

üdvw

nem ugyanolyan
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #7569 Dátum: 2006 Szeptember 30, 11:32:07 »

Info kérés!

T2 A váltó nem ugyanolyan mint a T2 B,úgye???

üdvw

1303LS
« Hozzászólás #7568 Dátum: 2006 Szeptember 30, 11:17:55 »

Nagyon színvonalas kis kluboldal, elég érthetően fogalmazott technikai alaptételekkel.
SZerintem érdemes kicsit böngészni mindenkinek, még ha ford is.

http://www.ford-klub.hu/cikkek/technika/technika.php
1303LS
« Hozzászólás #7567 Dátum: 2006 Szeptember 30, 07:53:12 »

a jeszenszky is vagy két évig faragta bele...
Viszont azóta is megy neki, és még rablásgátlót is épített bele.  Grin
Márminthogy össze vissza vannak a fokozatok.
Süni
« Hozzászólás #7566 Dátum: 2006 Szeptember 30, 05:53:41 »

tegnap volt a kezemben egy porke 944 kerékanyája (az olyan zárt kupakos fajta)

a súlyából frankón aszittem, hogy csak egy műanyag kupak, de nem, valami spéci alumíniumöntvény, pehelykönnyű, és ennek ellenére bírja a gyűrődést
buzi porkéék ilyenekkel játszanak, a gép belseje meg totál igénytelen kopogós múanyag...
Bugmasternek próbáltunk szerezni, 2500,-/db. Végül bement bontóba és az indiai Tata nevű kisteherautóé pont olyan méret, csak nem magnézium.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7565 Dátum: 2006 Szeptember 29, 22:01:04 »

Itt a Stone videoja AVI-ban:

web.t-online.hu/kizs/Video000.avi

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #7564 Dátum: 2006 Szeptember 29, 21:37:20 »

Üdvw!
sztem ti csak faragjátok a gépeket meg tökéletesebbre
majd ha minden össze állt én maj szépen le másolom a tutit(ha lessz rá lé) Grin

addig pedig midenkit le nyomok az 1.3-mal Grin Grin

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7563 Dátum: 2006 Szeptember 29, 21:33:57 »

Ez a becuppangatás a mániája egyeseknek. Mindennel szopni kell ha nem gyári, még egy kurva karburátor rudazattal is, csak képeken tűnik minden egyszerűnek.

ezt aláírom.
egy egyszerű dob -> tárcsa fék átépítés járt az alábiakkal:
- 3-szor bogárbolt, 3-szor egyéb autósboltba menés (+ 7-8 forint)
- sok kuranyázás
- reszelés, csiszolás, szerszám kölcsönkérés
- utána futóműveshez menés (+4 forint)

és ez elvileg egy sima 1:1 becuppanós dolog

(stone váltócseréje 3 éve szintén zenész...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7562 Dátum: 2006 Szeptember 29, 21:33:28 »

magnéziumból vanank!!

lehet. mindenesetre elég megdöbbentő volt ;-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7561 Dátum: 2006 Szeptember 29, 21:30:33 »

tegnap volt a kezemben egy porke 944 kerékanyája (az olyan zárt kupakos fajta)

a súlyából frankón aszittem, hogy csak egy műanyag kupak, de nem, valami spéci alumíniumöntvény, pehelykönnyű, és ennek ellenére bírja a gyűrődést
buzi porkéék ilyenekkel játszanak, a gép belseje meg totál igénytelen kopogós múanyag...
magnéziumból vanank!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7560 Dátum: 2006 Szeptember 29, 21:24:12 »


Kicsit majd (talán!) jobban veszi a tüzet, de a tengely miatt is kicsit gyengus alul,  meg a lendtömeg is kisebb...hát, majd meglátjuk.

Inkább a buzinehéz 30 dekás dugattyúkból meg a csapszegekből és a hajtórudakból kéne valahogy megspórolni alternáló tömeget. Az lenne a nagy sütés!!

Biztos olcsó is lenne.  Shocked

tegnap volt a kezemben egy porke 944 kerékanyája (az olyan zárt kupakos fajta)

a súlyából frankón aszittem, hogy csak egy műanyag kupak, de nem, valami spéci alumíniumöntvény, pehelykönnyű, és ennek ellenére bírja a gyűrődést
buzi porkéék ilyenekkel játszanak, a gép belseje meg totál igénytelen kopogós múanyag...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7559 Dátum: 2006 Szeptember 29, 21:23:15 »

ez igy van!
pl
weber karbinak a turbinaház is utba van!!

Nekem ne mondd, peremkerekeket gyártottam, hogy CO-t tudjak állítani a webereken mert nem fért oda csavarhúzó. Mindennel szopás van, ami nem gyári.
Viszont ha összeál....  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7558 Dátum: 2006 Szeptember 29, 21:20:26 »

ez 1kg val könnyebb


Kicsit majd (talán!) jobban veszi a tüzet, de a tengely miatt is kicsit gyengus alul,  meg a lendtömeg is kisebb...hát, majd meglátjuk.

Inkább a buzinehéz 30 dekás dugattyúkból meg a csapszegekből és a hajtórudakból kéne valahogy megspórolni alternáló tömeget. Az lenne a nagy sütés!!

Biztos olcsó is lenne.  Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7557 Dátum: 2006 Szeptember 29, 21:18:58 »


Ez a becuppangatás a mániája egyeseknek. Mindennel szopni kell ha nem gyári, még egy kurva karburátor rudazattal is, csak képeken tűnik minden egyszerűnek.
ez igy van!
pl
weber karbinak a turbinaház is utba van!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7556 Dátum: 2006 Szeptember 29, 21:16:12 »

az zsir
azért a porke féle 5ös váltó  nemcsak ugy cuppan bele Grin
http://www.bugbrakes.com/home.htm


Ez a becuppangatás a mániája egyeseknek. Mindennel szopni kell ha nem gyári, még egy kurva karburátor rudazattal is, csak képeken tűnik minden egyszerűnek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1821 1822 1823 1824 1825 [1826] 1827 1828 1829 1830 1831 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.