www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:05:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1820 1821 1822 1823 1824 [1825] 1826 1827 1828 1829 1830 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13198912 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #7635 Dátum: 2006 Október 01, 18:13:55 »

Megoszlanak a vélemények. Az 1835-ös a legrosszabb és a 1776-os a legjobb a 69-es löketűek között. Mármint falvastagság szempontjából.

Ha 94 mm-est használnék, akkor a 40-es karbijaimmal csak valami nyomatékos utcai autóra pályázhatnék, alacsony kompresszióval, nem hegyes tengellyel és akkor a hengerfej és a hengerek hőterhelése normál maradna. De akkor hosszú váltó kell.

Ha 1776-ost építek akkor meg valami forgósabbat...de a fordulat nagy pénz, más alkatrészek kellenek stb. Minimum egy másik, komolyabb főtengely és hajtókarok.


Naponta ezen agyalok, jól meg kell gondolni, mert pl. egy épített hosszúváltó 3.88 + hosszú negyedik egy forgós 1776-oshoz teljesen hülyeség, de a rövid váltó meg egy nyomatékos 1914-eshez nem passzol. A leendő 40/35-ös hengerfejeim sem támogatják az 1776-os forgós motort... Az egész koncepciót át kell gondolni.
Egyelőre a pénz nélküli gondolkodás megy.
Nagyobb löketben nem gondolkodtál még?
A forgósabb motor plusszköltségeit beletenni egy főtengelybe és egy faxa nyomatékos motort csinálni.
Ja és tán a szívás is fele annyi lenne vele.
1303LS
« Hozzászólás #7634 Dátum: 2006 Október 01, 18:11:37 »

Golf kristálylámpát hogy kell betenni a buszba? Grin

Én úgy tudom hogy csak némi gányolással, úgy mint a bogárba.
Lemezcsavarokkal és úgy vissza a keret.
Én is nézegettem de egyenlőre jobban tetszik az eredeti domború üveg. Grin
Süni
« Hozzászólás #7633 Dátum: 2006 Október 01, 17:56:32 »

Utcában dupla SZMB... Reggel elindultam Fehérvárra, Baracska végénél a jobb hátsó kerék úgy döntött, hogy nem forog tovább... Addig mozgattam, míg elindult, 30-al haza Érdre. Diagnózis : széthullott a belső csapágy. Após autójával be az üzletbe, megdöbbenés : nincs raktáron. Felráztam valahonnan a másik boltunk üzletvezetőjét, hozott nekem csapágyt. Havernál leütöttük a belső gyűrűt a tengelycsonkról, mire kiderült, hogy az is kuka, mert megfordult rajta a csapágy. A fűben találtunk egy 2-es Góf hátsó hidat, azé ugyanolyan. Go haza összerak, örül. Közben pár házzal arrébb SzeDa, és Bugmaster pakolták be az 1.6 K-Jetet master bogijába...(Pihenésképp megautóztattam őket az Escort MK2-vel, és tetszett nekik !  Grin)
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 01, 18:13:52 írta Süni »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7632 Dátum: 2006 Október 01, 17:52:29 »

Golf kristálylámpát hogy kell betenni a buszba? Grin

Maresz te tudod hogyan?
Süni
« Hozzászólás #7631 Dátum: 2006 Október 01, 17:52:21 »

szeda. addig ütöd, amíg a feléből nem enged egy ezrest ;-)))
Csak győzd felhívni ! 5 próbálkozásból jó, ha 1x felveszi.... Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7630 Dátum: 2006 Október 01, 17:42:37 »

Na, nekem meg azt mondtad, hogy csak 94-est NE.
Mondjuk már nem is akarok.  Grin

Megoszlanak a vélemények. Az 1835-ös a legrosszabb és a 1776-os a legjobb a 69-es löketűek között. Mármint falvastagság szempontjából.

Ha 94 mm-est használnék, akkor a 40-es karbijaimmal csak valami nyomatékos utcai autóra pályázhatnék, alacsony kompresszióval, nem hegyes tengellyel és akkor a hengerfej és a hengerek hőterhelése normál maradna. De akkor hosszú váltó kell.

Ha 1776-ost építek akkor meg valami forgósabbat...de a fordulat nagy pénz, más alkatrészek kellenek stb. Minimum egy másik, komolyabb főtengely és hajtókarok.


Naponta ezen agyalok, jól meg kell gondolni, mert pl. egy épített hosszúváltó 3.88 + hosszú negyedik egy forgós 1776-oshoz teljesen hülyeség, de a rövid váltó meg egy nyomatékos 1914-eshez nem passzol. A leendő 40/35-ös hengerfejeim sem támogatják az 1776-os forgós motort... Az egész koncepciót át kell gondolni.
Egyelőre a pénz nélküli gondolkodás megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #7629 Dátum: 2006 Október 01, 17:21:11 »


Csak agyalok a téli projekten...
Na, nekem meg azt mondtad, hogy csak 94-est NE.
Mondjuk már nem is akarok.  Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7628 Dátum: 2006 Október 01, 17:19:54 »

SiD!

Ha ez nálad "egy kis tél előtti gatyábarázás", mit takar egy felújítás? Grin
A restaurálást már számra sem merem venni...

A fotók 5. oldalától végig 404-es hibát jelez a rendszer.  Kár, mert érdekelt volna a többi fotó is!!

nézd meg a 63as projektet
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7627 Dátum: 2006 Október 01, 17:19:18 »

lehet hogy fel kellene mágnesezni a mágnest.

Az biztos, hogy gyengült, azért 40 km/h-ig ugrál is a mutató, ugyanis a mágnes gyenge, a visszahúzó rugó meg alig fog ellent.
Ezek új korukban nem ugráltak. Spirálom tiszta, jól vezetett és majdnem új. (3000 km)

Egyelőre jó így.   Egyszer lehet, hogy haudek-féle nagy felújítás lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7626 Dátum: 2006 Október 01, 17:17:02 »

Tudja esetleg valaki, hogy a 94mm-es hengert be lehet-e munkálni abba a motorblokkba, aminek 10-es hengerfej csavarjai vannak?
Megoszlanak a vélemények, hogy a henger-talp furata érinti-e a tőcsavar menetét...

Vajon Szekynek milyen hengerfej csavarjai vannak?


Csak agyalok a téli projekten...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #7625 Dátum: 2006 Október 01, 17:16:52 »

Igen, az tényleg így van. De nem gondolnám, hogy valaki átépítette ennek a váltóját rövidre. DC a gyári váltó, az is van ráírva.


Egyébként az imént mértünk egyet GPS-szel, amikor 3000-et forog a motor a km órám 85-öt mutat és 95-tel megy az autó, amikor meg 120-at mutat az óra pontosan 130-at megy a gép és az pont 4000-es fordulat. Ez összevág a CSP adataival (131 km/h).

Az előbb kicsit állítottam a visszahúzó rugón, de nem próbáltam ki.
lehet hogy fel kellene mágnesezni a mágnest.
Már ha szét szede ezért az órát.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #7624 Dátum: 2006 Október 01, 17:09:31 »

A kézi nincs itthon, a másik meg be van építve a Golfba, nem egyszerű kiszedni, mert a GPS antenna vezetékes...
oh, értem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7623 Dátum: 2006 Október 01, 17:08:50 »

gps már nem is jó?

A kézi nincs itthon, a másik meg be van építve a Golfba, nem egyszerű kiszedni, mert a GPS antenna vezetékes...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7622 Dátum: 2006 Október 01, 17:07:56 »

a legrövidebb bogár váltó tud ilyet emlékeim szerint

Igen, az tényleg így van. De nem gondolnám, hogy valaki átépítette ennek a váltóját rövidre. DC a gyári váltó, az is van ráírva.


Egyébként az imént mértünk egyet GPS-szel, amikor 3000-et forog a motor a km órám 85-öt mutat és 95-tel megy az autó, amikor meg 120-at mutat az óra pontosan 130-at megy a gép és az pont 4000-es fordulat. Ez összevág a CSP adataival (131 km/h).

Az előbb kicsit állítottam a visszahúzó rugón, de nem próbáltam ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #7621 Dátum: 2006 Október 01, 17:05:39 »

Mindjárt valakit megkérek a családból, hogy jöjjön velem a Golfommal és nézze már meg mi van...  Huh Huh
gps már nem is jó?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7620 Dátum: 2006 Október 01, 17:02:17 »

Valaki meg tudja mondani melyik milyen vezeték egy fordszámmérőn?
piros, fekete, zöld, fehér.
Ha a pirosat +ra a feketét a megszaítóra kötöm akkor mér.
De mi a többi?

Kapcsolója van 4-6-8 hengeres.

Ami szokott lenni: 12+ és (negatív), világítás és 1-es pont, azaz megszakító stb. jel.

Pár órája kötöttem be egyet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7619 Dátum: 2006 Október 01, 16:32:56 »

Tud valaki olcsó trélerest?

(Pest XI-Vác)

szeda. addig ütöd, amíg a feléből nem enged egy ezrest ;-)))
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #7618 Dátum: 2006 Október 01, 16:30:45 »

Tud valaki olcsó trélerest?

(Pest XI-Vác)

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #7617 Dátum: 2006 Október 01, 16:16:49 »

Volna egy kérdésem! Van főfékhenger nyomástartó szelep nélkül? Ha van, létezik-e ekkora szopás, mint amit ma bemutattam: a vadiúj szaküzletben vásárolt munkahengerbe nem mennek bele a régi nyomástartő szelepek. A fékpedál nyomórúdja a leghátsó állásig tekerve is állandóan myomja a munkahengert, ergo holtjáték nincs. De nyomás se, csak pisilget! Téli lesz a bogaram, basszus!

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #7616 Dátum: 2006 Október 01, 15:49:28 »

Valaki meg tudja mondani melyik milyen vezeték egy fordszámmérőn?
piros, fekete, zöld, fehér.
Ha a pirosat +ra a feketét a megszaítóra kötöm akkor mér.
De mi a többi?

Kapcsolója van 4-6-8 hengeres.

számlapvilágítás?? (ötlet)
1303LS
« Hozzászólás #7615 Dátum: 2006 Október 01, 15:27:00 »

Valaki meg tudja mondani melyik milyen vezeték egy fordszámmérőn?
piros, fekete, zöld, fehér.
Ha a pirosat +ra a feketét a megszaítóra kötöm akkor mér.
De mi a többi?

Kapcsolója van 4-6-8 hengeres.
1303LS
« Hozzászólás #7614 Dátum: 2006 Október 01, 15:25:01 »

Beraktam egy VDO fordulatszámmérőt. Semmit sem értek...  Huh

A motor simán elforog 6000-ig kettesben, ez kicsit több, mint 70 km/h, harmadikban 5000-nél 105-öt megy, pont 4000-nél megy 120-at, de 3000-nél 85-öt. Pedighát annak meg kilencvennek kellene lenni.

De a CSP kalkulátora szerint a DC váltóval 195/65 15 gumival 3000-en 98 km/h (nekem 85) 4000-nél meg 131, nekem meg 120 km/h.

Vagy a fordszámmérő mér rosszul, vagy a km óra mér kevesebbet vagy mittudomén.

Mindjárt valakit megkérek a családból, hogy jöjjön velem a Golfommal és nézze már meg mi van...  Huh Huh

Nem tettél vesszőt a CSP kalkulátorba?
Tudod a múltkor én is azzal szívtam meg, még TE mondtad.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7613 Dátum: 2006 Október 01, 15:21:33 »

no de én beépíteném  Grin

Gyógyszeredet kerestesd meg a családdal!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7612 Dátum: 2006 Október 01, 15:18:41 »

Beraktam egy VDO fordulatszámmérőt. Semmit sem értek...  Huh

A motor simán elforog 6000-ig kettesben, ez kicsit több, mint 70 km/h, harmadikban 5000-nél 105-öt megy, pont 4000-nél megy 120-at, de 3000-nél 85-öt. Pedighát annak meg kilencvennek kellene lenni.

De a CSP kalkulátora szerint a DC váltóval 195/65 15 gumival 3000-en 98 km/h (nekem 85) 4000-nél meg 131, nekem meg 120 km/h.

Vagy a fordszámmérő mér rosszul, vagy a km óra mér kevesebbet vagy mittudomén.

Mindjárt valakit megkérek a családból, hogy jöjjön velem a Golfommal és nézze már meg mi van...  Huh Huh
Gumik mérete tuti, hogy jó?
A CSP meg tényleg szentírás? Nekem baromi elméletinek tűnik... Egy dolog, hogy mit kalkulálok, másik a gyakorlat...
Vagy dobd ki a ford.számmérőt, csak mondd meg, hova dobtad! Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7611 Dátum: 2006 Október 01, 15:17:59 »

...de 3000-nél 85-öt...

a legrövidebb bogár váltó tud ilyet emlékeim szerint

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7610 Dátum: 2006 Október 01, 15:13:37 »

Beraktam egy VDO fordulatszámmérőt. Semmit sem értek...  Huh

A motor simán elforog 6000-ig kettesben, ez kicsit több, mint 70 km/h, harmadikban 5000-nél 105-öt megy, pont 4000-nél megy 120-at, de 3000-nél 85-öt. Pedighát annak meg kilencvennek kellene lenni.

De a CSP kalkulátora szerint a DC váltóval 195/65 15 gumival 3000-en 98 km/h (nekem 85) 4000-nél meg 131, nekem meg 120 km/h.

Vagy a fordszámmérő mér rosszul, vagy a km óra mér kevesebbet vagy mittudomén.

Mindjárt valakit megkérek a családból, hogy jöjjön velem a Golfommal és nézze már meg mi van...  Huh Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7609 Dátum: 2006 Október 01, 15:08:37 »

Nem csinálunk egy szmb partit délután? csak olajcsere lenne 2 kocsiban, utána mondjuk társasozunk. Meg beleöntjük az olajat a szeda mercijébe. :-)

nekem is van 10 liter fölös hasznalt olajam
szintetikus, csak úgy száguldana tőle a merci

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7608 Dátum: 2006 Október 01, 15:02:16 »

a mi kis családi SZMB projektünk (aki még nem ismeri):
http://vwbug.hu/1966f.html

SiD!

Ha ez nálad "egy kis tél előtti gatyábarázás", mit takar egy felújítás? Grin
A restaurálást már számra sem merem venni...

A fotók 5. oldalától végig 404-es hibát jelez a rendszer.  Kár, mert érdekelt volna a többi fotó is!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7607 Dátum: 2006 Október 01, 14:01:39 »

Nem csinálunk egy szmb partit délután? csak olajcsere lenne 2 kocsiban, utána mondjuk társasozunk. Meg beleöntjük az olajat a szeda mercijébe. :-)
szeda_1970
« Hozzászólás #7606 Dátum: 2006 Október 01, 13:14:11 »

Helyesbítenék!

Ott áll Tibi mögött, vigyorog mint a tejbetök és rángatja hátul a gázrudazatot.Gázbowden még nincs!!
És közben szól a rednáááááá-rednáááá!

tiszta óvoda
elképzelem, hogy ott ül a zárt kertben tejbetök vigyorral az arcán nyomkodja a gázpedált és tekergeti a kormányt
 Evil
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7605 Dátum: 2006 Október 01, 12:52:00 »

Stone motorja is jól veszi a gázt.Miután elmentél úgy döntöttem kimosakszom a mocsokból. Stone annyira döngette Tibit a kertben hogy a fürdőszobában tisztán lehetett hallani a motorhangot!!

tiszta óvoda
elképzelem, hogy ott ül a zárt kertben tejbetök vigyorral az arcán nyomkodja a gázpedált és tekergeti a kormányt
 Evil

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7604 Dátum: 2006 Október 01, 12:48:22 »

három mozdulat...
1. kinyitod az ajtót
2. beteszed a lámpát
3. becsukod az ajtót  Grin Grin Grin Wink

no de én beépíteném  Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #7603 Dátum: 2006 Október 01, 12:22:46 »

Golf kristálylámpát hogy kell betenni a buszba? Grin

három mozdulat...
1. kinyitod az ajtót
2. beteszed a lámpát
3. becsukod az ajtót  Grin Grin Grin Wink
szeda_1970
« Hozzászólás #7602 Dátum: 2006 Október 01, 12:21:27 »

Stone motorja is jól veszi a gázt.Miután elmentél úgy döntöttem kimosakszom a mocsokból. Stone annyira döngette Tibit a kertben hogy a fürdőszobában tisztán lehetett hallani a motorhangot!!


A kipufogó Thunderbird Single Quite.
Attól veszi jól a gázt, hogy jól van megépítve. Amit mondani szoktam, hogy sok kicsi sokra megy. Olyan apróságokra is ügyeltem, hogy pl. a kipufogótömítés ne lógjon bele a kipufogócsatornába (némelyik elég pontatlan!) Pontosan ki van egyensúlyozva a motor, ki vannak a hajtórudak, dugók grammolva 1 gramm pontossággal (gyárilag 10 gramm engedélyezett!) stb. stb. Hobbiból építettem, nem időre...

Leginkább persze a karburátor számít. Amnikor feltettem őket és sikerült jól befúvókázni akkor nagyon észhez tért a motor.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7601 Dátum: 2006 Október 01, 12:16:58 »

Golf kristálylámpát hogy kell betenni a buszba? Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7600 Dátum: 2006 Október 01, 11:15:42 »

Azért azt megjegyezném hogy a kopogós hang ellenére (amit ráadásul csak alapjáraton hallani) az elvonulásod megért volna egy videót annak ellenére hogy nem voltál állat.
A wéberektől veszi ilyen hirtelen a gázt? Mert akkor kell nekem is! A kipufogód sem gyári ugye? Sötétben semmit nem lehetett látni belőle de a hangja alapján nem gyári....



A kipufogó Thunderbird Single Quite.
Attól veszi jól a gázt, hogy jól van megépítve. Amit mondani szoktam, hogy sok kicsi sokra megy. Olyan apróságokra is ügyeltem, hogy pl. a kipufogótömítés ne lógjon bele a kipufogócsatornába (némelyik elég pontatlan!) Pontosan ki van egyensúlyozva a motor, ki vannak a hajtórudak, dugók grammolva 1 gramm pontossággal (gyárilag 10 gramm engedélyezett!) stb. stb. Hobbiból építettem, nem időre...

Leginkább persze a karburátor számít. Amnikor feltettem őket és sikerült jól befúvókázni akkor nagyon észhez tért a motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
szeda_1970
« Hozzászólás #7599 Dátum: 2006 Október 01, 09:41:38 »

Azért azt megjegyezném hogy a kopogós hang ellenére (amit ráadásul csak alapjáraton hallani) az elvonulásod megért volna egy videót annak ellenére hogy nem voltál állat.
A wéberektől veszi ilyen hirtelen a gázt? Mert akkor kell nekem is! A kipufogód sem gyári ugye? Sötétben semmit nem lehetett látni belőle de a hangja alapján nem gyári....


Szeda is megjegyezte, de én is hallottam, hogy mintha szelephangja lenne az autómnak, leginkább mintha egy szelep szólna.
Leellenőriztem az összeset és nem találtam egyet sem nagynak, sőt nagyon pontosan értéken vannak (én 0.13-0.14-re szoktam venni őket) aztán beindítottam és tényleg, most is szól az egyik egy kicsit.

Amikor raktam össze a motort az új szeleptőkékbe a régi, de megtisztított nyomórudakat a lehető legfinomabb üvegporral bekoptattam, a himbákba is, azok nagyon jól illeszkednek, szelepállító csavarok is újak, himbák a himba tengelyen tökéletesen illesztettek, fogalmam sincs mi adja ezt a hangot.

Nem zavaró, nem nagyon kopogós, de ennyinek sem kellene lenni. Kicsit idegesít. Eggyel több ok, hogy télen szétszedjem. Majd erre fogom, hogy ááá, nem tuning, egyszerűen rossz volt...  Wink
Süni
« Hozzászólás #7598 Dátum: 2006 Szeptember 30, 23:20:35 »

Akad valakinél egy gömbfej kinyomó kölcsönbe? Vagy kb mennyibe fáj egy ilyen? Süni?
Villás : 6000,- (neked)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7597 Dátum: 2006 Szeptember 30, 21:08:31 »

.

a villással eddig mindent ki tudtam szedni.
az alsó fajta nem kell...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7596 Dátum: 2006 Szeptember 30, 21:01:45 »

a mi kis családi SZMB projektünk (aki még nem ismeri):
http://vwbug.hu/1966f.html

pöpec ;-)
Oldalak: 1 ... 1820 1821 1822 1823 1824 [1825] 1826 1827 1828 1829 1830 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.197 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.