www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 19:17:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 370 371 372 373 374 [375] 376 377 378 379 380 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12943384 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65617 Dátum: 2013 Január 27, 10:39:37 »

Én is kérdeznék váltó ügyben. Mitől van az, hogy üresben megáll a váltókar, bárhol hagyom? Nem úgy kéne lennie, hogy kihúzom balra, elengedem és visszamegy a 3-4 közé?

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #65616 Dátum: 2013 Január 27, 10:38:30 »

he????
nagyon durván számolva
 - váltó: 20
 - szerelés: 30
 - gumiharangok, sallangok 10

ha a szerelést maga csinálja az ember, akkor megvan 1 nap alatt és ingyen.
nem egy űrtechnika.
És ha maga csinálja.
Motor ki, váltó ki? Hol a tűzfal? Hol a hátsó nyúlvány? És a hátsó doblemez? Fékcsövek? sallangok?
Hol a Co? és a flex?
 Cheesy

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65615 Dátum: 2013 Január 27, 10:35:05 »

Tényleg egy használt váltó kell bele, és ez szereléssel úgy 100 000 forint körül van.

he????
nagyon durván számolva
 - váltó: 20
 - szerelés: 30
 - gumiharangok, sallangok 10

ha a szerelést maga csinálja az ember, akkor megvan 1 nap alatt és ingyen.
nem egy űrtechnika.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65614 Dátum: 2013 Január 27, 10:34:40 »

Tényleg egy használt váltó kell bele, és ez szereléssel úgy 100 000 forint körül van.
Jajjhaggya'ma' ... ;-) Sot, ha mindent megcsinalunk a valtocserevel egy idoben, akkor meg 2 millio! Jezusom ...
Szerintem: valto megvesz (5-30.000, allapottol es konkretumoktol fuggoen), motor ki, valto ki, valto be, sallang megcsinal, motor be (30.000), orul.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65613 Dátum: 2013 Január 27, 10:22:52 »

Jó, hogy kipróbáltad amiket írtunk. A váltó cseréje és javítása a legnehezebb a bogárban. Tényleg egy használt váltó kell bele, és ez szereléssel úgy 100 000 forint körül van. Erre számíts. Kérjél itt segítséget, hogy ki csinálná meg neked. A fékjavításba is bele lehet szaladni, és gumiharangok is kellenek, meg szimeringek a féltengelyhez, akár kuplung tárcsa, kinyomócsapágy, ha már meg van bontva a kocsi. Nagy "persely" szoktam mondani a vw bogár. Mindent meg kell nézni mielőtt a váltócserébe belevágsz.
jól megnyugtattad.. Roll Eyes lehet, hogy csak egy egyszerű kuplung bowden beállítás lesz..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65612 Dátum: 2013 Január 27, 09:42:09 »

Jó, hogy kipróbáltad amiket írtunk. A váltó cseréje és javítása a legnehezebb a bogárban. Tényleg egy használt váltó kell bele, és ez szereléssel úgy 100 000 forint körül van. Erre számíts. Kérjél itt segítséget, hogy ki csinálná meg neked. A fékjavításba is bele lehet szaladni, és gumiharangok is kellenek, meg szimeringek a féltengelyhez, akár kuplung tárcsa, kinyomócsapágy, ha már meg van bontva a kocsi. Nagy "persely" szoktam mondani a vw bogár. Mindent meg kell nézni mielőtt a váltócserébe belevágsz.
mivel az előbb írta, hogy nincs 3000km a kuplungban, csak nem lesz ennyi.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65611 Dátum: 2013 Január 27, 09:22:58 »

Szerintem nem szégyen okosabbtól tanulni. Valószínűleg jobban értetek hozzá mint én. Ezért is kérdezek. Kipróbáltam a "csavarok fellazít betesz 2-be és meghúz" verziót. Talán egy kicsit jobb lett(hangyaf@sznyit), de lehet, hogy csak azt hiszem. És mivel darálódik a 2-es, ezért biztos nem a megfelelő még.

Tehát jön a következő lépés(nem ma):Mennyibe kerül a műanyag "bizbasz" a rudazatra? Megnéztem van lyuk középen, ki lehet húzni
vagy/és a váltórögzítők ellenőrzése.
Ill. ha a fogaskerekes a sztori, azt kicsinálja meg nekem és mennyi idő alatt és mennyiért?

Jó, hogy kipróbáltad amiket írtunk. A váltó cseréje és javítása a legnehezebb a bogárban. Tényleg egy használt váltó kell bele, és ez szereléssel úgy 100 000 forint körül van. Erre számíts. Kérjél itt segítséget, hogy ki csinálná meg neked. A fékjavításba is bele lehet szaladni, és gumiharangok is kellenek, meg szimeringek a féltengelyhez, akár kuplung tárcsa, kinyomócsapágy, ha már meg van bontva a kocsi. Nagy "persely" szoktam mondani a vw bogár. Mindent meg kell nézni mielőtt a váltócserébe belevágsz.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65610 Dátum: 2013 Január 27, 08:25:12 »

Kuplungban nincs 3000km. Teljes csere volt. Macska nincs.:-)
kuplungnak jónak kell lennie.
A többi javítás eléggé zsebbenyúlósnak tűnik...
Igen, ha időt is számolsz, jobban jársz egy "fillérekért" beszerzett másik váltóval. Nincs rá garancia, de sokszor működő kocsiból veszik ki.
Ha szerencséd van, kifogsz egy jót...

Bácsi Győző
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65609 Dátum: 2013 Január 27, 08:22:11 »

Ha recseg a váltás, akkor nem a rudazattal lesz a baj.
Vagy nem emel ki a kuplung rendesen. Nagy holtjáték, nagyon új, túl vastag betét. Valami akármi a pedál alatt, mondjuk egy összegyűrt szőnyeg, döglött macska.
Vagy kopott a fokozat szinkronja. Ez általában a 2.nél jön ki először.  Undecided


Kuplungban nincs 3000km. Teljes csere volt. Macska nincs.:-)
kuplungnak jónak kell lennie.
A többi javítás eléggé zsebbenyúlósnak tűnik...
1303LS
« Hozzászólás #65608 Dátum: 2013 Január 27, 08:01:39 »

És mivel darálódik a 2-es, ezért biztos nem a megfelelő még.

Ha recseg a váltás, akkor nem a rudazattal lesz a baj.
Vagy nem emel ki a kuplung rendesen. Nagy holtjáték, nagyon új, túl vastag betét. Valami akármi a pedál alatt, mondjuk egy összegyűrt szőnyeg, döglött macska.
Vagy kopott a fokozat szinkronja. Ez általában a 2.nél jön ki először.  Undecided
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #65607 Dátum: 2013 Január 27, 00:36:45 »

igen, üvegszálas műanyag (GlasFaserverstärkter Kunststoff)

én nem használtam ilyet, szerintem nagyon rossz nem lehet

speckó szintén üvegszálasra gyúrok,mindenféle szélesítés nélkülire.de az a 300 € körüli összeg zavar kicsit. Smiley

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #65606 Dátum: 2013 Január 27, 00:15:15 »

Én is így kezdtem anno, de törtek a csavarok. aztán vettem egy fasza (madeinusa) imbuszt, meg egy méteres csövet...
én is így csináltam,de nekem a leresztő volt úgy begyógyulva,hogy csinálhattam vele bármit,ledaráltam a csavarfejet. Sajna a betöltőn óntöttem ki az olajat és töltöttem fel 5 nap folyatás után az újj váltó olajjal

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #65605 Dátum: 2013 Január 27, 00:05:39 »

igen pontosan ahogy mondod.. sajna képet még nem találtam róla és arra lennék a legkíváncsibb Undecided
írjál privit,hogy el ne felejtsem és képelek neked. Régen engem ajánlottak,hogy keressenek,mert nekem van és működik.Máshol nem találsz képet:)

Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65604 Dátum: 2013 Január 26, 23:25:58 »

Másik váltós történet. Az 1-est kidobta, Így vettem a kocsit. Az egyes és a kettes fogaskerék a nyeles tengelyre van öntve. Oly mértékű volt a kopás, hogy a fellépő erő hatására szétcsúsztak a fogaskerekek. Öreg autónál ne hagyjuk ki ezt a hibalehetőséget. 10 nyomatékváltó ki-be. és szét-összeszerelés van a hátam mögött, és 30 év bogarazás. Érdemes figyelni amiket írok. Nekem nem mondták el, és mindent magam tapasztaltam meg  a saját bőrömön.

Szerintem nem szégyen okosabbtól tanulni. Valószínűleg jobban értetek hozzá mint én. Ezért is kérdezek. Kipróbáltam a "csavarok fellazít betesz 2-be és meghúz" verziót. Talán egy kicsit jobb lett(hangyaf@sznyit), de lehet, hogy csak azt hiszem. És mivel darálódik a 2-es, ezért biztos nem a megfelelő még.

Tehát jön a következő lépés(nem ma):Mennyibe kerül a műanyag "bizbasz" a rudazatra? Megnéztem van lyuk középen, ki lehet húzni
vagy/és a váltórögzítők ellenőrzése.
Ill. ha a fogaskerekes a sztori, azt kicsinálja meg nekem és mennyi idő alatt és mennyiért?
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65603 Dátum: 2013 Január 26, 23:19:17 »

Ha szét volt szakadva akkor ne bánd a cserét.
Beállítás lesz ott a megoldás. Tapasztalatból mondom, hogy annyira nem tud lekvárkeverősre kopni a műanyagbasz elöl az alagútban, hogy ne lehessen beállítani.


Nem bánom a cserét. Rossz volt, tehát kellett egy új bele. Valahol el kell kezdeni a hibajavítást-keresést.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #65602 Dátum: 2013 Január 26, 23:11:04 »

alkudj szemtelenül!
ennyi :-))

Ezt tervezem. Cheesy
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #65601 Dátum: 2013 Január 26, 23:08:46 »

próbáld ki a fűtését. ez a jó a téli autóvásárlásban, hogy ezt most megteheted.
amíg nem kell lakatolni az oszlopok alját vagy a küszöböt, addig nincs gond


Mindenképpen kipróbálom. Érdekes egyébként a dolog, mert eddig mindenkitől azt hallottam, hogy az ilyen összehegesztett bogarakra rá sem érdemes nézni, most viszont, hogy találtam egy ilyet, jobban utánaérdeklődve egész pozitív visszajelzéseket kapok. Kérdezgettem másfelé is, nem csak a fórumon és nem olyan rossz a vélemény ezekről az autókról.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65600 Dátum: 2013 Január 26, 22:59:32 »

Jelenleg nincs megrohadva sehol, viszont, ha ezen kívül bármit javítani kellene, akkor nem fog gondot okozni az összehegesztés? Gondolok itt pl. fűtéscsatorna és egyéb dolgokra.

alkudj szemtelenül!
ennyi :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65599 Dátum: 2013 Január 26, 22:53:50 »

Apukádé ezüst színű volt, igaz? Megvan még neki?

A helyzet az, hogy lenne egy eladó autó, amit teljesen kilakatoltak, viszont vannak más apróbb hibái. A lényeg, hogy gyárira visszaállítani nincs értelme, de járni vele, és használni elvileg jó lenne. Jelenleg nincs megrohadva sehol, viszont, ha ezen kívül bármit javítani kellene, akkor nem fog gondot okozni az összehegesztés? Gondolok itt pl. fűtéscsatorna és egyéb dolgokra.
próbáld ki a fűtését. ez a jó a téli autóvásárlásban, hogy ezt most megteheted.
amíg nem kell lakatolni az oszlopok alját vagy a küszöböt, addig nincs gond
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #65598 Dátum: 2013 Január 26, 22:45:43 »

Nem egészen. Anno amikor csak a mozaik utcában lehetett cuccokat kapni, és vidékről egy teljes nap kellett Budapestre elutazni, stb..., akkor egyszerűbb volt így javítani, mert pl. tömítés híján beázós a történet, és bizony ez napi használat mellett nagy esőben gond. Az apukámé akkor lett összehegesztve, amikor egy totálkáros karambol után a semmiből faragtak új bal első orrot az autónak (kijelölték a szimmetriatengelyt, és mértek-vágtak-hegesztettek tábla lemezből), plusz a fáradt részeket is orvosolták. Egyébként nem lett rossz a végeredmény, egyedül talán a fűtés bakelit cseréje szinte lehetetlen faragás nélkül.

Apukádé ezüst színű volt, igaz? Megvan még neki?

Ha használni akarod, akkor nem az, ha lakatolni akarod -lehetőleg gyárira- akkor kicsit szopó. Nekem szerencsére meghagyták az eredeti küszöb tetejét, ahhoz hegesztettek egy zártszelvényt.


A helyzet az, hogy lenne egy eladó autó, amit teljesen kilakatoltak, viszont vannak más apróbb hibái. A lényeg, hogy gyárira visszaállítani nincs értelme, de járni vele, és használni elvileg jó lenne. Jelenleg nincs megrohadva sehol, viszont, ha ezen kívül bármit javítani kellene, akkor nem fog gondot okozni az összehegesztés? Gondolok itt pl. fűtéscsatorna és egyéb dolgokra.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65597 Dátum: 2013 Január 26, 20:37:17 »

Másik váltós történet. Az 1-est kidobta, Így vettem a kocsit. Az egyes és a kettes fogaskerék a nyeles tengelyre van öntve. Oly mértékű volt a kopás, hogy a fellépő erő hatására szétcsúsztak a fogaskerekek. Öreg autónál ne hagyjuk ki ezt a hibalehetőséget. 10 nyomatékváltó ki-be. és szét-összeszerelés van a hátam mögött, és 30 év bogarazás. Érdemes figyelni amiket írok. Nekem nem mondták el, és mindent magam tapasztaltam meg  a saját bőrömön.
1303LS
« Hozzászólás #65596 Dátum: 2013 Január 26, 20:27:33 »

Megrendeltem.4000.-Ft. Szállítás 2000.-Ft Beraktam 20 perc.1 percig azt hittem jo. Más a gond. Nézem a kkollégának mit írtatok.Ma éjjel megnézem a dolgokat.


Ha szét volt szakadva akkor ne bánd a cserét.
Beállítás lesz ott a megoldás. Tapasztalatból mondom, hogy annyira nem tud lekvárkeverősre kopni a műanyagbasz elöl az alagútban, hogy ne lehessen beállítani.
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65595 Dátum: 2013 Január 26, 20:24:08 »

27 évvel ezelőtt elszakadt nekem ez a gumi alkatrész. Átfúrtam és 3 ötös csavarral összekötöttem. Jó volt, de a váltó fogaskerekeinek a zaja átment egész a váltókarig. piszkosul rezgett a kar. Nagyon zajos volt a kocsi belül, végül szereztem, és kicseréltem.
Megrendeltem.4000.-Ft. Szállítás 2000.-Ft Beraktam 20 perc.1 percig azt hittem jo. Más a gond. Nézem a kkollégának mit írtatok.Ma éjjel megnézem a dolgokat.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65594 Dátum: 2013 Január 26, 13:40:41 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy mennyire problémás egy olyan bogár, aminek összehegesztették az alvázát a kasznijával?
Ha használni akarod, akkor nem az, ha lakatolni akarod -lehetőleg gyárira- akkor kicsit szopó. Nekem szerencsére meghagyták az eredeti küszöb tetejét, ahhoz hegesztettek egy zártszelvényt.

Szép munka nem?



« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 26, 13:42:25 írta Zoli »

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #65593 Dátum: 2013 Január 26, 11:48:00 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy mennyire problémás egy olyan bogár, aminek összehegesztették az alvázát a kasznijával? Ki lett lakatolva, és úgy gondolták, hogy így tartósabb lesz, az összetételnél.  Roll Eyes
Nem egészen. Anno amikor csak a mozaik utcában lehetett cuccokat kapni, és vidékről egy teljes nap kellett Budapestre elutazni, stb..., akkor egyszerűbb volt így javítani, mert pl. tömítés híján beázós a történet, és bizony ez napi használat mellett nagy esőben gond. Az apukámé akkor lett összehegesztve, amikor egy totálkáros karambol után a semmiből faragtak új bal első orrot az autónak (kijelölték a szimmetriatengelyt, és mértek-vágtak-hegesztettek tábla lemezből), plusz a fáradt részeket is orvosolták. Egyébként nem lett rossz a végeredmény, egyedül talán a fűtés bakelit cseréje szinte lehetetlen faragás nélkül.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65592 Dátum: 2013 Január 26, 09:13:19 »

Odapróbáltam a nem vezetett kinyomócsapágyat a lamellás szerkezethez. Felfekszik teljesen.
De ma Luftsick Tomi barátom felhívott és mondta, hogy ad egy vezetőt.
Úgyhogy már nem keresek.
További kérdés: a vezetőnek szánt menetek a házat teljesen átérik, avagy vakmenet is elég? Már csak a forgácsok eltakarítása miatt...

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #65591 Dátum: 2013 Január 25, 21:29:28 »

Ja ha belülre szélesit, akkor olyan mintha kancsal busa lenne a bogár, ha kivülre akkor csak egyszerűen randa.
Ezek állítólag nem rosszak. Sosem láttam még élőben.
Képen nem mutat rosszul.  Roll Eyes
http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/gfk/kotfluegel/2053/kotfluegel-iv.-2cm-vo.-1302/1303?c=112088
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65590 Dátum: 2013 Január 25, 21:25:16 »

https://www.youtube.com/watch?v=g8xM9nTirUw
belül, bár ez elég extrém.Igazán jó példát nem találok.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65589 Dátum: 2013 Január 25, 21:22:45 »

ja, leesett... Jezusom ...
https://www.youtube.com/watch?v=-L61hu_VTlw&feature=youtube_gdata_player
kivűl.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65588 Dátum: 2013 Január 25, 21:19:21 »

hogy lehet belülre szélesíteni? Szerintem mindenhogy kívül lesz szélesebb, mert belül ugye ott a bódé.
ja, leesett... Jezusom ...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65587 Dátum: 2013 Január 25, 21:17:18 »

Ja ha belülre szélesit, akkor olyan mintha kancsal busa lenne a bogár, ha kivülre akkor csak egyszerűen randa.
hogy lehet belülre szélesíteni? Szerintem mindenhogy kívül lesz szélesebb, mert belül ugye ott a bódé.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #65586 Dátum: 2013 Január 25, 19:58:58 »

És vezető nélküli kinyomócsapágyosan nem lehet hagyni?  Huh
Odapróbáltam a nem vezetett kinyomócsapágyat a lamellás szerkezethez. Felfekszik teljesen.
De ma Luftsick Tomi barátom felhívott és mondta, hogy ad egy vezetőt.
Úgyhogy már nem keresek.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65585 Dátum: 2013 Január 25, 18:29:17 »

nem csak olyan ronda szélesítéses van, mint neked volt. van amelyiken alig látszik
Ja ha belülre szélesit, akkor olyan mintha kancsal busa lenne a bogár, ha kivülre akkor csak egyszerűen randa.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65584 Dátum: 2013 Január 25, 18:25:50 »

Nekem volt szelesitett uvegszalas sarvedos bogaram, eladtam a *csába! Persze nem ezert, de jol hangzott :-))
A szelesites szerintem - szepen szolva - otromba, de ha neked tetszik, hasznald batran! Annyiban jobb az uvegszalas, hogy konnyebb es soha nem rohad le a kocsirol, annyibol rosszabb, hogy nem a sarki lakatos javitgatja ha odavered valahova, hanem valaki mas. Gyari kinezetut szivesen raknek a kocsimra, ha megnyernem a lottot... Grin
nem csak olyan ronda szélesítéses van, mint neked volt. van amelyiken alig látszik
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65583 Dátum: 2013 Január 25, 18:15:08 »

Gondolom a fém 1000x jobb, viszont van üvegszálas szettben szélesített, ami szerintem nem néz ki rosszul.
Nekem volt szelesitett uvegszalas sarvedos bogaram, eladtam a *csába! Persze nem ezert, de jol hangzott :-))
A szelesites szerintem - szepen szolva - otromba, de ha neked tetszik, hasznald batran! Annyiban jobb az uvegszalas, hogy konnyebb es soha nem rohad le a kocsirol, annyibol rosszabb, hogy nem a sarki lakatos javitgatja ha odavered valahova, hanem valaki mas. Gyari kinezetut szivesen raknek a kocsimra, ha megnyernem a lottot... Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65582 Dátum: 2013 Január 25, 18:08:58 »

GFK - ha jól tudom, akkor ez üvegszálas - 
igen, üvegszálas műanyag (GlasFaserverstärkter Kunststoff)

én nem használtam ilyet, szerintem nagyon rossz nem lehet
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65581 Dátum: 2013 Január 25, 17:40:38 »

Használ itt valaki GFK - ha jól tudom, akkor ez üvegszálas -  sárvédőt?
Vannak-e vele tapasztalatok? Roll Eyes
Akkor is szívesen fogadom a véleményt, ha felejtős a használata.
Gondolom a fém 1000x jobb, viszont van üvegszálas szettben szélesített, ami szerintem nem néz ki rosszul.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65580 Dátum: 2013 Január 25, 17:03:25 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy mennyire problémás egy olyan bogár, aminek összehegesztették az alvázát a kasznijával? Ki lett lakatolva, és úgy gondolták, hogy így tartósabb lesz, az összetételnél.  Roll Eyes
használati értékét tekintve ugyanolyan jó, mint bármelyik.
a gond akkor kezdődik, ha lakatolni kell mondjuk a küszöböt vagy valamit ott lent.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #65579 Dátum: 2013 Január 25, 16:40:43 »

Hozzáértőktől kérdezném, hogy mennyire problémás egy olyan bogár, aminek összehegesztették az alvázát a kasznijával? Ki lett lakatolva, és úgy gondolták, hogy így tartósabb lesz, az összetételnél.  Roll Eyes
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65578 Dátum: 2013 Január 25, 14:45:19 »

le kell szedni a fényváltó relé burkolatát és fújni kell beléje egy kis wd40-et 10ből 8x bejött Roll Eyes
Ezt is megnéztem ma. Megcsináltam amit javasoltál és láss csodát remekül teszi a dolgát  Wink  Grin Köszi szépen  Cheesy
Oldalak: 1 ... 370 371 372 373 374 [375] 376 377 378 379 380 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 8.481 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.