www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 19:06:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 369 370 371 372 373 [374] 375 376 377 378 379 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12929843 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65657 Dátum: 2013 Január 30, 17:30:59 »

azon már túl van a béka régóta :S

kis bibire rávilágított az öregebbik énem, miszerint most nincs olyan emelő, ami beférne a kocsi alá  Grin
Én egy két méteres csővel szoktam annyira felemelni, hogy aláférjen a krokodil...

Bácsi Győző
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #65656 Dátum: 2013 Január 30, 17:02:58 »

valóban, csak ha az ő kőtömbjük megsérült ettől a módszertől, megöltek egy rabszolgát. ha én kárt teszek a saját kocsimban, kit öljek meg? általában van trapézemelő otthon, ami befér alá, most másutt van. de köszi a tippet, extrahasznos volt  Kiss
én ha pl. a busz alatt molyolok Grin van pár beton térkövem, arra ráállok.
esetleg egészséges tégla...ez ad annyi plusz magasságot, hogy befér az emelő...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #65655 Dátum: 2013 Január 30, 16:50:54 »

2méter cső, meg egy tuskó.
Az egyiptomiak már ötezer éve feltalálták az emelő 1.0-t
valóban, csak ha az ő kőtömbjük megsérült ettől a módszertől, megöltek egy rabszolgát. ha én kárt teszek a saját kocsimban, kit öljek meg? általában van trapézemelő otthon, ami befér alá, most másutt van. de köszi a tippet, extrahasznos volt  Kiss

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #65654 Dátum: 2013 Január 30, 16:31:22 »

......
kis bibire rávilágított az öregebbik énem, miszerint most nincs olyan emelő, ami beférne a kocsi alá  Grin
2méter cső, meg egy tuskó.
Az egyiptomiak már ötezer éve feltalálták az emelő 1.0-t
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #65653 Dátum: 2013 Január 30, 10:02:14 »

Jogos.

Én azért nem szeretek a béka alatt vacakolni, mert könnyen szakad a gumiszőnyeg, vagy a béka, vagy a csavarok szúrják ki, stb.
azon már túl van a béka régóta :S

kis bibire rávilágított az öregebbik énem, miszerint most nincs olyan emelő, ami beférne a kocsi alá  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65652 Dátum: 2013 Január 29, 22:23:00 »

Hol és ki tud fehér kormányt tényleg jól felújítani Pesten? Nem általában, mint pl. fényezők, hanem konkrétan, tutira. Olyan kontakt kellene, köszönöm előre is.
én

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65651 Dátum: 2013 Január 29, 22:19:43 »

én karnál kötöm szét

Jogos.

Én azért nem szeretek a béka alatt vacakolni, mert könnyen szakad a gumiszőnyeg, vagy a béka, vagy a csavarok szúrják ki, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65650 Dátum: 2013 Január 29, 22:17:47 »

...ha rövid kézifék bowdened van, akkor ki kell akasztani a dobban, belül. Ez kicsit meglassít, mert a nagy anyát is le kell venni, stb.
A gyári hosszúságú bowdennél nem kell, pont elég hosszú.
én karnál kötöm szét

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #65649 Dátum: 2013 Január 29, 22:08:11 »

Figyi, én ezt egy informatikusnak írtam le, aki másfél nap alatt fogja összeszedni azt a négy szerszámot, ami kell hozzá.

Egyébként nagyon meg lehet feszíteni a kis krokodillal is, csak egy lánccal be kell akasztani a krokodilt (kerekénél) az alvázba.
Csináltam már én is csáposon, ott is meg lehet csinálni, pláne ha nem kell nagyon megfeszíteni, tehát nem magas (Baja Bug) autót akarsz.
Informatikusnak jó lehet még egy sima farönk is és a kocsi súlyát ráengedni. Csináltam már így, igaz szárazféltengelyest.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65648 Dátum: 2013 Január 29, 22:04:33 »

kis krokodil  helyett ilyet szoktam használni mert a kis krokodilra vagy helyette kell egy másfélméteres cső ha csáposemelőn csinálom és már kétszer jól szájonvágtam magam  Jezusom ... meg féltengely mandzsetta cseréhez is igen kiváló (trabant emelőből meg 10cm 3/4"csőből csináltam talpcsapágy is van benne , alulról légkulcsal szoktam tekerni)

Figyi, én ezt egy informatikusnak írtam le, aki másfél nap alatt fogja összeszedni azt a négy szerszámot, ami kell hozzá.

Egyébként nagyon meg lehet feszíteni a kis krokodillal is, csak egy lánccal be kell akasztani a krokodilt (kerekénél) az alvázba.
Csináltam már én is csáposon, ott is meg lehet csinálni, pláne ha nem kell nagyon megfeszíteni, tehát nem magas (Baja Bug) autót akarsz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #65647 Dátum: 2013 Január 29, 21:40:05 »

Köszönöm! Remélem azért majd jön valaki segíteni, nem akarok nagy galibát okozni...
Gyorsan tanulok, időm is van Smiley
Ha a héten nincs senki aki segít, akkor a jövő hét végén nálam is megejthetjük a dolgot.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65646 Dátum: 2013 Január 29, 21:32:24 »

Vigyázz, figyelek!  Wink

alápajszerolsz a nagy csavarhúzóval és amikor kijjebb jön, akkor a kiskrokodilt óvatosan leengedet.



Tudom, hogy Pityubácsi jobban tudja és gyorsabb is, de én így szoktam.  Evil
kis krokodil  helyett ilyet szoktam használni mert a kis krokodilra vagy helyette kell egy másfélméteres cső ha csáposemelőn csinálom és már kétszer jól szájonvágtam magam  Jezusom ... meg féltengely mandzsetta cseréhez is igen kiváló (trabant emelőből meg 10cm 3/4"csőből csináltam talpcsapágy is van benne , alulról légkulcsal szoktam tekerni)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65645 Dátum: 2013 Január 29, 20:14:42 »

Hol és ki tud fehér kormányt tényleg jól felújítani Pesten? Nem általában, mint pl. fényezők, hanem konkrétan, tutira. Olyan kontakt kellene, köszönöm előre is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65644 Dátum: 2013 Január 29, 17:28:27 »

Köszönöm! Remélem azért majd jön valaki segíteni, nem akarok nagy galibát okozni...
Gyorsan tanulok, időm is van Smiley





Nagy galibát csinálni nem tudsz, legfeljebb kétszer fogod csinálni. Lehet, hogy leírva bonyolultnak tűnik, ha csinálod, adja magát... Egy -kettőn túl vagyok már én is.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #65643 Dátum: 2013 Január 29, 17:15:51 »

Vigyázz, figyelek!  Wink
Tudom, hogy Pityubácsi jobban tudja és gyorsabb is, de én így szoktam.  Evil
Köszönöm! Remélem azért majd jön valaki segíteni, nem akarok nagy galibát okozni...

Lehet, már ezt nem értik sokan....

Gyorsan tanulok, időm is van Smiley





Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65642 Dátum: 2013 Január 29, 15:02:42 »

Lehet, már ezt nem értik sokan....


Mindegy, nem én leszek, aki kerékösszetartásról mesél most.

Egyébként meg úgyis csak kb van beállítva, úgyhogy nincs is nagy jelentősége, csak annyira kell vigyázni, hogy oldalanként egyforma legyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65641 Dátum: 2013 Január 29, 14:51:21 »

Lehet, már ezt nem értik sokan....

Összejelölöd a lengőtengelyt a torziós lappal, hogy azonos helyre tedd vissza. Ehhez kell egy vágó vagy egy éles és erős csavarhúzó.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65640 Dátum: 2013 Január 29, 14:19:54 »

Tudom, hogy Pityubácsi jobban tudja és gyorsabb is, de én így szoktam.  Evil

jól tudod, hogy jobban tudom :-P
azonban hótt nem érdekel a futómű, ezért blekkpí pont így fogja csinálni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65639 Dátum: 2013 Január 29, 14:09:15 »

...ha rövid kézifék bowdened van, akkor ki kell akasztani a dobban, belül. Ez kicsit meglassít, mert a nagy anyát is le kell venni, stb.
A gyári hosszúságú bowdennél nem kell, pont elég hosszú.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65638 Dátum: 2013 Január 29, 14:08:02 »

Vigyázz, figyelek!  Wink

Kell egy darab nagyobb csavarhúzó, 19-es csillagvillás 2 db, 17-es csillagvillás, 15-ös dugókulcs rövidebb hosszabbítóval, egy darab kis krokodil emelő és egy darab kalapács, lehetőleg gumi.

Leveszed a kereket. Összejelölöd a lengőtengelyt a torziós lappal, hogy azonos helyre tedd vissza. Ehhez kell egy vágó vagy egy éles és erős csavarhúzó. Kikötöd a lengécsillapító alsó pontját, lehetőleg felül is lelazítod, kiveszed, hogy ne zavarjon. Utastérben a kéziféket a béka alatt teljesen kilazítod és kiengeded, autót előtte megtámasztod ékkel.
A lengőtengelyt a torziós laphoz rögzítő 3 nagy csavart kiveszed, fékcsövet kiakasztod a lengőtengelyhez rögzítő fülből és kicsit megmozgatod, hogy engedjen. A lengőtengelyt hátrafelé kiakasztod a torziós lapból, kézifékbowdent nem baszod szét. Kijön, csak nehezen.

A torziós lap fedélnél lévő 4 csavart kicsavarod, óvatosan leveszed az egész fedelet. A kis krokodillal alátámasztasz a torziós lapnak úgy, hogy az alsó peremen ne üljön fel, csak éppen érintse. Ekkor óvatosan alápajszerolsz a nagy csavarhúzóval és amikor kijjebb jön, akkor a kiskrokodilt óvatosan leengedet.

Ekkor megméred a torziós lap távolságát egy adott ponttól és ez lesz a régi viszonyítási alapod. Ehhez képest állítasz egy vagy egy-egy ricnit, egyet ide, egyet oda, stb. Ezt már ezerszer kiveséztük, nagyjából a kasztni és az alvázaz összefogó csavar aljától merőlegesen lefelé 18 cm-re kell lenni a torziólap élének, de ez ezer dolog függvénye.

Ha azt gondolod, hogy megvan az új magasságod, akkor nem feszegeted a torziós lapot, hanem ELŐSZÖR óvatosan vissza berakod a fedelet, bekapatod a 4 csavart, de NEM húzod meg csak annyira, hogy a torziós lapot a gumiágyakon keresztül nyomja egy kicsit. Most aláfeszítesz a kis krokodillal, felemeled a torziós lapot az alsó akasztó fölé, kicsit ráversz gumikalapáccsal, kicsit húzol a 4 fedél csavaron, kicsit megint koccantod és meghúzod a négy fedélcsavart.

Visszakasztod a lengőtengelyt, jeleket összenézed, viszarakod a gumi ütköző konzolját, esetlegesen a Z kart ha van és meghúzod a csavarokat. Beakasztod a fékcsövet, visszaállítod a kéziféket és berakod a lengéscsillapítót.

Megcsinálod a másik oldalt is, mérsz, hogy azonos legyen a két oldal, ezért fontos a referencia pont. Ha ez is kész, akkor mész egy kört és megméred. Kb. 10 km után beáll a majdnem tökéletes végleges magasság, utána már keveset ül le.
Ha tetszik hagyod, ha nem akkor megint állítasz.

Ha van gyakorlatod, akkor egy oldalt meg tudsz csinálni szűk egy óra alatt, feltéve, ha nincs berohadva, összegyógyulva, stb.
Ha nincs gyakorlatod, akkor pontosan úgy csináld, ahogy leírtam.

Ha ki akarod a venni a torziós rudat, akkor a sárvédő alsó hat csavarját ki kell venni és a fellépő hátsó csavarját is.


Tudom, hogy Pityubácsi jobban tudja és gyorsabb is, de én így szoktam.  Evil
nincs berohadva Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65637 Dátum: 2013 Január 29, 14:06:30 »

huvazze, annyi kalapácsom nincs.  Grin 6 nagy fórumon találtam képeket, elméletben ismán meg tudom csinálni, gyakorlatban meg annyi közöm van a szereléshez, mint stuntnak az informatikához  Grin ma nekem nem jó, mert még a felmondós papírjaim vadászom ki tudja meddig. amúgy nálad vagy nálam?

Vigyázz, figyelek!  Wink

Kell egy darab nagyobb csavarhúzó, 19-es csillagvillás 2 db, 17-es csillagvillás, 15-ös dugókulcs rövidebb hosszabbítóval, egy darab kis krokodil emelő és egy darab kalapács, lehetőleg gumi.

Leveszed a kereket. Összejelölöd a lengőtengelyt a torziós lappal, hogy azonos helyre tedd vissza. Ehhez kell egy vágó vagy egy éles és erős csavarhúzó. Kikötöd a lengécsillapító alsó pontját, lehetőleg felül is lelazítod, kiveszed, hogy ne zavarjon. Utastérben a kéziféket a béka alatt teljesen kilazítod és kiengeded, autót előtte megtámasztod ékkel.
A lengőtengelyt a torziós laphoz rögzítő 3 nagy csavart kiveszed, fékcsövet kiakasztod a lengőtengelyhez rögzítő fülből és kicsit megmozgatod, hogy engedjen. A lengőtengelyt hátrafelé kiakasztod a torziós lapból, kézifékbowdent nem baszod szét. Kijön, csak nehezen.

A torziós lap fedélnél lévő 4 csavart kicsavarod, óvatosan leveszed az egész fedelet. A kis krokodillal alátámasztasz a torziós lapnak úgy, hogy az alsó peremen ne üljön fel, csak éppen érintse. Ekkor óvatosan alápajszerolsz a nagy csavarhúzóval és amikor kijjebb jön, akkor a kiskrokodilt óvatosan leengedet.

Ekkor megméred a torziós lap távolságát egy adott ponttól és ez lesz a régi viszonyítási alapod. Ehhez képest állítasz egy vagy egy-egy ricnit, egyet ide, egyet oda, stb. Ezt már ezerszer kiveséztük, nagyjából a kasztni és az alvázaz összefogó csavar aljától merőlegesen lefelé 18 cm-re kell lenni a torziólap élének, de ez ezer dolog függvénye.

Ha azt gondolod, hogy megvan az új magasságod, akkor nem feszegeted a torziós lapot, hanem ELŐSZÖR óvatosan vissza berakod a fedelet, bekapatod a 4 csavart, de NEM húzod meg csak annyira, hogy a torziós lapot a gumiágyakon keresztül nyomja egy kicsit. Most aláfeszítesz a kis krokodillal, felemeled a torziós lapot az alsó akasztó fölé, kicsit ráversz gumikalapáccsal, kicsit húzol a 4 fedél csavaron, kicsit megint koccantod és meghúzod a négy fedélcsavart.

Visszakasztod a lengőtengelyt, jeleket összenézed, viszarakod a gumi ütköző konzolját, esetlegesen a Z kart ha van és meghúzod a csavarokat. Beakasztod a fékcsövet, visszaállítod a kéziféket és berakod a lengéscsillapítót.

Megcsinálod a másik oldalt is, mérsz, hogy azonos legyen a két oldal, ezért fontos a referencia pont. Ha ez is kész, akkor mész egy kört és megméred. Kb. 10 km után beáll a majdnem tökéletes végleges magasság, utána már keveset ül le.
Ha tetszik hagyod, ha nem akkor megint állítasz.

Ha van gyakorlatod, akkor egy oldalt meg tudsz csinálni szűk egy óra alatt, feltéve, ha nincs berohadva, összegyógyulva, stb.
Ha nincs gyakorlatod, akkor pontosan úgy csináld, ahogy leírtam.

Ha ki akarod a venni a torziós rudat, akkor a sárvédő alsó hat csavarját ki kell venni és a fellépő hátsó csavarját is.


Tudom, hogy Pityubácsi jobban tudja és gyorsabb is, de én így szoktam.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #65636 Dátum: 2013 Január 29, 13:36:12 »

Segítek szívesen de nem egy nagy vasziszdasz Bubuval csináltuk már párszor kell hozzá hat kalapács gumikalapács meg sok türelem  Cool  csütörtökig szabin vagyok . akár ma is jó. cserébe megkeessük a trabanton az elveszet delejt a helyzetjelzőmből  Cool
huvazze, annyi kalapácsom nincs.  Grin 6 nagy fórumon találtam képeket, elméletben ismán meg tudom csinálni, gyakorlatban meg annyi közöm van a szereléshez, mint stuntnak az informatikához  Grin ma nekem nem jó, mert még a felmondós papírjaim vadászom ki tudja meddig. amúgy nálad vagy nálam?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #65635 Dátum: 2013 Január 29, 13:34:16 »

valaki a héten vagy hétvégén nem ér rá esetleg segíteni hátsó torziót állítani? autót, helyet, szerszámot tudok adni, sosem csináltam, nem akarok sérülni, viszont nagyon kell, hogy ne húzzam a seggét a kocsinak.
Segítek szívesen de nem egy nagy vasziszdasz Bubuval csináltuk már párszor kell hozzá hat kalapács gumikalapács meg sok türelem  Cool  csütörtökig szabin vagyok . akár ma is jó. cserébe megkeessük a trabanton az elveszet delejt a helyzetjelzőmből  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #65634 Dátum: 2013 Január 29, 13:29:06 »

valaki a héten vagy hétvégén nem ér rá esetleg segíteni hátsó torziót állítani? autót, helyet, szerszámot tudok adni, sosem csináltam, nem akarok sérülni, viszont nagyon kell, hogy ne húzzam a seggét a kocsinak.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65633 Dátum: 2013 Január 28, 22:22:58 »

Én is kérdeznék váltó ügyben. Mitől van az, hogy üresben megáll a váltókar, bárhol hagyom? Nem úgy kéne lennie, hogy kihúzom balra, elengedem és visszamegy a 3-4 közé?

Nem, a bogár nem ilyen. Nincs visszahúzó rugó sehol.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65632 Dátum: 2013 Január 28, 19:47:50 »

nem, ez így gyári. a hengerfej hűtőbordáihoz igazodik, ha felszereled adja magát. beszívja a turbina által keresztülfújt felmelegített levegőt - nem kell szorosan illeszkednie.
a gyárira nem ezt értettem Smiley azt az előzőhöz írtam aki a képet küldte nekem hogy megnézzem milyen a rögzítése a bovdennek. de köszönöm a választ mert arra is kíváncsi voltam hogy milyen
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65631 Dátum: 2013 Január 28, 16:47:35 »

Köszönöm a hozzámszólásokat.


Tételezzük fel, hogy jó a váltó és a váltótartó bakokat kell "csak" cserélni. Ezt szemrevételezéssel egyértelműen meg lehet állapítani? Hogy?

Köszönöm az infókat!
Valamennyire lehet. Kell hozzá egy behúzott kézifék, meg valaki, aki a kocsiban ülve kezeli a pedálokat, meg egy másik valaki, aki figyeli a váltó elmozdulását.

Bácsi Győző
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #65630 Dátum: 2013 Január 28, 16:42:42 »

na pont ilyenen gondolkodtam hogy rögzítek majd egy leszorító félét....ez gyári megoldás? nézd ez az előfűtő cső csak simán bevan vezetve a hengerek alá azt csókolom?nem is szélesedig a vége a hengereknél hogy minden meleget egy pontra terelje??
<beszúrt kép törölve>
nem, ez így gyári. a hengerfej hűtőbordáihoz igazodik, ha felszereled adja magát. beszívja a turbina által keresztülfújt felmelegített levegőt - nem kell szorosan illeszkednie.
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65629 Dátum: 2013 Január 28, 16:01:40 »

Csináltam képeket. Ha valamit nem tudsz,kérdezz  Grin

na pont ilyenen gondolkodtam hogy rögzítek majd egy leszorító félét....ez gyári megoldás? nézd ez az előfűtő cső csak simán bevan vezetve a hengerek alá azt csókolom?nem is szélesedig a vége a hengereknél hogy minden meleget egy pontra terelje??
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65628 Dátum: 2013 Január 28, 15:55:37 »

Csináltam képeket. Ha valamit nem tudsz,kérdezz  Grin

jaaa aha értem köszi szépen már nézem is Cheesy
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #65627 Dátum: 2013 Január 28, 15:41:14 »

Csináltam képeket. Ha valamit nem tudsz,kérdezz  Grin
ez mekkora! tök jó, most már tudom hogyan lehetett volna összebőrözni a meleglevegő szívás szabályozást Smiley
nekem olyan termosztát csappanytú volt a kutyaházban anno., aminek a karbi oldalon nem volt kiálló karja, a légszűrőm pedig ilyen volt mint a tiéd. bár már sok ráhatásom nincs a történetre, örülök hogy megmutattad a trükköt Smiley
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #65626 Dátum: 2013 Január 28, 15:16:36 »

igen pontosan ahogy mondod.. sajna képet még nem találtam róla és arra lennék a legkíváncsibb Undecided
Csináltam képeket. Ha valamit nem tudsz,kérdezz  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65625 Dátum: 2013 Január 27, 21:45:33 »

Köszönöm a hozzámszólásokat.

Akkor kezdek egy kuplungállítással(holnap esete), hátha.

Lehet, hogy furcsa, de van egy jó váltóm a sarokban. A 67-esemből vettem ki, el akartam adni, de senkinek sem kellett. 2 éve áll, nem tudom mi lehet vele. Amikor kivettem(helyesebben kivettük), teljesen jó volt.

Elméletileg amikor kuplungot cseréltettem, ki lettek cserélve a sallangok is(amiket ki kellett).

Tételezzük fel, hogy jó a váltó és a váltótartó bakokat kell "csak" cserélni. Ezt szemrevételezéssel egyértelműen meg lehet állapítani? Hogy?
Ha jó, akkor motor ki, váltó ki, másik váltó be, motor be?

Nem vagyok kishitű, de egyedül nem állok neki. nincs felszerelésem és ennyi időm sem( lehet, hogy egy gyakorlottnak 1 nap,nekem több lenne).

100-asom nincs a sztorira. 30-asom sem. Van pár alkatrészem, ami érhet valamit. Ha a kuplungállítás nem hozza meg a kívánt eredményt, akkor az adok-veszekbe teszek fel cuccokat.

Köszönöm az infókat!
Ha csak a kettes rossz, akkor váltó hiba. Kell egy pár kört menned, még kuplung állítás előtt. A kuplungnak nincs köze a jelenséghez.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #65624 Dátum: 2013 Január 27, 21:40:44 »

Köszönöm a hozzámszólásokat.

Akkor kezdek egy kuplungállítással(holnap esete), hátha.

Nem vagyok kishitű

a bogár általában egyszerü Wink
pl.:1.) nekem 3 hengerezett..... a piparugó törött el (ami a gyertyán tartja a pipát)
csere pipavég+szerelés 1 köszönöm a szerelőnél
2.)hidegen nehezen indult.szivatótengely 30dkg-s kalapáccsal Tongue megütöget(szennyeződések elengedik-ismét fordul)1 köszönöm a szerelőnél

stb....
szval 20 millió bogártulajdonos nem tévedhet Wink Wink Wink
Nem elérhető Fancsi
Hozzászólások: 201


« Hozzászólás #65623 Dátum: 2013 Január 27, 21:29:47 »

Köszönöm a hozzámszólásokat.

Akkor kezdek egy kuplungállítással(holnap esete), hátha.

Lehet, hogy furcsa, de van egy jó váltóm a sarokban. A 67-esemből vettem ki, el akartam adni, de senkinek sem kellett. 2 éve áll, nem tudom mi lehet vele. Amikor kivettem(helyesebben kivettük), teljesen jó volt.

Elméletileg amikor kuplungot cseréltettem, ki lettek cserélve a sallangok is(amiket ki kellett).

Tételezzük fel, hogy jó a váltó és a váltótartó bakokat kell "csak" cserélni. Ezt szemrevételezéssel egyértelműen meg lehet állapítani? Hogy?
Ha jó, akkor motor ki, váltó ki, másik váltó be, motor be?

Nem vagyok kishitű, de egyedül nem állok neki. nincs felszerelésem és ennyi időm sem( lehet, hogy egy gyakorlottnak 1 nap,nekem több lenne).

100-asom nincs a sztorira. 30-asom sem. Van pár alkatrészem, ami érhet valamit. Ha a kuplungállítás nem hozza meg a kívánt eredményt, akkor az adok-veszekbe teszek fel cuccokat.

Köszönöm az infókat!
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #65622 Dátum: 2013 Január 27, 20:36:54 »

jól megnyugtattad.. Roll Eyes lehet, hogy csak egy egyszerű kuplung bowden beállítás lesz..
+1 Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65621 Dátum: 2013 Január 27, 19:14:53 »

Én is kérdeznék váltó ügyben. Mitől van az, hogy üresben megáll a váltókar, bárhol hagyom? Nem úgy kéne lennie, hogy kihúzom balra, elengedem és visszamegy a 3-4 közé?
Van a kar alatt egy rugó, ha jól emlékszem, ami egyenesben tartaná...

Bácsi Győző
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #65620 Dátum: 2013 Január 27, 12:31:10 »

Viszont azt az egy napot megnézném.
én megcsináltam már ezt 1 nap alatt, igaz két kocsiból kellett összeollózni a cuccokat - úgy értem két kocsiból motor ki, egyikből váltó ki, utána másik (félhosszú) váltó be, és másik motor be. jahh, és a félhosszú váltó (olajos) typ3 féltengelyes volt, ezért át kellett fűznöm a bogár féltengelyeket rá. ez az igazi szopóálarc, amikor kiszerelt váltónál nem lazul le a koronás anya a féltengely végéről - bírkózás rendesen.
egyedül, udvaron, komolyabb műhely nélkül. korán keltem: 5-kor már nekiláttam és este 9-re kész voltam (én is meg a kocsi is Smiley )
nem nagy tűz, de csak elszántak fogjanak így hozzá mert nem sétagalopp. viszont egy hétvégén könnyedén sörözéssel együtt kényelmesen megvan.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65619 Dátum: 2013 Január 27, 12:16:00 »



ha a szerelést maga csinálja az ember, akkor megvan 1 nap alatt és ingyen.
nem egy űrtechnika.
Viszont azt az egy napot megnézném.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65618 Dátum: 2013 Január 27, 11:06:56 »

És ha maga csinálja.
Motor ki, váltó ki? Hol a tűzfal? Hol a hátsó nyúlvány? És a hátsó doblemez? Fékcsövek? sallangok?
Hol a Co? és a flex?
 Cheesy
mi van?
szerintem igyál még



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 369 370 371 372 373 [374] 375 376 377 378 379 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.222 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.