www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 19:46:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 349 350 351 352 353 [354] 355 356 357 358 359 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12930174 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66457 Dátum: 2013 Március 11, 21:39:11 »

Csecsebogyó.  (ilyen összerogyós pót-gumim van, ha valakinek kéne...)

Mennyi?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #66456 Dátum: 2013 Március 11, 21:33:15 »

Ugye nem baj ha nekem erre feláll?  Wink

 Grin Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #66455 Dátum: 2013 Március 11, 21:28:37 »

Vasárnapi kis SZMB
Ugye nem baj ha nekem erre feláll?  Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66454 Dátum: 2013 Március 11, 21:28:02 »

Csecsebogyó.  (ilyen összerogyós pót-gumim van, ha valakinek kéne...)

Vasárnapi kis SZMB
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66453 Dátum: 2013 Március 11, 21:21:40 »


Meggyöző.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #66452 Dátum: 2013 Március 11, 21:17:34 »

Vasárnapi kis SZMB

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #66451 Dátum: 2013 Március 11, 21:17:12 »

Vasárnapi kis SZMB

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
1303LS
« Hozzászólás #66450 Dátum: 2013 Március 11, 20:44:54 »

igazad van, az sajnos csak csiszolással megy.
azonban jelentős része lejön ezzel a trutyival, tehát nem akkora a probléma, mint józsi mondja.
Józsi még abból az időből való amikor a vasat vassal javították, nem brazil a szárítószéltől is szétrozsdáló internetről cikkszám alapján rendelt pléhdarabbal.
Régebben nem volt ennyi szuper szer. Ezér tis gondoltam beszélni róla.
Tudod régen tintaceruzával írtak a csekkeskönyvbe, ma meg a pinkód a menő, meg a visszajelzés esemesben. Mégis elmondjuk a gyereknek, hogy a tentaceruza az nyálasan nem a  
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66449 Dátum: 2013 Március 11, 20:10:20 »

Igen ez a szilikoneltávolító. Nagyon szuper szer, normális fényező mind használja is.
Viszont mikor a pöcsike törött autóját javítani kell, akkor lesznek olyan részek ahol nem tökéletes a felület. Hajszálrepedések mindig vannak egy felületen, sarkokban itt ott, ahová az alattomos szilikon -mikor  a pöcsike fújkálta- jó mélyen belemegy, hiszen ez a dolga. Na onnan nem szedi ki semmiféle lötty könnyen. Aztán mikor összejavítja a felületeket a mester 10 perc múlva előbukkan a szétfutott pici kráter.
Volt szerencsém egy ilyen motorháztetőt végignézni mikor a 3. fújás lett OK és csak úgy, hogy telibe lett fújva az elem. Akkor meg a gyökér taxis tépte  ahaját, mert drága lett kis tenyérnyi kocc.
igazad van, az sajnos csak csiszolással megy.
azonban jelentős része lejön ezzel a trutyival, tehát nem akkora a probléma, mint józsi mondja.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66448 Dátum: 2013 Március 11, 19:58:00 »

Igen ez a szilikoneltávolító. Nagyon szuper szer, normális fényező mind használja is.
Viszont mikor a pöcsike törött autóját javítani kell, akkor lesznek olyan részek ahol nem tökéletes a felület. Hajszálrepedések mindig vannak egy felületen, sarkokban itt ott, ahová az alattomos szilikon -mikor  a pöcsike fújkálta- jó mélyen belemegy, hiszen ez a dolga. Na onnan nem szedi ki semmiféle lötty könnyen. Aztán mikor összejavítja a felületeket a mester 10 perc múlva előbukkan a szétfutott pici kráter.
Volt szerencsém egy ilyen motorháztetőt végignézni mikor a 3. fújás lett OK és csak úgy, hogy telibe lett fújva az elem. Akkor meg a gyökér taxis tépte  ahaját, mert drága lett kis tenyérnyi kocc.
Anno a kilencvenes években,a nagy tenniakarásban én is szorgalmasan ápolgattam a Narancsot szilikonnal.Heti egyszeri mosás,rendberakás,minden alkalommal egy flakon szilikon spré.

Gyönyörű a fényezése,alaposan át is tisztították szilikonmentesítővel,de egy-két kisebb (ilyen díszgombostű méretű) tipikus szilikon kráter van rajta.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #66447 Dátum: 2013 Március 11, 19:47:57 »


1303LS
« Hozzászólás #66446 Dátum: 2013 Március 11, 19:41:24 »

a sok pöcsike körbefújkálja az autóját szilikonnal, mert az a karbantartás része.
aztán amikor törik, a fényező mókusnak valamivel le kell takarítania.

gugli, első találat:
http://autobeard.hu/spd/4800005/Szilikon_eltavolito_1_l
Igen ez a szilikoneltávolító. Nagyon szuper szer, normális fényező mind használja is.
Viszont mikor a pöcsike törött autóját javítani kell, akkor lesznek olyan részek ahol nem tökéletes a felület. Hajszálrepedések mindig vannak egy felületen, sarkokban itt ott, ahová az alattomos szilikon -mikor  a pöcsike fújkálta- jó mélyen belemegy, hiszen ez a dolga. Na onnan nem szedi ki semmiféle lötty könnyen. Aztán mikor összejavítja a felületeket a mester 10 perc múlva előbukkan a szétfutott pici kráter.
Volt szerencsém egy ilyen motorháztetőt végignézni mikor a 3. fújás lett OK és csak úgy, hogy telibe lett fújva az elem. Akkor meg a gyökér taxis tépte  ahaját, mert drága lett kis tenyérnyi kocc.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66445 Dátum: 2013 Március 11, 19:25:39 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66444 Dátum: 2013 Március 11, 19:07:40 »

és a gitt ?
Jaj, ő is barát! Grin A második legkedvesebb, és csak ezután jönnek a családtagok. Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #66443 Dátum: 2013 Március 11, 19:06:27 »

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66442 Dátum: 2013 Március 11, 19:04:59 »

A lakatos legjobb barátja a ...
és a gitt ?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66441 Dátum: 2013 Március 11, 19:00:48 »

Elvileg.  Grin

a sok pöcsike körbefújkálja az autóját szilikonnal, mert az a karbantartás része.
aztán amikor törik, a fényező mókusnak valamivel le kell takarítania.

gugli, első találat:
http://autobeard.hu/spd/4800005/Szilikon_eltavolito_1_l



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66440 Dátum: 2013 Március 11, 18:52:11 »

Elvileg.  Grin
Antiszilikon ampullában. A festékhez kell keverni.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66439 Dátum: 2013 Március 11, 18:51:09 »

van valami szar, ami a szilikont oldja.
utána festhetsz.
Pár éve a linóleumra került, mert a fűrdőszobában kentem a WC körül. Soha többé nem ragadt a linoleumhoz a szegély. Szinte ledobta a pálmatexet.
1303LS
« Hozzászólás #66438 Dátum: 2013 Március 11, 18:50:01 »

van valami szar, ami a szilikont oldja.
utána festhetsz.
Elvileg.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66437 Dátum: 2013 Március 11, 18:46:43 »

A lakatos legjobb barátja a sziloplaszt. Csak ezek után jönnek a kollegák, és fórumtársak. Grin
Elmondanám, ha sziloplasztos kézzel megfogsz valamit, arra nem tapad többé a festék. Hiába tőrlöd le, de a hígító sem segít. A festéshez kapcsolnám a mondanivalóm.

van valami szar, ami a szilikont oldja.
utána festhetsz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66436 Dátum: 2013 Március 11, 18:22:30 »

" a lakatos legjobb barátja a .... "
A lakatos legjobb barátja a sziloplaszt. Csak ezek után jönnek a kollegák, és fórumtársak. Grin
Elmondanám, ha sziloplasztos kézzel megfogsz valamit, arra nem tapad többé a festék. Hiába tőrlöd le, de a hígító sem segít. A festéshez kapcsolnám a mondanivalóm.
RNIE
« Hozzászólás #66435 Dátum: 2013 Március 11, 17:01:56 »

" a lakatos legjobb barátja a .... "
kutya
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66434 Dátum: 2013 Március 11, 11:47:31 »

Mindig teli kell tankolni a tartályt, hogy ne rozsdásodjon. Most jön a fontos információ. Tessenek figyelni. Ha a hidegben teli van tankolva, akkor ne fűtsünk be, mert kitágul a benzin, és megnövekszik a térfogata. A szivárgás meg akár ilyen kárt is okozhat.
Majd kiautózom a benzint, és kiszedem a tankot, és lefestem. Szívásnak jó, meg asztán rég szedtem ki a tankot, lassan már egy éve.
" a lakatos legjobb barátja a .... "


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #66433 Dátum: 2013 Március 10, 19:42:27 »

Mindig teli kell tankolni a tartályt, hogy ne rozsdásodjon.

biztos?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #66432 Dátum: 2013 Március 10, 19:36:54 »

Nem kellene lejönnie az is igaz. A régi szürke az bírta, igaz az észter hígitású valami volt. 30 évig volt rajta, most alatta van.
Alkid zománc kell ide. A tixotrópabb, szélesebb kasztnisból.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66431 Dátum: 2013 Március 10, 19:31:09 »

Nem kellene lejönnie az is igaz. A régi szürke az bírta, igaz az észter hígitású valami volt. 30 évig volt rajta, most alatta van.
Most tudok olyan festéket, ami tutira benzinálló, az autóim felnijeit azzal fújom.

Valami Very Well, vagy mi a frász, egy nagy flakon van kb. egy ezres, hasonló, mint a Motip, csak olcsóbb. (kb. 3 flakonból 3 rétegben nagyjából 4 felni megvan kívül-belül...) Plusz én valami nitrós alapozót tennék alá szórógitt, meg egyebek nélkül, oszt csókolom.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 10, 20:46:44 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66430 Dátum: 2013 Március 10, 19:23:48 »

Bocs, hogy beleszólok, de nem rossz festékkel festetted le? Van egy csomó benzin- és olajálló festék, nem?
Nem kellene lejönnie az is igaz. A régi szürke az bírta, igaz az észter hígitású valami volt. 30 évig volt rajta, most alatta van.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66429 Dátum: 2013 Március 10, 19:20:32 »

Mindig teli kell tankolni a tartályt, hogy ne rozsdásodjon. Most jön a fontos információ. Tessenek figyelni. Ha a hidegben teli van tankolva, akkor ne fűtsünk be, mert kitágul a benzin, és megnövekszik a térfogata. A szivárgás meg akár ilyen kárt is okozhat.
Majd kiautózom a benzint, és kiszedem a tankot, és lefestem. Szívásnak jó, meg asztán rég szedtem ki a tankot, lassan már egy éve.
Bocs, hogy beleszólok, de nem rossz festékkel festetted le? Van egy csomó benzin- és olajálló festék, nem?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66428 Dátum: 2013 Március 10, 18:10:22 »

Mindig teli kell tankolni a tartályt, hogy ne rozsdásodjon. Most jön a fontos információ. Tessenek figyelni. Ha a hidegben teli van tankolva, akkor ne fűtsünk be, mert kitágul a benzin, és megnövekszik a térfogata. A szivárgás meg akár ilyen kárt is okozhat.
Majd kiautózom a benzint, és kiszedem a tankot, és lefestem. Szívásnak jó, meg asztán rég szedtem ki a tankot, lassan már egy éve.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66427 Dátum: 2013 Március 10, 17:59:45 »

Tanktisztítás betonkeverővel!

Leírom, hogyan kell csinálni, mert a gyakorlat kicsit más, mint az elmélet:
1.) kell a betonkeverő szájára egy gumi, ami kiemeli, mert különben a tank hozzáért a betonkeverő szájához. Nekem 225/45r17-es gumi volt jó.
2.) Spaniferrel kell lefogatni, gumipók felejtős. A spanifert a tank fölött kell átvezetni, és a tankkal kell a gumihoz szorítani, ellenkező esetben kimozog a gumi a tank alól.
3.) A betonkeverőt ki kell stabilizálni, mert ellenkező esetben a megváltozott súlypont miatt felborul. Ehhez kellett 2 db 1,30-as vascső, és azokat alá kellett támasztani.
4.) Én kb. 2 - 2,5 kg kavicsot és 1 liter rozsdamarót öntöttem bele. És ezzel járattam 25 percig.
5.) Minden nyílást le kell dugózni, szigetelőszalag és nejlonba csavart rohgy teljesen jó erre a célra.
6.) A szopás a kavicsok kiszedése. Én slaggal és erős víznyomással, valamint kb. fél órás rázogatással tudtam kiszedni a kavicsokat.
Az eredmény meggyőző,  a tank fémtiszta lett belül.
 
A csövet is fújd ki ami hátra megy. Szűrőt is tegyél.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66426 Dátum: 2013 Március 10, 17:54:56 »

Az eredmény meggyőző,  a tank fémtiszta lett belül.
Ugyes vagy, csak igy tovabb! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66425 Dátum: 2013 Március 10, 17:43:48 »

Tanktisztítás betonkeverővel!

Leírom, hogyan kell csinálni, mert a gyakorlat kicsit más, mint az elmélet:
1.) kell a betonkeverő szájára egy gumi, ami kiemeli, mert különben a tank hozzáért a betonkeverő szájához. Nekem 225/45r17-es gumi volt jó.
2.) Spaniferrel kell lefogatni, gumipók felejtős. A spanifert a tank fölött kell átvezetni, és a tankkal kell a gumihoz szorítani, ellenkező esetben kimozog a gumi a tank alól.
3.) A betonkeverőt ki kell stabilizálni, mert ellenkező esetben a megváltozott súlypont miatt felborul. Ehhez kellett 2 db 1,30-as vascső, és azokat alá kellett támasztani.
4.) Én kb. 2 - 2,5 kg kavicsot és 1 liter rozsdamarót öntöttem bele. És ezzel járattam 25 percig.
5.) Minden nyílást le kell dugózni, szigetelőszalag és nejlonba csavart rohgy teljesen jó erre a célra.
6.) A szopás a kavicsok kiszedése. Én slaggal és erős víznyomással, valamint kb. fél órás rázogatással tudtam kiszedni a kavicsokat.
Az eredmény meggyőző,  a tank fémtiszta lett belül.
 

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 10, 17:53:09 írta Dadan »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66424 Dátum: 2013 Március 10, 16:58:01 »

És nagyjából ugyan ez a karburátorokra is igaz.

Az AC anyák jól meghúzásával azért óvatosan! Persze, meg kell húzni, de sokan túlzásba viszik. Szerintem a napi használatú bogarak 70 százalékánál függőleges repedés van az AC bakeliton ott ahol a tőcsavarok átmennek, mert túlhúzták az AC anyáit. Az meg majdnem az összesnél jellemző, hogy az AC talpa homorú, szintén a túlhúzás miatt. Nem győzőm síkolni az AC talpakat, ha felújítok egy motort, vagy csak tömítéseket cserélek.  Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66423 Dátum: 2013 Március 10, 16:20:58 »

Az AC anyák jól meghúzásával azért óvatosan! Persze, meg kell húzni, de sokan túlzásba viszik. Szerintem a napi használatú bogarak 70 százalékánál függőleges repedés van az AC bakeliton ott ahol a tőcsavarok átmennek, mert túlhúzták az AC anyáit. Az meg majdnem az összesnél jellemző, hogy az AC talpa homorú, szintén a túlhúzás miatt. Nem győzőm síkolni az AC talpakat, ha felújítok egy motort, vagy csak tömítéseket cserélek.  Undecided

Ma átnéztük a motort apuval. Megtisztítottuk a gyertyákat, az elosztót, cseréltünk üzemanyagszűrőt. Bosch w8AC gyertya van benne.. mivel látszik rajtuk hogy teljesen öregek, ki fogjuk cserélni, de ti biztos tudtok okosat mondani hogy ez a gyertya kapható e még, egyaltalan jo bele, vagy van jobb alternativa? Próbáltunk rájönni arra is hogy hol csöpög az olaj.. hát ugy néz ki hogy a váltó és a motor összeillesztésénél... azt hozzátenném hogy a motoron egy darab csavar nem volt normálisan meghúzva, az ac pumpa csavarján pl. majdnem egy egész fordulatot tudtunk húzni.. most hogy szinte ragyog a motortér, várjuk hogy felbukkan e valahol még olajcsepp, de egyenlőre úgy néz ki hogy sikerült megfejteni az olajfolyás rejtélyét.



Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #66422 Dátum: 2013 Március 10, 15:22:19 »

Ma átnéztük a motort apuval. Megtisztítottuk a gyertyákat, az elosztót, cseréltünk üzemanyagszűrőt. Bosch w8AC gyertya van benne.. mivel látszik rajtuk hogy teljesen öregek, ki fogjuk cserélni, de ti biztos tudtok okosat mondani hogy ez a gyertya kapható e még, egyaltalan jo bele, vagy van jobb alternativa? Próbáltunk rájönni arra is hogy hol csöpög az olaj.. hát ugy néz ki hogy a váltó és a motor összeillesztésénél... azt hozzátenném hogy a motoron egy darab csavar nem volt normálisan meghúzva, az ac pumpa csavarján pl. majdnem egy egész fordulatot tudtunk húzni.. most hogy szinte ragyog a motortér, várjuk hogy felbukkan e valahol még olajcsepp, de egyenlőre úgy néz ki hogy sikerült megfejteni az olajfolyás rejtélyét.


« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 10, 15:35:15 írta aladar »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66421 Dátum: 2013 Március 10, 13:41:37 »

Tegnap indítgatás közben kiugrott a gázpedálból a gázbowden, és azóta sajnos hiába tettük vissza, kijön a helyéről.
Csak be kell akasztani, vagy kellene lennie valaminek, ami bent is tartja?
Cserélni nehéz?

semmi baj kombifogóval hajlítasz kicsit a bovden végén úgy hogy közben benne legyen a pedálkarban ..... nekem tavaly  zuhogó esöben éjjel akadt ki szegeden a körforgalomba , kombifogó pont volt nálam akkor hajtottam rajta azóta meg el is felejtettem ránézni...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66420 Dátum: 2013 Március 10, 11:08:24 »

Kösz.
Pont ilyen a vége.
Ha jobb idő lesz, ki kell venni a pedálsort, mert akkor valószínű, hogy ott lesz a hiba.
Ha bowdent cserélnék, akkor a bowden külső burkolata marad a helyén és abba kell befűzni az új belsőt?

Szerintem amikor beakasztod, akkor hátul a motornál húzd meg magadfelé a bowdent és rögzítsd.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66419 Dátum: 2013 Március 10, 10:49:16 »

Kösz.
Pont ilyen a vége.
Ha jobb idő lesz, ki kell venni a pedálsort, mert akkor valószínű, hogy ott lesz a hiba.
Ha bowdent cserélnék, akkor a bowden külső burkolata marad a helyén és abba kell befűzni az új belsőt?

Nikncs a bowdennek saját burkolata, a kocsiban csőben fut.

Bácsi Győző
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66418 Dátum: 2013 Március 10, 10:19:39 »

Kösz.
Pont ilyen a vége.
Ha jobb idő lesz, ki kell venni a pedálsort, mert akkor valószínű, hogy ott lesz a hiba.
Ha bowdent cserélnék, akkor a bowden külső burkolata marad a helyén és abba kell befűzni az új belsőt?
Oldalak: 1 ... 349 350 351 352 353 [354] 355 356 357 358 359 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.781 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.