www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 00:30:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 330 331 332 333 334 [335] 336 337 338 339 340 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14819409 alkalommal)
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #67251 Dátum: 2013 Május 08, 13:14:54 »

Egy időben te voltál belelekesedve,kétféle gyári színkódra fényezett gyári lemezfelnik,minden króm helyett,eredeti standardnak megfelelő színre fényezett kilincseket,ajtónyitókat,index krómburkolatokat akartál,felújított 6V-os villamos rendszer stb,és úgy tudom,hogy egy OT vizsgát meg is jártál.

Ezek alapján,akkor azért komolyan foglalkozhattál a gondolattal,ha mindezt végigcsináltad.

Persze, és ez marad is (pl. az indexbúrákat a napokban fújjuk majd autó színére - úgy gyári). De mellette meg csak szebb, ha a földön van...

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #67250 Dátum: 2013 Május 08, 12:55:10 »

Minek csináljam meg a 63524. OT-s Bogarat?
Egy időben te voltál belelekesedve,kétféle gyári színkódra fényezett gyári lemezfelnik,minden króm helyett,eredeti standardnak megfelelő színre fényezett kilincseket,ajtónyitókat,index krómburkolatokat akartál,felújított 6V-os villamos rendszer stb,és úgy tudom,hogy egy OT vizsgát meg is jártál.

Ezek alapján,akkor azért komolyan foglalkozhattál a gondolattal,ha mindezt végigcsináltad.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #67249 Dátum: 2013 Május 08, 12:45:28 »



Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67248 Dátum: 2013 Május 08, 12:43:54 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #67247 Dátum: 2013 Május 08, 12:39:59 »

Akkor az OT vizsga nálad tényleg csak ilyen múló hóbort volt.

Mióta belelátok abba, hogy hogyan működik a minősítés, azóta a legkevésbé se érdekel. Minek csináljam meg a 63524. OT-s Bogarat?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #67246 Dátum: 2013 Május 08, 12:36:50 »


Télire tervezek bele airride-ot
Akkor az OT vizsga nálad tényleg csak ilyen múló hóbort volt.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #67245 Dátum: 2013 Május 08, 09:42:29 »

Képzeld azt, hogy van egy fényképezőgéped, amely nem állít semmi élességet, te meg a frontlencséjét akarod polírozni, nagy munkával, nagy költséggel.

Az ültetett lengőtengelyes Bogárnak annyira extrém rossz lesz a hátsó kerék futómű geometriája, hogy ez a kis összetartás még lehet, hogy segít is az iránytartásban.
Egyébként nem lehetetlen a lengőkarban a tengelyt hátrahúzni egy kicsit, amely kicsi nem hosszirányban centiben mérendő, hanem összetartás milliméterben, esetleg szögpercben.

Én azt mondom, hogy nem kell vele foglalkozni, ezek az ültetett autók annyit áldoznak a szépség oltárán, hogy ez a kis összetartás probléma tényleg nem oszt és nem is szoroz. Nem véletlenül nem foglalkoznak ezzel a kollégáitok  Wink sem a tengeren túlon.



Köszi mindenkinek!
Télire tervezek bele airride-ot, onnantól menet kzben ki tudom emelni a seggét, és akkor megszűnik majd ez a probléma.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67244 Dátum: 2013 Május 08, 09:24:29 »

hali! ennek a vákum csatlakozásnak mi a szerepe? válaszokat előre is köszönöm
termosztátos-pneumatikus téli-nyári levegőszűrőhöz állításhoz  kell

Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #67243 Dátum: 2013 Május 07, 23:04:16 »

hali! ennek a vákum csatlakozásnak mi a szerepe? válaszokat előre is köszönöm

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
1303LS
« Hozzászólás #67242 Dátum: 2013 Május 07, 18:58:17 »

Köszönöm szépen! Nem tudtam, hogy a rúd mellett a lapnak mekkora szerepe van.
Magával a rugózás "pályájával" tisztában vagyok, éppen ez a problémám. Mert mivel igen komolyan le van ültetve az autóm segge, így elég sokat terpeszt. Viszont azon túl, hogy a kerék dől, minimális összetartása is lesz, ahogy az ábra is mutatja.
<beszúrt kép törölve>
Ezt gondoltam megszüntetni valamivel, ami állítható, hiszen igen nehéz lenne kiszámolni, hogy hány plusz mm kellene ahhoz, hogy ismét párhuzamosan fussanak a hátsó kerekek. Szóval ezért gondoltam helyettesíteni a torziós lapokat valami mással.
Van valakinek valami ötlete? A hülyegyerek-neültess-autót, az ígyjártálköcsög, eztazovibantanítják és a mindigmondtam-hogyezbaromság típusú kommentekre nem vagyok kíváncsi. Előre is köszi!
Á hagggyad a francba,had feszüljön. Inkább azt mond hol tart a hotród?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67241 Dátum: 2013 Május 07, 12:35:11 »

kiscsillag három-három csavar van az olajosnak is meg a szárazféltengelyes lengőkar   kerékagy felőli végén Kiss

Hagyd Tati, ő fórumokon nevelkedett informatikus.  Grin Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67240 Dátum: 2013 Május 07, 12:34:05 »

Nem az a gond, hanem, hogy olajos féltengelyes bogaraknál a féltengely külső vége egy körívet ír le, melynek középpontja a tengely váltó felőli része. Ezért van az, hogy a leültetett bogarak hátsó kereke befele, míg a megemelteké kifele dől. A gyári "penge" erős, de rugalmas és ezáltal le tudja követni a féltengely külső végének mozgását (a tekeredéssel), ami nem egy egyenes, hanem egy ív mentén mozdul el rugózás közben. Zártszelvény, illetve cső elég erős lenne, de nem rugalmas, így csavarodna, tekeredne, és úgy is maradna. Vagy nem tudna rendesen rugózni, vagy valami eltörne.

Szerintem Tati is erre gondolt.


A lengőtengely valójában tud egy kicsit kifelé mozdulni, ahogy a száraz féltengely is tud. Amikor rugózik, a pályája nem tiszta körív, ahogy a pengének sem, mert az meg a torzió gumiszilentjein tud kicsit mozdulni, de ez nem jelentős. A féltengely sokkal többet tud axiálisan mozdulni...és kell is neki, mert két körívnek, amelynek a középpontja nem azonos csak két metszéspontja van, köztük valaminek engedni kell.

Voltak, vannak próbálkozások helyettesíteni a "pengét", de több a hátrányuk, mint az előnyük, vagy pedig az áruk drámai.
Sleepair-nek komoly könyvtára van ezekről a futóművekről, biztos berak majd párat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67239 Dátum: 2013 Május 07, 12:22:39 »

Köszönöm szépen! Nem tudtam, hogy a rúd mellett a lapnak mekkora szerepe van.
Magával a rugózás "pályájával" tisztában vagyok, éppen ez a problémám. Mert mivel igen komolyan le van ültetve az autóm segge, így elég sokat terpeszt. Viszont azon túl, hogy a kerék dől, minimális összetartása is lesz, ahogy az ábra is mutatja.
<beszúrt kép törölve>
Ezt gondoltam megszüntetni valamivel, ami állítható, hiszen igen nehéz lenne kiszámolni, hogy hány plusz mm kellene ahhoz, hogy ismét párhuzamosan fussanak a hátsó kerekek. Szóval ezért gondoltam helyettesíteni a torziós lapokat valami mással.
Van valakinek valami ötlete? A hülyegyerek-neültess-autót, az ígyjártálköcsög, eztazovibantanítják és a mindigmondtam-hogyezbaromság típusú kommentekre nem vagyok kíváncsi. Előre is köszi!

Képzeld azt, hogy van egy fényképezőgéped, amely nem állít semmi élességet, te meg a frontlencséjét akarod polírozni, nagy munkával, nagy költséggel.

Az ültetett lengőtengelyes Bogárnak annyira extrém rossz lesz a hátsó kerék futómű geometriája, hogy ez a kis összetartás még lehet, hogy segít is az iránytartásban.
Egyébként nem lehetetlen a lengőkarban a tengelyt hátrahúzni egy kicsit, amely kicsi nem hosszirányban centiben mérendő, hanem összetartás milliméterben, esetleg szögpercben.

Én azt mondom, hogy nem kell vele foglalkozni, ezek az ültetett autók annyit áldoznak a szépség oltárán, hogy ez a kis összetartás probléma tényleg nem oszt és nem is szoroz. Nem véletlenül nem foglalkoznak ezzel a kollégáitok  Wink sem a tengeren túlon.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #67238 Dátum: 2013 Május 07, 09:14:49 »

Hali

Le tudná nekem mérni valaki ezeket a méreteket, és a felfogató csavaroknak kialakított "furatok" helyeit, és a másik felén a díszlécnek kivágott furatok pozícióit? Esetleg ha opcionális akkor nem a brazil féle jobb volna Tongue
köszönöm előre is!

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67237 Dátum: 2013 Május 07, 07:20:18 »

neültess, hülyegyerek :-)

az olajos féltengelyes cuccon simán lehet állítani az összetartást, minek kell ehhez mókolni?
a dobfék hátulja felé van oldalanként 2-2 csavar, amit fellazítva lehet lökdösni a kereket előre-hátra
kiscsillag három-három csavar van az olajosnak is meg a szárazféltengelyes lengőkar   kerékagy felőli végén Kiss

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67236 Dátum: 2013 Május 07, 06:38:18 »

Köszönöm szépen! Nem tudtam, hogy a rúd mellett a lapnak mekkora szerepe van.
Magával a rugózás "pályájával" tisztában vagyok, éppen ez a problémám. Mert mivel igen komolyan le van ültetve az autóm segge, így elég sokat terpeszt. Viszont azon túl, hogy a kerék dől, minimális összetartása is lesz, ahogy az ábra is mutatja.
<beszúrt kép törölve>
Ezt gondoltam megszüntetni valamivel, ami állítható, hiszen igen nehéz lenne kiszámolni, hogy hány plusz mm kellene ahhoz, hogy ismét párhuzamosan fussanak a hátsó kerekek. Szóval ezért gondoltam helyettesíteni a torziós lapokat valami mással.
Van valakinek valami ötlete? A hülyegyerek-neültess-autót, az ígyjártálköcsög, eztazovibantanítják és a mindigmondtam-hogyezbaromság típusú kommentekre nem vagyok kíváncsi. Előre is köszi!

neültess, hülyegyerek :-)

az olajos féltengelyes cuccon simán lehet állítani az összetartást, minek kell ehhez mókolni?
a dobfék hátulja felé van oldalanként 2-2 csavar, amit fellazítva lehet lökdösni a kereket előre-hátra



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #67235 Dátum: 2013 Május 07, 00:02:07 »

Nem az a gond, hanem, hogy olajos féltengelyes bogaraknál a féltengely külső vége egy körívet ír le, melynek középpontja a tengely váltó felőli része. Ezért van az, hogy a leültetett bogarak hátsó kereke befele, míg a megemelteké kifele dől. A gyári "penge" erős, de rugalmas és ezáltal le tudja követni a féltengely külső végének mozgását (a tekeredéssel), ami nem egy egyenes, hanem egy ív mentén mozdul el rugózás közben. Zártszelvény, illetve cső elég erős lenne, de nem rugalmas, így csavarodna, tekeredne, és úgy is maradna. Vagy nem tudna rendesen rugózni, vagy valami eltörne.

Szerintem Tati is erre gondolt.


Köszönöm szépen! Nem tudtam, hogy a rúd mellett a lapnak mekkora szerepe van.
Magával a rugózás "pályájával" tisztában vagyok, éppen ez a problémám. Mert mivel igen komolyan le van ültetve az autóm segge, így elég sokat terpeszt. Viszont azon túl, hogy a kerék dől, minimális összetartása is lesz, ahogy az ábra is mutatja.

Ezt gondoltam megszüntetni valamivel, ami állítható, hiszen igen nehéz lenne kiszámolni, hogy hány plusz mm kellene ahhoz, hogy ismét párhuzamosan fussanak a hátsó kerekek. Szóval ezért gondoltam helyettesíteni a torziós lapokat valami mással.
Van valakinek valami ötlete? A hülyegyerek-neültess-autót, az ígyjártálköcsög, eztazovibantanítják és a mindigmondtam-hogyezbaromság típusú kommentekre nem vagyok kíváncsi. Előre is köszi!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #67234 Dátum: 2013 Május 06, 20:48:55 »

Ügyes
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #67233 Dátum: 2013 Május 06, 17:28:53 »

milyen jó "abarth kipufogót" csináltak! Smiley

http://bugstatt.blogspot.hu/2013/04/exhausting-time.html
http://bugstatt.blogspot.hu/2013/04/exhausting-time-2.html
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67232 Dátum: 2013 Május 06, 15:22:23 »

Itt egy másik.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67231 Dátum: 2013 Május 06, 15:15:56 »

http://produto.mercadolivre.com.br/MLB-481978126-faco-regulavel-alto-ou-baixo-em-poucos-minutos-_JM#D%5BC:S,P:3,E:F,Q:4

Szorosan a témához.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67230 Dátum: 2013 Május 06, 06:29:26 »

egyébként az elterésre volt kíváncsi a kolléga nem arra melyik a jobb. Biztos egyszerűbb szerkezetileg az olajos,de tényleg:melyik a jobb? Miért lett száraz féltengelyes?stabilabb az úton, ha nem dől a kerék?Hibalehetőség miatt eseleg?vagy esztétikailag ami hülyeség Smiley
Bocsi,csak bővitem a vitatémát,valamint érdekelnek az eredmények...

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67229 Dátum: 2013 Május 06, 06:22:42 »

Tongue
ezekszerint rosszul képzeltem a különbségeket és hülyeségeket írtam. így már én is jobban értem, köszönöm a képet
jól írtad le ezekszerint,csak az írásod közepe nem volt helyes,miszerint ˝"megtörik" a féltengely vonala. vagyis ezeknek az egy oldali féltengelye is két darabból van.˝

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #67228 Dátum: 2013 Május 05, 20:55:22 »

Jézus....  Jezusom ...
Hopp, most felfedtem agent provocateur kilétemet  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #67227 Dátum: 2013 Május 05, 20:52:41 »

A lényeg az, hogy az olajos sokkal jobb, ráadásul azért, mert...  Grin Mert egyszerűbb, az meg ugye jobb is.
Jézus....  Jezusom ...
1303LS
« Hozzászólás #67226 Dátum: 2013 Május 05, 20:52:10 »

Tongue
ezekszerint rosszul képzeltem a különbségeket és hülyeségeket írtam. így már én is jobban értem, köszönöm a képet
Én még mindig böngészem a soraidat szóról szóra.  Grin
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #67225 Dátum: 2013 Május 05, 20:51:11 »

A lényeg az, hogy az olajos sokkal jobb, ráadásul azért, mert...  Grin Mert egyszerűbb, az meg ugye jobb is.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #67224 Dátum: 2013 Május 05, 20:46:51 »

ez a rajz fele olyan jó sincs mint ahogy typ117 írta le Grin
Tongue
ezekszerint rosszul képzeltem a különbségeket és hülyeségeket írtam. így már én is jobban értem, köszönöm a képet
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67223 Dátum: 2013 Május 05, 20:44:43 »

<beszúrt kép törölve>
ez a rajz fele olyan jó sincs mint ahogy typ117 írta le Grin

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #67222 Dátum: 2013 Május 05, 20:42:52 »

Lenne néhány kérdésem ismét, miután a bogár első futómű egyes típusok közötti eltérésével már nagyjából tisztában vagyok:

1. Van-e eltérés egy 1984-es mexikói, és egy 1303-as hátsó futóműve között?
2. Van-e eltérés a 1303-as hátsó futóműben az 1972 év eleji, illetve ha 1973-as év végi között?
3. Van- eltérés a száraz és az olajos féltengelyes bogár hátsó futóműve között?

Köszi!


Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #67221 Dátum: 2013 Május 05, 20:41:09 »

Hol tudok utána nézni   - esetleg képekkel -  hogy mik ezek az eltérések?

ha jól tudom más az alváz vége. illetve nem maga az alváz, hanem a száraz féltengelyesnek van egy pár plusz nyúlványa aminek a vége a torziós lapok és a váltó közt van mondjuk félúton, és ahol ha jól tudom "megtörik" a féltengely vonala. vagyis ezeknek az egy oldali féltengelye is két darabból van.
én úgy gondolom hogy ezek a nyulványok valahogy együtt rugóznak a torziós lapokkal, így be és kirugózáskor (illetve ültetéskor) a kerék és a nyúlvány közti tengely folyamatosan vízszintes maradhat, így a kerék teteje nem fog befelé dőlni mint a legtöbb ültetett autón
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67220 Dátum: 2013 Május 05, 20:36:24 »

Hol tudok utána nézni   - esetleg képekkel -  hogy mik ezek az eltérések?

hogy hogy hol tudsz utána nézni ? én nem akarlak megbántani de miért akarsz fényképeket nézegetni? mi a bánatos isten fszáért nem dugod a feje be a négy bogarad alá és nézed meg őket kb tíz perc alatt több tudásra tennél szert mint itt fél évi kérdezgetéssel! én tényleg nem értem, amit életben teljes nagyságban három D-ben látsz azt könnyebben megjegyzed megérted vagy én vagyok hülye  Undecided

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67219 Dátum: 2013 Május 05, 20:12:55 »

1. Van
2. Nincs
2. Van

Hol tudok utána nézni   - esetleg képekkel -  hogy mik ezek az eltérések?
1303LS
« Hozzászólás #67218 Dátum: 2013 Május 05, 20:08:18 »

Lenne néhány kérdésem ismét, miután a bogár első futómű egyes típusok közötti eltérésével már nagyjából tisztában vagyok:

1. Van-e eltérés egy 1984-es mexikói, és egy 1303-as hátsó futóműve között?
2. Van-e eltérés a 1303-as hátsó futóműben az 1972 év eleji, illetve ha 1973-as év végi között?
3. Van- eltérés a száraz és az olajos féltengelyes bogár hátsó futóműve között?

Köszi!


1. Van
2. Nincs
2. Van
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67217 Dátum: 2013 Május 05, 20:06:26 »

Lenne néhány kérdésem ismét, miután a bogár első futómű egyes típusok közötti eltérésével már nagyjából tisztában vagyok:

1. Van-e eltérés egy 1984-es mexikói, és egy 1303-as hátsó futóműve között?
2. Van-e eltérés a 1303-as hátsó futóműben az 1972 év eleji, illetve ha 1973-as év végi között?
3. Van- eltérés a száraz és az olajos féltengelyes bogár hátsó futóműve között?

Köszi!

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #67216 Dátum: 2013 Május 05, 18:07:01 »

Ha két hét múlva is ugyan itt fogsz tartani akkor Agárdról hazafelé begurulok hozzád.
Remélem addigra azért sikerül megoldani.
Köszönöm a felajánlást!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #67215 Dátum: 2013 Május 05, 18:06:17 »

Kristof, a gyujtast vegigdebugolni egyszeru, mint egy faek.
Én is így gondolom, azért nem értem, hogy nem találom meg a hibát Cheesy
Majd átnézem még egyszer az egészet, most már ideje lenne észrevenni.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #67214 Dátum: 2013 Május 05, 17:34:07 »

Megnéztem, szerintem nincs elrakva 180 fokkal.
Viszont az van, hogy ha oda tekerem a motort ahol a megszakító zárt állapotban van és szétfeszítem, akkor ugrik a szikra a központi gyujtókábelről, ha viszont kézzel tekerem a motort, akkor nem.  Huh
Ez miért lehet?
Ha két hét múlva is ugyan itt fogsz tartani akkor Agárdról hazafelé begurulok hozzád.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67213 Dátum: 2013 Május 05, 17:03:18 »

Kristof, a gyujtast vegigdebugolni egyszeru, mint egy faek. Ott kezdodik, hogy jon a +12V valahol es vegig kell nezned, hogy minden reszen megy-e az aram/szikra, egyszerre csak egy-egy reszt gorcso ala veve, csak azt az elemi reszt vizsgalva. Te mar mindent elmondtal, szerinted minden mukodik, szerinted mindenhol van szikra, minden jol mukodik (a gyertyakra es a gyertyakabelekre nem emlekszem pontosan, de az is remlik), de nem megy. Akkor valamit benezel. Typ117 azert kert toled videot, mert azon - remenyeink szerint - latjuk, hogy mit b@szol el Grin
ez tetszett...

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67212 Dátum: 2013 Május 05, 16:59:58 »

Miért akkor leírod mi a baj vele?
Kristof, a gyujtast vegigdebugolni egyszeru, mint egy faek. Ott kezdodik, hogy jon a +12V valahol es vegig kell nezned, hogy minden reszen megy-e az aram/szikra, egyszerre csak egy-egy reszt gorcso ala veve, csak azt az elemi reszt vizsgalva. Te mar mindent elmondtal, szerinted minden mukodik, szerinted mindenhol van szikra, minden jol mukodik (a gyertyakra es a gyertyakabelekre nem emlekszem pontosan, de az is remlik), de nem megy. Akkor valamit benezel. Typ117 azert kert toled videot, mert azon - remenyeink szerint - latjuk, hogy mit b@szol el Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 330 331 332 333 334 [335] 336 337 338 339 340 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.