www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 00:33:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 329 330 331 332 333 [334] 335 336 337 338 339 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14819452 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67291 Dátum: 2013 Május 14, 23:31:39 »

ha már kezdem hallani a difibúgást,akkor lassan váltó csere? Olaj szintig van,olajos váltó.Hidegen a kinyomóvsapágy is nyekereg,de azt elhagyja 1 km után...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67290 Dátum: 2013 Május 14, 18:36:48 »

Amit szerintem Te "váltónak" meg "csőváznak" hívsz,azt bogaras köznyelven "alagútnak" hívják. Wink


Jó a  csőváz kifejezés.
Létezik önhordó kocsiszekrény, félig önhordó, és alvázas.
Az alvázas lehet létra, és csőgerinces. A bogár meg csőgerinces.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67289 Dátum: 2013 Május 12, 09:33:43 »

Amit szerintem Te "váltónak" meg "csőváznak" hívsz,azt bogaras köznyelven "alagútnak" hívják. Wink

"""""alváz első része (az ami rá van húzva és ráhegesztve a csővázra)""""",ezt a részét az alváznak pedig "Rahmenkopfnak",vagy magyarul alvázfejnek hívják. Wink
Köszi, közben utánanéztem én is. Csak pont akkor nem jutott eszembe, amikor írtam.
A váltóalagutat viszont itt olvastam egy korábbi hozzászólásban.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #67288 Dátum: 2013 Május 11, 23:48:36 »

Megnéztem ma a váltó vezető felőli oldalát, megbökdöstem csavarhúzóval.
Nem lehetett átszúrni, de a csőváz fala ezen az oldalon vékonyabb lett.
Szokták ezt javítani? Mert gondolom egy kis erősítés nem ártana neki......egy erősebb anyagból.
Tegnap fölemeltük, és az alváz első része (az ami rá van húzva és ráhegesztve a csővázra) abszolut nem rozsdás, legalábbis alulról teljesen hibátlannak tűnik.

Amit szerintem Te "váltónak" meg "csőváznak" hívsz,azt bogaras köznyelven "alagútnak" hívják. Wink

"""""alváz első része (az ami rá van húzva és ráhegesztve a csővázra)""""",ezt a részét az alváznak pedig "Rahmenkopfnak",vagy magyarul alvázfejnek hívják. Wink
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67287 Dátum: 2013 Május 11, 22:27:21 »

itt már nyilvánvalóan látszik, hogy a váltóbox oldala is erősen rohadt(főleg a vezető oldal felől), valószínű az már olyan vékony, hogy csavarhúzóval átbögdöshető Cheesy
Napóleon is bőven hervadt, két küszöb, A oszlop alja. Nem elég ide a 2 taposó, nem lesz hova heggeszteni Cheesy


Megnéztem ma a váltó vezető felőli oldalát, megbökdöstem csavarhúzóval.
Nem lehetett átszúrni, de a csőváz fala ezen az oldalon vékonyabb lett.
Szokták ezt javítani? Mert gondolom egy kis erősítés nem ártana neki......egy erősebb anyagból.
Tegnap fölemeltük, és az alváz első része (az ami rá van húzva és ráhegesztve a csővázra) abszolut nem rozsdás, legalábbis alulról teljesen hibátlannak tűnik.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67286 Dátum: 2013 Május 11, 21:49:57 »

neki merjek esni lengőkar gömbfej cserének itthon? vagy ne? ha igen egyszerű? vagy szopó? Cheesy   szekérfutómű. Smiley
Csak a préselés a probléma. Kikapod a lengőkart, ha szerencséd van, kalapáccsal is kijön másodikra. Ha nem, jön a satu, ha kevés, a hidraulikus prés. A Kamilla gömbfeje sima ügy volt, a Luigi útközben szétesettje már annyira... A végén egy 15 tonnás prés volt a megoldás, a másfeles csak nyöszörgött.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67285 Dátum: 2013 Május 11, 16:58:57 »

De gondolom nem is irodában dolgozott elötte meg futárként
Ékszerész. Nem viccelek.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67284 Dátum: 2013 Május 11, 14:01:44 »

Mindent ő gyárt hozzá!
De gondolom nem is irodában dolgozott elötte meg futárként

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #67283 Dátum: 2013 Május 11, 13:26:23 »

Lehet kapni mindent. Még megfizethető is.
Én is komplett taposót vettem. Most éppen Csillag Gabi volt elérhető számomra jó áron.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67282 Dátum: 2013 Május 11, 13:09:53 »

Régen úgy 30 éve egy taposólemez ki-be rakásán még töprengtem. Nem is gondoltam volna, hogy mára csak mosolygok egy ilyen feladaton annyira egyszerű. Főleg amikor készen meg is veszik a kocsihoz. A fotón a barátom VW 166-osa látszik. Mindent ő gyárt hozzá!

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67281 Dátum: 2013 Május 11, 12:59:00 »

Az ügyesebbek le is gyártják az alkatrészeket.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67280 Dátum: 2013 Május 11, 12:55:45 »

Szerintem egyben fenéklemezzel jobban jár,mint javitót javitó hátára hegeszteni.Valóban kell teljes fenéklemezt,napoleont,teljes küszöböt,A oszlop javitó nagyobbikat cserélni.S persze még 1,5 m2 lemezt belehegeszteni..
Lehet kapni mindent. Még megfizethető is.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67279 Dátum: 2013 Május 11, 12:46:11 »

Miert?
Szerintem ide a taposo javitoelemek pont elegendoek lesznek.
Szerintem egyben fenéklemezzel jobban jár,mint javitót javitó hátára hegeszteni.Valóban kell teljes fenéklemezt,napoleont,teljes küszöböt,A oszlop javitó nagyobbikat cserélni.S persze még 1,5 m2 lemezt belehegeszteni..

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67278 Dátum: 2013 Május 11, 12:36:31 »

Úgy néz ki, hogy a taposó javítóelemek ide kevesek lesznek Shocked Grin

Ha 3 évente ledrótkefézik, és lefestik, akkor a mai napig jó lenne. Nekem még eredeti, pedig 57 éves.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #67277 Dátum: 2013 Május 11, 09:38:57 »

Szerintem ez fenykeprol nem allapithato meg, de en nem ertek hozza ... ;-)
én látom   Grin

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67276 Dátum: 2013 Május 11, 09:30:47 »

itt már nyilvánvalóan látszik, hogy a váltóbox oldala is erősen rohadt
Szerintem ez fenykeprol nem allapithato meg, de en nem ertek hozza ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #67275 Dátum: 2013 Május 11, 08:57:01 »

Miert?
Szerintem ide a taposo javitoelemek pont elegendoek lesznek.
itt már nyilvánvalóan látszik, hogy a váltóbox oldala is erősen rohadt(főleg a vezető oldal felől), valószínű az már olyan vékony, hogy csavarhúzóval átbögdöshető Cheesy
Napóleon is bőven hervadt, két küszöb, A oszlop alja. Nem elég ide a 2 taposó, nem lesz hova heggeszteni Cheesy

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #67274 Dátum: 2013 Május 11, 08:00:53 »

Miert?
Szerintem ide a taposo javitoelemek pont elegendoek lesznek.
Szerintem arra gondolt, hogy a küszöböket is cserélnie kell. Ugyanúgy, mint nálam.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67273 Dátum: 2013 Május 11, 02:26:07 »

Úgy néz ki, hogy a taposó javítóelemek ide kevesek lesznek Shocked Grin

Miert?
Szerintem ide a taposo javitoelemek pont elegendoek lesznek.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67272 Dátum: 2013 Május 10, 21:37:14 »

Úgy néz ki, hogy a taposó javítóelemek ide kevesek lesznek Shocked Grin


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #67271 Dátum: 2013 Május 10, 19:33:39 »

"A jegesmedve jobb mint egy napkollektor."

by Kovassy István Phd....

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67270 Dátum: 2013 Május 10, 19:21:08 »

neki merjek esni lengőkar gömbfej cserének itthon? vagy ne? ha igen egyszerű? vagy szopó? Cheesy   szekérfutómű. Smiley

Ha van egy öntöttvas 250-es magyar vagy orosz satud, esetleg 1.5 tonnás hidraulika présed, akkor nyugodtan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #67269 Dátum: 2013 Május 10, 18:33:23 »

neki merjek esni lengőkar gömbfej cserének itthon? vagy ne? ha igen egyszerű? vagy szopó? Cheesy   szekérfutómű. Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67268 Dátum: 2013 Május 09, 22:49:55 »

Nekem tetszik így a Binci autója ahogy van. De sajnos azért az a visszaalakíthatóság nem mindig olyan egyszerű. Elvileg csak kikapod a szettet, aztán ismét gyári lesz az autó, de a valóságban sok apró dolgot kell átfaragni minden módosításhoz, amiket később nem olyan egyszerű eltüntetni. 1-2 plusz furat a csöveknek, a kezelőszerveknek, a kompresszornak, stb. És, hogy legyen egy kis önkritikám is, ez így van a motortuningnál is. Én is hajtogatom, hogy a gyári ülések lefóliázva a padláson, a gyári kerekek felgumizva, egy típusazonos motor a polcon, stb, stb. mind lehetőséget ad arra, hogy ha kinövöm ezt a motortuning őrületet, akkor hamar vissza tudom alakítani az autót. De ha őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondjam, hogy a majd' 10 éve tisztességesen felújított autómon a tuningból kifolyólag annyi apró flexelést, fúrást, stb. csináltam, hogy rossz belegondolni  Undecided
Emellett ismerek a közvetlen környezetemben 3 airride-os bogarat, meg még pár airride-os autót. Mindegyik azt mondja, hogy tök jó, nagyon szuperül működik, stb. De azért időről időre bevallják, hogy van hátránya bőven, van gond vele bőven. (Ha meg viszem őket apu gyárira felújított kabriójával, akkor elsírják magukat, hogy ilyen élvezetes is lehet az autózás egy bogárral.) Szerintem az airride is behoz ugyanannyi hátrányt mint az elcseszett kerékösszetartás. Biztos vagyok benne, hogy ha 2 hasonló bogár egyikébe beépítenénk valamelyik cég airride szettjét, a másikba meg tisztességesen felújítanánk a gyári futóművet, akkor az utóbbi egy pályán körbeautózná az előbbit.
Azzal kapcsolatban meg, hogy egy alaposan leültetett autónál a nem ideális kerékösszetartáson agyalunk, a Varázslóval értek egyet: Amikor így leültetünk egy autót, akkor lesz egy abnormális kerékdőlés, egy nagyon szar gumi-aszfalt kapcsolat, szinte semmi rugóút, egy összeült lengéscsillapító... ezek után az a kis összetartás probléma... Ugyan már...  Wink



Pontosan így gondolom és ezt akartam írni az AirRide-ról.

Persze nekem soha nem volt és talán nem is lesz, így nem akarok róla károgni, azonban  a TheSamba-n is van sok topik a témában, ott lehet látni, hogy az airride-ozás sem felhőtlen népünnepély.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67267 Dátum: 2013 Május 09, 22:46:15 »

enyim gyári formájában van,de kap egy ablaksötétítést oszt jól van. Én úgy vagyok vele,hogy magamnak csináltam meg két kezemmel nem másnak. Mindenkinek más az izlése de szerencse,mert kben nem láthatnánk különleges járgányokat. Bocs,h beleugattam...

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #67266 Dátum: 2013 Május 09, 21:55:24 »

Nekem tetszik így a Binci autója ahogy van. De sajnos azért az a visszaalakíthatóság nem mindig olyan egyszerű....

Nem tehetek róla, de én megelégedéssel olvasom akár a Te, akár Stunt véleményét hisz ha valakiknek a szavára, vélményére adok ezen a Fórumon, akkor Ti vagytok!
Lehet itt sok "én tudom a tutit", meg "ugyanmár, csak ezt azt visszapakolok és mi sem történt" megállapítást tenni, de az igazság valahol, általában máshol van...
Ha csak a saját Bogaramból indulok ki: vannak nála sokkal szebbek, gyorsabbak, "trendibbek", de szerencsére eddig csak olyan változtatást eszközöltem rajta, ami minimálisan változtatott akár a küllemén (füst színű hátsó lámpa, fehér index, clear lámpa elől), akár a motor (050-es gyújtás), akár a futómű teljesítményén (tárcsafék előre, piros rugóval)... És érdekességképpen az a Patonyi Peti barátom, aki folyamatosan szét-tuningolja a Bogarát, az képes volt akár Tiszaörsön (meg később a Klubgyűlésen is) szinte ódákat zengeni Öcsaisajtról, hogy milyen kellems vele utazni az ország másik felébe is, nem vesztett semmit a rugózásából, a menetkomfortjából, hogy milyen jól veszi az út egyenetlenségeit, hogy akár 100-110-es utatzó mellett is lehet benne beszélgetni... nem kell ordítva társalogni... stb...
Természetesen mindenki azt csinál a Bogarával, amit szeretne, de az a véleményem, hogy senki nem hal bele, ha hallgat azokra, akik egy kicsinyt konyítanak a témához! Wink Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67265 Dátum: 2013 Május 09, 21:49:59 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67264 Dátum: 2013 Május 09, 21:45:07 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67263 Dátum: 2013 Május 09, 21:42:30 »

A benzinkályha sztori talán a végéhez közelít.
Főleg az elektronika (és a programozható időzítő) miatt vettem egy komplett eberspacher szettet (amilyen a mostani). Kicseréltem az elektronikát (csak azt hoztam ki), a benzinpuNpát szépen kattogtatta, de nem gyújtott be (sokat nem próbáltam, talán még a benya sem ért fel). Gondoltam egyet, visszaraktam a régi eletronikát. Csodák-csodája a benzinpuNpa szépen kattogott, majd begyújtott és szépen fűtött. További tesztelés majd a hamarosan visszatérő téli időszakban. :-)
Egy parajelenséggel több. :-))))

vegyél inkább egy jegesmedve bundát, az nem kattog :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #67262 Dátum: 2013 Május 09, 21:29:20 »

A benzinkályha sztori talán a végéhez közelít.
Főleg az elektronika (és a programozható időzítő) miatt vettem egy komplett eberspacher szettet (amilyen a mostani). Kicseréltem az elektronikát (csak azt hoztam ki), a benzinpuNpát szépen kattogtatta, de nem gyújtott be (sokat nem próbáltam, talán még a benya sem ért fel). Gondoltam egyet, visszaraktam a régi eletronikát. Csodák-csodája a benzinpuNpa szépen kattogott, majd begyújtott és szépen fűtött. További tesztelés majd a hamarosan visszatérő téli időszakban. :-)
Egy parajelenséggel több. :-))))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67261 Dátum: 2013 Május 09, 21:15:06 »

Tanulság? Miért nem egy mások autón éled ki tuningolási vágyaidat?
De ha ezen akarja?  Kiss


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67260 Dátum: 2013 Május 09, 21:11:39 »

Nekem tetszik így a Binci autója ahogy van. De sajnos azért az a visszaalakíthatóság nem mindig olyan egyszerű. Elvileg csak kikapod a szettet, aztán ismét gyári lesz az autó, de a valóságban sok apró dolgot kell átfaragni minden módosításhoz, amiket később nem olyan egyszerű eltüntetni. 1-2 plusz furat a csöveknek, a kezelőszerveknek, a kompresszornak, stb. És, hogy legyen egy kis önkritikám is, ez így van a motortuningnál is. Én is hajtogatom, hogy a gyári ülések lefóliázva a padláson, a gyári kerekek felgumizva, egy típusazonos motor a polcon, stb, stb. mind lehetőséget ad arra, hogy ha kinövöm ezt a motortuning őrületet, akkor hamar vissza tudom alakítani az autót. De ha őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondjam, hogy a majd' 10 éve tisztességesen felújított autómon a tuningból kifolyólag annyi apró flexelést, fúrást, stb. csináltam, hogy rossz belegondolni  Undecided
Emellett ismerek a közvetlen környezetemben 3 airride-os bogarat, meg még pár airride-os autót. Mindegyik azt mondja, hogy tök jó, nagyon szuperül működik, stb. De azért időről időre bevallják, hogy van hátránya bőven, van gond vele bőven. (Ha meg viszem őket apu gyárira felújított kabriójával, akkor elsírják magukat, hogy ilyen élvezetes is lehet az autózás egy bogárral.) Szerintem az airride is behoz ugyanannyi hátrányt mint az elcseszett kerékösszetartás. Biztos vagyok benne, hogy ha 2 hasonló bogár egyikébe beépítenénk valamelyik cég airride szettjét, a másikba meg tisztességesen felújítanánk a gyári futóművet, akkor az utóbbi egy pályán körbeautózná az előbbit.
Azzal kapcsolatban meg, hogy egy alaposan leültetett autónál a nem ideális kerékösszetartáson agyalunk, a Varázslóval értek egyet: Amikor így leültetünk egy autót, akkor lesz egy abnormális kerékdőlés, egy nagyon szar gumi-aszfalt kapcsolat, szinte semmi rugóút, egy összeült lengéscsillapító... ezek után az a kis összetartás probléma... Ugyan már...  Wink

és bár "visszaalakítható" lesz, mégis...

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67259 Dátum: 2013 Május 09, 18:17:27 »

Persze, és ez marad is (pl. az indexbúrákat a napokban fújjuk majd autó színére - úgy gyári). De mellette meg csak szebb, ha a földön van...
Mivel sosem volt álmom a gyárias autó, csak tennék egy észrevételt!
Némelyik autónak varázsa van, és a Tied is ilyen- volt, amíg az eredetiségre törekedtél. Most nem az a baj, hogy kapott egy ültetést, attól még nagyjából szép is maradt. De most faragod, mert nem tudsz elégedett lenni valamivel, és bár "visszaalakítható" lesz, mégis...
Nekem a Te kocsidról az a bogár jut eszembe, ami valamikor Vice Tibié volt Tatabányán, és emlékszem, egyszer , amikor beállt az udvarunkba vele, elcsentem. A cipőt a földön hagytam, mert sajnáltam azt a kevés port is belevinni magammal, ami ráragadhatott. Az ezerkettő csendesen tette a dolgát, és a holland turistáknak csapágyasra forgott a nyakuk a főtéren, amíg körbementem. A fene evett a gépért, de elég borsos áron került eladósorba, végül annyiért ment el, amennyit már én is beáldoztam volna érte, de mindegy, lemaradtam. Mondjuk nem került ki a látókörből, idevaló ember vette meg. Először megültette, keskenyítette, kapott szép felniket, és láss csodát, bár ma is tetszik, elmúlt a varázs. Qzma bogaráról van szó. És a Tied is erre a sorsra jut.
Tanulság? Miért nem egy mások autón éled ki tuningolási vágyaidat? Akkor minden álmod megvalósulna...

Bácsi Győző
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #67258 Dátum: 2013 Május 08, 23:44:47 »

Én nem nyomnám le a seggét annyira a porba. Jó kis old school cal lookerként apró ültetés nagy gumival hátul, előre keskeny 145, és kész. Gyönyörű lenne. Az enyémmel hiába tenném, annak már nem állna jól, viszont a te autód karakteréhez ez illene a legjobban szerintem.

Na igen, csak akkor jönnek a kérdések, hogy "milyen motor van benne?" És onnantól már nem lehet komolyan venni a dolgot. Na meg az a kerékdőlés...

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67257 Dátum: 2013 Május 08, 23:10:38 »

Nem lesz tőle semmi baja, ha megunom, kiveszem és kész. Jobb, mint végighúzni az alját a fekvőrendőrön...
Én nem nyomnám le a seggét annyira a porba. Jó kis old school cal lookerként apró ültetés nagy gumival hátul, előre keskeny 145, és kész. Gyönyörű lenne. Az enyémmel hiába tenném, annak már nem állna jól, viszont a te autód karakteréhez ez illene a legjobban szerintem.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #67256 Dátum: 2013 Május 08, 23:02:00 »

hát én nem tenném... de te tudod, te autód...

Nem lesz tőle semmi baja, ha megunom, kiveszem és kész. Jobb, mint végighúzni az alját a fekvőrendőrön...

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67255 Dátum: 2013 Május 08, 21:35:15 »

Köszi mindenkinek!
Télire tervezek bele airride-ot, onnantól menet kzben ki tudom emelni a seggét, és akkor megszűnik majd ez a probléma.
hát én nem tenném... de te tudod, te autód...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #67254 Dátum: 2013 Május 08, 17:37:24 »

termosztátos-pneumatikus téli-nyári levegőszűrőhöz állításhoz  kell
köszönöm!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #67253 Dátum: 2013 Május 08, 13:45:25 »

hogy harmadikra már nem kéne az eredetiséget erőltetnem!
És nem is fogom. Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #67252 Dátum: 2013 Május 08, 13:43:23 »

De mellette meg csak szebb, ha a földön van...
Amúgy megértelek,változik az ember és ezzel együtt változik az ízlése,a szemlélete és a fefogása is.

Két full eredetire csinált autó után,én is úgy látom,gondolom,hogy harmadikra már nem kéne az eredetiséget erőltetnem!
Oldalak: 1 ... 329 330 331 332 333 [334] 335 336 337 338 339 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.