www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 21:05:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921206 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 327 328 329 330 331 [332] 333 334 335 336 337 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13034904 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67345 Dátum: 2013 Május 19, 17:00:47 »

...igen átsárgult mélyen, csak a csere segít rajta.
fesd le fehérrel



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67344 Dátum: 2013 Május 19, 15:51:38 »

Valami paraszt összekente alvázvédővel az ablakmosó tartályt. Le lehet vakarni, de nem kicsit sárgult be tőle a műanyag.  Undecided

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Kívánom szívből, hogy csak ez az egy gond legyen az autóddal... Smiley Hála Istennek nem az autó tetején van, hanem a csomagtérben. Ha működik, én hozzá nem nyúlnék semmivel (vékonyítani a tartály falát, amiben azért túlnyomás van általában...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Sompi
« Hozzászólás #67343 Dátum: 2013 Május 19, 15:48:23 »

szerintem ez mélyebben is sárga lesz Undecided

...igen átsárgult mélyen, csak a csere segít rajta.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67342 Dátum: 2013 Május 19, 15:38:40 »

szerintem ez mélyebben is sárga lesz Undecided
Szerintem is, irtam is alabb. A vekony reteg eltavolitasahoz ajanlottam az urkorszak egyik hires eszkozet, mert Spike mar homokolni-gyongyozni akart a vekony reteg eltavolitasahoz ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67341 Dátum: 2013 Május 19, 10:07:57 »

Igen, van egy specialis, japan mernokok altal is hasznalt es ajanlott eszkoz amivel ezt meg lehet oldani, ra is lehet guglizni, a neve: csiszolopapir.
szerintem ez mélyebben is sárga lesz Undecided

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67340 Dátum: 2013 Május 19, 07:18:32 »

csak tipp. valami okos dologgal csak le lehet borotválni egy vékony réteget a kemény műanyag felületről ...

Igen, van egy specialis, japan mernokok altal is hasznalt es ajanlott eszkoz amivel ezt meg lehet oldani, ra is lehet guglizni, a neve: csiszolopapir.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #67339 Dátum: 2013 Május 19, 01:23:11 »

Szerintem eleg melyen belediffundal az anyagba, de legyen neked igazad!
csak tipp. valami okos dologgal csak le lehet borotválni egy vékony réteget a kemény műanyag felületről ...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67338 Dátum: 2013 Május 19, 01:18:29 »

lehet h hülyeséget mondok de mi lenne ha kapna egy kis finom gyöngyöt alacsony nyomáson vagy homokot.
Szerintem eleg melyen belediffundal az anyagba, de legyen neked igazad!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #67337 Dátum: 2013 Május 19, 01:17:17 »

Valami paraszt összekente alvázvédővel az ablakmosó tartályt. Le lehet vakarni, de nem kicsit sárgult be tőle a műanyag.  Undecided

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
lehet h hülyeséget mondok de mi lenne ha kapna egy kis finom gyöngyöt alacsony nyomáson vagy homokot.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Sompi
« Hozzászólás #67336 Dátum: 2013 Május 18, 22:55:20 »

Valami paraszt összekente alvázvédővel az ablakmosó tartályt. Le lehet vakarni, de nem kicsit sárgult be tőle a műanyag.  Undecided



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67335 Dátum: 2013 Május 18, 22:41:38 »

Elvileg 200-asnak kell lennie, de bogaraknál semmiben sem lehetsz biztos.  Wink

Akkor szétszedés nélkül nem lehet tudni, hogy mivel van szerelve?


Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67334 Dátum: 2013 Május 18, 22:37:57 »

Nem! Más a lendkereke a 180-asnak és a 200-asnak.


Akkor szétszedés nélkül nem lehet tudni, hogy mivel van szerelve?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67333 Dátum: 2013 Május 18, 22:36:39 »

Nem! Más a lendkereke a 180-asnak és a 200-asnak.

Akkor  ha szerkezettel, csapággyal együtt van cserélve a tárcsa, akkor betehető bármelyik átmérőjű?


Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #67332 Dátum: 2013 Május 18, 22:27:59 »

Akkor  ha szerkezettel, csapággyal együtt van cserélve a tárcsa, akkor betehető bármelyik átmérőjű?

Simán bemegy a 200-as, és az a jobb választás egy 1,6-os motorhoz. De elmegy a 180-assal is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #67331 Dátum: 2013 Május 18, 22:19:53 »

Akkor  ha szerkezettel, csapággyal együtt van cserélve a tárcsa, akkor betehető bármelyik átmérőjű?

Van olyan, amikor egy kicsit mókolni kell a váltóház belsején. De nem kell sokat. A lendkerék miatt.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67330 Dátum: 2013 Május 18, 21:54:42 »

Amekkora a kuplungszerkezethez passzol. Vagy-vagy.

Akkor  ha szerkezettel, csapággyal együtt van cserélve a tárcsa, akkor betehető bármelyik átmérőjű?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #67329 Dátum: 2013 Május 18, 21:50:57 »

1303-ban 1,6-os motor esetén a kupplungtárcsa átmérője 180mmm vagy 200mm lehet?
Vagy ez váltókód függő?

Amekkora a kuplungszerkezethez passzol. Vagy-vagy.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67328 Dátum: 2013 Május 18, 21:09:10 »

1303-ban 1,6-os motor esetén a kupplungtárcsa átmérője 180mmm vagy 200mm lehet?
Vagy ez váltókód függő?
1303LS
« Hozzászólás #67327 Dátum: 2013 Május 17, 21:25:28 »

hát erre szoktam mondani hogy felénk az ilyenek éhenhalnak vagy agyonverik őket Undecided és erre szoktak a pestiek jól megsértődni főként Rnie Kiss
Kell húzni egy határt, a szar munka az vagy szarul lesz megcsinálva, vagy többe kerül. Más alternatíva nincs.
A felnieimet én is vihettem volna 500Ft körüli barkácshomokoshoz, de jobb volt a lelkemnek, hogy 1500-ért profin lefújták fémszemcsével.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67326 Dátum: 2013 Május 17, 21:15:08 »

Nem is szeretik. Alvázvédős és nemalvázvédős rendszerint külön árképzett.
hát erre szoktam mondani hogy felénk az ilyenek éhenhalnak vagy agyonverik őket Undecided és erre szoktak a pestiek jól megsértődni főként Rnie Kiss

1303LS
« Hozzászólás #67325 Dátum: 2013 Május 17, 20:58:35 »

a szétrohadt olajos azvázvédős  szutykos alváz az nem mocskolja a homokot  Jezusom ...
Ahol én legutóbb felnit szórattam előre kikötötték, hogy szinterest a telepre se vigyek be és ha sok festékréteg van rajta akkor más lesz az ár.
Mondjuk ezek fémszemcsével szórtak, ez egy picit komolyabb, mint a homokosok.
1303LS
« Hozzászólás #67324 Dátum: 2013 Május 17, 20:55:19 »

a szétrohadt olajos azvázvédős  szutykos alváz az nem mocskolja a homokot  Jezusom ...
Nem is szeretik. Alvázvédős és nemalvázvédős rendszerint külön árképzett.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67323 Dátum: 2013 Május 17, 20:36:01 »

Én mindig azt szokom hallani kifogásként, hogy összemocskolja a "homokot". Nem az a baj, hogy 3perccel tovább kell neki nyomni.
Az olcsó homokosok általában többször visszalapátolják a homokot, illetve szóróanyagot, mert drága.
a szétrohadt olajos azvázvédős  szutykos alváz az nem mocskolja a homokot  Jezusom ...

1303LS
« Hozzászólás #67322 Dátum: 2013 Május 17, 20:28:19 »

aztán gyááá!
Én mindig azt szokom hallani kifogásként, hogy összemocskolja a "homokot". Nem az a baj, hogy 3perccel tovább kell neki nyomni.
Az olcsó homokosok általában többször visszalapátolják a homokot, illetve szóróanyagot, mert drága.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67321 Dátum: 2013 Május 17, 20:25:41 »

izé
az nem árt a felninek?(lágyulás-deformálódás)
nem fehérizzásig , csak megkapatni hogy a szinter rugalmassága megszűnjön aztán gyááá!

Elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #67320 Dátum: 2013 Május 17, 20:14:05 »

a faszt, disznóperzselő aztán mehet a homok
izé
az nem árt a felninek?(lágyulás-deformálódás)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67319 Dátum: 2013 Május 17, 20:10:20 »

A legtöbb homokszóró ha meglát egy szinterezett felnit már el is hajt a pi... Szóval a felnik életében legtöbbször az utolsó állomás a szinterezés, onnan már csak a kuka.  Cheesy
a faszt, disznóperzselő aztán mehet a homok

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67318 Dátum: 2013 Május 17, 19:13:45 »

Ez állítólag valami vw célszerszám, amit karburátorok felújításához - javításához használnak.
Látott már valaki ilyet?:




[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67317 Dátum: 2013 Május 17, 16:35:06 »

Felni témához: Pont emiatt írtam, hogy sok alufelnit szintereztünk és nagyon szépek lettek. Acél felninél meg az a helyzet amit mondasz, hogy az illesztésnél mindig mozog picit a felni. Ezzel nincs is semmi baj egy hobbijárműnél amit csak nyáron használsz és akkor is csak párezer km-t teszel bele, meg azért kell idő a hajszálrepedéseknek is, utána annak is, hogy bejusson a nedvesség és akkor még odébb van mire kívülről is meglátszik a dolog. Emellett tényleg vannak nagyon jó minőségű, nagyon rugalmas porfestékek (Itt is széles a skála mint a hagyományos festékeknél: gagyitól a csúcsig). De anno a cégnél mindenki, mindent szintereztetett és azért a télen is sós lében is használt autóknál jöttek elő problémák.
A homokszóróban nem szeretik a szintert, de a legtöbbet a kromofág ugyanúgy lekapja mint bármelyik más festéket. Csak azt, hogy a kromofág leszedi, sokan nem is gondolják, mert olyan csoda dolognak tartják "hiszen az egy műanyag bevonat".

Hogyan oldják meg a szinterezők a felni összehegesztésénél lévő vájút?
Azt rendesen kihomokolni is nehéz, sőt SZVSZ ott vannak olyan mozgások amiket a vastag szinterréteg hosszútávon nehezen visel el és jön a hajszálrepedés, stb, stb....
Ja és mégegy. A legtöbb homokszóró ha meglát egy szinterezett felnit már el is hajt a pi... Szóval a felnik életében legtöbbször az utolsó állomás a szinterezés, onnan már csak a kuka.  Cheesy

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67316 Dátum: 2013 Május 17, 16:32:25 »

Hmm.. Én homokszórattam felniimet,aztán alapozó szórógitt,matt zománc,matt lakkozás 4 rétegben.Erre fel a gumit fordítva tette fel a gumis.Jártam másiknál és átfordítattam vele.Mondanom sem kell,mit zserencsétlenkedett.Pedig felhívtam a figyelmét,hogy vigyázzon rá.Erre az összes vasnyomot,súlynyomot látni rajta

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67315 Dátum: 2013 Május 17, 16:14:22 »

Ez pontosan így van. Ezért is szeretik a felújítók. Nekem ingyen volt a szinterezés, de egy másik soproni cégnél olyan 5-8 éve 1500Ft/db áron homokoltak egy acél felnit és ugyanennyiért szinterezték is. Mindezt úgy, hogy reggel leadtad a cuccot, délután meg elvitted. Na ez fényezésnél sem időben, sem anyagilag nem alakul ennyire kedvezően. (De azért ez nem azt jelenti, hogy a fényező lehúzza az embert, mert egy festékrendszerrel lefényezett felni az egész más történet.)
Ennek ellenére mi sok autónál amit csináltunk, inkább szoptunk napokat néhány alkatrész alapozásával, fényezésével, mert a korábban leírtak miatt azért nem mindenhova nyerő a szinter.

Még annyit hozzátennék,hogy "szerintem" a szinterezéssel még olcsóbban is kijön az ember,mintha az adott alkatrészt,felnit,motorburkolatot stb elviszi az ember fényezőhöz,hetekig csihulgatják,és szerintem nagyobb lesz a számla végösszege,mintha beadná valahová porfestésre.

1303LS
« Hozzászólás #67314 Dátum: 2013 Május 17, 15:56:49 »

Gyakorlatilag szinterezésnél azt csináljuk, mintha festésnél rögtön a színt fújnánk a nyers lemezre. ahol 3 réteg lemez van egymásra hegesztve és homokszórással nem tudod maradéktalanul eltüntetni 40 év korrózióját a lemezek közül, illetve a porfesték sem tud befolyni.

Igen, pontosan erre gondoltam csak Te sokkal jobban, érthetőbben le tudod írni.
Én sokszor azt hiszem, hogy ami a fejemben van az átmegy pár egyszerű mondattal, pedig néha az alap fizikai törvényekkel is baj van a fel(nem)dolgozásnál.  Grin
Akkor még a 3 rétegű lemez témához.
Hogyan oldják meg a szinterezők a felni összehegesztésénél lévő vájút?
Azt rendesen kihomokolni is nehéz, sőt SZVSZ ott vannak olyan mozgások amiket a vastag szinterréteg hosszútávon nehezen visel el és jön a hajszálrepedés, stb, stb....
Ja és mégegy. A legtöbb homokszóró ha meglát egy szinterezett felnit már el is hajt a pi... Szóval a felnik életében legtöbbször az utolsó állomás a szinterezés, onnan már csak a kuka.  Cheesy
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #67313 Dátum: 2013 Május 17, 09:30:02 »

Köszönöm szépen a részletes, és érthető leírást.
Még annyit hozzátennék,hogy "szerintem" a szinterezéssel még olcsóbban is kijön az ember,mintha az adott alkatrészt,felnit,motorburkolatot stb elviszi az ember fényezőhöz,hetekig csihulgatják,és szerintem nagyobb lesz a számla végösszege,mintha beadná valahová porfestésre.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67312 Dátum: 2013 Május 17, 09:24:10 »

Szinterezés témához:.....

Köszönöm szépen a részletes, és érthető leírást.
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #67311 Dátum: 2013 Május 17, 08:38:02 »

Megkerestem.



köszi!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67310 Dátum: 2013 Május 17, 08:33:22 »

Szinterezés témához:
 Úgy írom ezeket, hogy 7 évig dolgoztam olyan cégnél, aminek külön szinterező üzemegysége volt. Ráadásul annak a csoportnak voltam a vezetője, amelyik az üzem berendezéseinek javítását, karbantartását végezte. A 7 év alatt sok mindent láttam szinterezés témában (pl. még műanyagot is szintereztünk át más színűre).
Mindkét csoportnak igaza van valamennyire és ez azért van mert nem arról van szó, hogy a szinter, vagy a festés a jobb, hanem mindkettőből van jobb és rosszabb minőségű. Mindkettőből van rugalmasabb és ridegebb egyaránt. Festékből és szinterből is van olyan amit old a benzin és van olyan amit nem. És tulajdonképpen mindkettő egy műanyag réteget hoz létre, a különbség a felhordás módjában van. Illetve a felhordás módjából adódóan a szinter általában egy húsos bevonatot képez, míg festeni vékonyan szoktunk, de akár festékkel is lehet vastag bevonatot készíteni. Sőt, sok szinterezéshez használt porfestéket fel tudsz oldani oldószerben és akár ugyanúgy fel tudod vinni mint egy hagyományos festéket.
Viszont egy rohadt nagy különbség van a szinter és a festés között: Míg festés esetén oldalakon át írunk itt a fórumon is a jó passziváló alapozó fontosságáról, meg, hogy melyik a jobb mert mennyire fontos a passziváló alapozó használata, addig a szinterezésnél ezt szemrebbenés nélkül kihagyjuk. Gyakorlatilag szinterezésnél azt csináljuk, mintha festésnél rögtön a színt fújnánk a nyers lemezre. Gondolom ezért írta azt a Vili (jogosan), hogy autónál nem illik szintert használni. Mivel nincs passziválás, ezért tud csúnya dolgokat csinálni a szinter alatt a rozsda, ha nem közvetlenül a homokszórást követően kapja meg a bevonatot, illetve ha a bevonat elkészítéséig nincs mondjuk egy olajréteg az alkatrészeken. És itt nem csak erős barna rozsdáról beszélek, hanem a nem látható, a homokszórás után 1-2 napig állva hagyott, még látható rozsdával nem bíró nyers fémről is.
Biztos látott már mindenki olyan ruha-szárogatót, vagy felmosó nyelet, amin a fehér bevonat (szinter) levelekben mállott le. Ez tipikus esete a gyenge szinter + egy kis korrózió kombinációjának ami csúnya munkát végez. De ott van ellenpéldának a mosógépek lemez burkolata, ami több tíz évet kibír ugyanezzel a felületbevonattal vizes környezetben.
Én pl. a motorlemezeléseket rendszeresen szintereztettem, mert a munkahelyemen nagyon jó minőségű anyaggal dolgoztak és maga berendezés is egy komoly, teljes csarnokot betöltő gép volt. Motorburkolatnál nem oldotta a benzin-olaj, nem karcolódott akkor sem ha szárazon töröltem, nem fakult, stb. De szintereztettem alufelnit, ami nagyon szép és tartós lett. Viszont láttam egy két acél felnit amit szintereztek és télen is használtak sós hólében. Na azoknál elég volt egy kis hiba, egy kis hajszálrepedés és már dolgozott is a rozsda a festék alatt és nem csak egy lokális rozsdapötty alakult ki mint festésnél. De ugyanígy nem mertem használni lökhárítótartónál, ahol 3 réteg lemez van egymásra hegesztve és homokszórással nem tudod maradéktalanul eltüntetni 40 év korrózióját a lemezek közül, illetve a porfesték sem tud befolyni. Ezért én ott azt választottam, hogy homokszórás és kapargatás után a passziváló alapozóval nem csak lefújtam az alkatrészt, hanem befolyattam minden résbe, majd színre fújtam.
Szóval mindkettő működhet, mindkettőből van jó és gyenge minőségű egyaránt. Én nem szeretem mindenhol a szintert, de van ahol meg jobban bírom mint a hagyományos festést.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67309 Dátum: 2013 Május 17, 08:02:29 »

szinter igazából egy műanyag bevonat, szvsz elég jó cucc az!
Igaz. Nehezen sérül, de ha sérül, csak akkor látod, ha baj van, amikor már nagy foltban dobja le a rozsda. Pl. motorburkolathoz szerintem kiváló. Felninél már nem biztos.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #67308 Dátum: 2013 Május 17, 05:57:02 »

Megkerestem.



Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67307 Dátum: 2013 Május 17, 00:54:39 »

nem mindig látszik
Igen, nalad neha akrobatikus elhajlast/nyaktekergetest kell csinalni, hogy az ember egyenes haladaskor lassa a kormany kulloitol az olajhomersekletet mutato muszert ... ;-) Stonemen megoldasa jobb, kozepre vagy jobbra (anyosules ele) erdemesebb "rejteni" a muszereket.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #67306 Dátum: 2013 Május 16, 22:56:49 »

Én semmit nem engednék szinterezni autón.
Sérülékeny, nehezen javítható, alatta tud dolgozni a nem 100%-ig eltávolított mocsok.
Autót festékkel kell festeni. Ja nem fa vagy falfestékkel.
Én így gondolom.
szinter igazából egy műanyag bevonat, szvsz elég jó cucc az!

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Oldalak: 1 ... 327 328 329 330 331 [332] 333 334 335 336 337 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.201 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.