www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 03:03:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1811 1812 1813 1814 1815 [1816] 1817 1818 1819 1820 1821 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13179942 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7995 Dátum: 2006 Október 04, 18:12:59 »

Na jó, de a Gófomban van egy szíj 3500 ért, + egy görgő 4000,- ért...

Nekem ugyan Golfom van, ahhoz minden drágább, mint a Gófhoz :-) a szíj 8000 szokott lenni (tdi) az excenteres rugós feszítő 7500, a kis feszítő/vezetőgörgő meg 2500 Ft. Ezek jobb cuccok, nem a legolcsóbbak.
Ennyi egy vezérműszíj csere.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Holló
« Hozzászólás #7994 Dátum: 2006 Október 04, 17:40:00 »

Vetté Gófot ?
még nem, csak vicc vót
Süni
« Hozzászólás #7993 Dátum: 2006 Október 04, 17:28:05 »

5ezerért ideadsz mindent? Grin
Vetté Gófot ?
Holló
« Hozzászólás #7992 Dátum: 2006 Október 04, 17:22:46 »

Na jó, de a Gófomban van egy szíj 3500 ért, + egy görgő 4000,- ért...
5ezerért ideadsz mindent? Grin
Süni
« Hozzászólás #7991 Dátum: 2006 Október 04, 17:19:02 »

ez nem olyan extrém drága
az Alfámhoz is hasonló árak voltak
Na jó, de a Gófomban van egy szíj 3500 ért, + egy görgő 4000,- ért...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7990 Dátum: 2006 Október 04, 15:54:48 »

van 4 vezetőgörgő : 10e/db
szíj : 32e
feszítő : 18e
és vezérlésben van még a vízpumpa is : 18e

Össz : 108e, és ez csak egy vezérléscsere anyagköltsége utángyártottban...

ez nem olyan extrém drága
az Alfámhoz is hasonló árak voltak

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7989 Dátum: 2006 Október 04, 15:54:14 »

Akkor ha jól számolom ez kb 1Ft/km.
Ha hobbiautonak használják akkor kb 20 évente kell cserélni! Smiley

van 4 vezetőgörgő : 10e/db
szíj : 32e
feszítő : 18e
és vezérlésben van még a vízpumpa is : 18e

Össz : 108e, és ez csak egy vezérléscsere anyagköltsége utángyártottban...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7988 Dátum: 2006 Október 04, 15:52:12 »

És mindez úgy nyolcvanezrenként..... Vagy nem?

van 4 vezetőgörgő : 10e/db
szíj : 32e
feszítő : 18e
és vezérlésben van még a vízpumpa is : 18e

Össz : 108e, és ez csak egy vezérléscsere anyagköltsége utángyártottban...
Süni
« Hozzászólás #7987 Dátum: 2006 Október 04, 15:48:19 »

Rossznak nem rossz csak kérdezd meg a Sünit hogy most mennyibe kerülnek alapvető dolgok egy subaru blokkhoz.Értem ezalatt például a szíjakat.....


van 4 vezetőgörgő : 10e/db
szíj : 32e
feszítő : 18e
és vezérlésben van még a vízpumpa is : 18e

Össz : 108e, és ez csak egy vezérléscsere anyagköltsége utángyártottban...
Holló
« Hozzászólás #7986 Dátum: 2006 Október 04, 14:50:19 »


Hagyd már ezt a használhatóbbat, bazeg!  Wink


Ami érv lehet egy autó megvásárlásánál, egy hobbi autó megvásárlásánál sokadrangú. Ezeknél az autóknál nem a racionalitás a döntő érv. Ki venne akkor bogarat???  Evil
már áruljuk is
szeda_1970
« Hozzászólás #7985 Dátum: 2006 Október 04, 14:16:08 »

Rossznak nem rossz csak kérdezd meg a Sünit hogy most mennyibe kerülnek alapvető dolgok egy subaru blokkhoz.Értem ezalatt például a szíjakat.....


Azért nem annyira rossz egy Subaru motor egy buszban:


szeda_1970
« Hozzászólás #7984 Dátum: 2006 Október 04, 14:06:21 »

Tibi olyan állat gép hogy még stunt sem akarta vezetni mert félt hogy nem tudja kordában tartani Tibi évek óta húzódó szabadságvágyát!!
Szóval Tibivel vigyázni mert most az évek alatt több száz lóerőt raktározott el magában  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7983 Dátum: 2006 Október 04, 13:53:59 »

beszart ma az mp3as penndrive-om... 512MB,  Creative...

a pc sem tudja formázni ,és magát sem tudja kezelni...

most mit tudok ilyenkor csinálni ? megtapossam ?  Cry


Akármit is csinálsz vele, ne ide írd, oké?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7982 Dátum: 2006 Október 04, 13:52:29 »

beszart ma az mp3as penndrive-om... 512MB,  Creative...

a pc sem tudja formázni ,és magát sem tudja kezelni...

most mit tudok ilyenkor csinálni ? megtapossam ?  Cry

SW frissités?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7981 Dátum: 2006 Október 04, 13:50:13 »

beszart ma az mp3as penndrive-om... 512MB,  Creative...

a pc sem tudja formázni ,és magát sem tudja kezelni...

most mit tudok ilyenkor csinálni ? megtapossam ?  Cry
íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííveld meg!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7980 Dátum: 2006 Október 04, 13:48:07 »

beszart ma az mp3as penndrive-om... 512MB,  Creative...

a pc sem tudja formázni ,és magát sem tudja kezelni...

most mit tudok ilyenkor csinálni ? megtapossam ?  Cry

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7979 Dátum: 2006 Október 04, 13:34:46 »

Azért nem annyira rossz egy Subaru motor egy buszban:



Persze, nem rossz, de itt elvekről van szó! 

Egy zsúptetős, vályogfalas házba sem teszel műanyag thermoplan üvegű ablakokat. Pedig tuti jól szigetelnek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7978 Dátum: 2006 Október 04, 13:32:57 »

Azért nem annyira rossz egy Subaru motor egy buszban:


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7977 Dátum: 2006 Október 04, 13:30:51 »

A kisebb fojtású dob és a nagyobb összenyitású (hegyes) vezérműtengely nagyon tudja csökkenteni a hengerfej (legkényesebb rész) hőmérsékletét.

Persze ha minden gyári, az úgy okés, lemezek, stb., mert gyári, jól beállított állapotban azért nem melegszenek ezek túl. A túlmelegedésnek mindig oka van.

A kisebb fojtású dob hangját nem szerettem. Gyári tengely, 1.25 himbasor, +1 L olajteknő.  Nem melegszik.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7976 Dátum: 2006 Október 04, 13:27:46 »

Igen ezt tudom, azért is rakott vissza mindent eredetire Pista.
J cső helyett hőcserélő, gyári kipuff, termosztát.


A kisebb fojtású dob és a nagyobb összenyitású (hegyes) vezérműtengely nagyon tudja csökkenteni a hengerfej (legkényesebb rész) hőmérsékletét.

Persze ha minden gyári, az úgy okés, lemezek, stb., mert gyári, jól beállított állapotban azért nem melegszenek ezek túl. A túlmelegedésnek mindig oka van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7975 Dátum: 2006 Október 04, 13:23:34 »

Jó, csak vicceltem :-)
Ezzel nem is lehetne indulni szerintem semelyik kategóriában.


Kategória: széria mutáns.   Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7974 Dátum: 2006 Október 04, 13:23:09 »



A buszok és a typ3-asok nagyon érzékenyek a hűtésre. Amíg gyári midnen, addig nincs baj, de ha pontatlanság stb. van akkor hamar melege lesz.
Bogár jobb ilyen szempontból.
Igen ezt tudom, azért is rakott vissza mindent eredetire Pista.
J cső helyett hőcserélő, gyári kipuff, termosztát.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7973 Dátum: 2006 Október 04, 13:22:49 »

Most próbálom magam elé képzelni...
A Typ 3 fűtése más mint a bogáré illetve a buszé ha jól derneg:)
Akkor ez most olyan mintha a kutyaól kijövő két nyílását ledugóznám az AS motoron?
És a fűtésem pedig álandóan rajta van. Csak nincs ami befújja mert a ventillapátor nem keni kifele.
Jól értem?!




Jól, pontosan ez a helyzet!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7972 Dátum: 2006 Október 04, 13:21:35 »


Ha a hűtőlevegőt belefújja a hőcserélőbe, akkor a hőcserélő végén lévő klappantyú zárja el a levegő útját, gyakorlatilag egy zsákutca. Viszont a hőcserélni burkolata nem igazán passzol jól, minimális veszteség, szivárgás még a klappantyúnál is lehetséges, ami tényleg nem sok, de ha már akkor már, ugye.
Ezért én a kivezetést ledugóztam és a hőcserélőkbe bele sem fújja a levegőt, ki van nyitva a klappantyú arrafelé szellőzik valamennyit és kész. Fűtés nulla.

A buszok és a typ3-asok nagyon érzékenyek a hűtésre. Amíg gyári midnen, addig nincs baj, de ha pontatlanság stb. van akkor hamar melege lesz.
Bogár jobb ilyen szempontból.
Most próbálom magam elé képzelni...
A Typ 3 fűtése más mint a bogáré illetve a buszé ha jól derneg:)
Akkor ez most olyan mintha a kutyaól kijövő két nyílását ledugóznám az AS motoron?
És a fűtésem pedig álandóan rajta van. Csak nincs ami befújja mert a ventillapátor nem keni kifele.
Jól értem?!

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7971 Dátum: 2006 Október 04, 13:18:43 »


Ez nem fair.  Úgy néz ki, hogy nem tudom a télen megcsinálni a motorom. De ha megtudnám, az sem lenne fair.

De a dízel golffal odaverek neki, ha az neked örömöt okoz.  Wink Grin  Evil

Jó, csak vicceltem :-)
Ezzel nem is lehetne indulni szerintem semelyik kategóriában.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7970 Dátum: 2006 Október 04, 13:17:02 »

Ha úgy döntök, hogy megveszem, a rajzáson gyorsulsz majd velem egyet? :-)

Kapsz pici előnyt is :-)


Ez nem fair.  Úgy néz ki, hogy nem tudom a télen megcsinálni a motorom. De ha megtudnám, az sem lenne fair.

De a dízel golffal odaverek neki, ha az neked örömöt okoz.  Wink Grin  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7969 Dátum: 2006 Október 04, 13:15:08 »



Ha úgy döntök, hogy megveszem, a rajzáson gyorsulsz majd velem egyet? :-)

Kapsz pici előnyt is :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7968 Dátum: 2006 Október 04, 13:07:06 »

Olyan légszűrővel mint a Stuntnak van, megmarad az is.

Megnyugodhatsz, elveszítjük!  Evil Evil Grin

Szerintem akkor sem lehet a fedelet lecsukni, magas a karbi is és a generátor is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7967 Dátum: 2006 Október 04, 13:06:07 »

Ezt nem értem de remélem elmagyarázod.



Ha a hűtőlevegőt belefújja a hőcserélőbe, akkor a hőcserélő végén lévő klappantyú zárja el a levegő útját, gyakorlatilag egy zsákutca. Viszont a hőcserélni burkolata nem igazán passzol jól, minimális veszteség, szivárgás még a klappantyúnál is lehetséges, ami tényleg nem sok, de ha már akkor már, ugye.
Ezért én a kivezetést ledugóztam és a hőcserélőkbe bele sem fújja a levegőt, ki van nyitva a klappantyú arrafelé szellőzik valamennyit és kész. Fűtés nulla.

A buszok és a typ3-asok nagyon érzékenyek a hűtésre. Amíg gyári midnen, addig nincs baj, de ha pontatlanság stb. van akkor hamar melege lesz.
Bogár jobb ilyen szempontból.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7966 Dátum: 2006 Október 04, 12:47:38 »

Olyan légszűrővel mint a Stuntnak van, megmarad az is.

Megnyugodhatsz, elveszítjük!  Evil Evil Grin
Kársztájling.hu használhatatlan hátsó csomagtérrel. Elveszítjük NGA-t? Nyugtassatok meg!


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7965 Dátum: 2006 Október 04, 12:42:20 »

Kársztájling.hu használhatatlan hátsó csomagtérrel. Elveszítjük NGA-t? Nyugtassatok meg!

Evil Cool

<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7964 Dátum: 2006 Október 04, 12:25:47 »

http://www.ahnendorp.com/angebot.html

Nem rossz.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7963 Dátum: 2006 Október 04, 12:25:27 »

Csemetének Golfban a helye. Automata öv, gyerekülés, fűtés, futómű, fék, légzsák.

Milyen csemete?????   Wink


Aki érkezik majd...
 Tongue

Értem, értem.
De egyszer-egyszer csak beleül. És hidegben jobban megy.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7962 Dátum: 2006 Október 04, 12:24:37 »

Most is le van dugózva, hogy ne veszítsek semmi levegőt.
Ezt nem értem de remélem elmagyarázod.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7961 Dátum: 2006 Október 04, 12:20:27 »

És akkor hova lesz a fűtés, ha J cső lesz? Mi lesz a csemetével? Belefagy az autóba az apa hülyesége miatt?


Most is le van dugózva, hogy ne veszítsek semmi levegőt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7960 Dátum: 2006 Október 04, 12:19:51 »

És akkor hova lesz a fűtés, ha J cső lesz? Mi lesz a csemetével? Belefagy az autóba az apa hülyesége miatt?


Csemetének Golfban a helye. Automata öv, gyerekülés, fűtés, futómű, fék, légzsák.

Milyen csemete?????   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7959 Dátum: 2006 Október 04, 12:16:48 »


Amikor lent az egész rendszer, akkor a csőkígyót, hogy ne legyen a motorterem olyan forró. Természetesen a hőcserélőket nem, ha egyáltalán lesznek, nem pedig J cső lesz. Ha J cső lesz, akkor azt is betekerem.

Itthon is be lehet szerezni, van egy motortuningos (motorkerékpár) haverom, az tudja.
És akkor hova lesz a fűtés, ha J cső lesz? Mi lesz a csemetével? Belefagy az autóba az apa hülyesége miatt?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7958 Dátum: 2006 Október 04, 12:14:30 »

De mégis, miként bandázsolnál?



Amikor lent az egész rendszer, akkor a csőkígyót, hogy ne legyen a motorterem olyan forró. Természetesen a hőcserélőket nem, ha egyáltalán lesznek, nem pedig J cső lesz. Ha J cső lesz, akkor azt is betekerem.

Itthon is be lehet szerezni, van egy motortuningos (motorkerékpár) haverom, az tudja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7957 Dátum: 2006 Október 04, 12:08:54 »

A bandázs kicsit hasznosabb, mint 75-80-100 lóerőhöz a wheelie bar....  Wink
De mégis, miként bandázsolnál?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7956 Dátum: 2006 Október 04, 12:08:31 »

A bandázs kicsit hasznosabb, mint 75-80-100 lóerőhöz a wheelie bar....  Wink
Viszont megáll rajta egy kocka sör vagy egy zsugor light cola.
Bár a light semmivel nem könnyebb mint a normál. akkor miért hívják úgy?!
Oldalak: 1 ... 1811 1812 1813 1814 1815 [1816] 1817 1818 1819 1820 1821 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.