www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 17:25:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 323 324 325 326 327 [328] 329 330 331 332 333 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14814621 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67531 Dátum: 2013 Június 04, 22:30:02 »

az ijedősöknek mondanám hogy textilbetétes gumi benzincsövet pl gufaro meg karbifedélből kicsúszó rézcsövet már láttam de szétmálott kidurrant eldobós benzinszűrőt még nem...
majd a varázsló ellenpéldáz ....

Gufero

...és én sem láttam, de jobb félni, mint megin' enni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67530 Dátum: 2013 Június 04, 21:13:02 »

Én simán egy doboz fékfolyadékot bele szoktam önteni, melegre járatom, néha megyek is vele (óvatosan, nem pályanapra) és leeresztem.

asszem süni írta valamikor réges rég egy messzi-messzi galaxisban, hogy a tengerentúlon ha hidrotőke hangja van a motornak, akkor olaj helyett feltöltik atf-fel (mert az ott olcsó), jól túráztatják pár percig, aztán örülnek.
tulajdonképpen a hidrodinamikus kenés megvan a főtt tengelycsapágyaknál, nagy baja nem lehet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #67529 Dátum: 2013 Június 04, 20:49:23 »

az ijedősöknek mondanám hogy textilbetétes gumi benzincsövet pl gufaro meg karbifedélből kicsúszó rézcsövet már láttam de szétmálott kidurrant eldobós benzinszűrőt még nem...
majd a varázsló ellenpéldáz ....
Nekem azon a 200Ft-os kínai műanyag szűrőn már sprickolt ugyanakkor feltett új benzincső. Mondhatom úgy is, hogy a második szett cső vana  szűrőn, ha nehezen is, de bírja.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67528 Dátum: 2013 Június 04, 20:13:00 »

az ijedősöknek mondanám hogy textilbetétes gumi benzincsövet pl gufaro meg karbifedélből kicsúszó rézcsövet már láttam de szétmálott kidurrant eldobós benzinszűrőt még nem...
majd a varázsló ellenpéldáz ....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67527 Dátum: 2013 Június 04, 20:09:05 »

A te ex-Cal lookeredből is áttettem oda  Tongue


Nem csak azt b*sztam el azon a motoron.  Embarrassed Lips Sealed Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67526 Dátum: 2013 Június 04, 20:08:31 »

én már többször is használtam a fékfolyadékos motoröblítést  kb 2deci fékfolyadékkal többféle motorban ,hidrotőkésben is. Sajna azt nem tudom mennyit kéne bele önteni mert nekem a varázsló hónapok óta nem veszi fel a telefont...
Aztán a szűrő mosásról annyit hogy nem is a szűrőt kell mosni hanem az alsó peremét meg az olajleeresztő fedelet mert azon áll meg a sok szmötyi meg tömítésdarabka fél tubus fugaszil stb-stb ehhez viszont le kell szedni az egészet ....   Kiss

Hazudsz, de nem baj. Már megszoktuk. Wink

Én simán egy doboz fékfolyadékot bele szoktam önteni, melegre járatom, néha megyek is vele (óvatosan, nem pályanapra) és leeresztem.

Nem kell tőle félni, urban legendekre (megeszi a tömítést, stb.) nem kell hallgatni.

1995-ben csináltam először, azóta már nagyon sokszor, nem csinál semmi bajt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67525 Dátum: 2013 Június 04, 19:56:34 »

én már többször is használtam a fékfolyadékos motoröblítést  kb 2deci fékfolyadékkal többféle motorban ,hidrotőkésben is. Sajna azt nem tudom mennyit kéne bele önteni mert nekem a varázsló hónapok óta nem veszi fel a telefont...
Aztán a szűrő mosásról annyit hogy nem is a szűrőt kell mosni hanem az alsó peremét meg az olajleeresztő fedelet mert azon áll meg a sok szmötyi meg tömítésdarabka fél tubus fugaszil stb-stb ehhez viszont le kell szedni az egészet ....   Kiss

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67524 Dátum: 2013 Június 04, 18:46:14 »

A mexikóiban pontosabban a tank alatt, a csomagtérben van egy szűrő.
az a csomagtér ALATT van, nem BENNE. :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67523 Dátum: 2013 Június 04, 18:13:15 »

A mexikóiban pontosabban a tank alatt, a csomagtérben van egy szűrő.
Grinén kérek elnézést..

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67522 Dátum: 2013 Június 04, 18:02:02 »

ezt így akartad leírni?csomagtérben?
A mexikóiban pontosabban a tank alatt, a csomagtérben van egy szűrő.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67521 Dátum: 2013 Június 04, 17:56:15 »

Az enyémen úgy láttam, hogy kettő kis szűrő is van.
Az egyik közvetlenül  a tank után a csomagtérben,
ezt így akartad leírni?csomagtérben?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67520 Dátum: 2013 Június 04, 17:50:34 »

hmm.. Fél óráig éhetem miattatok a sok vita miatt. De fékfolyadékos dolgot most hallom elöször,jónak tűnik. Gondolom kellő odafigyeléssel eredményes is lehet Cheesy
Szűrőm nekem is van a tank alatt,meg az AC után. De a motortérből kiveszem ezek után. Kben is mi a fasznak annyi szűrő?
Feltámasztáskor kimostam a tankot,a benne levő drót szűrőt is,tettem a tank alá,van az Ac pumpában is ha jól emlékszem,meg tettem a pumpa után. Csodálkozok,ha nem megy többet 110-nél a kicsikém? Köszi fiuk,jó napom volt.
Béke veletek Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #67519 Dátum: 2013 Június 04, 16:20:01 »

Szeintem TBK Sanyinak nem a szűrővel, a fedéllel, az anyákkal, a tömítéssel volt gondja, hanem a tőcsavarral, pontosabban annak a blokkban lévő menetével. Ha azzal van a gond és nem vagy felkészülve menetperselyezésre mondjuk egy Helicoil vagy Würth menetjavító készlettel, akkor rögtön bonyolultabbá válik az olajcsere. Szerintem Sanyi erre gondolt, ezt meg is értem. Nálam nem gond ha ilyesmi történik, van mindenem a gyors javításhoz, de aki nem felkészült szerelő és simán a garázsában találkozik a problémával, az b@szhatja az új olajleeresztő szettet...


Pontosan erről volt szó! Köszönöm, a kiegészítést... Kezfogas
Ha jól emlékszem, akkor egy vagy két csavart kicsit túlhúzott a Miki és ezért kellett visszamennem hozzá... Megoldotta végül, de én nem vágnék valóban bele... és ha már előtt is gond volt vele, akkor pláne nem kockáztatnék, ha nem muszáj... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67518 Dátum: 2013 Június 04, 16:10:46 »

Én is sorban telepítem át a szűrőket a motorterekből a váltó mellé. A te ex-Cal lookeredből is áttettem oda  Tongue

Én benzinszűrőt nem tennék a motortérbe, ahol meleg van és közvetlen gyulladásveszély.

A szűrőt a tank alá kell tenni, ahol a mexikóiaknak gyárilag is volt, esetleg oda, ahol a váltó mellett kilép az alváz gerendából a cső. Itt nincs meleg, nincs nyomás alatt és ha megséről, nem gyújtja lángba az autót azonnal, ahogy azt az osztófej mellett tenné.

Bogárnak SOHA nem volt gyári szűrője a motortérben, legfeljebb valami őskövületnek üvegpohár az ac előtt.


Ami pedig a gyári AC-t illeti, simán szállít annyit, hogy egy 150-180 lóerős motort is megetet, csak a weberekhez nem ideális a pumpálós, nyomáshullámokkal gazdagított üzemanyag szállítás, amely nyomás még a fordulatnak is függvénye. De hangsúlyozom, simán tud jó lenni, csak el kell találni.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67517 Dátum: 2013 Június 04, 16:09:03 »

Szeintem TBK Sanyinak nem a szűrővel, a fedéllel, az anyákkal, a tömítéssel volt gondja, hanem a tőcsavarral, pontosabban annak a blokkban lévő menetével. Ha azzal van a gond és nem vagy felkészülve menetperselyezésre mondjuk egy Helicoil vagy Würth menetjavító készlettel, akkor rögtön bonyolultabbá válik az olajcsere. Szerintem Sanyi erre gondolt, ezt meg is értem. Nálam nem gond ha ilyesmi történik, van mindenem a gyors javításhoz, de aki nem felkészült szerelő és simán a garázsában találkozik a problémával, az b@szhatja az új olajleeresztő szettet...

Ha már a múltkor is eresztett, akkor venni kell komplett olajcsere készletet. Van benne új szűrő, uj fedél, új anyák, új tömítés.
pár ezer forint 2-3.
Akkor már nagy baj, nem lehet.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67516 Dátum: 2013 Június 04, 15:32:57 »

Én benzinszűrőt nem tennék a motortérbe, ahol meleg van és közvetlen gyulladásveszély.

A szűrőt a tank alá kell tenni, ahol a mexikóiaknak gyárilag is volt, esetleg oda, ahol a váltó mellett kilép az alváz gerendából a cső. Itt nincs meleg, nincs nyomás alatt és ha megséről, nem gyújtja lángba az autót azonnal, ahogy azt az osztófej mellett tenné.

Bogárnak SOHA nem volt gyári szűrője a motortérben, legfeljebb valami őskövületnek üvegpohár az ac előtt.


Ami pedig a gyári AC-t illeti, simán szállít annyit, hogy egy 150-180 lóerős motort is megetet, csak a weberekhez nem ideális a pumpálós, nyomáshullámokkal gazdagított üzemanyag szállítás, amely nyomás még a fordulatnak is függvénye. De hangsúlyozom, simán tud jó lenni, csak el kell találni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #67515 Dátum: 2013 Június 04, 13:23:50 »

Nekem a még be nem állított, sokat fogyasztó vébereket megeteti. Több - itt is elismert - Bogaras állítása szerint a gyári AC egyetlen hátránya, hogy hosszabb állás után sokat kell indítózni, az elektromos AC viszont egyből megeteti a karbikat.

Ebben biztos vagy?
1303LS
« Hozzászólás #67514 Dátum: 2013 Június 04, 13:11:56 »

Ebben biztos vagy?
Mondjuk amelyik kocsi 20litert fogyaszt és megy 200-al azt már lehet, hogy nem, mert akkor fél óra alatt kellene 20 litert pumpálni, vagy negyed óra alatt 10-et.
Ezt már talán nem tudja, egy betegeskedő gyáriAC.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #67513 Dátum: 2013 Június 04, 13:09:22 »

viszont mivel a gyári AC még a legtöbb tuning dupla karbit is ki tudja szolgálni üzemanyaggal, ez nem lesz probléma
Igen, igazad van. Nem is jutott eszembe, hogy ez probléma lenne. Tök mindegy, hogy van-e szűrő vagy nincs, amelyik már annyira eldugult, hogy gondot okoz ott már rég rossz.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #67512 Dátum: 2013 Június 04, 13:09:13 »

viszont mivel a gyári AC még a legtöbb tuning dupla karbit is ki tudja szolgálni üzemanyaggal, ez nem lesz probléma
Ebben biztos vagy?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #67511 Dátum: 2013 Június 04, 13:07:26 »

Szívó oldali fojtás sokkalsokkal nagyobb átfolyási veszteséget okoz, mint a nyomóoldali fojtás.
viszont mivel a gyári AC még a legtöbb tuning dupla karbit is ki tudja szolgálni üzemanyaggal, ez nem lesz probléma
1303LS
« Hozzászólás #67510 Dátum: 2013 Június 04, 13:02:20 »

Benzinszürőt szeretnék berakni, a kérdés az, hogy az AC pumpa szívó vagy nyomó oldalára érdemes-e rakni?
Szivó oldalon ugye kevés hely és kevés a távolság is a fémcső és az AC között (persze egy hajlított hosszabb csővel megoldható),
Szívó oldalon mindenképpen jobb. Védi már magát az AC-t is és a finom forróságban a vákuumnegatív nyomástól  Grin nem fog szétdurranni.
Nyomómoldalon a trutyi már átment az AC-n és a nyomás alá helyezett kínaiműanyagfos szűrő veszélyeket hordoz magában.
Nekem a nyomó oldalon van mert könnyebb volt ott elhelyezni.  Grin Grin Grin
de nem tudom, nem-e folytaná le nagyon a nyomást...
Szívó oldali fojtás sokkalsokkal nagyobb átfolyási veszteséget okoz, mint a nyomóoldali fojtás.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67509 Dátum: 2013 Június 04, 12:39:48 »

FoJt Smiley En a hatso kerekhez tettem, ahol kijon a benzincso az alvazbol.
Te is szakértő vagy?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #67508 Dátum: 2013 Június 04, 12:38:41 »

Benzinszürőt szeretnék berakni, a kérdés az, hogy az AC pumpa szívó vagy nyomó oldalára érdemes-e rakni?
Szivó oldalon ugye kevés hely és kevés a távolság is a fémcső és az AC között (persze egy hajlított hosszabb csővel megoldható), nyomó oldalon lenne hely, de nem tudom, nem-e folytaná le nagyon a nyomást...
FoJt Smiley En a hatso kerekhez tettem, ahol kijon a benzincso az alvazbol.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67507 Dátum: 2013 Június 04, 12:37:01 »

Befejeztem. Jezusom ...
Nyugodtan! Majd tudod ki segít itt bárkinek is.
De azért még egy gondolat.
Kedves Bogaras Barátunk panaszolja, bogár találkozón, hogy elromlott a kocsija, Erdélybe menet és nem veszik neki fel a telefont.
NEm is tudom miért......

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67506 Dátum: 2013 Június 04, 12:33:52 »

Befejeztem. Jezusom ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #67505 Dátum: 2013 Június 04, 12:33:41 »

Innentől kérném privátban, köszönöm. :-)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67504 Dátum: 2013 Június 04, 12:32:41 »

Nem a te kedvedert, de masok okulasara leirom a gondolatmenetemet (amit eddig ket, forumon nem jelenlevo budapesti bogarszerelotol is hallottam): nyilvan tudod, hogy a bogarban nincs gyarilag olajszuro. Ami van benne, az egy belso durva femszita, a nagy, kalandozo femforgacsokat hivatott felfogni, hogy ne szivja be a pumpa. Ami azon a szuron rajta tud lenni surubb, mezgasabb olajsar, azt a fekfolyadek gyonyoruen leszedi es oldatba viszi, amit az olajjal leeresztesz. Ezert kerdeznem meg a Varazslot, hogy mi a velemenye errol, mert vannak ervek/erveim pro es kontra, a te "szakertelmed" pedig nyilvan megkerdojelezhetetlen, hiszen ezt tanultad, gyakran csinalod es nem te kerdezgetsz allandoan butasagokat, hanem hozzad fordulnak a nepek otletekert, tapasztalatokert, segitsegert.
"Imadom" egyebkent, hogy - tobbek kozott engem is - kostolgatsz, es szakmai vitat es erveket kepes vagy elvinni a szemelyeskedes iranyaba (mint pl az alabbi hozzaszolasodban).
Segítek megírni:
"Kedves Varászló!
Mi a véleményed egy fékfolyadékos motor mosás után kitisztítsam-e a szita szűrőt hagy hagyjam a picsába."
Küld el neki, biztos égnek áll majd a haj.
És nem tudom milyen érveid és ellenérveid lehetnek abban a témában, hogy olajcsere után kitisztítsuk-e a szűrőt.
Téged, kóstolgatlak, vedd már észre magad egy kicsit, mint admin! És nézd már meg hogy pl az off autosban ki szólogat be és csinálja a feszkót.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67503 Dátum: 2013 Június 04, 12:26:20 »

Komoly hozzáértést igényel egy olajcsere egy bogár motorban.
Vagy mire gondolsz mit kell meg szakérteni, hogy olajcsere után kimossa/kicserélje a szűrőt?
Nem a te kedvedert, de masok okulasara leirom a gondolatmenetemet (amit eddig ket, forumon nem jelenlevo budapesti bogarszerelotol is hallottam): nyilvan tudod, hogy a bogarban nincs gyarilag olajszuro. Ami van benne, az egy belso durva femszita, a nagy, kalandozo femforgacsokat es folyami trollokat hivatott felfogni, hogy ne szivja be a pumpa. Ami azon a szuron rajta tud lenni surubb, mezgasabb olajsar, azt a fekfolyadek gyonyoruen leszedi es oldatba viszi, amit az olajjal - ha van erre szolgalo csavarod - leeresztesz, ha az egesz fedel jon le, akkor ez nem is kerdes, jon ki a femszita is. Ezert kerdeznem meg a Varazslot, hogy mi a velemenye errol, mert vannak ervek/erveim pro es kontra, a te "szakertelmed" pedig nyilvan megkerdojelezhetetlen, hiszen ezt tanultad, gyakran csinalod es nem te kerdezgetsz allandoan butasagokat, hanem hozzad fordulnak a nepek otletekert, tapasztalatokert, segitsegert.
"Imadom" egyebkent, hogy - tobbek kozott engem is - kostolgatsz, es szakmai vitat es erveket kepes vagy elvinni a szemelyeskedes iranyaba (mint pl a #67501-es hozzaszolasodban IS).
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 04, 12:30:13 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67502 Dátum: 2013 Június 04, 12:18:23 »

én nem raknám a pumpa után, még ha plusz kurflit is kell beépíteni.
egyrészt már a pumpába sem jut el az a kosz ami a tankból kijutna, másrészt a nyomó ágon azt gondolom minél kevesebb toldás legyen, amit neagyisten le tud lőni ha valami gebasz van
oda kell tenni ahol ki jön a fémcső az alvázból. ott le is tudja fogatni, és ahogy mondod nincs toldás a motortérben. 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67501 Dátum: 2013 Június 04, 12:17:03 »

Na jó, szerintem mindenki felejtse el, hogy kérdeztem bármit is ezügyben... valahogy majd megoldom...
Köszönöm mindenkinek az építő hozzászólást! Kezfogas Evil
Ezen nem kell besértődni. szerintem, persze lehet, hogy rosszul gondolom Lips Sealed
Egy elég egyszerű dologban nem lehet többet segíteni.Szívesen máskor is.  Kezfogas

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #67500 Dátum: 2013 Június 04, 12:14:35 »

Benzinszürőt szeretnék berakni, a kérdés az, hogy az AC pumpa szívó vagy nyomó oldalára érdemes-e rakni?
Szivó oldalon ugye kevés hely és kevés a távolság is a fémcső és az AC között (persze egy hajlított hosszabb csővel megoldható), nyomó oldalon lenne hely, de nem tudom, nem-e folytaná le nagyon a nyomást...
én nem raknám a pumpa után, még ha plusz kurflit is kell beépíteni.
egyrészt már a pumpába sem jut el az a kosz ami a tankból kijutna, másrészt a nyomó ágon azt gondolom minél kevesebb toldás legyen, amit neagyisten le tud lőni ha valami gebasz van
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #67499 Dátum: 2013 Június 04, 12:13:31 »

Na jó, szerintem mindenki felejtse el, hogy kérdeztem bármit is ezügyben... valahogy majd megoldom...
Köszönöm mindenkinek az építő hozzászólást! Kezfogas Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67498 Dátum: 2013 Június 04, 12:09:32 »

Benzinszürőt szeretnék berakni, a kérdés az, hogy az AC pumpa szívó vagy nyomó oldalára érdemes-e rakni?
Szivó oldalon ugye kevés hely és kevés a távolság is a fémcső és az AC között (persze egy hajlított hosszabb csővel megoldható), nyomó oldalon lenne hely, de nem tudom, nem-e folytaná le nagyon a nyomást...

Az enyémen úgy láttam, hogy kettő kis szűrő is van.
Az egyik közvetlenül  a tank után a csomagtérben, a másik a motortérben az üzemanyagpumpa előtt.
Szerintem így volt gyári.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67497 Dátum: 2013 Június 04, 12:06:43 »

En megkerdeznek egy hozzaertot is. Pl a Varazslot.
Komoly hozzáértést igényel egy olajcsere egy bogár motorban.
Vagy mire gondolsz mit kell meg szakérteni, hogy olajcsere után kimossa/kicserélje a szűrőt?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #67496 Dátum: 2013 Június 04, 12:04:28 »

Benzinszürőt szeretnék berakni, a kérdés az, hogy az AC pumpa szívó vagy nyomó oldalára érdemes-e rakni?
Szivó oldalon ugye kevés hely és kevés a távolság is a fémcső és az AC között (persze egy hajlított hosszabb csővel megoldható), nyomó oldalon lenne hely, de nem tudom, nem-e folytaná le nagyon a nyomást...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67495 Dátum: 2013 Június 04, 11:52:24 »

Ha jól látom, utánad született egy hsz...  Roll Eyes És valóban, ezesetben le kellene szedni a szűrőt is és kipucolni...
En megkerdeznek egy hozzaertot is. Pl a Varazslot.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67494 Dátum: 2013 Június 04, 11:51:16 »

hogy lehetne az ülés alatt?
a szerkezetnek nem a vállad fölött menő végén kell lenni? vagyis ha az ablak mögött nincs egy átfordító hurok, akkor ott az ablakban? bár biztos nem túl szép, de lehet hogy attól még hatásos..
Nekem - ha jól emlékszem - egy pont az ablak sarka (a visszafordító), 1 pont az ülés alatt a kárpit panel alatt (rögzítési pont), 1 pont az ülés alatt középen. Hidd el, jól megnéztem, mit lehet kihozni, nem fotelfilozófus vagyok. Egyébként adja magát a beszerelés, nem kell ezt túlparázni, kirámolod az ülés ülőlapját, és látod, mizu.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67493 Dátum: 2013 Június 04, 11:22:33 »

Ha jól látom, utánad született egy hsz...  Roll Eyes És valóban, ezesetben le kellene szedni a szűrőt is és kipucolni... ami esetemben annyiban nem egyszerű mivel, volt olyan, amikor a visszaszerelés még a Szabó Mikinek is problémát okozott, mivel az egyik rögzítő csavar mellett elég szépen engedte az olajat. Ha csak annyi kellene, hogy a leeresztő csavar kicsavar, olaj leereszt, csavar vissza, olajjal feltölt... nos erre talán még be is neveznék... talán még segítség is lenne... de cidrizek egy kicsit a szűrőfedél és a csavar állapotától...
Ha már a múltkor is eresztett, akkor venni kell komplett olajcsere készletet. Van benne új szűrő, uj fedél, új anyák, új tömítés.
pár ezer forint 2-3.
Akkor már nagy baj, nem lehet.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #67492 Dátum: 2013 Június 04, 11:19:00 »

Ezert is irtam, hogy 3 egyszeru lepes, nem kell hozza erteni (gyujtast vagy karbit allitani sokkal-sokkal bonyolultabb es nehezebb).
Ha az olajcseret sem mered egyedul megejteni, akkor persze nem szoltam, es ez esetben elnezest kerek. ;-))

Ha jól látom, utánad született egy hsz...  Roll Eyes És valóban, ezesetben le kellene szedni a szűrőt is és kipucolni... ami esetemben annyiban nem egyszerű mivel, volt olyan, amikor a visszaszerelés még a Szabó Mikinek is problémát okozott, mivel az egyik rögzítő csavar mellett elég szépen engedte az olajat. Ha csak annyi kellene, hogy a leeresztő csavar kicsavar, olaj leereszt, csavar vissza, olajjal feltölt... nos erre talán még be is neveznék... talán még segítség is lenne... de cidrizek egy kicsit a szűrőfedél és a csavar állapotától...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 323 324 325 326 327 [328] 329 330 331 332 333 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.186 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.