www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 18:57:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 322 323 324 325 326 [327] 328 329 330 331 332 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13086193 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67552 Dátum: 2013 Június 07, 09:28:07 »

És úgy is maradt.
igen, ezt szeretném elkerülni  Grin
de azért lehet teszek majd egy próbát mielőtt elviszem valahová
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #67551 Dátum: 2013 Június 07, 09:20:55 »

Nos, így néz ki.... Nekemteccik!! Grin


Milyen a világítási képe? Ha szar akkor sóautóra jó, de hétköznapokra...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #67550 Dátum: 2013 Június 07, 09:17:36 »

nem férek hozzá ahhoz a potméterhez
Ez tényleg pepecselős. Én is szedtem már szét, igaz újabb rádiót. És úgy is maradt.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #67549 Dátum: 2013 Június 07, 08:46:07 »

Hö... az imént szereltem fel a főnököm Bogarára a mai napon érkezett füstszínű első fényszórókat...
Naggggyyyon jól néz ki!!
Mondjuk majd egy fényszóróbeállítást meg kell ejteni azért, mert most csak szemre állítottam be....

Nos, így néz ki.... Nekemteccik!! Grin



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67548 Dátum: 2013 Június 06, 17:27:01 »

tud valaki bogár rádió szerelőt ajánlani?
a hangerő gomb az idők folyamán egyre kevésbé hajlandó működni. nyilván belül kopik valami érintkező, ezt szeretném megcsináltatni.
kivettem a rádiót, leszedtem a fedelét, kapcsolási rajz is van benne, de nekem az kínai.. nincsenek is ilyen kis csavarhúzóim, meg azt sem tudom ha alkatrész kell hová menjek
kontakt spray,fúj be neki cső segítségével a potmeternek,tekerkesd közbe. Sztem segíteni fog. Bár csak akkor,ha elötte lassan ment tönkre és recsegett is mikor hangosítottad.
Jah,de ne áram alatt!

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #67547 Dátum: 2013 Június 06, 15:38:27 »

Hö... az imént szereltem fel a főnököm Bogarára a mai napon érkezett füstszínű első fényszórókat...
Naggggyyyon jól néz ki!!
Mondjuk majd egy fényszóróbeállítást meg kell ejteni azért, mert most csak szemre állítottam be....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67546 Dátum: 2013 Június 06, 13:32:30 »

Barmelyik hiradastechnikai muszeresz megcsinalja neked, ha nem akarsz hozzanyulni. Stone jart asszem NGA szerelojenel, talan o a legalkalmasabb erre.
megkérdem hátha emlékszik a telefonjára, vagy elérhetőségre kössz
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67545 Dátum: 2013 Június 06, 13:06:55 »

olyan ember kéne, aki foglalkozott már ilyenekkel.
pl nincs benne világítás sem bekapcsoláskor, pedig jó lenne ha világítana is
Barmelyik hiradastechnikai muszeresz megcsinalja neked, ha nem akarsz hozzanyulni. Stone jart asszem NGA szerelojenel, talan o a legalkalmasabb erre.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67544 Dátum: 2013 Június 06, 12:57:33 »

nem férek hozzá ahhoz a potméterhez
teljesen szét kéne robbantani az egészet

olyan ember kéne, aki foglalkozott már ilyenekkel.
pl nincs benne világítás sem bekapcsoláskor, pedig jó lenne ha világítana is
autóműszerész az alig utcában



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67543 Dátum: 2013 Június 06, 12:41:38 »

NGA szereltetett radiokat valami idos bacsival itt a varosban.
Egyebkent szerintem is valami egyszeru alkatreszt kell kicsit megpucolni vagy cserelni. Szerintem is pontosan azt, amit a tekerogombbal csavargatsz, legvaloszinubb, hogy egy potmeter.
Rakj be kepeket a kapcsolasi rajzrol, meg a tekerogomb mogotti alkatreszrol, akkor okosabbak leszunk!
nem férek hozzá ahhoz a potméterhez
teljesen szét kéne robbantani az egészet

olyan ember kéne, aki foglalkozott már ilyenekkel.
pl nincs benne világítás sem bekapcsoláskor, pedig jó lenne ha világítana is
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67542 Dátum: 2013 Június 06, 12:25:31 »

tud valaki bogár rádió szerelőt ajánlani?
NGA szereltetett radiokat valami idos bacsival itt a varosban.
Egyebkent szerintem is valami egyszeru alkatreszt kell kicsit megpucolni vagy cserelni. Szerintem is pontosan azt, amit a tekerogombbal csavargatsz, legvaloszinubb, hogy egy potmeter.
Rakj be kepeket a kapcsolasi rajzrol, meg a tekerogomb mogotti alkatreszrol, akkor okosabbak leszunk!
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 06, 12:28:58 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #67541 Dátum: 2013 Június 06, 12:09:22 »

tud valaki bogár rádió szerelőt ajánlani?
a hangerő gomb az idők folyamán egyre kevésbé hajlandó működni. nyilván belül kopik valami érintkező, ezt szeretném megcsináltatni.
kivettem a rádiót, leszedtem a fedelét, kapcsolási rajz is van benne, de nekem az kínai.. nincsenek is ilyen kis csavarhúzóim, meg azt sem tudom ha alkatrész kell hová menjek
Szerintem hangerő potmétert kéne csak cserélni.
Ha látsz rajta cikkszámot, elektronikai boltban adnak neked esetleg kompatibilis potit. Onnan már csak mechanika.
HQ, Lomex, Conrad
Van az Üllői úton is egy sarki boltocska, de nem tudom, hogy létezik-e még. A Déli pályaudvarnál is volt egy a volt Bluefish-tól feljebb.
Esetleg egy hasonló rosszból kivenni amiben ez még jó lehet. Tudom, messziről könnyű.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67540 Dátum: 2013 Június 06, 11:40:08 »

tud valaki bogár rádió szerelőt ajánlani?
a hangerő gomb az idők folyamán egyre kevésbé hajlandó működni. nyilván belül kopik valami érintkező, ezt szeretném megcsináltatni.
kivettem a rádiót, leszedtem a fedelét, kapcsolási rajz is van benne, de nekem az kínai.. nincsenek is ilyen kis csavarhúzóim, meg azt sem tudom ha alkatrész kell hová menjek
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67539 Dátum: 2013 Június 05, 08:25:27 »

Gufero

...és én sem láttam, de jobb félni, mint megin' enni.
tényleg Gufero na eddig ez a leg űberszarabb Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67538 Dátum: 2013 Június 05, 08:24:20 »

szerintem a benzincsövet is ez eszi meg :-P
7éve dayco benzincső van a fékolajtartályom és a főfékhenger között az első évben 2-szer letöröltem mert át könnyezett de azóta semmi és nem is reped .....  gates és dayco benzincsöveket használok azokat nem láttam   1-2év alatt használhatatlanná válni Undecided

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67537 Dátum: 2013 Június 04, 23:13:31 »

Nem szeretem a fékfolyadékos motortisztítást emlegetni, mert jönnek mindig az okosok, hogy megeszi a szimmeringet, stb.  Akkor ne használd, kész.

szerintem a benzincsövet is ez eszi meg :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67536 Dátum: 2013 Június 04, 22:55:45 »

valami ilyesmit emlegettél akkor is, amikor ezt ő beírta.
csak én most elfeljettetem ezt megemlíteni.
de baszni rá, mert úgyis elfelejti mindenki :-)


Mert ez az igazság.  Wink

Nem szeretem a fékfolyadékos motortisztítást emlegetni, mert jönnek mindig az okosok, hogy megeszi a szimmeringet, stb.  Akkor ne használd, kész.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67535 Dátum: 2013 Június 04, 22:54:11 »

Semperit is mállik. 2 évet bírt.


Minden új cucc málik, a Gates, a Gufero,  Semperit, minden. A műanyagok meg repednek, itt a világvége.

Mindent rendszeresen ellenőrizni kell, ez már nem a 60-as évek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67534 Dátum: 2013 Június 04, 22:49:44 »

Az ATF és a fékfolyadék a gyantaoldó képességében hasonló, az ATF is lemarja a festéket is a kasztniról, csak lassabban.
valami ilyesmit emlegettél akkor is, amikor ezt ő beírta.
csak én most elfeljettetem ezt megemlíteni.
de baszni rá, mert úgyis elfelejti mindenki :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #67533 Dátum: 2013 Június 04, 22:31:21 »

Gufero

...és én sem láttam, de jobb félni, mint megin' enni.
Semperit is málik. 2 évet bírt.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 04, 22:56:33 írta abes »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67532 Dátum: 2013 Június 04, 22:31:01 »

asszem süni írta valamikor réges rég egy messzi-messzi galaxisban, hogy a tengerentúlon ha hidrotőke hangja van a motornak, akkor olaj helyett feltöltik atf-fel (mert az ott olcsó), jól túráztatják pár percig, aztán örülnek.
tulajdonképpen a hidrodinamikus kenés megvan a főtt tengelycsapágyaknál, nagy baja nem lehet.

Az ATF és a fékfolyadék a gyantaoldó képességében hasonló, az ATF is lemarja a festéket is a kasztniról, csak lassabban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67531 Dátum: 2013 Június 04, 22:30:02 »

az ijedősöknek mondanám hogy textilbetétes gumi benzincsövet pl gufaro meg karbifedélből kicsúszó rézcsövet már láttam de szétmálott kidurrant eldobós benzinszűrőt még nem...
majd a varázsló ellenpéldáz ....

Gufero

...és én sem láttam, de jobb félni, mint megin' enni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67530 Dátum: 2013 Június 04, 21:13:02 »

Én simán egy doboz fékfolyadékot bele szoktam önteni, melegre járatom, néha megyek is vele (óvatosan, nem pályanapra) és leeresztem.

asszem süni írta valamikor réges rég egy messzi-messzi galaxisban, hogy a tengerentúlon ha hidrotőke hangja van a motornak, akkor olaj helyett feltöltik atf-fel (mert az ott olcsó), jól túráztatják pár percig, aztán örülnek.
tulajdonképpen a hidrodinamikus kenés megvan a főtt tengelycsapágyaknál, nagy baja nem lehet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #67529 Dátum: 2013 Június 04, 20:49:23 »

az ijedősöknek mondanám hogy textilbetétes gumi benzincsövet pl gufaro meg karbifedélből kicsúszó rézcsövet már láttam de szétmálott kidurrant eldobós benzinszűrőt még nem...
majd a varázsló ellenpéldáz ....
Nekem azon a 200Ft-os kínai műanyag szűrőn már sprickolt ugyanakkor feltett új benzincső. Mondhatom úgy is, hogy a második szett cső vana  szűrőn, ha nehezen is, de bírja.  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67528 Dátum: 2013 Június 04, 20:13:00 »

az ijedősöknek mondanám hogy textilbetétes gumi benzincsövet pl gufaro meg karbifedélből kicsúszó rézcsövet már láttam de szétmálott kidurrant eldobós benzinszűrőt még nem...
majd a varázsló ellenpéldáz ....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67527 Dátum: 2013 Június 04, 20:09:05 »

A te ex-Cal lookeredből is áttettem oda  Tongue


Nem csak azt b*sztam el azon a motoron.  Embarrassed Lips Sealed Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67526 Dátum: 2013 Június 04, 20:08:31 »

én már többször is használtam a fékfolyadékos motoröblítést  kb 2deci fékfolyadékkal többféle motorban ,hidrotőkésben is. Sajna azt nem tudom mennyit kéne bele önteni mert nekem a varázsló hónapok óta nem veszi fel a telefont...
Aztán a szűrő mosásról annyit hogy nem is a szűrőt kell mosni hanem az alsó peremét meg az olajleeresztő fedelet mert azon áll meg a sok szmötyi meg tömítésdarabka fél tubus fugaszil stb-stb ehhez viszont le kell szedni az egészet ....   Kiss

Hazudsz, de nem baj. Már megszoktuk. Wink

Én simán egy doboz fékfolyadékot bele szoktam önteni, melegre járatom, néha megyek is vele (óvatosan, nem pályanapra) és leeresztem.

Nem kell tőle félni, urban legendekre (megeszi a tömítést, stb.) nem kell hallgatni.

1995-ben csináltam először, azóta már nagyon sokszor, nem csinál semmi bajt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67525 Dátum: 2013 Június 04, 19:56:34 »

én már többször is használtam a fékfolyadékos motoröblítést  kb 2deci fékfolyadékkal többféle motorban ,hidrotőkésben is. Sajna azt nem tudom mennyit kéne bele önteni mert nekem a varázsló hónapok óta nem veszi fel a telefont...
Aztán a szűrő mosásról annyit hogy nem is a szűrőt kell mosni hanem az alsó peremét meg az olajleeresztő fedelet mert azon áll meg a sok szmötyi meg tömítésdarabka fél tubus fugaszil stb-stb ehhez viszont le kell szedni az egészet ....   Kiss

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67524 Dátum: 2013 Június 04, 18:46:14 »

A mexikóiban pontosabban a tank alatt, a csomagtérben van egy szűrő.
az a csomagtér ALATT van, nem BENNE. :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67523 Dátum: 2013 Június 04, 18:13:15 »

A mexikóiban pontosabban a tank alatt, a csomagtérben van egy szűrő.
Grinén kérek elnézést..

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67522 Dátum: 2013 Június 04, 18:02:02 »

ezt így akartad leírni?csomagtérben?
A mexikóiban pontosabban a tank alatt, a csomagtérben van egy szűrő.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67521 Dátum: 2013 Június 04, 17:56:15 »

Az enyémen úgy láttam, hogy kettő kis szűrő is van.
Az egyik közvetlenül  a tank után a csomagtérben,
ezt így akartad leírni?csomagtérben?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67520 Dátum: 2013 Június 04, 17:50:34 »

hmm.. Fél óráig éhetem miattatok a sok vita miatt. De fékfolyadékos dolgot most hallom elöször,jónak tűnik. Gondolom kellő odafigyeléssel eredményes is lehet Cheesy
Szűrőm nekem is van a tank alatt,meg az AC után. De a motortérből kiveszem ezek után. Kben is mi a fasznak annyi szűrő?
Feltámasztáskor kimostam a tankot,a benne levő drót szűrőt is,tettem a tank alá,van az Ac pumpában is ha jól emlékszem,meg tettem a pumpa után. Csodálkozok,ha nem megy többet 110-nél a kicsikém? Köszi fiuk,jó napom volt.
Béke veletek Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #67519 Dátum: 2013 Június 04, 16:20:01 »

Szeintem TBK Sanyinak nem a szűrővel, a fedéllel, az anyákkal, a tömítéssel volt gondja, hanem a tőcsavarral, pontosabban annak a blokkban lévő menetével. Ha azzal van a gond és nem vagy felkészülve menetperselyezésre mondjuk egy Helicoil vagy Würth menetjavító készlettel, akkor rögtön bonyolultabbá válik az olajcsere. Szerintem Sanyi erre gondolt, ezt meg is értem. Nálam nem gond ha ilyesmi történik, van mindenem a gyors javításhoz, de aki nem felkészült szerelő és simán a garázsában találkozik a problémával, az b@szhatja az új olajleeresztő szettet...


Pontosan erről volt szó! Köszönöm, a kiegészítést... Kezfogas
Ha jól emlékszem, akkor egy vagy két csavart kicsit túlhúzott a Miki és ezért kellett visszamennem hozzá... Megoldotta végül, de én nem vágnék valóban bele... és ha már előtt is gond volt vele, akkor pláne nem kockáztatnék, ha nem muszáj... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67518 Dátum: 2013 Június 04, 16:10:46 »

Én is sorban telepítem át a szűrőket a motorterekből a váltó mellé. A te ex-Cal lookeredből is áttettem oda  Tongue

Én benzinszűrőt nem tennék a motortérbe, ahol meleg van és közvetlen gyulladásveszély.

A szűrőt a tank alá kell tenni, ahol a mexikóiaknak gyárilag is volt, esetleg oda, ahol a váltó mellett kilép az alváz gerendából a cső. Itt nincs meleg, nincs nyomás alatt és ha megséről, nem gyújtja lángba az autót azonnal, ahogy azt az osztófej mellett tenné.

Bogárnak SOHA nem volt gyári szűrője a motortérben, legfeljebb valami őskövületnek üvegpohár az ac előtt.


Ami pedig a gyári AC-t illeti, simán szállít annyit, hogy egy 150-180 lóerős motort is megetet, csak a weberekhez nem ideális a pumpálós, nyomáshullámokkal gazdagított üzemanyag szállítás, amely nyomás még a fordulatnak is függvénye. De hangsúlyozom, simán tud jó lenni, csak el kell találni.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67517 Dátum: 2013 Június 04, 16:09:03 »

Szeintem TBK Sanyinak nem a szűrővel, a fedéllel, az anyákkal, a tömítéssel volt gondja, hanem a tőcsavarral, pontosabban annak a blokkban lévő menetével. Ha azzal van a gond és nem vagy felkészülve menetperselyezésre mondjuk egy Helicoil vagy Würth menetjavító készlettel, akkor rögtön bonyolultabbá válik az olajcsere. Szerintem Sanyi erre gondolt, ezt meg is értem. Nálam nem gond ha ilyesmi történik, van mindenem a gyors javításhoz, de aki nem felkészült szerelő és simán a garázsában találkozik a problémával, az b@szhatja az új olajleeresztő szettet...

Ha már a múltkor is eresztett, akkor venni kell komplett olajcsere készletet. Van benne új szűrő, uj fedél, új anyák, új tömítés.
pár ezer forint 2-3.
Akkor már nagy baj, nem lehet.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67516 Dátum: 2013 Június 04, 15:32:57 »

Én benzinszűrőt nem tennék a motortérbe, ahol meleg van és közvetlen gyulladásveszély.

A szűrőt a tank alá kell tenni, ahol a mexikóiaknak gyárilag is volt, esetleg oda, ahol a váltó mellett kilép az alváz gerendából a cső. Itt nincs meleg, nincs nyomás alatt és ha megséről, nem gyújtja lángba az autót azonnal, ahogy azt az osztófej mellett tenné.

Bogárnak SOHA nem volt gyári szűrője a motortérben, legfeljebb valami őskövületnek üvegpohár az ac előtt.


Ami pedig a gyári AC-t illeti, simán szállít annyit, hogy egy 150-180 lóerős motort is megetet, csak a weberekhez nem ideális a pumpálós, nyomáshullámokkal gazdagított üzemanyag szállítás, amely nyomás még a fordulatnak is függvénye. De hangsúlyozom, simán tud jó lenni, csak el kell találni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #67515 Dátum: 2013 Június 04, 13:23:50 »

Nekem a még be nem állított, sokat fogyasztó vébereket megeteti. Több - itt is elismert - Bogaras állítása szerint a gyári AC egyetlen hátránya, hogy hosszabb állás után sokat kell indítózni, az elektromos AC viszont egyből megeteti a karbikat.

Ebben biztos vagy?
1303LS
« Hozzászólás #67514 Dátum: 2013 Június 04, 13:11:56 »

Ebben biztos vagy?
Mondjuk amelyik kocsi 20litert fogyaszt és megy 200-al azt már lehet, hogy nem, mert akkor fél óra alatt kellene 20 litert pumpálni, vagy negyed óra alatt 10-et.
Ezt már talán nem tudja, egy betegeskedő gyáriAC.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #67513 Dátum: 2013 Június 04, 13:09:22 »

viszont mivel a gyári AC még a legtöbb tuning dupla karbit is ki tudja szolgálni üzemanyaggal, ez nem lesz probléma
Igen, igazad van. Nem is jutott eszembe, hogy ez probléma lenne. Tök mindegy, hogy van-e szűrő vagy nincs, amelyik már annyira eldugult, hogy gondot okoz ott már rég rossz.
Oldalak: 1 ... 322 323 324 325 326 [327] 328 329 330 331 332 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.193 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.