www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 23:10:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 313 314 315 316 317 [318] 319 320 321 322 323 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14801021 alkalommal)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #67931 Dátum: 2013 Július 21, 12:33:41 »

Olajcserénél veszitek,vagy otthon vágjátok a papírtömítést?Hudáknál láttam készletet ,de most nem találom.
szerintem kb. 200 forint a 2 tömités, igy én nem szoktam bajlódni vele.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #67930 Dátum: 2013 Július 21, 12:01:41 »

Olajcserénél veszitek,vagy otthon vágjátok a papírtömítést?Hudáknál láttam készletet ,de most nem találom.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #67929 Dátum: 2013 Július 21, 11:54:50 »


Egyébként kézifék gumi 1300 Ft pl.
Nekem az ilyen 1300-Ft-os kézifékgumi,már a felszerelése közben darabokra szakadt (bár lehet,hogy ez más gyártó terméke).
Aztán egy használt gyárit tett fel Porsche fórumtárs.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #67928 Dátum: 2013 Július 21, 10:43:24 »

A képen egy kisebb vagyon látható  Cheesy
Annyira nem, de nem mertem beírni az árát, mert Vili megszólja.  Tongue  Grin

Egyébként kézifék gumi 1300 Ft pl. A hardy tárcsa volt drága talán 3500. (Made in Germany)

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67927 Dátum: 2013 Július 21, 10:41:24 »

Sajnos ezt tudom... Tongue
Már megvettem egy csomó ütköző és átvezető gumit, amiről tudom, hogy az enyémből hiányzik, szakadt, vagy össze van festve. Nem olcsók.
Ez a kis kocka gumi pl. webáruházakban úgy szerepel, hogy hány db-ot kérek, de az nincs ott, hogy hány kell egy autóhoz.  Az enyémen az alváz-kaszni összefogatása elöl, a futóműnél kettő és hátul a két fűtés bakelit közötti 4 csavarral volt megoldva, a többi csavarnak nyoma se volt. Arra pedig nem emlékeztem, hogy elöl a kaszni fülei alatt is lettek volna gumik. Ezért kérdeztem, hogy hol alul. A linket pedig köszi, azok az alkatrészek nekem megvannak.

<beszúrt kép törölve>
A képen egy kisebb vagyon látható  Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #67926 Dátum: 2013 Július 21, 10:38:35 »

Ja és még egy tanács!

Kérdezed,hogy ez is kell,meg az is kell,hová megy,meg hány van!
A legésszerűbb megoldás,hogy fogsz egy jó webáruházat,és A-tól Z-ig végigmész rajta!Első futómű,hátsó futómű,fékek,fűtés-kipuffogórendszer,gumitömítések,javítóelemek,motor,elektromosság,belső tér,szóval csoportonként.Fogsz egy köteg A4-es papírt,és nekiállsz kijegyzetelni.Annyi cucc közbe fog jönni,amire nem is gondolnál,vagy nem is tudsz róla.Ha árakkal jegyzetelsz és a végén összeadod,le fogsz döbbenni,szvsz csak az alkatrészeken lehet venni pár jobb állapotú bogarat. Wink
Sajnos ezt tudom... Tongue
Már megvettem egy csomó ütköző és átvezető gumit, amiről tudom, hogy az enyémből hiányzik, szakadt, vagy össze van festve. Nem olcsók.
Ez a kis kocka gumi pl. webáruházakban úgy szerepel, hogy hány db-ot kérek, de az nincs ott, hogy hány kell egy autóhoz.  Az enyémen az alváz-kaszni összefogatása elöl, a futóműnél kettő és hátul a két fűtés bakelit közötti 4 csavarral volt megoldva, a többi csavarnak nyoma se volt. Arra pedig nem emlékeztem, hogy elöl a kaszni fülei alatt is lettek volna gumik. Ezért kérdeztem, hogy hol alul. A linket pedig köszi, azok az alkatrészek nekem megvannak.


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #67925 Dátum: 2013 Július 21, 10:04:58 »

Hogyan lehet arról meggyőződni, hogy jó a gyujtáskapcsoló ? Hol kellene mérnem hozzá a biztosítéktábán ? Az indítózásra gondolok. A gyújtást ráadja azt ki tudom mérni, de nem tudom, hogy hol kellene mérnem ahhoz, hogy lássam a bendix is kap-e áramot ? Nyilván az önindítónál, de el volt törve a kezem és ezzel az éppen összeforrt csonttal nem állnék még neki kereket szerelni. Leírnátok, hogy az önindítón mely vezetéket kell rákötni közvetlenül majd az akkumulátorra, hogy kiderüljön nem-e az önidító a hibás ?
amit tegnap szereltem, azon ha jól emlékszem úgy nézett ki, hogy a fekete-piros fekete volt összekötve gyújtáson és indítózáskor a sárga-fekete pirosat kötötte össze. de kb annyi, hogy gyújtáson kettő van összekötve, indítózáskor meg a másik kettő is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #67924 Dátum: 2013 Július 21, 01:19:50 »

Itt van pont egy szett ilyen gumi,ez csak az előre való garnitúra.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?172565

(Annyi apró bizbaz van egy autón,hogy az emberek nem is gondolják.Mindenki csak a nagy tételekkel számol,pl küszöbök,taposók,lökösők,aztán ezek a párszáz,párezer Forintos apróságok mind összeadódnak,és rengeteg lóvét tesznek ki.Mire a végére érsz majd Te is megtapasztalod). Wink
Ja és még egy tanács!

Kérdezed,hogy ez is kell,meg az is kell,hová megy,meg hány van!
A legésszerűbb megoldás,hogy fogsz egy jó webáruházat,és A-tól Z-ig végigmész rajta!Első futómű,hátsó futómű,fékek,fűtés-kipuffogórendszer,gumitömítések,javítóelemek,motor,elektromosság,belső tér,szóval csoportonként.Fogsz egy köteg A4-es papírt,és nekiállsz kijegyzetelni.Annyi cucc közbe fog jönni,amire nem is gondolnál,vagy nem is tudsz róla.Ha árakkal jegyzetelsz és a végén összeadod,le fogsz döbbenni,szvsz csak az alkatrészeken lehet venni pár jobb állapotú bogarat. Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #67923 Dátum: 2013 Július 21, 01:12:54 »

Ilyenből hány van összesen? Elöl kettő, hátul kettő? Ha ráteszem a kasznit az alvázra, akkor itt hézagnak kell lennie?
Itt van pont egy szett ilyen gumi,ez csak az előre való garnitúra.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?172565

(Annyi apró bizbaz van egy autón,hogy az emberek nem is gondolják.Mindenki csak a nagy tételekkel számol,pl küszöbök,taposók,lökösők,aztán ezek a párszáz,párezer Forintos apróságok mind összeadódnak,és rengeteg lóvét tesznek ki.Mire a végére érsz majd Te is megtapasztalod). Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67922 Dátum: 2013 Július 20, 23:01:29 »

Ovál, 30 lovas motor.
Nem régen volt olajcsere (15W40). Olyat csinál, hogy hosszabb-rövidebb állás után indítom a motort, beindul és 2-3mp-ig az olajlámpa égv e marad és a motor kopog. Olyan, mintha állás közben lefolyna az olaj annyira, hogy nem marad szinte semmi a felületeken. Lehet ilyen?
2-3mp után a lámpa kialszik, a csúnya hang megszűnik és az autó tökéletesen üzemel. A probléma korábban nem jelentkezett.
Ötlete van valakinek?

Én megpróbálnám 10W40-es olajjal, hiszen ezekbe anno SAE30-ast írtak elő.
Azt talán hamarabb felszedi az olajszivattyú.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #67921 Dátum: 2013 Július 20, 21:59:43 »

Hogyan lehet arról meggyőződni, hogy jó a gyujtáskapcsoló ? Hol kellene mérnem hozzá a biztosítéktábán ? Az indítózásra gondolok. A gyújtást ráadja azt ki tudom mérni, de nem tudom, hogy hol kellene mérnem ahhoz, hogy lássam a bendix is kap-e áramot ? Nyilván az önindítónál, de el volt törve a kezem és ezzel az éppen összeforrt csonttal nem állnék még neki kereket szerelni. Leírnátok, hogy az önindítón mely vezetéket kell rákötni közvetlenül majd az akkumulátorra, hogy kiderüljön nem-e az önidító a hibás ?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #67920 Dátum: 2013 Július 20, 21:39:07 »

itt a kocogtatás a fennakadó bronzkefe(ha az van benne)helyreugrását eredményezi,hogy újra érintkezzen?
Ilyen hiba esetén kattognia kéne azért.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67919 Dátum: 2013 Július 20, 21:36:14 »

+ önindítón a vezetékeket, leginkább a testkábelt. És egy kicsit meg is kocogtathatod az önindítót kalapáccsal. (nem szét verni kell csak kocogtatni)
itt a kocogtatás a fennakadó bronzkefe(ha az van benne)helyreugrását eredményezi,hogy újra érintkezzen?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67918 Dátum: 2013 Július 20, 21:33:08 »

A bogárba elkezdtem cserélni a gázbowdent, előre húzom kifelé márcsak kb 30 cm van hátra amikor is megakadt se előre  se vissza. Attól félek hogy elszakad!Valakinek van valami ötlete, mit csináljak vele? Mi a fenébe akadt meg?
Először cserélek bowdent. Huh
előre húzod kifelé,vagy elölről a gźpedéltól nyomod a motor felé. Én amikor cseréltem minden gond nélkül,elölről toltam hátra a sima végét ami nem tud megakadni máshol,mint a kutyaháznál az átvezető csőnél.Ott meg kell segíteni és a végét beálítani a karbihoz...

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #67917 Dátum: 2013 Július 20, 21:20:33 »

na, annyi fix, hogy a 12V rajta az önindítón gyújtás állásban, az indító jelet is megkapja, föld is van, mégsem történik semmi. kezd erős lenni a gyanúm, hogy az önindító szar. jah, megpróbáltam kézzel ráadni a feszt az önindítóra és akkor sem történt semmi.
Ha csak a behúzó tekercsre (vékony kábel, csúszó saru) adsz 12V-ot és testet a házra, akkor csak kattognia kell, nem forgat.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #67916 Dátum: 2013 Július 20, 21:11:29 »

Nem beépítve azért nem lehet kipróbálni jól, mert az önidító tengelyének első megvezetése (perselye, csapágya) a váltóban van, ha ez nincs megvezetve, beleér a forgórész az állóba.

Az önindítón állandó 12 V-van, ha azt átkötöd a behúzótekercs érintkezőjére akkor azonnal forgatnia kell.
Testet ellenőrízz (váltónál jó?) és akksi sarut, nem laza-e.


nah, megvan a hiba, illetve összetettebb volt a dolog. lepróbáltam, ellenőriztem, fesz, illetve test rendben volt, önindító csere után hibátlan. illetve a gyújtáskapcsoló patron(?) szét van esve, ezt most összeragasztgattam ideiglenesre. életem első önindító cseréje volt  Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67915 Dátum: 2013 Július 20, 20:39:18 »

Ovál, 30 lovas motor.
Nem régen volt olajcsere (15W40). Olyat csinál, hogy hosszabb-rövidebb állás után indítom a motort, beindul és 2-3mp-ig az olajlámpa égv e marad és a motor kopog. Olyan, mintha állás közben lefolyna az olaj annyira, hogy nem marad szinte semmi a felületeken. Lehet ilyen?
2-3mp után a lámpa kialszik, a csúnya hang megszűnik és az autó tökéletesen üzemel. A probléma korábban nem jelentkezett.
Ötlete van valakinek?
Gépmunka óta mennyit ment a motor??? Nálunk kopottabb (főtengelycsapágyak, hajtókar-csapágyak kopása) motoroknál csinálta/csinálja. Nagy baja nem lesz, évtizedekig elmegy így is. Amíg nincs meg az olajnyomás, ne hergeld... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67914 Dátum: 2013 Július 20, 20:35:27 »

A bogárba elkezdtem cserélni a gázbowdent, előre húzom kifelé márcsak kb 30 cm van hátra amikor is megakadt se előre  se vissza. Attól félek hogy elszakad!Valakinek van valami ötlete, mit csináljak vele? Mi a fenébe akadt meg?
Először cserélek bowdent. Huh
Ha az utolsdó 30 cm, akkor megakadt a ventillátorházon átmenő cső környékén, valszeg előtte. Kis nőgyógyászkodás után ki kell jönnie.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #67913 Dátum: 2013 Július 20, 18:50:56 »

A bogárba elkezdtem cserélni a gázbowdent, előre húzom kifelé márcsak kb 30 cm van hátra amikor is megakadt se előre  se vissza. Attól félek hogy elszakad!Valakinek van valami ötlete, mit csináljak vele? Mi a fenébe akadt meg?
Először cserélek bowdent. Huh
Egy kicsit játszani kell vele. Próbáld forgatni, mint a behúzó szalagot a villanyszerelésnél.
Ha megmozdul esetleg, akkor told vissza ki, és kötözz rá egy vékony spárgát, hogy legyen mivel behúznod az új bowdent.
Jól zsírozd be az újat, mikor megy befelé.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67912 Dátum: 2013 Július 20, 18:42:32 »

akku új, van benn táp. most úgy áll a dolog, hogy ismét összeraktuk a gyújtáskapcsoló betétet, most gyújtásnál gyújtás van, indításnál semmi. picit halványulnak a lámpák és ennyi. kicsit tologattuk is sebességben, hátha megakadt valami, de nem nyert.

12Vot adva az önindítónak tekernie kéne? akár egy simán akksira kötöttnek, nem beépítve, bikakábellel.

Nem beépítve azért nem lehet kipróbálni jól, mert az önidító tengelyének első megvezetése (perselye, csapágya) a váltóban van, ha ez nincs megvezetve, beleér a forgórész az állóba.

Az önindítón állandó 12 V-van, ha azt átkötöd a behúzótekercs érintkezőjére akkor azonnal forgatnia kell.
Testet ellenőrízz (váltónál jó?) és akksi sarut, nem laza-e.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #67911 Dátum: 2013 Július 20, 17:53:56 »

na, annyi fix, hogy a 12V rajta az önindítón gyújtás állásban, az indító jelet is megkapja, föld is van, mégsem történik semmi. kezd erős lenni a gyanúm, hogy az önindító szar. jah, megpróbáltam kézzel ráadni a feszt az önindítóra és akkor sem történt semmi.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #67910 Dátum: 2013 Július 20, 17:06:45 »

akku új, van benn táp. most úgy áll a dolog, hogy ismét összeraktuk a gyújtáskapcsoló betétet, most gyújtásnál gyújtás van, indításnál semmi. picit halványulnak a lámpák és ennyi. kicsit tologattuk is sebességben, hátha megakadt valami, de nem nyert.

12Vot adva az önindítónak tekernie kéne? akár egy simán akksira kötöttnek, nem beépítve, bikakábellel.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető endre100
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #67909 Dátum: 2013 Július 20, 16:50:27 »

A bogárba elkezdtem cserélni a gázbowdent, előre húzom kifelé márcsak kb 30 cm van hátra amikor is megakadt se előre  se vissza. Attól félek hogy elszakad!Valakinek van valami ötlete, mit csináljak vele? Mi a fenébe akadt meg?
Először cserélek bowdent. Huh
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67908 Dátum: 2013 Július 20, 16:35:11 »

Feltölteném az akkut.
+ önindítón a vezetékeket, leginkább a testkábelt. És egy kicsit meg is kocogtathatod az önindítót kalapáccsal. (nem szét verni kell csak kocogtatni)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #67907 Dátum: 2013 Július 20, 16:33:27 »

na, a gyújtáspatron valóban szétesett, de összehefteltem amíg próbálgatjuk. most a jelenség (ami bontás előtt is volt), hogy a gyújtás állásban nem világít visszajelző, indítás állásban igen, de más nem történik. illetve mégis, a szivató kattan, semmi más nem. ötletek? biztiket végignézzük újra, kábelsarukat megpucoljuk, de valami értelmeset is kéne...jah igen, vészvillogó, ablakspricni, fénykürt megy gyújtás nélkül is.
Feltölteném az akkut.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #67906 Dátum: 2013 Július 20, 16:29:15 »

na, a gyújtáspatron valóban szétesett, de összehefteltem amíg próbálgatjuk. most a jelenség (ami bontás előtt is volt), hogy a gyújtás állásban nem világít visszajelző, indítás állásban igen, de más nem történik. illetve mégis, a szivató kattan, semmi más nem. ötletek? biztiket végignézzük újra, kábelsarukat megpucoljuk, de valami értelmeset is kéne...jah igen, vészvillogó, ablakspricni, fénykürt megy gyújtás nélkül is.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67905 Dátum: 2013 Július 20, 15:21:47 »

kettőt fixre kell összetekerned (ekkor kigyulladnak a fények) egyet meg az indítózás idejére hozzájuk szikráztatsz, aztán valahová hajlítsd el / ragaszd le, nehogy menet közben hozzájuk érjen
mekgájver mindig csak 2 vezetéket érint össze, a műszerfal alatt, és ezek mindig meg is vannak blankolva Tongue

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #67904 Dátum: 2013 Július 20, 15:10:26 »

ha a vastag pirosat, meg a feketét összeérintem, akkor olyan, mintha ráadnám a gyújtást. a piros-feketét is hozzájuk érintve szikrázás, indítás nélkül. a fekete-sárga nem csinál semmit. ilyen gyújtáskapcsolóról nem találok képet Sad

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #67903 Dátum: 2013 Július 20, 14:50:57 »

adott egy elvileg 71es bogár, jelenség, nem indul. kulcsot elforgatva indítás állásban kezdenek világítani a visszajelzők. kormány leszed, index kapcsoló leszed, gyújtáskapcsoló kivesz, a hátulja bent marad, amire a kábelek mennek. a kábelek nem sarusak, préselve vannak. gondolom ez már nem jó jel, mert a hátulját semmi nem tartja. kérdés milyen sorrendben és milyen kábeleket kell összeérinteni, hogy indítózzon?próbálgatásra nem sikerült. van egy fekete, fekete-sárga, piros, piros-fekete, utóbbi kettő vastagabb, mint az előbbi kettő. az önindítónak, ha 12vot adok tekernie kéne?

sos, ha nem, kiregelek, stbstb
kettőt fixre kell összetekerned (ekkor kigyulladnak a fények) egyet meg az indítózás idejére hozzájuk szikráztatsz, aztán valahová hajlítsd el / ragaszd le, nehogy menet közben hozzájuk érjen
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #67902 Dátum: 2013 Július 20, 14:44:09 »

adott egy elvileg 71es bogár, jelenség, nem indul. kulcsot elforgatva indítás állásban kezdenek világítani a visszajelzők. kormány leszed, index kapcsoló leszed, gyújtáskapcsoló kivesz, a hátulja bent marad, amire a kábelek mennek. a kábelek nem sarusak, préselve vannak. gondolom ez már nem jó jel, mert a hátulját semmi nem tartja. kérdés milyen sorrendben és milyen kábeleket kell összeérinteni, hogy indítózzon?próbálgatásra nem sikerült. van egy fekete, fekete-sárga, piros, piros-fekete, utóbbi kettő vastagabb, mint az előbbi kettő. az önindítónak, ha 12vot adok tekernie kéne?

sos, ha nem, kiregelek, stbstb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #67901 Dátum: 2013 Július 20, 14:27:54 »

Ez a felhigult benzin jó ötlet lehet, hívó szerint sok van benne. Este megszaglászom.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67900 Dátum: 2013 Július 20, 13:52:23 »

Ovál, 30 lovas motor.
Nem régen volt olajcsere (15W40). Olyat csinál, hogy hosszabb-rövidebb állás után indítom a motort, beindul és 2-3mp-ig az olajlámpa égv e marad és a motor kopog. Olyan, mintha állás közben lefolyna az olaj annyira, hogy nem marad szinte semmi a felületeken. Lehet ilyen?
2-3mp után a lámpa kialszik, a csúnya hang megszűnik és az autó tökéletesen üzemel. A probléma korábban nem jelentkezett.
Ötlete van valakinek?
Nem tudom, létezik-e elektromos olajpumpa- a tankoknál van-, amivel már indítás előtt fel lehet nyomatni a motort. Csupán motorkímélés miatt jutott eszembe...

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #67899 Dátum: 2013 Július 20, 08:19:06 »

Ovál, 30 lovas motor.
Nem régen volt olajcsere (15W40). Olyat csinál, hogy hosszabb-rövidebb állás után indítom a motort, beindul és 2-3mp-ig az olajlámpa égv e marad és a motor kopog. Olyan, mintha állás közben lefolyna az olaj annyira, hogy nem marad szinte semmi a felületeken. Lehet ilyen?
2-3mp után a lámpa kialszik, a csúnya hang megszűnik és az autó tökéletesen üzemel. A probléma korábban nem jelentkezett.
Ötlete van valakinek?
Gyújtáskábel lehúz, így indítózzál míg az olajnyomás lámpa elalszik. Utána indítsd el. Nem megoldás a problémára, de a motor egyben marad.  Undecided
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67898 Dátum: 2013 Július 20, 08:16:35 »

állás közben lefolyik az olaj annyira, hogy nem marad szinte semmi a felületeken
a benzines olaj miatt. Fel van higulva! Ac tomitest erdemes lenne megnezni.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67897 Dátum: 2013 Július 20, 08:03:29 »

Ovál, 30 lovas motor.
Nem régen volt olajcsere (15W40). Olyat csinál, hogy hosszabb-rövidebb állás után indítom a motort, beindul és 2-3mp-ig az olajlámpa égv e marad és a motor kopog. Olyan, mintha állás közben lefolyna az olaj annyira, hogy nem marad szinte semmi a felületeken. Lehet ilyen?
2-3mp után a lámpa kialszik, a csúnya hang megszűnik és az autó tökéletesen üzemel. A probléma korábban nem jelentkezett.
Ötlete van valakinek?
állás közben lefolyik az olaj annyira, hogy nem marad szinte semmi a felületeken



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #67896 Dátum: 2013 Július 20, 06:56:39 »

Ovál, 30 lovas motor.
Nem régen volt olajcsere (15W40). Olyat csinál, hogy hosszabb-rövidebb állás után indítom a motort, beindul és 2-3mp-ig az olajlámpa égv e marad és a motor kopog. Olyan, mintha állás közben lefolyna az olaj annyira, hogy nem marad szinte semmi a felületeken. Lehet ilyen?
2-3mp után a lámpa kialszik, a csúnya hang megszűnik és az autó tökéletesen üzemel. A probléma korábban nem jelentkezett.
Ötlete van valakinek?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #67895 Dátum: 2013 Július 19, 15:23:39 »

Ne nagyon kísérletezzél vele,elektromosság,valamit rosszul kötsz be,zárlat lesz,szikrázik,melegszik,ha a benzintank felrobban dobhatod el az új szerzeményedet!
És akkor még személyi sérülésről,vagy még súlyosabb dolgokról nem is beszéltünk.

Ismerhetnél annyira, hogy nem vagyok az a nekiesek, aztán úgy esik, ahogy puffan típus....jól körbejárom a lehetőségeket, filozofálgatok, kigondolom mit hogy és miként kéne és kb utána rábízom egy szakemberre a javítást, mert rájövök, hogy inkább csinálja olyan, aki ért is hozzá Cheesy

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #67894 Dátum: 2013 Július 19, 13:15:03 »

Adott két jeladó. A másodikra a sarut hova kéne tenni?
ott van két anyacsavar
nézd meg belülről, valószínűleg az egyik a test a másik meg a kivezetés. az sem kizárt hogy mindegy. az újabb mérő amennyire láttam egy csúszó ellenállás, talán ez is olyasmi,
 de ha pl a műszerben vagy a bekötésben valami rossz, simán el lehet füstölni ezeket a vékony vezetékeket. nekem is sikerült már egyet sajnos
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #67893 Dátum: 2013 Július 19, 13:08:56 »

Adott két jeladó. A másodikra a sarut hova kéne tenni?
Ne nagyon kísérletezzél vele,elektromosság,valamit rosszul kötsz be,zárlat lesz,szikrázik,melegszik,ha a benzintank felrobban dobhatod el az új szerzeményedet!
És akkor még személyi sérülésről,vagy még súlyosabb dolgokról nem is beszéltünk.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #67892 Dátum: 2013 Július 19, 11:38:55 »

Adott két jeladó. A másodikra a sarut hova kéne tenni?

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Oldalak: 1 ... 313 314 315 316 317 [318] 319 320 321 322 323 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.