www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 16, 14:56:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13134563 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68234 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:17:47 »

Ezt szeretem a zinternetbe, hogy azonnal kapok adott problémára két ellentétes választ. :-)
Nekem nincs ott paszta, és 7 éve nem csöpög. Igaz ez csak egy f-es széria motor.
De azért a szilvalekvár a tuti biztonság!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68233 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:10:36 »

Ezt szeretem a zinternetbe, hogy azonnal kapok adott problémára két ellentétes választ. :-)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68232 Dátum: 2013 Augusztus 12, 14:07:08 »

Nem. Milyen pasztával kenjem?

semmilyennel ! az az egy hely a bogáron ahová nem kell paszta !

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #68231 Dátum: 2013 Augusztus 12, 13:55:04 »

Nem. Milyen pasztával kenjem?

szilvalekvár! de csak a házi jó Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68230 Dátum: 2013 Augusztus 12, 13:51:16 »

Nem. Milyen pasztával kenjem?

A gumi gyűrűk be lettek kenve valami pasztával?
Vörös L. szerint kell, mert nélküle folyni fog.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68229 Dátum: 2013 Augusztus 12, 13:23:28 »

Annyira nem extra a helyzet, elég ha Stone ott Stockholmban nem dobja ki a gyerekek ebéd utáni édességének a dobozat és ráhúzza arra szívócsonkot. Ha ott van hézag, azt megmutatja.

Tudok adni nyomásérzékeny lapot, ha kell, amivel mi is nézzük a szerszámok közti párhuzamosságot.


Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #68228 Dátum: 2013 Augusztus 12, 12:23:41 »

Vili tanácsa jó lehet ilyen esetben.

Nehéz benn lévő motornál a dolog. Én nagyon sokat szoktam reszelni a szívócsonkokon egyrészt, hogy ne feszüljön a lemezekhez, másrészt, hogy sík legyen az anyák alatt a felfekvő felület, harmadrészt, hogy eléggé átérjenek a tőcsavarok a talp furatán és negyedszer, hogy hozzáférjek rendesen kulccsal az anyához. Van levágott csillag-villás kulcsom is a hátsó anyákhoz.

Én még azt szoktam megfigyelni, hogy a szívócsonk könnyen bemegy-e a lemezeléstől a helyére és, hogy tömítés nélkül hallatszik-e, hogy fémesen koccan a szívócső a hengerfej felületén, illetve, hogy határozottan le tudom-e fogni a helyére, nem feszül-e neki rugalmasan valaminek. Meg vághatsz ki kartonból lyuk nélküli "tömítést", amin meg tudod nézni, hogy benyomódik-e hengerfej és a szívócső csatornáinak formája a papírra. Ha nem nyomódik be rendesen, akkor látod, hogy hol van a bibi.


Tudok adni nyomásérzékeny lapot, ha kell, amivel mi is nézzük a szerszámok közti párhuzamosságot.

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68227 Dátum: 2013 Augusztus 12, 12:07:14 »

A gumi gyűrűk be lettek kenve valami pasztával?
Vörös L. szerint kell, mert nélküle folyni fog.

Ma reggel a Bogárral jöttem. Ahogy nézem, megint picit csöpög az olaj az üj csöveknél. Lehet, hogy kicsit feszül a Typ3 terelőlemez miatt, nem kizárt, hogy ki kell vennem. Ha nem javul, csinálok egy próbát, a másik oldalt úgy rakom össze. Itt úgy sincs annyira meleg... :-)


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68226 Dátum: 2013 Augusztus 12, 08:27:33 »

Ma reggel a Bogárral jöttem. Ahogy nézem, megint picit csöpög az olaj az üj csöveknél. Lehet, hogy kicsit feszül a Typ3 terelőlemez miatt, nem kizárt, hogy ki kell vennem. Ha nem javul, csinálok egy próbát, a másik oldalt úgy rakom össze. Itt úgy sincs annyira meleg... :-)

Grin Grin Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68225 Dátum: 2013 Augusztus 12, 07:04:16 »

a lényeg, hogy szívószelepet mindenki cseréljen, különben hátulról meg fogja csinálni a godzilla.
Jezusom ...
Grin Grin Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68224 Dátum: 2013 Augusztus 12, 07:00:09 »

Sziasztok lenne egy kérdésem,minden jobbos ajtón(BOGÁR)van e tükörtartó menet?Nem akarom előbb megfúrni és utána koppanni!Köszi az infót

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #68223 Dátum: 2013 Augusztus 12, 06:45:58 »

Sziasztok lenne egy kérdésem,minden jobbos ajtón(BOGÁR)van e tükörtartó menet?Nem akarom előbb megfúrni és utána koppanni!Köszi az infót

Nincs! Enyémen sem volt...  Tongue Undecided Jó móka oda bejátszani a rögzítő anyát...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #68222 Dátum: 2013 Augusztus 12, 06:00:18 »

Sziasztok lenne egy kérdésem,minden jobbos ajtón(BOGÁR)van e tükörtartó menet?Nem akarom előbb megfúrni és utána koppanni!Köszi az infót
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68221 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:41:37 »

a lényeg, hogy szívószelepet mindenki cseréljen, különben hátulról meg fogja csinálni a godzilla.
Jezusom ...
kipufogót okoska,kipufogót Jezusom ...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68220 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:39:36 »

1. Ezek gyári 100+ezret futott szelepek voltak, vagy valami ócska utángyártott?
2. Mind kellemes 80-as utazónál minden előzmény nélkül szakadt le, vagy akkor mikor a Jóska a kertek alatt megsenderintette az avarosban?
mind gyári szelep volt,  egyik egy ismeretlen eredetű nagyon kopott motor nem rodeózás közben szakadt le  dugattyútetőn be hajtókar kitámaszt blokkrepedés . A másik egy felújított motor (nyilván szelepet nem cseréltek) 1olajcsere kb 5000km után Budapest-Békéscsaba útvonalon kb70es tempónál tányér leugrott a dugó meg szépen felnyomta a hengerfejbe a szelepülés mellé itt csak a hengerfej volt cserés . A harmadik pedig szintén felújítás után kb 2ezer kilóméterrel az első tisztességes kihuzatásnál kettesben új dugó széttört új hengert összebaszta hengerfej összeverve szelepülésszintén. az utolsóhoz annyi közöm volt hogy az elején megmondtam 150eftból nem lehet felújítani majd az ember mikor készvolt eljött a pofámba röhögött hogy nézzem meg ugye hogy meg lehetett csinálni csak én át akartam baszni,majd csikorgó kerekekkel elment. kb egy hónap múlva láttam a kocsit szétborítva egy szerelőnél aki kérdezte hogy tudok -e adni neki egy hengerfejet meg egy henger-dugót mondtam hogy igen de küldje el a gazdáját érte (persze hogy nem jött) Grin

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68219 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:32:47 »

a lényeg, hogy szívószelepet mindenki cseréljen, különben hátulról meg fogja csinálni a godzilla.
Jezusom ...
Mechanogodzilla

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68218 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:32:03 »

Elég ha öntesz ólompótlót a motorolajba, meg teszel fel g60 felniket és csavarhúzóval is tudsz gyorsan ékszíjat cserélni.
ja, oké :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68217 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:29:40 »

a lényeg, hogy szívószelepet mindenki cseréljen, különben hátulról meg fogja csinálni a godzilla.
Jezusom ...
Elég ha öntesz ólompótlót a motorolajba, meg teszel fel g60 felniket és csavarhúzóval is tudsz gyorsan ékszíjat cserélni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68216 Dátum: 2013 Augusztus 11, 21:27:58 »

a lényeg, hogy szívószelepet mindenki cseréljen, különben hátulról meg fogja csinálni a godzilla.
Jezusom ...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68215 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:55:46 »

Vili tanácsa jó lehet ilyen esetben.

Nehéz benn lévő motornál a dolog. Én nagyon sokat szoktam reszelni a szívócsonkokon egyrészt, hogy ne feszüljön a lemezekhez, másrészt, hogy sík legyen az anyák alatt a felfekvő felület, harmadrészt, hogy eléggé átérjenek a tőcsavarok a talp furatán és negyedszer, hogy hozzáférjek rendesen kulccsal az anyához. Van levágott csillag-villás kulcsom is a hátsó anyákhoz.

Én még azt szoktam megfigyelni, hogy a szívócsonk könnyen bemegy-e a lemezeléstől a helyére és, hogy tömítés nélkül hallatszik-e, hogy fémesen koccan a szívócső a hengerfej felületén, illetve, hogy határozottan le tudom-e fogni a helyére, nem feszül-e neki rugalmasan valaminek. Meg vághatsz ki kartonból lyuk nélküli "tömítést", amin meg tudod nézni, hogy benyomódik-e hengerfej és a szívócső csatornáinak formája a papírra. Ha nem nyomódik be rendesen, akkor látod, hogy hol van a bibi.

Van valami ötleted? Reszeljem a szívócsonkot?


1303LS
« Hozzászólás #68214 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:54:25 »

Ez nem jött be most.
Bocs nem tudtam.  Undecided
Profi vagy.  Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68213 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:28:23 »

Ez nem jött be most. Ha lebontom, talán jobban látszik, hol nem volt elég a tömítőanyag.

Én még megpróbálnám úgy meghúzni, hogy először a nehezenodaférhetőset és csak ezután a könnyebbet. Így egy kicsit rá fog feszíteni a nehezen odaférhetősre mikor ráfordulja azt a millimétert.
1303LS
« Hozzászólás #68212 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:27:12 »

Van valami ötleted? Reszeljem a szívócsonkot?

Én még megpróbálnám úgy meghúzni, hogy először a nehezenodaférhetőset és csak ezután a könnyebbet. Így egy kicsit rá fog feszíteni a nehezen odaférhetősre mikor ráfordulja azt a millimétert.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68211 Dátum: 2013 Augusztus 11, 19:22:33 »

Van valami ötleted? Reszeljem a szívócsonkot?

Az szimpla szívósnál kell. Dupla szívósnál alumínium tömítés kell. De Stone-nak még ráadásul dupla karbija van, aminél papír tömítést kell használni.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68210 Dátum: 2013 Augusztus 11, 17:30:16 »

Az szimpla szívósnál kell. Dupla szívósnál alumínium tömítés kell. De Stone-nak még ráadásul dupla karbija van, aminél papír tömítést kell használni.

Azt hittem az oválnál történt ez a művelet.
Én a Viktor Reinz féle pasztát használtam. Az jó a papír tömítésekhez ?
Nem ment olyan sokat a motor, hogy véleményem legyen. A pincében várakozik.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 11, 17:33:36 írta sparkafer »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68209 Dátum: 2013 Augusztus 11, 17:18:47 »

Az szimpla szívósnál kell. Dupla szívósnál alumínium tömítés kell. De Stone-nak még ráadásul dupla karbija van, aminél papír tömítést kell használni.

A hengerfejnél, a szívócsonk alá kell egy alumínium, vagy réz karika, amit minden szétszedés után, cserélni kell. Az nem hiányzik esetleg?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68208 Dátum: 2013 Augusztus 11, 17:05:30 »

Jelenlegi állapot:

- sajnos továbbra is falsot szív a bal oldalon a karbi. Kapott loctite-ot mind a szívócsonk-hengerfej között, mind a szívócsonk-karbi között. Az lehet a baj, hogy a belső szívócsonk csavart nem tudom elég szorosan meghúzni, vagy valami más illeszkedési probléma van.
A hengerfejnél, a szívócsonk alá kell egy alumínium, vagy réz karika, amit minden szétszedés után, cserélni kell. Az nem hiányzik esetleg?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68207 Dátum: 2013 Augusztus 11, 16:59:59 »

Jelenlegi állapot:
- egyáltalán nincs olajfolyás az új csöveknél. Egyelőre csak a bal oldalon cseréltem ki a harmonikacsöveket, a másik oldalon csak 1-2 pötty van megállás után, az marad a jövő hétre.
- nincs benzinfolyás
- sajnos továbbra is falsot szív a bal oldalon a karbi. Kapott loctite-ot mind a szívócsonk-hengerfej között, mind a szívócsonk-karbi között. Az lehet a baj, hogy a belső szívócsonk csavart nem tudom elég szorosan meghúzni, vagy valami más illeszkedési probléma van. Holnap megint lekapom a karbit mindenestül, megpróbálom kideríteni, hol lehet rés, illetve megpróbálok kicsit reszelni a szívócsonkból, hogy jobban hozzáférjek a villáskulccsal.
Észrevettem, hogy hátulról nézve elöl hiányzik a blokkból egy átmenő csavar. Pótoljam?
1303LS
« Hozzászólás #68206 Dátum: 2013 Augusztus 11, 16:59:27 »

1. Ezek gyári 100+ezret futott szelepek voltak, vagy valami ócska utángyártott?
2. Mind kellemes 80-as utazónál minden előzmény nélkül szakadt le, vagy akkor mikor a Jóska a kertek alatt megsenderintette az avarosban?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68205 Dátum: 2013 Augusztus 11, 14:12:25 »

A finom ebéd és rövid pihi után kiindultam megnézni az olajfolyás okát. Már előbb is fura volt a porszáraz tank, de öntöttem bele benzint és beindítottam, nem figyeltem, hogy elöl ömlik a nafta.
Szerencsére csak kb 3 litert öntöttem bele.
A hiba oka: A kisebb belső átmérőjű benzincsőbe bele volt téve egy nagyobb külső csőátmérőjű szűrő. Persze bele lehet eröltetni, de ahol a benzinszűrő csövének vége, már többször kirepedezett a cső. Mindig rövidebbre vágtam, aztán menés tovább. Most végleg megoldom a dolgot, holnap veszek egy másik szűrőt, illetve új csövet és bilincseket. Most ideiglenesen kivettem a szűrőt. 3 liter benya ment a levesbe, és még büdös is van. Szellőztetek, aztán nézem a harmonikacsöveket.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68204 Dátum: 2013 Augusztus 11, 14:07:56 »

Nincs.

van gondolom szelepszárszimering.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68203 Dátum: 2013 Augusztus 11, 14:00:25 »

gondolom te még nem találkoztál leszakadt kipufogó szeleppel ,ami lerendezte a motort Undecided
én hárommal találkoztam és csak pár éve foglalkozok ezekkel a szarokkal

Akkor mégiscsak van értelme kicserélni legalább a kipuffogó szelepeket.
A Hoffer is azt írta, hogy ha leszakad, akkor teljesen szét szokta verni a motort és akkor indulhat a teljes motorgenerál.
A bogár motort én nem nagyon ismerem még, de ebben is van gondolom szelepszárszimering.
Az én motorom nem lett beindítva 6 évig, ezalatt az idő alatt azért ezek a szimeringek is tönkremennek, nem?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68202 Dátum: 2013 Augusztus 11, 12:49:59 »


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68201 Dátum: 2013 Augusztus 11, 12:48:32 »

    
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #68200 Dátum: 2013 Augusztus 11, 12:01:45 »

Délelőtti SZMB, harmonikacső csere:
http://www.suc.hu/SCATcso.htm
Honnan,mennyiért van ilyen Scat csőved?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68199 Dátum: 2013 Augusztus 11, 12:00:47 »

Délelőtti SZMB, harmonikacső csere:
http://www.suc.hu/SCATcso.htm
    

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68198 Dátum: 2013 Augusztus 11, 11:56:45 »

Délelőtti SZMB, harmonikacső csere:
http://www.suc.hu/SCATcso.htm
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68197 Dátum: 2013 Augusztus 11, 11:27:56 »

Ha a régi csapágy be lenne szorulva, akkor is meglazul a belső, féltengelyen lévő gyűrűje, ha megütöd, mert a féltengelynek van elmozdulási lehetősége. A külső gyűrű kicsit ki is áll a házából, akár hidegvágóval is kocogtathatod, úgysem teszed vissza. Mivel befele nem tud menni, kifelé fog mozdulni. A módszer parasztnak tűnhet, de eddig eredményes volt...
 Elgörbült féltengely? Az olajos féltengely úgy működik, mint a teherautók tehermentesített féltengelye, a csavarnyomatéktól meg csak nem, az a negyven-ötven lóerő ilyet nem tud. Ha mégis görbe lenne, és cserélni kéne, eddigi tapasztalat alapján inkább kivenném a komplett váltót, mint hogy a beférő fél kézzel kotorásszak, semmit sem látva abból, mit is csinálok. De szerintem nem görbe... :-)
Köszi! Smiley
Nagyon remélem, hogy nem görbe! Nem rég lett a váltó cserélve. Egy-két probléma miatt ki kellett cserélni, így egy kevésbé ismert (ám de jól működő, Szentendre-Gyoma-Szentendre távot probléma nélkül) váltó van az autó alatt, csak olyan érzés menni Vele lassan mintha az autó a seggét jobbra-balra vinné, ilyen eddig még nem volt a gyári váltójával. Így ebből gondolom, hogy valami a váltóval, kihajtással lesz. De bízok benne hogy nincs nagyobb probléma, csak egyszerűen nem tudok rájönni miért van ez az érzés.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68196 Dátum: 2013 Augusztus 11, 11:22:54 »

Köszönöm szépen! Nemsokára érkezik az új csapágy szett. Attól tartok leginkább hogyha a régi csapágy van már nagyon beágyazódva. De megcsinálom! Smiley
Illetve következő a kérdésem még. Hogyha ne adj... minimálisan meg van ferdülve a féltengely (fogalmam sincs mitől) azt érezni a járművön menet közben?
Ha a régi csapágy be lenne szorulva, akkor is meglazul a belső, féltengelyen lévő gyűrűje, ha megütöd, mert a féltengelynek van elmozdulási lehetősége. A külső gyűrű kicsit ki is áll a házából, akár hidegvágóval is kocogtathatod, úgysem teszed vissza. Mivel befele nem tud menni, kifelé fog mozdulni. A módszer parasztnak tűnhet, de eddig eredményes volt...
 Elgörbült féltengely? Az olajos féltengely úgy működik, mint a teherautók tehermentesített féltengelye, a csavarnyomatéktól meg csak nem, az a negyven-ötven lóerő ilyet nem tud. Ha mégis görbe lenne, és cserélni kéne, eddigi tapasztalat alapján inkább kivenném a komplett váltót, mint hogy a beférő fél kézzel kotorásszak, semmit sem látva abból, mit is csinálok. De szerintem nem görbe... :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68195 Dátum: 2013 Augusztus 11, 11:13:52 »

Nem nagy ügy. Elkezded bontani, amit leszedsz, sorba rakod, hogy visszafelé el ne tévedj, egy dologra ügyelj, a féltengely cseppet felfelé álljon, nehogy már kifolyjon a drága olaj.... Minden alkatrész, "o"-gyűrű, papír tömítés adja magát, a legnehezebb része a régi csapágy kiszólítása a helyéről, ám egyetlen jól irányzott kalapács ütés a féltengely végére eredményt hozhat...

Köszönöm szépen! Nemsokára érkezik az új csapágy szett. Attól tartok leginkább hogyha a régi csapágy van már nagyon beágyazódva. De megcsinálom! Smiley
Illetve következő a kérdésem még. Hogyha ne adj... minimálisan meg van ferdülve a féltengely (fogalmam sincs mitől) azt érezni a járművön menet közben?
Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 [310] 311 312 313 314 315 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.202 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.