www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 18:44:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14797216 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #68451 Dátum: 2013 Szeptember 10, 20:30:44 »

Minden amit eddig beszéltünk végigpróbáltam, olyan mintha javult volna a helyzet kicsit.
melyik lépéstől?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68450 Dátum: 2013 Szeptember 10, 20:29:31 »

Minden amit eddig beszéltünk végigpróbáltam, olyan mintha javult volna a helyzet kicsit.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #68449 Dátum: 2013 Szeptember 10, 20:25:36 »

ha ha ha oly vicces.. Smiley

Hasznosat segítséget tudsz adni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68448 Dátum: 2013 Szeptember 10, 20:17:56 »

Én megnézném az ablaktörlö lapátot vagy az antennát lehet bele ér az elsö gumiba amikor váltót cserélték.......

kezd kabaré délután lenni
ha ha ha oly vicces.. Smiley

Hasznosat segítséget tudsz adni?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68447 Dátum: 2013 Szeptember 10, 17:57:12 »

Lokharito konzol es sarvedo kozti gumi az 1302-nel mas meretu, mint az 1300-nal? Meg tudna merni valaki egy 1302/03-t, hogy pontosan mekkora? Be szeretnem azonositani, hogy milyen van nekem itthon, es 03 nagy lukas sarvedobol keszul 02..ezert kene a meret. Koszi!
Misinel kulon szerepel, ezert gondolom, hogy mas a meret..

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/0033/lokharito-konzol-gumi-1302-03--73-elso

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #68446 Dátum: 2013 Szeptember 10, 17:38:59 »

meginnn' nemtom hova nyúljak... pattogok óvatosan a főúton, és egyszer csak elkezd szakaszosan leállni a motor, mintha megszakadt volna az áramellátás..
mintha a gyújtáskapcsolót fel le kapcsolgatnám.. aztán mikor észhez tér olyanokat után gyújt hogy szinte tetszik, Smiley de ez mégsem normális úgyhogy csak nem tetszik...
biztosítétok jók, vezeték sincs lecsúszva sehogyse sehonnan.. hirtelen ganéra gondoltam a karbiban, de attól nem gyújt után..
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #68445 Dátum: 2013 Szeptember 10, 14:37:04 »

Én megnézném az ablaktörlö lapátot vagy az antennát lehet bele ér az elsö gumiba amikor váltót cserélték.......

kezd kabaré délután lenni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68444 Dátum: 2013 Szeptember 10, 14:09:34 »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68443 Dátum: 2013 Szeptember 10, 14:01:49 »

meg a lassulás után megnézheted hogy a trafó nem-e túl forró (ha kifolyt volna az olaj belőle).

vagy a rotor meghibásodása (egyre nő az ellenállása és tart a végtelenbe) is tud furcsa lenni, de az nálam folyamatosan egyre erősödő probléma volt, mintha nem kapott volna rendesen benzint, nagyon rángatott már a végén és alacsony fordulaton lefulladt

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #68442 Dátum: 2013 Szeptember 10, 13:02:59 »

Már megtörtént a szerelés folyamán  Wink
meg a lassulás után megnézheted hogy a trafó nem-e túl forró (ha kifolyt volna az olaj belőle).

vagy a rotor meghibásodása (egyre nő az ellenállása és tart a végtelenbe) is tud furcsa lenni, de az nálam folyamatosan egyre erősödő probléma volt, mintha nem kapott volna rendesen benzint, nagyon rángatott már a végén és alacsony fordulaton lefulladt
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68441 Dátum: 2013 Szeptember 10, 10:53:47 »

Motor testelést is megnézném az elsők között, hogy visszakerült-e.
Sörömet majd kérem, ha én nyertem.  Cheesy
Már megtörtént a szerelés folyamán  Wink
1303LS
« Hozzászólás #68440 Dátum: 2013 Szeptember 10, 10:48:00 »

Munkatársammal ezen agyaltunk hogy esetleg a felső és alsó fokozatok csoporttengelyének a csapágya talán. De megyek le és intézkedek!
Motor testelést is megnézném az elsők között, hogy visszakerült-e.
Sörömet majd kérem, ha én nyertem.  Cheesy
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68439 Dátum: 2013 Szeptember 10, 10:42:10 »

Akár lehet valamelyik váltó tengely csapágya is. Jó az ötleted a kikuplungolásra, akkor kiderül, hogy a motor vagy hajtáslánc.
Munkatársammal ezen agyaltunk hogy esetleg a felső és alsó fokozatok csoporttengelyének a csapágya talán. De megyek le és intézkedek!
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68438 Dátum: 2013 Szeptember 10, 10:41:31 »

elsőnek fékre gondoltam volna de mivel már túl vagy rajta most a karbi meg gyújtás jön, illetve mikor érzed hogy elkezdi fogni valami akkor villámgyorsan kuplung benyom és figyel hogy szabadonfut vagy lassul ha lassul akkor valóban a váltóban van bibi de szerintem ha az elkezd szorulni akkor az addig szorul amég  egy kattanás után valami enged és vége a dalnak váltóügyileg...... Undecided
Mindjárt állok neki és áttakarítom a karbit, illetve a gyújtás picit átnézem. Abban bízok hogy valóban csak a szerelés következtében valami "elmászott" ezügyben.  Undecided  Utána pedig kipróbálom azt hogy amint érzem a lassulást, kikuplungolok. Ha lassul akkor bajban leszek.. Undecided
Ezen gondolkodtam én is hogyha elkezd szorulni akkor ott valami megadja magát, teszem azt viszi magával a váltóházat is cafatokban...Sad meg minden belsőséget...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68437 Dátum: 2013 Szeptember 10, 09:35:57 »

Akár lehet valamelyik váltó tengely csapágya is. Jó az ötleted a kikuplungolásra, akkor kiderül, hogy a motor vagy hajtáslánc.
Nekem volt a karbin egy elektromos lezáró szelep. Az hasonlót produkált.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68436 Dátum: 2013 Szeptember 10, 08:44:00 »

elsőnek fékre gondoltam volna de mivel már túl vagy rajta most a karbi meg gyújtás jön, illetve mikor érzed hogy elkezdi fogni valami akkor villámgyorsan kuplung benyom és figyel hogy szabadonfut vagy lassul ha lassul akkor valóban a váltóban van bibi de szerintem ha az elkezd szorulni akkor az addig szorul amég  egy kattanás után valami enged és vége a dalnak váltóügyileg...... Undecided

Akár lehet valamelyik váltó tengely csapágya is. Jó az ötleted a kikuplungolásra, akkor kiderül, hogy a motor vagy hajtáslánc.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68435 Dátum: 2013 Szeptember 09, 22:06:13 »

Sziasztok!

Ismét váltó téma ügyben szeretném kérdezni a véleményeteket!

Szerintetek mitől lehet? Volt már valakinek hasonló élménye? Undecided

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdvw!
elsőnek fékre gondoltam volna de mivel már túl vagy rajta most a karbi meg gyújtás jön, illetve mikor érzed hogy elkezdi fogni valami akkor villámgyorsan kuplung benyom és figyel hogy szabadonfut vagy lassul ha lassul akkor valóban a váltóban van bibi de szerintem ha az elkezd szorulni akkor az addig szorul amég  egy kattanás után valami enged és vége a dalnak váltóügyileg...... Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68434 Dátum: 2013 Szeptember 09, 22:01:19 »

1303 74- évjárat augusztusi, kérdés hogy kis ricnis a kormányom vagy nagy???? K kormány van rajta. Meg mitől kis ricni meg mitől nagy??  Világosítson fel valaki :-D
kis.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #68433 Dátum: 2013 Szeptember 09, 20:55:00 »

1303 74- évjárat augusztusi, kérdés hogy kis ricnis a kormányom vagy nagy???? K kormány van rajta. Meg mitől kis ricni meg mitől nagy??  Világosítson fel valaki :-D
régebben volt a nagy. 27es dugókulcs kell a leszedéséhez.
kb a golf megjelenésével jött a kisricni mert azon is olyan, de nem tudom hogy a bogárban pontosan melyik évtől (kb pont 74), mindenesetre a kisricnishez 24es kulcs kell.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #68432 Dátum: 2013 Szeptember 09, 19:18:01 »

1303 74- évjárat augusztusi, kérdés hogy kis ricnis a kormányom vagy nagy???? K kormány van rajta. Meg mitől kis ricni meg mitől nagy??  Világosítson fel valaki :-D

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68431 Dátum: 2013 Szeptember 09, 19:08:24 »

Esetleg a szét/össze után valami gyújtás vagy karburálás gond lehet.
csatlakozom



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68430 Dátum: 2013 Szeptember 09, 18:11:34 »

Itt látható a gumi oldalról. A nagy furatúhoz műanyag csöcsöt lehet kapni. Lehet kombinálni, csak minél több toldás annál nagyobb az esély a szivárgásra.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68429 Dátum: 2013 Szeptember 09, 18:08:01 »

A gyárin egy gömb van. Az a kis furatúba jó, de a gumi szélén nagy a nút. A nagy furatúnak jó a nútja, csak lötyög a cső benne.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68428 Dátum: 2013 Szeptember 09, 18:04:06 »

A kormányösszekötő nyomkodta a csövet, jobb kanyarban. A mozdítástól kilazult a cső a gumiban, és elfolyt a tartályból a fékfolyadék. Egy körös a fék a kocsimon. Éreztem is a pedálon, hogy valami nem oké. Pénteken megcsináltam annyira, hogy Pécelre le tudjak menni. Ma készre csináltam.
Érdekes, hogy nem a furat közepén szivárgott a fékfolyadék, hanem a gumi külső szélén, de a gumi nem belevaló volt a nút miatt.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68427 Dátum: 2013 Szeptember 09, 17:52:17 »

Ma is jó nagyot szereltem. Már minden variációt kipróbáltam. A főfékhengert tápláló vezeték gumija szivárgott. A varga föfékhengerhez nem adnak gumit. Amit lehet kapni az nem jó mert a nút széles, és ott elszökik a fékfolyadék. A Dedeónál vettem gumit aminek a nútja jó, de a furat középen nem 4-es hanem 8-as. A tartály csöve 5-ös. Nehéz összehozni.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #68426 Dátum: 2013 Szeptember 09, 17:09:14 »

Esetleg a szét/össze után valami gyújtás vagy karburálás gond lehet.

benzinszűrő,légszűrő.....
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #68425 Dátum: 2013 Szeptember 09, 16:59:39 »

Esetleg a szét/össze után valami gyújtás vagy karburálás gond lehet.

Sziasztok!

Ismét váltó téma ügyben szeretném kérdezni a véleményeteket!

Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68424 Dátum: 2013 Szeptember 09, 16:19:59 »

lehet teljesen mellélövök, de fékdob ovalitás?
esetleg mikor fékezel fölmelegszik, kisebb lesz a hézag, olyan mintha fogná valami a kocsit
aztán mikor lehül akkor nyílván meg nem, mert megnő a hézag
csak egy tipp
Nem rossz elgondolás, én is ezzel kezdtem és vissza is állítottam teljesen a pofákat. De nem az  Undecided
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #68423 Dátum: 2013 Szeptember 09, 16:16:25 »

Sziasztok!

Ismét váltó téma ügyben szeretném kérdezni a véleményeteket!

Következő a helyzet a Bogarammal. Kicseréltük a váltót, szuperül működik megjártam Vele már több mint 500 km-t de valamiért mégis érzek benne egy dolgot amit az előző váltónál nem éreztem.
Ha megyek Vele akkor menet közben érzem hogy néha olyan mintha visszafogná valami az autót de csak egy pillanatra, aztán utána megint húz a gép. Ezt többször csinálja egymás után, váltakozó fázisokban. Kicseréltük a kerékcsapágyakat is, azt hallom hogy sokkal hangosabb a difinek a hangja mint a saját váltójával volt. Hogyha nyomom neki a gázt akkor húz szépen és megy az autó de ha rátartom akkor menet közben érezni eléggé hogy valami visszafogja aztán megint megy... Undecided
Eléggé zavaró dolog és féltem is, hogy mi történik Vele nehogy valami gondja legyen... Lehetséges hogy a váltón belül a differenciálműnek a csapágya esetleg? Vagy valami más miatt fogja vissza? Nem tudok egyszerűen rájönni...Sad Olaj van benne megfelelően..sőt kicsit csöpög tehát lehet picit kevesebb, a fokozatokat veszi szépen, nem nehéz a sebességeket betenni.

Szerintetek mitől lehet? Volt már valakinek hasonló élménye? Undecided

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdvw!
lehet teljesen mellélövök, de fékdob ovalitás?
esetleg mikor fékezel fölmelegszik, kisebb lesz a hézag, olyan mintha fogná valami a kocsit
aztán mikor lehül akkor nyílván meg nem, mert megnő a hézag
csak egy tipp
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68422 Dátum: 2013 Szeptember 09, 16:05:34 »

Sziasztok!

Ismét váltó téma ügyben szeretném kérdezni a véleményeteket!

Következő a helyzet a Bogarammal. Kicseréltük a váltót, szuperül működik megjártam Vele már több mint 500 km-t de valamiért mégis érzek benne egy dolgot amit az előző váltónál nem éreztem.
Ha megyek Vele akkor menet közben érzem hogy néha olyan mintha visszafogná valami az autót de csak egy pillanatra, aztán utána megint húz a gép. Ezt többször csinálja egymás után, váltakozó fázisokban. Kicseréltük a kerékcsapágyakat is, azt hallom hogy sokkal hangosabb a difinek a hangja mint a saját váltójával volt. Hogyha nyomom neki a gázt akkor húz szépen és megy az autó de ha rátartom akkor menet közben érezni eléggé hogy valami visszafogja aztán megint megy... Undecided
Eléggé zavaró dolog és féltem is, hogy mi történik Vele nehogy valami gondja legyen... Lehetséges hogy a váltón belül a differenciálműnek a csapágya esetleg? Vagy valami más miatt fogja vissza? Nem tudok egyszerűen rájönni...Sad Olaj van benne megfelelően..sőt kicsit csöpög tehát lehet picit kevesebb, a fokozatokat veszi szépen, nem nehéz a sebességeket betenni.

Szerintetek mitől lehet? Volt már valakinek hasonló élménye? Undecided

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdvw!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #68421 Dátum: 2013 Szeptember 09, 15:09:39 »

Hi! Keresek Pesten vagy környékén rendes, bogárhoz értő lakatost!
Kihez forduljak? Köszi
Hivjál fel!

Tóth Zoltán
Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #68420 Dátum: 2013 Szeptember 09, 15:00:42 »

Én vennék egy normális CO gépet.Helyed gondolom van.
Na ja... Wink A futóművet befogadó részt kellene cserélni+napóleon. Nos az nekem nem megy... Undecided

1967.XII.08
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #68419 Dátum: 2013 Szeptember 09, 14:43:15 »

Hi! Keresek Pesten vagy környékén rendes, bogárhoz értő lakatost!
Kihez forduljak? Köszi
Én vennék egy normális CO gépet.Helyed gondolom van.
Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #68418 Dátum: 2013 Szeptember 09, 14:38:17 »

Hi! Keresek Pesten vagy környékén rendes, bogárhoz értő lakatost!
Kihez forduljak? Köszi

1967.XII.08
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68417 Dátum: 2013 Szeptember 08, 20:17:10 »

hát, ez nem jött be :S
Pedig csak a csapágy ellenállását kell legyűrni.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #68416 Dátum: 2013 Szeptember 08, 20:13:26 »

Persze.
De le kell oldani a váltónál a nagy tányért, ami a féltengelyen lévő fémharangot bent tartja. Amin a a gumiharang van rögzítve. Utána lazán le lehet húzni. Na jó, lehet, ütögetni is kell kicsit.. Cheesy
hát, ez nem jött be :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68415 Dátum: 2013 Szeptember 08, 20:10:21 »

olajos féltengelyes váltónál a féltengely külső házát csapágylehúzó nélkül is le lehet venni valahogy?
Persze.
De le kell oldani a váltónál a nagy tányért, ami a féltengelyen lévő fémharangot bent tartja. Amin a a gumiharang van rögzítve. Utána lazán le lehet húzni. Na jó, lehet, ütögetni is kell kicsit.. Cheesy

Bácsi Győző
Lazlow
« Hozzászólás #68414 Dátum: 2013 Szeptember 08, 14:13:15 »

Eredetileg 1,3, de az 1,6 is elmegy vele

Még egyszer köszönöm! Smiley 
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68413 Dátum: 2013 Szeptember 08, 14:10:11 »

Bocsánat elírtam! Sad Embarrassed Nem 30-as hanem 31-es. A többi stimmel. Ezt is csak 1.3-asra rakták?

Köszi!  Wink
Eredetileg 1,3, de az 1,6 is elmegy vele

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Lazlow
« Hozzászólás #68412 Dátum: 2013 Szeptember 08, 14:06:53 »

Bocsánat elírtam! Sad Embarrassed Nem 30-as hanem 31-es. A többi stimmel. Ezt is csak 1.3-asra rakták?

Köszi!  Wink
Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.