www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 18:58:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14797537 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68531 Dátum: 2013 Szeptember 19, 21:34:16 »

Az semmi, hogy indul a Ferrari:
http://www.youtube.com/watch?v=m3ifWJfmZUo

Pöcc, röff.  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #68530 Dátum: 2013 Szeptember 19, 19:51:19 »

Na, szóval, 37,5 cm, a fogazott résznél mérve, a belső oldalak közt.
naja. elöl ahol a felhajtás van, a fogak elött, nekem 37,1 körül

Nekem mindkét oldalon állítani kellett. Nem volt párhuzamos a két sín és előrébb is kellett tenni az egyiket egy centivel.
klassz Undecided
nem gondoltam hogy ezt is ellenőriztetni kellett volna.
nálam a fogak mérete sem volt jó. alapból nem fért be egyikbe sem az ülés fixáló kar. bár ez a jobbik eset, lehetett belőle flexelni
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68529 Dátum: 2013 Szeptember 19, 19:49:23 »

..jah, az is lehet hogy az ülésem lábai lettek szélesebbek  Grin ezt szeretném ellenőrizni.
De azóta csinálja hogy taposó csere volt, csak mintha egyre rosszabb lenne..
Ezzel én is szoptam. tényleg szűkebben vannak a brazil taposón.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #68528 Dátum: 2013 Szeptember 19, 19:47:28 »

..jah, az is lehet hogy az ülésem lábai lettek szélesebbek  Grin ezt szeretném ellenőrizni.
De azóta csinálja hogy taposó csere volt, csak mintha egyre rosszabb lenne..
Nekem mindkét oldalon állítani kellett. Nem volt párhuzamos a két sín és előrébb is kellett tenni az egyiket egy centivel.


Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68527 Dátum: 2013 Szeptember 19, 19:18:39 »

..jah, az is lehet hogy az ülésem lábai lettek szélesebbek  Grin ezt szeretném ellenőrizni.
De azóta csinálja hogy taposó csere volt, csak mintha egyre rosszabb lenne..
Na, szóval, 37,5 cm, a fogazott résznél mérve, a belső oldalak közt.

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #68526 Dátum: 2013 Szeptember 19, 17:02:52 »

Lemérem, mert nemsoká úgyis szerelek. De nem biztos, hogy azért lötyög... Evil
..jah, az is lehet hogy az ülésem lábai lettek szélesebbek  Grin ezt szeretném ellenőrizni.
De azóta csinálja hogy taposó csere volt, csak mintha egyre rosszabb lenne..
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68525 Dátum: 2013 Szeptember 19, 16:40:48 »

engem érdekelne az L sínes bogárnál ('69 környéke) a sínek egymástól távolabbi éleinek távolsága. meg tudná mérni valaki?
az utángyártott padlón szerintem túl közel vannak és lötyögnek az üléseim  Undecided
Lemérem, mert nemsoká úgyis szerelek. De nem biztos, hogy azért lötyög... Evil

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68524 Dátum: 2013 Szeptember 19, 16:39:58 »

valaki nem szerelt bogarat mostanság? 
Mindjárt fogok.

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #68523 Dátum: 2013 Szeptember 19, 16:14:11 »

engem érdekelne az L sínes bogárnál ('69 környéke) a sínek egymástól távolabbi éleinek távolsága. meg tudná mérni valaki?
az utángyártott padlón szerintem túl közel vannak és lötyögnek az üléseim  Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #68522 Dátum: 2013 Szeptember 19, 16:08:16 »

valaki nem szerelt bogarat mostanság? 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető pacs_425
Hozzászólások: 305


« Hozzászólás #68521 Dátum: 2013 Szeptember 19, 15:32:17 »


Az semmi, hogy indul a Ferrari:
http://www.youtube.com/watch?v=m3ifWJfmZUo
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #68520 Dátum: 2013 Szeptember 19, 09:41:03 »

Napsugarast!

Az már a 2000-es széria.


Üdv!

Trau
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #68519 Dátum: 2013 Szeptember 18, 22:11:15 »

köszi Wink
Ja, igen, hozzáteszem, a technológiát ez a fényező srác mutatta, az ő gépével, az ő anyagait felhasználva az ő műhelyében csináltam. Profi géppel, profi anyagokkal.
Ő minden újrafújt autót kompletten átpolíroz, nem bíz semmit sem a véletlenre.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #68518 Dátum: 2013 Szeptember 18, 20:18:35 »

Az már a 2000-es széria.
Ime.

Oszt az OFFolást jól be is fejeztem.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #68517 Dátum: 2013 Szeptember 18, 20:16:00 »

Az meg a V43-as. És Szili.
Csak nem ez-e?

Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68516 Dátum: 2013 Szeptember 18, 20:13:15 »

Igaz.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68515 Dátum: 2013 Szeptember 18, 20:12:36 »

Napsugarast!

...vagy Papagáj. Vagy Cirmos... Wink


Az már a 2000-es széria.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #68514 Dátum: 2013 Szeptember 18, 20:10:47 »

Napsugarast!

Az meg a V43-as. És Szili.

...vagy Papagáj. Vagy Cirmos... Wink


Üdv!

Trau
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68513 Dátum: 2013 Szeptember 18, 19:17:14 »

az M utáni szám a tengelyek számát jelenti.
M43-as, az a négytengelyes villanymozdony.
Az meg a V43-as. És Szili.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68512 Dátum: 2013 Szeptember 18, 19:14:54 »


az M utáni szám a tengelyek számát jelenti.
M43-as, az a négytengelyes villanymozdony.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68511 Dátum: 2013 Szeptember 18, 19:03:40 »

egy M72-es mozdony
M62 lesz az...
http://www.youtube.com/watch?v=SziZfPIlfxY
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 18, 19:05:34 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68510 Dátum: 2013 Szeptember 18, 18:47:34 »

Ősszel meg kivenni. :-)

Ja. Smiley

előző héten - pécelen - még üzemelt, nem?
Nem.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68509 Dátum: 2013 Szeptember 18, 18:24:23 »

Tatabányai Bogártalálkozóra menet csendes lemondással vettem tudomásul, hogy az állófűtésem nem üzemel.

Ma volt egy kis időm ránéztem. A levegő bemeneti oldalt a fürkészdarázs a nyár folyamán lefalazta.
Leszedtem, a nagyját kikapartam, a maradékot kimostam.

Ezek után elsőre indult a kályha, mondjuk füstölt mint egy M72-es mozdony. Gondolom az előző indításokból benn maradt benzin begyulladt. 10 percig füstölt és szikrákat köpött utána már füst nélkül tette a dolgát.

Tavasszal ne felejtsem el ledugózni.  Grin

előző héten - pécelen - még üzemelt, nem?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68508 Dátum: 2013 Szeptember 18, 18:22:59 »

köszi Wink
Le kell tisztára mosni a kocsit úgy kell kezdeni. Van amiben van viasz, és ekkor a kosz alul marad, és azt nehéz leszedni. Egy darabon próbáld meg fogkrémmel a mutató ujjaddal egy rongy segítségével egy négyzet deciméteres darabot egy percig dörzsölni. A rongyon látható lesz a régi festék. Áttörlöd, és látható az eredmény. Ez semmibe nem kerül. Ezután lehet egyre drágább, de nem biztos, hogy jobb szerekkel próbálkozni. Én sokat polírozok, a gép nagy felületre jó. Sajnos kézzel történik a polírozás, és akár 4 órát is tarthat. Vannak csoda anyagok amivel bekened, és csak ki kell fényesíteni, mint a cipőt. Ezek viaszt tartalmaznak attól fénylik. Egy melegvízes mosás leszedi.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68507 Dátum: 2013 Szeptember 18, 17:37:03 »

Ősszel meg kivenni. :-)

Tavasszal ne felejtsem el ledugózni.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68506 Dátum: 2013 Szeptember 18, 17:35:28 »

Tatabányai Bogártalálkozóra menet csendes lemondással vettem tudomásul, hogy az állófűtésem nem üzemel.

Ma volt egy kis időm ránéztem. A levegő bemeneti oldalt a fürkészdarázs a nyár folyamán lefalazta.
Leszedtem, a nagyját kikapartam, a maradékot kimostam.

Ezek után elsőre indult a kályha, mondjuk füstölt mint egy M72-es mozdony. Gondolom az előző indításokból benn maradt benzin begyulladt. 10 percig füstölt és szikrákat köpött utána már füst nélkül tette a dolgát.

Tavasszal ne felejtsem el ledugózni.  Grin
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68505 Dátum: 2013 Szeptember 18, 10:57:54 »

Na úgylátom leírták már.
Annyit hozzátennék, hogy baumaxos vagy ilyesmi géppel el sem érdemes kezdeni.
Ott az említett szakboltban 1500 vagy 1800-ért adnak bérbe rendes gépet.
Az, hogy 2K-s a festék annyival javít a helyzeten, hogy az nagyságrendekkel jobban bírja a melegedést, dörzsölést. 1K-snál hamar jelentkezik a GSattila említette melegedés, megnyúlás. Én azt mondom, hogy érezni fogod, hogy mekkora fordulaton mekkora nyomással csináld.

Én is próbálkoztam már ilyennel, de tényleg alap a jó gép, aminek az ára 50eft-tól megy felfelé. Csak ezekkel érdemes elkezdeni.
Ha van esetleg olyan kocsi, amin lehet gyakorolni kicsit, az sem árt.
Biztos más ügyesebb, mint én, de nekem nem sikerült látványos eredményt elérnem, sőt kézzel polírozva, talán kicsit még jobb is lett.
1303LS
« Hozzászólás #68504 Dátum: 2013 Szeptember 18, 08:13:34 »

nem profi munka a cél(lásd:"csak  kicsit rendbekapni szeretném"
de kb. tudom mit kell csinálnom.......... Wink
Na úgylátom leírták már.
Annyit hozzátennék, hogy baumaxos vagy ilyesmi géppel el sem érdemes kezdeni.
Ott az említett szakboltban 1500 vagy 1800-ért adnak bérbe rendes gépet.
Az, hogy 2K-s a festék annyival javít a helyzeten, hogy az nagyságrendekkel jobban bírja a melegedést, dörzsölést. 1K-snál hamar jelentkezik a GSattila említette melegedés, megnyúlás. Én azt mondom, hogy érezni fogod, hogy mekkora fordulaton mekkora nyomással csináld.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #68503 Dátum: 2013 Szeptember 17, 22:31:14 »

Smiley

Díszlécöv alatt kompletten újrafújt narancsos 2 K festés (mint a smirgli) a következőket igényelte:
1. 2000 vízpapírral telibe csiszolás addig, amíg a narancsos egyenetlen felület legapróbb gödrei el nem tűnnek (kb. 1 nap)
A második napban 3M rendszerrel gépi polírozás:
2. első lépcsőben durva pasztával géppel
3. következő lépcső ha jól emlékszem durvább polírpaszta, még talán géppel
4. közepes paszta kézzel
5. finom paszta kézzel
6. wax, viasz, kézzel
Mindezt árnyékos helyen. A megfolyások javítását csiszolással a fényező srác csinálta (nem ő festette az autót, nem is én... hanem a kasztnis bácsi, akivel csináltattam...), valami tárcsafék betétjére feszített 2000 papírral.
Szakértelmet annyira nem, mint inkább kitartást igényel. A fényező srác szerint a szerencsém az volt, hogy vastagon meg lett küldve a kocsi festékkel, volt miből visszacsiszolni símára. Illetve a gépi résznél nagyon vigyázni, túl ne dörzsöld a festést.
Vékony festés esetén én a 2000 papírral csak éppen a ködöléshatárokat összecsiszolnám finoman, aztán lehet a Vili által emlegetett közepes, meg finom pasztával, wax-szal megcsinálni, mindenesetre vékony festésnél, ködölésnél lehet óvatosan csinálni...
Ugyanilyen 3M rendszerrel kézzel javítottam már karcos fényezést metálfényű autón is, szinte tökéletes eredménnyel.


köszi Wink
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #68502 Dátum: 2013 Szeptember 17, 22:29:13 »

Nem bántásként írtam. Személyesen volt alkalmam figyelni egy profi polírozó munkáját, aki magyarázott is közben: hogy kell megérezni, mikor melegszik és bemattul a felület, lágyul a festék, stb. Szóval elsőre még élőben látva sem sikerült megfigyelni. Erre akartam célozni, hogy nem elég egy technológia leírása. 

nem profi munka a cél(lásd:"csak  kicsit rendbekapni szeretném"
de kb. tudom mit kell csinálnom.......... Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #68501 Dátum: 2013 Szeptember 17, 21:08:11 »

Nem bántásként írtam. Személyesen volt alkalmam figyelni egy profi polírozó munkáját, aki magyarázott is közben: hogy kell megérezni, mikor melegszik és bemattul a felület, lágyul a festék, stb. Szóval elsőre még élőben látva sem sikerült megfigyelni. Erre akartam célozni, hogy nem elég egy technológia leírása. 

kedves vagy Wink
 azért van különbség
vannak dolgok amelyek házilagosan is jól kivitelezhetőek /pláne, ha kap az ember tanácsot olyantól, aki esetleg többször csinált ilyet/,és vannak olyan dolgok amelyeket érdemes -esetleg kötelező- szakemberre bízni.
szerintem pl. az autószerelés is kő keményen szakmunka, mégis létezik szmb. topic.
gondoltam az általam feltett kérdésre is megfogalmazható kb 6 mondatban: "mit, hogyan, mivel, milyen sorrendben kell csinálni,mire kell figyelni" de úgy látszik tévedtem
sebaj a szakboltban ígérte a muki hogy felhomályosít(nem fórumos) Wink
 
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #68500 Dátum: 2013 Szeptember 17, 20:48:05 »


Ha fényezés utáni narancstávolítás a feladat akkor kicsit bonyolultabb állóképességet erősen igénylő.
Smiley

Díszlécöv alatt kompletten újrafújt narancsos 2 K festés (mint a smirgli) a következőket igényelte:
1. 2000 vízpapírral telibe csiszolás addig, amíg a narancsos egyenetlen felület legapróbb gödrei el nem tűnnek (kb. 1 nap)
A második napban 3M rendszerrel gépi polírozás:
2. első lépcsőben durva pasztával géppel
3. következő lépcső ha jól emlékszem durvább polírpaszta, még talán géppel
4. közepes paszta kézzel
5. finom paszta kézzel
6. wax, viasz, kézzel
Mindezt árnyékos helyen. A megfolyások javítását csiszolással a fényező srác csinálta (nem ő festette az autót, nem is én... hanem a kasztnis bácsi, akivel csináltattam...), valami tárcsafék betétjére feszített 2000 papírral.
Szakértelmet annyira nem, mint inkább kitartást igényel. A fényező srác szerint a szerencsém az volt, hogy vastagon meg lett küldve a kocsi festékkel, volt miből visszacsiszolni símára. Illetve a gépi résznél nagyon vigyázni, túl ne dörzsöld a festést.
Vékony festés esetén én a 2000 papírral csak éppen a ködöléshatárokat összecsiszolnám finoman, aztán lehet a Vili által emlegetett közepes, meg finom pasztával, wax-szal megcsinálni, mindenesetre vékony festésnél, ködölésnél lehet óvatosan csinálni...
Ugyanilyen 3M rendszerrel kézzel javítottam már karcos fényezést metálfényű autón is, szinte tökéletes eredménnyel.


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #68499 Dátum: 2013 Szeptember 17, 20:32:23 »

Azt ne magyarázza el Vetart, hogy kell vakbelet kivenni? Smiley

kedves vagy Wink
 azért van különbség
vannak dolgok amelyek házilagosan is jól kivitelezhetőek /pláne, ha kap az ember tanácsot olyantól, aki esetleg többször csinált ilyet/,és vannak olyan dolgok amelyeket érdemes -esetleg kötelező- szakemberre bízni.
szerintem pl. az autószerelés is kő keményen szakmunka, mégis létezik szmb. topic.
gondoltam az általam feltett kérdésre is megfogalmazható kb 6 mondatban: "mit, hogyan, mivel, milyen sorrendben kell csinálni,mire kell figyelni" de úgy látszik tévedtem
sebaj a szakboltban ígérte a muki hogy felhomályosít(nem fórumos) Wink
 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68498 Dátum: 2013 Szeptember 17, 20:14:34 »

A kutyáknak is van vakbelük?  Grin
a mindenevőknek van csak.
lehet, hogy szerelt már majmot. :-)

vagy medvét.
majd elmondja, ha akarja.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #68497 Dátum: 2013 Szeptember 17, 19:56:06 »

Nem tudom mit akarsz polirozni, de a gyál/imre határában az autófestékes boltban adnak
Én itt szoktam színt kevertetni. Na nem olyan sokszor, csak kétszer.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 17, 20:03:05 írta sparkafer »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #68496 Dátum: 2013 Szeptember 17, 19:52:45 »

Azt ne magyarázza el Vetart, hogy kell vakbelet kivenni? Smiley

A kutyáknak is van vakbelük?  Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #68495 Dátum: 2013 Szeptember 17, 19:46:14 »

Azt ne magyarázza el Vetart, hogy kell vakbelet kivenni? Smiley

a buszt
csak  kicsit rendbekapni szeretném az egész felületét (ütött kopott nem lakkozott de 2 K-s festék)
van néhol beleködölés(nincs egész elem fújva)
az egész folyamat érdekelne, olyantól aki sokszor csinálta már, és megvan a bevált módszer
mit hova kenek mit vizezek milyen korongal csinálom,éleket hozzáférhetetlen részeket mivel, utána hogy takarítom le, kell-e viaszolni ezután, ilyesmi Tongue

 
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #68494 Dátum: 2013 Szeptember 17, 19:22:23 »

Nem tudom mit akarsz polirozni, de a gyál/imre határában az autófestékes boltban adnak kis kiszerelésben is olyat mailyen Neked jó.
Durva biztos, hogy nem fog kelleni, valami közép, de inkább a finom bőven elég egy normális autóra. 3M, vagy farecla, de amit ott kapsz az is tökéletesen jó lesz.
Ha fényezés utáni narancstávolítás a feladat akkor kicsit bonyolultabb.
a buszt
csak  kicsit rendbekapni szeretném az egész felületét (ütött kopott nem lakkozott de 2 K-s festék)
van néhol beleködölés(nincs egész elem fújva)
az egész folyamat érdekelne, olyantól aki sokszor csinálta már, és megvan a bevált módszer
mit hova kenek mit vizezek milyen korongal csinálom,éleket hozzáférhetetlen részeket mivel, utána hogy takarítom le, kell-e viaszolni ezután, ilyesmi Tongue

 
1303LS
« Hozzászólás #68493 Dátum: 2013 Szeptember 17, 17:53:49 »

autó polírozás egyszerűen
 gép van
 milyen pasztával hogyan?

kéne leírás Grin
Nem tudom mit akarsz polirozni, de a gyál/imre határában az autófestékes boltban adnak kis kiszerelésben is olyat mailyen Neked jó.
Durva biztos, hogy nem fog kelleni, valami közép, de inkább a finom bőven elég egy normális autóra. 3M, vagy farecla, de amit ott kapsz az is tökéletesen jó lesz.
Ha fényezés utáni narancstávolítás a feladat akkor kicsit bonyolultabb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68492 Dátum: 2013 Szeptember 17, 17:44:47 »

autó polírozás egyszerűen
 gép van
 milyen pasztával hogyan?

kéne leírás Grin
Fogkrém. Tényleg.
Oldalak: 1 ... 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.197 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.