www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 12:12:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13188993 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70035 Dátum: 2014 Január 22, 13:20:13 »

Bogarazásom legelején történt meg, hogy csattogott a motor. Nekem is kifújt. Nem fértem a csavarokhoz, és lebontottam már mindent a motorról. A végén csak ki kellett venni. Mivel nem volt akkoriban alkatrész, és csak külföldről lehetett beszerezni az alkatrészeket, és a szocialista útlevél nem volt jó, meg valuta is kellett volna, így megfordítottam a két rézkarikát. Össze raktam és meghúztam. Nem volt erőmérő sem. 20 év múlva szedtem szét amikor eltörött a főtengely.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70034 Dátum: 2014 Január 22, 13:17:32 »

Ez nagyon jó kép, tetszik.  Cheesy
<beszúrt kép törölve>
ez így teljesen jo! Csak kell csinálni szikra gyujtast a motor ála, es mekkora király lenne találkozón, a "sárkány" busz. Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70033 Dátum: 2014 Január 22, 13:11:56 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!


Régen nekem is volt egy ilyen hibám. Próbáld meg meghúzni a csavarokat, mert lazák. Ha nem tudsz húzni rajtuk, csak akkor vedd ki a motort.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70032 Dátum: 2014 Január 22, 12:50:53 »

Ez nagyon jó kép, tetszik.  Cheesy
<beszúrt kép törölve>
Szerintem a tulajnak nem annyira!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #70031 Dátum: 2014 Január 22, 12:50:35 »

bocs fater de ez itt az1. henger Undecided
Neked konnyu, mert latod a vizcsovekbol :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70030 Dátum: 2014 Január 22, 12:44:46 »

A hármas henger hajtórúd csapágycsészéje simán tud ilyet.

Nagy kalimpálás azért nem lehetett, mert akkor nem ilyet üt, hanem nagyobbat.

bocs fater de ez itt az1. henger Undecided

1303LS
« Hozzászólás #70029 Dátum: 2014 Január 22, 12:42:18 »

Ez nagyon jó kép, tetszik.  Cheesy
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70028 Dátum: 2014 Január 22, 12:40:44 »

A hármas henger hajtórúd csapágycsészéje simán tud ilyet.

Nagy kalimpálás azért nem lehetett, mert akkor nem ilyet üt, hanem nagyobbat.



« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 22, 12:46:52 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70027 Dátum: 2014 Január 22, 12:28:05 »

Kerestem egy két képet a lyukról
MI ÜTHETTE KI azon a helyen?
A régi tulaj a múltkor azt mondta, a hajtókar csavar esett le,és a hajtókar kalimpált.

A hármas henger hajtórúd csapágycsészéje simán tud ilyet.

Nagy kalimpálás azért nem lehetett, mert akkor nem ilyet üt, hanem nagyobbat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70026 Dátum: 2014 Január 22, 12:21:16 »

Kerestem egy két képet a lyukról
MI ÜTHETTE KI azon a helyen?
A régi tulaj a múltkor azt mondta, a hajtókar csavar esett le,és a hajtókar kalimpált.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70025 Dátum: 2014 Január 22, 12:18:55 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!


szombaton hozd el szétboritjuk,délután meg ugrunk egy bázisosat!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70024 Dátum: 2014 Január 22, 12:08:40 »

de legalább történik ezen a fórumon valami!
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70023 Dátum: 2014 Január 22, 12:03:00 »

meg de ez szenvedés....

de legalább történik ezen a fórumon valami!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70022 Dátum: 2014 Január 22, 11:22:20 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!




A blokk magnézium, szilíciummal (1 %) és alumíniummal (2 vagy 4 %) ötvözve. Ezt jelenti az AS 21 vagy 41 jelölés. A alu, S szilícium.


Persze, használni fogod, csak előbb meg kell javítani. ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70021 Dátum: 2014 Január 22, 11:21:21 »

kövezzetek meg
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70020 Dátum: 2014 Január 22, 11:19:47 »

Ez durva, ilyet még nem láttam. :-(
Szerintem vedd le a szelepfedelet, nézd meg, hogy meg van-e húzva a csavar. Leírt több éves tapasztalatod alapján ezen túl vagy, látod, hogy a csavart vagy csavarokat nem lehet meghúzni, így ki kell venned a motort és rögzíteni a tőcsavart. Minden más ezután következhet.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70019 Dátum: 2014 Január 22, 11:17:54 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!


én blokkot itt  nem látom hibásnak...kövezzetek meg de ez szenvedés....

igy nem lehet segiteni tanácsot adni.....semmit.... vaktába lövöldözés......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70018 Dátum: 2014 Január 22, 11:17:30 »

Oldalát nagyon ritkán szokta bogár motornál kiütni, hanem a tetejét. Ha lelazul a csapágycsésze, akkor elképzelhető, hogy megüti egy kicsit a blokkot, az megreped és nem is veszik észre, de ehhez sok dolognak kell történni, de az egyik biztos, hogy aki csinálta amatőr volt.


Igen helyesbítek, a jobb tetejét ütötte ki.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70017 Dátum: 2014 Január 22, 11:16:11 »

Jól van nyertetek!
Kiszedem a motort, és meglátom mi lesz.
A blokkot már egy alu hegesztő meghegesztette.+ tettem rá alu ragasztót is.
Köpködött is rendesen,mert ez spiáteres,vagy valamilyen  ötvözetű  blokk.
Sikerült egy két képet csinálni, ebből gondoltam a hengerfejességet.
De akkor sem adom fel,és használni fogom,és remélem a fiam is!!



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70016 Dátum: 2014 Január 22, 11:08:13 »

ez az egész egy zavaros hülyeség,kizárt hogy egy olyan hajtókart vissza lehessen tenni ami kiütötte a blokk oldalát...

Oldalát nagyon ritkán szokta bogár motornál kiütni, hanem a tetejét. Ha lelazul a csapágycsésze, akkor elképzelhető, hogy megüti egy kicsit a blokkot, az megreped és nem is veszik észre, de ehhez sok dolognak kell történni, de az egyik biztos, hogy aki csinálta amatőr volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70015 Dátum: 2014 Január 22, 10:54:20 »

Van tapasztalat, nekem ez jön le ebből.
ez az egész egy zavaros hülyeség,kizárt hogy egy olyan hajtókart vissza lehessen tenni ami kiütötte a blokk oldalát...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70014 Dátum: 2014 Január 22, 10:34:01 »


Összesen életem során 19 bogaram volt, és három buszom.




Van tapasztalat, nekem ez jön le ebből.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70013 Dátum: 2014 Január 21, 23:31:39 »

No offense, de mit tudnánk rajta nézni?

Azt mondta, hogy laza, vagy lazák a hengerfej csavarok. Innen kezdve nincs mit nézni, ki kell venni a blokkot, levenni a hengereket és meg helicoilozni a kiszakadt tőcsavart, mert 90%, hogy az a baj, nem letekeredett az anya a hengerfej tőcsavarról.

Nincs mit nézni, nem kell kompressziót mérni, nem kell lekötni a turbinát, nem kell ráolvasni, nem kell Batmant hívni, hanem meg kell csinálni a hengerfej csavart.

Ha pedig folyik a blokkból az olaj, azt is meg kell nézni, hogy honnan jön és szükség szerint javítani.
Ha kicsit repedt a blokk, akkor is meg lehet ragasztani, számos nagyon jó fémragasztó és zsírtalanító létezik, persze ha van rajta egy tízforintosnyi ablak, akkor csere.

Itt sincs min gondolkodni, hanem csinálni kell.

Ennyi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70012 Dátum: 2014 Január 21, 21:19:46 »

hozzáértőről volt szó! Wink

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70011 Dátum: 2014 Január 21, 20:36:17 »

Új létére elég jól bírja a srác. Pedig kapja itt tőletek az ívet rendesen. Valaki nem nézné meg neki azt a tetves motort? Hernád közelében van. Viszont vespázik, nálam ez +.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70010 Dátum: 2014 Január 21, 20:27:25 »

Új létére elég jól bírja a srác. Pedig kapja itt tőletek az ívet rendesen. Valaki nem nézné meg neki azt a tetves motort? Hernád közelében van. Viszont vespázik, nálam ez +.

Nálam is  Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #70009 Dátum: 2014 Január 21, 19:54:54 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70008 Dátum: 2014 Január 21, 19:52:48 »

Új létére elég jól bírja a srác. Pedig kapja itt tőletek az ívet rendesen. Valaki nem nézné meg neki azt a tetves motort?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70007 Dátum: 2014 Január 21, 19:51:07 »

Új létére elég jól bírja a srác. Pedig kapja itt tőletek az ívet rendesen. Valaki nem nézné meg neki azt a tetves motort? Hernád közelében van. Viszont vespázik, nálam ez +.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #70006 Dátum: 2014 Január 21, 19:24:18 »


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70005 Dátum: 2014 Január 21, 19:23:29 »

úgy vettük, hogy aksi,benzin, és vihetem vizsgára,két kis küszöbfolt után. Grin

Itt volt az elsö hiba.
Komolyan ugy gondoltad,hogy egy sok éve félrelökött vasba beletolsz egy akksit,nyakon öntöd benzinnel,megstoppolod a küszöböt,oszt irány a müszaki?
Most jött el a pillanat,alaposan átnézni,feltárni a hibákat,megcsinálni,akár Te,akár egy hozzáértö segitségével.
Nem távolból akarom az észt osztani,inkább buzditanálak,csináld végig és nem fogod megbánni!
Ezeknek a buszoknak lelkük van,a beléjük fektetett idöt,pénz,energiát hosszu távon meghálálják!
Szopatott az enyém is az elején,aztán most ott tartok,hogy 17. éve használom,minimális hibákkal,amiket lehet orvosolni.
Szóval kitartás,csináld végig,aztán jön az öröm! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70004 Dátum: 2014 Január 21, 19:18:16 »


ha tényleg a tőcsavarokkal van csak gond,szedd ki a pics@ba tőcsavart csináltasd meg,oszt jovan.kösz


Köszönjük, Emese!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #70003 Dátum: 2014 Január 21, 19:15:48 »

nézd a jó oldalát a kaszni jó,a motor meg cserélhető! szokták mondani. a videóval mit tervezel? Hogy a motorzaj melett hallani fogjuk a kifujást  Grin
ha tényleg a tőcsavarokkal van csak gond,szedd ki a pics@ba tőcsavart csináltasd meg,oszt jovan.
Akkor Neked is leírom.
A saját kis ujjaival pötyögte be régebben, hogy a TŐCSAVAROK lazák.
Ezek után aki akar javasolhat bármit én csak jószándékból mondom, hogy bármi mással csak magát szivatja.
köszi,ezt nem olvastam ...telorol nyomom,mindent ez sem tudhat Wink

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70002 Dátum: 2014 Január 21, 18:53:30 »

Türelmes vagyok de néha már tényleg a faszomat verném az egész szerkezetbe,mert úgy vettük, hogy aksi,benzin, és vihetem vizsgára,két kis küszöbfolt után. Grin
Igen a hengerfej és a henger között nyomja ki, de már túl vagyok azon, hogy ékszíj nélkül indítottam,és sajnos ugyanúgy jön a cucc.
Szombaton ha  lesz kedvem és az idő is elfogadható lesz, lehet hogy ki szedem a motort, és mindenről képet csinálok,és próbálom képek alapján a kérdéseimet megfogalmazni.
De reggel az lesz az első, hogy a reggeli indítást felveszem és felteszem hátha mégis én vagyok a fasz!  Grin
1303LS
« Hozzászólás #70001 Dátum: 2014 Január 21, 18:47:01 »

Erő is van benne ugyan? Emberek! Én nem fogok beleugatni a hozzáértők dolgába,így ezzel a hozzászólással befejezem.
Viszont logikusan nem volna ésszerű egy kompresszió mérés? Ingyen van,és az is egy kiindulópont. Ha már szépen indul,veszi a lapot hidegen melegen,tényleg elgondolkodok nem a kipufogó fuj e ki,vagy simán a turbina keveri a levegőt oda. A lemezek ki tudja hogy vannak,arról nem írt stb. Tudom a kompresszió mérés általi eredmények sem kielégitőek,de tényleg egy megelöző tevékenység lenne minden kivét,nyomatékkulcs,szakadt tőcsavar stb ... elött. olvastam korábbiakat amiket írtatok,lehet lemaradtam valamiről. Bocs,h beleszóltam.
Akkor Neked is leírom.
A saját kis ujjaival pötyögte be régebben, hogy a TŐCSAVAROK lazák.
Ezek után aki akar javasolhat bármit én csak jószándékból mondom, hogy bármi mással csak magát szivatja.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #70000 Dátum: 2014 Január 21, 18:36:42 »

Sziasztok!
KÖSZÖNÖM A VÁLASZT MINDENKINEK!

Na most a karbit nagyjából sikerült beállítanom,de tény hogy kifúj a hengerfejem mind a kettő,és így nem igazán lehet beállítani.
Most hidegen is, melegen pedig félgázzal pöccre indul,van alapjáratom is, és hirtelen gázadásra, a fordulatot is veszi szépen.
Erő is van benne ugyan? Emberek! Én nem fogok beleugatni a hozzáértők dolgába,így ezzel a hozzászólással befejezem.
Viszont logikusan nem volna ésszerű egy kompresszió mérés? Ingyen van,és az is egy kiindulópont. Ha már szépen indul,veszi a lapot hidegen melegen,tényleg elgondolkodok nem a kipufogó fuj e ki,vagy simán a turbina keveri a levegőt oda. A lemezek ki tudja hogy vannak,arról nem írt stb. Tudom a kompresszió mérés általi eredmények sem kielégitőek,de tényleg egy megelöző tevékenység lenne minden kivét,nyomatékkulcs,szakadt tőcsavar stb ... elött. olvastam korábbiakat amiket írtatok,lehet lemaradtam valamiről. Bocs,h beleszóltam.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69999 Dátum: 2014 Január 21, 18:32:45 »

Nem lepődnék meg, ha a kipufogó fújna ki mert lyukas.

Vagy a HF és a könyök között.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #69998 Dátum: 2014 Január 21, 18:21:10 »


Onnét tudom, hogy nincs rajta a Har Mónika cső alatti lemez és látom.


Nem lepődnék meg, ha a kipufogó fújna ki mert lyukas.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69997 Dátum: 2014 Január 21, 18:20:22 »

Minden tiszteletem ratbike fórumtársé. Türelmesen kezeli a kommenteket.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #69996 Dátum: 2014 Január 21, 18:17:17 »



Állítólag csak a hajtókar csavarjait kellett vissza tenni mert,a csavarok estek le valahogy.

Kábítod itt a fórumot vazze!

Oldalak: 1 ... 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.