www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 06:42:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 244 245 246 247 248 [249] 250 251 252 253 254 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13203721 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70675 Dátum: 2014 Március 05, 09:32:18 »

Ma reggel megint jónak tunic a kocsi. Kiváncsi leszek, meddig marad így.
Sztem valahol repedt, hibás gyújtókábeled, gyertyád, pipád van. Egyszer tök sötétben kukkants már be a gépházba, hol húz át a delej.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #70674 Dátum: 2014 Március 05, 09:31:07 »

Forest Bug fehér lett.


És nem lehetett volna ezt a munkafázist szakemberre bízni??? Evil Evil Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70673 Dátum: 2014 Március 05, 09:19:26 »

Szerintem nincs. Ma is 2 fok volt reggel, mint 2-3 hete mindig.
A tunic a kurva automata hibajavítási funkció, amit nem tudom, hol kell kikapcsolni. A csak is sokszor cask, ha észreveszem, kijavítom. :-)

nincs azzal összefüggésben hogy hol állt előtte a kocsi? szabadban vagy garázsban? vagy hogy milyen a páratartalom vagy a hőmérséklet?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #70672 Dátum: 2014 Március 05, 09:17:19 »

Ma reggel megint jónak tunic a kocsi. Kiváncsi leszek, meddig marad így.
nincs azzal összefüggésben hogy hol állt előtte a kocsi? szabadban vagy garázsban? vagy hogy milyen a páratartalom vagy a hőmérséklet?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70671 Dátum: 2014 Március 05, 09:16:33 »

Ma reggel megint jónak tunic a kocsi. Kiváncsi leszek, meddig marad így.
Borzasztó ez a svéd akventus... Cheesy

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70670 Dátum: 2014 Március 05, 09:02:33 »

Ma reggel megint jónak tunic a kocsi. Kiváncsi leszek, meddig marad így.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70669 Dátum: 2014 Március 04, 22:42:58 »

Forest Bug fehér lett.

Halad ez kérem. Cheesy
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #70668 Dátum: 2014 Március 04, 21:21:38 »

Most, hogy megint szarakodik a kocsi, kicsit jobban szétszedtem és nem lelem a hiba okát.
Mindkét karbiból kivettem minden fúvókát és megtisztítottam. Egyikben sem találtam semmit, viszont az egyik főfúvóka kicsit ki volt csúszva a helyéről, emiatt kaphatott kicsit sokat az 1-es henger. Tisztítás és összerakás után sem lett jó.
Minden gyertyánál van szikra az elosztófedélnél, a két hátsó hengerből kivettem a gyertyákat, gyönyörű őzbarnák és a hézag is rendben.
Alapjáraton a kocsi 2-3 hengeres, kis gázra 3-4 hengeres, de inkább 3. Most már magasabb fordulatszámon sem jön meg az erő, inkább szakaszosan, rángatva.
Ötlet?

Nekem hasonló tünetnél az új gyertyák kezdtek beszarni.......melegen nem adtak szikrát(2db)  hidegen indult szépen, 15-20 mp után kezdte, ennyi melegedés elég volt neki a másik kettő melegen kifújt a fém és a kerámia között, ilyet még nem is láttam,.....,kipróbáltam használt de jó gyertyával jó lett, raktam belem másik újat

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70667 Dátum: 2014 Március 04, 21:17:00 »

Sajnos tudom, hogy kicsit falsot szív, de nem látom, mitől romohatott a helyzet és miért van a néha jó, néha nem állapot... A falsot szívnál nem lenne olyan, hogy néha jó, vagy mégis?

csak a bandittal van tapasztalatom. 4henger 4karbi 4gumi szívocso, es a benzincsap is vákuumos. Elmondani nem tudom meddig szívtam miért nem megy egy henger csak fordulaton, es egy pici hajszál repedés volt a gond.
Ja és az eloxidalodott Cheesy gyertya kábelek is viccel dolgokat produkáltak.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #70666 Dátum: 2014 Március 04, 21:12:51 »

Sajnos tudom, hogy kicsit falsot szív,
nem lehet valami szerrel eltömíteni szétszedés nélkül?

mint a kipufogót hozzá való tömtőszalaggal/tömítőanyaggal?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #70665 Dátum: 2014 Március 04, 21:10:02 »

a falsot szív az falsot szív.
benzinvezeték, AC rendben?
de ahol beszív, ott nem lehet hőtágulás vagy valami amitől néha megy be(ki?) levegő, néha nem?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70664 Dátum: 2014 Március 04, 21:02:25 »

Sajnos tudom, hogy kicsit falsot szív, de nem látom, mitől romohatott a helyzet és miért van a néha jó, néha nem állapot... A falsot szívnál nem lenne olyan, hogy néha jó, vagy mégis?
a falsot szív az falsot szív.
benzinvezeték, AC rendben?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70663 Dátum: 2014 Március 04, 20:55:47 »

Sajnos tudom, hogy kicsit falsot szív, de nem látom, mitől romohatott a helyzet és miért van a néha jó, néha nem állapot... A falsot szívnál nem lenne olyan, hogy néha jó, vagy mégis?

fujd körbe motor indító sprėvel. En nem zárnám ki hogy falsot szív.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70662 Dátum: 2014 Március 04, 20:54:07 »

Forest Bug fehér lett.


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70661 Dátum: 2014 Március 04, 20:49:40 »

ez sem hülyeség  (de fújhatod féktisztítóval is )
a bandit hányszor de hányszor megszivatott ezzel.  Lips Sealed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70660 Dátum: 2014 Március 04, 20:47:09 »

fujd körbe motor indító sprėvel. En nem zárnám ki hogy falsot szív.
ez sem hülyeség  (de fújhatod féktisztítóval is )

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70659 Dátum: 2014 Március 04, 20:45:06 »

Igen, azokat is kivettem, tiszták voltak de át is fújtam őket.
Mivel úgy tunic, hogy a hátsó hengerek mennek, ha holnap is rossz lesz, megcserélem a gyertyakábeleket az 1-2 és 3-4 hengerek között. ha így sem változik, akkor sajnos a hétvégén le kell bontanom a karbikat, hogy ki tudjam venni a benti gyertyákat. :-(
Ha a karbiban a fúvókák tiszták és néha a kocsi jól megy, kizárhatom a dugulást? Lehet esetleg más, amire a karbikon ránézzek?

fujd körbe motor indító sprėvel. En nem zárnám ki hogy falsot szív.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70658 Dátum: 2014 Március 04, 20:40:31 »

Igen, azokat is kivettem, tiszták voltak de át is fújtam őket.
Mivel úgy tunic, hogy a hátsó hengerek mennek, ha holnap is rossz lesz, megcserélem a gyertyakábeleket az 1-2 és 3-4 hengerek között. ha így sem változik, akkor sajnos a hétvégén le kell bontanom a karbikat, hogy ki tudjam venni a benti gyertyákat. :-(
Ha a karbiban a fúvókák tiszták és néha a kocsi jól megy, kizárhatom a dugulást? Lehet esetleg más, amire a karbikon ránézzek?

Alapjárati fúvókát is kivetted? Gyújtás hiába elektronikus és jó állapotú, tud döglődni a gyertya, gyertyakábel, stb. Még az új is...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70657 Dátum: 2014 Március 04, 20:27:27 »

Alapjárati fúvókát is kivetted? Gyújtás hiába elektronikus és jó állapotú, tud döglődni a gyertya, gyertyakábel, stb. Még az új is...

Elektronikus gyújtásom van, jó állapotú, bika szikrával.
A himbatengelyt a szelepfedelet is tartó empi csodacsavar tartja a helyén: ha az lelazul, lenne olajfolyás is talán, de nincsen. Emellett néha elkapja a motor a fonalat, akkor másodpercekig nagyon jól megy.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70656 Dátum: 2014 Március 04, 20:22:56 »

Emiatt nem kaphatott sokat, ugyanis ha be van csavarva a helyére a fúvókasor, akkor nem tud kicsúszni a főfúvóka. Az akkor csúszott ki, amikor húztad  ki a karbiból a fúvókákat. Becsavaráskor a helyére igazodik.

Mindkét karbiból kivettem minden fúvókát és megtisztítottam. Egyikben sem találtam semmit, viszont az egyik főfúvóka kicsit ki volt csúszva a helyéről, emiatt kaphatott kicsit sokat az 1-es henger. Tisztítás és összerakás után sem lett jó.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #70655 Dátum: 2014 Március 04, 20:17:20 »

mostmár igazán kíváncsi vagyok mi lesz a baja  Undecided
Lehet, nem ez lesz, de a műhelyben volt egy ilyen motor, annak a hengertalpnál volt szelelése.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70654 Dátum: 2014 Március 04, 20:13:45 »

Elektronikus gyújtásom van, jó állapotú, bika szikrával.
A himbatengelyt a szelepfedelet is tartó empi csodacsavar tartja a helyén: ha az lelazul, lenne olajfolyás is talán, de nincsen. Emellett néha elkapja a motor a fonalat, akkor másodpercekig nagyon jól megy.
mostmár igazán kíváncsi vagyok mi lesz a baja  Undecided

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70653 Dátum: 2014 Március 04, 20:11:59 »

Elektronikus gyújtásom van, jó állapotú, bika szikrával.
A himbatengelyt a szelepfedelet is tartó empi csodacsavar tartja a helyén: ha az lelazul, lenne olajfolyás is talán, de nincsen. Emellett néha elkapja a motor a fonalat, akkor másodpercekig nagyon jól megy.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #70652 Dátum: 2014 Március 04, 19:45:00 »

Az enyémnél gyárilag egy műanyag fedő van rajta:

<beszúrt kép törölve>
na most már megnézem, hogy a mehikóin is megvan e..bár a szivacsot sajnálnám kifúrni, ha egyáltalán lehet szépen...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70651 Dátum: 2014 Március 04, 19:44:44 »

Most, hogy megint szarakodik a kocsi, kicsit jobban szétszedtem és nem lelem a hiba okát.
Mindkét karbiból kivettem minden fúvókát és megtisztítottam. Egyikben sem találtam semmit, viszont az egyik főfúvóka kicsit ki volt csúszva a helyéről, emiatt kaphatott kicsit sokat az 1-es henger. Tisztítás és összerakás után sem lett jó.
Minden gyertyánál van szikra az elosztófedélnél, a két hátsó hengerből kivettem a gyertyákat, gyönyörű őzbarnák és a hézag is rendben.
Alapjáraton a kocsi 2-3 hengeres, kis gázra 3-4 hengeres, de inkább 3. Most már magasabb fordulatszámon sem jön meg az erő, inkább szakaszosan, rángatva.
Ötlet?
himbák környéke?
emlékszel, amikor szétkaptuk ulrich motorját, ott is le volt lazulva a himbasor, de a gyertyák meg faszántosak voltak. (bár ennek már jó 10 éve)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70650 Dátum: 2014 Március 04, 19:43:42 »

Ja, egy lukkal feljebb... Grin
otthon az asszonnyal is eljátszod ezt? :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #70649 Dátum: 2014 Március 04, 19:37:50 »

azok a hamutartó felett vannak, nem mellette
Ja, egy lukkal feljebb... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70648 Dátum: 2014 Március 04, 19:34:42 »

Most, hogy megint szarakodik a kocsi, kicsit jobban szétszedtem és nem lelem a hiba okát.
Mindkét karbiból kivettem minden fúvókát és megtisztítottam. Egyikben sem találtam semmit, viszont az egyik főfúvóka kicsit ki volt csúszva a helyéről, emiatt kaphatott kicsit sokat az 1-es henger. Tisztítás és összerakás után sem lett jó.
Minden gyertyánál van szikra az elosztófedélnél, a két hátsó hengerből kivettem a gyertyákat, gyönyörű őzbarnák és a hézag is rendben.
Alapjáraton a kocsi 2-3 hengeres, kis gázra 3-4 hengeres, de inkább 3. Most már magasabb fordulatszámon sem jön meg az erő, inkább szakaszosan, rángatva.
Ötlet?

Kondenzátőőr miatt nem hegeszt a mexakító? Oder nem lötyög a mexakító tengelye?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70647 Dátum: 2014 Március 04, 18:50:43 »

Most, hogy megint szarakodik a kocsi, kicsit jobban szétszedtem és nem lelem a hiba okát.
Mindkét karbiból kivettem minden fúvókát és megtisztítottam. Egyikben sem találtam semmit, viszont az egyik főfúvóka kicsit ki volt csúszva a helyéről, emiatt kaphatott kicsit sokat az 1-es henger. Tisztítás és összerakás után sem lett jó.
Minden gyertyánál van szikra az elosztófedélnél, a két hátsó hengerből kivettem a gyertyákat, gyönyörű őzbarnák és a hézag is rendben.
Alapjáraton a kocsi 2-3 hengeres, kis gázra 3-4 hengeres, de inkább 3. Most már magasabb fordulatszámon sem jön meg az erő, inkább szakaszosan, rángatva.
Ötlet?

Ma reggel a kocsi hirtelen megtáltosodott, szerintem kiköpte a koszt.
Azért hétvégén ránézek.

Nem elérhető bogaras91
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #70646 Dátum: 2014 Március 04, 18:17:22 »

Hamutartótól balra volt gyárilag valami, vagy hegesszem be a lyukat?

<beszúrt kép törölve>
Az enyémnél gyárilag egy műanyag fedő van rajta:

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #70645 Dátum: 2014 Március 04, 17:55:32 »

Hamutartótól balra volt gyárilag valami, vagy hegesszem be a lyukat?

<beszúrt kép törölve>
Az egyik az elakadásjelzőé,a másik pedig egy gyárilag is ledugózott plusz hely.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #70644 Dátum: 2014 Március 04, 16:16:34 »

Balra is, meg jobbra is a fűtés-szellőzés állítógombjai vannak-akinek van mit állítani.
azok a hamutartó felett vannak, nem mellette
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #70643 Dátum: 2014 Március 04, 15:57:51 »

Hamutartótól balra volt gyárilag valami, vagy hegesszem be a lyukat?

<beszúrt kép törölve>
Balra is, meg jobbra is a fűtés-szellőzés állítógombjai vannak-akinek van mit állítani.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70642 Dátum: 2014 Március 04, 11:35:52 »

Hamutartótól balra volt gyárilag valami, vagy hegesszem be a lyukat?

<beszúrt kép törölve>
tegyél oda szivargyújtót.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #70641 Dátum: 2014 Március 04, 11:26:05 »

Hamutartótól balra volt gyárilag valami, vagy hegesszem be a lyukat?

« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 04, 11:30:49 írta Zoli »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #70640 Dátum: 2014 Március 03, 23:15:36 »

neked ugy sincs izlésed nem mérvadó Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70639 Dátum: 2014 Március 03, 22:40:20 »

jó ronda :-/javascript:void(0);
neked ugy sincs izlésed nem mérvadó Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70638 Dátum: 2014 Március 03, 22:27:56 »

igen,  jók csak nem olcsó

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #70637 Dátum: 2014 Március 03, 22:21:19 »

Ezeket ismerjük????


http://aprod.hu/hirdetes/vw-bogar-kabelkoteg-ID1Wl2W.html#f9164c0781

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #70636 Dátum: 2014 Március 03, 19:40:05 »


- falsot azért szívhat az a henger

Megint tanultam valamit. Szóval a 3. henger felett a szívócsőbe illeszkedő vákuumcső gumi darabja volt széthasadva, ott volt egy méretes szabad nyílás. Természetesen olyan helyen, hogy első ránézésre még véletlenül se lássa meg az ember. Csere után visszajött a ménes a buszba.  Cheesy Köszönöm.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 244 245 246 247 248 [249] 250 251 252 253 254 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.