www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 09:49:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14841306 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70731 Dátum: 2014 Március 06, 20:18:34 »

Párszor variáltak a kürt megoldásán,
Köszönöm a preciz választ.
Most ott tart a dolog,hogy én is variálok.
Megtaláltam a kormányoszlopnál az eltüntnek hitt vezetéket.
Bekötöttem a kürtgyürühöz,aztán most mégsem szól.
A kürtnél van 12v,nyomozok tovább,hol szünik meg a kontakt?

Tóth Zoltán
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70730 Dátum: 2014 Március 06, 20:11:07 »

A felső.

Ez?
<beszúrt kép törölve>
Vagy

<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70729 Dátum: 2014 Március 06, 20:10:08 »

Ültető tengelycsonk csapszeges futóműhöz. Ilyen van nekem is.

dejó, miez? :-)

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70728 Dátum: 2014 Március 06, 19:25:56 »

Wink
dejó, miez? :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70727 Dátum: 2014 Március 06, 19:21:13 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #70726 Dátum: 2014 Március 06, 11:06:18 »

Egy ilyesmim volt. Hajlamos volt szétesni.

Ez?
<beszúrt kép törölve>
Vagy

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #70725 Dátum: 2014 Március 06, 10:41:04 »

egy szar szériát, de én így jártam. Ezen kívül soha, semmilyen kábellel nem szívtam meg a gagyitól, a drágáig.

Ez?

Vagy

« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 06, 10:47:24 írta Zoli »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70724 Dátum: 2014 Március 06, 08:18:23 »

Ezzel a gyertya dologgal én is így vagyok, pedig nem csak a saját autómban cserélek gyertyákat. Csak a bogárhoz való Bosch és NGK gyertyát is 20-as csomagolásban veszem. Soha nem nézem honnan jött, de az utóbbi 5-10 évre visszagondolva soha sem volt gyertya problémám új gyertyával (Pedig a tuning motorok fúvókázásakor könnyebben el lehet intézni 1-1 gyertyát mint egy alap motorral.), itt meg az arányokat olvasva több a szar gyertya mint a jó?! Vagy az van amit a Zsolti mond, és más a hiba, vagy háromszor leejtik és szar szerszámokkal feszegetve építik be őket.

Én vagyok az egyetlen a bogarhatu.hu fórumon, aki még soha egyetlen egy gyertyával sem szívta meg?
Legutóbb a zöldbe indiai Bosch-t vettem, hogy majd talán most, a kékben pedig két éve francia NGK van.


Van egy olyan érzésem, hogy a gyenge szikra (pl. kábel miatt) és a rossz keverékképzés okozta hibákat a gyertyára fogjátok.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70723 Dátum: 2014 Március 06, 08:16:08 »

Az NGK kábel tényleg nagyon jó minőségű, de nekem a Brazillal sincs gondom azon kívül, hogy idővel merev lesz. Viszont én megvettem anno a Bosch-tól azt a kábelszettet az autómhoz, ami szép díszcsomagolásban van. Na ennél a Bosch szettnél úgy jártam, hogy Tatabányára érve, pár száz km után az egyik pipából kihullott a fém ami a gyertyára csatlakozik. Kicseréltem ott helyben azt az 1 kábelt, aztán Sopronba hazaérve kihullott egy másikból is. Másnap mentem melózni az autóval, ezért gyorsan kicseréltem ezt a második hibás kábelt és megfeledkeztem a dologról. A 3. kábelem pipája San Remo-nál hullott szét. Ott már kicseréletem a maradék 2 kábelt is. Nem tudom, hogy kifogtam-e egy szar szériát, de én így jártam. Ezen kívül soha, semmilyen kábellel nem szívtam meg a gagyitól, a drágáig.

Ezt felejtsd el. Ez brazik és pontosan oylan, mint a műanyag, csak a kábelek jobb minőségüek. Viszont a pipák hajlamosak a repedésre, a gumi kis légterelő pedig egy év alatt megkeményedik majd megsemmisül. Az osztófejnél a gumik is keményednek és a vizet is rosszul zárják.

Van akkor már pirosban a aircooled classic feliratos, az legalább jobb végekkel van. Olyan van nekem.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70722 Dátum: 2014 Március 06, 08:14:56 »

Párszor variáltak a kürt megoldásán, de a lényeg az amit a többiek mondanak, hogy a +12V ott van a kürtnél, a dudagomb pedig testet ad. Ez az én 1960-as bogaramnál így néz ki: A kasztniról a hídtesten és kormányművön át testet kap a kormányoszlop (A kormány hardi át van kötve egy darab vezetékkel). A dudagomb magáról az oszlopról kapja a testet és az indexkapcsoló csúszkáin keresztül a kormányoszlopot körbefogó csőre adja át. (Ez a cső mindenhol gumiággyal el van szigetelve a kasztnitól. A cső alsó részén a tank alatt van egy saru, oda kell kötni a kürtöt.) Picit variáltak évről évre, de az elv ugyanez. (Ováloknál a testet egy bronzkefe adja a kormányoszlopra ami a csőbe van beleültetve.  A fiatalabb bogaraknál szerintem a testet ugyanúgy mint az én ’60-as bogaramnál a kormányművön keresztül az oszlopról kapja a dudagomb, talán nem a külső csövön megy el a dudáig a kapcsolt szál, hanem magából az indexkarból egy külön szálon.) 

Ez is stimmel! Wink

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70721 Dátum: 2014 Március 06, 06:12:28 »

Nos, kezd kicsit leányregény íze lenni a dolognak...
Jelenleg stabil 3 henger van, néha el-elkapja a negyedik. Viszont megálláskor büdös, égett műanyag szag jön a motortér felől, de nem találom az okát. Tegnap nem volt időm, úgy tűnik, marad a hétvége.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70720 Dátum: 2014 Március 05, 21:01:54 »

Voltak már, akik látták pár éve, de azóta más színű és patent állapotú, csak egy indexkar hiányozna hogy guruljon.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70719 Dátum: 2014 Március 05, 21:01:06 »

A csávó szerintem már látott fócvágen motort, én könyv nélkül nem tudtam volna így megcsinálni. AMúgy respect meg lehet látni hogy ezek a motorok nem csak űrtechnikával tarthatók életben, viszont próbalámpával előgyújtást állítani tudni mindenkinek előírnám.


Viszont nem kell 7-szer felújítani, csak egyszer, de jól.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70718 Dátum: 2014 Március 05, 20:59:59 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70717 Dátum: 2014 Március 05, 20:56:27 »


Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70716 Dátum: 2014 Március 05, 20:55:04 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70715 Dátum: 2014 Március 05, 20:22:41 »

Kis buszos szmb egy világutazótól: 

http://www.youtube.com/watch?v=7zfg-XJ99hg
A csávó szerintem már látott fócvágen motort, én könyv nélkül nem tudtam volna így megcsinálni. AMúgy respect meg lehet látni hogy ezek a motorok nem csak űrtechnikával tarthatók életben, viszont próbalámpával előgyújtást állítani tudni mindenkinek előírnám.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #70714 Dátum: 2014 Március 05, 20:14:46 »

Én szeretnék a második lenni. Bosch

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #70713 Dátum: 2014 Március 05, 20:08:49 »

stimmel, azzal a pontosítással, hogy gyújtás utáni 12V célszerűbb: álló motor mellett ritkán kell dudálni és jobb, ha a kasztnin kívül nincs állandó 12V.
Igen, természetesen. Nem volt pontos az "állandó". Az egyvezetékes dudáknál a +-t kapcsolja a kürtgomb, itt pedig a --t.

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #70712 Dátum: 2014 Március 05, 19:58:29 »

Kis buszos szmb egy világutazótól: 

http://www.youtube.com/watch?v=7zfg-XJ99hg

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #70711 Dátum: 2014 Március 05, 19:49:42 »

Én vagyok az egyetlen a bogarhatu.hu fórumon, aki még soha egyetlen egy gyertyával sem szívta meg?
Legutóbb a zöldbe indiai Bosch-t vettem, hogy majd talán most, a kékben pedig két éve francia NGK van.


Van egy olyan érzésem, hogy a gyenge szikra (pl. kábel miatt) és a rossz keverékképzés okozta hibákat a gyertyára fogjátok.
Én szeretnék a második lenni. Bosch

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70710 Dátum: 2014 Március 05, 19:45:06 »

stimmel,  jobb, ha a kasztnin kívül nincs állandó 12V.
Ez is stimmel! Wink

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #70709 Dátum: 2014 Március 05, 19:41:58 »

...állandó +12-t kap...

stimmel, azzal a pontosítással, hogy gyújtás utáni 12V célszerűbb: álló motor mellett ritkán kell dudálni és jobb, ha a kasztnin kívül nincs állandó 12V.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70708 Dátum: 2014 Március 05, 19:39:10 »

Már régen csináltam, de elvileg a kürtgomb "letesteli" a feljövő vezetéket, a duda meg állandó +12-t kap. Remélem tudtam segíteni.
Igen,köszönöm!

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #70707 Dátum: 2014 Március 05, 19:28:21 »

Ez a piros nagyon bejön, menne a kocsihoz  Cool. A TOP Quality felirat nekem nem elég meggyőző, vajon ki gyártja?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2043/gyujtokabel-vorosrez-pirostop-quality--silicone

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #70706 Dátum: 2014 Március 05, 18:21:01 »

Duda elektromos bekötéséröl mit kell tudni?
Elözö tulaj felrakott Dino sportkormányt,dudagomb nélkül,a vezeték meg elfogyott.Feltettem a kürtgyürüs VW kormányt,most ezt kéne összehozni.
Ha le lehet irni pár szóval,azt megköszönném!
Már régen csináltam, de elvileg a kürtgomb "letesteli" a feljövő vezetéket, a duda meg állandó +12-t kap. Remélem tudtam segíteni.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 05, 19:07:05 írta Zoli »

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #70705 Dátum: 2014 Március 05, 17:50:32 »

Nekem minden hengerben más márkájú gyertya van. Hibátlanul működik a motor. A lényeg a hőértéken van. Gondoljatok bele, hogy elromlik egy gyertya, és 4 darabot szoktak cserélni. Ilyenkor érdemes levadászni az eldobottakat. Azon kívűl, hogy letörhet a pólusa a sok állítgatástól a gyertyának, nem igen tud elromlani. Eltörhet a porcelán rész tudom, de ha bekokszosodik, azt ki kell égetni, vagy megdrótkefézni, nem kell eldobni, főleg az őzbarna gyertyát. Azért érdemes lehajolni a földre, és felvenni, majd zsebrevágni.


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70704 Dátum: 2014 Március 05, 17:27:17 »

Duda elektromos bekötéséröl mit kell tudni?
Elözö tulaj felrakott Dino sportkormányt,dudagomb nélkül,a vezeték meg elfogyott.Feltettem a kürtgyürüs VW kormányt,most ezt kéne összehozni.
Ha le lehet irni pár szóval,azt megköszönném!

Tóth Zoltán
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #70703 Dátum: 2014 Március 05, 15:17:13 »

Egy Bé-lapát falvai közös kiránduláson én egy Szamaráét applikáltam bele. De nem az volt a baj, lelazult a himbatengely, ami aztán Zalaegerszegen le is esett. Smiley De a kábel fasza lett....

Ez a piros nagyon bejön, menne a kocsihoz  Cool. A TOP Quality felirat nekem nem elég meggyőző, vajon ki gyártja?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2043/gyujtokabel-vorosrez-pirostop-quality--silicone
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70702 Dátum: 2014 Március 05, 14:02:54 »

Ez a piros nagyon bejön, menne a kocsihoz  Cool. A TOP Quality felirat nekem nem elég meggyőző, vajon ki gyártja?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2043/gyujtokabel-vorosrez-pirostop-quality--silicone

Ezt felejtsd el. Ez brazik és pontosan oylan, mint a műanyag, csak a kábelek jobb minőségüek. Viszont a pipák hajlamosak a repedésre, a gumi kis légterelő pedig egy év alatt megkeményedik majd megsemmisül. Az osztófejnél a gumik is keményednek és a vizet is rosszul zárják.

Van akkor már pirosban a aircooled classic feliratos, az legalább jobb végekkel van. Olyan van nekem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70701 Dátum: 2014 Március 05, 13:19:57 »

Ez a piros nagyon bejön, menne a kocsihoz  Cool. A TOP Quality felirat nekem nem elég meggyőző, vajon ki gyártja?
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2043/gyujtokabel-vorosrez-pirostop-quality--silicone
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #70700 Dátum: 2014 Március 05, 13:11:45 »

Nekem hasonló tünetnél az új gyertyák kezdtek beszarni.......melegen nem adtak szikrát(2db)  hidegen indult szépen, 15-20 mp után kezdte, ennyi melegedés elég volt neki a másik kettő melegen kifújt a fém és a kerámia között, ilyet még nem is láttam,.....,kipróbáltam használt de jó gyertyával jó lett, raktam belem másik újat
Ezt az akciót leszámítva még nekem sem volt gyertya gondom,( ezért nem is gondoltam rá, mivel nem jutottam vele semmire el hívtam Süsüt és ő jött rá, hogy ez a gáz, elő keresem majd a gyertyákat elraktam  asszem),.... mindig csak azért cseréltem mert időszerű volt

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70699 Dátum: 2014 Március 05, 11:49:44 »

Nagyfelhasználók, tapasztaltak!
Milyen gyújtókábel készletet szabad megvenni manapság? Nincs kedvem egyesével tesztelni, szopni, inkább fizetek.
Ngk szilikonos! És van direkt bogarhoz is!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70698 Dátum: 2014 Március 05, 11:03:59 »

Nekem minden hengerben más márkájú gyertya van. Hibátlanul működik a motor. A lényeg a hőértéken van. Gondoljatok bele, hogy elromlik egy gyertya, és 4 darabot szoktak cserélni. Ilyenkor érdemes levadászni az eldobottakat. Azon kívűl, hogy letörhet a pólusa a sok állítgatástól a gyertyának, nem igen tud elromlani. Eltörhet a porcelán rész tudom, de ha bekokszosodik, azt ki kell égetni, vagy megdrótkefézni, nem kell eldobni, főleg az őzbarna gyertyát. Azért érdemes lehajolni a földre, és felvenni, majd zsebrevágni.
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #70697 Dátum: 2014 Március 05, 10:50:34 »

Én vagyok a második, nekem sem volt még gyertya problémám. Most RO feliratú Bosch van a motorban, 3 éve megy gond nélkül. Kábelre gyanakszom, mert tegnap az egyik nem üzemelő henger kábelét másfelé vezettem el (eddig a szívócső alatt ment, most a szívócső - kutyaház között), lehet, hogy a mozgatás miatt lett jó, esetleg távolabb van testelési pont. Először cserélem a kábelt (az még megy talán karbi leszerelés nélkül, majd ajánlok csokit a gyerekeknek a segítségért a kicsi kezükkel :-)).

Biztos hogy nem gyertya? Nemrég vettem NGK gyertyát, mielőtt beszereltem megnéztem, van szikra, beszerelve nyomás alatt néha van néha nincs, visszaraktam a régi gyertyát megint ment. Visszavittem a boltba és mondták, hogy kenjem a hajamra, mert már kormos/olajos, ugyhogy kutyát dobálni jó lesz.

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70696 Dátum: 2014 Március 05, 10:42:27 »

Én vagyok a második, nekem sem volt még gyertya problémám. Most RO feliratú Bosch van a motorban, 3 éve megy gond nélkül. Kábelre gyanakszom, mert tegnap az egyik nem üzemelő henger kábelét másfelé vezettem el (eddig a szívócső alatt ment, most a szívócső - kutyaház között), lehet, hogy a mozgatás miatt lett jó, esetleg távolabb van testelési pont. Először cserélem a kábelt (az még megy talán karbi leszerelés nélkül, majd ajánlok csokit a gyerekeknek a segítségért a kicsi kezükkel :-)).
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #70695 Dátum: 2014 Március 05, 10:34:51 »

Van egy olyan érzésem, hogy a gyenge szikra (pl. kábel miatt) és a rossz keverékképzés okozta hibákat a gyertyára fogjátok.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70694 Dátum: 2014 Március 05, 10:26:17 »

+1

Gyertyából francia NGK-val már befürödtem, abból csak made in japan.


Én vagyok az egyetlen a bogarhatu.hu fórumon, aki még soha egyetlen egy gyertyával sem szívta meg?
Legutóbb a zöldbe indiai Bosch-t vettem, hogy majd talán most, a kékben pedig két éve francia NGK van.


Van egy olyan érzésem, hogy a gyenge szikra (pl. kábel miatt) és a rossz keverékképzés okozta hibákat a gyertyára fogjátok.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70693 Dátum: 2014 Március 05, 10:18:38 »

És akkor így drágább ugye, hogy segített is??? Evil Grin
mindet a szaki fogja csinálni! Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70692 Dátum: 2014 Március 05, 10:14:33 »

+1

Gyertyából francia NGK-val már befürödtem, abból csak made in japan.
Denso még tartja a színvonalat.

Kábelből utoljára nem szettet vettem, hanem jó féle rezes kábelt és NGK pipákat. Otthon méretre szabtam és beszereltem.

Ilyet. <beszúrt kép törölve>
Én szettet vettem, volt vagy 5-6 ezer Ft, rajta voltak az új, puha gumidugók, hibátlan.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.