www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 09, 00:38:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921279 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13958637 alkalommal)
Lazlow
« Hozzászólás #70882 Dátum: 2014 Március 16, 20:03:05 »

Evvel tutira.  Wink De van még egy bódé is  Grin

Ááá az is meglesz!  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70881 Dátum: 2014 Március 16, 20:02:53 »

Sajnos a tömítés készletben amit vettem, csak ez a fehér volt.
De viszont van benne 6 db vastag Ó gyűrű, de az bele megy a lyukakba,a fehér tömítés meg jó az Ó gyűrű közepébe,először erre gondoltam.
Akkor ezekszerint az nem úgy van.


A Victor Reinz készletből is van 3 féle: 1200-as (ebben csak a fehér, perem nélküli van) ami valójában régi 1200-as blokkhoz van, aztán van az 1600-as, amiben csak a peremes van, valamint van 1200-1600-ig, amiben mindkettő van.

A perem nélkülivel nem lehet összerakni az alu olajhűtőst, mert eldeformálódik és eltömíti a furatot, láttam már ilyet, valami tudós így rakta össze.

Sima o gyűrű nem jó oda.

Szükség esetén pasztázd be a régi, megkeményedett peremest és tedd azzal össze, mert egyébként kapható külön is, de sajnos csak a piros (Sabo) fajta, ami 4-5 év múlva tutira folyni fog.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70880 Dátum: 2014 Március 16, 19:58:51 »

Én a labirint miatt nem mertem a főtengely tárcsájából leszúratni. A generátoron meg valamiért van egy távtartó gyűrű. Adódótt a megoldás. Még az alsó ékszíjtárcsa alatti lemezt érdemes feltenni és a vele szemközti burkoló lemezt is odapróbálni. Ha ezek és a tárcsa közti hézag nagyjából hasonló, akkor pláne nem az alsó tárcsához nyúlnék.

Kétféle alsó (főtengely) ékszíjtárcsa van, 4 mm különbség van köztük. Az egyik generátorhoz való, a másik dinamóhoz, az utángyártott alu tuning ékszíjtárcsák mind dinamóhoz vannak, 4 mm-rel beljebb vannak ha generátorod van.
Van amelyik generátort át lehet alakítani, van amelyiket nem, mert olyan a tárcsája.

Nekem volt úgy, hogy az alsó ékszíjtárcsa alá tettem egy 4 mm-es távtartót. Nem elegáns megoldás, de semmi probléma nem volt.


A dinamós főtengely ékszíjtárcsa és a 71 előtti 30 mm-es pumpa alu fedéllel már necces, alig fér el.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70879 Dátum: 2014 Március 16, 19:53:37 »

Sajnos a tömítés készletben amit vettem, csak ez a fehér volt.
De viszont van benne 6 db vastag Ó gyűrű, de az bele megy a lyukakba,a fehér tömítés meg jó az Ó gyűrű közepébe,először erre gondoltam.
Akkor ezekszerint az nem úgy van.

a hat darab ó-gyűrű a blokk felekhez jár.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #70878 Dátum: 2014 Március 16, 19:40:14 »

Rajzásig simán kész leszel vele!  Grin Grin
Evvel tutira.  Wink De van még egy bódé is  Grin

Lazlow
« Hozzászólás #70877 Dátum: 2014 Március 16, 19:16:56 »

Mai SZMB:

Alakul a rozsdabogi, majdnem kész a bontás  Grin Grin

Rajzásig simán kész leszel vele!  Grin Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #70876 Dátum: 2014 Március 16, 19:10:26 »

Mai SZMB:

Alakul a rozsdabogi, majdnem kész a bontás  Grin Grin
Köszi a képeket!
Hát nem gyenge a rozsda!

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70875 Dátum: 2014 Március 16, 18:58:30 »

Nekem is pont igy all, csak en 5mm-re mertem vizmertekkel a kulonbseget. Sztem mar 3-4mm alatettel is jo lehet, nem fogja ledobni a szijat. Meg megvan a wbx ekszijtarcsaja, abbol le tudom szuratni esztergalyossal a gyurut. Ezek szerint nem vk.egyedul a problemaval, koszi  Wink
Én a labirint miatt nem mertem a főtengely tárcsájából leszúratni. A generátoron meg valamiért van egy távtartó gyűrű. Adódótt a megoldás. Még az alsó ékszíjtárcsa alatti lemezt érdemes feltenni és a vele szemközti burkoló lemezt is odapróbálni. Ha ezek és a tárcsa közti hézag nagyjából hasonló, akkor pláne nem az alsó tárcsához nyúlnék.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #70874 Dátum: 2014 Március 16, 18:42:45 »

Nekem a főtengelyé közelebb volt a blokkhoz, mint a generátoré, így nem estek teljesen egy síkba. A generátor tárcsájának távtartó gyűrűjéből esztergáltattam le, már nem emlékszem pontosan, cca. 3, talán 4 mm-t, így jó lett.
Nekem is pont igy all, csak en 5mm-re mertem vizmertekkel a kulonbseget. Sztem mar 3-4mm alatettel is jo lehet, nem fogja ledobni a szijat. Meg megvan a wbx ekszijtarcsaja, abbol le tudom szuratni esztergalyossal a gyurut. Ezek szerint nem vk.egyedul a problemaval, koszi  Wink
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70873 Dátum: 2014 Március 16, 18:30:07 »

Talan volt szo regebben, hogy generatorral az ekszijtarcsak nincsenek egy vonalban, a fotengely ekszijtarcsaja ahogy nezem 5mm-rel beljebb van, mint a generator ekszijtarcsaja... Ilyenkor tavtartogyurut tesztek a fotengely ekszijtarcsaja ala? Vagy? Es ha tavtartogyuru, akkor jol mukodik az olajvisszavezeto spiral? Nem veri ki az olajat a tarcsa alol?
Nekem a főtengelyé közelebb volt a blokkhoz, mint a generátoré, így nem estek teljesen egy síkba. A generátor tárcsájának távtartó gyűrűjéből esztergáltattam le, már nem emlékszem pontosan, cca. 3, talán 4 mm-t, így jó lett.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70872 Dátum: 2014 Március 16, 17:41:30 »

Ez már valami. Jól szét van kapva.


Jövő héten már alakulni fog.
 Cool

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70871 Dátum: 2014 Március 16, 17:27:11 »

Hát erre nem gondoltam! Köszönöm a kimerítő felvilágosítást. Egyébként indul. Grin
teljesen természetes a visszafolyás.
az úszóházban van annyi takony, hogy beinduljon, a többi meg jön magától.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #70870 Dátum: 2014 Március 16, 17:18:13 »

Talan volt szo regebben, hogy generatorral az ekszijtarcsak nincsenek egy vonalban, a fotengely ekszijtarcsaja ahogy nezem 5mm-rel beljebb van, mint a generator ekszijtarcsaja... Ilyenkor tavtartogyurut tesztek a fotengely ekszijtarcsaja ala? Vagy? Es ha tavtartogyuru, akkor jol mukodik az olajvisszavezeto spiral? Nem veri ki az olajat a tarcsa alol?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70869 Dátum: 2014 Március 16, 17:16:24 »

Mai SZMB:

Alakul a rozsdabogi, majdnem kész a bontás  Grin Grin




Ez már valami. Jól szét van kapva.
Nem elérhető endre100
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #70868 Dátum: 2014 Március 16, 17:14:12 »

vegyél fekete benzincsövet, abban nem látszik, hogy visszafolyik. :-)
beindul? igen?
problem?
Hát erre nem gondoltam! Köszönöm a kimerítő felvilágosítást. Egyébként indul. Grin
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70867 Dátum: 2014 Március 16, 16:58:13 »

Mai SZMB:

Alakul a rozsdabogi, majdnem kész a bontás  Grin Grin





[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70866 Dátum: 2014 Március 16, 16:44:57 »

Kedves Szakik! Azzal a kérdéssel fordulok a tapasztalattal gazdagabb urakhoz,hogy miért van az hogy ,leállítás után a bogárkám , benzincsövéből szépen lassan vissza folyik a benzin.Üzemanyag szivattyúban látszólag jó a membrán.A
tömítések épek.A rögzítő csavarjai megfelelően meghúzgálva,a szivattyúnak. Mi lehet a hiba? Huh
vegyél fekete benzincsövet, abban nem látszik, hogy visszafolyik. :-)
beindul? igen?
problem?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70865 Dátum: 2014 Március 16, 16:44:03 »

minden tömítéskészletben  van olyan széles  Undecided  Hudák Misi meg árul darabonként is
tömítésboltban nem lehet venni, hogy
"csókolom, kérek szépen 10x6,5-ös ógyűrűt".?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető endre100
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #70864 Dátum: 2014 Március 16, 16:12:12 »

Kedves Szakik! Azzal a kérdéssel fordulok a tapasztalattal gazdagabb urakhoz,hogy miért van az hogy ,leállítás után a bogárkám , benzincsövéből szépen lassan vissza folyik a benzin.Üzemanyag szivattyúban látszólag jó a membrán.A
tömítések épek.A rögzítő csavarjai megfelelően meghúzgálva,a szivattyúnak. Mi lehet a hiba? Huh
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70863 Dátum: 2014 Március 16, 15:52:28 »

minden tömítéskészletben  van olyan széles  Undecided  Hudák Misi meg árul darabonként is
Sajnos a tömítés készletben amit vettem, csak ez a fehér volt.
De viszont van benne 6 db vastag Ó gyűrű, de az bele megy a lyukakba,a fehér tömítés meg jó az Ó gyűrű közepébe,először erre gondoltam.
Akkor ezekszerint az nem úgy van.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70862 Dátum: 2014 Március 16, 14:51:15 »

Még egy kérdésem lenne!
Nem kapok sehol olyan széles peremű olajhűtő tömítést,ki lehet váltani a fehér tömítéssel,mert csak az van?
Vagy netán, a vörös szerelő pasztával átkenve össze lehet rakni a régi tömítéssel?
minden tömítéskészletben  van olyan széles  Undecided  Hudák Misi meg árul darabonként is

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70861 Dátum: 2014 Március 16, 14:13:37 »

Még egy kérdésem lenne!
Nem kapok sehol olyan széles peremű olajhűtő tömítést,ki lehet váltani a fehér tömítéssel,mert csak az van?
Vagy netán, a vörös szerelő pasztával átkenve össze lehet rakni a régi tömítéssel?


Inkább a paszta, mint a fehér.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70860 Dátum: 2014 Március 16, 14:03:30 »

Még egy kérdésem lenne!
Nem kapok sehol olyan széles peremű olajhűtő tömítést,ki lehet váltani a fehér tömítéssel,mert csak az van?
Vagy netán, a vörös szerelő pasztával átkenve össze lehet rakni a régi tömítéssel?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70859 Dátum: 2014 Március 16, 10:04:16 »

Az 1300 as buszoknak gyártottak külön váltó áttétet,vagy simán csak belevágtak egyet? Gondolom órszáguti váltó lehet benne.
Lehet valami infót,számot találni a váltón,valahol?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70858 Dátum: 2014 Március 15, 13:24:19 »

igen megint ment a fingfűrészelés több oldalon hogy az egyhárom gyenge buszba  ..... aztán nem is az  Undecided
De lehet, hogy a lökete csak 64. Wink

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70857 Dátum: 2014 Március 15, 12:01:19 »

KÖSZÖNÖM! Akkor ezekszerint már 1600 as,de jó ennek örülök! Grin
Pedig azon töprengtem, hogy csak meg kéne csinálni 1,6-os ra!
igen megint ment a fingfűrészelés több oldalon hogy az egyhárom gyenge buszba  ..... aztán nem is az  Undecided

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70856 Dátum: 2014 Március 15, 11:40:40 »

85az egyhat 77mm az egyhármas szelephézag 0,15 mm

KÖSZÖNÖM! Akkor ezekszerint már 1600 as,de jó ennek örülök! Grin
Pedig azon töprengtem, hogy csak meg kéne csinálni 1,6-os ra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70855 Dátum: 2014 Március 15, 11:30:59 »

Még egy kérdésem lenne,hogy a szelephézagnak hidegen mennyinek kell lennie?
Meg lehet abból tudni hogy,a hengerem ármérője -85 mm- mekkora a motor köbcentije?
Elvileg 1300 as,de ki tudja.
85az egyhat 77mm az egyhármas szelephézag 0,15 mm

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70854 Dátum: 2014 Március 15, 10:58:54 »

Még egy kérdésem lenne,hogy a szelephézagnak hidegen mennyinek kell lennie?
Meg lehet abból tudni hogy,a hengerem ármérője -85 mm- mekkora a motor köbcentije?
Elvileg 1300 as,de ki tudja.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #70853 Dátum: 2014 Március 15, 09:02:46 »

Sziasztok!
A T2 buszra, rá megy a régi merci felni?
Ugyanúgy öt lyukas.
Pótkeréknek használnám.

Igen.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70852 Dátum: 2014 Március 15, 07:51:18 »

hát ma nem jutottam tovább Undecided lelki erőt vennék nagyobb mennyiségben is készpénzért  Wink
a házad fűtésbekötését is ebből csinálod?
kemény vagy, csoki! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #70851 Dátum: 2014 Március 14, 22:01:46 »

Mit csináljak akkor ha a csomagtértető díszléc klipszei nem akarnak a furatban maradni?  Miben különbözik az oldalsók klipszei meg miért van külön ennek?  
Ha vastagabb a gitt vagy a festék, és kisebb a lyuk, akkor szokott ilyen lenni.

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #70850 Dátum: 2014 Március 14, 21:57:55 »

hát ma nem jutottam tovább Undecided lelki erőt vennék nagyobb mennyiségben is készpénzért  Wink
Mi keszul, csokigyot gyartasz?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70849 Dátum: 2014 Március 14, 21:55:10 »

Mit csináljak akkor ha a csomagtértető díszléc klipszei nem akarnak a furatban maradni?  Miben különbözik az oldalsók klipszei meg miért van külön ennek?  
Ugyanolyanok. Akkor ugrik ki a lukból, ha vastag a festés (sok a gitt).

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #70848 Dátum: 2014 Március 14, 21:50:23 »

Mit csináljak akkor ha a csomagtértető díszléc klipszei nem akarnak a furatban maradni?  Miben különbözik az oldalsók klipszei meg miért van külön ennek?  

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70847 Dátum: 2014 Március 14, 21:46:55 »

hát ma nem jutottam tovább Undecided lelki erőt vennék nagyobb mennyiségben is készpénzért  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #70846 Dátum: 2014 Március 14, 21:05:56 »

Mentem hát!
Lenyomtam egy 34km-es karikát!
Nincs azokkal a gumikkal semmi gond,ezért még jobban köszönöm a segitségedet!
Igazán örülök!
Szívesen bármikor.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70845 Dátum: 2014 Március 14, 20:37:27 »

Nagyon jó kiállása van így is a járgánynak.  Cool És azok a mattfekete dísztárcsák mennyivel jobbak mint a rozsdakróm színűek..... Wink
Mentél is vele? Vállalhatóak a gumik?
Mentem hát!
Lenyomtam egy 34km-es karikát!
Nincs azokkal a gumikkal semmi gond,ezért még jobban köszönöm a segitségedet!

Tóth Zoltán
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #70844 Dátum: 2014 Március 14, 19:59:54 »

Napsugarast!
Azon töprengek, hogy saját magam essek neki a belső tér tisztításának vagy inkább érdemes szakemberekre bízni a dolgot?
Ha otthon állok neki, mivel érdemes tisztítani a piros textil üléskárpitot, az oldalsó műbőröket és a régen volt fehér, ma inkább szürke, 47 éves tetőkárpitot?
A segítséget előre is köszönöm!
Sima mosóporos víz felhabosítva. A puha körömkefét belemártod, lerázod, hogy csak nedves és ne vizes legyen, utána  elkezded dörzsölni a kárpitot. Ez elég hatékony tud lenni, mert a szövetből, szőnyegből is kiszedi a koszt. A száradás után egy alapos porszívózás.
Ultradermes, nedves kefével a tetőkárpitből a makacs szennyeződés is kijön, csak utána nedves ronggyal többször át kell törölni (ez a kárpiton is működik).
A kárpit tisztításához még bármelyik kárpittisztító hab is jó. Kiporszívózod, bedörzsölöd kefével a habot, megvárod míg megszárad, majd megint kiporszívózod. Ezekkel a módszerrel a Golfból 20 év lerakódásait szedtük ki igen hatásosan.
Egy napot szánj rá, és meglátod nem bánod meg. Ja és szedd ki amit csak lehet a belsejéből mert úgy sokkal kényelmesebb.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #70843 Dátum: 2014 Március 14, 19:50:56 »

Lassan indulunk müszaki vizsgára.
<beszúrt kép törölve>
Köszönet Fecszso sporttársnak a kölcsön papucsokért!
Nagyon jó kiállása van így is a járgánynak.  Cool És azok a mattfekete dísztárcsák mennyivel jobbak mint a rozsdakróm színűek..... Wink
Mentél is vele? Vállalhatóak a gumik?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.