www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 16:21:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13212015 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70875 Dátum: 2014 Március 16, 18:58:30 »

Nekem is pont igy all, csak en 5mm-re mertem vizmertekkel a kulonbseget. Sztem mar 3-4mm alatettel is jo lehet, nem fogja ledobni a szijat. Meg megvan a wbx ekszijtarcsaja, abbol le tudom szuratni esztergalyossal a gyurut. Ezek szerint nem vk.egyedul a problemaval, koszi  Wink
Én a labirint miatt nem mertem a főtengely tárcsájából leszúratni. A generátoron meg valamiért van egy távtartó gyűrű. Adódótt a megoldás. Még az alsó ékszíjtárcsa alatti lemezt érdemes feltenni és a vele szemközti burkoló lemezt is odapróbálni. Ha ezek és a tárcsa közti hézag nagyjából hasonló, akkor pláne nem az alsó tárcsához nyúlnék.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #70874 Dátum: 2014 Március 16, 18:42:45 »

Nekem a főtengelyé közelebb volt a blokkhoz, mint a generátoré, így nem estek teljesen egy síkba. A generátor tárcsájának távtartó gyűrűjéből esztergáltattam le, már nem emlékszem pontosan, cca. 3, talán 4 mm-t, így jó lett.
Nekem is pont igy all, csak en 5mm-re mertem vizmertekkel a kulonbseget. Sztem mar 3-4mm alatettel is jo lehet, nem fogja ledobni a szijat. Meg megvan a wbx ekszijtarcsaja, abbol le tudom szuratni esztergalyossal a gyurut. Ezek szerint nem vk.egyedul a problemaval, koszi  Wink
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70873 Dátum: 2014 Március 16, 18:30:07 »

Talan volt szo regebben, hogy generatorral az ekszijtarcsak nincsenek egy vonalban, a fotengely ekszijtarcsaja ahogy nezem 5mm-rel beljebb van, mint a generator ekszijtarcsaja... Ilyenkor tavtartogyurut tesztek a fotengely ekszijtarcsaja ala? Vagy? Es ha tavtartogyuru, akkor jol mukodik az olajvisszavezeto spiral? Nem veri ki az olajat a tarcsa alol?
Nekem a főtengelyé közelebb volt a blokkhoz, mint a generátoré, így nem estek teljesen egy síkba. A generátor tárcsájának távtartó gyűrűjéből esztergáltattam le, már nem emlékszem pontosan, cca. 3, talán 4 mm-t, így jó lett.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70872 Dátum: 2014 Március 16, 17:41:30 »

Ez már valami. Jól szét van kapva.


Jövő héten már alakulni fog.
 Cool

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70871 Dátum: 2014 Március 16, 17:27:11 »

Hát erre nem gondoltam! Köszönöm a kimerítő felvilágosítást. Egyébként indul. Grin
teljesen természetes a visszafolyás.
az úszóházban van annyi takony, hogy beinduljon, a többi meg jön magától.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #70870 Dátum: 2014 Március 16, 17:18:13 »

Talan volt szo regebben, hogy generatorral az ekszijtarcsak nincsenek egy vonalban, a fotengely ekszijtarcsaja ahogy nezem 5mm-rel beljebb van, mint a generator ekszijtarcsaja... Ilyenkor tavtartogyurut tesztek a fotengely ekszijtarcsaja ala? Vagy? Es ha tavtartogyuru, akkor jol mukodik az olajvisszavezeto spiral? Nem veri ki az olajat a tarcsa alol?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #70869 Dátum: 2014 Március 16, 17:16:24 »

Mai SZMB:

Alakul a rozsdabogi, majdnem kész a bontás  Grin Grin




Ez már valami. Jól szét van kapva.
Nem elérhető endre100
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #70868 Dátum: 2014 Március 16, 17:14:12 »

vegyél fekete benzincsövet, abban nem látszik, hogy visszafolyik. :-)
beindul? igen?
problem?
Hát erre nem gondoltam! Köszönöm a kimerítő felvilágosítást. Egyébként indul. Grin
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70867 Dátum: 2014 Március 16, 16:58:13 »

Mai SZMB:

Alakul a rozsdabogi, majdnem kész a bontás  Grin Grin





[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70866 Dátum: 2014 Március 16, 16:44:57 »

Kedves Szakik! Azzal a kérdéssel fordulok a tapasztalattal gazdagabb urakhoz,hogy miért van az hogy ,leállítás után a bogárkám , benzincsövéből szépen lassan vissza folyik a benzin.Üzemanyag szivattyúban látszólag jó a membrán.A
tömítések épek.A rögzítő csavarjai megfelelően meghúzgálva,a szivattyúnak. Mi lehet a hiba? Huh
vegyél fekete benzincsövet, abban nem látszik, hogy visszafolyik. :-)
beindul? igen?
problem?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70865 Dátum: 2014 Március 16, 16:44:03 »

minden tömítéskészletben  van olyan széles  Undecided  Hudák Misi meg árul darabonként is
tömítésboltban nem lehet venni, hogy
"csókolom, kérek szépen 10x6,5-ös ógyűrűt".?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető endre100
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #70864 Dátum: 2014 Március 16, 16:12:12 »

Kedves Szakik! Azzal a kérdéssel fordulok a tapasztalattal gazdagabb urakhoz,hogy miért van az hogy ,leállítás után a bogárkám , benzincsövéből szépen lassan vissza folyik a benzin.Üzemanyag szivattyúban látszólag jó a membrán.A
tömítések épek.A rögzítő csavarjai megfelelően meghúzgálva,a szivattyúnak. Mi lehet a hiba? Huh
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70863 Dátum: 2014 Március 16, 15:52:28 »

minden tömítéskészletben  van olyan széles  Undecided  Hudák Misi meg árul darabonként is
Sajnos a tömítés készletben amit vettem, csak ez a fehér volt.
De viszont van benne 6 db vastag Ó gyűrű, de az bele megy a lyukakba,a fehér tömítés meg jó az Ó gyűrű közepébe,először erre gondoltam.
Akkor ezekszerint az nem úgy van.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70862 Dátum: 2014 Március 16, 14:51:15 »

Még egy kérdésem lenne!
Nem kapok sehol olyan széles peremű olajhűtő tömítést,ki lehet váltani a fehér tömítéssel,mert csak az van?
Vagy netán, a vörös szerelő pasztával átkenve össze lehet rakni a régi tömítéssel?
minden tömítéskészletben  van olyan széles  Undecided  Hudák Misi meg árul darabonként is

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70861 Dátum: 2014 Március 16, 14:13:37 »

Még egy kérdésem lenne!
Nem kapok sehol olyan széles peremű olajhűtő tömítést,ki lehet váltani a fehér tömítéssel,mert csak az van?
Vagy netán, a vörös szerelő pasztával átkenve össze lehet rakni a régi tömítéssel?


Inkább a paszta, mint a fehér.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70860 Dátum: 2014 Március 16, 14:03:30 »

Még egy kérdésem lenne!
Nem kapok sehol olyan széles peremű olajhűtő tömítést,ki lehet váltani a fehér tömítéssel,mert csak az van?
Vagy netán, a vörös szerelő pasztával átkenve össze lehet rakni a régi tömítéssel?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70859 Dátum: 2014 Március 16, 10:04:16 »

Az 1300 as buszoknak gyártottak külön váltó áttétet,vagy simán csak belevágtak egyet? Gondolom órszáguti váltó lehet benne.
Lehet valami infót,számot találni a váltón,valahol?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70858 Dátum: 2014 Március 15, 13:24:19 »

igen megint ment a fingfűrészelés több oldalon hogy az egyhárom gyenge buszba  ..... aztán nem is az  Undecided
De lehet, hogy a lökete csak 64. Wink

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70857 Dátum: 2014 Március 15, 12:01:19 »

KÖSZÖNÖM! Akkor ezekszerint már 1600 as,de jó ennek örülök! Grin
Pedig azon töprengtem, hogy csak meg kéne csinálni 1,6-os ra!
igen megint ment a fingfűrészelés több oldalon hogy az egyhárom gyenge buszba  ..... aztán nem is az  Undecided

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70856 Dátum: 2014 Március 15, 11:40:40 »

85az egyhat 77mm az egyhármas szelephézag 0,15 mm

KÖSZÖNÖM! Akkor ezekszerint már 1600 as,de jó ennek örülök! Grin
Pedig azon töprengtem, hogy csak meg kéne csinálni 1,6-os ra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70855 Dátum: 2014 Március 15, 11:30:59 »

Még egy kérdésem lenne,hogy a szelephézagnak hidegen mennyinek kell lennie?
Meg lehet abból tudni hogy,a hengerem ármérője -85 mm- mekkora a motor köbcentije?
Elvileg 1300 as,de ki tudja.
85az egyhat 77mm az egyhármas szelephézag 0,15 mm

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70854 Dátum: 2014 Március 15, 10:58:54 »

Még egy kérdésem lenne,hogy a szelephézagnak hidegen mennyinek kell lennie?
Meg lehet abból tudni hogy,a hengerem ármérője -85 mm- mekkora a motor köbcentije?
Elvileg 1300 as,de ki tudja.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #70853 Dátum: 2014 Március 15, 09:02:46 »

Sziasztok!
A T2 buszra, rá megy a régi merci felni?
Ugyanúgy öt lyukas.
Pótkeréknek használnám.

Igen.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70852 Dátum: 2014 Március 15, 07:51:18 »

hát ma nem jutottam tovább Undecided lelki erőt vennék nagyobb mennyiségben is készpénzért  Wink
a házad fűtésbekötését is ebből csinálod?
kemény vagy, csoki! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #70851 Dátum: 2014 Március 14, 22:01:46 »

Mit csináljak akkor ha a csomagtértető díszléc klipszei nem akarnak a furatban maradni?  Miben különbözik az oldalsók klipszei meg miért van külön ennek?  
Ha vastagabb a gitt vagy a festék, és kisebb a lyuk, akkor szokott ilyen lenni.

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #70850 Dátum: 2014 Március 14, 21:57:55 »

hát ma nem jutottam tovább Undecided lelki erőt vennék nagyobb mennyiségben is készpénzért  Wink
Mi keszul, csokigyot gyartasz?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70849 Dátum: 2014 Március 14, 21:55:10 »

Mit csináljak akkor ha a csomagtértető díszléc klipszei nem akarnak a furatban maradni?  Miben különbözik az oldalsók klipszei meg miért van külön ennek?  
Ugyanolyanok. Akkor ugrik ki a lukból, ha vastag a festés (sok a gitt).

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #70848 Dátum: 2014 Március 14, 21:50:23 »

Mit csináljak akkor ha a csomagtértető díszléc klipszei nem akarnak a furatban maradni?  Miben különbözik az oldalsók klipszei meg miért van külön ennek?  

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70847 Dátum: 2014 Március 14, 21:46:55 »

hát ma nem jutottam tovább Undecided lelki erőt vennék nagyobb mennyiségben is készpénzért  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #70846 Dátum: 2014 Március 14, 21:05:56 »

Mentem hát!
Lenyomtam egy 34km-es karikát!
Nincs azokkal a gumikkal semmi gond,ezért még jobban köszönöm a segitségedet!
Igazán örülök!
Szívesen bármikor.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70845 Dátum: 2014 Március 14, 20:37:27 »

Nagyon jó kiállása van így is a járgánynak.  Cool És azok a mattfekete dísztárcsák mennyivel jobbak mint a rozsdakróm színűek..... Wink
Mentél is vele? Vállalhatóak a gumik?
Mentem hát!
Lenyomtam egy 34km-es karikát!
Nincs azokkal a gumikkal semmi gond,ezért még jobban köszönöm a segitségedet!

Tóth Zoltán
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #70844 Dátum: 2014 Március 14, 19:59:54 »

Napsugarast!
Azon töprengek, hogy saját magam essek neki a belső tér tisztításának vagy inkább érdemes szakemberekre bízni a dolgot?
Ha otthon állok neki, mivel érdemes tisztítani a piros textil üléskárpitot, az oldalsó műbőröket és a régen volt fehér, ma inkább szürke, 47 éves tetőkárpitot?
A segítséget előre is köszönöm!
Sima mosóporos víz felhabosítva. A puha körömkefét belemártod, lerázod, hogy csak nedves és ne vizes legyen, utána  elkezded dörzsölni a kárpitot. Ez elég hatékony tud lenni, mert a szövetből, szőnyegből is kiszedi a koszt. A száradás után egy alapos porszívózás.
Ultradermes, nedves kefével a tetőkárpitből a makacs szennyeződés is kijön, csak utána nedves ronggyal többször át kell törölni (ez a kárpiton is működik).
A kárpit tisztításához még bármelyik kárpittisztító hab is jó. Kiporszívózod, bedörzsölöd kefével a habot, megvárod míg megszárad, majd megint kiporszívózod. Ezekkel a módszerrel a Golfból 20 év lerakódásait szedtük ki igen hatásosan.
Egy napot szánj rá, és meglátod nem bánod meg. Ja és szedd ki amit csak lehet a belsejéből mert úgy sokkal kényelmesebb.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #70843 Dátum: 2014 Március 14, 19:50:56 »

Lassan indulunk müszaki vizsgára.
<beszúrt kép törölve>
Köszönet Fecszso sporttársnak a kölcsön papucsokért!
Nagyon jó kiállása van így is a járgánynak.  Cool És azok a mattfekete dísztárcsák mennyivel jobbak mint a rozsdakróm színűek..... Wink
Mentél is vele? Vállalhatóak a gumik?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #70842 Dátum: 2014 Március 14, 18:36:41 »

bovden volt, kicseréltem, most hibátlan. köszönöm Smiley
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #70841 Dátum: 2014 Március 14, 17:41:46 »

Csomagtér ajtó teleszkópot aki rakott már be írjon már róla hogy milyen kemény volt.  Mert konkrétan én ahogy megvettem kibontottam és meg sem birom mozdítani annyira kemény.  Lehetetlen összenyomni.  Vagy ha beszopókáztam a helyére a tetővel együtt majd mozog?  :-D

Le tudod mérni, hogy milyen hosszú a háza?
Van nekem is itthon egy pár ilyenem, ha a méret stimmel, akkor betenném a rugók helyett.
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #70840 Dátum: 2014 Március 14, 17:37:41 »

Napsugarast!


Azon töprengek, hogy saját magam essek neki a belső tér tisztításának vagy inkább érdemes szakemberekre bízni a dolgot?

Ha otthon állok neki, mivel érdemes tisztítani a piros textil üléskárpitot, az oldalsó műbőröket és a régen volt fehér, ma inkább szürke, 47 éves tetőkárpitot?

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv!

Trau
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70839 Dátum: 2014 Március 14, 17:16:11 »

Lassan indulunk müszaki vizsgára.

Köszönet Fecszso sporttársnak a kölcsön papucsokért!
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 14, 17:18:16 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #70838 Dátum: 2014 Március 14, 16:03:09 »

Igen. Ignisben 2 hete cseréltem. Helyén faszán működik, kinn képtelenség összenyomni.
én atm-ből szedtem ki párat, ha teljes súlyommal ránehezedtem összement, de csak úgy kézzel talán arninak menne

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70837 Dátum: 2014 Március 14, 12:35:46 »

Csomagtér ajtó teleszkópot aki rakott már be írjon már róla hogy milyen kemény volt.  Mert konkrétan én ahogy megvettem kibontottam és meg sem birom mozdítani annyira kemény.  Lehetetlen összenyomni.  Vagy ha beszopókáztam a helyére a tetővel együtt majd mozog?  :-D
Igen.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #70836 Dátum: 2014 Március 14, 11:06:06 »

az enyémmel sincs semmiféle baj.

Főnökömével sem... igaz, az övé, még csak 1-2 éves, asszem... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.