www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 00:28:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13219627 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #71235 Dátum: 2014 április 08, 10:49:03 »

Én is vennék ilyet, csak 390$ maga a cucc, de 830$, mire leteszik nekem Debrecenben...
Ha usaban talalsz cuccokat, probald oket, tobbszor hasznaltam es ismerosoeim is. Lassu (akkor indul a kontener, ha tele van), de viszonylag olcso es korrekt. Annyit kell megoldanod, hogy a telephelyukre jusson el a cucc, hajozast, vamolast intezik (utobbi jelkepes) es bp xviii. Keruletben lehet atvenni. Ha sokat rendelsz, meger egy turat debrecenbol.

http://www.ggexport.com/hu/

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #71234 Dátum: 2014 április 08, 10:30:09 »

Ott a pont.Wink
Én is ugyan ebben a cipőben járok, de mióta rendeltem a WolfsBürgWest -től, már nem kérdéses a dolog. Náluk van taposó, olyan 75e Ft/db. Én ilyet akarok majd venni. Múlt évben tankot vettem tőlük és maximálisan meggyőzött a minősége. Súlyra is durva, a olcsóbbik utángyártottnak közel a kétszerese. Ráadásul gyönyörűen van préselve, nem sorjás sehol...stb. Wink

Én is vennék ilyet, csak 390$ maga a cucc, de 830$, mire leteszik nekem Debrecenben...

1303LS
« Hozzászólás #71233 Dátum: 2014 április 08, 10:10:53 »

ennek mi köze van az alább irtakhoz? Ha lett volna benne toronymetevítő akkor nemrozsdásodik a hajlítgatva eltört drót?
Anyagfáradásos elpusztulás.
Vékony lemez hajladozás, vastag lemez nemannyira.
Napokban néztem a gyerek sparkját, hogy csak ferdén a kapubeállóra befordulva mennyit hajlik a kasztni. Tészta szar az egész. Mondtam is, hogy ha lehet ne nyitogassa ilyenkor a csomagtérajtót. Ismered a legendát a szuzukiról amivel 1 kerékkel a padkára állva alig nyílik az ajtaja. Na mondjuk ez a kiskocsi kicsit komolyabb, mint egy szuzuki.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71232 Dátum: 2014 április 08, 09:41:41 »

Törtél már el drótot hajtogatva?
ennek mi köze van az alább irtakhoz? Ha lett volna benne toronymetevítő akkor nemrozsdásodik a hajlítgatva eltört drót?
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 08, 09:44:01 írta tati »

Lazlow
« Hozzászólás #71231 Dátum: 2014 április 08, 09:36:54 »

Hát ez a bajom nekem is. Azt mondtam, hogy nem veszek szart, mert egyszer legyen megcsinálva az autó rendesen.

Ott a pont.Wink
Én is ugyan ebben a cipőben járok, de mióta rendeltem a WolfsBürgWest -től, már nem kérdéses a dolog. Náluk van taposó, olyan 75e Ft/db. Én ilyet akarok majd venni. Múlt évben tankot vettem tőlük és maximálisan meggyőzött a minősége. Súlyra is durva, a olcsóbbik utángyártottnak közel a kétszerese. Ráadásul gyönyörűen van préselve, nem sorjás sehol...stb. Wink
1303LS
« Hozzászólás #71230 Dátum: 2014 április 08, 09:30:04 »

ekkora marhaságot se hallottam még,hogy azért raknak toronymerevítőt hogy a gócpontoban ne rohadjon az autó Grin
Törtél már el drótot hajtogatva?
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #71229 Dátum: 2014 április 08, 09:29:55 »

Mondjuk nem mindegy,hogy 20.000-ért veszel taposót,vagy 120.000-ért.

Az sem mindegy,hogy mi a cél,télen-nyáron napi használatban lévő autóra akarod,vagy csak garázsban nézegetősnek,mert akkor bőven megteszi a "billigsdorfer" is.
Nekem a 2006-ban,tehát nyolc éve felújított Narancson,nem,hogy átrozsdásodás,lyuk vagy ilyesmi,hanem még felületi rozsda sincsen.Tehát először tudni kéne,hogy mi a cél a kész autóval.

Hát ez a bajom nekem is. Azt mondtam, hogy nem veszek szart, mert egyszer legyen megcsinálva az autó rendesen. A 150.000+ kicsit sok a két taposóért, a 60.000-nél (nem tudok pontos árakat) pedig szívesen fizetnék valamivel többet, hogy igazán jó legyen. Épp azért kérdeztem meg, mert ha az általános vélemény az lett volna, hogy a drágábbikat vegyem, akkor szájhúzva, de leteszem érte a kért összeget. Most meg nem lettem sokkal okosabb, mert kétféle lett a vélemény... Cheesy
Télen-nyáron használós autó tuti nem lesz belőle, szeretnék egy félig showcar, félig hétvégi túrázós autót csinálni belőle, mint ami igazából eddig is volt. Ja és én nagy vagyok, de dagadt csajt én se akarok hurcolni... Smiley

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71228 Dátum: 2014 április 08, 09:13:59 »

Szerintem pedig nem írt hülyeséget. A mozgó illesztéseknél előbb-utóbb repedezik a festék, és megindul a korrózió. Ez nála a gócpont.

ekkora marhaságot se hallottam még,hogy azért raknak toronymerevítőt hogy a gócpontoban ne rohadjon az autó Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71227 Dátum: 2014 április 08, 08:38:31 »

POntosan így van ez az egyik oldala a dolognak.
Azonban van egy olyan is hogy komolyabb terheket viselő helyeken a gyengébb anyag többször, jobban deformálódik. Itt helyileg kialakulhat korróziós gócpont.
Sokan pl. a toronymerevítőket is azért tszik be, hogy a kasztni csavarodásának mérséklésével ezeket a deformálódásokat elkerüljék.

ekkora marhaságot se hallottam még,hogy azért raknak toronymerevítőt hogy a gócpontoban ne rohadjon az autó Grin

1303LS
« Hozzászólás #71226 Dátum: 2014 április 08, 08:16:36 »

Szerintem Tatinál az igazság. Ha valaki anyagvastagsággal küzd a korrózió ellen, az már régen rossz. Ha lekezeled rendesen a 0,8mm vastag javítót, akkor az ugyanúgy bírja mint a 0,9mm vastag. Amikor az autó szétrohadását a vékony javítóelemre fogják, akkor valójában a nem lelkiismeretes kezelés, üregvédelem a probléma. Az én autómnál konkrétan lepucoltuk a javítóelemeket, minden kapott a minőségi passziváló alapozóból, hegesztés előtt a 2 lemez közti részek Würth hegeszthető alapozóval lettek kezelve. Minden hegesztett szakasz rögtön tisztítva és alapozva lett. Lakatolás után rögtön ment az autó a száraz fényező műhelybe, ahol fényezés után kapásból az összes üreget teli nyomtuk üregvédővel (a mai napig melegben folyik ki az autóból). Igaz az én autóm nem mérvadó rohadás szempontjából, mert bár 10 éve készen van, nyáron szabadban van (sőt volt olyan tél is amikor szabadban volt), de télen nem használom.
A kétféle javító között a különbség a merevség, illetve a pontosság. A pontatlanság ellen azzal tudsz tenni, hogy mindent, de mindent összepróbálsz fényezés előtt (még az üléseket is), illetve plusz munkát biztos, hogy igényel a dolog kezelése. A gyengébb anyagot meg el kell dönteni, hogy el tudod-e viselni, vagy nem?! Én a padlólemeznél elviselem a vékonyabb anyagot, mert egy kis pöcs vagyok, meg dagadt csajokat sem fuvarozok. Még a sárvédőknél, doblemezeknél sem zavar, viszont így utólag, nem lett volna rossz, ha a 2 küszöb merevebb.


POntosan így van ez az egyik oldala a dolognak.
Azonban van egy olyan is hogy komolyabb terheket viselő helyeken a gyengébb anyag többször, jobban deformálódik. Itt helyileg kialakulhat korróziós gócpont.
Sokan pl. a toronymerevítőket is azért tszik be, hogy a kasztni csavarodásának mérséklésével ezeket a deformálódásokat elkerüljék.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71225 Dátum: 2014 április 08, 07:55:53 »

Szerintem Tatinál az igazság. Ha valaki anyagvastagsággal küzd a korrózió ellen, az már régen rossz. Ha lekezeled rendesen a 0,8mm vastag javítót, akkor az ugyanúgy bírja mint a 0,9mm vastag. Amikor az autó szétrohadását a vékony javítóelemre fogják, akkor valójában a nem lelkiismeretes kezelés, üregvédelem a probléma. Az én autómnál konkrétan lepucoltuk a javítóelemeket, minden kapott a minőségi passziváló alapozóból, hegesztés előtt a 2 lemez közti részek Würth hegeszthető alapozóval lettek kezelve. Minden hegesztett szakasz rögtön tisztítva és alapozva lett. Lakatolás után rögtön ment az autó a száraz fényező műhelybe, ahol fényezés után kapásból az összes üreget teli nyomtuk üregvédővel (a mai napig melegben folyik ki az autóból). Igaz az én autóm nem mérvadó rohadás szempontjából, mert bár 10 éve készen van, nyáron szabadban van (sőt volt olyan tél is amikor szabadban volt), de télen nem használom.
A kétféle javító között a különbség a merevség, illetve a pontosság. A pontatlanság ellen azzal tudsz tenni, hogy mindent, de mindent összepróbálsz fényezés előtt (még az üléseket is), illetve plusz munkát biztos, hogy igényel a dolog kezelése. A gyengébb anyagot meg el kell dönteni, hogy el tudod-e viselni, vagy nem?! Én a padlólemeznél elviselem a vékonyabb anyagot, mert egy kis pöcs vagyok, meg dagadt csajokat sem fuvarozok. Még a sárvédőknél, doblemezeknél sem zavar, viszont így utólag, nem lett volna rossz, ha a 2 küszöb merevebb.


az én autóm 8 éve van kész  nem találsz rozsdát pedig alvázvédőzve sincs, igaz  lecsiszoltam a gyári alapozókat és kapott  epoxi alapozást mindenütt és kétkomponensű ipari festékkel van fújva a padlólemez és üregvédőzve a küszöb és fűtéscsatorna . Az utángyártott olcsó padlólemeznek inkább az a baja hogy amikor hátra beszál valaki kihorpad a lemez annyira gyenge de ugye az én autómba nem ül be hátra senki  Grin
A honlapomon fentlévő kék bogárnak is olcsó lemezei vannak 6éve használják szinte napihasználatban , csillaggarázsban  és nem rozsdásodik....  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71224 Dátum: 2014 április 07, 22:55:59 »

Vedd kézbe, nézegesd, lehet, rájössz. Én beraktam egyfajta fűtőcsatornát, szét is rohadt hét év alatt. A mostanit vásárolva volt a boltban az első fajta, súlyra sem volt ugyanaz, kivitelre meg ég és föld a különbség a hajtások, méretek tekintetében.
az én autóm 8 éve van kész  nem találsz rozsdát pedig alvázvédőzve sincs, igaz  lecsiszoltam a gyári alapozókat és kapott  epoxi alapozást mindenütt és kétkomponensű ipari festékkel van fújva a padlólemez és üregvédőzve a küszöb és fűtéscsatorna . Az utángyártott olcsó padlólemeznek inkább az a baja hogy amikor hátra beszál valaki kihorpad a lemez annyira gyenge de ugye az én autómba nem ül be hátra senki  Grin
A honlapomon fentlévő kék bogárnak is olcsó lemezei vannak 6éve használják szinte napihasználatban , csillaggarázsban  és nem rozsdásodik....  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71223 Dátum: 2014 április 07, 22:46:13 »

Sziasztok!
Ezek a váltótartó bakok kb. milyen állapotban vannak (jó-elmegy-kuka...stb.)?

<beszúrt kép törölve>

Ha kibírnak még kb. két évet (összesen olyan 3-4000km-t), teljesen normális használat mellett (soha nem rúgnám el neki!) akkor ha nem muszáj nem cserélném ki őket...De ha a tapasztaltabbak azt tanácsolják, hogy cseréljem ki mert hamarosan úgy is megpusztulnak akkor kicserélem. Nos? SmileySmiley

Köszönöm!

Üdvw: Laci
alá kell pájszerolni ha nincs elszakadva ,nem emelkedik el egyik sarkánál sem akkor maradhat. fényképről találgatni ostobaság. Undecided

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #71222 Dátum: 2014 április 07, 22:05:17 »

Készülök beszerezni az új alvázam alkatrészeit és ezzel kapcsolatban van némi dilemmám:
Az olcsó és a drága padlólemez között milyen kézzel fogható különbség van? Éri-e a drágább 2x-3x annyiért, vagy teljesen mindegy? Meddig bírja egyik-másik? Megfelelő alvázvédelemmel megóvható az olcsóbb, vagy az genetikailag bele van kódolva, hogy 5-10 év után lyukad?
Kérdezd Kövit! Nekem most rakta fel az alvázra az új taposókat.
Képeket a blogon találsz.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #71221 Dátum: 2014 április 07, 21:46:52 »

Mondjuk nem mindegy,hogy 20.000-ért veszel taposót,vagy 120.000-ért.

Az sem mindegy,hogy mi a cél,télen-nyáron napi használatban lévő autóra akarod,vagy csak garázsban nézegetősnek,mert akkor bőven megteszi a "billigsdorfer" is.
Nekem a 2006-ban,tehát nyolc éve felújított Narancson,nem,hogy átrozsdásodás,lyuk vagy ilyesmi,hanem még felületi rozsda sincsen.Tehát először tudni kéne,hogy mi a cél a kész autóval.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #71220 Dátum: 2014 április 07, 21:46:30 »

Sziasztok!
Ezek a váltótartó bakok kb. milyen állapotban vannak (jó-elmegy-kuka...stb.)?

<beszúrt kép törölve>

Ha kibírnak még kb. két évet (összesen olyan 3-4000km-t), teljesen normális használat mellett (soha nem rúgnám el neki!) akkor ha nem muszáj nem cserélném ki őket...De ha a tapasztaltabbak azt tanácsolják, hogy cseréljem ki mert hamarosan úgy is megpusztulnak akkor kicserélem. Nos? SmileySmiley

Köszönöm!

Üdvw: Laci
Én vettem újakat inkább, arra a pár évre is.  Grin

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #71219 Dátum: 2014 április 07, 21:37:16 »

Készülök beszerezni az új alvázam alkatrészeit és ezzel kapcsolatban van némi dilemmám:
Az olcsó és a drága padlólemez között milyen kézzel fogható különbség van? Éri-e a drágább 2x-3x annyiért, vagy teljesen mindegy? Meddig bírja egyik-másik? Megfelelő alvázvédelemmel megóvható az olcsóbb, vagy az genetikailag bele van kódolva, hogy 5-10 év után lyukad?
Ne spórolj. A papír cuccok hamar leszakadnak a kocsiról. Plusz Zoli mondja a tutit.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71218 Dátum: 2014 április 07, 19:27:54 »

Szerintem kibírnak ennyit.
Lazlow
« Hozzászólás #71217 Dátum: 2014 április 07, 17:38:52 »

Sziasztok!
Ezek a váltótartó bakok kb. milyen állapotban vannak (jó-elmegy-kuka...stb.)?



Ha kibírnak még kb. két évet (összesen olyan 3-4000km-t), teljesen normális használat mellett (soha nem rúgnám el neki!) akkor ha nem muszáj nem cserélném ki őket...De ha a tapasztaltabbak azt tanácsolják, hogy cseréljem ki mert hamarosan úgy is megpusztulnak akkor kicserélem. Nos? SmileySmiley

Köszönöm!

Üdvw: Laci
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #71216 Dátum: 2014 április 07, 17:21:23 »

Az 1600-as motor hány lóerős,és hány kilówattos?
http://www.bugbox.hu/kod/motorszam2.html

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71215 Dátum: 2014 április 07, 16:58:12 »

Az 1600-as motor hány lóerős,és hány kilówattos?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #71214 Dátum: 2014 április 07, 15:07:31 »

Készülök beszerezni az új alvázam alkatrészeit és ezzel kapcsolatban van némi dilemmám:
Az olcsó és a drága padlólemez között milyen kézzel fogható különbség van? Éri-e a drágább 2x-3x annyiért, vagy teljesen mindegy? Meddig bírja egyik-másik? Megfelelő alvázvédelemmel megóvható az olcsóbb, vagy az genetikailag bele van kódolva, hogy 5-10 év után lyukad?
Vedd kézbe, nézegesd, lehet, rájössz. Én beraktam egyfajta fűtőcsatornát, szét is rohadt hét év alatt. A mostanit vásárolva volt a boltban az első fajta, súlyra sem volt ugyanaz, kivitelre meg ég és föld a különbség a hajtások, méretek tekintetében.

Bácsi Győző
Lazlow
« Hozzászólás #71213 Dátum: 2014 április 07, 14:34:56 »

Fölemeltük oszt' kiesett  Grin



Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71212 Dátum: 2014 április 07, 11:47:45 »

Szerintem merevebb és ezáltal halkabb is a drágább. Legalábbis remélem.
meg talán pontosabb rajta az üléskonzol.?
legalábbis az olcsón nem az igazi és kellett vele kicsit dolgozni (de inkább ezt választottam mint a 2x-es árat)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #71211 Dátum: 2014 április 07, 11:01:57 »

Készülök beszerezni az új alvázam alkatrészeit és ezzel kapcsolatban van némi dilemmám:
Az olcsó és a drága padlólemez között milyen kézzel fogható különbség van? Éri-e a drágább 2x-3x annyiért, vagy teljesen mindegy? Meddig bírja egyik-másik? Megfelelő alvázvédelemmel megóvható az olcsóbb, vagy az genetikailag bele van kódolva, hogy 5-10 év után lyukad?
Szerintem merevebb és ezáltal halkabb is a drágább. Legalábbis remélem.

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #71210 Dátum: 2014 április 07, 10:42:55 »

Készülök beszerezni az új alvázam alkatrészeit és ezzel kapcsolatban van némi dilemmám:
Az olcsó és a drága padlólemez között milyen kézzel fogható különbség van? Éri-e a drágább 2x-3x annyiért, vagy teljesen mindegy? Meddig bírja egyik-másik? Megfelelő alvázvédelemmel megóvható az olcsóbb, vagy az genetikailag bele van kódolva, hogy 5-10 év után lyukad?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #71209 Dátum: 2014 április 07, 07:24:31 »

Napsugarast!
Akit érdekel, megint kárpitot vakargattam, képeltem, előtte-utána is van benne néhány.

http://nyulnegykereken.blog.hu/2014/04/07/nagyakaritas


 
Látod, tudsz Te, ha akarsz... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Lazlow
« Hozzászólás #71208 Dátum: 2014 április 07, 06:30:16 »

Napsugarast!


Akit érdekel, megint kárpitot vakargattam, képeltem, előtte-utána is van benne néhány.

http://nyulnegykereken.blog.hu/2014/04/07/nagyakaritas




Nem gondoltam volna, hogy ilyen szépen lehozza a szutykot. Gratula! Smiley  Kezfogas
Én is kipróbálom a tetőkárpiton. 
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71207 Dátum: 2014 április 07, 01:03:49 »

Akit érdekel, megint kárpitot vakargattam, képeltem
Szep munka, ugyes vagy! Smiley


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #71206 Dátum: 2014 április 07, 00:46:48 »

Napsugarast!


Akit érdekel, megint kárpitot vakargattam, képeltem, előtte-utána is van benne néhány.

http://nyulnegykereken.blog.hu/2014/04/07/nagyakaritas



Üdv!

Trau
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71205 Dátum: 2014 április 06, 15:35:51 »

Egy kérdés.
Hidegen miért két, három hengerezik az autó de kb 3 perc után észhez tér,és megy mind a négy.
Új gyertya,kábelek,elosztófedél,megszkító,rotor,kondi.
Vagy az üzemanyag ellátás a baj?
Erre én is kiváncsi vagyok. Ez a jelenség fogadott tegnap. Cseréltem gyertyát abban a hengerben ami nem ment. Érdekes jelenség, hogy távolról ugrasztva ment csak a henger. Ha ráraktam semmi, meg ha levettem nyilván akkor sem, viszont jó távolról tartva a gyertyapipát reagált. Miután jól megb@szott az áram már nem próbálgattam.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71204 Dátum: 2014 április 06, 15:14:35 »

Egy kérdés.
Hidegen miért két, három hengerezik az autó de kb 3 perc után észhez tér,és megy mind a négy.
Új gyertya,kábelek,elosztófedél,megszkító,rotor,kondi.
Vagy az üzemanyag ellátás a baj?
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #71203 Dátum: 2014 április 06, 14:13:54 »

Napsugarast!

Ha összemegy, akkor legalább kifeszül a végén. Csináld és ne félj, hogy negatívba húzza a tetőt. Smiley

Attól nem félek, hanem attól, hogy tényleg megnyúlik a nedvességtől, maszálástól és így hullámos marad. Most olyan szép, semmi szakadás, gyönyörű ívek... De lehe, tényleg csak rémeket látok. Köszönöm!

Üdv!

Trau
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #71202 Dátum: 2014 április 06, 14:05:33 »

Napsugarast!

 Egyrészt lehetséges-e ez vagy én látok rémeket?


Ha összemegy, akkor legalább kifeszül a végén. Csináld és ne félj, hogy negatívba húzza a tetőt. Smiley
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #71201 Dátum: 2014 április 06, 13:56:41 »

Napsugarast!

H4lp! Nekiálltam a tetőkárpit lepucolásának is. Puha kefével, óvatosan, törülközővel letörölgetve a koszos habot. Viszont úgy tűnik, hogy a tesztfelületen (jobb ajtó felett) mintha behullámosodna, megnyúlna a kárpit a nedves kefével tisztított felületen. Egyrészt lehetséges-e ez vagy én látok rémeket? Másrészt ha így történik, száradás után visszazsugorodik-e az eredeti méretre vagy így marad? Egyelőre leálltam a két árnyékoló és a tükörszár pucolása után - itt igen látványos a tisztítottsági fok változása. Wink


Előre is köszönöm!

Üdv!

Trau
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71200 Dátum: 2014 április 06, 12:53:06 »

Mindegy mert pont ezt akartam kérdezni,hogy hallgattam ennek a motornak a járását, és itt is hallani azt a jellegzetes fémes hangot.
Nekem egy üres csődob van rajta,és szerintem jobban fel erősíti,és ki emeli a motorzajt.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71199 Dátum: 2014 április 05, 22:51:48 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #71198 Dátum: 2014 április 05, 22:10:17 »

Sziasztok!
Ide lehet videót feltenni?
A véleményetekre lennék kíváncsi mert szerintem valami csattog a motorban.
Egy üres csődob fel erősítheti a motorzajt?

Töltsd fel valahova és linkeld be!
Így:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BQhfcdQf1QA#t=19

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71197 Dátum: 2014 április 05, 20:24:33 »

Sziasztok!
Ide lehet videót feltenni?
A véleményetekre lennék kíváncsi mert szerintem valami csattog a motorban.
Egy üres csődob fel erősítheti a motorzajt?

A linkjét biztos lehet.
Aztán mindenki megnyitja,ahogy tudja! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71196 Dátum: 2014 április 05, 20:22:54 »

Sziasztok!
Ide lehet videót feltenni?
A véleményetekre lennék kíváncsi mert szerintem valami csattog a motorban.
Egy üres csődob fel erősítheti a motorzajt?
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.