www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 21:38:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14849853 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #71291 Dátum: 2014 április 12, 18:37:34 »

Én is így fogok tenni.
Ez is függhet sokmindentől is szerintem.
Nem mindegy,hogy már hány réteg festék van az autóra ráfújva,ahol csak egy-kettő,ott nem fontos mindenhol lehomokszóratni.De van olyan autó is,amin már hat különböző színt és réteget ráfújtak,ott már érdemesebb mindenhol eltávolítani a festéket.Aztán nem csak festékrétegek mennyisége,hanem a minősége is számíthat,hogy azt milyen alaposan előkészített felületre vitték rá,hogyan és mivel van alatta alapozva stb,mert ha valami bizonytalan réteg van,jobb azt is teljes egészében eltávolítani.És akkor még ott van az a kérdés,hogy esetleg nem-e számít,hogy nem teljes egészében van a karosszéria lehomokszórva,és így nem teljesen azonos a festékréteg vastagság,valahol húsosabb,valahol pedig vékonyabb.Lehet,hogy nem számít,de lehet,hogy ennek is van jelentősége.

Említettétek a drótkorongozást,és a homokszórást,pedig van egy harmadik verzió is,ami a legkíméletesebb,és talán a legjobb.A hőlégfúvózás,és spaklival lekaparás.Persze nem agyonégetni a lemezt,csak érzéssel odafúvatni,hogy elkezdejen hólyagosodni a festék.A spakli viszi mind a vajat.Vannak olyan veteránosok,nagy értékű autóikat (pl Porsche,Mercedes),csak ezzel a technológiával engedik lepucolni fémtisztára.

A homokszórásnál még figyelni kell arra is,hogy esetleg olyan belső helyeken is viszi a festéket,amit nem is nagyon fényeznek,és esetleg később fényezés nélkül marad valami eldugott belső rész.
Meg a sarkokból,élekből,törésekből nagyon alaposan ki kell piszkálgatni.Ismerek olyan bogarast,akinek később azért lyukadt át a fedett helyen tárolt,és nem is használt,felújított bogarának az ajtója sarka,mert bent maradt a homok.Ez a homok magába szívta a levegő páratartamát,és így létrejött,egy szinte folyamatosan nedves sarok.Pár év alatt,átrágta a lemezt.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71290 Dátum: 2014 április 12, 18:30:55 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy az AC mozgató rúdtól, lehet e csattogó,kopogó hangja a motornak?
Olyan hangja van mintha szelephimba csattogna, de nem az!

Az nem lehet,hogy csak simán boxer hangja van,Te meg tulspilázod?

Tóth Zoltán
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71289 Dátum: 2014 április 12, 14:36:21 »

Nem

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy az AC mozgató rúdtól, lehet e csattogó,kopogó hangja a motornak?
Olyan hangja van mintha szelephimba csattogna, de nem az!


Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71288 Dátum: 2014 április 12, 09:23:41 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy az AC mozgató rúdtól, lehet e csattogó,kopogó hangja a motornak?
Olyan hangja van mintha szelephimba csattogna, de nem az!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #71287 Dátum: 2014 április 11, 22:56:23 »

Mi csináltunk olyan megoldást is, hogy csak a kritikus részeket homokoltuk ki (doblemezek, küszöbök, sarkok)

Én is így fogok tenni.

Lazlow
« Hozzászólás #71286 Dátum: 2014 április 11, 19:34:23 »

Köszönöm, akkor nem piszkálom az AC-t. Wink Smiley

A tankkal nem szeretnék vesződni, múlt évben vettem egy vadi újat, inkább beteszem azt. Smiley

Semmi baja nem lesz ettől semminek. Rakj be egy szűrőt a váltó mellé, aztán kész. Ahogy Pityubácsi mondja, a friss benzin rögtön átmossa az AC-t és kész. Feleslegesen ne szedd szét az AC-t, mert lehet csak rontasz rajta. Lehet, hogy kifogsz bele egy gagyi felújítókészletet, vagy nem tudod a membránt rendesen betenni (létezik hozzá egy gyári szerszám, hogy összerakás közben ne gyűrődjön meg a membrán a rugó nyomásától), aztán még rosszabb lesz.

A tankban meg az a szűrő egyszerűen szét szokott rohadni. A legtöbb tankból csak a maradványait szeded ki szétbontáskor.

Az én autómba a közel 50 éves, kilyukadt és beforrasztott tank került vissza. Beszerelés előtt raktam bele csavarokkal meg benzint, azt mozgatva kiszedtem belőle a dzsuva nagy részét. Aztán összeraktam mindent. Kb. 1 hónap múlva kicseréltem a szűrőt (teli volt anyaggal). Még 2 szűrőcserét csináltam, azóta semmi mocsok. A használat jót tesz ezeknek az autóknak.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71285 Dátum: 2014 április 11, 19:10:53 »

Mindnek van előnye és hátránya. Homokszórást ha olyan ember csinálja, olyan géppel és úgy ahogyan kell (olyan szögből, akkora nyomással, akkora szemcsemérettel), akkor semmi baja nem lesz a lemeznek (Az én autóm a rossz példa, azt söréttel csinálták durván...) Homokszórás gyors, mindenhol kipucolja a rozsdát és festéket, viszont drága. Csiszolást csak magad tudod csinálni, mert más nem vállalja be és rámehetnek hónapok, ráadásul vannak zugok, amikhez nem férsz hozzá, viszont a saját idődön kívül nem kerül sokba.
Van még a maratás, amihez be kell szerezni az anyagot, meg utána a maradványokat tökéletesen eltávolítani.

Egyébként muszáj teljesen leszedni a festéket fémig? Azzal az fényezés költsége is nagyon megugrik, nekem nem tűnt nagyon fosnak. Mi csináltunk olyan megoldást is, hogy csak a kritikus részeket homokoltuk ki (doblemezek, küszöbök, sarkok)

Le szeretnék szedni mindent a Bogár bódéjáról, ami nem fém. Mi a legokosabb választás? Csiszolás? Homokszórás? Utóbbiról azt hallottam, hogy hullámosodik tőle a lemez. Mit ajánlatok?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #71284 Dátum: 2014 április 11, 19:08:44 »

Ez úgy látszik kezd népbetegség lenni?
Ma a főnököm Bogara adta meg magát, pedig tervezte Ő is, hogy holnap jön Rajzani...
Kivitte a feleségét Vértessomlóra, majd jött volna vissza Tébányára, de még a Vértessomló-Várgesztes útig sem jutott vele... megállt, mint a szög...
Kimentem menteni az egyik clges kocsival, hátha vontatni kell.... Mondjuk a trafón lévő kábelek , illetve a saruk, szinte maguktól lecsúsztak a csatlakozóról, de azt egy kis összenyomással orvosoltuk, de ezután sem volt hajlandó indulni... csak köszörült az önindító... benzin volt a szűrőben, még a karbi előtt..
Aztán jött az ötlet, leszedtem a légszűrőt, befogtam a szívótorkot, és pár köszörülés után egy kicsit beindult, de pár gázadás után megint leállt... ezt eljátszottuk még párszor, de a motor egy idő után ugyanúgy leállt...
Hazavontattuk és majd meg lesz vizslatva a jövő héten valamikor... Így sajna Ők is kihagyják a Rajzást, mert így nem mernek nekiindulni... Tongue Undecided

Viszont itt is köszönöm Kiss Steve kollága segítségét, hogy délután befűzte az új fűtésbowdent és így már tudom szabályozni, kapcsolni a fűtésemet, Öcsisajtban... Kezfogas
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 11, 19:36:24 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #71283 Dátum: 2014 április 11, 19:07:17 »

Le szeretnék szedni mindent a Bogár bódéjáról, ami nem fém. Mi a legokosabb választás? Csiszolás? Homokszórás? Utóbbiról azt hallottam, hogy hullámosodik tőle a lemez. Mit ajánlatok?

szódázni kell a vasat, akkor nem lesz hullámos. Bp tudok embert rá.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71282 Dátum: 2014 április 11, 19:00:32 »

Semmi baja nem lesz ettől semminek. Rakj be egy szűrőt a váltó mellé, aztán kész. Ahogy Pityubácsi mondja, a friss benzin rögtön átmossa az AC-t és kész. Feleslegesen ne szedd szét az AC-t, mert lehet csak rontasz rajta. Lehet, hogy kifogsz bele egy gagyi felújítókészletet, vagy nem tudod a membránt rendesen betenni (létezik hozzá egy gyári szerszám, hogy összerakás közben ne gyűrődjön meg a membrán a rugó nyomásától), aztán még rosszabb lesz.

A tankban meg az a szűrő egyszerűen szét szokott rohadni. A legtöbb tankból csak a maradványait szeded ki szétbontáskor.

Az én autómba a közel 50 éves, kilyukadt és beforrasztott tank került vissza. Beszerelés előtt raktam bele csavarokkal meg benzint, azt mozgatva kiszedtem belőle a dzsuva nagy részét. Aztán összeraktam mindent. Kb. 1 hónap múlva kicseréltem a szűrőt (teli volt anyaggal). Még 2 szűrőcserét csináltam, azóta semmi mocsok. A használat jót tesz ezeknek az autóknak.

Hát a mostani tankot ki fogom dobni a francba... Grin
Lesz szűrő a benyapumpa elött is. Az új tankhoz is vettem szűrőt...de az nem teaszűrő hanem tényleg sűrű szövésű réz cucc. Smiley

De engem most az izgat, hogy ez a kosz tud-e kárt okozni az AC-ban(?). Bár ahogy bontom szét a mocit látszik, hogy nagyon rég volt szétszedve (ha egyáltalán szét volt)...így lehet, hogy az AC-t is leszedem és átnézem/felújítom. Ezen már ne múljon a dolog.  Grin

Lazlow
« Hozzászólás #71281 Dátum: 2014 április 11, 18:03:32 »

járjál vele, aztán szépen elfogyasztja ezt a trutyit, ahogy kapja a tiszta benzint.
a "nagyon finom réz szűrőbetét" kábé egy teaszűrő.
ha parázol, akkor iktass be a rendszerbe egy papíros szűrőt és akkor boldog leszel.

Hát a mostani tankot ki fogom dobni a francba... Grin
Lesz szűrő a benyapumpa elött is. Az új tankhoz is vettem szűrőt...de az nem teaszűrő hanem tényleg sűrű szövésű réz cucc. Smiley

De engem most az izgat, hogy ez a kosz tud-e kárt okozni az AC-ban(?). Bár ahogy bontom szét a mocit látszik, hogy nagyon rég volt szétszedve (ha egyáltalán szét volt)...így lehet, hogy az AC-t is leszedem és átnézem/felújítom. Ezen már ne múljon a dolog.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 11, 18:09:12 írta Lazlow »
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #71280 Dátum: 2014 április 11, 17:54:22 »

Le szeretnék szedni mindent a Bogár bódéjáról, ami nem fém. Mi a legokosabb választás? Csiszolás? Homokszórás? Utóbbiról azt hallottam, hogy hullámosodik tőle a lemez. Mit ajánlatok?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71279 Dátum: 2014 április 11, 17:35:00 »

Sziasztok!
Sajnos az üziszűrő a pumpa után volt bekötve és ma ez a rozsdás benzin folyt ki belőle:
<beszúrt kép törölve>

Kérdés:
Ilyenkor érdemes szétkapni a pumpát, és megnézni, hogy nem tett-e kárt benne ez a kosz?
Remélem, hogy nem nyomta bele a karbiba ezt a nagyon finom szemcséjű rozsdát! De nem értem, hogyan kerülhetett ez bele, hisz a tankban tudtommal van egy nagyon finom szövésű réz szűrőbetét.

Másik kérdés: a fém üzemanyag csövet ami az alvázon keresztül fut azt át lehet "fújni" valamivel ami kivinné belőle ezt a szmötyit?

Köszönöm előre is! WinkSmileySmiley

Üdvw: Laci

járjál vele, aztán szépen elfogyasztja ezt a trutyit, ahogy kapja a tiszta benzint.
a "nagyon finom réz szűrőbetét" kábé egy teaszűrő.
ha parázol, akkor iktass be a rendszerbe egy papíros szűrőt és akkor boldog leszel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #71278 Dátum: 2014 április 11, 14:06:07 »

Sziasztok!
Sajnos az üziszűrő a pumpa után volt bekötve és ma ez a rozsdás benzin folyt ki belőle:


Kérdés:
Ilyenkor érdemes szétkapni a pumpát, és megnézni, hogy nem tett-e kárt benne ez a kosz?
Remélem, hogy nem nyomta bele a karbiba ezt a nagyon finom szemcséjű rozsdát! De nem értem, hogyan kerülhetett ez bele, hisz a tankban tudtommal van egy nagyon finom szövésű réz szűrőbetét.

Másik kérdés: a fém üzemanyag csövet ami az alvázon keresztül fut azt át lehet "fújni" valamivel ami kivinné belőle ezt a szmötyit?

Köszönöm előre is! WinkSmileySmiley

Üdvw: Laci
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71277 Dátum: 2014 április 11, 08:18:01 »

Csoda, galvanizálás, szinterezés nagyon adja  Grin
remélem jó is lesz nem csap jókinézetű

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71276 Dátum: 2014 április 10, 22:05:06 »

15! év állás után atomjaiból újjáépítve, felélesztve.
1192ccm/34LE, az autóm eredeti motorja.
Köszi Tati! 


 Kezfogas a klubban Wink

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71275 Dátum: 2014 április 10, 22:03:51 »

15! év állás után atomjaiból újjáépítve, felélesztve.
1192ccm/34LE, az autóm eredeti motorja.
Köszi Tati! 


Csoda, galvanizálás, szinterezés nagyon adja  Grin
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #71274 Dátum: 2014 április 10, 21:51:48 »

15! év állás után atomjaiból újjáépítve, felélesztve.
1192ccm/34LE, az autóm eredeti motorja.
Köszi Tati! 


[a csatolmányt egy admin törölte]
Lazlow
« Hozzászólás #71273 Dátum: 2014 április 10, 19:38:43 »

Köszönöm! Smiley

Pont azon filóztam, hogy a váltó mellé teszem be a szűrőt. De akkor nem gondoltam ki nagy marhaságot.  Grin

Na igen pont ez lett volna a következő kérdésem, hogy külső szövetes vagy gumi külsős legyen.Smiley

Még1szer köszönöm! SmileySmiley

Üdvw: Laci

Sok benzincső nem kell bogárhoz: tank alatt van vagy 20cm, váltó mellett a 2 fém csövet összeköti vagy 30cm (én ide rakom a szűrőt), egy 5 centis darab jön a fém cső és az AC közé, aztán vagy 20cm az AC és a karbi közé. Szóval 1méter elég gyári motornál, de ha kettőt veszel, akkor lesz tartalékod. De ha a tank alatti és váltó melletti nem gatya, hanem jó állapotú régi, akkor hagyhatod is, lehet tovább bírja mint az új. Én simán autós boltban veszem, hullámzó a minőség (a külső szövetest kerülöm, inkább olyat veszek ami gumi-szövet-gumi rétegeket tartalmaz). Márkát nem tudok ajánlani. Apu bogarában 9 éve van benne a Gates és még nem pukkant el, nem repedezett ki. Enyémben ugyanaz elszólta magát 5 év alatt...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71272 Dátum: 2014 április 10, 19:20:37 »

Sok benzincső nem kell bogárhoz: tank alatt van vagy 20cm, váltó mellett a 2 fém csövet összeköti vagy 30cm (én ide rakom a szűrőt), egy 5 centis darab jön a fém cső és az AC közé, aztán vagy 20cm az AC és a karbi közé. Szóval 1méter elég gyári motornál, de ha kettőt veszel, akkor lesz tartalékod. De ha a tank alatti és váltó melletti nem gatya, hanem jó állapotú régi, akkor hagyhatod is, lehet tovább bírja mint az új. Én simán autós boltban veszem, hullámzó a minőség (a külső szövetest kerülöm, inkább olyat veszek ami gumi-szövet-gumi rétegeket tartalmaz). Márkát nem tudok ajánlani. Apu bogarában 9 éve van benne a Gates és még nem pukkant el, nem repedezett ki. Enyémben ugyanaz elszólta magát 5 év alatt...

Nagyon köszönöm! Smiley

A leírtak alapján járok el.SmileySmiley

Üzemanyag vezeték ügyben tudnál ajánlani márkát, illetve, hogy mennyit vegyek a teljes cseréhez?

Köszönöm! SmileySmiley


Lazlow
« Hozzászólás #71271 Dátum: 2014 április 10, 19:09:30 »

Nagyon köszönöm! Smiley

A leírtak alapján járok el.SmileySmiley

Üzemanyag vezeték ügyben tudnál ajánlani márkát, illetve, hogy mennyit vegyek a teljes cseréhez?

Köszönöm! SmileySmiley

Elsőre kapd le a himbasorokat. Az kb 5 perc munka és akkor zárva lesznek a szelepek, így ha valami szilárd beesne valamelyik nyílásba, akkor az nem jut a hengerekbe, onnan a hengerfejből meg jó eséllyel ki tudod még szedni, mosni. Utána kapirgáld le csavarhúzóval, kefével az olajsarat, a brigéciolt meg ecseteld, áztasd vele a mocskot, majd veresd le féktisztító spray-vel, sűrített levegővel. Ami így nem jön le, az már a csatornákba sem fog bepotyogni. Egyébként meg ha bepotyog és nincsenek benne kavicsok meg hasonlók, akkor sem történik semmi, mert pillanatok alatt elég a cucc és távozik a kipufogón keresztül.

Nem tudom milyen a 10.000 forintos szimering, én olyannal még nem találkoztam. Én Erlinget tartok a polcon, de volt idő, hogy Victor Reinz-et használtam. Mindkettő nagyon jó minőség, a nagy autósboltok másnapra meghozzák és az 1000 forintos kategória. A bogárboltos dupla ajkastól óvakodj, mert a külső ajak nem kap olajat, az elég úgyis, így hamar 1 ajkas lesz belőle, de abból is a gyengébb minőségű. Illetve érdemes még megnézni, hogy a lendkeréken van-e enyhe kopás a szimeringtől. Ha van, akkor annyira üsd be a helyére, hogy nem a kopáshoz, rágódáshoz kerüljön az ajak. (Elég nehéz kimérni, de megoldható. 1-2mm játékod van a beütés mélységét tekintve.)

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71270 Dátum: 2014 április 10, 18:56:45 »

Elsőre kapd le a himbasorokat. Az kb 5 perc munka és akkor zárva lesznek a szelepek, így ha valami szilárd beesne valamelyik nyílásba, akkor az nem jut a hengerekbe, onnan a hengerfejből meg jó eséllyel ki tudod még szedni, mosni. Utána kapirgáld le csavarhúzóval, kefével az olajsarat, a brigéciolt meg ecseteld, áztasd vele a mocskot, majd veresd le féktisztító spray-vel, sűrített levegővel. Ami így nem jön le, az már a csatornákba sem fog bepotyogni. Egyébként meg ha bepotyog és nincsenek benne kavicsok meg hasonlók, akkor sem történik semmi, mert pillanatok alatt elég a cucc és távozik a kipufogón keresztül.

Nem tudom milyen a 10.000 forintos szimering, én olyannal még nem találkoztam. Én Erlinget tartok a polcon, de volt idő, hogy Victor Reinz-et használtam. Mindkettő nagyon jó minőség, a nagy autósboltok másnapra meghozzák és az 1000 forintos kategória. A bogárboltos dupla ajkastól óvakodj, mert a külső ajak nem kap olajat, az elég úgyis, így hamar 1 ajkas lesz belőle, de abból is a gyengébb minőségű. Illetve érdemes még megnézni, hogy a lendkeréken van-e enyhe kopás a szimeringtől. Ha van, akkor annyira üsd be a helyére, hogy nem a kopáshoz, rágódáshoz kerüljön az ajak. (Elég nehéz kimérni, de megoldható. 1-2mm játékod van a beütés mélységét tekintve.)

Sziasztok!
Kint a motor és lekapkodtam róla a ventilátor házat, generátort, meg a karbit. Most a szívócsövet szedném le meg a komplett kipufogót, de az a helyzet, hogy elöl a kipufogó nyílásnál és fent a szívócső talp és a hengerfej találkozásánál is vastagon van az olajsár. Mivel szedjem azt le/ki? A motort nem akarom szétszedni ezért piszok nem eshet bele. Semmilyen eszközzel nem lehet odaférni (I LOVE dupalszívós hengerfej  Grin ). Brigéciolom van több liter...magasnyomású mosóm nincs...

Valamint:
Főtengelyszimeringből milyet érdemes venni? Mert olvastam, hogy van 1500-ért meg van 10000-ért is(?). Nem akarom túlmisztifikálni, de szart nem szeretnék betenni.Cheesy

Mégvalami:
A gumi benzincsövek amik fentvannak elég viharvertek és a végük repedezett. Ebből milyet érdemes venni? Erről úgy emlékszem volt szó de elég sok vélemény volt róla (egyiknek bejött egy adott márka, a másiknak meg nem). Ha az összeset cserélem (üzemanyag tanknál is -mert akkor kicserélem az üzitankot is-) akkor hány métert vegyek belőle?

Nagyon köszönöm előre is! SmileySmiley

Üdvw: Laci

Lazlow
« Hozzászólás #71269 Dátum: 2014 április 10, 13:23:04 »

Sziasztok!
Kint a motor és lekapkodtam róla a ventilátor házat, generátort, meg a karbit. Most a szívócsövet szedném le meg a komplett kipufogót, de az a helyzet, hogy elöl a kipufogó nyílásnál és fent a szívócső talp és a hengerfej találkozásánál is vastagon van az olajsár. Mivel szedjem azt le/ki? A motort nem akarom szétszedni ezért piszok nem eshet bele. Semmilyen eszközzel nem lehet odaférni (I LOVE dupalszívós hengerfej  Grin ). Brigéciolom van több liter...magasnyomású mosóm nincs...

Valamint:
Főtengelyszimeringből milyet érdemes venni? Mert olvastam, hogy van 1500-ért meg van 10000-ért is(?). Nem akarom túlmisztifikálni, de szart nem szeretnék betenni.Cheesy

Mégvalami:
A gumi benzincsövek amik fentvannak elég viharvertek és a végük repedezett. Ebből milyet érdemes venni? Erről úgy emlékszem volt szó de elég sok vélemény volt róla (egyiknek bejött egy adott márka, a másiknak meg nem). Ha az összeset cserélem (üzemanyag tanknál is -mert akkor kicserélem az üzitankot is-) akkor hány métert vegyek belőle?

Nagyon köszönöm előre is! SmileySmiley

Üdvw: Laci
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71268 Dátum: 2014 április 09, 08:53:47 »

ok Cool
Na majd talán ősszel.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #71267 Dátum: 2014 április 09, 07:49:35 »

Rendben. Köszönöm.Smiley Rajzáson majd zaklatlak ezügyben.  Grin Grin
ok Cool

Lazlow
« Hozzászólás #71266 Dátum: 2014 április 09, 07:18:38 »

Én ezért is választom ezt az utat. Ha megveszed a jó minőségű alapozót és a jó minőségű festéket amit nem old a benzin, meg míg levakarod a festéket, elmosod a szórópisztolyt, addig időben, pénzben ott vagy mintha csak leadtad volna, majd 1-2 nap múlva elhoznád a gyönyörű lemezeket. Az utóbbi időben egy motor volt nálam, ahol azt mondták, hogy az esztétika nem számít, rakjam vissza a lemezelést. Emiatt nem vittem el homokolni, porfesteni. Aztán amikor raktam össze a motort, nagyon nem tetszett a rozsdás/kopott lemezelés az új csillogó hengerfejen. Elkezdtem ledrótkorongozni, meg nagyvonalakban lefújni spay-vel, hogy valahogy kinézzen. Hát olyan aljas festék volt rajta, hogy 2 délutánom ment rá a drótkorongozásra, meg 1 alapozó és 1 fekete festék flakon. Nagyon bántam, hogy nem adtam be homokolni meg porfesteni, mert ha annak az árából levonom a festék, alapozó, zsírtalanító, kevéske szórógitt árát, és a maradékot elosztom a ráfordított idővel, akkor még egy segédmunkás órabér sem jön ki. (És azt is tegyük hozzá, hogy a homok elsimítja egy bizonyos szintig a hibákat, a porfestés meg szintén kitölti bizonyos mértékig az egyenetlenségeket.)

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/02/porfestes.html


Én is pont ezt számolgattam. Már egy csomó alkatrészt ledrótkorongoztam (ülés vázak/lábak, különféle tartókonzolok...stb.) amikkel órák/napok mentek el + alapozó + festék. Sebaj ha most szépek lesznek a cuccok akkor jövőre egy nagy rakás cuccot viszek homokszóratni + porfestetni.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71265 Dátum: 2014 április 09, 07:14:55 »

Én ezért is választom ezt az utat. Ha megveszed a jó minőségű alapozót és a jó minőségű festéket amit nem old a benzin, meg míg levakarod a festéket, elmosod a szórópisztolyt, addig időben, pénzben ott vagy mintha csak leadtad volna, majd 1-2 nap múlva elhoznád a gyönyörű lemezeket. Az utóbbi időben egy motor volt nálam, ahol azt mondták, hogy az esztétika nem számít, rakjam vissza a lemezelést. Emiatt nem vittem el homokolni, porfesteni. Aztán amikor raktam össze a motort, nagyon nem tetszett a rozsdás/kopott lemezelés az új csillogó hengerfejen. Elkezdtem ledrótkorongozni, meg nagyvonalakban lefújni spay-vel, hogy valahogy kinézzen. Hát olyan aljas festék volt rajta, hogy 2 délutánom ment rá a drótkorongozásra, meg 1 alapozó és 1 fekete festék flakon. Nagyon bántam, hogy nem adtam be homokolni meg porfesteni, mert ha annak az árából levonom a festék, alapozó, zsírtalanító, kevéske szórógitt árát, és a maradékot elosztom a ráfordított idővel, akkor még egy segédmunkás órabér sem jön ki. (És azt is tegyük hozzá, hogy a homok elsimítja egy bizonyos szintig a hibákat, a porfestés meg szintén kitölti bizonyos mértékig az egyenetlenségeket.)

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/02/porfestes.html


 odavittem egy rakat olajos lemezt és elhoztam egy gyönyörű szettet.


Lazlow
« Hozzászólás #71264 Dátum: 2014 április 09, 07:01:37 »

akkor a héten pontositom hogy  árban hogy mennyi az annyi Cool

Rendben. Köszönöm.Smiley Rajzáson majd zaklatlak ezügyben.  Grin Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #71263 Dátum: 2014 április 09, 07:00:12 »

Ez engem is érdekelne.  Cool Nekem az összes moci lemezt + a kutyaházat is homokolni kéne és porfesteni plusz jönne ehhez még két db after lökös amit le kéne homokolni és festeni.Smiley
akkor a héten pontositom hogy  árban hogy mennyi az annyi Cool

Lazlow
« Hozzászólás #71262 Dátum: 2014 április 09, 06:56:14 »

én 13-15 körül tudom megcsináltatni
és persze a darabszámtól is függ....szóval hétvégén majd beszéljünk róla Cool

Ez engem is érdekelne.  Cool Nekem az összes moci lemezt + a kutyaházat is homokolni kéne és porfesteni plusz jönne ehhez még két db after lökös amit le kéne homokolni és festeni.Smiley
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #71261 Dátum: 2014 április 09, 06:53:46 »

Sok helyen van. Van infod, hogy az ujpestiek mennyiert csinalnak meg a lejjebb emlitett muveletet? :-)
én 10-15 körül tudom megcsináltatni
és persze a darabszámtól is függ....szóval hétvégén majd beszéljünk róla Cool

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #71260 Dátum: 2014 április 09, 06:39:41 »

Szia!
Valami közelebbit esetleg tudnál mondani (pl. cégnév, honlap)? Mert a kerepesi iszonyatosan hosszú.  Grin Googe Maps -on az Újszász utca tűnik párhuzamosnak...de hát...

Köszönöm!

Üdv.

Keresed Gumibogit, uennyiből megcsinálta nekem is, és szép lett ám  Grin Grin

VW 1300  1968.06.
Lazlow
« Hozzászólás #71259 Dátum: 2014 április 09, 06:26:12 »


Nekem legutóbb (6-8 hónapja) 16e Ft volt az összes lemezelés feketére szinterezése úgy, hogy odavittem egy rakat olajos lemezt és elhoztam egy gyönyörű szettet.
Ez valahol a Kerepesi út közelében volt, azzal párhuzamos utca, egy ipartelepen.

Szia!
Valami közelebbit esetleg tudnál mondani (pl. cégnév, honlap)? Mert a kerepesi iszonyatosan hosszú.  Grin Googe Maps -on az Újszász utca tűnik párhuzamosnak...de hát...

Köszönöm!

Üdv.
Lazlow
« Hozzászólás #71258 Dátum: 2014 április 09, 06:23:43 »

Elég a drótkorong is. Mivel én másoknak is csináltam már meg 1-2 burkolatot és elég sokáig vagyok a munkahelyemen, nem éri meg és nincs is sok időm drótkorongozni. Én ezért szoktam rá a homokszórásra, nekem praktikusabb kifizetni az 5ezer forintot az összes lemez homokolásáért, utána meg az 5ezret a teljes lemezelés olajálló porfestéséért.


Ja hogy ennyi...drágábbra gondoltam. Ennyit nekem is bőven megérne. Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71257 Dátum: 2014 április 08, 22:48:31 »

Koszonom az infokat, ra fogok keresni a Kerepesi kozeleben levore is!
Ha vannak meg tapasztalatok, otletek es javaslatok, szivesen fogadom oket! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71256 Dátum: 2014 április 08, 22:38:23 »

Függ attól is, mit kell letolni a felületről. Nem a legolcsóbbak, de nekem két teljes bogarat csináltak, és semmi hullámosodás nem volt.

Drága lesz.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71255 Dátum: 2014 április 08, 22:36:55 »

Ez vajon eljatszhato ennyiert Pest-kozelben is ? Nekem miota volt a tuz az autoban, rozsdasodnak a motorban a lemezek, eleg csunya, meg kene csinalni, de egy vagyont nem akarok rakolteni.


Nekem legutóbb (6-8 hónapja) 16e Ft volt az összes lemezelés feketére szinterezése úgy, hogy odavittem egy rakat olajos lemezt és elhoztam egy gyönyörű szettet.
Ez valahol a Kerepesi út közelében volt, azzal párhuzamos utca, egy ipartelepen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71254 Dátum: 2014 április 08, 22:33:07 »

Sajnos "szemre" megy.
Drága lesz.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71253 Dátum: 2014 április 08, 22:27:42 »

Sajnos "szemre" megy. Elvileg 3000 Ft egy négyzetméter homokolás. A szeinter nem tudom mennyi, ha kell megkérdem. Én már jó régen csináltattam.

Sok helyen van. Van infod, hogy az ujpestiek mennyiert csinalnak meg a lejjebb emlitett muveletet? :-)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71252 Dátum: 2014 április 08, 22:16:47 »

Újpesten van homokoló és porfestő is.
Sok helyen van. Van infod, hogy az ujpestiek mennyiert csinalnak meg a lejjebb emlitett muveletet? :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.191 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.