www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 21:17:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14849551 alkalommal)
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #71331 Dátum: 2014 április 17, 21:39:42 »

Kérédsem lenne:

Adott egy féknyereg, beletört légtelenítő csavarral. Miként lehetne új életet lehelni bele funkcionálisan??
Esetleg szaki, aki megoldaná??

köszi

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #71330 Dátum: 2014 április 17, 21:35:04 »

A fogskerekek foghézagát, tehát holtjátékot.

....


köszönöm!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71329 Dátum: 2014 április 16, 17:11:03 »

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Korm%C3%A1nym%C5%B1_be%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1sa
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71328 Dátum: 2014 április 16, 16:44:59 »

Ez nagyon jó, ezért nem értettem mitől lehet az hogy a kinézett autónak középen nulla, széleken meg van holtjátéka...  Cheesy akkor az így van jól, csak a középállás számít!  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71327 Dátum: 2014 április 16, 10:04:25 »

A fogskerekek foghézagát, tehát holtjátékot.

Közép állásban tartva a kormányt felbakolod az autó elejét, meglazítod a kontraanyát és finoman csavarod a csavar befelé. Amikor kicsit elnehezül, akkor háromszor végállástól végállásig eltekered a kormányt, majd megnézed középen mekkora a holtjáték. Ha még van egy kicsi, akkor ráhúzod, de nagyon finoman. Utána rákontrázod az anyát.

A csavart nagyon finoman kell tekerni, mert nulla holtjáték kell középen (szélen, végső állásban úgyis lesz több) de nem szabad, hogy szoruljon, mert ha itt középen szorul, akkor fél fordulatra (ahol alig kopott a csiga) jobban fog szorulni és szétkopik.

Ha középen beállítod és fél fordulatnál szorul, akkor kopott a kormánymű.
Szélső állásban mindig lesz holtjáték, azzal ne foglalkozzatok.

Ha a csavar kevesebb, mint két menetnyit áll ki a kontraanyából, akkor kopott a kormánymű, egyszer még állíthatsz, de soha nem lesz tökéletes.


Ez a leírás igaz minden modell csigás kormánygépére, a fogaslécesekre nem.
ezt de szépen leírtad   
honnan másoltad be?  Grin
Proti! be lehetne ezt tenni a tudásbázisba?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71326 Dátum: 2014 április 16, 10:00:39 »

A kormanymuvon az allitocsavarral mit állítok es hogyan? Undecided

A fogskerekek foghézagát, tehát holtjátékot.

Közép állásban tartva a kormányt felbakolod az autó elejét, meglazítod a kontraanyát és finoman csavarod a csavar befelé. Amikor kicsit elnehezül, akkor háromszor végállástól végállásig eltekered a kormányt, majd megnézed középen mekkora a holtjáték. Ha még van egy kicsi, akkor ráhúzod, de nagyon finoman. Utána rákontrázod az anyát.

A csavart nagyon finoman kell tekerni, mert nulla holtjáték kell középen (szélen, végső állásban úgyis lesz több) de nem szabad, hogy szoruljon, mert ha itt középen szorul, akkor fél fordulatra (ahol alig kopott a csiga) jobban fog szorulni és szétkopik.

Ha középen beállítod és fél fordulatnál szorul, akkor kopott a kormánymű.
Szélső állásban mindig lesz holtjáték, azzal ne foglalkozzatok.

Ha a csavar kevesebb, mint két menetnyit áll ki a kontraanyából, akkor kopott a kormánymű, egyszer még állíthatsz, de soha nem lesz tökéletes.


Ez a leírás igaz minden modell csigás kormánygépére, a fogaslécesekre nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71325 Dátum: 2014 április 16, 07:18:05 »

Holtjátékot. A csigatengelyt (nem tudom mi a neve) feszíti. Az anyát kilazítod, a belső csavart meg meghúzod, aztán az anyát vissza "kontrázod". Mint a szelep állításnál.
csak nem szabad túlhúzni, mert akkor a végállásban szorulni-ropogni fog és hamarabb tönkremegy, nem?
az enyémen is meg kéne nézni mennyit lehet még ráállítani, de még nem mertem..
ha valaki leírná mire kell figyelni, hogy kell csinálni, annak én is örülnék
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #71324 Dátum: 2014 április 15, 22:39:02 »

A kormanymuvon az allitocsavarral mit állítok es hogyan? Undecided
Holtjátékot. A csigatengelyt (nem tudom mi a neve) feszíti. Az anyát kilazítod, a belső csavart meg meghúzod, aztán az anyát vissza "kontrázod". Mint a szelep állításnál.

Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #71323 Dátum: 2014 április 15, 21:19:24 »

A kormanymuvon az allitocsavarral mit állítok es hogyan? Undecided
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71322 Dátum: 2014 április 15, 15:24:29 »

Az egyik videóban benne van (nem emléxem pontosan melyikben - talán az elsőben-): http://1967beetle.com/window-scraper-replacement/   Wink Wink
Egyébként érdemes megnézni mindhármat.Smiley
(Úgy gondoltam, hogy látni/hallani célravezetőbb mint egy robbantott ábra Wink )
koszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Lazlow
« Hozzászólás #71321 Dátum: 2014 április 15, 09:21:42 »

Valaki tudna egy bogár ajtó robbantott ábrát dobni? A B-oszlop felöli ablak megvezető sín felszerelése nem teljesen világos.

Az egyik videóban benne van (nem emléxem pontosan melyikben - talán az elsőben-): http://1967beetle.com/window-scraper-replacement/   Wink Wink
Egyébként érdemes megnézni mindhármat.Smiley
(Úgy gondoltam, hogy látni/hallani célravezetőbb mint egy robbantott ábra Wink )
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 15, 10:25:35 írta Lazlow »
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71320 Dátum: 2014 április 15, 09:18:33 »

Valaki tudna egy bogár ajtó robbantott ábrát dobni? A B-oszlop felöli ablak megvezető sín felszerelése nem teljesen világos.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71319 Dátum: 2014 április 15, 08:06:32 »

amikor kivan a motorod bele, biztosan ültetéssel kell kezdeni? amúgy, ha ültető magról van szó, arra készülj, hogy a rugózástól elbúcsúzhatsz
Nincs ki a motorom mert felújítás óta kb 3000 km van benne,csak az volta a baja, hogy két tőcsavar meg volt szakadva.
Meg lett csinálva azóta jó,csak én hallok valami mellékzajokat,de az állítólag a  kipufogóm illesztése miatt van,egy rongyot rá tekertünk próbaképp és megszűnt a csattogás.
Az ültetést meg azért szeretném mert nagyon tetszik,és úgy érzem hogy nagyon instabil a kanyarokban,pedig négy új lengéscsillapitó van benne.
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71318 Dátum: 2014 április 15, 00:52:36 »


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #71317 Dátum: 2014 április 14, 20:39:00 »

Ültettem már pár kiskocsit, laprugósat, spirálosat... van egy olcsó rugó kovácsoló elmondod mit képzelsz és kovácsol egyet, egyszer fizetsz és viheted berakod, egy kicsit áll az autó még megül... (1-2 hét)
Majd, ha nem pálya és fel vagy le akkor vissza és ingyen kovácsolja, és újra... de az igazi ültetés az nem egy-két pillanat Cry
Mire tökéletesen sikerült, én 3 szor vittem újra... persze új laprugót, és spirált vittem... azok tutti nincsenek a használattól kigyengülve.
Már csak egy jó kis gátló esetleg, ha nem állítható, akkor lehet meg kell erősíteni a tornyoknál, nehogy egy bukkanónál plafonba kössön ki...
Nekem ezek a tapasztalataim, de lehet bogárnál más milyen még nem láttam bogár futóművet ellenben az egyik eladóban ez a puma volt amit a gazdi szerint csak tekergetéssel már hasal. Eddig amik ültetve voltak Fiat 126, 850, Mustang, 106 pug de ezt nem sorolnám ide...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71316 Dátum: 2014 április 14, 20:32:26 »

A bogár, busz azért más, mert torziós a rugózása elől hátul.
Ez alól csak az 1302-es és a királykategória a kivételek.

Hmmm.... gondoltam, hogy valami csoda technika.... egyszer ha megveszi a barátom a kis T2 és elkezdi összerakni megtekintek egy ilyet Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #71315 Dátum: 2014 április 14, 20:28:58 »

Ültettem már pár kiskocsit, laprugósat, spirálosat... van egy olcsó rugó kovácsoló elmondod mit képzelsz és kovácsol egyet, egyszer fizetsz és viheted berakod, egy kicsit áll az autó még megül... (1-2 hét)
Majd, ha nem pálya és fel vagy le akkor vissza és ingyen kovácsolja, és újra... de az igazi ültetés az nem egy-két pillanat Cry
Mire tökéletesen sikerült, én 3 szor vittem újra... persze új laprugót, és spirált vittem... azok tutti nincsenek a használattól kigyengülve.
Már csak egy jó kis gátló esetleg, ha nem állítható, akkor lehet meg kell erősíteni a tornyoknál, nehogy egy bukkanónál plafonba kössön ki...
Nekem ezek a tapasztalataim, de lehet bogárnál más milyen. Eddig amik ültetve voltak Fiat 126, 850, Mustang, 106 pug de ezt nem sorolnám ide...
A bogár, busz azért más, mert torziós a rugózása elől hátul.
Ez alól csak az 1302-es és a királykategória a kivételek.
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71314 Dátum: 2014 április 14, 20:26:00 »

Ültettem már pár kiskocsit, laprugósat, spirálosat... van egy olcsó rugó kovácsoló elmondod mit képzelsz és kovácsol egyet, egyszer fizetsz és viheted berakod, egy kicsit áll az autó még megül... (1-2 hét)
Majd, ha nem pálya és fel vagy le akkor vissza és ingyen kovácsolja, és újra... de az igazi ültetés az nem egy-két pillanat Cry
Mire tökéletesen sikerült, én 3 szor vittem újra... persze új laprugót, és spirált vittem... azok tutti nincsenek a használattól kigyengülve.
Már csak egy jó kis gátló esetleg, ha nem állítható, akkor lehet meg kell erősíteni a tornyoknál, nehogy egy bukkanónál plafonba kössön ki...
Nekem ezek a tapasztalataim, de lehet bogárnál más milyen még nem láttam bogár futóművet ellenben az egyik eladóban ez a puma volt amit a gazdi szerint csak tekergetéssel már hasal. Eddig amik ültetve voltak Fiat 126, 850, Mustang, 106 pug de ezt nem sorolnám ide...
« Utoljára szerkesztve: 2014 április 14, 20:27:36 írta Herbie »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #71313 Dátum: 2014 április 14, 19:02:56 »

nekem gyári puma híd volt bent és szar volt. a tengelycsonk az egyetlen normális cucc, de az nem 30...
A szürkében most is puma van, és miután sikerült megtalálni a megfelelően hangolt lengőt, tökéletesnek mondanám.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #71312 Dátum: 2014 április 14, 18:57:01 »

Ez azért nem teljesen igaz. Meg kell találni a megfelelő alkatrészeket, és nagyon meglepő eredményt lehet produkálni!
nekem gyári puma híd volt bent és szar volt. a tengelycsonk az egyetlen normális cucc, de az nem 30...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #71311 Dátum: 2014 április 14, 18:56:20 »

amikor kivan a motorod bele, biztosan ültetéssel kell kezdeni? amúgy, ha ültető magról van szó, arra készülj, hogy a rugózástól elbúcsúzhatsz
Ez azért nem teljesen igaz. Meg kell találni a megfelelő alkatrészeket, és nagyon meglepő eredményt lehet produkálni!

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71310 Dátum: 2014 április 14, 18:50:38 »

amikor kivan a motorod bele, biztosan ültetéssel kell kezdeni? amúgy, ha ültető magról van szó, arra készülj, hogy a rugózástól elbúcsúzhatsz
Ha már a motor szar tegyük tönkre a rugózást is.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #71309 Dátum: 2014 április 14, 18:37:56 »

Nem voltam még nála,de nagyon spórolgatok az ültetésre,mert idáig ahol kérdeztem 100 körül ültetnék meg a busz,Ő meg 30 ért megcsinálja!!  Wink
Vettem tükröt is korrekt 4500 forintért,és telefonon minden hülye kérdésemre higgadtan,kimerítően,érthetően válaszolt.
Ahogy tudok megyek is hozzá! Smiley

amikor kivan a motorod bele, biztosan ültetéssel kell kezdeni? amúgy, ha ültető magról van szó, arra készülj, hogy a rugózástól elbúcsúzhatsz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71308 Dátum: 2014 április 14, 18:34:13 »

Meg vagy elégedve a szerelővel? Voltál már nála? A honlap alapján nagyon jó lehet! Személyesen is szimpatikus volt nekem!
Nem voltam még nála,de nagyon spórolgatok az ültetésre,mert idáig ahol kérdeztem 100 körül ültetnék meg a busz,Ő meg 30 ért megcsinálja!!  Wink
Vettem tükröt is korrekt 4500 forintért,és telefonon minden hülye kérdésemre higgadtan,kimerítően,érthetően válaszolt.
Ahogy tudok megyek is hozzá! Smiley
Nem elérhető Herbie
Hozzászólások: 162


« Hozzászólás #71307 Dátum: 2014 április 14, 17:36:01 »

Ez tetszett!
Megyek majd újpalotára ott a körvasútsor mellet is van vw szerelő,akkor ott hagyom két napra a buszt,és mindent össze rakatok vele.
Nagyon baráti árat mondott az első futómű ültetésre is! Grin

Meg vagy elégedve a szerelővel? Voltál már nála? A honlap alapján nagyon jó lehet! Személyesen is szimpatikus volt nekem!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71306 Dátum: 2014 április 14, 15:10:12 »

És a Bristyán Gabi is a Maresszal szereltet. Ő ugyanis lakatos.
Az biztos, hogy lakatos. Viszont szerel is.
(Tudom, hogy a Maresszal dolgoztatnak egymassal, de a ketto nem zarja ki egymast.)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71305 Dátum: 2014 április 14, 15:05:09 »

Ezt csak megerositeni tudom. Van par szerelo akit merek ajanlani, o koztuk van.
(van akit nem merek ajanlani :-)))
És a Bristyán Gabi is a Maresszal szereltet. Ő ugyanis lakatos.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71304 Dátum: 2014 április 14, 13:35:22 »

ő Bristyán Gábor
én alkatrészért mentem hozzá, nálam is nagyon segítőkész volt és nem volt drága
Ezt csak megerositeni tudom. Van par szerelo akit merek ajanlani, o koztuk van.
(van akit nem merek ajanlani :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71303 Dátum: 2014 április 14, 13:33:02 »

Ez tetszett!
Megyek majd újpalotára ott a körvasútsor mellet is van vw szerelő,akkor ott hagyom két napra a buszt,és mindent össze rakatok vele.
Nagyon baráti árat mondott az első futómű ültetésre is! Grin
ő Bristyán Gábor
én alkatrészért mentem hozzá, nálam is nagyon segítőkész volt és nem volt drága
1303LS
« Hozzászólás #71302 Dátum: 2014 április 14, 13:17:10 »

Kicsit olyan csattogós hangja van,mintha  a szelephimbák szólnának,de elvileg nem, mert 0,15 re van mind beállítva.
Itt volt a Zoli barátom,a bogarával, neki egy mukkanása sincs a motorjának,csak mélyen dohogott,zörgés nélkül.

Csattogós hangot adhat a szeleptőke is, vagy maga az érintkező tányér, vagy maga a tőke bent a lukában.
Általában akkor van ilyen ha nem ugyanabba a lukba kerül vissza öszerakáskor, mint ahonnan ki lett szedve. Ha néha szól, néha elhalgat akkor szinte biztos, hogy ez, mert lassan forog a lukban és hol ilyen, hol olyan.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71301 Dátum: 2014 április 14, 13:02:53 »

Csattogós hang lehet a kipuffogó rendszer, vagy hengerfej tömítetlenségének is köszönhető. Vagy a főtengely hosszirányú hézagolása laza. Vagy laza illesztéssel megmunkált főtengelyköszörülés, vagy hajtókar csapágyazás. Szerintem, de én a pályaszélről osztom az észt, vagy Mareszhoz (Bp.), vagy Varázslóhoz(Bp.), vagy Merki Pistához(Nyíregyháza), vagy Tsigához(Debrecen), vagy Szilvásiékhoz(MIskolc), vagy Vörös Lacihoz (Pécs környéke???), vagy Tatihoz (Békéscsaba környéke???), vagy Callook -  Schlosser Zolihoz (Sopron) gurulj el, nézze meg. Kb. körbelőttem az országot, ha valakit kihagytam, bocs...
Ez tetszett!
Megyek majd újpalotára ott a körvasútsor mellet is van vw szerelő,akkor ott hagyom két napra a buszt,és mindent össze rakatok vele.
Nagyon baráti árat mondott az első futómű ültetésre is! Grin
Lazlow
« Hozzászólás #71300 Dátum: 2014 április 14, 11:32:00 »

Ja, helyette van a sárgított horgany.

Ezt nem tudtam. Köszönöm.Smiley Horganyzót tudok.Smiley
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71299 Dátum: 2014 április 14, 11:27:47 »

Köszi!
A fémépítő kft-t megtaláltam.

Tiltott?  Shocked Ez komoly?  Cry Undecided
Ja, helyette van a sárgított horgany.
Lazlow
« Hozzászólás #71298 Dátum: 2014 április 14, 11:08:20 »

Páran hirdetik magukat (pl. Fémépítő Kft.) de nem tudom tényleg csinálják-e.

"súlyosan egészségromboló hatása miatt a kadmiumozás mára tiltott lett az Európai Unióban, sőt, krómozást is csak rettentő szigorú szabályok betartása mellett szabad végezni"



Köszi!
A fémépítő kft-t megtaláltam.

Tiltott?  Shocked Ez komoly?  Cry Undecided
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71297 Dátum: 2014 április 14, 11:04:59 »

Páran hirdetik magukat (pl. Fémépítő Kft.) de nem tudom tényleg csinálják-e.

"súlyosan egészségromboló hatása miatt a kadmiumozás mára tiltott lett az Európai Unióban, sőt, krómozást is csak rettentő szigorú szabályok betartása mellett szabad végezni"


Sziasztok!
Esetleg tud valaki egy megbízható céget Budapesten vagy a környékén akik szépen kadmiumoznak? Smiley

Üdvw.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #71296 Dátum: 2014 április 14, 10:45:39 »

Kicsit olyan csattogós hangja van,mintha  a szelephimbák szólnának,de elvileg nem, mert 0,15 re van mind beállítva.
Itt volt a Zoli barátom,a bogarával, neki egy mukkanása sincs a motorjának,csak mélyen dohogott,zörgés nélkül.

Csattogós hang lehet a kipuffogó rendszer, vagy hengerfej tömítetlenségének is köszönhető. Vagy a főtengely hosszirányú hézagolása laza. Vagy laza illesztéssel megmunkált főtengelyköszörülés, vagy hajtókar csapágyazás. Szerintem, de én a pályaszélről osztom az észt, vagy Mareszhoz (Bp.), vagy Varázslóhoz(Bp.), vagy Merki Pistához(Nyíregyháza), vagy Tsigához(Debrecen), vagy Szilvásiékhoz(MIskolc), vagy Vörös Lacihoz (Pécs környéke???), vagy Tatihoz (Békéscsaba környéke???), vagy Callook -  Schlosser Zolihoz (Sopron) gurulj el, nézze meg. Kb. körbelőttem az országot, ha valakit kihagytam, bocs...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Lazlow
« Hozzászólás #71295 Dátum: 2014 április 14, 10:29:16 »

Sziasztok!
Esetleg tud valaki egy megbízható céget Budapesten vagy a környékén akik szépen kadmiumoznak? Smiley

Üdvw.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #71294 Dátum: 2014 április 14, 07:29:42 »

Az nem lehet,hogy csak simán boxer hangja van,Te meg tulspilázod?
Kicsit olyan csattogós hangja van,mintha  a szelephimbák szólnának,de elvileg nem, mert 0,15 re van mind beállítva.
Itt volt a Zoli barátom,a bogarával, neki egy mukkanása sincs a motorjának,csak mélyen dohogott,zörgés nélkül.
Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #71293 Dátum: 2014 április 12, 23:32:29 »

a váltókart lefogó 2 csavar mekkora? m10?
Szerintem 8-as, mert 13-as kulcs kell hozzá.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #71292 Dátum: 2014 április 12, 21:25:05 »

a váltókart lefogó 2 csavar mekkora? m10?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.