www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 16:13:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13211723 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71915 Dátum: 2014 Május 19, 23:01:14 »

A rotort elso alkalommal is visszaraktad bele ? Roll Eyes
(mi nem szoktuk :-))
Én se.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71914 Dátum: 2014 Május 19, 22:57:56 »





Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71913 Dátum: 2014 Május 19, 22:55:41 »

Ezt értem, de a mosótól mentem kb. 2-3 km-t hazáig és addig semmi gond nem volt vele... Undecided


Amíg meleg az osztófej fedél addig nem csapódik le a bekerült vízből képződött pára. Ahogy levetted, kihűlt, után meg rácsapódott a pára. Nagyjából ez lehetett.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71912 Dátum: 2014 Május 19, 22:51:02 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #71911 Dátum: 2014 Május 19, 22:40:47 »

Ezt értem, de a mosótól mentem kb. 2-3 km-t hazáig és addig semmi gond nem volt vele... Undecided


Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71910 Dátum: 2014 Május 19, 22:01:04 »

Ma én is le-hisztispicsáztam, Öcsisajtomat... Evil
Mivel az Oldtimer Premieren és hazafelé megáztam vele, így ma a jó idöben úgy döntöttem, lecsutakolom az egyik újabb kézi mosóban... meg is történt. Visszagurultam vele a garázshoz, ahol átpucoltam még az üvegeket.
Aztán, gondoltam, megpucolom a rotort, a megszakítót... meg is tettem... visszaszereltem mindent és gondoltam, visszaállok vele a garázsba. Álltam volna, metz csak tekert az önindító, de be nem akart indulni. Újra szétszedtem a gyújtáselosztót, de úgy tünt, minden a helyén van... megint nem akart beindulni... kis kontakt sprayt fújtam bele, mire nagy nehézkesen beröffent...
Mi a túró lehetett vele vajon? Semmi olyasmit nem tettem vele, amit eddig nem tettem meg párszor...
Pára az elosztóban.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71909 Dátum: 2014 Május 19, 22:00:16 »

Ezt értem, de a mosótól mentem kb. 2-3 km-t hazáig és addig semmi gond nem volt vele... Undecided
örökérvényű törvény:
ami működik, azt ne basztasd!

elkúrtad, az van :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #71908 Dátum: 2014 Május 19, 21:46:09 »

nekem automata mosóban volt olyan, hogy nem indult be kijövet után (nincs belső vízelvezetésem a lyukak alatt a motorházon). vártam 10 percet utána indult, mint korábban. én azt gondolom a víztől vagy nedves levegőtől valahol másfelé mentek a szikrák, de nem tudom hogy a gyújtáskábeleken, a gyertyapipáknál vagy az elosztófedélen..
ilyenkor jönne jól egy sufnituning indítógomb a motortérben, és lehetne nézni közben, hogy ugrálnak-e valahol a szikrák.
láttam már ilyen gombot eladó öregbácsis bogáron. gondolom jellemzően ő is egyedül szerelte a kocsit és praktikus volt néha.

Ezt értem, de a mosótól mentem kb. 2-3 km-t hazáig és addig semmi gond nem volt vele... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71907 Dátum: 2014 Május 19, 21:38:18 »

Ma én is le-hisztispicsáztam, Öcsisajtomat... Evil
Mivel az Oldtimer Premieren és hazafelé megáztam vele, így ma a jó idöben úgy döntöttem, lecsutakolom az egyik újabb kézi mosóban... meg is történt. Visszagurultam vele a garázshoz, ahol átpucoltam még az üvegeket.
Aztán, gondoltam, megpucolom a rotort, a megszakítót... meg is tettem... visszaszereltem mindent és gondoltam, visszaállok vele a garázsba. Álltam volna, metz csak tekert az önindító, de be nem akart indulni. Újra szétszedtem a gyújtáselosztót, de úgy tünt, minden a helyén van... megint nem akart beindulni... kis kontakt sprayt fújtam bele, mire nagy nehézkesen beröffent...
Mi a túró lehetett vele vajon? Semmi olyasmit nem tettem vele, amit eddig nem tettem meg párszor...
nekem automata mosóban volt olyan, hogy nem indult be kijövet után (nincs belső vízelvezetésem a lyukak alatt a motorházon). vártam 10 percet utána indult, mint korábban. én azt gondolom a víztől vagy nedves levegőtől valahol másfelé mentek a szikrák, de nem tudom hogy a gyújtáskábeleken, a gyertyapipáknál vagy az elosztófedélen..
ilyenkor jönne jól egy sufnituning indítógomb a motortérben, és lehetne nézni közben, hogy ugrálnak-e valahol a szikrák.
láttam már ilyen gombot eladó öregbácsis bogáron. gondolom jellemzően ő is egyedül szerelte a kocsit és praktikus volt néha.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #71906 Dátum: 2014 Május 19, 20:31:34 »

A rotort elso alkalommal is visszaraktad bele ? Roll Eyes
(mi nem szoktuk :-))

Természetesen... Azn

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71905 Dátum: 2014 Május 19, 20:24:19 »

Mi a túró lehetett vele vajon?
A rotort elso alkalommal is visszaraktad bele ? Roll Eyes
(mi nem szoktuk :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #71904 Dátum: 2014 Május 19, 20:05:33 »

Ma én is le-hisztispicsáztam, Öcsisajtomat... Evil
Mivel az Oldtimer Premieren és hazafelé megáztam vele, így ma a jó idöben úgy döntöttem, lecsutakolom az egyik újabb kézi mosóban... meg is történt. Visszagurultam vele a garázshoz, ahol átpucoltam még az üvegeket.
Aztán, gondoltam, megpucolom a rotort, a megszakítót... meg is tettem... visszaszereltem mindent és gondoltam, visszaállok vele a garázsba. Álltam volna, metz csak tekert az önindító, de be nem akart indulni. Újra szétszedtem a gyújtáselosztót, de úgy tünt, minden a helyén van... megint nem akart beindulni... kis kontakt sprayt fújtam bele, mire nagy nehézkesen beröffent...
Mi a túró lehetett vele vajon? Semmi olyasmit nem tettem vele, amit eddig nem tettem meg párszor...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71903 Dátum: 2014 Május 19, 19:53:51 »

ajjaj, akkor lehet, ezt inkább Balázsra bízom.
A Földi Balázsban maximálisan meg lehet bízni, nagyon korrekt, és igen jól ért a Ghiához.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #71902 Dátum: 2014 Május 19, 19:40:22 »

Ha motorféknél durrog, az gyújtás, szelep, mindkettő, esetleg valami más probléma? Mivel kezdjek?
enyém ugyanezt produkálja,de az elején tökéletes szelephézaggal nem csinálta. Aztán műszaki,zöldkártya ,állítás és azóta csinálja ha meghajtom és motorféknél durran is kettő nagyot. De olyankor a hurkatöltő csőböl fél méteres láng csap ki. De.csak akkor csinálja,ha motorfékem van ..próbáld meg úgy is,hogy meghajtás után egyből kuplung,üres gurul. Na akkor nem durrog nálam

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71901 Dátum: 2014 Május 19, 19:09:26 »

Akirol te beszelsz az a Balazs Zoli.
Balazs Zolihoz soha. Egy puma futómű beszereles nála fel év volt az en esetemben.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71900 Dátum: 2014 Május 19, 17:57:33 »

 

Akirol te beszelsz az a Balazs Zoli.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71899 Dátum: 2014 Május 19, 17:55:31 »

Nos, beszéltem Földi Balázzsal
Péntek 3-ra biztos meglesz Smiley Vagy ez a Balázs nem Az a Balázs?
Akirol te beszelsz az a Balazs Zoli.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71898 Dátum: 2014 Május 19, 17:54:10 »

Péntek 3-ra biztos meglesz Smiley Vagy ez a Balázs nem Az a Balázs?

ajjaj, akkor lehet, ezt inkább Balázsra bízom.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71897 Dátum: 2014 Május 19, 17:35:24 »

Nem, de nem is mindegyik műszer műxik együtt bármely jeladóval. Én is szívtam ezzel.
ajjaj, akkor lehet, ezt inkább Balázsra bízom.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71896 Dátum: 2014 Május 19, 17:11:55 »

Szakik! Van jelentősége annak, hogy a benzinszintjeladó hány voltos? Illetve van egyáltalán 6V-os és 12V-os jeladó? Azért kérdezném, mert a Karmann-ba eredetileg 6V-os való, ehhez van benne a műszer is. Ha 12V-os jeladót teszek bele, akkor működni fog a műszer?
Nem, de nem is mindegyik műszer műxik együtt bármely jeladóval. Én is szívtam ezzel.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71895 Dátum: 2014 Május 19, 15:53:32 »

nekem van de eddig még nem gondoltam rá hogy eladom 
és mennyiért gondolnál rá?
vedd számításba azt is, hogy tervezek a közeljövőben Tőled elektronikus gyújtást is venni 1-2 darabot... 
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 15:55:22 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71894 Dátum: 2014 Május 19, 15:32:45 »

Nos, beszéltem Földi Balázzsal, aki elmondta, ki kell cserélni a műszert is, a jeladó akkor lehet 12V-os... Műszere van, de keresek is ilyen jeladót, ha van valakinek újszerű.
nekem van de eddig még nem gondoltam rá hogy eladom 

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71893 Dátum: 2014 Május 19, 15:31:37 »

Én kifejezetten örülnék, ha kicsit majd visszadurrogna az enyém, ha elkészül.
én annyira nem örülök de megszoktam Cool

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71892 Dátum: 2014 Május 19, 15:23:00 »

Én kifejezetten örülnék, ha kicsit majd visszadurrogna az enyém, ha elkészül.
Szórjál valamit a tankba.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71891 Dátum: 2014 Május 19, 15:11:10 »

Hazafelé megpróbálom kitapasztalni, de ha meghajtom, akkor biztos. Próbálok óvatosan hazavezetni, hogy kiderüljön. :-))


Én kifejezetten örülnék, ha kicsit majd visszadurrogna az enyém, ha elkészül.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71890 Dátum: 2014 Május 19, 13:21:45 »

És mi mozdítja ki a mutatót alaphelyzetből?

Nos, beszéltem Földi Balázzsal, aki elmondta, ki kell cserélni a műszert is, a jeladó akkor lehet 12V-os... Műszere van, de keresek is ilyen jeladót, ha van valakinek újszerű.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 15:14:50 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71889 Dátum: 2014 Május 19, 11:51:34 »

Szakik! Van jelentősége annak, hogy a benzinszintjeladó hány voltos? Illetve van egyáltalán 6V-os és 12V-os jeladó? Azért kérdezném, mert a Karmann-ba eredetileg 6V-os való, ehhez van benne a műszer is. Ha 12V-os jeladót teszek bele, akkor működni fog a műszer?
szerintem tök mindegy, mivel az ellenállást változtatja, mint egy potméter.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71888 Dátum: 2014 Május 19, 11:48:33 »

Hazafelé megpróbálom kitapasztalni, de ha meghajtom, akkor biztos. Próbálok óvatosan hazavezetni, hogy kiderüljön. :-))

ha meghajtod túldúsulhat (dupplakarbis) annyira, hogy utána motorféken a kipuffban durran 1-2-t
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #71887 Dátum: 2014 Május 19, 11:44:27 »

Melyik esetben mi valoszinu ?
ha meghajtod túldúsulhat (dupplakarbis) annyira, hogy utána motorféken a kipuffban durran 1-2-t

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71886 Dátum: 2014 Május 19, 11:38:32 »

minden motorféküzemben csinálja vagy csak ha meghajtod?
Melyik esetben mi valoszinu ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #71885 Dátum: 2014 Május 19, 11:36:30 »

Kipuffra nem tippelnék.
Keveset kaphat, manapság szinte mindig találok valamit a fúvókákban (ez azt jelenti, hogy 2 havonta kiveszem, amikor erősen rendetlenkedik - napi használat mellett)
Hétvégén szerintem rászánok egy délelőttöt: kicserélem a benzinszűrőt, megnézem a szelephézagokat, kitisztítom a karbikat. Nemsokára úgyis megint messzebb megyünk vele, jó, ha minden megfelelően működik. :-)
minden motorféküzemben csinálja vagy csak ha meghajtod?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71884 Dátum: 2014 Május 19, 10:56:36 »

Kipuffra nem tippelnék.
Keveset kaphat, manapság szinte mindig találok valamit a fúvókákban (ez azt jelenti, hogy 2 havonta kiveszem, amikor erősen rendetlenkedik - napi használat mellett)
Hétvégén szerintem rászánok egy délelőttöt: kicserélem a benzinszűrőt, megnézem a szelephézagokat, kitisztítom a karbikat. Nemsokára úgyis megint messzebb megyünk vele, jó, ha minden megfelelően működik. :-)
Nem elérhető lacman
Hozzászólások: 238

« Hozzászólás #71883 Dátum: 2014 Május 19, 10:24:58 »

Ehhez volt legkevésbé kedvem, de akkor belevágok. :-)

Ha kicsit be vannak égve a kipu szelepek is csinálhatja,de ha minden jó és a kipu belseje kellően elfogyott,szintén ezt produkálja...Ha módodban áll,egy kompresszió méréssel hamar kiderülhet...
1303LS
« Hozzászólás #71882 Dátum: 2014 Május 19, 10:23:38 »

Ha motorféknél durrog, az gyújtás, szelep, mindkettő, esetleg valami más probléma? Mivel kezdjek?
Keveset kap, dugulás.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71881 Dátum: 2014 Május 19, 10:21:16 »

Szakik! Van jelentősége annak, hogy a benzinszintjeladó hány voltos? Illetve van egyáltalán 6V-os és 12V-os jeladó? Azért kérdezném, mert a Karmann-ba eredetileg 6V-os való, ehhez van benne a műszer is. Ha 12V-os jeladót teszek bele, akkor működni fog a műszer?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71880 Dátum: 2014 Május 19, 09:59:30 »

Ehhez volt legkevésbé kedvem, de akkor belevágok. :-)

szelephézagot megnézném, aztán ha jó, gyújtás tekergetés
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71879 Dátum: 2014 Május 19, 09:51:01 »

Ha motorféknél durrog, az gyújtás, szelep, mindkettő, esetleg valami más probléma? Mivel kezdjek?
szelephézagot megnézném, aztán ha jó, gyújtás tekergetés

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71878 Dátum: 2014 Május 19, 09:13:29 »

Ha motorféknél durrog, az gyújtás, szelep, mindkettő, esetleg valami más probléma? Mivel kezdjek?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #71877 Dátum: 2014 Május 19, 05:44:02 »

Mai SZMB

Sárvédők szélestésnél kimasszázva és az egész alvázvédőzve:


fasza lesz,csak ügyesen  Wink

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #71876 Dátum: 2014 Május 18, 20:57:21 »

Mai SZMB

Sárvédők szélestésnél kimasszázva és az egész alvázvédőzve:



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 18, 20:59:17 írta Dadan »
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.