www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 19:28:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14867654 alkalommal)
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #71931 Dátum: 2014 Május 20, 17:07:50 »

Sziasztok!

Kilincset cserélni nagy macera? Azt már megtaláltam, hogy egy csavar fogja (jól bent van az ajtó tömítésnél), és ha jól sejtem, azt kicsavarom, akkor ki kell akasztani az ajtónyitó szerkezetet, és csak ezután lehet a kilincs túlsó végét kihúzni? Mennyire bonyolult játék berakni egy újat? (magyarán, mennyire pepecs munka, és a csavarhúzón, két kezemen kívül miféle szerszám kell hozzá? Azért kérdem, mert nincs az utasoldalon kulcsos zár a kilincsben, és akkor már legyen lecserélve mind a kettő újra. Cheesy )

Köszönettel!
Széth


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Lazlow
« Hozzászólás #71930 Dátum: 2014 Május 20, 16:22:35 »

Sziasztok!

Lekerültek a hengerfejek a mociról és szerencsére nincs egyik se elrepedve (duplaszívósak). Egyik hengernél kifújt, a többi okés. Kérdésem:
Mivel a hengereket is lehúzom így összerakásnál ajánlott új gyűrűkkel összerakni a motort (még akkor is ha a gyűrűknek semmi bajuk)?

Másik kérdés:
Blokk széthúzásnál minden esetben kell a gépmunka? Mert úgy nézem, hogy a blokkom még nem volt széthúzva. Fekete tömítő paszta van a blokkfelek között és pl. a generátor talp alatti fém tömítő lapban benne van a VW jel.

Azért kérdezem ezeket mert lassan ott tartok, hogy már mindegy, hogy idén 3 vagy 1 hónapot tudok menni az autóval és már szinte mindegy, hogy 300-ba lesz a motor vagy 500-ba. Undecided Lips Sealed De most 3-4 évig nem akarok műszaki problémát mert ami kicsit is szar volt az újra cseréltem az autón (és az autóban) és nem akarom, hogy egy blokk miatt besz*pjam.
Különösen úgy, hogy vastag olajsár van mindenhol, amit még a légszűrőbe is benyomott. A kartergáz szellőző cső nincs eltömődve, de vastagon olajsáros. Amikor az olajat engedtem le akkor a benzinszagon kívül (AC-t szétszedtem -> szar. Rendeltem újat) az olaj leeresztő tányéron (enyémen nincs középen leeresztő csavar) is vastagon volt az olajsár. Nemtudom milyen állapotban van a blokk belseje és ez aggaszt.

Köszönöm! SmileySmiley

Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 20, 16:31:05 írta Lazlow »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71929 Dátum: 2014 Május 20, 14:30:21 »

Én is gondolkoztam egy időben, nősüljek-e, míg másnak van felesége  Grin


Szerintem autó sem kell, van másnak szép, és annak kell örülni. ;-)

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #71928 Dátum: 2014 Május 20, 12:58:01 »

a pillangó ablaknál milyen szegecsek lehetnek? tegnap kinyitottam és egy szegecs alja leesett a földre. a felső zsanér ép, ráadásul kjvül van, nem látom honnan törhetett le.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #71927 Dátum: 2014 Május 20, 12:35:32 »

Hogy a legegyszerűbb kicserélni egy rövid száraz váltót egy hosszú száraz váltóra Bogárban? Mik lehetnek a buktatók?
motor ki váltó ki
váltó végén lévö kupak amire bakot csavarozod az lehet más

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71926 Dátum: 2014 Május 20, 12:00:13 »

Hogy a legegyszerűbb kicserélni egy rövid száraz váltót egy hosszú száraz váltóra Bogárban? Mik lehetnek a buktatók?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #71925 Dátum: 2014 Május 20, 07:06:03 »


Amíg meleg az osztófej fedél addig nem csapódik le a bekerült vízből képződött pára. Ahogy levetted, kihűlt, után meg rácsapódott a pára. Nagyjából ez lehetett.

Meglehet... mivel tényleg mindent visszaraktam a helyére, megpucoltam, stb... Hmmm... tanulság.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #71924 Dátum: 2014 Május 20, 07:04:32 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #71923 Dátum: 2014 Május 20, 07:02:19 »

örökérvényű törvény:
ami működik, azt ne basztasd!

elkúrtad, az van :-)))

Azért szerencséjére a végén beröffent és ugyanúgy duruzsolgatott, mint előtte... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71922 Dátum: 2014 Május 20, 00:08:59 »

Igen,a menetszél jó leszárítja,még az apróbb,eldugodtabb helyekről is kiveszi a vízet.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #71921 Dátum: 2014 Május 19, 23:57:18 »

a waxolást kézzel nagyon utálom...
Ezt én is nagyon utálom,én már ilyennel nem is foglalkozom,nincsen hozzá má türelmem. Grin
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #71920 Dátum: 2014 Május 19, 23:54:44 »

Igen,a menetszél jó leszárítja,még az apróbb,eldugodtabb helyekről is kiveszi a vízet.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #71919 Dátum: 2014 Május 19, 23:52:13 »

Azt mondják mosás után megéri menni pár kört hogy szellőzőn a bódé... hogy ez mennyire igaz azt nem tudom  Tongue

Igen,a menetszél jó leszárítja,még az apróbb,eldugodtabb helyekről is kiveszi a vízet.
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #71918 Dátum: 2014 Május 19, 23:49:23 »

Micsoda,a hétvégén még a Bömcit is lemostam,nézd meg mekkora tócsa áll az orránál! Wink

« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 23:55:24 írta Nicole »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71917 Dátum: 2014 Május 19, 23:10:39 »

Micsoda,a hétvégén még a Bömcit is lemostam,nézd meg mekkora tócsa áll az orránál! Wink
Ilyenkor kell beállni a garázsba letakarni és rohasztani.  Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #71916 Dátum: 2014 Május 19, 23:05:53 »


Micsoda,a hétvégén még a Bömcit is lemostam,nézd meg mekkora tócsa áll az orránál! Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71915 Dátum: 2014 Május 19, 23:01:14 »

A rotort elso alkalommal is visszaraktad bele ? Roll Eyes
(mi nem szoktuk :-))
Én se.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71914 Dátum: 2014 Május 19, 22:57:56 »





Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71913 Dátum: 2014 Május 19, 22:55:41 »

Ezt értem, de a mosótól mentem kb. 2-3 km-t hazáig és addig semmi gond nem volt vele... Undecided


Amíg meleg az osztófej fedél addig nem csapódik le a bekerült vízből képződött pára. Ahogy levetted, kihűlt, után meg rácsapódott a pára. Nagyjából ez lehetett.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71912 Dátum: 2014 Május 19, 22:51:02 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #71911 Dátum: 2014 Május 19, 22:40:47 »

Ezt értem, de a mosótól mentem kb. 2-3 km-t hazáig és addig semmi gond nem volt vele... Undecided


Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71910 Dátum: 2014 Május 19, 22:01:04 »

Ma én is le-hisztispicsáztam, Öcsisajtomat... Evil
Mivel az Oldtimer Premieren és hazafelé megáztam vele, így ma a jó idöben úgy döntöttem, lecsutakolom az egyik újabb kézi mosóban... meg is történt. Visszagurultam vele a garázshoz, ahol átpucoltam még az üvegeket.
Aztán, gondoltam, megpucolom a rotort, a megszakítót... meg is tettem... visszaszereltem mindent és gondoltam, visszaállok vele a garázsba. Álltam volna, metz csak tekert az önindító, de be nem akart indulni. Újra szétszedtem a gyújtáselosztót, de úgy tünt, minden a helyén van... megint nem akart beindulni... kis kontakt sprayt fújtam bele, mire nagy nehézkesen beröffent...
Mi a túró lehetett vele vajon? Semmi olyasmit nem tettem vele, amit eddig nem tettem meg párszor...
Pára az elosztóban.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71909 Dátum: 2014 Május 19, 22:00:16 »

Ezt értem, de a mosótól mentem kb. 2-3 km-t hazáig és addig semmi gond nem volt vele... Undecided
örökérvényű törvény:
ami működik, azt ne basztasd!

elkúrtad, az van :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #71908 Dátum: 2014 Május 19, 21:46:09 »

nekem automata mosóban volt olyan, hogy nem indult be kijövet után (nincs belső vízelvezetésem a lyukak alatt a motorházon). vártam 10 percet utána indult, mint korábban. én azt gondolom a víztől vagy nedves levegőtől valahol másfelé mentek a szikrák, de nem tudom hogy a gyújtáskábeleken, a gyertyapipáknál vagy az elosztófedélen..
ilyenkor jönne jól egy sufnituning indítógomb a motortérben, és lehetne nézni közben, hogy ugrálnak-e valahol a szikrák.
láttam már ilyen gombot eladó öregbácsis bogáron. gondolom jellemzően ő is egyedül szerelte a kocsit és praktikus volt néha.

Ezt értem, de a mosótól mentem kb. 2-3 km-t hazáig és addig semmi gond nem volt vele... Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #71907 Dátum: 2014 Május 19, 21:38:18 »

Ma én is le-hisztispicsáztam, Öcsisajtomat... Evil
Mivel az Oldtimer Premieren és hazafelé megáztam vele, így ma a jó idöben úgy döntöttem, lecsutakolom az egyik újabb kézi mosóban... meg is történt. Visszagurultam vele a garázshoz, ahol átpucoltam még az üvegeket.
Aztán, gondoltam, megpucolom a rotort, a megszakítót... meg is tettem... visszaszereltem mindent és gondoltam, visszaállok vele a garázsba. Álltam volna, metz csak tekert az önindító, de be nem akart indulni. Újra szétszedtem a gyújtáselosztót, de úgy tünt, minden a helyén van... megint nem akart beindulni... kis kontakt sprayt fújtam bele, mire nagy nehézkesen beröffent...
Mi a túró lehetett vele vajon? Semmi olyasmit nem tettem vele, amit eddig nem tettem meg párszor...
nekem automata mosóban volt olyan, hogy nem indult be kijövet után (nincs belső vízelvezetésem a lyukak alatt a motorházon). vártam 10 percet utána indult, mint korábban. én azt gondolom a víztől vagy nedves levegőtől valahol másfelé mentek a szikrák, de nem tudom hogy a gyújtáskábeleken, a gyertyapipáknál vagy az elosztófedélen..
ilyenkor jönne jól egy sufnituning indítógomb a motortérben, és lehetne nézni közben, hogy ugrálnak-e valahol a szikrák.
láttam már ilyen gombot eladó öregbácsis bogáron. gondolom jellemzően ő is egyedül szerelte a kocsit és praktikus volt néha.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #71906 Dátum: 2014 Május 19, 20:31:34 »

A rotort elso alkalommal is visszaraktad bele ? Roll Eyes
(mi nem szoktuk :-))

Természetesen... Azn

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71905 Dátum: 2014 Május 19, 20:24:19 »

Mi a túró lehetett vele vajon?
A rotort elso alkalommal is visszaraktad bele ? Roll Eyes
(mi nem szoktuk :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #71904 Dátum: 2014 Május 19, 20:05:33 »

Ma én is le-hisztispicsáztam, Öcsisajtomat... Evil
Mivel az Oldtimer Premieren és hazafelé megáztam vele, így ma a jó idöben úgy döntöttem, lecsutakolom az egyik újabb kézi mosóban... meg is történt. Visszagurultam vele a garázshoz, ahol átpucoltam még az üvegeket.
Aztán, gondoltam, megpucolom a rotort, a megszakítót... meg is tettem... visszaszereltem mindent és gondoltam, visszaállok vele a garázsba. Álltam volna, metz csak tekert az önindító, de be nem akart indulni. Újra szétszedtem a gyújtáselosztót, de úgy tünt, minden a helyén van... megint nem akart beindulni... kis kontakt sprayt fújtam bele, mire nagy nehézkesen beröffent...
Mi a túró lehetett vele vajon? Semmi olyasmit nem tettem vele, amit eddig nem tettem meg párszor...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71903 Dátum: 2014 Május 19, 19:53:51 »

ajjaj, akkor lehet, ezt inkább Balázsra bízom.
A Földi Balázsban maximálisan meg lehet bízni, nagyon korrekt, és igen jól ért a Ghiához.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #71902 Dátum: 2014 Május 19, 19:40:22 »

Ha motorféknél durrog, az gyújtás, szelep, mindkettő, esetleg valami más probléma? Mivel kezdjek?
enyém ugyanezt produkálja,de az elején tökéletes szelephézaggal nem csinálta. Aztán műszaki,zöldkártya ,állítás és azóta csinálja ha meghajtom és motorféknél durran is kettő nagyot. De olyankor a hurkatöltő csőböl fél méteres láng csap ki. De.csak akkor csinálja,ha motorfékem van ..próbáld meg úgy is,hogy meghajtás után egyből kuplung,üres gurul. Na akkor nem durrog nálam

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71901 Dátum: 2014 Május 19, 19:09:26 »

Akirol te beszelsz az a Balazs Zoli.
Balazs Zolihoz soha. Egy puma futómű beszereles nála fel év volt az en esetemben.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71900 Dátum: 2014 Május 19, 17:57:33 »

 

Akirol te beszelsz az a Balazs Zoli.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71899 Dátum: 2014 Május 19, 17:55:31 »

Nos, beszéltem Földi Balázzsal
Péntek 3-ra biztos meglesz Smiley Vagy ez a Balázs nem Az a Balázs?
Akirol te beszelsz az a Balazs Zoli.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71898 Dátum: 2014 Május 19, 17:54:10 »

Péntek 3-ra biztos meglesz Smiley Vagy ez a Balázs nem Az a Balázs?

ajjaj, akkor lehet, ezt inkább Balázsra bízom.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71897 Dátum: 2014 Május 19, 17:35:24 »

Nem, de nem is mindegyik műszer műxik együtt bármely jeladóval. Én is szívtam ezzel.
ajjaj, akkor lehet, ezt inkább Balázsra bízom.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71896 Dátum: 2014 Május 19, 17:11:55 »

Szakik! Van jelentősége annak, hogy a benzinszintjeladó hány voltos? Illetve van egyáltalán 6V-os és 12V-os jeladó? Azért kérdezném, mert a Karmann-ba eredetileg 6V-os való, ehhez van benne a műszer is. Ha 12V-os jeladót teszek bele, akkor működni fog a műszer?
Nem, de nem is mindegyik műszer műxik együtt bármely jeladóval. Én is szívtam ezzel.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71895 Dátum: 2014 Május 19, 15:53:32 »

nekem van de eddig még nem gondoltam rá hogy eladom 
és mennyiért gondolnál rá?
vedd számításba azt is, hogy tervezek a közeljövőben Tőled elektronikus gyújtást is venni 1-2 darabot... 
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 15:55:22 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71894 Dátum: 2014 Május 19, 15:32:45 »

Nos, beszéltem Földi Balázzsal, aki elmondta, ki kell cserélni a műszert is, a jeladó akkor lehet 12V-os... Műszere van, de keresek is ilyen jeladót, ha van valakinek újszerű.
nekem van de eddig még nem gondoltam rá hogy eladom 

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71893 Dátum: 2014 Május 19, 15:31:37 »

Én kifejezetten örülnék, ha kicsit majd visszadurrogna az enyém, ha elkészül.
én annyira nem örülök de megszoktam Cool

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #71892 Dátum: 2014 Május 19, 15:23:00 »

Én kifejezetten örülnék, ha kicsit majd visszadurrogna az enyém, ha elkészül.
Szórjál valamit a tankba.
Oldalak: 1 ... 213 214 215 216 217 [218] 219 220 221 222 223 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.188 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.