www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 16:09:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13211582 alkalommal)
Lazlow
« Hozzászólás #71955 Dátum: 2014 Május 21, 08:42:06 »


Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #71954 Dátum: 2014 Május 21, 08:32:18 »

Én egy kicsit más szemszögből nézem ezt a dolgot.  Embarrassed
Igazad van, fel lehet dobni egy új HD szettet és boldogság van. De én mindig is olyan voltam, ha nem tudom, hogy miden OK-e akkor az engem nyugtalanít. Főleg, hogy most kint van a moci, nem szeretném mondjuk 1 év múlva megint kivenni mert, hogy csapágyas lett (most csak mondtam valamit). Engem még az is zavart, hogy pár műanyag dugó nem volt meg a kasznihoz, így még azokat is megvettem, mert szeretem ha minden a helyén van. Smiley

Szét lesz húzva a blokk és majd kiderül, hogy mi a helyzet.Smiley

Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #71953 Dátum: 2014 Május 21, 08:29:05 »

nekem még mindig nem világos, hogy minek kéne szétszedni?
ha nem lógnak a főtengelycsapágyak, mint buzi seggében a lófasz, akkor jó az úgy.

a henger-dugó garnitúra más tészta, azt ha szar, akkor ledobod, felteszel egy másikat és örülsz.

Lazlow
« Hozzászólás #71952 Dátum: 2014 Május 21, 08:24:42 »


a henger-dugó garnitúra más tészta, azt ha szar, akkor ledobod, felteszel egy másikat és örülsz.

Én egy kicsit más szemszögből nézem ezt a dolgot.  Embarrassed
Igazad van, fel lehet dobni egy új HD szettet és boldogság van. De én mindig is olyan voltam, ha nem tudom, hogy miden OK-e akkor az engem nyugtalanít. Főleg, hogy most kint van a moci, nem szeretném mondjuk 1 év múlva megint kivenni mert, hogy csapágyas lett (most csak mondtam valamit). Engem még az is zavart, hogy pár műanyag dugó nem volt meg a kasznihoz, így még azokat is megvettem, mert szeretem ha minden a helyén van. Smiley

Szét lesz húzva a blokk és majd kiderül, hogy mi a helyzet.Smiley
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71951 Dátum: 2014 Május 21, 08:21:44 »

nekem még mindig nem világos, hogy minek kéne szétszedni?
ha nem lógnak a főtengelycsapágyak, mint buzi seggében a lófasz, akkor jó az úgy.

a henger-dugó garnitúra más tészta, azt ha szar, akkor ledobod, felteszel egy másikat és örülsz.
Ja, aztán 1-2ezer km után az addig jó csapágyak is kukák lesznek, lehet vinni gépműhelybe a cuccost...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Lazlow
« Hozzászólás #71950 Dátum: 2014 Május 21, 08:12:12 »

"szakállas Guru"  Grin

Ez tetszett!  Grin Grin

Egyébként vele nem szoktam szerelésről beszélgetni, hisz nincs szerelési tapasztalata (mármint futómű, motor, váltó...stb. Kárpit szerelgetés vagy ablakfelhúzó mechanika meg ilyenek az van, de az úgy gondolom alap, ha valakinek van pár ( Grin ) autója Smiley ). Smiley


Annyiban csatlakoznék az előttem szólókhoz, hogy hagyd ott a szakálas Gurudat és fuss a Tati ölelő karjaiba amíg meg nem gondolja magát, mármint akkor ha tényleg a-z-ig felújjítást szeretnél, blokkot pedig mindenképpen szét kell szedni.....

Lazlow
« Hozzászólás #71949 Dátum: 2014 Május 21, 08:03:43 »

WinkSmiley

Köszönöm, megfogadom.Smiley

Ha esetleg levihetném hozzád a blokkot akkor nagyon hálás lennék.Smiley Írok privit ezügyben.Smiley

Üdv.

azt hiszem hogy mostmár tegezhetlek Wink
az hogy mit látsz kívülről a blokkon nem árul el eleget a belselyéről,bármi lehet benne,
a gyűrűzésnek nem sok értelme van de azt sem a szine alapján döntjük el hanem az íze alapján ha kicsit savanykás akkor nem kell cserélni ,vagy kezdők például levesznek egy gyűrűt bedugják a hengerbe  felül egy-kétharmadnál aztán ha a hézag egy miliméternél nagyobb  mindenütt akkor lehet gyűrűzni ha  a hengerben középen lényegesen nagyobb mint felül akkor lehet belőle wok-ot öntetni kínában.
Én nem szeretem a leeresztő csavart ,mindig enged mert a buzik túlhúzzák ahelyett hogy tömítőkarikát cseréltek volna ,ráadásul én szeretem látni mi  szmötyi van a fedélen.
ha meg már mindegy hogy 300 vagy öccáz akkor inkább hozzám hozd lécci csinálásra ,ha meg mégsem akkor vedd a fáradtságot és a hengereket meg a blokkot mutasd meg bogármotorban járatos szakinak aki meg fogja mondni mit érdemes vele csinálni .
Nem tudok mást mondani csak azt hogy az első motornál nem illik okosnak lenni el kell fogadni a hozzáértő segítséget , nem kell sértődözni ,nem kell durrogni hogy kinek a nagyapja tud nagyobbat fingani ,meg kell mutatni és utána lehet osztani szorozni .NA DE ADDIG CSAK FINGOT FŰRÉSZELÜNK.
 szivesen.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71948 Dátum: 2014 Május 21, 00:13:13 »

Sziasztok. A zajcsillapitasrol van kialakult kozos allaspont? Milyen anyag, hova, hogyan mennyibol? A tudasbazisban nem volt.
autóhifis boltokban lehet ilyen rámelegítős lapokat venni, ahogy az állatszerelő kolléga is mondja.
mintha stump bandi írt volna ilyesmiről nem oly régen




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71947 Dátum: 2014 Május 21, 00:08:29 »

blokkot pedig mindenképpen szét kell szedni.....
nekem még mindig nem világos, hogy minek kéne szétszedni?
ha nem lógnak a főtengelycsapágyak, mint buzi seggében a lófasz, akkor jó az úgy.

a henger-dugó garnitúra más tészta, azt ha szar, akkor ledobod, felteszel egy másikat és örülsz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71946 Dátum: 2014 Május 20, 23:41:38 »

Es a tetokarpit ala, majd ha egyszer csereled
Doblemezekre?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #71945 Dátum: 2014 Május 20, 23:25:39 »

Öntapadós bitumenlemez, a taposó "árkaiba" hőpisztollyal bemasszírozva. Motortérbe s legjobb a gyári kátrányos-drótos cucc.
Es a tetokarpit ala, majd ha egyszer csereled
En a soudaband nevu cuccot hasznaltam, jol lehet vele dolgozni, mast meg nem tudok rola mondani
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 20, 23:57:47 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71944 Dátum: 2014 Május 20, 23:20:08 »

Sziasztok. A zajcsillapitasrol van kialakult kozos allaspont? Milyen anyag, hova, hogyan mennyibol? A tudasbazisban nem volt.
Öntapadós bitumenlemez, a taposó "árkaiba" hőpisztollyal bemasszírozva. Motortérbe s legjobb a gyári kátrányos-drótos cucc.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #71943 Dátum: 2014 Május 20, 23:08:32 »

Sziasztok. A zajcsillapitasrol van kialakult kozos allaspont? Milyen anyag, hova, hogyan mennyibol? A tudasbazisban nem volt.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71942 Dátum: 2014 Május 20, 21:53:53 »

Sziasztok!

Kilincset cserélni nagy macera? Azt már megtaláltam, hogy egy csavar fogja (jól bent van az ajtó tömítésnél), és ha jól sejtem, azt kicsavarom, akkor ki kell akasztani az ajtónyitó szerkezetet, és csak ezután lehet a kilincs túlsó végét kihúzni? Mennyire bonyolult játék berakni egy újat? (magyarán, mennyire pepecs munka, és a csavarhúzón, két kezemen kívül miféle szerszám kell hozzá? Azért kérdem, mert nincs az utasoldalon kulcsos zár a kilincsben, és akkor már legyen lecserélve mind a kettő újra. Cheesy )

Köszönettel!
Széth

Jó eséllyel megtaláltad a kilincsben az egyetlen '67-es alkatrészed a kocsin Wink


Írtam nem harap a bácsi.....pl a héten voltam a Bugpartsnál hozhattam volna neked..... Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 20, 21:56:50 írta StumRobi »

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71941 Dátum: 2014 Május 20, 21:50:40 »

Sziasztok!

Lekerültek a hengerfejek a mociról és szerencsére nincs egyik se elrepedve (duplaszívósak). Egyik hengernél kifújt, a többi okés. Kérdésem:
Mivel a hengereket is lehúzom így összerakásnál ajánlott új gyűrűkkel összerakni a motort (még akkor is ha a gyűrűknek semmi bajuk)?

Másik kérdés:
Blokk széthúzásnál minden esetben kell a gépmunka? Mert úgy nézem, hogy a blokkom még nem volt széthúzva. Fekete tömítő paszta van a blokkfelek között és pl. a generátor talp alatti fém tömítő lapban benne van a VW jel.

Azért kérdezem ezeket mert lassan ott tartok, hogy már mindegy, hogy idén 3 vagy 1 hónapot tudok menni az autóval és már szinte mindegy, hogy 300-ba lesz a motor vagy 500-ba. Undecided Lips Sealed De most 3-4 évig nem akarok műszaki problémát mert ami kicsit is szar volt az újra cseréltem az autón (és az autóban) és nem akarom, hogy egy blokk miatt besz*pjam.
Különösen úgy, hogy vastag olajsár van mindenhol, amit még a légszűrőbe is benyomott. A kartergáz szellőző cső nincs eltömődve, de vastagon olajsáros. Amikor az olajat engedtem le akkor a benzinszagon kívül (AC-t szétszedtem -> szar. Rendeltem újat) az olaj leeresztő tányéron (enyémen nincs középen leeresztő csavar) is vastagon volt az olajsár. Nemtudom milyen állapotban van a blokk belseje és ez aggaszt.

Köszönöm! SmileySmiley

Üdv.

Annyiban csatlakoznék az előttem szólókhoz, hogy hagyd ott a szakálas Gurudat és fuss a Tati ölelő karjaiba amíg meg nem gondolja magát, mármint akkor ha tényleg a-z-ig felújjítást szeretnél, blokkot pedig mindenképpen szét kell szedni.....

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71940 Dátum: 2014 Május 20, 21:46:10 »

Én is ugyanazt tudom mondani mint a Tati. A gyűrűhézagot le tudod ellenőrizni, az alapján tudsz dönteni, hogy hogyan tovább.

Sajnos amiket leírtál, azok sem garantálják azt, hogy még bontatlan a motorod: Egyrészt az a generátortalp alatti lemezt sokan visszarakják, akár tízszer is. (10 motorból 9-nél benn van az a gyári lemez, pedig 10 motorból csak 3 bontatlan) Másrészt nagyon sokáig lehetett venni gyári tömítéskészletet, sőt volt idő amikor még nem volt ekkora kínálat bogár alkatrészből, viszont ami volt hozzá, az gyári volt. Szóval tehettek bele szétszedés után ilyen lemezből újat (még nekünk is van itthon ilyenből új, VW-jeles). A fekete paszta sem jelent semmit, ezer meg egy tömítőanyagokat gyártó cég van, van (főleg régebben volt) több a gyárihoz hasonló paszta.

Tényleg meg kéne néznie egy olyan embernek aki látott már nem egy bogár motort, mert így üzenetekből senki sem tudja megmondani, hogy milyen állapotú a motor. (Még élőben sem egyszerű szétszedés nélkül teljes biztonsággal véleményezni.)

Sziasztok!

Lekerültek a hengerfejek a mociról és szerencsére nincs egyik se elrepedve (duplaszívósak). Egyik hengernél kifújt, a többi okés. Kérdésem:
Mivel a hengereket is lehúzom így összerakásnál ajánlott új gyűrűkkel összerakni a motort (még akkor is ha a gyűrűknek semmi bajuk)?

Másik kérdés:
Blokk széthúzásnál minden esetben kell a gépmunka? Mert úgy nézem, hogy a blokkom még nem volt széthúzva. Fekete tömítő paszta van a blokkfelek között és pl. a generátor talp alatti fém tömítő lapban benne van a VW jel.

Azért kérdezem ezeket mert lassan ott tartok, hogy már mindegy, hogy idén 3 vagy 1 hónapot tudok menni az autóval és már szinte mindegy, hogy 300-ba lesz a motor vagy 500-ba. Undecided Lips Sealed De most 3-4 évig nem akarok műszaki problémát mert ami kicsit is szar volt az újra cseréltem az autón (és az autóban) és nem akarom, hogy egy blokk miatt besz*pjam.
Különösen úgy, hogy vastag olajsár van mindenhol, amit még a légszűrőbe is benyomott. A kartergáz szellőző cső nincs eltömődve, de vastagon olajsáros. Amikor az olajat engedtem le akkor a benzinszagon kívül (AC-t szétszedtem -> szar. Rendeltem újat) az olaj leeresztő tányéron (enyémen nincs középen leeresztő csavar) is vastagon volt az olajsár. Nemtudom milyen állapotban van a blokk belseje és ez aggaszt.

Köszönöm! SmileySmiley

Üdv.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71939 Dátum: 2014 Május 20, 20:25:17 »

na akkor átnézem azt a részt
sőt kis buzi csőszegecsek fogják össze az ajtóban a külső vízlehúzót az aludíszkerettel ...

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #71938 Dátum: 2014 Május 20, 19:32:57 »

Ha müködik rendesen,hagyd a ..csába.
Az elöbb vot a kezemben egy pillangó ablak,azon 2 helyen van szegecs.
Az egyik a felsö forgó szanérnál(ami nálad okés) a másik meg a legtetején,ahol az a kis "rugós" kar rögzit az ajtó kerethez.
na akkor átnézem azt a részt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #71937 Dátum: 2014 Május 20, 19:31:42 »

tanácstalan vagyok
Ha müködik rendesen,hagyd a ..csába.
Az elöbb vot a kezemben egy pillangó ablak,azon 2 helyen van szegecs.
Az egyik a felsö forgó szanérnál(ami nálad okés) a másik meg a legtetején,ahol az a kis "rugós" kar rögzit az ajtó kerethez.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #71936 Dátum: 2014 Május 20, 19:26:47 »

ilyen szegecset úgyemléxem a kis bakelit alátéttel együtt lehet kapni b.bótban bár én imbusz fejű rozsdamentes csavart szokok rakni önzáró anyuval Undecided
nem tudom honnan jött a szegecs. ha szegecs egyáltalán, mert inkább egy szög fejére emlékeztet, lapos. ha nem csak valahonnan oda szorult régről és pont most esett ki, tanácstalan vagyok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71935 Dátum: 2014 Május 20, 18:31:44 »

Sziasztok!

Lekerültek a hengerfejek a mociról és szerencsére nincs egyik se elrepedve (duplaszívósak). Egyik hengernél kifújt, a többi okés. Kérdésem:
Mivel a hengereket is lehúzom így összerakásnál ajánlott új gyűrűkkel összerakni a motort (még akkor is ha a gyűrűknek semmi bajuk)?

Másik kérdés:
Blokk széthúzásnál minden esetben kell a gépmunka? Mert úgy nézem, hogy a blokkom még nem volt széthúzva. Fekete tömítő paszta van a blokkfelek között és pl. a generátor talp alatti fém tömítő lapban benne van a VW jel.

Azért kérdezem ezeket mert lassan ott tartok, hogy már mindegy, hogy idén 3 vagy 1 hónapot tudok menni az autóval és már szinte mindegy, hogy 300-ba lesz a motor vagy 500-ba. Undecided Lips Sealed De most 3-4 évig nem akarok műszaki problémát mert ami kicsit is szar volt az újra cseréltem az autón (és az autóban) és nem akarom, hogy egy blokk miatt besz*pjam.
Különösen úgy, hogy vastag olajsár van mindenhol, amit még a légszűrőbe is benyomott. A kartergáz szellőző cső nincs eltömődve, de vastagon olajsáros. Amikor az olajat engedtem le akkor a benzinszagon kívül (AC-t szétszedtem -> szar. Rendeltem újat) az olaj leeresztő tányéron (enyémen nincs középen leeresztő csavar) is vastagon volt az olajsár. Nemtudom milyen állapotban van a blokk belseje és ez aggaszt.

Köszönöm! SmileySmiley

Üdv.
azt hiszem hogy mostmár tegezhetlek Wink
az hogy mit látsz kívülről a blokkon nem árul el eleget a belselyéről,bármi lehet benne,
a gyűrűzésnek nem sok értelme van de azt sem a szine alapján döntjük el hanem az íze alapján ha kicsit savanykás akkor nem kell cserélni ,vagy kezdők például levesznek egy gyűrűt bedugják a hengerbe  felül egy-kétharmadnál aztán ha a hézag egy miliméternél nagyobb  mindenütt akkor lehet gyűrűzni ha  a hengerben középen lényegesen nagyobb mint felül akkor lehet belőle wok-ot öntetni kínában.
Én nem szeretem a leeresztő csavart ,mindig enged mert a buzik túlhúzzák ahelyett hogy tömítőkarikát cseréltek volna ,ráadásul én szeretem látni mi  szmötyi van a fedélen.
ha meg már mindegy hogy 300 vagy öccáz akkor inkább hozzám hozd lécci csinálásra ,ha meg mégsem akkor vedd a fáradtságot és a hengereket meg a blokkot mutasd meg bogármotorban járatos szakinak aki meg fogja mondni mit érdemes vele csinálni .
Nem tudok mást mondani csak azt hogy az első motornál nem illik okosnak lenni el kell fogadni a hozzáértő segítséget , nem kell sértődözni ,nem kell durrogni hogy kinek a nagyapja tud nagyobbat fingani ,meg kell mutatni és utána lehet osztani szorozni .NA DE ADDIG CSAK FINGOT FŰRÉSZELÜNK.
 szivesen.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 20, 18:33:30 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71934 Dátum: 2014 Május 20, 18:14:12 »

a pillangó ablaknál milyen szegecsek lehetnek? tegnap kinyitottam és egy szegecs alja leesett a földre. a felső zsanér ép, ráadásul kjvül van, nem látom honnan törhetett le.
ilyen szegecset úgyemléxem a kis bakelit alátéttel együtt lehet kapni b.bótban bár én imbusz fejű rozsdamentes csavart szokok rakni önzáró anyuval Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71933 Dátum: 2014 Május 20, 18:12:13 »

Én is gondolkoztam egy időben, nősüljek-e, míg másnak van felesége  Grin

én még nem is gondolkodtam  Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71932 Dátum: 2014 Május 20, 18:11:16 »

Sziasztok!

Kilincset cserélni nagy macera? Azt már megtaláltam, hogy egy csavar fogja (jól bent van az ajtó tömítésnél), és ha jól sejtem, azt kicsavarom, akkor ki kell akasztani az ajtónyitó szerkezetet, és csak ezután lehet a kilincs túlsó végét kihúzni? Mennyire bonyolult játék berakni egy újat? (magyarán, mennyire pepecs munka, és a csavarhúzón, két kezemen kívül miféle szerszám kell hozzá? Azért kérdem, mert nincs az utasoldalon kulcsos zár a kilincsben, és akkor már legyen lecserélve mind a kettő újra. Cheesy )

Köszönettel!
Széth
egyik kéz anuluszba behelyez csavar kicsavar kilincs előre megtol leesik  fellépőn pattan kocsialábeesik anyáz lehajol kipiszkál felvesz örül kezetmos  kezdőknek 19másodperc  Undecided

Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #71931 Dátum: 2014 Május 20, 17:07:50 »

Sziasztok!

Kilincset cserélni nagy macera? Azt már megtaláltam, hogy egy csavar fogja (jól bent van az ajtó tömítésnél), és ha jól sejtem, azt kicsavarom, akkor ki kell akasztani az ajtónyitó szerkezetet, és csak ezután lehet a kilincs túlsó végét kihúzni? Mennyire bonyolult játék berakni egy újat? (magyarán, mennyire pepecs munka, és a csavarhúzón, két kezemen kívül miféle szerszám kell hozzá? Azért kérdem, mert nincs az utasoldalon kulcsos zár a kilincsben, és akkor már legyen lecserélve mind a kettő újra. Cheesy )

Köszönettel!
Széth


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Lazlow
« Hozzászólás #71930 Dátum: 2014 Május 20, 16:22:35 »

Sziasztok!

Lekerültek a hengerfejek a mociról és szerencsére nincs egyik se elrepedve (duplaszívósak). Egyik hengernél kifújt, a többi okés. Kérdésem:
Mivel a hengereket is lehúzom így összerakásnál ajánlott új gyűrűkkel összerakni a motort (még akkor is ha a gyűrűknek semmi bajuk)?

Másik kérdés:
Blokk széthúzásnál minden esetben kell a gépmunka? Mert úgy nézem, hogy a blokkom még nem volt széthúzva. Fekete tömítő paszta van a blokkfelek között és pl. a generátor talp alatti fém tömítő lapban benne van a VW jel.

Azért kérdezem ezeket mert lassan ott tartok, hogy már mindegy, hogy idén 3 vagy 1 hónapot tudok menni az autóval és már szinte mindegy, hogy 300-ba lesz a motor vagy 500-ba. Undecided Lips Sealed De most 3-4 évig nem akarok műszaki problémát mert ami kicsit is szar volt az újra cseréltem az autón (és az autóban) és nem akarom, hogy egy blokk miatt besz*pjam.
Különösen úgy, hogy vastag olajsár van mindenhol, amit még a légszűrőbe is benyomott. A kartergáz szellőző cső nincs eltömődve, de vastagon olajsáros. Amikor az olajat engedtem le akkor a benzinszagon kívül (AC-t szétszedtem -> szar. Rendeltem újat) az olaj leeresztő tányéron (enyémen nincs középen leeresztő csavar) is vastagon volt az olajsár. Nemtudom milyen állapotban van a blokk belseje és ez aggaszt.

Köszönöm! SmileySmiley

Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 20, 16:31:05 írta Lazlow »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #71929 Dátum: 2014 Május 20, 14:30:21 »

Én is gondolkoztam egy időben, nősüljek-e, míg másnak van felesége  Grin


Szerintem autó sem kell, van másnak szép, és annak kell örülni. ;-)

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #71928 Dátum: 2014 Május 20, 12:58:01 »

a pillangó ablaknál milyen szegecsek lehetnek? tegnap kinyitottam és egy szegecs alja leesett a földre. a felső zsanér ép, ráadásul kjvül van, nem látom honnan törhetett le.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #71927 Dátum: 2014 Május 20, 12:35:32 »

Hogy a legegyszerűbb kicserélni egy rövid száraz váltót egy hosszú száraz váltóra Bogárban? Mik lehetnek a buktatók?
motor ki váltó ki
váltó végén lévö kupak amire bakot csavarozod az lehet más

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71926 Dátum: 2014 Május 20, 12:00:13 »

Hogy a legegyszerűbb kicserélni egy rövid száraz váltót egy hosszú száraz váltóra Bogárban? Mik lehetnek a buktatók?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #71925 Dátum: 2014 Május 20, 07:06:03 »


Amíg meleg az osztófej fedél addig nem csapódik le a bekerült vízből képződött pára. Ahogy levetted, kihűlt, után meg rácsapódott a pára. Nagyjából ez lehetett.

Meglehet... mivel tényleg mindent visszaraktam a helyére, megpucoltam, stb... Hmmm... tanulság.

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #71924 Dátum: 2014 Május 20, 07:04:32 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #71923 Dátum: 2014 Május 20, 07:02:19 »

örökérvényű törvény:
ami működik, azt ne basztasd!

elkúrtad, az van :-)))

Azért szerencséjére a végén beröffent és ugyanúgy duruzsolgatott, mint előtte... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71922 Dátum: 2014 Május 20, 00:08:59 »

Igen,a menetszél jó leszárítja,még az apróbb,eldugodtabb helyekről is kiveszi a vízet.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #71921 Dátum: 2014 Május 19, 23:57:18 »

a waxolást kézzel nagyon utálom...
Ezt én is nagyon utálom,én már ilyennel nem is foglalkozom,nincsen hozzá má türelmem. Grin
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #71920 Dátum: 2014 Május 19, 23:54:44 »

Igen,a menetszél jó leszárítja,még az apróbb,eldugodtabb helyekről is kiveszi a vízet.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #71919 Dátum: 2014 Május 19, 23:52:13 »

Azt mondják mosás után megéri menni pár kört hogy szellőzőn a bódé... hogy ez mennyire igaz azt nem tudom  Tongue

Igen,a menetszél jó leszárítja,még az apróbb,eldugodtabb helyekről is kiveszi a vízet.
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #71918 Dátum: 2014 Május 19, 23:49:23 »

Micsoda,a hétvégén még a Bömcit is lemostam,nézd meg mekkora tócsa áll az orránál! Wink

« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 19, 23:55:24 írta Nicole »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71917 Dátum: 2014 Május 19, 23:10:39 »

Micsoda,a hétvégén még a Bömcit is lemostam,nézd meg mekkora tócsa áll az orránál! Wink
Ilyenkor kell beállni a garázsba letakarni és rohasztani.  Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #71916 Dátum: 2014 Május 19, 23:05:53 »


Micsoda,a hétvégén még a Bömcit is lemostam,nézd meg mekkora tócsa áll az orránál! Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 [217] 218 219 220 221 222 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.