www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 20:42:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 211 212 213 214 215 [216] 217 218 219 220 221 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13215989 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71995 Dátum: 2014 Május 22, 16:41:19 »

Ez sem hülyeség.

De mondok még valamit. A Dellortokat Webereket műanyag úszókkal szerelik. Ezek már nem mai karbik és bizony az úszók is öregszenek. Találkoztam olyan esettel, hogy az évek óta jól üzemelő duplakarbis motor tavaly elkezdett fosul menni. Írtó sokat szívtunk vele, míg kiderült, hogy elszivacsosodott az úszó, ami megszívta magát benzinnel, így ömlött a benzin a motorba... De egy ilyen úszó is elkezdhet lepotyogtatni darabokat...

Akkor én megmondom mi a baj.
A normálisan adalékolt benzin szépen oldja fel a mocskokat a rendszerben. Először is az 5 éves szűrőt szórd ki aztán szépen pucolgassál. Szerintem nem ez lesz az utolsó.  Undecided

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71994 Dátum: 2014 Május 22, 16:40:41 »

Nos, megvolt az első átnézés, egyelőre nincs kézzelfogható eredmény.
A fúvókák tiszták voltak. Az úszóház alján voltak apró koszok, azt kitakarítottam. Az egyik szűrőben a karbinál volt több fekete trutyi (a másik tiszta volt), szerintem ott elkezdte oldani a benzincsövet, vagy mittudomén.
Most minden tiszta és a helyzet ugyanaz: nehezen indul melegen, padlógázra 1500-2000 fordulatról fullad (leállásig). Ha finoman adom a gázt, akkor felpörög és lehet vele menni is. A gyorsító fúvókák szemre ugyanannyit spriccelnek ugyanoda.
Alapjáraton úgy látom, hogy a 3-as henger nem dolgozik (illetve a másik oldalon is gyengébb az egyik, talán a kettes). Holnap megnézem a szelepeket, most melegen nem volt kedvem szétszedni.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71993 Dátum: 2014 Május 22, 16:35:50 »

A gyorsító spricniken van a legkisebb furat az egész karbiban (0,33). Lazán lehet ott dugulás, sőt csak részleges dugulás. Megnézném, hogy egyáltalán bespriccel-e gázadásra, ha igen, akkor mind ugyanoda lő-e, vagy esetleg valamelyik félrehord (ha valamelyik félre lő, vagy kevésbé intenzíven spriccel, akkor részlegesen dugult a cucc).
Szinkron: Ahhoz, hogy ilyen mértékű problémát okozzon a szinkron hiba, ahhoz annyira el kell mennie, hogy annak látható jelei vannak: lelazult rudazat anya, lelazult szívócsonk, stb.

Azon is gondolkodtam, hogy a karbiban is van egy szűrő. Azt is kiveszem, megnézem, hogy milyen.
A bejövő oldalon lévő benzinszűrő 4-5 éves, megérett a cserére, úgyhogy az biztosan megy a kukába. Az biztos, hogy kb 2 éve tisztán raktam fel a karbikat, azóta viszont belement a kocsiba legalább 12-15ekm, simán lehet, hogy valami foszlásnak indult. Este okosabb leszek.


1303LS
« Hozzászólás #71992 Dátum: 2014 Május 22, 16:31:17 »

Azon is gondolkodtam, hogy a karbiban is van egy szűrő. Azt is kiveszem, megnézem, hogy milyen.
A bejövő oldalon lévő benzinszűrő 4-5 éves, megérett a cserére, úgyhogy az biztosan megy a kukába. Az biztos, hogy kb 2 éve tisztán raktam fel a karbikat, azóta viszont belement a kocsiba legalább 12-15ekm, simán lehet, hogy valami foszlásnak indult. Este okosabb leszek.

Akkor én megmondom mi a baj.
A normálisan adalékolt benzin szépen oldja fel a mocskokat a rendszerben. Először is az 5 éves szűrőt szórd ki aztán szépen pucolgassál. Szerintem nem ez lesz az utolsó.  Undecided
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71991 Dátum: 2014 Május 22, 16:30:06 »

Rá kéne nézni arra a szűrőre. Ha a szűrő tiszta, akkor rohadt furcsa a helyzet és vagy a szűrő sérült, szétesett, elszakadt, vagy a szűrő után valami esik szét: benzincső, karbi valamelyik tömítése, karbiban lévő szűrő, stb.
Összességében furcsa a helyzet, mert anno én felszereléskor kipucoltam a karbikat, majd egy jó 100km után ismét. (Összeszerelés után tud még egy-két apró szennyeződés bejutni a karbiba, ami a szerelés során alakult ki, vagy került bele a rendszerbe. De az nem természetes, hogy rendszeresen kerül bele szutyok, hiszen van szűrő még a karbik csatlakozó csonkjánál is.

de hogy jut át a szűrőn? nekem is ez a gondom. ki tudja szakjtani valami nagyobb kosz?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #71990 Dátum: 2014 Május 22, 14:23:44 »

Azért én megnézném az AC-t és a benzincsövet a tank és a pumpa között. Dupla karbinál miért dugul el mindkettő? Sőt, lehet, hogy a tankkal kéne kezdeni, lehet, hogy az retkes...
de hogy jut át a szűrőn? nekem is ez a gondom. ki tudja szakjtani valami nagyobb kosz?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71989 Dátum: 2014 Május 22, 14:05:33 »

Most már simán leáll magától is. Alig indul be, érezni, hogy nem kap benzint. :-(

Azért én megnézném az AC-t és a benzincsövet a tank és a pumpa között. Dupla karbinál miért dugul el mindkettő? Sőt, lehet, hogy a tankkal kéne kezdeni, lehet, hogy az retkes...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71988 Dátum: 2014 Május 22, 13:26:15 »

Azon is gondolkodtam, hogy a karbiban is van egy szűrő. Azt is kiveszem, megnézem, hogy milyen.
A bejövő oldalon lévő benzinszűrő 4-5 éves, megérett a cserére, úgyhogy az biztosan megy a kukába. Az biztos, hogy kb 2 éve tisztán raktam fel a karbikat, azóta viszont belement a kocsiba legalább 12-15ekm, simán lehet, hogy valami foszlásnak indult. Este okosabb leszek.

nincs , gondolkodom hogy mit kellene még kipucolnod hogy elmúljanak ezek a nyűgök .. úszóházfedélben a csatlakozócsavar szűrője , vagy málik szét a fedéltömítés vagy a benzincső  Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71987 Dátum: 2014 Május 22, 13:24:05 »


nincs , gondolkodom hogy mit kellene még kipucolnod hogy elmúljanak ezek a nyűgök .. úszóházfedélben a csatlakozócsavar szűrője , vagy málik szét a fedéltömítés vagy a benzincső  Undecided

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71986 Dátum: 2014 Május 22, 13:13:43 »


én nem vagyok egy kétségbeesős ,de ezt az egész kócerájt kibasztam volna már rég a véresgecibe!  Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71985 Dátum: 2014 Május 22, 13:06:41 »

Most már simán leáll magától is. Alig indul be, érezni, hogy nem kap benzint. :-(

én nem vagyok egy kétségbeesős ,de ezt az egész kócerájt kibasztam volna már rég a véresgecibe!  Undecided

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71984 Dátum: 2014 Május 22, 12:57:12 »

Most már simán leáll magától is. Alig indul be, érezni, hogy nem kap benzint. :-(


Ugye nem erre a motorra mondat múltkor,h minden bogárba ilyet kellenne...... Evil

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71983 Dátum: 2014 Május 22, 12:51:38 »

Most már simán leáll magától is. Alig indul be, érezni, hogy nem kap benzint. :-(

én a múltkor úgy pucoltam ki. felülőrl amíg lehetett, lebontottam, mindent ki, kipucol, összerak, ég és föld. az úszóház is tele volt mocsokkal
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #71982 Dátum: 2014 Május 22, 11:49:19 »

Nem tudom. Olyan, mintha az indulás pillanatában megszűnne egy pillanatra a benzinellátás. Ha jobban felpörgetem a motort és kicsit hosszabban csúsztatom a kuplungot, akkor nincs ilyesmi. Emellett mintha kicsit nehezebben is indulna melegen, mint eddig.
Lehet, hogy valami sokadik dugulás. Hétvégén benzinszűrő csere, karbitisztítás, szelepállítás. Nem terveztem levenni a karbi fedelét, de ezek után ezt sem hagyom ki.

én a múltkor úgy pucoltam ki. felülőrl amíg lehetett, lebontottam, mindent ki, kipucol, összerak, ég és föld. az úszóház is tele volt mocsokkal

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71981 Dátum: 2014 Május 22, 11:18:58 »

Nem tudom. Olyan, mintha az indulás pillanatában megszűnne egy pillanatra a benzinellátás. Ha jobban felpörgetem a motort és kicsit hosszabban csúsztatom a kuplungot, akkor nincs ilyesmi. Emellett mintha kicsit nehezebben is indulna melegen, mint eddig.
Lehet, hogy valami sokadik dugulás. Hétvégén benzinszűrő csere, karbitisztítás, szelepállítás. Nem terveztem levenni a karbi fedelét, de ezek után ezt sem hagyom ki.

úszószint mitől változna?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #71980 Dátum: 2014 Május 22, 11:15:17 »

Gyorsítót meg tudom nézni, a szinkron nem gondolom, hogy változott (de úgysem tudom megnézni, csak szemre :-( ).

úszószint mitől változna?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71979 Dátum: 2014 Május 22, 10:37:37 »

Rackeve nem annyira jo Cheesy
RacALMAS.v dujvaros.

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71978 Dátum: 2014 Május 22, 10:33:14 »

Rackeve nem annyira jo Cheesy
RacALMAS.v dujvaros.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71977 Dátum: 2014 Május 22, 10:29:42 »



30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #71976 Dátum: 2014 Május 22, 10:26:57 »

Legközelebb vigyél magaddal egy kis jómagyarbenzint...... Grin


új számom van:20 592 5434
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71975 Dátum: 2014 Május 22, 09:15:11 »

Gyorsítót meg tudom nézni, a szinkron nem gondolom, hogy változott (de úgysem tudom megnézni, csak szemre :-( ).


Gyorsító pumpa? Szinkron?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71974 Dátum: 2014 Május 22, 09:13:06 »

Most olyat kezdett el a piros, hogy elinduláskor durván betorpan, majd igen nehezen indul újra. Csak elinduláskor ilyen, amúgy szépen gyorsul, alapjárat is rendben.
Úszószint lehet? (Weber karbik). Hétvégén úgyis szelepállítás, karbipucolás, akkor ránézek erre is.


Gyorsító pumpa? Szinkron?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71973 Dátum: 2014 Május 22, 09:02:49 »


Legközelebb vigyél magaddal egy kis jómagyarbenzint...... Grin

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71972 Dátum: 2014 Május 22, 08:45:12 »

Most olyat kezdett el a piros, hogy elinduláskor durván betorpan, majd igen nehezen indul újra. Csak elinduláskor ilyen, amúgy szépen gyorsul, alapjárat is rendben.
Úszószint lehet? (Weber karbik). Hétvégén úgyis szelepállítás, karbipucolás, akkor ránézek erre is.

Legközelebb vigyél magaddal egy kis jómagyarbenzint...... Grin


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71971 Dátum: 2014 Május 22, 08:41:25 »

Most olyat kezdett el a piros, hogy elinduláskor durván betorpan, majd igen nehezen indul újra. Csak elinduláskor ilyen, amúgy szépen gyorsul, alapjárat is rendben.
Úszószint lehet? (Weber karbik). Hétvégén úgyis szelepállítás, karbipucolás, akkor ránézek erre is.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #71970 Dátum: 2014 Május 21, 20:22:35 »

csináltunk kiccsabival olyan motort, hogy egy lógó főtengelyű blokkra ráépítettünk egy 1.6 kukázott hd garnitúrát, de az bevallottan azért volt, hogy meglássuk meddig bírja.
elég sokáig, pedig kapta az ívet rendesen.
arra óhajtottam célozni, hogy egy rendben lévő főtengelyű autónál, ha kopott a henger, akkor azt bátran lecserélheted.

á, mindegy, úgysem értitek.
inkább beleszarok a zongorába :-)
jah, csak az sem mindegy, kinek mi a "JÓ".
te eladtad jól, oszt mégis szerelni kell a kocsit, mert másnak az már a nem jó kategória Tongue Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71969 Dátum: 2014 Május 21, 19:51:22 »

Ajjaj, pont most akartam egy ilyesmit csinálni. Akkor lehet, hogy marad minden...
A bordóból átraknám a hosszúváltót a narancsba, illetve azt gondoltam, hogy blokkig visszabontom a 2 motort és ha nem találunk nagyobb problémát (mondjuk tati elugrik siófokra és megnézi :-)), akkor a bordó alig futottnak mondott 1,6-os hengereit átrakom a jó hengerfejekkel, majd mennének rá a dellortók. Így nem kellene kijönni a kertből és szállítgatni a blokkot a nem létező kocsimmal (hisz most csak ez a két menetképes kocsi van, meg az Ovál, de abba nem teszem bele :-)).
legalább te legyél hű az szmb szelleméhez, ha már mindenki papírkutya! (igen, én is)
:-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71968 Dátum: 2014 Május 21, 19:50:09 »

Én is Abessel értek egyet. Vagy ne basztassunk egy motort (esetleg tömítéscsere, beállítások, értelmes szintig átvizsgálás), vagy ha bontjuk, akkor csináljuk meg rendesen.
A nem lógó csapágyazású motorra dobni egy új HD-t (esetleg nagyobbat is), az pont az ami odavághat az enyhén kopott csapágyazásnak.
Sopronban van egy bogár, ami autórestaurátor műhely tulajdonosáé volt. A gyenge, kopott hengeres 1,3-ra rádobta az új 1,6 HD-t, mert amúgy jó az a motor még. Majd rövid időn belül meleg olajnál elkezdett pislákolni az olajnyomáslámpa... Gyorsan eladta a "felújított" motorral rendelkező bogarat, de előtte szerelt rá egy nagy külső olajhűtőt, hogy ne melegedjen be az olaj... Az új tulajék most árulják a "felújított" motorral bíró bogarat, ami már erősen csapágyas, de a leendő tulaj is úgy nyilatkozik róla, hogy szuper, mert fel van fúrva...
csináltunk kiccsabival olyan motort, hogy egy lógó főtengelyű blokkra ráépítettünk egy 1.6 kukázott hd garnitúrát, de az bevallottan azért volt, hogy meglássuk meddig bírja.
elég sokáig, pedig kapta az ívet rendesen.
arra óhajtottam célozni, hogy egy rendben lévő főtengelyű autónál, ha kopott a henger, akkor azt bátran lecserélheted.

á, mindegy, úgysem értitek.
inkább beleszarok a zongorába :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #71967 Dátum: 2014 Május 21, 19:41:19 »

Ajjaj, pont most akartam egy ilyesmit csinálni. Akkor lehet, hogy marad minden...
A bordóból átraknám a hosszúváltót a narancsba, illetve azt gondoltam, hogy blokkig visszabontom a 2 motort és ha nem találunk nagyobb problémát (mondjuk tati elugrik siófokra és megnézi :-)), akkor a bordó alig futottnak mondott 1,6-os hengereit átrakom a jó hengerfejekkel, majd mennének rá a dellortók. Így nem kellene kijönni a kertből és szállítgatni a blokkot a nem létező kocsimmal (hisz most csak ez a két menetképes kocsi van, meg az Ovál, de abba nem teszem bele :-)).
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71966 Dátum: 2014 Május 21, 19:31:47 »

Én is Abessel értek egyet. Vagy ne basztassunk egy motort (esetleg tömítéscsere, beállítások, értelmes szintig átvizsgálás), vagy ha bontjuk, akkor csináljuk meg rendesen.
A nem lógó csapágyazású motorra dobni egy új HD-t (esetleg nagyobbat is), az pont az ami odavághat az enyhén kopott csapágyazásnak.
Sopronban van egy bogár, ami autórestaurátor műhely tulajdonosáé volt. A gyenge, kopott hengeres 1,3-ra rádobta az új 1,6 HD-t, mert amúgy jó az a motor még. Majd rövid időn belül meleg olajnál elkezdett pislákolni az olajnyomáslámpa... Gyorsan eladta a "felújított" motorral rendelkező bogarat, de előtte szerelt rá egy nagy külső olajhűtőt, hogy ne melegedjen be az olaj... Az új tulajék most árulják a "felújított" motorral bíró bogarat, ami már erősen csapágyas, de a leendő tulaj is úgy nyilatkozik róla, hogy szuper, mert fel van fúrva...

mikor mondtam, hogy ez motorfelújítás?
működőképes lesz, oszt kész.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #71965 Dátum: 2014 Május 21, 12:13:28 »

Ilyen az, amikor hozzá nem értők "újítják fel" a motort.

"Rádobsz egy új henger/dugó szettet és örülsz." = motorfelújítás

mikor mondtam, hogy ez motorfelújítás?
működőképes lesz, oszt kész.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71964 Dátum: 2014 Május 21, 10:14:50 »

Próbáltam, hogy van-e röntgen szemem de sajnos nincs, így nem látok be a blokkba, hogy megnézzem a csapágyakat.  Grin
Ha röntgen szemed lenne akkor se mennél semmire, mert mérni kell.

Itt kifejezetten arra gondoltam, hogy ha jó akkor faszért kell basztatni. Ha meg bontod akkor mindenből új bele szakembernél és akkor megint rendben leszel.
Tehát kiveszed a motort felhívod pl. Tatit és megkérdezed mennyi pénzért nem küld el a pitlibe a szaroddal.

Minden más mint már írta fingfűrészelés.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #71963 Dátum: 2014 Május 21, 09:56:09 »

én fel szoktam rakni mérlegre a motort és ha annyi a súlya mint az enyémnek akkor biztos jó mert benne van minden .
Ennel egyszerubb, ha keresel rajta egy "VW" jelet, ha van rajta, akkor biztos jo, mert gyari.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #71962 Dátum: 2014 Május 21, 09:52:25 »

Próbáltam, hogy van-e röntgen szemem de sajnos nincs, így nem látok be a blokkba, hogy megnézzem a csapágyakat.  Grin
én fel szoktam rakni mérlegre a motort és ha annyi a súlya mint az enyémnek akkor biztos jó mert benne van minden .

Lazlow
« Hozzászólás #71961 Dátum: 2014 Május 21, 09:38:05 »

Minden bontás egy rontás, ami jó azt nem feltétlenül kell megjavítani.

Próbáltam, hogy van-e röntgen szemem de sajnos nincs, így nem látok be a blokkba, hogy megnézzem a csapágyakat.  Grin
Lazlow
« Hozzászólás #71960 Dátum: 2014 Május 21, 09:36:39 »


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #71959 Dátum: 2014 Május 21, 09:36:28 »


Sokszor láttam, hogy pár felújítottnak valami baja lesz a túrán, még a sosem érünk hozzá motorok mennek mennek mennek...



Ilyen az, amikor hozzá nem értők "újítják fel" a motort.

"Rádobsz egy új henger/dugó szettet és örülsz." = motorfelújítás


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #71958 Dátum: 2014 Május 21, 09:26:56 »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #71957 Dátum: 2014 Május 21, 09:07:41 »

Minden bontás egy rontás, ami jó azt nem feltétlenül kell megjavítani.
Nem elérhető Nicole
Hozzászólások: 119


« Hozzászólás #71956 Dátum: 2014 Május 21, 09:05:30 »


Oldalak: 1 ... 211 212 213 214 215 [216] 217 218 219 220 221 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.186 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.