www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 16:13:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13211727 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72235 Dátum: 2014 Június 04, 12:47:32 »

Ha ezt látta volna egy munakügyis, vagy környezetvédelmis, jól megb@sztak volna téged is és a kutat meg nagyon.
Nyilvánosan ezt a képet szerintem többet ne posztold.
Csak akkor szabad ilyet mosni, ha van rá külön engedély, ahhoz meg kell olajszeparátor, víztisztító stb., kb. olyan, mint a MÉH telepeken.
És oda nem kevés biztosítékot is le kellt tenni   -  5 - 10 millió rémlik  -  a környezetvédelmi bírságok fedezetéül. 

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72234 Dátum: 2014 Június 04, 12:41:55 »

nincs kiírva semmi ,megkérdeztem a kutast hogy nyakon vág-e ,csak a vállát emelte és váltott nekem százasokat...

Ha ezt látta volna egy munakügyis, vagy környezetvédelmis, jól megb@sztak volna téged is és a kutat meg nagyon.
Nyilvánosan ezt a képet szerintem többet ne posztold.
Csak akkor szabad ilyet mosni, ha van rá külön engedély, ahhoz meg kell olajszeparátor, víztisztító stb., kb. olyan, mint a MÉH telepeken.
És oda nem kevés biztosítékot is le kellt tenni   -  5 - 10 millió rémlik  -  a környezetvédelmi bírságok fedezetéül. 
Nem elérhető gtivasz
Hozzászólások: 26


« Hozzászólás #72233 Dátum: 2014 Június 04, 12:07:06 »

én még a lemezt is kihagynám és pasztáznék bár ez nem 60-100lóerős motor tán nem lazulna le a lendkerék  Undecided
Közben annyit sikerült kiderítenem, hogy 62 körül vezették be a papír helyett a lemez tömítést és ezzel egy időben a lendkeréken a főtengelyhez ütköző sík egy enyhe kúpfelület lett, jobb tömítést biztosítva.

Mikor levettem a lendkereket valami piros papírtömítés volt a főtengely végén, ha most lemezre váltok az lehet hogy megváltoztatja a főtengely játékát. Thesambán valaki azt írta, hogy kopott motort nem szabad ujra hézagolni. Pontos méretre nem emlékszem, de 3db vastagabb fajta lemez volt a főtengelyen.

Ha nem rakok lemezt csak pasztát, akkor meg lehet, hogy túl kevés lesz a hézag. Mit gondoltok a kopott motor hézagolásáról ennek tükrében?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72232 Dátum: 2014 Június 04, 11:43:22 »

nincs kiírva semmi ,megkérdeztem a kutast hogy nyakon vág-e ,csak a vállát emelte és váltott nekem százasokat...
Ez melegvizes?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72231 Dátum: 2014 Június 04, 10:13:45 »

nem tudok rá válaszolni, mert ezekhez az öreg vackokhoz nem értek, majd Callook megmondja.

Én nem papír tömítést raknék közé, mert az nem ad megfelelő és biztos alapot a lendkeréknek, a Reinz tömítés készletben lemez tömítés van, azt hiszem.

Egyébként pedig paszta, hiszen a gyár is sok helyen pasztára állt át 1974-től, amikor megjelentek a szilikononbázisú paszták. Erről eredeti műszaki infót is adtak ki, valahol a szambán megvan. 
én még a lemezt is kihagynám és pasztáznék bár ez nem 60-100lóerős motor tán nem lazulna le a lendkerék  Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72230 Dátum: 2014 Június 04, 10:09:40 »

lécci az alább leírt lendkerekes történetre válaszoljál,mert az engem is érdekel

nem tudok rá válaszolni, mert ezekhez az öreg vackokhoz nem értek, majd Callook megmondja.

Én nem papír tömítést raknék közé, mert az nem ad megfelelő és biztos alapot a lendkeréknek, a Reinz tömítés készletben lemez tömítés van, azt hiszem.

Egyébként pedig paszta, hiszen a gyár is sok helyen pasztára állt át 1974-től, amikor megjelentek a szilikononbázisú paszták. Erről eredeti műszaki infót is adtak ki, valahol a szambán megvan. 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72229 Dátum: 2014 Június 04, 09:42:39 »


lécci az alább leírt lendkerekes történetre válaszoljál,mert az engem is érdekel

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72228 Dátum: 2014 Június 04, 09:41:34 »


nincs kiírva semmi ,megkérdeztem a kutast hogy nyakon vág-e ,csak a vállát emelte és váltott nekem százasokat...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72227 Dátum: 2014 Június 04, 09:34:31 »

bár ez vált be a legjobban



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gtivasz
Hozzászólások: 26


« Hozzászólás #72226 Dátum: 2014 Június 04, 00:09:09 »

sziasztok,

szeretném a sokat látott SZMB közösség tanácsát kérni lendkerék ügyben. (1964 Bogár minden gyári)

Az illető lendkerék 180-as 6V önindítóval és nincs benne O-gyűrű, a probléma pedig, hogy a stifteknél szivárog az olaj. Gondolom ez nem egyedi eset. Papír tömítést persze raktunk a kuplung és a főtengely közé, de ennek ellenére átmegy rajta az olaj.

Valahol azt olvastam, hogy a nem o-gyűrűs lendkerékhez való főtengelyre nem lehet felrakni o-gyűrűs lendkereket utólag. Nem részletezték, hogy miért nem, itt ismeri valaki ennek a miértjét?

A terv az hogy a meglevő lendkerékbe beszúratok egy hornyot az o-gyűrűnek. Ezt nehezíti, hogy a lendkerékben gyárilag van egy beszúrás, de nem ott ahol az O-gyűrű helye szokott lenni, hanem egészen a szélén ahol a hézagoló lemezekkel találkozik a lendkerék, ezért csak egészen bent, a stift furatokhoz közel lehet beszurni egy hornyot, úgy, hogy anyag is maradjon. (Remélem érthetően írtam le a nyügömet  Undecided )

Van valami egyéb módszer az olajszivárgás megoldására, spéci tömítés, akármi?

Előre is köszi a választ!

Dani
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72225 Dátum: 2014 Június 04, 00:06:43 »

nekem is van 2-3 ilyen ládám amibe alkatrészek vannak   Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72224 Dátum: 2014 Június 04, 00:01:27 »


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72223 Dátum: 2014 Június 03, 23:54:40 »

bár ez vált be a legjobban
Ezt majd holnap. Van itt egy benzinkút 100 m-re. Most csak áztatok.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72222 Dátum: 2014 Június 03, 23:51:44 »

Ez mit tud? Hogy szedi le a 3 cm vastag olajsarat a blokkról?
sehogy arra  a másik megoldás való Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72221 Dátum: 2014 Június 03, 23:50:55 »

Ez rosszabb, mint egy disznóvágás.

<beszúrt kép törölve>

Ugyanitt, retro Brigéciol flakon 2000-ért eladó.... Tongue
bár ez vált be a legjobban

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72220 Dátum: 2014 Június 03, 23:49:54 »

én vettem gyerekfürdetőt  mert rosszul lettem a félnapos benzines mosogatástól   Undecided
Ez mit tud? Hogy szedi le a 3 cm vastag olajsarat a blokkról?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72219 Dátum: 2014 Június 03, 23:49:10 »

Ez rosszabb, mint egy disznóvágás.

<beszúrt kép törölve>

Ugyanitt, retro Brigéciol flakon 2000-ért eladó.... Tongue
én vettem gyerekfürdetőt  mert rosszul lettem a félnapos benzines mosogatástól   Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72218 Dátum: 2014 Június 03, 23:45:25 »

Ez rosszabb, mint egy disznóvágás.
De jol haladsz, ugyes vagy! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72217 Dátum: 2014 Június 03, 23:44:22 »

Ez rosszabb, mint egy disznóvágás.



Ugyanitt retro Brigéciol flakon 2000-ért eladó.... Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 04, 00:04:14 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72216 Dátum: 2014 Június 03, 23:42:35 »

Ez az enyémen van így elbaszva?
nem de ez is pestről jött   Undecided

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72215 Dátum: 2014 Június 03, 23:30:44 »

és amit ígértem : (nem is értem hogy mi a fasznak nyúlnak emberek bármihez ha ennyire baromarcúak) az állatja kihézagolta az elosztó menesztő tárcsáját ami arra lett kitalálva mint a hardy vagy a kardánkereszt hogy elnyelje a nem központos forgásból adodó feszülést remegést .Na ez nem nyelte el szétverte magát az elosztó teljesen lóg a tengely és tökre szétverte a remegő bütykös tengelyt a megszakító amit amúgy pár száz kilóméterenként állítani kellett  Cry
a képen egy persely látható ami kurvára nem kell az lenne a lényeg hogy a kis pörgettyű a gyújtáselosztó alján a kis stiften csúszkáljon
Ez az enyémen van így elbaszva?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72214 Dátum: 2014 Június 03, 23:29:22 »

na akkor ez készvan 3380 as fordulaton 30, 3500ason eccer elment 32fokig

 
 


[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72213 Dátum: 2014 Június 03, 23:28:46 »

és amit ígértem : (nem is értem hogy mi a fasznak nyúlnak emberek bármihez ha ennyire baromarcúak) az állatja kihézagolta az elosztó menesztő tárcsáját ami arra lett kitalálva mint a hardy vagy a kardánkereszt hogy elnyelje a nem központos forgásból adodó feszülést remegést .Na ez nem nyelte el szétverte magát az elosztó teljesen lóg a tengely és tökre szétverte a remegő bütykös tengelyt a megszakító amit amúgy pár száz kilóméterenként állítani kellett  Cry
a képen egy persely látható ami kurvára nem kell az lenne a lényeg hogy a kis pörgettyű a gyújtáselosztó alján a kis stiften csúszkáljon
Ez olyan, mint amikor Mork behegesztette a harsonát, mert mozgott a csúszkája.  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72212 Dátum: 2014 Június 03, 23:24:26 »

és amit ígértem : (nem is értem hogy mi a fasznak nyúlnak emberek bármihez ha ennyire baromarcúak) az állatja kihézagolta az elosztó menesztő tárcsáját ami arra lett kitalálva mint a hardy vagy a kardánkereszt hogy elnyelje a nem központos forgásból adodó feszülést remegést .Na ez nem nyelte el szétverte magát az elosztó teljesen lóg a tengely és tökre szétverte a remegő bütykös tengelyt a megszakító amit amúgy pár száz kilóméterenként állítani kellett  Cry
a képen egy persely látható ami kurvára nem kell az lenne a lényeg hogy a kis pörgettyű a gyújtáselosztó alján a kis stiften csúszkáljon

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72211 Dátum: 2014 Június 03, 23:18:03 »

szóval 1,5mm-rel szűkebbre vettem (awi-val behegesztettem )  de akkor már szinte nem is bírtak kirepülni a súlyok úgyhogy reszelgettem -1mm-esre és kipróbáltam a motoron... qrva annyát most max 22fokot húz úgyhogy lereszeltem még fél milimétert  holnap újból próbálom ,közben néztem hogy milyen szar a bütyök felülete tiszta ragya meg csík így azt is felpolíroztam..... és csináltam egy képet brúnónak hogy a test vezeték hova is van hegesztve.. a faszcsikám is televan, ennél valamivel rövidebb idő alatt legyártok egy elektronikus gyújtást
na akkor ez készvan 3380 as fordulaton 30, 3500ason eccer elment 32fokig

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72210 Dátum: 2014 Június 03, 21:13:19 »

..... és csináltam egy képet brúnónak hogy a test vezeték hova is van hegesztve..
Köszönöm szépen  Wink

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72209 Dátum: 2014 Június 03, 09:08:50 »

Tudja valaki, hogy a hátsó sárvédőkön hová kell esnie a lukaknak? Anno valaki feltette a korlátos lökös kifúrási rajzát is, de nem találom. Most belepróbáltam az after sárvédőbe a korlátos gömbölyű lököst és nagyon nem tudom eltalálni, hova kéne a felfogatási pontokat tenni... Lehet, hogy lökhárítótartó vas gyártás lesz?  Huh Undecided

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72208 Dátum: 2014 Június 02, 23:25:52 »

az új hengerszetthez  meg szinte muszáj széthúzni a blokkot és átnézni mindent tüzetesen  ha csak nem 2hete volt vonalbafúrás és főtengelyköszörülés....

Lesz... (legalább kicsit lefogyok)  Tongue

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72207 Dátum: 2014 Június 02, 23:23:13 »

Már megvan a csere-szet.
az új hengerszetthez  meg szinte muszáj széthúzni a blokkot és átnézni mindent tüzetesen  ha csak nem 2hete volt vonalbafúrás és főtengelyköszörülés....

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72206 Dátum: 2014 Június 02, 23:19:02 »

Ezt pont tudom, mer' aktualis volt a minap. A gyari leiras szerint a normalis boven alatta van, 0,9 mm a hibahatar, ott vege, csere, felujitas, akarmi.
Már megvan a csere-szet.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72205 Dátum: 2014 Június 02, 23:18:20 »

a gyűrűhézagot a henger tetejénél mérted ? mert a sok  04 körül van a gyári a 0,9 az már kopáshatár a főtengely lógás hossz irányba a két tized az is határ...
Közben megtaláltam a gépemen a Haynes-t és megnéztem (kicsit angolul van). Igen, fent mértem. Fekete is a dugattyú, mint az üszök. Vagy az nem attól van? Hengerfejek belülről ragacsosak (gyertyák is). Az olaj sosem fogyott, inkább több lett.  Cool

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72204 Dátum: 2014 Június 02, 23:05:15 »

Ezt pont tudom, mer' aktualis volt a minap. A gyari leiras szerint a normalis boven alatta van, 0,9 mm a hibahatar, ott vege, csere, felujitas, akarmi.
proti ott van a szeren Cheesy

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72203 Dátum: 2014 Június 02, 23:04:33 »

Bent van az asszony feje mellett a polcon, nem akarom felébreszteni.  Grin
Eddig mértem:
-főtengely lógászat 0,2 mm
- gyűrűhézag 0,9 mm (csak az egyik hengert néztem, csak a kompresszió gyűrűt)
a gyűrűhézagot a henger tetejénél mérted ? mert a sok  04 körül van a gyári a 0,9 az már kopáshatár a főtengely lógás hossz irányba a két tized az is határ...

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72202 Dátum: 2014 Június 02, 23:02:45 »

Idézet
- gyűrűhézag 0,9 mm
Ezt pont tudom, mer' aktualis volt a minap. A gyari leiras szerint a normalis boven alatta van, 0,9 mm a hibahatar, ott vege, csere, felujitas, akarmi.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72201 Dátum: 2014 Június 02, 22:49:37 »

bogaraskönyvek?
Bent van az asszony feje mellett a polcon, nem akarom felébreszteni.  Grin
Eddig mértem:
-főtengely lógászat 0,2 mm
- gyűrűhézag 0,9 mm (csak az egyik hengert néztem, csak a kompresszió gyűrűt)
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 02, 22:53:03 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72200 Dátum: 2014 Június 02, 22:44:55 »

Hol találok határértékeket főtengely, gyűrűhézag stb.-hez?
bogaraskönyvek?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72199 Dátum: 2014 Június 02, 22:43:01 »

Hol találok határértékeket főtengely, gyűrűhézag stb.-hez?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 02, 22:47:17 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72198 Dátum: 2014 Június 02, 22:23:16 »

És mi a f@sz az a nyúlvány a házon lefelé? Az másik osztón nincs? Mi van benne?
fogalmam nincs, a régi elosztókon van olyan,semmi usa cucc nincs ebbe . Undecided esetleg valami lefolyóka hogyha a kartergáz felnyom egy kis olajat az elosztóba ott kicsepeg és nem okoz beégést a megszakítóba és a vízpára sem tud bemenni rajta ,mert valami lemezből préselt duplafenekű dugó van benne.....
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 02, 22:36:44 írta tati »

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72197 Dátum: 2014 Június 02, 22:20:35 »

szóval 1,5mm-rel szűkebbre vettem (awi-val behegesztettem )  de akkor már szinte nem is bírtak kirepülni a súlyok úgyhogy reszelgettem -1mm-esre és kipróbáltam a motoron... qrva annyát most max 22fokot húz úgyhogy lereszeltem még fél milimétert  holnap újból próbálom ,közben néztem hogy milyen szar a bütyök felülete tiszta ragya meg csík így azt is felpolíroztam..... és csináltam egy képet brúnónak hogy a test vezeték hova is van hegesztve.. a faszcsikám is televan, ennél valamivel rövidebb idő alatt legyártok egy elektronikus gyújtást
És mi a f@sz az a nyúlvány a házon lefelé? Az másik osztón nincs? Mi van benne?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72196 Dátum: 2014 Június 02, 21:52:49 »

szóval 1,5mm-rel szűkebbre vettem (awi-val behegesztettem )  de akkor már szinte nem is bírtak kirepülni a súlyok úgyhogy reszelgettem -1mm-esre és kipróbáltam a motoron... qrva annyát most max 22fokot húz úgyhogy lereszeltem még fél milimétert  holnap újból próbálom ,közben néztem hogy milyen szar a bütyök felülete tiszta ragya meg csík így azt is felpolíroztam..... és csináltam egy képet brúnónak hogy a test vezeték hova is van hegesztve.. a faszcsikám is televan, ennél valamivel rövidebb idő alatt legyártok egy elektronikus gyújtást
[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 02, 21:59:24 írta tati »

Oldalak: 1 ... 205 206 207 208 209 [210] 211 212 213 214 215 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.