www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 21:36:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 206 207 208 209 210 [211] 212 213 214 215 216 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14869527 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72211 Dátum: 2014 Június 03, 23:18:03 »

szóval 1,5mm-rel szűkebbre vettem (awi-val behegesztettem )  de akkor már szinte nem is bírtak kirepülni a súlyok úgyhogy reszelgettem -1mm-esre és kipróbáltam a motoron... qrva annyát most max 22fokot húz úgyhogy lereszeltem még fél milimétert  holnap újból próbálom ,közben néztem hogy milyen szar a bütyök felülete tiszta ragya meg csík így azt is felpolíroztam..... és csináltam egy képet brúnónak hogy a test vezeték hova is van hegesztve.. a faszcsikám is televan, ennél valamivel rövidebb idő alatt legyártok egy elektronikus gyújtást
na akkor ez készvan 3380 as fordulaton 30, 3500ason eccer elment 32fokig

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72210 Dátum: 2014 Június 03, 21:13:19 »

..... és csináltam egy képet brúnónak hogy a test vezeték hova is van hegesztve..
Köszönöm szépen  Wink

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72209 Dátum: 2014 Június 03, 09:08:50 »

Tudja valaki, hogy a hátsó sárvédőkön hová kell esnie a lukaknak? Anno valaki feltette a korlátos lökös kifúrási rajzát is, de nem találom. Most belepróbáltam az after sárvédőbe a korlátos gömbölyű lököst és nagyon nem tudom eltalálni, hova kéne a felfogatási pontokat tenni... Lehet, hogy lökhárítótartó vas gyártás lesz?  Huh Undecided

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72208 Dátum: 2014 Június 02, 23:25:52 »

az új hengerszetthez  meg szinte muszáj széthúzni a blokkot és átnézni mindent tüzetesen  ha csak nem 2hete volt vonalbafúrás és főtengelyköszörülés....

Lesz... (legalább kicsit lefogyok)  Tongue

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72207 Dátum: 2014 Június 02, 23:23:13 »

Már megvan a csere-szet.
az új hengerszetthez  meg szinte muszáj széthúzni a blokkot és átnézni mindent tüzetesen  ha csak nem 2hete volt vonalbafúrás és főtengelyköszörülés....

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72206 Dátum: 2014 Június 02, 23:19:02 »

Ezt pont tudom, mer' aktualis volt a minap. A gyari leiras szerint a normalis boven alatta van, 0,9 mm a hibahatar, ott vege, csere, felujitas, akarmi.
Már megvan a csere-szet.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72205 Dátum: 2014 Június 02, 23:18:20 »

a gyűrűhézagot a henger tetejénél mérted ? mert a sok  04 körül van a gyári a 0,9 az már kopáshatár a főtengely lógás hossz irányba a két tized az is határ...
Közben megtaláltam a gépemen a Haynes-t és megnéztem (kicsit angolul van). Igen, fent mértem. Fekete is a dugattyú, mint az üszök. Vagy az nem attól van? Hengerfejek belülről ragacsosak (gyertyák is). Az olaj sosem fogyott, inkább több lett.  Cool

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72204 Dátum: 2014 Június 02, 23:05:15 »

Ezt pont tudom, mer' aktualis volt a minap. A gyari leiras szerint a normalis boven alatta van, 0,9 mm a hibahatar, ott vege, csere, felujitas, akarmi.
proti ott van a szeren Cheesy

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72203 Dátum: 2014 Június 02, 23:04:33 »

Bent van az asszony feje mellett a polcon, nem akarom felébreszteni.  Grin
Eddig mértem:
-főtengely lógászat 0,2 mm
- gyűrűhézag 0,9 mm (csak az egyik hengert néztem, csak a kompresszió gyűrűt)
a gyűrűhézagot a henger tetejénél mérted ? mert a sok  04 körül van a gyári a 0,9 az már kopáshatár a főtengely lógás hossz irányba a két tized az is határ...

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72202 Dátum: 2014 Június 02, 23:02:45 »

Idézet
- gyűrűhézag 0,9 mm
Ezt pont tudom, mer' aktualis volt a minap. A gyari leiras szerint a normalis boven alatta van, 0,9 mm a hibahatar, ott vege, csere, felujitas, akarmi.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72201 Dátum: 2014 Június 02, 22:49:37 »

bogaraskönyvek?
Bent van az asszony feje mellett a polcon, nem akarom felébreszteni.  Grin
Eddig mértem:
-főtengely lógászat 0,2 mm
- gyűrűhézag 0,9 mm (csak az egyik hengert néztem, csak a kompresszió gyűrűt)
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 02, 22:53:03 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72200 Dátum: 2014 Június 02, 22:44:55 »

Hol találok határértékeket főtengely, gyűrűhézag stb.-hez?
bogaraskönyvek?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72199 Dátum: 2014 Június 02, 22:43:01 »

Hol találok határértékeket főtengely, gyűrűhézag stb.-hez?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 02, 22:47:17 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72198 Dátum: 2014 Június 02, 22:23:16 »

És mi a f@sz az a nyúlvány a házon lefelé? Az másik osztón nincs? Mi van benne?
fogalmam nincs, a régi elosztókon van olyan,semmi usa cucc nincs ebbe . Undecided esetleg valami lefolyóka hogyha a kartergáz felnyom egy kis olajat az elosztóba ott kicsepeg és nem okoz beégést a megszakítóba és a vízpára sem tud bemenni rajta ,mert valami lemezből préselt duplafenekű dugó van benne.....
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 02, 22:36:44 írta tati »

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72197 Dátum: 2014 Június 02, 22:20:35 »

szóval 1,5mm-rel szűkebbre vettem (awi-val behegesztettem )  de akkor már szinte nem is bírtak kirepülni a súlyok úgyhogy reszelgettem -1mm-esre és kipróbáltam a motoron... qrva annyát most max 22fokot húz úgyhogy lereszeltem még fél milimétert  holnap újból próbálom ,közben néztem hogy milyen szar a bütyök felülete tiszta ragya meg csík így azt is felpolíroztam..... és csináltam egy képet brúnónak hogy a test vezeték hova is van hegesztve.. a faszcsikám is televan, ennél valamivel rövidebb idő alatt legyártok egy elektronikus gyújtást
És mi a f@sz az a nyúlvány a házon lefelé? Az másik osztón nincs? Mi van benne?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72196 Dátum: 2014 Június 02, 21:52:49 »

szóval 1,5mm-rel szűkebbre vettem (awi-val behegesztettem )  de akkor már szinte nem is bírtak kirepülni a súlyok úgyhogy reszelgettem -1mm-esre és kipróbáltam a motoron... qrva annyát most max 22fokot húz úgyhogy lereszeltem még fél milimétert  holnap újból próbálom ,közben néztem hogy milyen szar a bütyök felülete tiszta ragya meg csík így azt is felpolíroztam..... és csináltam egy képet brúnónak hogy a test vezeték hova is van hegesztve.. a faszcsikám is televan, ennél valamivel rövidebb idő alatt legyártok egy elektronikus gyújtást
[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 02, 21:59:24 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72195 Dátum: 2014 Június 02, 21:46:55 »

ilyen faszomságok vannak benne, és csak itt lehetett némi szűkítést végrehajtani

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72194 Dátum: 2014 Június 02, 21:42:03 »

huh ma nagyon beszopódtam ! Drága Stunt barátom rámbízott egy gyújtás elosztót hogy az előgyújtás szabályzását korlátozzam egy kicsit le .Gondoltam sima ügy ,megnézem mit művel hajlítok a röpsúly ütköző lábacsakáin újból mérem max 20 perc, hát nem annyira. Tegnap 3indításból 3féle alap és nagyfordulati előgyújtást mértem ,már a beszerelésnél is gyanus volt hogy alig fér fel a dugókulcs az elosztó alatt lévő kitüremkedéstől, na mindegy mondom nézzük  ... aztán nem a megszokott kép fogadott belül sem (amásodik képen láthatót vártam volna ..

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72193 Dátum: 2014 Június 02, 20:24:34 »

Azt még utána le kell mosni?
vízzel



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72192 Dátum: 2014 Június 02, 20:06:34 »

Nekem brigeciol gyonyoruen letakaritotta, persze elotte a nagy reszet lekapargattam egy spaklival/csavarhuzoval.
Azt még utána le kell mosni?

Nem elérhető nyakas
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #72191 Dátum: 2014 Június 02, 19:40:24 »

Üdvözlet Uraim!

Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek motorszerelő állvány tervrajza méretekkel, otthoni legyártásra kellene.

Segítséget előre is köszönök!

Üdv: Nyakas
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72190 Dátum: 2014 Június 02, 12:45:09 »

Azért ez rendesen lefúj a gyűrűknél...
Ez a henger biztos jól ment...  Undecided

<beszúrt kép törölve>
Nem csak ott. Szemmel láthatóan ferdén volt rajta a hengerfej. Gondolom a henger-talpnál valamit elnéztek. Gyanús, hogy az a hengerfej kuka.

Ehhez képest jól ment. Lehet, hogy még tíz évig elment volna.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 02, 12:52:35 írta Zoli »

Elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #72189 Dátum: 2014 Június 02, 12:31:07 »

Még jó, hogy nem szivárgott sehol... Undecided Remélem, menthető. 
Azért ez rendesen lefúj a gyűrűknél...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72188 Dátum: 2014 Június 02, 12:13:00 »

Blokk mosáshoz milyen folyadékot vegyek?
Nekem brigeciol gyonyoruen letakaritotta, persze elotte a nagy reszet lekapargattam egy spaklival/csavarhuzoval.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72187 Dátum: 2014 Június 02, 11:57:03 »

Blokk mosáshoz milyen folyadékot vegyek? Belül is tiszta ragacs.



Még jó, hogy nem szivárgott sehol... Undecided Remélem, menthető. 
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 02, 12:00:39 írta Zoli »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72186 Dátum: 2014 Június 01, 20:49:03 »

Az a motor, ami benne volt, gyakorlatilag szemétbe való. Ezt most nem ezért vagy azért mondom, hanem objektíve.

Az egyik hengerfejben egy db szelep valami miatt ki volt cserélve, minden más szelep vége szarrá kopva. Szelepvezetők szarrá kopva. A folyamatos kifújás miatt a hengerfej tömítő felülete teljesen rossz.


 A 16 db hengerfej csavarból 8 db ki volt szakadva a blokkból, természetesen a menetet is kihozva.

A hajtórudak MINDEN csapszegperselye durván ovális.

A hengerekben valami nagyon furcsa dugattyúk voltak, én még életemben nem láttam ilyet, szerintem valaki otthon öntötte őket, a gyűrűk pedig nagyjából 2 mm-es hézaggal voltak illesztve.

A csapágyakat nem néztem meg.

 Embarrassed

értem és elhiszem amit mondasz.
csak szarul érzem magam, mert nem akartam senkit átbaszni.
ha találkozol az érintettel, akkor add át, hogy "sajnálom"



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #72185 Dátum: 2014 Június 01, 20:47:15 »

Ulrich kapott egy jó motort. Mi a baj? :-)
Ulrich kapott gazdát.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72184 Dátum: 2014 Június 01, 20:37:37 »

Ulrich kapott egy jó motort. Mi a baj? :-)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72183 Dátum: 2014 Június 01, 19:59:48 »

És vigyáz is. Kb 100%-ban jól megfogalmaztad.
Az nem olyan nagy baj. Wink

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #72182 Dátum: 2014 Június 01, 19:57:14 »

Félek nem.Ezek a bogarak nemes egyszerüséggel elpusztultak.Egyre kevesebb a napi használatban lévő bogár,aki pedig hobbyból tartja költ is rá.
És vigyáz is. Kb 100%-ban jól megfogalmaztad.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #72181 Dátum: 2014 Június 01, 19:47:11 »

Félek nem.Ezek a bogarak nemes egyszerüséggel elpusztultak.Egyre kevesebb a napi használatban lévő bogár,aki pedig hobbyból tartja költ is rá.
yes

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #72180 Dátum: 2014 Június 01, 19:46:33 »

amikor az indexen meglattam a kocsit, a szine miatt azonnal pittyre tippeltem,
de hogy ennyire szarkupacot adott el (gondolom penzt is kert erte ) meglep .
meg kell verni .  Evil

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72179 Dátum: 2014 Június 01, 19:20:38 »

Félek nem.Ezek a bogarak nemes egyszerüséggel elpusztultak.Egyre kevesebb a napi használatban lévő bogár,aki pedig hobbyból tartja költ is rá.
most nem a 1-2milkás bogarakról beszélek hanem a kertvégéből előszedett 10-300ezer forintosokról ezek borzasztó katasztrófa megoldásokat/alkatrészeket tartalmaznak Undecided

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #72178 Dátum: 2014 Június 01, 19:10:40 »

sajnos egyre több ilyennel fogunk találkozni ,hiszen a bogarak 1%-át hordták szakszervízbe vagy szakértő szerelőhöz, a többit barmolták 40éven keresztül  Undecided
Félek nem.Ezek a bogarak nemes egyszerüséggel elpusztultak.Egyre kevesebb a napi használatban lévő bogár,aki pedig hobbyból tartja költ is rá.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72177 Dátum: 2014 Június 01, 19:07:59 »


Ha egy hajtórúd szétszakad, vagy szétrobban egy dugattyú ezt mondanám én is.

De ez a motor minden részletében rossz volt, maradjunk annyiban.

A váltóházban a kinyomó villa például nem is értem, hogy mi miatt nézett ki úgy, ahogy. A kuplungharang lyukasra volt flexelve, a kinyomóvilla tengelyének a perselye teljesen rosszul volt visszarakva, amit láthatott aki csinálta, mert utána kalapáccsal jól összeverte a bronz perselyt...
sajnos egyre több ilyennel fogunk találkozni ,hiszen a bogarak 1%-át hordták szakszervízbe vagy szakértő szerelőhöz, a többit barmolták 40éven keresztül  Undecided

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #72176 Dátum: 2014 Június 01, 18:55:46 »

Használtad.Hallotad, érezted, szagoltad.Egy idő után minden rezdülését ismerted.Ki más ismerné jobban az autoját mint a gazdája.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72175 Dátum: 2014 Június 01, 18:51:09 »



Ha egy hajtórúd szétszakad, vagy szétrobban egy dugattyú ezt mondanám én is.

De ez a motor minden részletében rossz volt, maradjunk annyiban.

A váltóházban a kinyomó villa például nem is értem, hogy mi miatt nézett ki úgy, ahogy. A kuplungharang lyukasra volt flexelve, a kinyomóvilla tengelyének a perselye teljesen rosszul volt visszarakva, amit láthatott aki csinálta, mert utána kalapáccsal jól összeverte a bronz perselyt...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #72174 Dátum: 2014 Június 01, 18:49:46 »


Most készül a motor, minimál költséggel, de van, amit meg kell csinálni, mert nem lehet máshogy összerakni.
Küldtem pü-t

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #72173 Dátum: 2014 Június 01, 18:48:24 »

Igen,ha kétévente szétkaptam volna a motort.
Használtad.Hallotad, érezted, szagoltad.Egy idő után minden rezdülését ismerted.Ki más ismerné jobban az autoját mint a gazdája.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #72172 Dátum: 2014 Június 01, 18:44:49 »

20 év együtt élés után ki más lenne a felelőse?
Igen,ha kétévente szétkaptam volna a motort.

Tóth Zoltán
Oldalak: 1 ... 206 207 208 209 210 [211] 212 213 214 215 216 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.