www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 11:29:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1794 1795 1796 1797 1798 [1799] 1800 1801 1802 1803 1804 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13165040 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8675 Dátum: 2006 Október 19, 13:10:05 »

ezt már akartam kérdezni, hogynormális-e. de akkor azt hiszem igen.
ha legalább pár óra állás után indítom az autót, a motor sokkal hangosabb. ilyenkor nem is merem a motort felpörgetni. kb 5-10-15 másodperc alatt elmúlik és normális hangja lesz.
mi a jó hozzáállás? alapjáraton megvárni hogy elmúljon, vagy felpörgetni, hogy elmúljon?
Ne öld...
Nekem is hangos a mitir egy darabig (mély dobogó hang...), aztán elmúlik. Én az olajnyomásra gyanaxom. Faterom, öcsém szerint még nagyon sokáig elketyeg ez a motor.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8674 Dátum: 2006 Október 19, 13:08:25 »

Jó napot.
Már őszülök, de rendesen. Ma reggel a négyes henger nem ment, melegedés után se, a gyertya meg zzírnovi új, na jó egy hetes.
Az ótó zabál, cserébe nem megy. Mi a jó francot csináljak akkor? gyertya+kábel csere? Gyertyám bosch, a kábel meg - csak, hogy szakszerű legyek -az a fekete, kis szoknyákkal a gyertyáknál.
segíccség. Cry

Szívócső előmelegítés kevés, el van kokszolódva (én is ezzel szívok, de már kezdem megszokni, a motort meg nem akarom/nincs időm szétdobni):
- tisztítás s.k.
- felújított cserére 1x ezerért
- új cső aranyáron

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8673 Dátum: 2006 Október 19, 12:56:14 »

Sajnos a hengerfej nagyon kevés olajat kap, mert egyszerűen ilyen a konstrukció. Ahogy a szelepemelők és a nyomórudak kopnak egyre kevesebb olaj jut fel a himbákig. Alapjáraton, amikor az olajnyomás 1 bar alatt van akkor szinte semmi olajat nem kap a himbatengely. Amikor az olajnyomás eléri a 2 bar-t akkor kezd valami feljutni a nyomórudakon. 

Ha abszolúte nincs olajnyomás, akkor iszonyatos hangja van a motornak alapjáraton, mert a főtengely csapágyak üresen futnak. Egy perc alatt szétverődik alapjáraton is.
ezt már akartam kérdezni, hogynormális-e. de akkor azt hiszem igen.
ha legalább pár óra állás után indítom az autót, a motor sokkal hangosabb. ilyenkor nem is merem a motort felpörgetni. kb 5-10-15 másodperc alatt elmúlik és normális hangja lesz.
mi a jó hozzáállás? alapjáraton megvárni hogy elmúljon, vagy felpörgetni, hogy elmúljon?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8672 Dátum: 2006 Október 19, 12:45:25 »

Mi van a filmmel?

azt is lefújtam  Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8671 Dátum: 2006 Október 19, 12:45:05 »

Nekem is van egy.....  Roll Eyes

azt is lefújtam  Wink
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #8670 Dátum: 2006 Október 19, 12:00:26 »

szeretnék én is unatkozni. amúgy én a busz kipu végeit fújtam le, mert már ocsmány volt, leégett róla...


hirtelen en is erre gondoltam  Tongue

aztan meg arra, hogy szep lett...

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8669 Dátum: 2006 Október 19, 11:59:01 »

szeretnék én is unatkozni. amúgy én a busz kipu végeit fújtam le, mert már ocsmány volt, leégett róla...

azt is lefújtam  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8668 Dátum: 2006 Október 19, 11:57:10 »

unatkoztam, kiszedtem, lecsiszóltam és lefújtam hőálló(600C) festékkel a kipuffomat (cigándikróm Evil)
már vissza is építettem Cheesy

szeretnék én is unatkozni. amúgy én a busz kipu végeit fújtam le, mert már ocsmány volt, leégett róla...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8667 Dátum: 2006 Október 19, 11:43:55 »

Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8666 Dátum: 2006 Október 19, 11:43:17 »

unatkoztam, kiszedtem, lecsiszóltam és lefújtam hőálló(600C) festékkel a kipuffomat (cigándikróm Evil)
már vissza is építettem Cheesy

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8665 Dátum: 2006 Október 19, 11:15:47 »

Esetleg egy szerelő?  Smiley

Jó napot.
Már őszülök, de rendesen. Ma reggel a négyes henger nem ment, melegedés után se, a gyertya meg zzírnovi új, na jó egy hetes.
Az ótó zabál, cserébe nem megy. Mi a jó francot csináljak akkor? gyertya+kábel csere? Gyertyám bosch, a kábel meg - csak, hogy szakszerű legyek -az a fekete, kis szoknyákkal a gyertyáknál.
segíccség. Cry
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8664 Dátum: 2006 Október 19, 10:49:33 »

Megtorpanás oka hogy a gyorsítószivattyú túl keveset szállít gázadásra!!


nekem az volta baj, hogytúl sokat szállított.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8663 Dátum: 2006 Október 19, 10:43:24 »

Jó napot.
Már őszülök, de rendesen. Ma reggel a négyes henger nem ment, melegedés után se, a gyertya meg zzírnovi új, na jó egy hetes.
Az ótó zabál, cserébe nem megy. Mi a jó francot csináljak akkor? gyertya+kábel csere? Gyertyám bosch, a kábel meg - csak, hogy szakszerű legyek -az a fekete, kis szoknyákkal a gyertyáknál.
segíccség. Cry

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #8662 Dátum: 2006 Október 19, 10:27:37 »

a kormányműnél van egy lengéscsillapító.Az is lehet szar.


Persze! De nekem ez is orvosolt, hasonló hibajelenséget, azért írtam le, mert az enyém is ugyenezt produkálta.... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8661 Dátum: 2006 Október 19, 09:46:11 »

Stunt!!

Te elképzelhetőnek tartod hogy egy motor olajnyomás nélkül több percig járjon? Összeraktam a motort a kenceficéddel.Nagyon fasza cucc.Valamikor visszaviszem.
Beindítottam de a hengerfej olaj nélkül maradt.Kérdés az hogy csak a hengerfej vagy az egész moci.Van benne olaj rendesen...

Sajnos a hengerfej nagyon kevés olajat kap, mert egyszerűen ilyen a konstrukció. Ahogy a szelepemelők és a nyomórudak kopnak egyre kevesebb olaj jut fel a himbákig. Alapjáraton, amikor az olajnyomás 1 bar alatt van akkor szinte semmi olajat nem kap a himbatengely. Amikor az olajnyomás eléri a 2 bar-t akkor kezd valami feljutni a nyomórudakon. 

Ha abszolúte nincs olajnyomás, akkor iszonyatos hangja van a motornak alapjáraton, mert a főtengely csapágyak üresen futnak. Egy perc alatt szétverődik alapjáraton is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8660 Dátum: 2006 Október 19, 09:39:38 »

Ilyet nekem is csinált első indításnál, pedig kitisztítottam a nyomórudakat, meg a himbasort. Aztán mentem vele vagy 40 km-és rendesen járt. SZVSZ kevés olaj kerül szelepfedél térbe, és amíg tiszta az olaj nem nagyon észrevehető.


Stunt!!

Te elképzelhetőnek tartod hogy egy motor olajnyomás nélkül több percig járjon? Összeraktam a motort a kenceficéddel.Nagyon fasza cucc.Valamikor visszaviszem.
Beindítottam de a hengerfej olaj nélkül maradt.Kérdés az hogy csak a hengerfej vagy az egész moci.Van benne olaj rendesen...
szeda_1970
« Hozzászólás #8659 Dátum: 2006 Október 19, 09:32:49 »

Stunt!!

Te elképzelhetőnek tartod hogy egy motor olajnyomás nélkül több percig járjon? Összeraktam a motort a kenceficéddel.Nagyon fasza cucc.Valamikor visszaviszem.
Beindítottam de a hengerfej olaj nélkül maradt.Kérdés az hogy csak a hengerfej vagy az egész moci.Van benne olaj rendesen...
szeda_1970
« Hozzászólás #8658 Dátum: 2006 Október 19, 09:27:38 »

igen érdekel! jövő hétfőn tudnék menni érte.

IS lehet!

(Érdekel kb. 10l étolaj, viszonylag tiszta?)
szeda_1970
« Hozzászólás #8657 Dátum: 2006 Október 19, 09:26:11 »

a kormányműnél van egy lengéscsillapító.Az is lehet szar.

Nekem a régi Bogim is művelt ilyet és a követekező segített rajta: Első kerekekről levenni a dísztárcsát (ha van, ha nincs ez átugorható!), kupak leszedés az agyról, imbusz meglazítása a csavaron, kicsir beteker, hogy ne lötyögjön a kerék, csavar visszahúz, imbusz visszatereker, kupak vissza, dísztárcsa vissza (ha van...) Ugyenez esetleg a másik oldalon is...
Kábé ennyi....
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8656 Dátum: 2006 Október 19, 09:23:17 »

Megtorpanás oka hogy a gyorsítószivattyú túl keveset szállít gázadásra!!


IS lehet!

(Érdekel kb. 10l étolaj, viszonylag tiszta?)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8655 Dátum: 2006 Október 19, 09:22:59 »

Mondjuk azért bármennyire fikázzuk tegyük hozzá hogy maga a látvány brutális! Ezzel egy találkozón nagyot lehetne ütni!

A hétköznapi használat már másik kérdés. Az biztos, hogy a teljesítmény növekmény, ami elérhető egy akár csak 0.5 bar-os túlnyomással elég csábító.
A TheSamba-n van sok komplett "turn key" turbós motor, amit csak be kell pattintani, befér minden a motortér fedél alá.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #8654 Dátum: 2006 Október 19, 09:21:28 »

- Ha nagyon rossz az út, akkor beszitál a kormány. Minden tekintetben pöpec a kormány, holtjáték, egyenesfutás, minden okés, de rázós úton 'nagyobb' sebesség esetén egy idő után elkezd rázni a kormány, lassítok és minden mehet tovább. Most cseréltük a harditárcsát, az tuti jó. Rossz futómübeállítás? 155/55R15-ös gumik vannak fent.

Nekem a régi Bogim is művelt ilyet és a követekező segített rajta: Első kerekekről levenni a dísztárcsát (ha van, ha nincs ez átugorható!), kupak leszedés az agyról, imbusz meglazítása a csavaron, kicsir beteker, hogy ne lötyögjön a kerék, csavar visszahúz, imbusz visszatereker, kupak vissza, dísztárcsa vissza (ha van...) Ugyenez esetleg a másik oldalon is...
Kábé ennyi....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
szeda_1970
« Hozzászólás #8653 Dátum: 2006 Október 19, 09:21:12 »

Megtorpanás oka hogy a gyorsítószivattyú túl keveset szállít gázadásra!!

noel-68!
1. Lehet túl szegény keveréktől is (aptom erre utalt, meg kell pumpálni, hogy elég benzin legyen.) Vagy szoruló gyújtásalaplap.
2. Rossz úton csinálja csak? Sima lengéscsillapító is lehet.
3. hőcserélő...
4. rudazat tartó gyűrű bent az alagútban (okosak szerint sokat számít) + rudazat beállítása
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8652 Dátum: 2006 Október 19, 09:18:15 »

A hétvégén sikerült pár kilométert beleraknom az autóba, pár kérdésem van
(nemrég raktunk bele egy AB-s motort, most bejáratom:)
- Induláskor, de úgy általában mindig ha gyorsítok alacsonyabb fordulatról, akkor megtorpan (már-már lassul). Ha hirtelen lenyomom a pedált tövig, és azonnal vissza ('pumpálok' rajta egyet), és utána ismét azonos helyzetből nyomom a pedált, akkor megindul nagyon szépen, sőt. Miből induljak ki hibakeresésnél?
- Ha nagyon rossz az út, akkor beszitál a kormány. Minden tekintetben pöpec a kormány, holtjáték, egyenesfutás, minden okés, de rázós úton 'nagyobb' sebesség esetén egy idő után elkezd rázni a kormány, lassítok és minden mehet tovább. Most cseréltük a harditárcsát, az tuti jó. Rossz futómübeállítás? 155/55R15-ös gumik vannak fent.
- Ha a kézifék jobboldalán lévő kart felhuzom, akkor büdi jön az utastérbe (kipuff gáz, de nem egyazegyben, csak úgy rossz illat). J cső lehet repedt? A fütésbowden elvileg nyitja a csappantyúkat, ha lent van a kar akkor nincs büdi.
- Mindhárom váltóbak elég szar már, ezt elfelejtettük lecsekkolni motorcserénél, most szívni fogunk a cserével, de a kérdés a következő: a váltókar iszonyat laza, nincs gond a sebességek kapcsolásával, de pl 3ban hangosan rezonál is.. Ha új bakok lesznek bent akkor még mit cseréljek, hogy a váltókar is biztosan álljon (vagy máshol van a gond, a váltószerkezetben?) Más autójában sebességben sem lötyög így...
Mára ennyi, köszi, üdvw
noel-68

noel-68!
1. Lehet túl szegény keveréktől is (aptom erre utalt, meg kell pumpálni, hogy elég benzin legyen.) Vagy szoruló gyújtásalaplap.
2. Rossz úton csinálja csak? Sima lengéscsillapító is lehet.
3. hőcserélő...
4. rudazat tartó gyűrű bent az alagútban (okosak szerint sokat számít) + rudazat beállítása

VW Beetle - the original since 1938
szeda_1970
« Hozzászólás #8651 Dátum: 2006 Október 19, 09:12:42 »

Mondjuk azért bármennyire fikázzuk tegyük hozzá hogy maga a látvány brutális! Ezzel egy találkozón nagyot lehetne ütni!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8650 Dátum: 2006 Október 19, 09:10:40 »

Ismeri valaki ezt a könyvet? Vaterán 3000 Ft.


E leghitványabb könyv.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8649 Dátum: 2006 Október 19, 09:10:12 »

Ez most pont olyan volt, mint valami guerilla marketing.  Grin

Tegnap vettünk egy ilyet, ma kirpóbálom. 348 Ft-ot megért lehet.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8648 Dátum: 2006 Október 19, 09:06:05 »

És ha tényleg komolyan gondolná akkor nem "tudjátok mibe" építené!  Evil

Ez csak egy tesztjárgány lehet. Ha valaki komolyan épít egy ilyet, akkorf azért a kasznit is rendbeszedi, leszedi a felesleges cuccokat: lökös, motorháztömítés, rendszám( Grin)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8647 Dátum: 2006 Október 19, 08:59:51 »

Ez csak egy tesztjárgány lehet. Ha valaki komolyan épít egy ilyet, akkorf azért a kasznit is rendbeszedi, leszedi a felesleges cuccokat: lökös, motorháztömítés, rendszám( Grin)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
szeda_1970
« Hozzászólás #8646 Dátum: 2006 Október 19, 08:55:33 »

Meg szarban van ha elered az eső!  Shocked

biztos jó, de undorítóan néz ki
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8645 Dátum: 2006 Október 19, 08:46:07 »

biztos jó, de undorítóan néz ki

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #8644 Dátum: 2006 Október 19, 08:43:30 »

Itt van egy közeli a másik oldalról.
szeda_1970
« Hozzászólás #8643 Dátum: 2006 Október 19, 08:41:13 »

Visszakaptam a tönkrement winchesterem.Szerencsére majdnem a felét sikerült az adatoknak megmenteni.
Elég sok bogaras kép volt rajta.Nem tudom ez a kép szerepelt-e már szmb-ben...
Mondjuk én nem így csinálnám.A turbó inkább alulra kerülne egy csőkígyó végére.Ez így brutál ronda!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8642 Dátum: 2006 Október 19, 08:23:13 »

Lehetőség szerint az SzMB rovatba szereléssel, javítással kapcsolatos dolgokat írjatok.

Van 100.000 topik, oda írjatok mindenféléket, rendben?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #8641 Dátum: 2006 Október 19, 08:09:04 »

???  Huh

milyen agip? ki mit kapott ??? és semmit  Huh

Nyertél a Tombolán, nálunk "mosóbérletet"??

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8640 Dátum: 2006 Október 19, 08:07:39 »

???  Huh

milyen agip? ki mit kapott ??? és semmit  Huh
lásd Tatabánya topik
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8639 Dátum: 2006 Október 19, 08:05:09 »

Üdvw!Remélem mindenki megkapta az Agipos cuccost ha lehet visszajelzést kérnék Wink

???  Huh

milyen agip? ki mit kapott ??? és semmit  Huh

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8638 Dátum: 2006 Október 19, 08:03:38 »

itt a kormánylenfgéscsillapító keresztben a tank (helye) alatt látszik
illetve épp csak félig látható. a pirosas


ennyire átrohadt a tankod, hogy átlátni rajta ?  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #8637 Dátum: 2006 Október 18, 23:47:40 »

Üdvw!Remélem mindenki megkapta az Agipos cuccost ha lehet visszajelzést kérnék Wink

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8636 Dátum: 2006 Október 18, 22:16:14 »

Igen, van benne ilyen. Ennek elhasználódása okozhatja ezekszerint? Vagy mi még?
nincs vele tapasztalatom, de szerintem igen
Oldalak: 1 ... 1794 1795 1796 1797 1798 [1799] 1800 1801 1802 1803 1804 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.