www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 15:30:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1793 1794 1795 1796 1797 [1798] 1799 1800 1801 1802 1803 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13168218 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8715 Dátum: 2006 Október 20, 08:51:21 »

Ma este téliesítettem a bogarat - bekapcsoltam a fütést Wink. Sajnos csak az egyik oldalon jön be a meleg, másikon semmi, szvsz a hőcserélő csappantyúja állhatott be (nagyon nehezen jár a kis fehér kar is).
Tavaly cseréltem le az F-es motort egy AR-re, a régi motoromon a hőcserélő kitünő volt.
Kérdés - érdemes nekiállni átszerelni sufni körülmények között, alap szerszámkészlettel? Kompatibilitási gondok nem léphetnek fel?
U.e. a kérdés kuplungtárcsára is, már nagyon csúszik szegénykém.
mennyi idő míg meleg levelgő jön elöl is a szélvédőre?
nálam hátul jön már 2-3 km múlva egyből. de elöl még csak hideg. (tegnapelött raktam össze a csöveket elöl) hoszabb úton még nem voltam azóta
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8714 Dátum: 2006 Október 19, 22:13:28 »

Ma este téliesítettem a bogarat - bekapcsoltam a fütést Wink. Sajnos csak az egyik oldalon jön be a meleg, másikon semmi, szvsz a hőcserélő csappantyúja állhatott be (nagyon nehezen jár a kis fehér kar is).
Tavaly cseréltem le az F-es motort egy AR-re, a régi motoromon a hőcserélő kitünő volt.
Kérdés - érdemes nekiállni átszerelni sufni körülmények között, alap szerszámkészlettel? Kompatibilitási gondok nem léphetnek fel?
U.e. a kérdés kuplungtárcsára is, már nagyon csúszik szegénykém.
A hőcserélő J csövének hosza, tehát a fő méret meghatározója szerénységem szerint a hengerfej hossza. Az viszont egyforma szerintem 1200-től 1600-ig.
Vagy bújj be a kocsi alá, mérd meg, majd a kiszedett mociét is mérd meg.
Ha a méretek egyeznek, egy szerelőaknából ki tudod cserélni a hőcserélőt, bár az elülső, a kocsi eleje felé néző kipufogócsatorna tőcsavarjaira menő anyát leszedni nem egyszerű, ahhoz 13-as csillagkulcs kell, ha jól emlékszem. Szerelőakna nélkül is lehet, de akkor jó magasan, de biztonságosan, jól bakold alá az autót.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #8713 Dátum: 2006 Október 19, 22:02:04 »

Ma este téliesítettem a bogarat - bekapcsoltam a fütést Wink. Sajnos csak az egyik oldalon jön be a meleg, másikon semmi, szvsz a hőcserélő csappantyúja állhatott be (nagyon nehezen jár a kis fehér kar is).
Tavaly cseréltem le az F-es motort egy AR-re, a régi motoromon a hőcserélő kitünő volt.
Kérdés - érdemes nekiállni átszerelni sufni körülmények között, alap szerszámkészlettel? Kompatibilitási gondok nem léphetnek fel?
U.e. a kérdés kuplungtárcsára is, már nagyon csúszik szegénykém.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #8712 Dátum: 2006 Október 19, 20:51:50 »

Vebasto busz állófűtés üzemanyag szivatyújához ki ért ? tudtok adni egy jó szerelőt ?

csodálkoznék, ha az nem kb. ugyanolyan kisnyomású kettyegő elektromos ac-cska lenne, mint amilyen pl. a barkas-kályhákon is van... cserébe viszont ezeket javítani nem nagyon lehet.
biztos, hogy annak van baja?
1303LS
« Hozzászólás #8711 Dátum: 2006 Október 19, 20:47:37 »

Egy új olajpumpa pár ezer forint!

Például.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8710 Dátum: 2006 Október 19, 20:46:40 »

Egy új olajpumpa pár ezer forint!

Szerintem egy olajcsere majd alkalom adtán egy olajnyomásmérő csatlakoztatása sokatmondó lehet.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #8709 Dátum: 2006 Október 19, 20:45:13 »

Vebasto busz állófűtés üzemanyag szivatyújához ki ért ? tudtok adni egy jó szerelőt ?
Ha jol tévedek Maresznak van ilyen tudos-szerelö embere!

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #8708 Dátum: 2006 Október 19, 20:41:40 »

sajnos ez benne van, hogy nem tudom ki hol csinálta.. meg hogy mit is  Undecided
Nagyon is elképzelhető hogy egy henger/dugó szett felrakásával oldották meg a felújítást.
Végülis az kopott 1.3hoz képest ment mint a barom.
AZtán ha a csapágyak ha a kopottak maradtak még kaptak egy kis plusz terhelést azért az már sok lehet.
Dehát ugye sok a ha, lehet hogy frankó az a motor és valami más lesz a megfejtés.
Szerintem egy olajcsere majd alkalom adtán egy olajnyomásmérő csatlakoztatása sokatmondó lehet.
1303LS
« Hozzászólás #8707 Dátum: 2006 Október 19, 20:37:42 »

Vebasto busz állófűtés üzemanyag szivatyújához ki ért ? tudtok adni egy jó szerelőt ?

Ha talász valakit akkor arra én is kíváncsi lennék.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8706 Dátum: 2006 Október 19, 20:36:49 »

Vebasto busz állófűtés üzemanyag szivatyújához ki ért ? tudtok adni egy jó szerelőt ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8705 Dátum: 2006 Október 19, 19:05:02 »

De egyébként nem csinál ilyet, csak akkor, a három hónap állás után csinált.
Elméletileg nem úgy néz ki a dolog, hogy a pumpa után a csapágyakig benne marad az olaj, tehát jó esetben a járatokban marad leállítás után bizonyos ideig? Vagy egyből visszafolyik a karterba mindig?


Minden a csapágyhézagoktól függ. Ha tökéletes, akkor sok (elégséges) marad ahhoz, hogy hosszú állás után ne kopogva induljon. Ha kicsit kopottabb, akkor már nem marad annyi.

Ha meg nagyon kopott....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8704 Dátum: 2006 Október 19, 16:20:42 »

A csapágyak "eleresztik" az olajat? Ha nincs nyomás, akkor akadálytalanul folyik ki az olaj az összes csapágyból, beleértve a vezérműtengely csapágyait is.

Az szokott lenni a probléma, hogy a csapágyhézag megnő és a gyári, kiskerekes pumpa nem tud annyit szállítani, hogy indítás után azonnal "kiolajozza" a csapágyhézagokat. Ekkor indítás után kopog, mintha hajtókaros lenne.

Sőt, a kicsit kopott fedelű pumpának akkora az illesztési hézaga, hogy a jól meghígult olajat másodpercekig nem tudja felszívni.  Talán egy 20W50-es olaj "orvosolná" ezt a problémát. A nagy illesztési hézag miatt (ha kap levegőt) akkor még a szívócsőből is visszafolyik az összes olaj a teknőbe.

De egyébként nem csinál ilyet, csak akkor, a három hónap állás után csinált.
Elméletileg nem úgy néz ki a dolog, hogy a pumpa után a csapágyakig benne marad az olaj, tehát jó esetben a járatokban marad leállítás után bizonyos ideig? Vagy egyből visszafolyik a karterba mindig?

VW Beetle - the original since 1938
szeda_1970
« Hozzászólás #8703 Dátum: 2006 Október 19, 15:55:59 »

Akkor tehát ha gyenge az olajnyomás az csapágykopásra utal? Ezt jó tudni mert a mercin is gyenge alapjáraton.Abban van óra is....

A fehér bogaramba a motor teljesen gyári és eredeti.Nem volt még soha szétszedve sem felújítva.15W40-es olajjal ezt a kopogást kb 2-3 másodpercig csinálja és soha nem gyulladt még ki az olajnyomás lámpa sem alapjáraton.

A csapágyak "eleresztik" az olajat? Ha nincs nyomás, akkor akadálytalanul folyik ki az olaj az összes csapágyból, beleértve a vezérműtengely csapágyait is.

Az szokott lenni a probléma, hogy a csapágyhézag megnő és a gyári, kiskerekes pumpa nem tud annyit szállítani, hogy indítás után azonnal "kiolajozza" a csapágyhézagokat. Ekkor indítás után kopog, mintha hajtókaros lenne.

Sőt, a kicsit kopott fedelű pumpának akkora az illesztési hézaga, hogy a jól meghígult olajat másodpercekig nem tudja felszívni.  Talán egy 20W50-es olaj "orvosolná" ezt a problémát. A nagy illesztési hézag miatt (ha kap levegőt) akkor még a szívócsőből is visszafolyik az összes olaj a teknőbe.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8702 Dátum: 2006 Október 19, 15:19:52 »

Ilyen kopogást nekem akkor művelt, mikor egyszer télen 3 hónapot állt egyhuzamban (lefolyt minden olaj). Nem lehet, hogy valahol eleresztik a csapágyak az olajat, de ha felépül, akkor jó neki?

A csapágyak "eleresztik" az olajat? Ha nincs nyomás, akkor akadálytalanul folyik ki az olaj az összes csapágyból, beleértve a vezérműtengely csapágyait is.

Az szokott lenni a probléma, hogy a csapágyhézag megnő és a gyári, kiskerekes pumpa nem tud annyit szállítani, hogy indítás után azonnal "kiolajozza" a csapágyhézagokat. Ekkor indítás után kopog, mintha hajtókaros lenne.

Sőt, a kicsit kopott fedelű pumpának akkora az illesztési hézaga, hogy a jól meghígult olajat másodpercekig nem tudja felszívni.  Talán egy 20W50-es olaj "orvosolná" ezt a problémát. A nagy illesztési hézag miatt (ha kap levegőt) akkor még a szívócsőből is visszafolyik az összes olaj a teknőbe.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8701 Dátum: 2006 Október 19, 15:14:06 »

Jó lenne hallani.
Ha az olajnyomás lassan épül fel a főcsapágyakon az baj. Ilyenkor komoly, erős kopogó hangja van, akkor jobb nem gázt adni neki, mert akkor nő a terhelése a csapágyaknak.
Majd meghallgatom.

Lehet, hogy kellene egy jobb vagy újabb olajpumpa. Mindenesetre ezek nem jó jelek.

Ilyen kopogást nekem akkor művelt, mikor egyszer télen 3 hónapot állt egyhuzamban (lefolyt minden olaj). Nem lehet, hogy valahol eleresztik a csapágyak az olajat, de ha felépül, akkor jó neki?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8700 Dátum: 2006 Október 19, 14:56:17 »

Hát igen. Biztos szép csöndben veri szét a csapágyakat  Smiley  
Tudomásom szerint pl. a Metabondot a hadiiparból vették át, kifogástalan, de olajhiányos motorok védelmére. Nomármost itten nem egészen eza eset forog fenn. Bár biztos csökkenti a súrlódást, ez igaz.
Én is hallottam Metabondos motort járni olaj nélkül - igaz csak filmen - de az nem zajongott éktelenül.

nem, de a generálig viszont nem az olajnyomás kezdeti hiánya miatt fog megpusztulni a motor
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8699 Dátum: 2006 Október 19, 14:56:01 »

Meg aztán ki újította fel? Mit ért az alatt, hogy felújítás? Milyen gépmunka volt? Milyen az ilesztés? Mi lett új benne? Lehet, hogy az olajszivattyút Klaus-Jurgen Weimar tette bele 1969-ben, Wolfsburgban.

Ezer a kérdés.

sajnos ez benne van, hogy nem tudom ki hol csinálta.. meg hogy mit is  Undecided
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8698 Dátum: 2006 Október 19, 14:55:06 »

Ettől még lehet gyenge az olajszivattyúd, vagy szökhet egy kicsit az olajnyomás a vezérmű tengelynél.....

jójó. csak megijedtem kicsit hogy olyan mint a kartertöréses. csak AZS azt másra mondta..

persze lehet gyenge simán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #8697 Dátum: 2006 Október 19, 14:47:32 »

Teljes bizalommal én sem tekintek ezekre a csodaszerekre

én aztán pláne nem, de pont azért írtam konkrét példát
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8696 Dátum: 2006 Október 19, 14:47:13 »

Ettől még lehet gyenge az olajszivattyúd, vagy szökhet egy kicsit az olajnyomás a vezérmű tengelynél.....


Meg aztán ki újította fel? Mit ért az alatt, hogy felújítás? Milyen gépmunka volt? Milyen az ilesztés? Mi lett új benne? Lehet, hogy az olajszivattyút Klaus-Jurgen Weimar tette bele 1969-ben, Wolfsburgban.

Ezer a kérdés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #8695 Dátum: 2006 Október 19, 14:46:07 »

A Metabond erre való, de a kopott motort nem generálozza meg  Smiley


nem, de a generálig viszont nem az olajnyomás kezdeti hiánya miatt fog megpusztulni a motor
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8694 Dátum: 2006 Október 19, 14:42:58 »

Ettől még lehet gyenge az olajszivattyúd, vagy szökhet egy kicsit az olajnyomás a vezérmű tengelynél.....

naaa. most leamortizáljátok itt nekem?? eddig még ott tartok hogy fel lett újítva nemrég, 1.6ra megcsinálva és melegszik. most meg ki akarjátok vágni vagy nagygenerál  Huh nemáár

nincs annak semmi baja! szépen megy, csak az első 10 másodpercben hangosabb mint utána. ez szerintem eddig is ilyen volt és vígan elment túlmelegedés nélkül 90el bárhova. január óta vagy 5000 km. Berlin egyhuzamban csak oda majd 1000..

 Huh Huh Cry
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8693 Dátum: 2006 Október 19, 14:37:10 »

naaa. most leamortizáljátok itt nekem?? eddig még ott tartok hogy fel lett újítva nemrég, 1.6ra megcsinálva és melegszik. most meg ki akarjátok vágni vagy nagygenerál  Huh nemáár

nincs annak semmi baja! szépen megy, csak az első 10 másodpercben hangosabb mint utána. ez szerintem eddig is ilyen volt és vígan elment túlmelegedés nélkül 90el bárhova. január óta vagy 5000 km. Berlin egyhuzamban csak oda majd 1000..

 Huh Huh Cry
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8692 Dátum: 2006 Október 19, 14:32:28 »

Vannak csodaszerek, de nem minden jó mindenre. Ide inkább valami beépűlő szilárd anyag tartalmú dolog kellene, mint a Slick a feflonnal, Liqui Moli - ez tán molibdén szulfitos.

Teljes bizalommal én sem tekintek ezekre a csodaszerekre, de volt már pozitív tapasztalatom egy váltóadalékkal ami tényleg olyan halkká tette a cuccot hogy csak.A sógorom öreg beállíthatatlan zenith karbiját meg egy karbipucoló lötty tette helyre olyan szinten hogy szinte hihetetlen.(bár ezzel egyidőben állt át a 98-asról a 95-ösre, de nem hiszem hogy ettől javult meg.)
1303LS
« Hozzászólás #8691 Dátum: 2006 Október 19, 14:26:26 »

mondjuk ilyen esetekben még egy alternatíva a metabond.
én egyszer egy off autóval kartertörés után (értsd 0 olajjal) kb. 10 km távolságból hazajöttem gond nélkül, mert előzőleg volt a motorban metabond
Teljes bizalommal én sem tekintek ezekre a csodaszerekre, de volt már pozitív tapasztalatom egy váltóadalékkal ami tényleg olyan halkká tette a cuccot hogy csak.A sógorom öreg beállíthatatlan zenith karbiját meg egy karbipucoló lötty tette helyre olyan szinten hogy szinte hihetetlen.(bár ezzel egyidőben állt át a 98-asról a 95-ösre, de nem hiszem hogy ettől javult meg.)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8690 Dátum: 2006 Október 19, 14:25:37 »

A Metabond erre való, de a kopott motort nem generálozza meg  Smiley

mondjuk ilyen esetekben még egy alternatíva a metabond.
én egyszer egy off autóval kartertörés után (értsd 0 olajjal) kb. 10 km távolságból hazajöttem gond nélkül, mert előzőleg volt a motorban metabond
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #8689 Dátum: 2006 Október 19, 14:21:18 »

jajj. eddig egész nyugodt voltam..  Undecided
na majd meglátjuk.. remélem hamarosan

mondjuk ilyen esetekben még egy alternatíva a metabond.
én egyszer egy off autóval kartertörés után (értsd 0 olajjal) kb. 10 km távolságból hazajöttem gond nélkül, mert előzőleg volt a motorban metabond
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8688 Dátum: 2006 Október 19, 14:17:11 »

hát ez az, hogy nem.a nívópálca szerint legalábbis.de ez a pumpa dolog...induláskor szépen világít az olajnyomás jelzőm, egy gázfröccs, és elaluszik.
Tán a pumpa tán?
vagy nem gáz ez.
nekem szimplaszívós, megpróbálom meglesni este...

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
matchbox
« Hozzászólás #8687 Dátum: 2006 Október 19, 14:11:17 »

Március idusán volt belérakva egy felujított szívócső, hm már elkoszolódott volna azóta?
Ha eszi es egeti az olajat a gepsarkany, akkor megeshet.
Nekem 1 hetvegembe kerult leszedni es kipucolni (duplaszivos hengerfejek). Ha megegyszer csinalnam, akkor PB palack meg disznoperzselovel esnek neki.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8686 Dátum: 2006 Október 19, 14:02:52 »

A pumpa nem rossz ötlet. Nem túl drága, és később bármiben bárhol használható.

jajj. eddig egész nyugodt voltam..  Undecided
na majd meglátjuk.. remélem hamarosan
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #8685 Dátum: 2006 Október 19, 13:47:35 »

Jó lenne hallani.
Ha az olajnyomás lassan épül fel a főcsapágyakon az baj. Ilyenkor komoly, erős kopogó hangja van, akkor jobb nem gázt adni neki, mert akkor nő a terhelése a csapágyaknak.
Majd meghallgatom.

Lehet, hogy kellene egy jobb vagy újabb olajpumpa. Mindenesetre ezek nem jó jelek.
jajj. eddig egész nyugodt voltam..  Undecided
na majd meglátjuk.. remélem hamarosan
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8684 Dátum: 2006 Október 19, 13:45:43 »

ezt már akartam kérdezni, hogynormális-e. de akkor azt hiszem igen.
ha legalább pár óra állás után indítom az autót, a motor sokkal hangosabb. ilyenkor nem is merem a motort felpörgetni. kb 5-10-15 másodperc alatt elmúlik és normális hangja lesz.
mi a jó hozzáállás? alapjáraton megvárni hogy elmúljon, vagy felpörgetni, hogy elmúljon?

Jó lenne hallani.
Ha az olajnyomás lassan épül fel a főcsapágyakon az baj. Ilyenkor komoly, erős kopogó hangja van, akkor jobb nem gázt adni neki, mert akkor nő a terhelése a csapágyaknak.
Majd meghallgatom.

Lehet, hogy kellene egy jobb vagy újabb olajpumpa. Mindenesetre ezek nem jó jelek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #8683 Dátum: 2006 Október 19, 13:37:06 »

Szívócső előmelegítés kevés, el van kokszolódva (én is ezzel szívok, de már kezdem megszokni, a motort meg nem akarom/nincs időm szétdobni):
- tisztítás s.k.
- felújított cserére 1x ezerért
- új cső aranyáron

Március idusán volt belérakva egy felujított szívócső, hm már elkoszolódott volna azóta?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8682 Dátum: 2006 Október 19, 13:36:06 »

SZVSZ egy 20W50 szerű olajjal tudnál egy kis időt nyerni, de a felújítás közeleg.  Sad

A Botondot egyébként erre találták ki anno, kopottabb motorokban jobb tömítőkészség, ill nagyobb ellenállás a megnövekedett szennyezőanyagokkal szemben. Zsigulitól Skodáig. Valamikor a 80-as években talán? Szerintem azóta változatlan. Gondolom a fő cél nem a kopás csökkentése volt.
De az sem baj, ha megeszik, mert nem drága.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #8681 Dátum: 2006 Október 19, 13:23:07 »

ezt már akartam kérdezni, hogynormális-e. de akkor azt hiszem igen.
ha legalább pár óra állás után indítom az autót, a motor sokkal hangosabb. ilyenkor nem is merem a motort felpörgetni. kb 5-10-15 másodperc alatt elmúlik és normális hangja lesz.
mi a jó hozzáállás? alapjáraton megvárni hogy elmúljon, vagy felpörgetni, hogy elmúljon?
SZVSZ egy 20W50 szerű olajjal tudnál egy kis időt nyerni, de a felújítás közeleg.  Sad
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8680 Dátum: 2006 Október 19, 13:21:50 »

Aztán miért? Bogárban megég?

Stunt most nemfigyelide:
Hát meg. Meg hamar öregszik, úgy vettem észre, és melegen 3-4 ezer múlva nem az igazi. Persze nem mértem meg (mivel is...), így inkább csak "érzés".
Stunt figyelhet már.
Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8679 Dátum: 2006 Október 19, 13:18:28 »

Aztán miért? Bogárban megég?

Olyat csak nemmondomki mibe' szabad tölteni... Smiley
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #8678 Dátum: 2006 Október 19, 13:16:59 »

Botondot neki!  Wink

Olyat csak nemmondomki mibe' szabad tölteni... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8677 Dátum: 2006 Október 19, 13:11:29 »

Ne öld...
Nekem is hangos a mitir egy darabig (mély dobogó hang...), aztán elmúlik. Én az olajnyomásra gyanaxom. Faterom, öcsém szerint még nagyon sokáig elketyeg ez a motor.
mitir=motor  Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #8676 Dátum: 2006 Október 19, 13:11:10 »

Botondot neki!  Wink

Ne öld...
Nekem is hangos a mitir egy darabig (mély dobogó hang...), aztán elmúlik. Én az olajnyomásra gyanaxom. Faterom, öcsém szerint még nagyon sokáig elketyeg ez a motor.
Oldalak: 1 ... 1793 1794 1795 1796 1797 [1798] 1799 1800 1801 1802 1803 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.164 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.