www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 19:02:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14815649 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74851 Dátum: 2015 Június 12, 22:58:02 »

No, reggel frissen benéztem a pedáltérbe, mit ad isten, a főfékhenger tüskéje tényleg majd csutkára kitekerve. Visszaállítottam, próbamenet. Minden jó, van pedálút, nem súrlódik, nem melegszik, fékez. Szereljük a másikat, ezért kint maradt a napon. Egyszer csak világít a féklámpa! Viszont nincs megragadva, egy kézzel tolható. Majd még estefelé megnézem a levegőt, hátha.
Rossz a gombája.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74850 Dátum: 2015 Június 12, 20:29:16 »

hi
ma délután kiszedtük a motort egy 71 es 1.3 ból
lendkerék, meg a szerkezet kicsit repedezett...plusz meg van égve
kapok képet róla majd.
ha cserélni kellene
mennyibe kerül egy lendkerék?
szokta valaki egyáltalán cserélni?

igazából a hiba ami miatt ki lett szedve a motor az az, h iszonyat hangja volt a motornak
vagy valaminek, zörgött kerepelt...
amikor kijött a motor, akkor szépen mozgott a lendkerék, és a rögzítő csavarját kézzel le lehetett csavarni

a kérdés csak az h mitől lazult le?
remélhetőleg csak azért mert valaki nem húzta meg előzőleg
mennyire gyakori ez a hiba?
mi okozhatja még ezt?
köszi

Akkor az egy száznyolcvanas szerkezet, meg tárcsa. Jó drága tud lenni,  boltban úgy harmincöt a lendkerék. Éppen ma kerültünk szembe hasonló problémával, csak kétszázas, ketőtizenötös méretben. Mivel egyik motorra sem akarunk 180-ast, lehet, eladó lesz, jó állapotban egy szett. Amúgy igen, szokta valaki cserélni, ha szükséges, akár hasonló megégés, akár méretváltás miatt. Lelazult lendkerékkel még nem találkozunk, vagy azért, mert eddig jól meg volt húzva, vagy azért, mert nem volt szétforgatva a motor. Gondolom.

Bácsi Győző
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74849 Dátum: 2015 Június 12, 19:15:25 »

hi
ma délután kiszedtük a motort egy 71 es 1.3 ból
lendkerék, meg a szerkezet kicsit repedezett...plusz meg van égve
kapok képet róla majd.
ha cserélni kellene
mennyibe kerül egy lendkerék?
szokta valaki egyáltalán cserélni?

igazából a hiba ami miatt ki lett szedve a motor az az, h iszonyat hangja volt a motornak
vagy valaminek, zörgött kerepelt...
amikor kijött a motor, akkor szépen mozgott a lendkerék, és a rögzítő csavarját kézzel le lehetett csavarni

a kérdés csak az h mitől lazult le?
remélhetőleg csak azért mert valaki nem húzta meg előzőleg
mennyire gyakori ez a hiba?
mi okozhatja még ezt?
köszi
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74848 Dátum: 2015 Június 12, 11:43:17 »

Kösz a tippeket. Holnap adok neki még egy esélyt.
No, reggel frissen benéztem a pedáltérbe, mit ad isten, a főfékhenger tüskéje tényleg majd csutkára kitekerve. Visszaállítottam, próbamenet. Minden jó, van pedálút, nem súrlódik, nem melegszik, fékez. Szereljük a másikat, ezért kint maradt a napon. Egyszer csak világít a féklámpa! Viszont nincs megragadva, egy kézzel tolható. Majd még estefelé megnézem a levegőt, hátha.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74847 Dátum: 2015 Június 11, 21:33:30 »

Kösz a tippeket. Holnap adok neki még egy esélyt.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74846 Dátum: 2015 Június 11, 20:28:26 »

Következő a gondom:
Megszorult a jobb hátsó fékem. Nem tudtam rögtön megállni, mire sikerült helyet találni, már megmelegedett a fékolaj, az összes kerék fogott, valószínűleg a meleg hatására az egyik elő csapágy meg is adta magát, mondjuk sohasem tetszett, pedig új volt... Kicseréltem. Másnap a próbaúton a másik első csapágy kezdett melegedni, pár kilométer után megint megszorultak a fékek. Csapágy ki. Csak egy rövid próbaútra volt lehetőségem, a fékek még mindig szorulnak. Reggel két ujjal kihúztam a bogarat a garázsból, teljesen könnyen gurul. A napon negyed óra múlva elkezdett világítani a féklámpa... Nyomtam párat a fékpedálon, elaludt. Kis idő múlva megint. A kocsi gurul.. Mi a bánat lehet a baja? Már a főfékhengert is gyanúba vettem, az is új ugyan, de állt egy darabig a polcon. A pedál kemény. kicsit nagyon is, erős nyomásra megy csak be. Ja, az elsők tárcsafékek, ha számít..
A kerékcsapágyat vissza kell engedni egy negyed fordulatot.  Nem baj ha lóg hisz üzem közben tökéletes. A fék az rejtély. Töbször jártam így. Már arra gondoltam, hogy a főfékhenger rudazatánál alakul ki a hiba. Ott is állítható a pedál holtjátéka. Röviden írom. Nem dolgozik a karmantyú teljes hosszon. Nem megy kellően hátra, hogy a fékpofák vissza tudják nyomni a fékolajat a tartályba.
1303LS
« Hozzászólás #74845 Dátum: 2015 Június 11, 20:27:37 »

Következő a gondom:
Megszorult a jobb hátsó fékem. Nem tudtam rögtön megállni, mire sikerült helyet találni, már megmelegedett a fékolaj, az összes kerék fogott, valószínűleg a meleg hatására az egyik elő csapágy meg is adta magát, mondjuk sohasem tetszett, pedig új volt... Kicseréltem. Másnap a próbaúton a másik első csapágy kezdett melegedni, pár kilométer után megint megszorultak a fékek. Csapágy ki. Csak egy rövid próbaútra volt lehetőségem, a fékek még mindig szorulnak. Reggel két ujjal kihúztam a bogarat a garázsból, teljesen könnyen gurul. A napon negyed óra múlva elkezdett világítani a féklámpa... Nyomtam párat a fékpedálon, elaludt. Kis idő múlva megint. A kocsi gurul.. Mi a bánat lehet a baja? Már a főfékhengert is gyanúba vettem, az is új ugyan, de állt egy darabig a polcon. A pedál kemény. kicsit nagyon is, erős nyomásra megy csak be. Ja, az elsők tárcsafékek, ha számít..
Nincs holtjáték a pedálnál, vagy valamiért nem jön vissza a főfékhenger. Vagy szar a főfékhenger.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74844 Dátum: 2015 Június 11, 20:12:39 »

Következő a gondom:
Megszorult a jobb hátsó fékem.
Levegős.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74843 Dátum: 2015 Június 11, 20:02:53 »

Következő a gondom:
Megszorult a jobb hátsó fékem. Nem tudtam rögtön megállni, mire sikerült helyet találni, már megmelegedett a fékolaj, az összes kerék fogott, valószínűleg a meleg hatására az egyik elő csapágy meg is adta magát, mondjuk sohasem tetszett, pedig új volt... Kicseréltem. Másnap a próbaúton a másik első csapágy kezdett melegedni, pár kilométer után megint megszorultak a fékek. Csapágy ki. Csak egy rövid próbaútra volt lehetőségem, a fékek még mindig szorulnak. Reggel két ujjal kihúztam a bogarat a garázsból, teljesen könnyen gurul. A napon negyed óra múlva elkezdett világítani a féklámpa... Nyomtam párat a fékpedálon, elaludt. Kis idő múlva megint. A kocsi gurul.. Mi a bánat lehet a baja? Már a főfékhengert is gyanúba vettem, az is új ugyan, de állt egy darabig a polcon. A pedál kemény. kicsit nagyon is, erős nyomásra megy csak be. Ja, az elsők tárcsafékek, ha számít..

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74842 Dátum: 2015 Június 10, 09:47:11 »

Igen. Elejétől fogva figyelem milyen szépen elbeszélnek egymás mellett  Wink
jaja  a hengerfejes témára emlékeztem de az nem is itt van. Undecided

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74841 Dátum: 2015 Június 10, 08:09:54 »

szerintem ő egyáltalán nem beszélt hengerfejről, csak torziós futóműről, nem?
Igen. Elejétől fogva figyelem milyen szépen elbeszélnek egymás mellett  Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74840 Dátum: 2015 Június 10, 06:37:16 »

szerintem ő egyáltalán nem beszélt hengerfejről, csak torziós futóműről, nem?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74839 Dátum: 2015 Június 10, 06:27:16 »

a perselycsere a munka akkor mi a munkadíj   Undecided  egy darab hengerfej?  mert egy pár hengerfejben 8db szelepvezető amit cserélni meg van 8db szelepülés amit marni szoktam  és mondjuk  a 4 szívószelepet szoktam köszörültetni meg rakok 4új kipuszelepet... esetleg a menetjavítások...
szerintem ő egyáltalán nem beszélt hengerfejről, csak torziós futóműről, nem?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74838 Dátum: 2015 Június 09, 22:15:52 »

textil persely volt 4000/db+ 6 ora munkadij
mi az hogy textil persely? nem is hallottam még ilyet pláne nem bogárban, bogárhengerfejben meg aztán végképp nem? és mit csináltak 6órán keresztül?
beledugták a perselyt ?
« Utoljára szerkesztve: 2015 Június 09, 22:17:47 írta tati »

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74837 Dátum: 2015 Június 09, 21:37:44 »

a perselycsere a munka akkor mi a munkadíj   Undecided  egy darab hengerfej?  mert egy pár hengerfejben 8db szelepvezető amit cserélni meg van 8db szelepülés amit marni szoktam  és mondjuk  a 4 szívószelepet szoktam köszörültetni meg rakok 4új kipuszelepet... esetleg a menetjavítások...
textil persely volt 4000/db+ 6 ora munkadij
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74836 Dátum: 2015 Június 09, 21:23:27 »

34e-be fájt a négy perselycsere +munkadíj
a perselycsere a munka akkor mi a munkadíj   Undecided  egy darab hengerfej?  mert egy pár hengerfejben 8db szelepvezető amit cserélni meg van 8db szelepülés amit marni szoktam  és mondjuk  a 4 szívószelepet szoktam köszörültetni meg rakok 4új kipuszelepet... esetleg a menetjavítások...

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74835 Dátum: 2015 Június 09, 20:26:26 »

Te Maresz! Annak a felálló trombitának milyen hangja van a bogáron?
Most néztem az eladó kéken, hogy olyan van? Nagyon király!  Grin

<beszúrt kép törölve>
verseny kozbe jo...
Nyilvan utcara szar

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74834 Dátum: 2015 Június 09, 19:54:54 »

10-100eft
34e-be fájt a négy perselycsere +munkadíj
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74833 Dátum: 2015 Június 08, 07:03:01 »

Borzalmas...  Grin

Pontosan...  Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74832 Dátum: 2015 Június 08, 06:20:46 »

Jópofa megoldás. Még nem láttam így.
Köszönöm! Én sem, saját agyalmány  Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74831 Dátum: 2015 Június 08, 00:22:01 »

Borzalmas...  Grin
és akkor még nagyon finoman fogalmaztál  Roll Eyes

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74830 Dátum: 2015 Június 07, 22:53:12 »

Te Maresz! Annak a felálló trombitának milyen hangja van a bogáron?
Most néztem az eladó kéken, hogy olyan van? Nagyon király!  Grin

<beszúrt kép törölve>
Borzalmas...  Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74829 Dátum: 2015 Június 07, 22:36:20 »

nekem versenyen már vannak gondjaim....Cheesy 150fok utolsó körbe
Te Maresz! Annak a felálló trombitának milyen hangja van a bogáron?
Most néztem az eladó kéken, hogy olyan van? Nagyon király!  Grin


Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74828 Dátum: 2015 Június 07, 22:14:06 »

..és a szenzor
Jópofa megoldás. Még nem láttam így.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74827 Dátum: 2015 Június 07, 12:19:31 »

Termosztát benn van és működik is?
Elméletileg igen. Gyakorlatilag működött mikor próbáltam hőlégfúvóval.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74826 Dátum: 2015 Június 07, 12:13:26 »

76,5C volt a max.   A motor terhelését gyönyörűen azonnal leköveti Wink
Termosztát benn van és működik is?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74825 Dátum: 2015 Június 07, 11:05:39 »

Mennyit mutatott?
76,5C volt a max.   A motor terhelését gyönyörűen azonnal leköveti Wink
 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74824 Dátum: 2015 Június 07, 10:36:20 »

Minden a helyén. Tegnap 300km-en tesztelve. Szerintem OK Cheesy Az elhelyezése:
Mennyit mutatott?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74823 Dátum: 2015 Június 07, 09:06:33 »

..és a szenzor

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74822 Dátum: 2015 Június 07, 09:04:28 »

A kábel elhelyezése:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74821 Dátum: 2015 Június 07, 09:02:55 »

Most jöttem fel a műhelyből. Az olajhőfok mérésével foglalatoskodom.(kicsit másképp a magam módján Grin) Műszer a helyén ,szenzor kábel behúzva. A szenzor még a levegőben lóg (szerelőaknában). Beépítése ha minden jól megy holnap Cheesy Cheesy Cheesy
Minden a helyén. Tegnap 300km-en tesztelve. Szerintem OK Cheesy Az elhelyezése:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74820 Dátum: 2015 Június 05, 22:21:03 »

Dobj bele egy csülköt!  Grin
vagy kettőt Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74819 Dátum: 2015 Június 05, 21:43:57 »

nekem versenyen már vannak gondjaim....Cheesy 150fok utolsó körbe
Dobj bele egy csülköt!  Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74818 Dátum: 2015 Június 05, 16:37:45 »

nekem 90fokos olajnál a legszebb a hagja,és kb ott a legerősebb és az alapjárat a legszebb . álltalánosságban a 80-100 fok között jó....
nekem versenyen már vannak gondjaim....Cheesy 150fok utolsó körbe

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74817 Dátum: 2015 Június 04, 23:01:19 »

nekem 90fokos olajnál a legszebb a hagja,és kb ott a legerősebb és az alapjárat a legszebb . álltalánosságban a 80-100 fok között jó....
Köszönöm! Szombaton meglátom útban Veresegyház felé Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74816 Dátum: 2015 Június 04, 22:53:35 »

Infóra lenne szükségem. Meg tudja mondani valaki ,hogy hány fokos a motorolaj üzem közben? (szélsőségektől eltekintve)
-városban
-városon kívül
Kíváncsi lennék mert mostanra raktam össze a gépet és be is melegítettem egy pár km-rel az imént Cheesy.
Profik előnyben  Grin
nekem 90fokos olajnál a legszebb a hagja,és kb ott a legerősebb és az alapjárat a legszebb . álltalánosságban a 80-100 fok között jó....

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74815 Dátum: 2015 Június 04, 22:15:03 »

Infóra lenne szükségem. Meg tudja mondani valaki ,hogy hány fokos a motorolaj üzem közben? (szélsőségektől eltekintve)
-városban
-városon kívül
Kíváncsi lennék mert mostanra raktam össze a gépet és be is melegítettem egy pár km-rel az imént Cheesy.
Profik előnyben  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #74814 Dátum: 2015 Június 04, 22:12:25 »

FFPP-t neki!  Grin

Ha segítesz.......  Grin Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #74813 Dátum: 2015 Június 04, 21:57:36 »

Gumibá segítségével feléledni látszik álmából a bogárkám.
Megtette az első métereket jó pár év után. Igaz, kötélvégen.
Lemostuk, kicsit csillog is  Grin Grin

Átnézés, vizsga, átírás, és robogunk majd a nyáron sokat!! Cheesy Cheesy

Szuper!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74812 Dátum: 2015 Június 04, 15:51:30 »

Gumibá segítségével feléledni látszik álmából a bogárkám.
Megtette az első métereket jó pár év után. Igaz, kötélvégen.
Lemostuk, kicsit csillog is  Grin Grin

Átnézés, vizsga, átírás, és robogunk majd a nyáron sokat!! Cheesy Cheesy

FFPP-t neki!  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.