www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:20:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13199145 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74555 Dátum: 2015 április 23, 21:29:11 »

Leginkább a betonkeverő + kavics kombóra emlékszem.

Volt már téma többször tank belső felületének tisztításáról meg védelméről is valami csoda szer társaságában,  valaki emlékszik ki rakta be ide vagy mi volt a neve?  Keresővel nem találom a bejegyzést itt a fórumon.  Wink
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #74554 Dátum: 2015 április 23, 21:20:03 »

Volt már téma többször tank belső felületének tisztításáról meg védelméről is valami csoda szer társaságában,  valaki emlékszik ki rakta be ide vagy mi volt a neve?  Keresővel nem találom a bejegyzést itt a fórumon.  Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74553 Dátum: 2015 április 23, 20:57:57 »

ennek valahogy így kéne kinéznie: (a maradék nincs a karbiban?)
<beszúrt kép törölve>

megnézem otthon lehet hogy maradt még 6 voltosom pluszban.
Köszönöm szépen előre is! nincs maradék a karbiban. Ezek szerint így vettem Tongue

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #74552 Dátum: 2015 április 23, 20:39:44 »

Sziasztok! Szétkaptam a karbit ,a pillangó tengelye minimálisan lógott ,perselyezéssel orvosolva. Automata szívató profin működik ,karbi falsot nem szív. Alapjárat még sem fasza. Viszont a mágnesszelepet kitekerve érdekes dolgot fedeztem fel. A tengely vége szerintem hiányos. Okozhat ez alapjárati problémát? Ha a gyújtást ráadom meghúz ez így rendben. (ekkor nem tök mindegy ,hogy állandóan húzva van vagy nincs meg a vége a szelepnek? ,úgy sincs zárva.) Valaki meg tudja mondani mi a szar hiányzik a végéről? Esetleg fénykép erről a szelepről? jöhet az emailomra is.
VALAKINEK ELADÓ? ,és ami a legfontosabb:6V

ennek valahogy így kéne kinéznie: (a maradék nincs a karbiban?)


megnézem otthon lehet hogy maradt még 6 voltosom pluszban.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74551 Dátum: 2015 április 23, 19:48:50 »

Sziasztok! Szétkaptam a karbit ,a pillangó tengelye minimálisan lógott ,perselyezéssel orvosolva. Automata szívató profin működik ,karbi falsot nem szív. Alapjárat még sem fasza. Viszont a mágnesszelepet kitekerve érdekes dolgot fedeztem fel. A tengely vége szerintem hiányos. Okozhat ez alapjárati problémát? Ha a gyújtást ráadom meghúz ez így rendben. (ekkor nem tök mindegy ,hogy állandóan húzva van vagy nincs meg a vége a szelepnek? ,úgy sincs zárva.) Valaki meg tudja mondani mi a szar hiányzik a végéről? Esetleg fénykép erről a szelepről? jöhet az emailomra is.
VALAKINEK ELADÓ? ,és ami a legfontosabb:6V
Huh

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74550 Dátum: 2015 április 23, 19:47:17 »

Sziasztok! Szétkaptam a karbit ,a pillangó tengelye minimálisan lógott ,perselyezéssel orvosolva. Automata szívató profin működik ,karbi falsot nem szív. Alapjárat még sem fasza. Viszont a mágnesszelepet kitekerve érdekes dolgot fedeztem fel. A tengely vége szerintem hiányos. Okozhat ez alapjárati problémát? Ha a gyújtást ráadom meghúz ez így rendben. (ekkor nem tök mindegy ,hogy állandóan húzva van vagy nincs meg a vége a szelepnek? ,úgy sincs zárva.) Valaki meg tudja mondani mi a szar hiányzik a végéről? Esetleg fénykép erről a szelepről? jöhet az emailomra is.
VALAKINEK ELADÓ? ,és ami a legfontosabb:6V

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #74549 Dátum: 2015 április 23, 19:11:50 »

Aki hobbizni akar az hegesztget gyakorol és mindig annak örül amit csinált és kész.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74548 Dátum: 2015 április 23, 11:18:03 »

itt nem lehet megtanulni hegeszteni Undecided   
Ez bármelyik szakmánál így van.
1303LS
« Hozzászólás #74547 Dátum: 2015 április 23, 11:04:43 »

itt nem lehet megtanulni hegeszteni Undecided   
Perszehogy nem, ez egy szakma, évek meg a rutin.
Arra próbáltam rámutatni, hogy 1-2 hétvégén pláne nem.
Aki hobbizni akar az hegesztget gyakorol és mindig annak örül amit csinált és kész.  A profik meg maradnak profik.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74546 Dátum: 2015 április 23, 10:48:31 »

Grin Grin Grin

OKJ szám:   34 525 06
A képzéshez szükséges előismeretek:   érettségi
A képzés időtartama:   2 év
A képzés tervezett kezdési ideje:   2015. szeptember - előreláthatólag
Képzés helyszíne:   Budapest Belváros
A tanfolyam díja:   Ingyenes
A gyakorlat díja:   Ingyenes
A tanfolyam vizsgadíja egy összegben:   55.000 Ft
A tanfolyam vizsgadíja részletfizetéssel:   60.000 Ft
itt nem lehet megtanulni hegeszteni Undecided   

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74545 Dátum: 2015 április 23, 10:42:40 »

OK, te menj oda. Smiley

Pedig ezt hobbizóknak jó lenne megtanulni.
Részletfizetésnél pedig ugyi felmerülnek bizonyos járulékos költségek. Jó ez így.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74544 Dátum: 2015 április 23, 10:08:30 »

OK, te menj oda. Smiley

Grin Grin Grin

OKJ szám:   34 525 06
A képzéshez szükséges előismeretek:   érettségi
A képzés időtartama:   2 év
A képzés tervezett kezdési ideje:   2015. szeptember - előreláthatólag
Képzés helyszíne:   Budapest Belváros
A tanfolyam díja:   Ingyenes
A gyakorlat díja:   Ingyenes
A tanfolyam vizsgadíja egy összegben:   55.000 Ft
A tanfolyam vizsgadíja részletfizetéssel:   60.000 Ft
1303LS
« Hozzászólás #74543 Dátum: 2015 április 23, 10:04:07 »

 Grin Grin Grin

OKJ szám:   34 525 06
A képzéshez szükséges előismeretek:   érettségi
A képzés időtartama:   2 év
A képzés tervezett kezdési ideje:   2015. szeptember - előreláthatólag
Képzés helyszíne:   Budapest Belváros
A tanfolyam díja:   Ingyenes
A gyakorlat díja:   Ingyenes
A tanfolyam vizsgadíja egy összegben:   55.000 Ft
A tanfolyam vizsgadíja részletfizetéssel:   60.000 Ft
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #74542 Dátum: 2015 április 23, 09:43:15 »

Igen ezek mind le vannak írva különböző szakirodalomban. Szerintem többen vizsgázhatnánk belőle, ha muszáj. Smiley  Gyakorlat hiányzik: na látod, ha így szar, akkor ezért, és ezt csináld.

tati: Jöhetsz táncos lánynak! Smiley

szolj, ha lesz ilyen, mennek en is tanulni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
pecek
« Hozzászólás #74541 Dátum: 2015 április 23, 08:01:54 »

Milyen vastag a hegesztőhuzal? Mennyire van állítva a Co nyomás?Milyen vastag lemezt hegesztesz?
A gázfúfókának legalább 1 cm re kell lenni a lemeztől. 0.8-1 mm es lemezt 0.6 os huzallal pontozgatva élben is össze lehet hegeszteni.Ha túl gyorsan megy a huzal kilyuggatja ha lassan nem ég be.Tul nagy nyomás elfújja a hegesztést.

Élbe soha nem hegesztek co-val ,arra ott a láng.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 23, 08:03:56 írta pecek »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74540 Dátum: 2015 április 23, 07:57:19 »

Nemsoká kereslek privátban a korábbi beszélgetés alapján.

Lehet kapni tankönyvet elolvasod ezek az alapok, benne van mit miért kell csinálni,és próbálgatod a gyakorlatban.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74539 Dátum: 2015 április 23, 07:56:24 »

Igen ezek mind le vannak írva különböző szakirodalomban. Szerintem többen vizsgázhatnánk belőle, ha muszáj. Smiley  Gyakorlat hiányzik: na látod, ha így szar, akkor ezért, és ezt csináld.

tati: Jöhetsz táncos lánynak! Smiley

Milyen vastag a hegesztőhuzal? Mennyire van állítva a Co nyomás?Milyen vastag lemezt hegesztesz?
A gázfúfókának legalább 1 cm re kell lenni a lemeztől. 0.8-1 mm es lemezt 0.6 os huzallal pontozgatva élben is össze lehet hegeszteni.Ha túl gyorsan megy a huzal kilyuggatja ha lassan nem ég be.Tul nagy nyomás elfújja a hegesztést.
pecek
« Hozzászólás #74538 Dátum: 2015 április 23, 07:55:42 »

Egy hegesztő (CO) tanfolyamra beneveznék, illetve helyet biztosítanék neki (kaja+piával) Dunakeszin.

Lehet kapni tankönyvet elolvasod ezek az alapok, benne van mit miért kell csinálni,és próbálgatod a gyakorlatban.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #74537 Dátum: 2015 április 23, 06:26:46 »

Egy hegesztő (CO) tanfolyamra beneveznék, illetve helyet biztosítanék neki (kaja+piával) Dunakeszin.
Milyen vastag a hegesztőhuzal? Mennyire van állítva a Co nyomás?Milyen vastag lemezt hegesztesz?
A gázfúfókának legalább 1 cm re kell lenni a lemeztől. 0.8-1 mm es lemezt 0.6 os huzallal pontozgatva élben is össze lehet hegeszteni.Ha túl gyorsan megy a huzal kilyuggatja ha lassan nem ég be.Tul nagy nyomás elfújja a hegesztést.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74536 Dátum: 2015 április 22, 23:16:48 »

Egy hegesztő (CO) tanfolyamra beneveznék, illetve helyet biztosítanék neki (kaja+piával) Dunakeszin.
táncos lányok?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74535 Dátum: 2015 április 22, 22:32:16 »

Egy hegesztő (CO) tanfolyamra beneveznék, illetve helyet biztosítanék neki (kaja+piával) Dunakeszin.
pecek
« Hozzászólás #74534 Dátum: 2015 április 22, 21:29:33 »

Azt láttam, csak nem tudok folyamatosan hegeszteni, (szegény Tatit is zaklatom egy ideje), mert akkor meg "beesik" a lemez a hőtágulástól. vagy kilyukad.
Olyan lesz, mint amikor kinyitsz egy könyvet. Középen beljebb van.

CO val nem lehet folyamatosan ezeket hegeszteni ehhez kell egy peremező fogó amivel az egyik lemezt peremezd ,hogy amikor ráteszed a foltot sikba legyen akkor pontozod 1 cm ként  és utána cinezed de nem bádogos cinnel,élbe csak lánggal lehet hegeszteni ahogy a motorháztetőn látod ,de ha kinagyitod az oldalfalas képet láthatod,hogy peremezve van. Küldtem privátot,
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 22, 21:34:55 írta pecek »
pecek
« Hozzászólás #74533 Dátum: 2015 április 22, 21:12:22 »

Melyiken?  Cool Fb?

Szakértő bogarasok.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74532 Dátum: 2015 április 22, 21:10:44 »

A harmadik már elmegy csak a huzalelőtolást is figyelni kell , de tegnap a közösségin irtam nekeg.
Azt láttam, csak nem tudok folyamatosan hegeszteni, (szegény Tatit is zaklatom egy ideje), mert akkor meg "beesik" a lemez a hőtágulástól. vagy kilyukad.
Olyan lesz, mint amikor kinyitsz egy könyvet. Középen beljebb van.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 22, 21:14:44 írta Zoli »

pecek
« Hozzászólás #74531 Dátum: 2015 április 22, 21:07:39 »

Mivel nem terveztem másik bogár, vagy más autó javítását, olcsó CO2 hegesztőt vettem. OBI-s Einhell. Tényleg olcsó volt, mert teli nagy palackkal, teli huzaldobbal, Rhona reduktorral vettem 50 ezerért. (Egyébként csak a gép 80.)
Mivel elég sokat szívok vele a kaszninál (zártszelvényt stb. szépen tudok vele) ma elkezdtem próbálgatni a fokozatokat. Íme (1-2-3-4-5-6):
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
https://drive.google.com/open?id=0B5KlMVR41O70dGhGeXp1T3BUZUE&authuser=0
https://drive.google.com/open?id=0B5KlMVR41O70czJwMDE5RXVJdzg&authuser=0

A harmadik már elmegy csak a huzalelőtolást is figyelni kell , de tegnap a közösségin irtam nekeg.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74530 Dátum: 2015 április 22, 21:05:04 »

Itt látszik a gép.
Irodai szék odabasz.  Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74529 Dátum: 2015 április 22, 21:04:22 »

Teljes kakaón lehet csak dolgozni vele. Nekem is olyan van.
Hát ez pont nem olyan, csak nem látszott a kép. nem tudom, most látszik-e, mert nem megy a képfeltoltes.hu, a google drive-val küszködöm.
1-es fokozat semmi, kettes sem, a 3-as és 4-es majdnem ugyanaz, az 5-ös megint semmi, a hatos meg bivaly.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74528 Dátum: 2015 április 22, 20:13:11 »

Itt látszik a gép.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74527 Dátum: 2015 április 22, 20:04:26 »

Mivel nem terveztem másik bogár, vagy más autó javítását, olcsó CO hegesztőt vettem. OBI-s Einhell. Tényleg olcsó volt, mert teli nagy palackkal, teli huzaldobbal, Rhona reduktorral vettem 50 ezerért. (Egyébként csak a gép 80.)
Mivel elég sokat szívok vele a kaszninál (zártszelvényt stb. szépen tudok vele) ma elkezdtem próbálgatni a fokozatokat. Íme (1-2-3-4-5-6):
<beszúrt kép törölve>

Teljes kakaón lehet csak dolgozni vele. Nekem is olyan van.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74526 Dátum: 2015 április 22, 19:39:18 »

Mivel nem terveztem másik bogár, vagy más autó javítását, olcsó CO2 hegesztőt vettem. OBI-s Einhell. Tényleg olcsó volt, mert teli nagy palackkal, teli huzaldobbal, Rhona reduktorral vettem 50 ezerért. (Egyébként csak a gép 80.)
Mivel elég sokat szívok vele a kaszninál (zártszelvényt stb. szépen tudok vele) ma elkezdtem próbálgatni a fokozatokat. Íme (1-2-3-4-5-6):



https://drive.google.com/open?id=0B5KlMVR41O70dGhGeXp1T3BUZUE&authuser=0
https://drive.google.com/open?id=0B5KlMVR41O70czJwMDE5RXVJdzg&authuser=0
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 22, 21:07:24 írta Zoli »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74525 Dátum: 2015 április 22, 08:03:44 »

Ha minden egyenes és szépek a felületek akkor nem kell.
Ok!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74524 Dátum: 2015 április 22, 07:17:43 »

Az AC felrakásánál a tömítést be szoktátok kenni vmivel?, vagy csak simán szárazon teszitek fel? A karbi alatti tömítésre szintén ugyanez vonatkozik?
Ha minden egyenes és szépek a felületek akkor nem kell.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74523 Dátum: 2015 április 22, 07:13:52 »

Az AC felrakásánál a tömítést be szoktátok kenni vmivel?, vagy csak simán szárazon teszitek fel? A karbi alatti tömítésre szintén ugyanez vonatkozik?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #74522 Dátum: 2015 április 21, 23:00:15 »

Mekkora szopóálarcot vegyek fel ha motorház tetöt cserélnék egyedül,segitség nélkül?
Elsö sorban a rugóra gondolok.
Semekkorat. Tatit idezve az egyik kezedet a se...
Csereld ki a tetot, aztan rugo nelkul fel-le nyitogatva-zarogatva allitsd be, hogy a helyere csukodjon, utana rakd be a helyere a rugot egy fogoval. Eleg egy fel sorrel nekiallni...

Sot, ennel egyszerubb, ha mar tetot cserelsz, akkor csinalhatod a csalos-modszerrel: https://www.youtube.com/watch?v=04dSGwAssRA ekkor berakod a tetot felig, berakod a rugot, aztan utana beallitod a tetot a csavarokkal, hogy a nyitas-zaras stimmeljen. 4 perc.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #74521 Dátum: 2015 április 21, 20:39:02 »

Én simán a rugót beakasztom  előbb géptetőbe utána a hátfalra majd  rácsúsztatom a zsanérra.

Kveszed a 4db 6-os csavart megfogod a tetőt és függőlegesen az egyik oldalán  majd a másik oldalán felhúzod de vigyázz mert nagyot üt.

pont így szoktam én is, sokkal egyszerűbb mint gondolná az ember.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74520 Dátum: 2015 április 21, 20:01:08 »

És ha cserélni kell a papírcsövet akkor leszakad az alja ,utána necces visszadugni, mert ott a kábelkötegelő

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
pecek
« Hozzászólás #74519 Dátum: 2015 április 21, 19:56:34 »


És ha cserélni kell a papírcsövet akkor leszakad az alja ,utána necces visszadugni, mert ott a kábelkötegelő
pecek
« Hozzászólás #74518 Dátum: 2015 április 21, 19:53:40 »

Ez oké,de a levételröl beszéltünk.

Kveszed a 4db 6-os csavart megfogod a tetőt és függőlegesen az egyik oldalán  majd a másik oldalán felhúzod de vigyázz mert nagyot üt.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74517 Dátum: 2015 április 21, 19:36:08 »

Én simán a rugót beakasztom  előbb géptetőbe utána a hátfalra majd  rácsúsztatom a zsanérra.
Ez oké,de a levételröl beszéltünk.

Tóth Zoltán
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74516 Dátum: 2015 április 21, 19:27:13 »

bilincset nem ajánlok mert összerohad.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.