www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 22:30:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13197188 alkalommal)
pecek
« Hozzászólás #74515 Dátum: 2015 április 21, 19:13:00 »

És hogy mutatták az öreg szakik?
Ma egész nap tanulni szeretnék.

Én simán a rugót beakasztom  előbb géptetőbe utána a hátfalra majd  rácsúsztatom a zsanérra.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 19:14:32 írta pecek »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74514 Dátum: 2015 április 21, 18:58:16 »

  igen kasznis vagyok
Ja, úgy könnyű.  Grin

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74513 Dátum: 2015 április 21, 18:55:55 »

  Hát én még most is úgy veszem le ahogy annó nekem az öreg szakik megmutatták ,lassan 40 éve.
És hogy mutatták az öreg szakik?
Ma egész nap tanulni szeretnék.

Tóth Zoltán
pecek
« Hozzászólás #74512 Dátum: 2015 április 21, 18:54:04 »

még sose sikerült pedig elég sokat veszek le fel
  Hát én még most is úgy veszem le ahogy annó nekem az öreg szakik megmutatták ,lassan 40 éve.
pecek
« Hozzászólás #74511 Dátum: 2015 április 21, 18:49:28 »

Pecek te kasznis vagy, vagy te vagy, Vili?  Evil
Egyébként le van csiszolva a varrat és utána lecinezve, csak itt a képen rémisztő, mert én sem tudok ezekkel a vékony lemezekkel bánni, így inkább pöttyözök, meg a gépem is olcsó...
Szerintem jobb, mint a ráfoltozós módszer, ami alatt rohad a lyuk tovább.
  igen kasznis vagyok
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74510 Dátum: 2015 április 21, 18:40:30 »

Az elsőt lemezből kell elkészíteni csinálsz egy klisét és kiszabod 0,8 as lemezből,a hátsót meg lehet kapni, de ha co -zod akkor utána cinezni kell vagy pedig  lánggal  csinálod ami nehezebb de szebb,ahogy hegeszt az meg csapnivaló gánymunka.
Ha lehet ezt ne utánozd. Mert amikor kész lessz az ajtók a büdös életbe nem fognak csukódni normálisan.
Pecek te kasznis vagy, vagy te vagy, Vili?  Evil
Egyébként le van csiszolva a varrat és utána lecinezve, csak itt a képen rémisztő, mert én sem tudok ezekkel a vékony lemezekkel bánni, így inkább pöttyözök, meg a gépem is olcsó...
Szerintem jobb, mint a ráfoltozós módszer, ami alatt rohad a lyuk tovább.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 18:44:48 írta Zoli »

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74509 Dátum: 2015 április 21, 18:22:12 »

Hát a tetőt azért össze lehet cseszni.
még sose sikerült pedig elég sokat veszek le fel

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
pecek
« Hozzászólás #74508 Dátum: 2015 április 21, 17:50:42 »

Azon a résen fog dőlni befele a hideg, le kell ragasztani.
Egyébként már beírtam, hogy seprűnyéllel, vagy hasonlóval remekül rá lehet vezetni a csövet, de van aki szenvedni szeret.  Cheesy

Nem dől be a hideg mivel az ablakra jön egy fedél amit csavar rögzít.
pecek
« Hozzászólás #74507 Dátum: 2015 április 21, 16:59:29 »

Nincs akkora javítóelem. Az külön lesz javítva.
 A hátsóra mi az ötleted?
Nekem az az elvem, hogy minél több egészséges gyári lemez maradjon.

Ez a csávó elég jól nyomja, őt próbálom utánozni... Cool
https://www.youtube.com/watch?v=x8ALnwpYr88

Az elsőt lemezből kell elkészíteni csinálsz egy klisét és kiszabod 0,8 as lemezből,a hátsót meg lehet kapni, de ha co -zod akkor utána cinezni kell vagy pedig  lánggal  csinálod ami nehezebb de szebb,ahogy hegeszt az meg csapnivaló gánymunka.
Ha lehet ezt ne utánozd. Mert amikor kész lessz az ajtók a büdös életbe nem fognak csukódni normálisan.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 17:46:54 írta pecek »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74506 Dátum: 2015 április 21, 15:57:16 »

Nem foglalkozom vele csak szemet szúrt.Az elsőnél pedig a második anya fölé kéne érnie a foltnak.
Nincs akkora javítóelem. Az külön lesz javítva.
 A hátsóra mi az ötleted?
Nekem az az elvem, hogy minél több egészséges gyári lemez maradjon.

Ez a csávó elég jól nyomja, őt próbálom utánozni... Cool
https://www.youtube.com/watch?v=x8ALnwpYr88
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 16:02:10 írta Zoli »

1303LS
« Hozzászólás #74505 Dátum: 2015 április 21, 15:48:21 »

Én azokat szoktam megnagyobbítani,vagy ablakot vágok rá ,ha nagyjavítás van, de bilincset nem ajánlok mert összerohad.
Azon a résen fog dőlni befele a hideg, le kell ragasztani.
Egyébként már beírtam, hogy seprűnyéllel, vagy hasonlóval remekül rá lehet vezetni a csövet, de van aki szenvedni szeret.  Cheesy
pecek
« Hozzászólás #74504 Dátum: 2015 április 21, 14:58:40 »

Nekem belülről (az utastér felől) a lemezen van gyári nem nagy lyuk, ott lehet rásegíteni csavarhúzóval, meg egy vékony bilincset ráfordítani sem lehetetlen.

Én azokat szoktam megnagyobbítani,vagy ablakot vágok rá ,ha nagyjavítás van, de bilincset nem ajánlok mert összerohad.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74503 Dátum: 2015 április 21, 14:53:56 »

Senki?
Nekem belülről (az utastér felől) a lemezen van gyári nem nagy lyuk, ott lehet rásegíteni csavarhúzóval, meg egy vékony bilincset ráfordítani sem lehetetlen.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74502 Dátum: 2015 április 21, 14:45:30 »

Akkor ez müködik a régi fedél levételénél is.
Simán.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74501 Dátum: 2015 április 21, 14:44:59 »

Vízpumpa fogóval vagy egy nagyobb kombináltfogóval összenyomod és simán beakasztod.
Ennyi.
én is így szoktam

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74500 Dátum: 2015 április 21, 14:44:44 »

Vízpumpa fogóval vagy egy nagyobb kombináltfogóval összenyomod és simán beakasztod.
Ennyi.
Akkor ez müködik a régi fedél levételénél is.

Tóth Zoltán
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #74499 Dátum: 2015 április 21, 14:43:05 »

Közben előkerestem, pont passzos rá az 50-es cső. Lent lehet, hogy azér kisebb, hogy könyebben rámenjen...
mintha láttam volna olyat hogy amikor "nyitott még a helyzet" arasznyi vascsővel fixen megtoldották volna, így felülről jobban hozzáférhető a későbbiekben...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74498 Dátum: 2015 április 21, 14:38:10 »

Mekkora szopóálarcot vegyek fel ha motorház tetöt cserélnék egyedül,segitség nélkül?
Elsö sorban a rugóra gondolok.
Vízpumpa fogóval vagy egy nagyobb kombináltfogóval összenyomod és simán beakasztod.
Ennyi.
pecek
« Hozzászólás #74497 Dátum: 2015 április 21, 14:13:16 »

Az nincs kész itt a képen. Ne azzal foglalkozz!  Tongue
 Kerestem 48-as csövet, de nem nagyon találok...

Nem foglalkozom vele csak szemet szúrt.Az elsőnél pedig a második anya fölé kéne érnie a foltnak.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 14:17:24 írta pecek »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74496 Dátum: 2015 április 21, 14:06:38 »

Bilincset ne tegyél belül csinálsz egy kis ablakot ahol van a csőcsonk és simán rácsúsztatod a papírcsövet ,de azt az oldalfalfoltot szebben is meg lehetett volna csinálni.
Az nincs kész itt a képen. Ne azzal foglalkozz!  Tongue
 Kerestem 48-as csövet, de nem nagyon találok...

pecek
« Hozzászólás #74495 Dátum: 2015 április 21, 13:56:43 »

Az a baj, hogy a csőcsonk 44,8 mm, a papírcső meg 50mm. Lötyög rajta.
Most nyitva van, tudok rá bilincset is tenni, csak félek, hogy összeroppantja a paírcsövet.

<beszúrt kép törölve>

Bilincset ne tegyél belül csinálsz egy kis ablakot ahol van a csőcsonk és simán rácsúsztatod a papírcsövet ,de azt az oldalfalfoltot szebben is meg lehetett volna csinálni.
pecek
« Hozzászólás #74494 Dátum: 2015 április 21, 13:51:03 »

igy szoktam


Hát a tetőt azért össze lehet cseszni.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 14:42:12 írta pecek »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74493 Dátum: 2015 április 21, 13:46:34 »

Van egy trükk rá:
Egyik zsanért felfogatod, de nem szorítod rá. Berakod a rugót úgy, hogy kissé oldalt kifordítod a tetőt, majd visszanyomod, és berakod a másik zsanért is a helyére és rögzíted. Mint itt:
https://www.youtube.com/watch?v=04dSGwAssRA
A sztori működik, kipróbáltam.
igy szoktam

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74492 Dátum: 2015 április 21, 13:42:26 »

Közben előkerestem, pont passzos rá az 50-es cső. Lent lehet, hogy azér kisebb, hogy könyebben rámenjen...
a gyári papírcső 48mm a bakelit meg 47mm.  , a bóti cső 50mm a drága fekete hudáknál az is 50mm

pecek
« Hozzászólás #74491 Dátum: 2015 április 21, 13:42:00 »

Ez is jó,menni fog.
Köszönöm!

Simán beakasztod a rugót és becsúsztatod a géptetőt.A filmen az öreg  is egy nagy fuserátor .Így soha nem raktam fel tetőt.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74490 Dátum: 2015 április 21, 13:35:50 »

Van egy trükk rá:
Egyik zsanért felfogatod, de nem szorítod rá. Berakod a rugót úgy, hogy kissé oldalt kifordítod a tetőt, majd visszanyomod, és berakod a másik zsanért is a helyére és rögzíted. Mint itt:
https://www.youtube.com/watch?v=04dSGwAssRA
A sztori működik, kipróbáltam.
Ez is jó,menni fog.
Köszönöm!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74489 Dátum: 2015 április 21, 13:30:40 »

ha ez így van az szuper! akkor én ragasztanék valami gumi tömítőcsíkot a csonkra, (amit méterben adnak ablaktömítésnek pl) olyat amitől aztán a papír rászorul majd.

de aztán az sem kizárt, hogy oda 45ös cső kell, nem? de nem tudom tényleg a fenti Y milyen átmérőjű..
Közben előkerestem, pont passzos rá az 50-es cső. Lent lehet, hogy azér kisebb, hogy könyebben rámenjen...

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74488 Dátum: 2015 április 21, 13:22:55 »

Az a baj, hogy a csőcsonk 44,8 mm, a papírcső meg 50mm. Lötyög rajta.
Most nyitva van, tudok rá bilincset is tenni, csak félek, hogy összeroppantja a paírcsövet.

<beszúrt kép törölve>
ha ez így van az szuper! akkor én ragasztanék valami gumi tömítőcsíkot a csonkra, (amit méterben adnak ablaktömítésnek pl) olyat amitől aztán a papír rászorul majd.

de aztán az sem kizárt, hogy oda 45ös cső kell, nem? de nem tudom tényleg a fenti Y milyen átmérőjű..
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74487 Dátum: 2015 április 21, 12:56:01 »

Van egy trükk rá:
Egyik zsanért felfogatod, de nem szorítod rá. Berakod a rugót úgy, hogy kissé oldalt kifordítod a tetőt, majd visszanyomod, és berakod a másik zsanért is a helyére és rögzíted. Mint itt:
https://www.youtube.com/watch?v=04dSGwAssRA
A sztori működik, kipróbáltam.
Ez se rossz, csak a csavart nehezebb belekapatni talán.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74486 Dátum: 2015 április 21, 12:52:50 »

Mekkora szopóálarcot vegyek fel ha motorház tetöt cserélnék egyedül,segitség nélkül?
Elsö sorban a rugóra gondolok.
Van egy trükk rá:
Egyik zsanért felfogatod, de nem szorítod rá. Berakod a rugót úgy, hogy kissé oldalt kifordítod a tetőt, majd visszanyomod, és berakod a másik zsanért is a helyére és rögzíted. Mint itt:
https://www.youtube.com/watch?v=04dSGwAssRA
A sztori működik, kipróbáltam.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74485 Dátum: 2015 április 21, 12:23:51 »

Satuban szoktam összenyomni, majd dróttal összekötöm, beteszem az egyik szárat a helyére, a másikat a lyuk elé és oldalvágóval elvágom a drótot.
Mert ugye közben feszíteni is kell fölfelé.
Ezzel a módszerrel fél perc berakni.
Köszönöm.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74484 Dátum: 2015 április 21, 12:20:21 »

kis kéz alapkövetelmény, én rájátszottam utólag, de mivel alig jön valami lehellet, lehet hogy nem jól..
nem tudom hogy lehetne ott még bilincset is rakni rá, ha nincs mellette szerelőablak
átmérőjére nem emlékszem
Az a baj, hogy a csőcsonk 44,8 mm, a papírcső meg 50mm. Lötyög rajta.
Most nyitva van, tudok rá bilincset is tenni, csak félek, hogy összeroppantja a paírcsövet.

« Utoljára szerkesztve: 2015 április 21, 12:25:41 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74483 Dátum: 2015 április 21, 12:18:36 »

Mekkora szopóálarcot vegyek fel ha motorház tetöt cserélnék egyedül,segitség nélkül?
Elsö sorban a rugóra gondolok.
Satuban szoktam összenyomni, majd dróttal összekötöm, beteszem az egyik szárat a helyére, a másikat a lyuk elé és oldalvágóval elvágom a drótot.
Mert ugye közben feszíteni is kell fölfelé.
Ezzel a módszerrel fél perc berakni.

1303LS
« Hozzászólás #74482 Dátum: 2015 április 21, 11:51:43 »

kis kéz alapkövetelmény, én rájátszottam utólag, de mivel alig jön valami lehellet, lehet hogy nem jól..
nem tudom hogy lehetne ott még bilincset is rakni rá, ha nincs mellette szerelőablak
átmérőjére nem emlékszem
Seprűnyél, de inkább vastagabb csőszerűséggel szépen rá lehet vezetni és elég rányomni nem kell bilincs, nincs ott akkora vihar, hogy levigye.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74481 Dátum: 2015 április 21, 11:48:44 »

Mekkora szopóálarcot vegyek fel ha motorház tetöt cserélnék egyedül,segitség nélkül?
Elsö sorban a rugóra gondolok.

Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74480 Dátum: 2015 április 21, 11:43:34 »

kis kéz alapkövetelmény, én rájátszottam utólag, de mivel alig jön valami lehellet, lehet hogy nem jól..
nem tudom hogy lehetne ott még bilincset is rakni rá, ha nincs mellette szerelőablak
átmérőjére nem emlékszem
Szerelő ablak nélkül elég nehéz.  Undecided
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74479 Dátum: 2015 április 21, 11:42:28 »

Ha csak lejtőn, gyanús a tűszelep...
Ránézek.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74478 Dátum: 2015 április 21, 11:31:26 »

Senki?
kis kéz alapkövetelmény, én rájátszottam utólag, de mivel alig jön valami lehellet, lehet hogy nem jól..
nem tudom hogy lehetne ott még bilincset is rakni rá, ha nincs mellette szerelőablak
átmérőjére nem emlékszem
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74477 Dátum: 2015 április 21, 09:02:09 »

Ja, a fűtéscsövet hogy tesszük fel elöl a küszöbre? Utólag lehet? Van valami bilincs rajta?
Senki?

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74476 Dátum: 2015 április 21, 08:44:08 »

Gyújtás jó, fals ellenőrizve mindenhol. Alapjárat atomstabil.

Dugulásom ezzel a karbival sose volt. Benzin szint jó.

Csak és kizárólag akkor jelentkezik a hiba, ha meredek lejtőn lefelé motorfékkel megyek 2-esben, esetleg 3-asban.
Végén nyomok egy kuplungot és a motor leáll. Ha nyomok egy gázförcsöt miközben benyomom a kuplungot akkor nem áll le.

Leállás esetén a motor azonnal visszaindítható, sztem fél fordulatot nem megy a főtengely és már beindul.
Ha csak lejtőn, gyanús a tűszelep...

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.