www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 14:54:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13210218 alkalommal)
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #74875 Dátum: 2015 Június 23, 22:07:44 »

Gumiboginak és csapatának ezer hála, műszakis lett a foltos bogár  Grin Grin Grin


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #74874 Dátum: 2015 Június 23, 22:04:35 »

És a szokásos torzió fedél anyaghiány probléma:


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #74873 Dátum: 2015 Június 23, 22:03:25 »

Pár kép a bogárszerelésről. Egy kb két évet állt autó karbija van a képeken.
Szép baleset ultrahangos mosó nélkül tisztítani.


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74872 Dátum: 2015 Június 23, 09:19:07 »

Ha nincs, hát nincs.:-)
Amúgy nem hiszem, hogy az irdatlan mennyiségű zsírt ne tudná megfogni a jó állapotú használt karmantyú. Wink
ami mellékesen egy szimering,

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74871 Dátum: 2015 Június 23, 09:07:22 »

az én szettemben nincs.  Cool (mert nincs semmiféle szettem)
Ha nincs, hát nincs.:-)
Amúgy nem hiszem, hogy az irdatlan mennyiségű zsírt ne tudná megfogni a jó állapotú használt karmantyú. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74870 Dátum: 2015 Június 22, 13:02:18 »

Amúgy meg benne van a szettben... Cheesy
az én szettemben nincs.  Cool (mert nincs semmiféle szettem)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74869 Dátum: 2015 Június 20, 09:46:56 »

ok, köszi, igazából csak elméleti a kérdés, mert mivel full felújítás lesz a Karmann-nál és új féktárcsa, ezért eleve is vétek lenne ilyen kütyük cseréjét kihagyni.
Amúgy meg benne van a szettben... Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #74868 Dátum: 2015 Június 20, 09:38:36 »

Szerintem kárpitossal rakasd be,vagy csináltass vele újat.
De az is teliben jön, csak van hozzá plusz egy fecni a tető belsejére, úgyhogy vagdosni kell.
Köszi a válaszokat, konzultálok egy kárpitossal, bár a bogarat épp azért vettük, hogy mindent amit lehet megpróbáljunk megcsinálni mi:)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74867 Dátum: 2015 Június 17, 17:29:05 »

Egy kérdés:

tudja valaki, hogy ezt a tárcsaféknél szokták-e, kell-e cserélni akkor, amikor tárcsacsere van?
Cseréld.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74866 Dátum: 2015 Június 17, 16:09:00 »

Elvileg cserélni kéne, amikor lehúzod, mert veszít a rugalmasságából. Dobféknél így van.
ok, köszi, igazából csak elméleti a kérdés, mert mivel full felújítás lesz a Karmann-nál és új féktárcsa, ezért eleve is vétek lenne ilyen kütyük cseréjét kihagyni.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74865 Dátum: 2015 Június 17, 16:03:18 »

Egy kérdés:

tudja valaki, hogy ezt a tárcsaféknél szokták-e, kell-e cserélni akkor, amikor tárcsacsere van?
Elvileg cserélni kéne, amikor lehúzod, mert veszít a rugalmasságából. Dobféknél így van.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74864 Dátum: 2015 Június 17, 16:01:12 »

Egy kérdés:

tudja valaki, hogy ezt a tárcsaféknél szokták-e, kell-e cserélni akkor, amikor tárcsacsere van?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #74863 Dátum: 2015 Június 17, 12:46:53 »

Kész a Karmann alváz! Smiley Homokolva, kihegesztve, üregelve, savas alapozva és rücsizve, valamint fényezve!
Most összerakás, minden alkatrész új, vagy felújításra kerül, aztán a bódé kasznizás ősszel indul. Aztán fényezés és összerakás. Ha minden jól meg, jövő kora nyárra meglesz. Köszönöm Földi Balázsnak és stábjának! (előre is Smiley )
Ja, és új benzincső is van az alvázalagútban! Wink


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2015 Június 17, 12:48:43 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74862 Dátum: 2015 Június 15, 19:59:09 »

Meg a komplett seggét. Grin
Tényleg, még az olajpumpát is elvitték. Micsoda világ!

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74861 Dátum: 2015 Június 15, 19:57:38 »

Lelopták a kipufogódat?
Meg a komplett seggét. Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74860 Dátum: 2015 Június 15, 19:54:33 »

mai szmb cipész cipője
<beszúrt kép törölve>
Lelopták a kipufogódat?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74859 Dátum: 2015 Június 15, 19:13:54 »

mai szmb cipész cipője

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74858 Dátum: 2015 Június 15, 10:07:00 »

Schiebedachosnál kevesebb a pálca.

De az is teliben jön, csak van hozzá plusz egy fecni a tető belsejére, úgyhogy vagdosni kell.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74857 Dátum: 2015 Június 15, 09:52:33 »

ÜdVW,
egy gyári 1303-mas hibátlan tetőkárpit mekkora kincs? Tervezem betenni a kocsinkba, de az tetőablakos így vágni kellene. Ha ez egy nagyon ritka dolog akkor nem tenném tökre, de ha tucat, akkor befaragnám:)
Remélem ebbe a topicba elfér ez:)
 Köszönöm: Bandi
Schiebedachosnál kevesebb a pálca.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
pecek
« Hozzászólás #74856 Dátum: 2015 Június 15, 09:01:20 »

ÜdVW,
egy gyári 1303-mas hibátlan tetőkárpit mekkora kincs? Tervezem betenni a kocsinkba, de az tetőablakos így vágni kellene. Ha ez egy nagyon ritka dolog akkor nem tenném tökre, de ha tucat, akkor befaragnám:)
Remélem ebbe a topicba elfér ez:)
 Köszönöm: Bandi

Szerintem kárpitossal rakasd be,vagy csináltass vele újat.
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #74855 Dátum: 2015 Június 15, 08:50:43 »

ÜdVW,
egy gyári 1303-mas hibátlan tetőkárpit mekkora kincs? Tervezem betenni a kocsinkba, de az tetőablakos így vágni kellene. Ha ez egy nagyon ritka dolog akkor nem tenném tökre, de ha tucat, akkor befaragnám:)
Remélem ebbe a topicba elfér ez:)
 Köszönöm: Bandi
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74854 Dátum: 2015 Június 13, 14:35:12 »

az első kép a lendkerék
ha nem muszáj nem cserélném, csak felújítani esetleg


a második a szerkezet
ez is kapott kicsit
Kicsit.
De van, mint kiderült két szett, a régi asztalos, meg a napsugaras is.

Bácsi Győző
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74853 Dátum: 2015 Június 13, 13:20:07 »

az első kép a lendkerék
ha nem muszáj nem cserélném, csak felújítani esetleg


a második a szerkezet
ez is kapott kicsit
Ezt a szettet dobhatod a vasba sajnos.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74852 Dátum: 2015 Június 12, 23:35:40 »

lendkerék, kicsit repedezett...plusz meg van égve
az első kép a lendkerék
ha nem muszáj nem cserélném, csak felújítani esetleg


a második a szerkezet
ez is kapott kicsit

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2015 Június 12, 23:40:27 írta szilati »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74851 Dátum: 2015 Június 12, 22:58:02 »

No, reggel frissen benéztem a pedáltérbe, mit ad isten, a főfékhenger tüskéje tényleg majd csutkára kitekerve. Visszaállítottam, próbamenet. Minden jó, van pedálút, nem súrlódik, nem melegszik, fékez. Szereljük a másikat, ezért kint maradt a napon. Egyszer csak világít a féklámpa! Viszont nincs megragadva, egy kézzel tolható. Majd még estefelé megnézem a levegőt, hátha.
Rossz a gombája.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74850 Dátum: 2015 Június 12, 20:29:16 »

hi
ma délután kiszedtük a motort egy 71 es 1.3 ból
lendkerék, meg a szerkezet kicsit repedezett...plusz meg van égve
kapok képet róla majd.
ha cserélni kellene
mennyibe kerül egy lendkerék?
szokta valaki egyáltalán cserélni?

igazából a hiba ami miatt ki lett szedve a motor az az, h iszonyat hangja volt a motornak
vagy valaminek, zörgött kerepelt...
amikor kijött a motor, akkor szépen mozgott a lendkerék, és a rögzítő csavarját kézzel le lehetett csavarni

a kérdés csak az h mitől lazult le?
remélhetőleg csak azért mert valaki nem húzta meg előzőleg
mennyire gyakori ez a hiba?
mi okozhatja még ezt?
köszi

Akkor az egy száznyolcvanas szerkezet, meg tárcsa. Jó drága tud lenni,  boltban úgy harmincöt a lendkerék. Éppen ma kerültünk szembe hasonló problémával, csak kétszázas, ketőtizenötös méretben. Mivel egyik motorra sem akarunk 180-ast, lehet, eladó lesz, jó állapotban egy szett. Amúgy igen, szokta valaki cserélni, ha szükséges, akár hasonló megégés, akár méretváltás miatt. Lelazult lendkerékkel még nem találkozunk, vagy azért, mert eddig jól meg volt húzva, vagy azért, mert nem volt szétforgatva a motor. Gondolom.

Bácsi Győző
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74849 Dátum: 2015 Június 12, 19:15:25 »

hi
ma délután kiszedtük a motort egy 71 es 1.3 ból
lendkerék, meg a szerkezet kicsit repedezett...plusz meg van égve
kapok képet róla majd.
ha cserélni kellene
mennyibe kerül egy lendkerék?
szokta valaki egyáltalán cserélni?

igazából a hiba ami miatt ki lett szedve a motor az az, h iszonyat hangja volt a motornak
vagy valaminek, zörgött kerepelt...
amikor kijött a motor, akkor szépen mozgott a lendkerék, és a rögzítő csavarját kézzel le lehetett csavarni

a kérdés csak az h mitől lazult le?
remélhetőleg csak azért mert valaki nem húzta meg előzőleg
mennyire gyakori ez a hiba?
mi okozhatja még ezt?
köszi
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74848 Dátum: 2015 Június 12, 11:43:17 »

Kösz a tippeket. Holnap adok neki még egy esélyt.
No, reggel frissen benéztem a pedáltérbe, mit ad isten, a főfékhenger tüskéje tényleg majd csutkára kitekerve. Visszaállítottam, próbamenet. Minden jó, van pedálút, nem súrlódik, nem melegszik, fékez. Szereljük a másikat, ezért kint maradt a napon. Egyszer csak világít a féklámpa! Viszont nincs megragadva, egy kézzel tolható. Majd még estefelé megnézem a levegőt, hátha.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74847 Dátum: 2015 Június 11, 21:33:30 »

Kösz a tippeket. Holnap adok neki még egy esélyt.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74846 Dátum: 2015 Június 11, 20:28:26 »

Következő a gondom:
Megszorult a jobb hátsó fékem. Nem tudtam rögtön megállni, mire sikerült helyet találni, már megmelegedett a fékolaj, az összes kerék fogott, valószínűleg a meleg hatására az egyik elő csapágy meg is adta magát, mondjuk sohasem tetszett, pedig új volt... Kicseréltem. Másnap a próbaúton a másik első csapágy kezdett melegedni, pár kilométer után megint megszorultak a fékek. Csapágy ki. Csak egy rövid próbaútra volt lehetőségem, a fékek még mindig szorulnak. Reggel két ujjal kihúztam a bogarat a garázsból, teljesen könnyen gurul. A napon negyed óra múlva elkezdett világítani a féklámpa... Nyomtam párat a fékpedálon, elaludt. Kis idő múlva megint. A kocsi gurul.. Mi a bánat lehet a baja? Már a főfékhengert is gyanúba vettem, az is új ugyan, de állt egy darabig a polcon. A pedál kemény. kicsit nagyon is, erős nyomásra megy csak be. Ja, az elsők tárcsafékek, ha számít..
A kerékcsapágyat vissza kell engedni egy negyed fordulatot.  Nem baj ha lóg hisz üzem közben tökéletes. A fék az rejtély. Töbször jártam így. Már arra gondoltam, hogy a főfékhenger rudazatánál alakul ki a hiba. Ott is állítható a pedál holtjátéka. Röviden írom. Nem dolgozik a karmantyú teljes hosszon. Nem megy kellően hátra, hogy a fékpofák vissza tudják nyomni a fékolajat a tartályba.
1303LS
« Hozzászólás #74845 Dátum: 2015 Június 11, 20:27:37 »

Következő a gondom:
Megszorult a jobb hátsó fékem. Nem tudtam rögtön megállni, mire sikerült helyet találni, már megmelegedett a fékolaj, az összes kerék fogott, valószínűleg a meleg hatására az egyik elő csapágy meg is adta magát, mondjuk sohasem tetszett, pedig új volt... Kicseréltem. Másnap a próbaúton a másik első csapágy kezdett melegedni, pár kilométer után megint megszorultak a fékek. Csapágy ki. Csak egy rövid próbaútra volt lehetőségem, a fékek még mindig szorulnak. Reggel két ujjal kihúztam a bogarat a garázsból, teljesen könnyen gurul. A napon negyed óra múlva elkezdett világítani a féklámpa... Nyomtam párat a fékpedálon, elaludt. Kis idő múlva megint. A kocsi gurul.. Mi a bánat lehet a baja? Már a főfékhengert is gyanúba vettem, az is új ugyan, de állt egy darabig a polcon. A pedál kemény. kicsit nagyon is, erős nyomásra megy csak be. Ja, az elsők tárcsafékek, ha számít..
Nincs holtjáték a pedálnál, vagy valamiért nem jön vissza a főfékhenger. Vagy szar a főfékhenger.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74844 Dátum: 2015 Június 11, 20:12:39 »

Következő a gondom:
Megszorult a jobb hátsó fékem.
Levegős.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74843 Dátum: 2015 Június 11, 20:02:53 »

Következő a gondom:
Megszorult a jobb hátsó fékem. Nem tudtam rögtön megállni, mire sikerült helyet találni, már megmelegedett a fékolaj, az összes kerék fogott, valószínűleg a meleg hatására az egyik elő csapágy meg is adta magát, mondjuk sohasem tetszett, pedig új volt... Kicseréltem. Másnap a próbaúton a másik első csapágy kezdett melegedni, pár kilométer után megint megszorultak a fékek. Csapágy ki. Csak egy rövid próbaútra volt lehetőségem, a fékek még mindig szorulnak. Reggel két ujjal kihúztam a bogarat a garázsból, teljesen könnyen gurul. A napon negyed óra múlva elkezdett világítani a féklámpa... Nyomtam párat a fékpedálon, elaludt. Kis idő múlva megint. A kocsi gurul.. Mi a bánat lehet a baja? Már a főfékhengert is gyanúba vettem, az is új ugyan, de állt egy darabig a polcon. A pedál kemény. kicsit nagyon is, erős nyomásra megy csak be. Ja, az elsők tárcsafékek, ha számít..

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74842 Dátum: 2015 Június 10, 09:47:11 »

Igen. Elejétől fogva figyelem milyen szépen elbeszélnek egymás mellett  Wink
jaja  a hengerfejes témára emlékeztem de az nem is itt van. Undecided

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74841 Dátum: 2015 Június 10, 08:09:54 »

szerintem ő egyáltalán nem beszélt hengerfejről, csak torziós futóműről, nem?
Igen. Elejétől fogva figyelem milyen szépen elbeszélnek egymás mellett  Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74840 Dátum: 2015 Június 10, 06:37:16 »

szerintem ő egyáltalán nem beszélt hengerfejről, csak torziós futóműről, nem?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74839 Dátum: 2015 Június 10, 06:27:16 »

a perselycsere a munka akkor mi a munkadíj   Undecided  egy darab hengerfej?  mert egy pár hengerfejben 8db szelepvezető amit cserélni meg van 8db szelepülés amit marni szoktam  és mondjuk  a 4 szívószelepet szoktam köszörültetni meg rakok 4új kipuszelepet... esetleg a menetjavítások...
szerintem ő egyáltalán nem beszélt hengerfejről, csak torziós futóműről, nem?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74838 Dátum: 2015 Június 09, 22:15:52 »

textil persely volt 4000/db+ 6 ora munkadij
mi az hogy textil persely? nem is hallottam még ilyet pláne nem bogárban, bogárhengerfejben meg aztán végképp nem? és mit csináltak 6órán keresztül?
beledugták a perselyt ?
« Utoljára szerkesztve: 2015 Június 09, 22:17:47 írta tati »

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74837 Dátum: 2015 Június 09, 21:37:44 »

a perselycsere a munka akkor mi a munkadíj   Undecided  egy darab hengerfej?  mert egy pár hengerfejben 8db szelepvezető amit cserélni meg van 8db szelepülés amit marni szoktam  és mondjuk  a 4 szívószelepet szoktam köszörültetni meg rakok 4új kipuszelepet... esetleg a menetjavítások...
textil persely volt 4000/db+ 6 ora munkadij
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74836 Dátum: 2015 Június 09, 21:23:27 »

34e-be fájt a négy perselycsere +munkadíj
a perselycsere a munka akkor mi a munkadíj   Undecided  egy darab hengerfej?  mert egy pár hengerfejben 8db szelepvezető amit cserélni meg van 8db szelepülés amit marni szoktam  és mondjuk  a 4 szívószelepet szoktam köszörültetni meg rakok 4új kipuszelepet... esetleg a menetjavítások...

Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.