www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 19:26:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13214771 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74995 Dátum: 2015 Július 21, 21:31:16 »

Update: Az uj acval pocc-roff, minden ok. Szurot is vettem masikat, kovetkezobitbelott kicserelem meg a tank ala is benezek, hatha. A regi ac-t meg majd zolinak/tatinak adnam "boncolasra", hatha rajottok valamire.
nekem a régi kellett volna ami megállt azt meg lehetett volna indítani....

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74994 Dátum: 2015 Július 21, 21:09:12 »

Delutan remelem okosabb leszek, addigra megjon az uj, berakom es meglatjuk. Majd ranezek a tank alatti csovekre is. Benzin megy a pumpaba, at is rajta, csak a gyujtas raadasaval nem jon tobb. Szajjal is at lehet fujni, nagyon eltomodve se lehet.
Update: Az uj acval pocc-roff, minden ok. Szurot is vettem masikat, kovetkezobitbelott kicserelem meg a tank ala is benezek, hatha. A regi ac-t meg majd zolinak/tatinak adnam "boncolasra", hatha rajottok valamire.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74993 Dátum: 2015 Július 21, 21:06:47 »

ért hozzá az biztos,csak az eszközökkel van baj! Grin
..es ezert nem tudsz eladni a mai napig autot nyugatra :-/

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
1303LS
« Hozzászólás #74992 Dátum: 2015 Július 21, 16:20:30 »

Ez oké, vannak kényszermegoldások (a munkahelyemen/munkahelyeimen én is élek/éltem velük, hiszen van olyan, hogy egy gépnek azonnal mennie kell és az 1-2 nap is sok míg megjön az alkatrész), de a hűtőturbinával megnyomatni a motort, illetve szilvalekvárt tenni a hengerfej és a henger közé, ahova nem is kell tömítőanyag az hülyeség, nem pedig kényszermegoldás.

Mivel nem próbáltad, így olyan izé a véleményed.  Grin
Vagy próbáltad?  Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74991 Dátum: 2015 Július 21, 16:12:22 »

Ez oké, vannak kényszermegoldások (a munkahelyemen/munkahelyeimen én is élek/éltem velük, hiszen van olyan, hogy egy gépnek azonnal mennie kell és az 1-2 nap is sok míg megjön az alkatrész), de a hűtőturbinával megnyomatni a motort, illetve szilvalekvárt tenni a hengerfej és a henger közé, ahova nem is kell tömítőanyag az hülyeség, nem pedig kényszermegoldás.

Ebben nem kételkedtem, csak felhívtam a figyelmet, hogy az öreg nem beszélt hülyeségeket...
Szerintem egyikőtök sem volt beszerző, vagy javításokért felelős személy a múlt rendszerben, amikor még a helicoil is lehetett nehezen hozzáférhető, viszont a gépnek mennie kellett...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74990 Dátum: 2015 Július 21, 15:44:41 »

Tudom hogy késő van,de én most dolgozom és rá érek.

Van egy öreg bogaras munkatársam,és mesélte hogy a 70-es években úgy tuningolta a bogarát, hogy a túrbinaház fűtés kivezetést az egyiket lezárta a másik harmónika csövet rá csatlakoztatta a légszűrőre. LÉTEZIK? Lehet ezzel plussz lóerőt nyerni,
Mesélte hogy a golfoknak a légszűrő vákumos levegő irányítóját tette közé és alacsony fordulatnál normál levegőt szívott,a fordulat növekedésre már a turbina nyomta be a levegőt direkbe a légszűrőbe,és nagyon memt a bogár.

Létezhet?
Elvileg ért hozzá, mert amikor beszélgetünk úgy ott van a bogi motorban látszik rajta. Wink




Hülyeség.

Ezért nem lehet elektromos turbót sem csinálni, mert ezeknek az abszolút túlnyomása erősen 0.1 bar alatt van, gyakorlatilag nulla. Gondoljatok bele, a nagyon gyenge turbók is 0.3 bar felett töltenek, mert az alatt nagyobb az egyéb veszteség, és az energiamérleg negatív. A valamit érő turbók 0.5 bar absz. nyomás felett töltenek, az már nem kevés, ezt nem tudja egy wella hajszárító...
Ezek a próbálkozások (elektromos kompresszor, torlónyomás feltöltés, stb.) mind értelmetlenek, az egyetlen ami működik, de csak negyedmérföldes távon a szárazjégen keresztül szívott levegő...amihez hozzá lehet több benzint keverni, hiszen a hideg levegő sűrűbb.

Ha működne, már mindenki ezt csinálná.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74989 Dátum: 2015 Július 21, 13:04:45 »

 Kezfogas

Szerintem egyikőtök sem volt beszerző, vagy javításokért felelős személy a múlt rendszerben, amikor még a helicoil is lehetett nehezen hozzáférhető, viszont a gépnek mennie kellett...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74988 Dátum: 2015 Július 21, 13:04:13 »

Ebben nem kételkedtem, csak felhívtam a figyelmet, hogy az öreg nem beszélt hülyeségeket...
Szerintem egyikőtök sem volt beszerző, vagy javításokért felelős személy a múlt rendszerben, amikor még a helicoil is lehetett nehezen hozzáférhető, viszont a gépnek mennie kellett...
a múlt rendszerben még nem de az elmúlt több mint 20 év óta vok javításokért felelős személy  Wink
Láttam sok- sok érdekes dolgot de ezeket nem említeném.
Egyébként ma is léteznek kényszerűségből elvégzendő baromságok. Nem csak régen.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74987 Dátum: 2015 Július 21, 12:41:11 »

a helikolt a mai napig használjuk a gépiparban és nem a sufni kategóriába tartozik  Wink
Ebben nem kételkedtem, csak felhívtam a figyelmet, hogy az öreg nem beszélt hülyeségeket...
Szerintem egyikőtök sem volt beszerző, vagy javításokért felelős személy a múlt rendszerben, amikor még a helicoil is lehetett nehezen hozzáférhető, viszont a gépnek mennie kellett...

Bácsi Győző
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74986 Dátum: 2015 Július 21, 11:49:14 »

Egesz pontisan pedig helicoil a neve.
Csak így lehet sokan nem ismerik Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #74985 Dátum: 2015 Július 21, 11:40:29 »

a helikolt a mai napig használjuk a gépiparban és nem a sufni kategóriába tartozik  Wink
Egesz pontisan pedig helicoil a neve.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74984 Dátum: 2015 Július 21, 11:32:10 »

de az is lehet, hogy ez az AC most nem is szart be.


Delutan remelem okosabb leszek, addigra megjon az uj, berakom es meglatjuk. Majd ranezek a tank alatti csovekre is. Benzin megy a pumpaba, at is rajta, csak a gyujtas raadasaval nem jon tobb. Szajjal is at lehet fujni, nagyon eltomodve se lehet.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
pecek
« Hozzászólás #74983 Dátum: 2015 Július 21, 10:14:56 »

a helikolt a mai napig használjuk a gépiparban és nem a sufni kategóriába tartozik  Wink

Ez így van!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74982 Dátum: 2015 Július 21, 07:00:32 »

Az. Szóval nem urban legend. És ha nagyon utánamennénk, egy csomó szükség- de mégis működő dolgot találnánk a szakik elbeszéléseiben. Nem tuning, de életben tartó praktikák, ami, ha éppen nincs tréler a közelben, jól jöhet, vagy csak a látóteret szélesíti.
a helikolt a mai napig használjuk a gépiparban és nem a sufni kategóriába tartozik  Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74981 Dátum: 2015 Július 21, 06:47:26 »

helikol menetjavító  Wink
Az. Szóval nem urban legend. És ha nagyon utánamennénk, egy csomó szükség- de mégis működő dolgot találnánk a szakik elbeszéléseiben. Nem tuning, de életben tartó praktikák, ami, ha éppen nincs tréler a közelben, jól jöhet, vagy csak a látóteret szélesíti.

Bácsi Győző
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74980 Dátum: 2015 Július 21, 06:41:16 »

Különben a gyertyamenetet ha nem is rézdróttal, de valóban lehet huzallal javítani. A bogaram régi hengerfejében az egyik menet ilyen volt.
helikol menetjavító  Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74979 Dátum: 2015 Július 21, 06:36:28 »

Jól van na,nem ismerem,de nem tűnik mesemondónak olyan 70 es évei  körül van,ért hozzá az biztos,csak az eszközökkel van baj! Grin



Különben a gyertyamenetet ha nem is rézdróttal, de valóban lehet huzallal javítani. A bogaram régi hengerfejében az egyik menet ilyen volt.

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74978 Dátum: 2015 Július 21, 05:58:20 »

Akkor az a szűrő rendben kell, hogy legyen. Az erős 13V is jó, annyi kell a töltéshez.

Azt nem tudtam, hogy zúg, azt hittem ez is úgy halt be mint az első (az meg se moccant). Viszont ha ez zúg, akkor érdekes a dolog, mert mechanikusan sok baja nem lehet... Vagy leszabadul a rotor a tengelyről, ami kizárt, vagy a nyomás eleresztő szelepe fennakadt (de az mitől ha van szűrő). Nem lehet, hogy a tank alatti csöved (úgy emlékszem viszonylag hosszú, hogy be lehessen buktatni a tankot) felkunkorodott és nincs rendes ráfolyás az AC-ra? Nekem lent a napoleonon volt az AC a tank alatt kb. 30 centire, ott mindig 100% ráfolyás volt. Neked majdnem egy szintben van a tankkal, ha nincs telitöltve, plusz a csőben van egy kanyar egy magas ponttal... Én kicsavaroznám azt az AC-t és kipróbálnám mit csinál egy külső, picit magasabban fekvő tartálynál szabad kifolyással. Ha zúg, akkor ezekben nem sok dolog nem tud behalni. Illetve a másik teljesen máshogy döglött meg, mert az meg se moccant (Azt lazán megfoghatta a hosszú állásban a benzinből kivált adalékanyag vagy összerohaszthatta a benzinben lévő víz. Az anno áramot vett fel tehát le nem égett, viszont nem moccant meg.) Szóval akár független is lehet egymástól a 2 meghibásodás, de az is lehet, hogy ez az AC most nem is szart be.

Már egy emberes szűrő van rajta, még Breuer rakta rá..de holnap azt is kicserélem, ha találok hasonlót. Valami biztos van, mert én se hallottam senkiről, aki szívna ezzel és utána olvasva se találtam ilyesmit.

Lehet a fesszabályzós dologban valami, mert ha jól rémlik erős 13 körül mutatott a töltés műszer, eddig nem ment 12 fölé...viszont még most is zúg becsülettel, a hangján nem lehet hallani semmi változást. Ha ilyen elektromos gondja lenne és úgy múlik ki, akkor kussban lenne, nem? Szét kéne szedni, hátha látszik valami belül. Meg ahogy írod, a fesszabályzóra is megérné ránézni.

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74977 Dátum: 2015 Július 20, 21:49:34 »

A nyomóoldalon a korlátozás nem árt nekik (a tűszelep is elzár ha megtelt a karbi),van bennük egy kis szelep ami kezeli ezt a dolgot.
A szívó oldalon nagyon közel van Zolinak a tank, előtte egy szűrő. Zoli, még mindig az a hurka benzinszűrőd van,vagy már más? Nem lehet szar a feszszabályzód? Nem nagyobb a feszültség mint kéne?

Érdekes a dolog, én több 10ezret tettem meg ugyanazzal a típusú AC-val mint a Zolié. Nem volt baj vele nyári forróságban, majd' 20 órányi autózás után sem, se még most sem, hogy hosszú állás után eladáskor beindítottam a motort. Illetve viszonylag sok autóba tettem be, ugyanezt a 051.0 számút és csak a Zoliéról tudok ami problémás. Lehet, hogy van ott valami...


Már egy emberes szűrő van rajta, még Breuer rakta rá..de holnap azt is kicserélem, ha találok hasonlót. Valami biztos van, mert én se hallottam senkiről, aki szívna ezzel és utána olvasva se találtam ilyesmit.

Lehet a fesszabályzós dologban valami, mert ha jól rémlik erős 13 körül mutatott a töltés műszer, eddig nem ment 12 fölé...viszont még most is zúg becsülettel, a hangján nem lehet hallani semmi változást. Ha ilyen elektromos gondja lenne és úgy múlik ki, akkor kussban lenne, nem? Szét kéne szedni, hátha látszik valami belül. Meg ahogy írod, a fesszabályzóra is megérné ránézni.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Július 20, 22:18:58 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74976 Dátum: 2015 Július 20, 19:55:38 »

A nyomóoldalon a korlátozás nem árt nekik (a tűszelep is elzár ha megtelt a karbi),van bennük egy kis szelep ami kezeli ezt a dolgot.
A szívó oldalon nagyon közel van Zolinak a tank, előtte egy szűrő. Zoli, még mindig az a hurka benzinszűrőd van,vagy már más? Nem lehet szar a feszszabályzód? Nem nagyobb a feszültség mint kéne?

Érdekes a dolog, én több 10ezret tettem meg ugyanazzal a típusú AC-val mint a Zolié. Nem volt baj vele nyári forróságban, majd' 20 órányi autózás után sem, se még most sem, hogy hosszú állás után eladáskor beindítottam a motort. Illetve viszonylag sok autóba tettem be, ugyanezt a 051.0 számút és csak a Zoliéról tudok ami problémás. Lehet, hogy van ott valami...

Lehet,hogy valamiért tényleg nem szívnak/nyomnak könnyen,ezért túl vannak erőltetve,és tényleg ezért halnak ki.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74975 Dátum: 2015 Július 20, 19:54:42 »

Hermetik. Bárhol beszerezhető volt.

Igazi gányművész. A próbálkozásra rászánt időben inkább vállalj túlórát, a keresett pénzt gyűjtögesd előbb lesz egy jó motorod.  Wink
Te legalább okosan gondolkodsz! Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74974 Dátum: 2015 Július 20, 19:38:05 »

Direkt az 51.0. végű való Weberhez. Annak a legkisebb a nyomása. Nekem is az volt a nagy motornál.



http://www.wilmink.nl/pierburg/brandstofpomp_oldtimer_ombouw.pdf

Nekem eddig az 51.0. végű pumpák voltak. Lehet hogy érdemes lenne megpróbálnom az 53.0-t?

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74973 Dátum: 2015 Július 20, 18:47:44 »

Meg kenyérbéllel tömik el lyukas hűtőt...

Nem, ahhoz a tej kell.
(Amúgy a bóti cuccnak is egyszerű lenmagliszt a "hatóanyaga".)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74972 Dátum: 2015 Július 20, 15:52:31 »

az ac tunik bunosnek

 

http://www.wilmink.nl/pierburg/brandstofpomp_oldtimer_ombouw.pdf

Nekem eddig az 51.0. végű pumpák voltak. Lehet hogy érdemes lenne megpróbálnom az 53.0-t?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74971 Dátum: 2015 Július 20, 14:36:02 »

Meg kenyérbéllel tömik el lyukas hűtőt...

A következő mese az lesz,hogy cseresznyefából faragott főtengelyt.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74970 Dátum: 2015 Július 20, 11:54:46 »

Jól van na,nem ismerem,de nem tűnik mesemondónak olyan 70 es évei  körül van,ért hozzá az biztos,csak az eszközökkel van baj! Grin



A sztorik amúgy jöhetnek a szóljatok idébe. Lehet ebben még kakaó! Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74969 Dátum: 2015 Július 20, 11:40:01 »

A következő mese az lesz,hogy cseresznyefából faragott főtengelyt.

Jól van na,nem ismerem,de nem tűnik mesemondónak olyan 70 es évei  körül van,ért hozzá az biztos,csak az eszközökkel van baj! Grin


pecek
« Hozzászólás #74968 Dátum: 2015 Július 20, 10:54:49 »

Voltak azért hasznos dolgok is a múltban! Smiley

A következő mese az lesz,hogy cseresznyefából faragott főtengelyt.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74967 Dátum: 2015 Július 20, 10:50:33 »

Heraklitról

Hermetik. Bárhol beszerezhető volt.

Igazi gányművész. A próbálkozásra rászánt időben inkább vállalj túlórát, a keresett pénzt gyűjtögesd előbb lesz egy jó motorod.  Wink
pecek
« Hozzászólás #74966 Dátum: 2015 Július 20, 10:47:14 »

Voltak azért hasznos dolgok is a múltban! Smiley

Azt hermetiknek hívták, és nem kell minden mesét elhinni ,messziről jött ember azt mond amit akar.  Jezusom ...
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74965 Dátum: 2015 Július 20, 10:32:26 »

Voltak azért hasznos dolgok is a múltban! Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74964 Dátum: 2015 Július 20, 10:23:57 »

a turbinaházból kijövő levegő mitől meleg ? Undecided

Véletlenül bukkantam rá,nemrég jött hozzánk dolgozni, és most beszélgettem vele először.látta a buszt és megkeresett,mesélt a házilag készített Heraklitról,vagy mi volt a neve,amit lekvárral helyettesítettek ,mert nem volt más abban az időben,de az autónak mindig menni kellett. Simán be kenték a hengertalpat.és a henger végét szilvalekvárral rá a fejés tömített mert arra volt hivatott a lekvárban a cukor.Sőt a megszakadt  gyertyamenetet is valami cipész rézdróttal helyettesítették.
Biztos voltak a szerviziparban konyhai praktikák,de ahogy mesélte, szoptak eleget abban az időben is! Smiley
Szóval gányolásnak tűnik számomra is, pedig én is nagy gányoló vagyok a szükségmegoldásokkal,de nekem is azért mindig megy a buszom! Smiley
Ahogy mondta ez a vákumos befújó rendszer, visszaváltásnál segít sokat,és az emelkedőn,bár a levegő hőmérsékletére nem tért ki de a cooler is hideget fúj be azt hiszem.

Azt mondta, hogy a vákumos levegő ipszilont a szívócsonkra kötötte,alapjáraton zárva tartotta a "befújt levegőt",és ahogy nőtt a vákum gázadásra,úgy nyitotta rá a befújást,a többlet levegő picit nyomott a lovakon
Azért egy próbát csinálok, hátha megtáltosodik a busz. Smiley

Pedig akkora élménnyel,és sikerrel mesélte a túrbósítást,hogy öröm volt hallgatni és elvi síkon szerintem működhetne. Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74963 Dátum: 2015 Július 20, 08:05:52 »

Elképzelhető. Más kérdés, hogy elég meleg levegő lehet a többletként befújt. De működhet, anno a Trabantnál csak a levegő belépést alakítottam át, aztán igen nagy javulás volt...
a turbinaházból kijövő levegő mitől meleg ? Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74962 Dátum: 2015 Július 20, 08:03:50 »

Tudom hogy késő van,de én most dolgozom és rá érek.

Van egy öreg bogaras munkatársam,és mesélte hogy a 70-es években úgy tuningolta a bogarát, hogy a túrbinaház fűtés kivezetést az egyiket lezárta a másik harmónika csövet rá csatlakoztatta a légszűrőre. LÉTEZIK? Lehet ezzel plussz lóerőt nyerni,
Mesélte hogy a golfoknak a légszűrő vákumos levegő irányítóját tette közé és alacsony fordulatnál normál levegőt szívott,a fordulat növekedésre már a turbina nyomta be a levegőt direkbe a légszűrőbe,és nagyon memt a bogár.

Létezhet?
Elvileg ért hozzá, mert amikor beszélgetünk úgy ott van a bogi motorban látszik rajta. Wink



nem létezhet, ki lehet számolni hogy hány liter levegőt kellene szállítani a turbinának hogy segítse és ne fogja a motort,de amit az embered mond az marhaság...próbáld ezeket az embereket kerülni  Grin

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74961 Dátum: 2015 Július 20, 08:03:27 »

Tudom hogy késő van,de én most dolgozom és rá érek.

Van egy öreg bogaras munkatársam,és mesélte hogy a 70-es években úgy tuningolta a bogarát, hogy a túrbinaház fűtés kivezetést az egyiket lezárta a másik harmónika csövet rá csatlakoztatta a légszűrőre. LÉTEZIK? Lehet ezzel plussz lóerőt nyerni,
Mesélte hogy a golfoknak a légszűrő vákumos levegő irányítóját tette közé és alacsony fordulatnál normál levegőt szívott,a fordulat növekedésre már a turbina nyomta be a levegőt direkbe a légszűrőbe,és nagyon memt a bogár.

Létezhet?
Elvileg ért hozzá, mert amikor beszélgetünk úgy ott van a bogi motorban látszik rajta. Wink
Valamiért az egész világon tuningmesterek százai próbáltak pár lóerőt kicsiholni a typ1-ből. De senki nem jött rá arra, amire a bácsika!
Wink
Tongue

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74960 Dátum: 2015 Július 20, 06:28:39 »

Tudom hogy késő van,de én most dolgozom és rá érek.

Van egy öreg bogaras munkatársam,és mesélte hogy a 70-es években úgy tuningolta a bogarát, hogy a túrbinaház fűtés kivezetést az egyiket lezárta a másik harmónika csövet rá csatlakoztatta a légszűrőre. LÉTEZIK? Lehet ezzel plussz lóerőt nyerni,
Mesélte hogy a golfoknak a légszűrő vákumos levegő irányítóját tette közé és alacsony fordulatnál normál levegőt szívott,a fordulat növekedésre már a turbina nyomta be a levegőt direkbe a légszűrőbe,és nagyon memt a bogár.

Létezhet?
Elvileg ért hozzá, mert amikor beszélgetünk úgy ott van a bogi motorban látszik rajta. Wink



Elképzelhető. Más kérdés, hogy elég meleg levegő lehet a többletként befújt. De működhet, anno a Trabantnál csak a levegő belépést alakítottam át, aztán igen nagy javulás volt...

Bácsi Győző
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74959 Dátum: 2015 Július 20, 00:36:49 »

Tudom hogy késő van,de én most dolgozom és rá érek.

Van egy öreg bogaras munkatársam,és mesélte hogy a 70-es években úgy tuningolta a bogarát, hogy a túrbinaház fűtés kivezetést az egyiket lezárta a másik harmónika csövet rá csatlakoztatta a légszűrőre. LÉTEZIK? Lehet ezzel plussz lóerőt nyerni,
Mesélte hogy a golfoknak a légszűrő vákumos levegő irányítóját tette közé és alacsony fordulatnál normál levegőt szívott,a fordulat növekedésre már a turbina nyomta be a levegőt direkbe a légszűrőbe,és nagyon memt a bogár.

Létezhet?
Elvileg ért hozzá, mert amikor beszélgetünk úgy ott van a bogi motorban látszik rajta. Wink


Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74958 Dátum: 2015 Július 19, 23:13:09 »

Ja. Az elsot hasznaltan vettem, se a mostani vadi uj volt Lips Sealed
Pedig mar kezdtem bizni a kocsiban, ma is jot autoztam vele nagyon
Lehet,hogy valamiért tényleg nem szívnak/nyomnak könnyen,ezért túl vannak erőltetve,és tényleg ezért halnak ki.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74957 Dátum: 2015 Július 19, 23:07:51 »

Mi Pierburg elektromos AC halt ki?És már másodszor?


Ja. Az elsot hasznaltan vettem, se a mostani vadi uj volt Lips Sealed
Pedig mar kezdtem bizni a kocsiban, ma is jot autoztam vele nagyon

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74956 Dátum: 2015 Július 19, 22:41:54 »

Mai Szopasson Meg Bogarad megvolt, ~60 km kocsikazas utan menet kozben se kep se hang. Allt, hult 30-40 percet, beindult, nincs alapjarat, visszadurrog. Elindulok, 500m mulva megint kampo. All, hul, semmi. Sok vakaraszas utan az ac tunik bunosnek, remelem tenyleg csak ennyi. Valoszinu eloszor segitett, hogy emelkedon pihent, hatra folyhatott valamennyi nyal, ahogy felertem a vizszintesen ehenhalt.

Az mas kerdes, hogy ez a masodik Pierburg par szaz km alatt..lassan tobb ac-t fogyaszt, mint benzint Huh Undecided masoktol nem nagyon hallom, hogy szivnanak ezekkel. Lehet hogy cso keresztmetszet, vagy szuro merete/koszossaga vagy ilyesmi nyirja ki? Elotte van egy szuro, utana semmi. Az tuti, hogy ezentul tartok a kocsiban egy tartalekot.
Mi Pierburg elektromos AC halt ki?És már másodszor?

Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.169 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.